stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Όσον αφορά το Καλλίδρομο, αναφέρομαι στην τρέχουσα εργολαβία που εκτελείται κατόπιν σωστής μελέτης και όχι στην προβληματική αρχική εργολαβία του 1997 που προκηρύχθηκε από τον ΟΣΕ χωρίς σοβαρή μελέτη και μεταφέρθηκε στην ΕΡΓΟΣΕ για ανάθεση και διαχείριση. Όπως πληροφορήθηκα, το πρόβλημα με εκείνη την εργολαβία ήταν ότι θα έπρεπε να διαλυθεί αμέσως μόλις διαπιστώθηκαν οι ασυμφωνίες μελέτης με πραγματικές συνθήκες, αντί να προσπαθήσουν να προχωρήσουν στα πλάισια μιας εργολαβίας που ανέμενε ασβεστόλιθο και έβρισκε λάσπη. Νομίζω ότι πλέον το ισχύον νομικό πλαίσιο δεν θα επέτρεπε να γίνει κάτι τέτοιο.

Αν πάρουμε για παράδειγμα το έργο του Δομοκού που μελετήθηκε εξ αρχής μετά το 2000-2001, βλέπουμε ότι προχωράει με ικανοποιητικό ρυθμό χωρίς υπερβάσεις χρόνου και κόστους.

Η δεκαετία του 1990 ήταν η χαρά του εργολάβου. Θυμίζω μερικά ωραία:

Η αλλαγή χάραξης μετά την ανάθεση στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Μέγαρα - Κακιά Σκάλα (δημοπρατήθηκε η διαπλάτυνση της ΝΕΟ και έγινε άλλη νέα χάραξη με το μεγάλο όρυγμα των 65 μ που περνάμε πριν την Κακιά Σκάλα)

Το μετρό της Αθήνας που τα ασανσέρ, το βούλιαγμα του μετροπόντικα και την αλλαγή του λογισμικού για να ενημερωθεί με τα νέα ονόματα Μεταξουργείο αντί Δηληγιάννη, Ακρόπολη αντί Ολυμπιείο, Νέος Κόσμος αντί Ανάλατος, Μέγαρο Μουσικής αντί Ιλίσσια, Εθνική Άμυνα αντί Πεντάγωνο κλπ. το πληρώσαμε κάτι δις.

Ο κόμβος Σκαραμαγκά που ξεκίνησε για σύμπλεγμα γεφυρών, άλλαξε και έγινε σύμπλεγμα σηράγγων και έμεινε στη μέση (Και η είδηση για το τόπικ οδικά έργα: Ακούω ότι θα προχωρήσει ο κόμβος Σκαραμαγκά ξανά με γέφυρες και οι μισοανοιγμένες 3 σήραγγες θα ταπωθούν).

Αυτά και κλείνω την παρένεθεση. Θα επανέλθω όταν έχω πάλι νέα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

Draminos wrote:
@ Nozomi
Να Προωθήσουμε το Τρένο έναντι του Αυτοκινητου? Όχι, η εξέλιξης έγιναν όχι μονο με την πίεση τις αυτοκινιτοβιομαχανιας, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
Όταν υπήρχαν Τρένα με μεγάλες εταιρίες στην πλάτη τους ούτε καν γνωρίζαμε τι είναι η Άσφαλτος.

Η "Εξέλιξις" ποιά ήταν ? Το φαινόμενο του Θερμοκηπίου ?
Ξέρεις τι συνεισφορά έχει η αγαπημένη σου αυτοκινητοβιομηχανία στην υπερθέρμανση του πλανήτη ?
Και επειδή μιλάς για "άσφαλτο", θα σου υπενθυμίσω ότι αυτή η λέξη έχει αρνητικό φορτίο στην Ελλάδα, και οι παλαιότεροι θυμούνται με νοσταλγία την Αθήνα προ ιδιωτικής αυτοκίνησης ...

Draminos wrote:

Ούτε εγώ αλλα ούτε εσύ, δεν έχουμε το δικαίωμα επειδή θεωρούμε κάτι σωστό να το επιβάλουμε!

Δεν έχω την δυνατότητα (ούτε και την βούληση) να επιβάλλω τίποτα στους συμπολίτες μου.
Αυτό που κάνω, είναι να επιχειρηματολογώ για το που πρέπει να πάνε οι πόροι του ελλ.κράτους, που πληρώνω ΚΑΙ εγώ ...

Draminos wrote:

Η Σιδηροδρομικές γραμμές τις Deutsche Bahn είναι μόλις 21784km (το 2007) , γιατί αναφέρεις 41000km ?
Μαζί με τα Αστικά δίκτυα (Λεγόμενα S-Bahn /Stadt-Bahn) είναι 33896km (το 2007).
5718 Στάθμη η 1678 χωρίς τα S-Bahn.

Αγνοείς ότι πέρα απ' την Deutsche Bahn, υπάρχουν δεκάδες σιδηροδρομικές εταιρείες που λειτουργούν εμπορικά τραίνα και τοπικά δίκτυα.

Draminos wrote:

Και κάτι ενδιαφέρον, η σιδηρόδρομοι (όλον τον Ειδών) καλύπτουν το 22% τις επιβατικής μετακίνησης.

"Όλων των ειδών" ? Πολύ απόλυτο σε βρίσκω ! Κάποια πηγή έχεις ?
Το στοιχείο αυτό καταρρίπτεται μόνο απ' την παράθεση της Ιαπωνίας (υπερδιπλάσιο ποσοστό) και τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς της πρωτεύουσας που υπερβαίνουν το ποσοστό που αναφέρεις παραπάνω ...

Draminos wrote:

Ο Σιδηρόδρομος είναι καλός αλλα μονο σαν συνοδευτικό μέσο στον Αυτοκινητόδρομο.

Άποψή σου. Ποιός άλλος το λέει αυτό ?
Σε ερωτώ γιατί η Ε.Ε προωθεί πλέον τις σιδηροδρομικές μεταφορές ...
Draminos wrote:

Και θα σε παρακαλέσω μην αναφέρεις την Ιαπωνία, σαν Σαρδέλα με έσπρωχνε με τον Αγκώνα του ο Υπάλληλος για να με χώσει μέσα στο Τρένο από Narrita για Tokyo, και μετάνιωσα που ήθελα να δω την Αδερφή Πολύ τις Κολωνίας το Kyoto. Ρε αν δεν είναι εξοργισμένοι η Ιάπωνες με τα MMM τους, άθλιες συνθήκες
Σαν τους αρουραίους μετακινούνται και όχι με το Laptop όπως το γραφής.

Τι περίμενες σε Προαστιακό τραίνο ?
Μήπως ταξίδεψες σε υπεραστικό δρομολόγιο στην Ιαπωνία και συμπέρανες ότι "μετακινούνται σαν αρουραίοι" ?
Γιατί άλλα θα διαπίστωνες στην δεύτερη θέση ενός TSUBAME LIMITED EXPRESS (μετρικό περιφερειακό εξπρές της JR-Kyushu) ...
Για τα flagship Σινκάνσεν, τι να σχολιάσει κάποιος ?
Η δεύτερη θέση των Σινκάνσεν μπορεί να συγκριθεί ΜΟΝΟ με την πρώτη θέση των αεροπορικών εταιρειών ...
Δες εδώ το pitch seat σε ένα N700 και θα το διαπιστώσεις ο ίδιος !
Την επόμενη φορά που θα πας Ιαπωνία, πάρε το Nozomi για Οσάκα, και θα με θυμηθείς ! Μπορεί να είναι ακριβό, αλλά η εμπειρία είναι μοναδική.

@mike
Καλά κάνεις και το διευκρινίζεις mike, γιατί ορισμένοι παρακολουθούμε τον Καλλίδρομο απ' την εποχή που ξεκίνησε, και έχουμε αποκτήσει μια ιδιότυπη "αλλεργία" με το έργο.
Είναι φανερό τοις πάσι, ότι το έργο ήταν υποτιμημένο, και αυτό το πληρώσαμε στην πορεία με καθυστερήσεις-υπερβάσεις κόστους.
Κάποτε πρέπει να τελειώσει το παραμυθάκι με το υπάρχον νομικό πλαίσιο (και τους μειοδοτικούς διαγωνισμούς) και να δίδονται τέτοια έργα σε σοβαρές ξένες εταιρείες (κατά προτίμηση Ελβετικές-Γερμανικές).
Για το έργο του Δομοκού θα συμφωνήσω, όλοι τα βλέπουμε. Μακάρι τα έργα από δω και εμπρός να πηγαίνουν με αυτό τον ρυθμό.
Στην "χαρά του εργολάβου", ξέχασες να συμπεριλάβεις την επέκταση του Μετρό προς Αιγάλεω, που κόστισε (ανά χιλιόμετρο) περισσότερο απ' οποιοδήποτε άλλο Μετρό στην Ευρώπη ...Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 8:31 pm    Post subject: Reply with quote

Όσοι κατάγεστε από Δ.Ελλάδα (ή γενικώς οραματίζεστε Σιδηρόδρομο εκεί), δυσάρεστα τα νέα:

Εκτός προτεραιοτήτων η σιδηροδρομική Εγνατία

http://www.e-enimerosi.gr/article/2428/

Όχι πως δεν το γνωρίζαμε φυσικά.
Απ' το 2004 στις μελέτες είμαστε ...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Απλά τώρα έπεσε και η ταφόπλακα επάνω...
Πάντως όπως λες και εσύ αυτό ήταν αναμενόμενο. Εγώ τον μόνο που θυμάμαι να το κυνηγάει σαν έργο ήταν ο Βερελής, λόγω αρμοδιότητας και εντοπιότητας. Οι λοιποί είναι εντάξει με τα Οδικά...
Απλά όλα πολύ κοντόφθαλμα ρε παιδί μου.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 2:52 am    Post subject: Reply with quote

Απολαύστε τους ΟΣΕτζήδες για μια ακόμα φορά:
Πέταξαν αβγά στη διοίκηση του ΟΣΕ
http://www.zougla.gr/news.php?id=33045

Θα ήταν σκόπιμο να μάθουμε γιατί εξεγέρθησαν οι συνδικα-ληστές !
Πάντως απεργία για ένα σοβαρό θέμα (έργα που ποτέ δεν τελειώνουν, δρομολόγια που περικόπτονται κ.α) ΠΟΤΕ δεν έκαναν.
Μόνο όταν θίγονται κεκτημένα ...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Apr 09, 2009 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Για να ξεφύγουμε απ' την ΟΣΕτζίδικη μιζέρια, θα κάνουμε μια μικρή εισαγωγή στο σιδηροδρομικό νέο του αιώνα, το Chūō Shinkansen (Maglev) της JR-Central (2η μεγαλύτερη σιδηρ.εταιρεία στην Ιαπωνία).

Προσφάτως ανακοινώθηκε ότι η Central Japan Railway Co θα επενδύσει 280δισεκατομμύρια yen (2.9 δις US) για τον διπλασιασμό της πειραματικής γραμμής (Yamanashi Test Line) Maglev στα 42,8 χλμ:
http://www.tradingmarkets.com/.site/news/Stock%20News/2245855/

Να παραθέσουμε μερικά facts για να υπάρξει μια πληρέστερη εικόνα:
- H γραμμή Tōkaidō Shinkansen, ήταν η πρώτη που άνοιξε (1964) και παραμένει η παλαιότερη.
Είναι η Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων με τον μεγαλύτερο φόρτο επιβατών ΠΑΓΚΟΣΜΊΩΣ, και κύρια πηγή εσόδων της JR-Central.
Οι περιοχές που διασχίζει, συγκεντρώνουν πληθυσμό και οικ.δραστηριότητες 80 εκατ. ανθρώπων (της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας του πλανήτη).
Αν λάβετε υπόψιν τα παραπάνω (συν το γεγονός ότι η χωρητικότητα της γραμμής έχει φθάσει πλέον στο όριό της), γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι οι Ιάπωνες έχουν την ανάγκη για μια bypass γραμμή, που θα λειτουργεί παράλληλα με την γραμμή Tōkaidō Shinkansen, και θα προσφέρει το τόσο απαραίτητο backup σε περίπτωση που συμβεί κάποιος ισχυρός σεισμός, ή για οποιονδήποτε λόγο κλείσει (για μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα) η υπάρχουσα γραμμή.

- Στο αρχικό στάδιο, η γραμμή Chūō Shinkansen θα καλύπτει (με δρομολογιακά 500km/h!) την διαδρομή Tokyo-Nagoya σε λιγότερο από μία ώρα (με το υπάρχον service είναι 01:40). Μεταγενέστερα αναμένεται να επεκταθεί ως την Οσάκα.

- Το μεγαλύτερο μέρος της γραμμής (άνω του 80%) θα είναι υπόγειο ή πάνω σε γέφυρες (ως γνωστόν η αγορά γης στην Ιαπωνία κοστίζει πολύ ...)
Υπάρχει ένας προβληματισμός για το κόστος των τούνελ, καθότι εντός κατοικημένων περιοχών αναμένονται να κατασκευαστούν σε μεγάλο βάθος.

- Υπάρχουν επιφυλάξεις για το αν η επιπλέον ζήτηση (additional demand) που θα προκύψει, θα καλύψει τις επιπλέον θέσεις που θα προσφέρει η γραμμή.
Επίσης είναι άγνωστο αν οι επιβάτες θα πληρώσουν το υψηλότερο κόμιστρο (ήδη τα Nozomi είναι πανάκριβα) που θα ζητηθεί για να ταξιδέψουν με το "αιωρούμενο" τραίνο ...

- Λόγω διάφορων τεχνικών λόγων, τα Maglev οχήματα θα είναι στενότερα των "κλασσικών" Shinkansen και είναι άγνωστο τι υποδοχής θα τύχουν απ' τους επιβάτες.

Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Τι είχες Γιάννη μου, τι είχα πάντα !
http://www.skai.gr/master_story.php?id=117779

Τι ωραίο να απευθύνεσαι σε άσχετους και να (νομίζεις) ότι τους κοροιδεύεις ε ?
Οι "ζημιογόνες γραμμές" ποιές είναι κύριοι της κυβέρνησης ?
Ξέρετε ότι με βάση τα δεδομένα λειτουργίας της ΤΡΕΝΟΣΕ ΑΚΟΜΑ και ο Οδοντωτός είναι ΖΗΜΙΟΓΟΝΟΣ ?
Ναι, αφού κατάφεραν να λειτουργούν ζημιογόνα εκεί που δεν έχουν ανταγωνιστή, και έχουν την απεριόριστη στήριξη της τοπικής κοινωνίας (φέρνει...euros στην τοπική οικονομία), τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε απ' αυτούς ?
Φυσικά η περικοπή των προνομίων του προσωπικού, η αλλαγή του ΓΚΚ ώστε να πέσει το μοναδιαίο κόστος (δουλεύουν τα τραίνα με πολλαπλάσιο προσωπικό) πουθενά δεν αναφέρονται, γιατί απλούστατα δεν θα γίνουν.
Γνωστή η συνταγή:
Διατηρούν μια απαράδεκτη κατάσταση για να τρώνε τα "δικά τους παιδιά", και όταν φαληρίζει το μαγαζί, ε τότε, κλείστε το ή πουλήστε το στον ιδιώτη...Evil or Very Mad
Διαλέξτε εσείς τους χαρακτηρισμούς που τους ταιριάζουν.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 5:43 pm    Post subject: Reply with quote

Μα αν κατάλαβα καλά, προσέλαβαν ειδικούς συμβούλους τεχνοκράτες για να μελετήσουν το θέμα και να προτείνουν λύσεις. Αυτοί έκαναν ορισμένες προτάσεις που έχουν ήδη δημοσιευτεί, αλλά οι αποφάσεις - λένε - θα ληφθούν στο τέλος του μήνα. Υποννοείς οτι οι τεχνοκράτες δεν ξέρουν ή δεν " τους αφήνουν" να κάνουν τη δουλειά τους?
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 6:18 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν χρειάζεται να ακριβοπληρώσεις τον Γάλλο σύμβουλο για να σου πει τα αυτονόητα, damianos.
Ξέρουν πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν, απλά δεν τολμούν να ακουμπήσουν τα προνόμια των συνδικα-ληστών, γιατί απλούστατα δεν θέλουν...
Υπήρξαν κατά καιρούς άξια στελέχη στον Οργανισμό, που τα έχουν αναφέρει-εισηγηθεί. Η τύχη τους ξέρεις ποιά ήταν? Τους έφαγε η μαύρη μαρμάγκα (ψυγείο-μετάθεση).
Η (πικρή) αλήθεια είναι ότι ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ να φτιάξουν Σιδηρόδρομο. Προ ολίγου είδα σχετικό (με τα έργα) ρεπορτάζ στην ERT-World. Ανέφερε το σχέδιο Σουφλιά για τα έργα, και ότι αυτά αφορούν τόσα χλμ. αυτοκινητοδρόμων, αεροδρομίων, γραμμών Μετρό και ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ επιδεικτικά οποιαδήποτε αναφορά σε Σιδηρόρομο ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτό το μεταφορικό μέσο...

Τελευταίο παράδειγμα:
http://www.simerini.gr/?section=32&category=1&newspage35=1&newsid35=14936
Όπως θα διαβάσετε, η αναβάθμιση του Οδοντωτού επεκτείνεται χρονικά στο διάστημα που διήρκεσε τον 19ο αιώνα η κατασκευή του ! ! !
Και η "αναβάθμιση" αφορά μόνο την ανακαίνιση της γραμμής και τους συρμούς.
Που να είχαμε Ηλεκτροκίνηση και επέκταση στο Χιονοδρομικό...
Αυτά αναβάλλονται για τον επόμενο αιώνα ! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ανέφερε το σχέδιο Σουφλιά για τα έργα, και ότι αυτά αφορούν τόσα χλμ. αυτοκινητοδρόμων, αεροδρομίων, γραμμών Μετρό και ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ επιδεικτικά οποιαδήποτε αναφορά σε Σιδηρόρομο ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτό το μεταφορικό μέσο...


μα δεν εχει ο σουφλιας το σιδηροδρομο!οταν τον παρει τα λεμε!
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 7:50 pm    Post subject: Reply with quote

Θα πω κάτι εδώ και θα το πω χωρίς ίχνος εμπάθειας. Ελπίζω να μην εξοργίσω τα μέλη του φόρουμ, τα οποία σέβομαι! Πώς είναι δυνατόν να αρχίσουν οι κυβερνήσεις μας να ασχολούνται με τον σιδηρόδρομο όταν οι πολίτες αυτής της χώρας έχουν μανία με τους αυτοκινητοδρόμους; Αυτοί φέρνουν τις ψήφους. Κοιτάξτε το thread των οδικών έργων σε αυτό εδώ το forum και αυτό των σιδηροδρόμων. Το πρώτο "πετάει" (κυριολεκτικά λόγω Corfu Laughing ), ενώ αυτό εδώ δεν είναι τόσο δημοφιλές. Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν άτομα σαν και εμάς που ενδιαφερόμαστε αποδεδειγμένα για υποδομές προωθούμε στη συνείδησή μας το αυτοκίνητο, πώς περιμένουμε από την οποιαδήποτε κυβέρνηση να πράξει κάτι διαφορετικό; Αυτά τα ολίγα από εμένα και ελπίζω να πάρετε αυτό το σχόλιο καλοπροαίρετα... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

Μα στο thread των οδικών έργων έχουμε κάτι να πούμε! Αντίθετα στα σιδηροδρομικά έργα δε κινείται σχεδόν τίποτα..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

Με πρόλαβε ο mfotinakis !
Τελευταία φορά που παραλάβαμε τροχαίο υλικό ήταν το 2004 ! Αυτή η κυβέρνηση δεν έχει κάνει ΟΥΤΕ ΜΙΑ παραγγελία τροχαίου υλικού...
Όσο για γραμμές? Η γραμμή της Τρίπολης παραμένει κλειστή παρά το ότι είναι τελειωμένη. Τι άλλο να γράψεις? Γκρίνια και πάλι γκρίνια !
Εδώ και χρόνια τον ΟΣΕ τον εξυγιαίνουν...

Πάντως όπως και να έχει, το πάθος του Νεοέλληνα με το ΙΧ, όντως υπάρχει.
Φυσικά η εκάστοτε κυβέρνηση το γνωρίζει και το μανιπουλάρει κατάλληλα.
Όπως και να έχει, ο ΠΑΘΕ πρέπει να τελειώσει, και τα αστικά δίκτυα να οργανωθούν σωστά γιατί είναι φανερό (και στους πλέον αμαξόβλακες) ότι με το ΙΧ δεν μπορείς να κινείσαι στο κέντρο της πόλης.

Φυσικά, αν ο Έλληνας δεν καταλαβαίνει π.χ το έγκλημα που συνετελέσθη με την σήραγγα του Αρτεμισίου (που δεν εξασφαλίστηκε σιδηροδρομική διέλευση παρά μόνο οδική) και έτσι κατέστη μη-ανταγωνιστική η γραμμή της Τρίπολης, θα το συνειδητοποιήσει σε λίγα χρόνια που θα πληρώνει τα λεγόμενα "εξωτερικά κόστη" των οδικών μεταφορών που αναλαμβάνει τώρα το κράτος...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 15, 2009 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

τα σιδηροδρομικα εργα ομως παντα κινουνται πιο αργα απο τα οδικα..αλλα ειναι πιο μονιμα..δεν φαινονται τοσο οσο τα οδικα..
οι σιδηροδρ. σηραγγες στον παθεπ προχωρανε μια χαρα...δεν εχουν παγωσει τα εργα.και οι γραμμες προς Ξυλοκαστρο,και η ηλεκτροκινηση προς κιατο κλπ...πιο αργα απο την εγνατια πχ ,αλλα κινουνατι!μην ειμαστε μηδενιστες..
να το πουμε απλα..απο το υψος αεροπλανου ο σιδηροδρομος με το ζορι φαινεται! αν καταλαβατε τι εννοω..
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 12:18 am    Post subject: Reply with quote

Το http://rail.uploader.dyndns.org/ είναι ένα αξιόλογο φωτογραφικό φόρουμ, στο οποίο μπορείτε να βρείτε φωτογραφίες τραίνων από Ιαπωνία (και όχι μόνο Σινκανσέν).
Επίσης ένα πολύ καλό φωτογραφικό site από Ιαπωνία είναι το http://blog.livedoor.jp/xbv819/
Γυρίζοντας τους διάφορους μήνες, μπορείτε να βρείτε πανέμορφες φωτογραφίες απ' την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου και τα τραίνα της.
Να σχολιάσω και κάτι που είδα να γράφεται αλλού.
Δεν είναι "αποκλειστικότητα" να παίρνει κάποιος τα links απ' τις φωτογραφίες κάποιου Ιάπωνα και να τις παρουσιάζει ως δική του "αποκλειστικότητα".
Αποκλειστικότητα στην φωτογραφία, ορίζεται όταν εμείς και κανένας άλλος (όσο είναι δυνατόν να γνωρίζουμε) έχουμε αποτυπώσει ένα φωτογραφικό θέμα.
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 11:29 am    Post subject: Reply with quote

Αν δεν έπεσε στην αντίληψη σου είχε ένα Σχεδόν και το αποκλειστικότητα σε "", έχεις δίκιο ξέχασα το emoticon.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι συζητήσεις εδώ που μπορούν να γίνουν με PM. Ευχαριστώ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Page 18 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr