stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Fri Mar 13, 2009 1:17 am    Post subject: Reply with quote

Για να εξηγούμαι εκ των προτέρων:
Καμία ΄διάθεση να δώσω πολιτικές προεκτάσεις
Καμία διάθεση να υπερασπιστώ κανένα κόμμα
Καμία διάθεση να υπερασπιστώ κανένα συνδικαλιστή.

Αλλά όταν ο δημόσιος υπάλληλος (ο όποιος, είτε του ΟΣΕ είτε της Ολυμπιακής είτε της εφορίας) ασελγεί πάνω στην υπηρεσία του, και ασελγεί κετ επέκταση και εναντίον μου, δεν φταίει αυτός. Φταίει η διοίκησή του και εγώ που του το επιτρέπω.
Όταν για να βρω θέση στο Intercity θέλω μέσο πολιτικό ή συνδικαλιστικό φταίει πάλι η διοίκηση για διαφυγόντα κέρδη.

Και ποιός ορίζει τις διοικήσεις? Σήμερα ο Καραμανλής... Και για τη λογική αυτή που ανέπτυξα δεν φταίω εγώ. Έτσι στοχοποίησε ο ίδιος ο Καραμανλής τον Σιμίτη πριν 5 χρόνια. ΄΄Οτι λέω τώρα έλεγε ο ίδιος παλιότερα.

Nozomi, σέβομαι τις γνώσεις σου και την ενασχόλησή σου με το σιδηρόδρομο, που φαίνεται εύκολα. Δεν έχω διάθεση να αντιπαρατεθώ μαζίσου, απλά έθεσες το θέμα κάπως σαν... " τι να κάνει και ο καυμένος ο πρωθυπουργός, έχει τόσα να αντιμετωπίσει' και αυτό ξεκάθαρα δεν το δέχομαι. Αν δεν ξέρει τι να κάνει να του πω εγώ που ξέρω ή να παει σπιτι του να παίξει play station.

Losada sorry αλλά ήθελα να κανω clear τι εννοώ. Αν θελεις σβήσε και τελείως το post moy αν δημιουργεί πρόβλημα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Mar 13, 2009 1:49 am    Post subject: Reply with quote

Να ξεκαθαρίσω τι εννοούσα (ίσως δικό μου το φταίξιμο!):
prevezanos wrote:
απλά έθεσες το θέμα κάπως σαν... " τι να κάνει και ο καυμένος ο πρωθυπουργός, έχει τόσα να αντιμετωπίσει' και αυτό ξεκάθαρα δεν το δέχομαι. Αν δεν ξέρει τι να κάνει να του πω εγώ που ξέρω ή να παει σπιτι του να παίξει play station.

Πιστεύω ότι για να καταπολεμηθεί η γάγγραινα του κρατισμού και του δημοσιοϋπαλληλισμού στην Ελλάδα χρειάζονται ευρύτερες συναινέσεις.
Πολύ απλά, αν πας να κτυπήσεις την δείνα συντεχνία, αυτή απλούστατα θα στραφεί στην αντιπολίτευση προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της (τα οποία συχνά συγκρούονται με το δημόσιο συμφέρον).
Αυτό έχω παρατηρήσει στην Ελλάδα.
Τα παραμυθάκια περί "εξαπατημένου λαού" (ο οποίος εξαπατάται εδώ και 30 χρόνια!) ας τα πουλήσουν κάποιοι αλλού.
Γνωρίζει πολύ καλά ο Έλληνας τι ψηφίζει, και το πράττει προκειμένου να εξυπρετήσει τα στενά ατομικά του συμφέροντα.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα.

Όλα αυτά άπτοται και του θέματος του τόπικ.
Ο ΟΣΕ, δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ λόγο να γίνει παραγωγικός όταν οι διοίκηση και οι εργαζόμενοί του θα πληρωθούν ούτως ή άλλως απ' τον κρατικό κορβανά.
Τα ίδια χρήματα θα πάρουν δουλέψουν-δεν δουλέψουν, γιατί να κάνουν το πρώτο ?

Αυτό αντανακλάται και στις αποφάσεις τους.
Θα αυξηθούν -λέει- τα εισητήρια ώστε να προσεγγίσουν αυτά του ΚΤΕΛ.
Εξηγήσαμε ότι αυτό αφορά λίγες αμαξοστοιχίες, και δεν θα έχει ΟΥΔΕΜΜΙΑ σοβαρή επίπτωση στα έσοδα του Οργανισμού όταν υπάρχει τόσο υψηλό λειτουργικό κόστος ...
Απλά θα σταματήσει να προσφέρει κοινωνική υπηρεσία (γιατί αυτό κάνει όταν σε πηγαίνει με 10-15 ευρώ Θεσσαλονίκη), και θα χάσει ένα ισχυρό έρεισμα που έχει στον πληθυσμό.
Η λύση είναι η ΑΝΑΠΤΥΞΗ των υπηρεσιών και οι ριζικές μεταρρυθμίσεις στον τρόπο λειτουργίας, τα όποια όμως απλούστατα δεν μπορούν να γίνουν όταν οι εργαζόμενοι έχουν νοοτροπία συνδιοίκησης, και οι εκάστοτε κυβερνήσεις μπαίνουν σε διαδικασία συνδιαλλαγής μαζί τους.
Ελπίζω να είναι σαφές.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 602
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Mar 13, 2009 2:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεκολλάει επιτέλους το Θριάσιο.

Πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα στην Capital (έχει 2 σελίδες):
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=694683&ppg=0
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 10:09 pm    Post subject: Reply with quote

Οι "μαθητευόμενοι μάγοι", επί τω έργω:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=996006

Περιμένω εναγωνίως να δω τις τιμές ποιών εισητηρίων θα αυξήσουν !
Αυξάνοντας τα απλά, αυτομάτως αυξάνονται και τα IC/ICE, γιατί το εισητήριό τους βγαίνει απ' τον συνδυασμό Εισητήριο απλού + Συμπλήρωμα Ποιότητας.
Αν αυξήσουν τα εισητήρια των απλών κατά π.χ 10 ευρώ (όπως ακούγεται), τότε τα ICE θα προσεγγίσουν τα 60 ευρώ (one way) !
Πέρα από μια πρόσκαιρη αύξηση των εσόδων, αμφιβάλλω αν θα έχει σοβαρή επίπτωση στο έλλειμα του Οργανισμού (που είναι υψηλό εξαιτίας δομικών προβλημάτων).
Φυσικά, ούτε κουβέντα για τον μετασχηματισμό του ΓΚΚ (να "θυμώσουν" οι συνδικαλιστές?), την μείωση του λειτουργικού κόστους διά μέσου της μείωσης του προσωπικού σε δρομολόγια που αυτό πλεονάζει, και άλλα ...
Για άλλη μια φορά, μια απ' τα ίδια.


Last edited by Nozomi on Tue Mar 17, 2009 11:25 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 11:24 pm    Post subject: Reply with quote

Κατανοώ τη δυσπιστία σου, αλλά ας περιμένουμε τις εξαγγελίες και θα έχουμε όλο το χρόνο να τους "κράξουμε".
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Mar 19, 2009 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

ακουσατε τις προτασεις Σουφλια?ενοποιηση Υπουργειου μεταφορων και δημοσιων εργων και ξεχωρο υπυργειο περιβαλλοντος(σε 1,5 χρονο)
η ενοποιηση θα επιταχυνει τα σιδηροδρομικα εργα νομιζω....τι λετε?
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Thu Mar 19, 2009 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Να δούμε φίλε Aggelos! Αν και με την πίεση που ασκείται είναι σχεδόν σίγουρη η δημιουργία υπουργείου περιβάλλοντος μετά τις προσεχείς εθνικές εκλογές, οπότε μία γενικότερη αναδιοργάνωση αρμοδιοτήτων είναι πολύ πιθανή. Πάντως, οι τομείς μεταφορών και δημοσίων έργων είναι πραγματικά παραπληρωματικοί και καλό θα είναι να ενταχθούν στο ίδιο υπουργείο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Mar 19, 2009 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

το περιβαλλοντος θα παρει και τη χωροταξια και την ενεργεια μαζι,συν περιβαλλον ,δαση κλπ..
και το υπεχωδε θα γινει το απολυτο Υπουργειο Χτιστης! Very Happy Very Happy Cool
Υπουργειο Δημοσιων Εργων! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Mar 21, 2009 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

Προς τι ο ενθουσιασμός Agg3los ?
Ποιά τα έργα και ημέραι του κ.Σουφλιά για να δικαιολογείται τέτοιος ?
Το πιθανότερο είναι να θέλει να βάλει "χέρι" στους προϋπολογισμούς των σιδηροδρομικών έργων για να προωθήσει τα οδικά και το Μετρό. Δυστυχώς ο Σιδηρόδρομος (εκτός Μετρό) δεν συμπεριλαμβάνεται στις προτεραιότητες του.
Να μην θυμηθούμε το προκλητικό σαμποτάρισμα του Τραμ ... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Mar 21, 2009 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

α,ξεχασα εσυ όποιον δεν προτιμα α το τραμ και τον σπαπ δεν τον θελεις... Confused Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Mar 21, 2009 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

Το θέμα δεν είναι προσωπικής προτίμησης σε πρόσωπα.
ΔΕΝ νοείται να υπάρχει υπουργός που να δηλώνει fan ενός Μέσου Σταθερής Τροχιάς έναντι ενός άλλου.

Τα πράγματα όμως είναι απλά:
στα υπόγεια έργα τα μπικικίνια είναι περισσότερα, και τα "δικά μας παιδιά" βγάζουν περισσότερα.
Όπου "δικά μας παιδιά" οι Έλληνες εργολάβοι.
Αντίθετα στα επιφανειακά Μέσα Σταθερής Τροχιάς, τα ευρά πηγαίνουν έξω, στους ξένους κατασκευαστές Ηλεκτρομηχανολογικού Εξοπλισμού.
Δείτε π.χ το παράδειγμα της υπόγειας κατασκευής της επέκτασης του Μετρό στο Ελληνικό, ενώ προβλέπονταν υπέργεια...
Μιλάμε για σκάνδαλο πρώτου μεγέθους, αλλά και πάλι ουδείς διαμαρτυρήθηκε για την κατασπατάληση των χρημάτων του ελλ.λαού !

Εξ' ού και η προτίμηση στο υπόγειο Μετρό, αντί της ανάπτυξης δικτύων Τραμ σε πόλεις που το έχουν πραγματικά ανάγκη ...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Mar 21, 2009 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Οι Κορεάτες μετά την αγορά της τεχνολογίας του TGV, προχώρησαν (όπως ήταν αναμενόμενο) στην αντιγραφή του.
KTX-II:
http://cfs12.tistory.com/original/28/tistory/2009/03/15/16/02/49bca8204417a
http://cfs14.tistory.com/original/20/tistory/2009/03/15/15/43/49bca374b0831
http://cfs14.tistory.com/original/16/tistory/2009/03/15/15/42/49bca36174b8f
http://cfs14.tistory.com/original/12/tistory/2009/03/15/15/42/49bca3631b6a6
http://cfs14.tistory.com/original/16/tistory/2009/03/15/15/42/49bca36605d05
http://cfs14.tistory.com/original/20/tistory/2009/03/15/15/42/49bca366f2bb9
http://cfs14.tistory.com/original/31/tistory/2009/03/15/15/42/49bca368a2e4b
http://cfs14.tistory.com/original/30/tistory/2009/03/15/15/42/49bca36988667
http://cfs14.tistory.com/original/26/tistory/2009/03/15/15/42/49bca36b517cb
http://cfs14.tistory.com/original/34/tistory/2009/03/15/15/42/49bca36c5694f
http://cfs14.tistory.com/original/6/tistory/2009/03/15/15/42/49bca36df02f8
http://cfs14.tistory.com/original/9/tistory/2009/03/15/15/42/49bca37266de2
http://cfs14.tistory.com/original/29/tistory/2009/03/15/15/42/49bca373bdc8f
http://cfs14.tistory.com/original/13/tistory/2009/03/15/15/42/49bca36003352

Παρατηρήσεις:
- είναι ολοφάνερο (κάνει "μπάμ" για την ακρίβεια Wink), ότι η σχεδίαση είναι μια βελτιωμένη κόπια του TGV (προσέξτε τις λεπτομέρειες στην σχεδίαση της EMU).
- πέρα απ' τις "ρίζες" της, η Α/Α φαίνεται βελτιωμένη στα σημεία που το TGV υστερούσε.
- το τραίνο σχεδιάζεται ώστε να ικανοποιεί τα ευρωπαϊκά στάνταρντς (εξαγωγές ?).

Η συγκεκριμένη EMU είναι Υπερυψηλών Ταχυτήτων (και προφανώς δεν μας αφορά), αλλά η έρευνα του Κορέατη στις Υψηλές Ταχύτητες έχει οδηγήσει σε πολύ αξιόλογα προϊόντα, που ίσως ενδιαφέρουν στο μέλλον κάποιο πολύπαθο βαλκανικό δίκτυο (αν κάποτε καταφέρει να γίνει σοβαρός Operator!).
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι Κορεάτες είναι πολύ ανταγωνιστικοί στις τιμές, και η εμπειρία της ΑΜΕΛ απ' την συνεργασία με την Rotem είναι πολύ καλή (όπως και οι εντυπώσεις απ' τις Rotem EMU).

Φυσικά όλα αυτά φαντάζουν σαν ανέκδοτο τώρα (όταν ο ΟΣΕ δεν μπορεί να συντηρήσει επαρκώς ακόμα και τα Κιολεϊδικά) και αναφέρονται εντελώς ακαδημαϊκά ...
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Sun Mar 22, 2009 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

Η σχεδίαση τόσο η εξωτερική όσο και η εσωτερική, παραμένει Γαλλική.
http://www.mbd-design.fr/lg_gb/transport/T101_00.php?cat=2

Η αρχιτεκτονική του τρένου (power heads με αρθρωτά βαγόνια ανάμεσα)είναι αυτήν των Γάλλων οποτε δεν μπορούσανε να κάνουνε και πολλά για να μην φέρνει στο γαλλικό TGV.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Mar 22, 2009 3:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ίσως είναι άδικο να λέμε ότι "η σχεδίαση είναι Γαλλική" όταν το τραίνο σχεδιάστηκε στην Κορέα και απλώς ακολουθεί την αρχιτεκτονική του TGV με τα δύο κινητήρια στα άκρα και την αρθρωτή σχεδίαση.

Κατά την γνώμη μου είναι γνήσιο Κορεάτικο προϊόν, με εμφανείς τις γαλλικές επιρροές ...
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Sun Mar 22, 2009 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
ΔΕΝ νοείται να υπάρχει υπουργός που να δηλώνει fan ενός Μέσου Σταθερής Τροχιάς έναντι ενός άλλου


Γιατί όχι; Shocked

Αυτό έχει ξανασυζητηθεί και, χωρίς να είμαι ιδιαίτερος φίλος του Σουφλιά, νομίζω ότι αυτή η κριτική είναι υπερβολική και άδικη.

Είναι απόλυτως λογικό ένας πολιτικός ή τεχνοκράτης να έχει ιδέες για ποιο ΜΜΕ είναι προτιμότερο σε κάποια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και σε κάποια περιοχή. Και να πω το κρίμα μου, συμφωνώ με τον Σουφλιά ότι το Μετρό είναι καταλληλότερο για την Αθήνα σε αυτό το στάδιο.

Μπορεί να διαφωνείς με αυτό, και ίσως να έχεις και δίκιο, αλλά ΔΕΝ έχεις δίκιο να λειδωρείς τον Σουφλιά για το ότι έχει άποψη επι του θέματος.

Για το θέμα της υπογειοποίησης της γραμμής προς Ελληνικό, ίσως να έχεις δίκιο και να είναι όλο ένα conspiracy υπέρ των ελληνικών κατασκευαστικών εταιριών αν και νομίζω ότι εν μέρη τουλάχιστον η αλλαγή έγινε για να αποφευκτούν διαμαρτηρίες και μηνύσεις. Το ίδιο έκανε ο Σουφλιάς όταν - δυστηχώς- αφαίρεσε ένα σταθμο μετρό στον Πειραιά όταν - χωρίς λογική - διαμαρτηρηθηκε ένας μητροπολίτης. Και δεν τον κατανοώ τον Σουφλιά - σε αυτή την χώρα εάν σε αρχίσουν στις προσφυγές και τα ΣτΕ, δεν θα γίνει τελικά τίποτα...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 248
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Καιρό έχουν να γραφτούν νέα εδώ, αν και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ενημερώνεται για τα σιδηροδρομικά τεκταινόμενα και στο πιο εξειδικευμένο φόρουμ amnizia. Ορισμένα νέα που αλίευσα και από εκεί αλλά και από άλλες πηγές μου:

Σήραγγα Καλλιδρόμου: Η διάνοιξη έχει ξεπεράσει τα 3 χλμ από κάθε μέτωπο. Απομένουν περίπου 2800 μ για συνάντηση των μετώπων που εκτιμάται ότι θα γίνει τέλος του 2010 στην καλύτερη περίπτωση ή τέλος του 2011 στη χειρότερη. Ως γνωστόν πρόκειται για τη μεγαλύτερη συγκοινωνιακή σήραγγα της Ελλάδας και μάλλον και των Βαλκανίων. Η διάνοιξή της έχει ιδιαίτερη δυσκολία και δεν πρέπει να συγκρίνεται π.χ. με την οδική των Τεμπών, η οποία μπορεί να έχει και ενδιάμεσα μέτωπα προσβολής από τα πάρκιν της υφιστάμενης Ε.Ο. Λόγω του μεγάλου βάθους δεν υπάρχουν στο Καλλίδρομο εργοταξιακές σήραγγες για την προσβολή ενδιάμεσων μετώπων διάνοιξης (θα μπορούσαν να υπάρχουν αλλά θα είχαν ασύμφορα μεγάλο μήκος). Ένα άλλο πρόβλημα της διάνοιξης είναι το μικρό πλάτος της κάθε σήραγγας (μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για δύο παράλληλες σήραγγες για μονή γραμμή με τελικό καθαρό πλάτος 5-6 μ μόνο) που δεν επιτρέπει μετά την κατασκευή της τελικής επένδυσης τη διαστάυρωση δυο φορτηγών (πριν την τελική επένδυση πάχους 1μ το πλάτος είναι επαρκές). Στο Καλλίδρομο η διάνοιξη της πλήρους διατομής ακολουθεί άμεσα τη διάνοιξη του θόλου και σε λίγο ακολουθεί και η τελική επένδυση λόγω των υψηλών πιέσεων και της σύστασης των πετρωμάτων. Επομένως όταν γίνει η συνάντηση των μετώπων σε λίγο θα είναι πλήρως έτοιμη η σήραγγα. Σε άλλες σήραγγες συνήθως γίνεται γρήγορη διάνοιξη μόνο του θόλου μέχρι συνάντηση των μετώπων, ώστε να μη χρειάζεται πλέον ο αερισμός που οι σωλήνες του εμποδίζουν αρκετά τις εργασίες σταγάνωσης, οπλισμού και σκυροδέτησης της τελικής επένδυσης

Νέος ΣΣ Αθήνας: Οι εργασίες στις νέες αποβάθρες προχωράνε τόσο στο βόρειο όσο και στο νότιο άκρο τους, ενώ στα μεσαία τμήματα έχει γίνει και η επίστρωση των δαπέδων με πλακίδια. Η νέα οδική διάβαση στη νότια είσοδο του σταθμού σκυροδετήθηκε και ήδη διαμορφώνεται η έξοδος των νέων γραμμών κάτω από αυτήν προς νότο. Υπολογίζω ότι πριν το καλοκαίρι θα δοθούν σε χρήση οι νέες δυτικές αποβάθρες για να ανακατασκευαστούν οι υφιστάμενες ανατολικές και να ολοκληρωθεί η νέα μεγάλη υπόγεια διάβαση πεζών με καταστήματα μέχρι το σταθμό του μετρό.

Πειραιάς - Αθήνα - Αχαρνές ("ΣΚΑ"): Οι στύλοι ηλεκτροκίνησης από τον Πειραιά έχουν φτάσει στην είσοδο του Ρουφ. Στη στάση Ταύρου ολοκληρώνεται η αποβάθρα και έχει τοποθετηθεί και το στέγαστρο. Από 3 γέφυρες μέχρι Αχαρνές ολοκληρώνεται η στρώση και των τελευταίων αλλαγών στη Λυκότρυπα, η ηλεκτροκίνηση της γραμμής καθόδου και η κατασκευή τοίχου στην έξοδο της σήραγγας Αγ. Αναργύρων που θα χωρίζει τις υπεραστικές από τις προαστιακές γραμμές λόγω ανισοσταθμίας και σύντομα θα αρθεί η μονογράμμιση και κατάργηση κάποιων δρομολογίων μεταξύ Λιοσίων - Αθήνας που επιβλήθηκε προ μηνός. Ακούγεται ότι θα γίνει και προσωρινή ηλκετροκίνηση των υφιστάμενων γραμμών από τις 3 γέφυρες μέχρι το Ρούφ, ωστε ηλεκτροκίνητα τρένα να φτάνουν πλέον στην Αθήνα και Πειραιά, ενώ θα γίνονται και τα έργα υπογειοποίησης που συμφωνήθηκαν με το Δήμο Αθηναίων.

Οινόη - Χαλκίδα: Η ανακαίνιση μέχρι την Αυλίδα έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, από εκεί μέχρι τη Χαλκίδα έχει στρωθεί η γραμμή αλλά θέλει ακόμα δουλειά. Οι αποβάθρες στην Αυλίδα είναι έτοιμες για στρώση δαπέδων και στις στάσεις υπάρχει ανάλογη πρόοδος. Έχουν μπεί όλοι οι στύλοι ηλεκτροκίνησης μέχρι την είσοδο της Χαλκίδας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα παραδοθεί σε χρήση η γραμμή μέχρι την Αυλίδα πριν το καλοκαίρι και σε επόμενη φάση θα φτάσει μέχρι το Ναυτικό Όμιλο Χαλκίδας λόγω των ασφαλιστικών μέτρων που έχουν κατατεθεί κατά των έργων στον περιβάλλοντα χώρο του διατηρητέου ΣΣ Χαλκίδας. Η ηλεκτροκίνηση θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ - Κιάτο: Οι περισσότεροι απλοί στύλοι τοποθετήθηκαν, ενώ ετοιμάζονται και οι ειδικοί στύλοι και πλαίσια για τις περιοχές των σταθμών. Ήδη τοποθετούνται οι κονσόλες (τα μπράτσα που κρέμονται τα καλώδια) κατά τμήματα και έχει αρχίσει και η ανάρτηση καλωδίων. Κονσόλες έχουν μπεί και σε όλες τις σήραγγες. Στον υποσταθμό Κορίνθου έφτασαν οι μετασχηματιστές. Ο στόχος για ολοκλήρωση τέλος του 2009 - αρχές 2010 δεν φαίνεται ανέφικτος.

Κιάτο - Αίγιο: Μαύρα τα μαντάτα από τη Σερενάτα.
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2455
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραία τα νέα σου mike . Very Happy Έχουμε καμία μακέτα ή κανένα rendering αυτού του πολύπαθου νέου ΣΣ της Αθήνας; Θυμάμαι κάποια στιγμή παλιά είχε κυκλοφορήσει ένα concept που έδειχνε μια ελαφριά κατασκευή που σκέπαζε τις αποβάθρες αλλά δεν έχω δει κάτι άλλο έκτοτε.

Όσο για την υπογειοποίηση του τμήματος στο Δήμο Αθηναίων, αυτή θα γίνεται παράλληλα με τη λειτουργία της γραμμής; Έτσι προκύπτει από τα γραφόμενά σου.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Κωνσταντινούπολις
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 108
Location: Αθήνα-Ελλάς-

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ευχαριστούμε mike, και εγώ θα ήθελα να ρωτήσω για τον ΣΣ Αθηνών, θα γίνει τελικά το στέγαστρο του Τομπάζη, αν ναι σε ποια φάση βρίσκεται;
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 248
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω παλιά είχαν βάλει φωτορεαλιστικά στο φόρουμ skyscrapercity ο Konstantinoupolis ? Δεν ανοίγει πια το λινκ. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι από το γραφείο Τομπάζη. Νομίζω πάντως ότι η εργολαβία που τρέχει δεν περιλαμβάνει το στέγαστρο Τομπάζη, μπορεί όμως να έχουν γίνει οι σχετικές θεμελιώσεις, γιατί θα ήταν σχεδόν αδύνατο να γίνουν μελλοντικά. Θα μου πείτε τι υπόστεγα θα έχει στις αποβάθρες; Δ.Ξ. - Δ.Α. λένε στα γκάλοπ.
Back to top
View user's profile Send private message
Κωνσταντινούπολις
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 108
Location: Αθήνα-Ελλάς-

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι εγώ τα είχα βάλει, τα σχέδια του Τομπάζη ήταν, μπορείς να τα βρεις στον ιστότοπο του:

http://www.meletitiki.gr

'Οχι οτι πρόκειται για κάτι τρομερό, αλλά άμα δεν κάνουν και αυτο το στέγαστρο ε τότε θα μιλάμε για 1 κεντρίκο σταθμό, που απο κάτω του μετρίου που ήταν, κατάφερε να γίνει σχεδιαστικά μέτριος και αρχιτεκτονικά της πλάκας.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 9:24 pm    Post subject: Reply with quote

Φρέσκο-φρέσκο !
Οι πηγές μου (από Ιαπωνία μεριά) λένε ότι ο ΟΣΕ ζήτησε πληροφορίες για νέο τροχαίο υλικό για την μετρική γραμμή:


Μιλάμε για tilting συρμούς που θα αυξήσουν την ταχύτητα στην γραμμή της Τριπόλεως ...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

Είπαμε πρωταπριλια αλλα όχι και έτσι! Very Happy Very Happy Cool Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 10:24 pm    Post subject: Reply with quote

Κάνουμε τον καημό μας είδηση ! Sad

Νομίζω ότι δικαιούμαστε ελέω ημέρας ... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Apr 02, 2009 4:00 am    Post subject: Reply with quote

Γιατί μαύρα τα μαντάτα στο Κιάτο - Αίγιο Mike? Εγώ όσες φορές πέρασα είδα κινητικότητα στα περισσότερα εργοτάξια... Ξέρεις κάτι που δε ξέρουμε?
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Thu Apr 02, 2009 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

Επίσκεψη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΜΕ στη Σιδηροδρομική Σήραγγα Αιγίου.

Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης και ο Υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Μπεκίρης,
στο πλαίσιο της ενημέρωσης για την πρόοδο των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Κιάτο-Πάτρα, θα επισκεφθούν την Παρασκευή, 3 Απριλίου και ώρα 12.30, τη Σιδηροδρομική Σήραγγα του Αιγίου προκειμένου να παρακολουθήσουν το τελικό στάδιο διάνοιξης της.
Η σήραγγα του Αιγίου, έργο που κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ, βρίσκεται μετά το Σιδηροδρομικό Σταθμό του Αιγίου. Έχει μήκος 3.252 μέτρα, είναι διπλής κατεύθυνσης, ενός κλάδου και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε τα τρένα να κινούνται με ταχύτητα 160 χλμ/ώρα. Έχει τρεις σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 800 μ. οι οποίες έχουν διανοιχθεί πλήρως. Η διάνοιξη της σήραγγας Αιγίου γίνεται συνολικά από πέντε μέτωπα (εισόδου, εξόδου και από τρία ενδιάμεσα).
Μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί το 60% του συνολικού έργου, το οποίο αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί στο 2010.
-Σημείο συνάντησης ορίζεται η έξοδος διαφυγής της σήραγγας (ΣΔ3), στη χιλιομετρική θέση 93,5 της Παλαιάς Εθνικής Οδού Κορίνθου-Πατρών.

http://www.yme.gr/?aid=1830&tid=26
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Next
Page 16 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr