stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα σε Βόλο & Λάρισα (Μεσογειακοί Αγώνες 2013) (2)
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Wed Sep 10, 2008 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά και άγια όλα αυτά, άλλα απο πότε τα πολυκαταστήματα θεωρούνται δημόσιες υποδομές και κατατάσσονται στην ίδια κατηγορία με τα αερδρόμια, ομολογώ πως οι απόψεις δεν είναι ακριβώς λανθασμένες, άλλα τα επιχειρήματα είναι τουλάχιστον άκυρα.
Επίσης απο πότε ο μέσος πολίτης ενδιαφέρεται για την επιβίωση των "malls", και στην τελική αυτά μόνο κακό κάνουν στην τοπική οικονομία προς το παρών, και δεν βλέπω την θετική τους επίδραση σε αυτήν.

Τώρα για το αεροδρόμιο, δεν μπορώ ακριβώς να εκφέρω άποψη, άλλα το γεγονός ότι δεν υπήρξε κάν ορθή αξιολόγηση της συνλειτουργίας πολιτικού αεροδρομίου με το στρατιωτικό της Λάρισας, δεν με πείθει για τις αγνές προθέσεις τον αποφασίζοντων.
Συμπερασματικά όμως είμαι ικανοποιημένος με την θέση του αυτή την στιγμή, απλά δεν θεωρώ ότι η απόφαση πάρθηκε βάσει σοβαρών ενδείξεων.
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Wed Sep 10, 2008 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

den leei pouthena oti to topic einai gia dimosies ipodomes , alla genika... oso gia ta polikatastimata einai ipodomi gia kaliteres agores , sosta?
apo tin alli pali , auto pou elega , oti anaptiseis tis ipodomes simfona me auto pou mporeis kai sou dinei i perioxi. =>volos tourismos , pilio , sporades kalokairi kai xeimwna (i magnisia exei xenodoxeiaki ipodomi perissoteri apo larisa trikala karditsa mazi , opote de xora amfivolia pou xreiazetai aerodromio)
i larisa einai komvos emporikos kai oxi touristikos opote anaptisei emporika katastimata. ara loipon ta simperasmata dika sou
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Sep 11, 2008 8:12 am    Post subject: Reply with quote

@Orlando

Παρακαλώ διάβασε αυτό "περί Greeklish και Ελληνικών". Δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις . Smile
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Fri Sep 12, 2008 6:09 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόβλημα παρουσιάστηκε με τη χωροθέτηση του "Μεσογειακού Χωριού" λόγω εμπλοκών με αρχαιολογικό χώρο στο Δήμο Αισωνίας (Διμήνι) που είχε δηλωθεί αρχικά. Χτες συνεδρίασε στο Βόλο η Εκτελεστική Επιτροπή των Μ.Α. για να εξετάσει τις εναλλακτικές θέσεις δημιουργίας του "Χωριού", μιας και ο ΟΕΚ δήλωσε ότι δεν προτίθεται να δώσει χρήματα για απαλλοτριώσεις, αλλά μόνο για την κατασκευή των κατοικιών. Κατατέθηκαν διάφορες εναλλακτικές λύσεις από τους Δήμους, όπως οι Αλυκές, ο Αγ. Γεώργιος Φερών, και μια περιοχή στο Σωρό. Η οριστική απόφαση θα ληφθεί στα τέλη του μήνα.

Ο Δήμος Λαρισαίων δήλωσε ότι προτίθεται να δώσει δικιά του έκταση, σε κάποιο στρατόπεδο, αν όμως εξαντληθούν πρώτα όλα τα περιθώρια για την εύρεση κατάλληλου χώρου στη Μαγνησία, όπου είναι και η πλειοψηφία των αθλητικών υποδομών και προπονητηρίων.

Σήμερα ο Δήμαρχος Βόλου από κοινού με το Δήμαρχο Αισωνίας, που διεκδικούσε την κατασκευή του Μ. Χωριού στην αρχική θέση που είναι στο φάκελο διεκδίκησης, πρότεινε έκταση ιδιοκτησίας του Δ. Αισωνίας, στα διοικητικά όρια του Δήμου Βόλου, στην περιοχή "Σωρός" (είσοδος της πόλης όπως ερχόμαστε από Αθήνα).
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Sep 12, 2008 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

Όσον αφορά το θέμα της Η/Κ στο κομμάτι Λάρισα-Βόλος δεν ξέρω πόσο απαραίτητη είναι, σε σύγκριση π.χ με μια απευθείας σύνδεση του Βόλου με την Αθήνα μέσω Παλαιοφαρσάλου.
Φυσικά απαιτείται η κατασκευή σήραγγας στο Αερινό και η τελείως διαφορετική αντιμετώπιση των δρομολογίων του "κάμπου" (Βόλου-Καλαμπάκας) σε σύγκριση με τις ελεεινές υπηρεσίες που μας προσφέρει τώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το IC-40.
Έχει αναφερθεί πολλάκις η ιαπωνική εμπειρία με τα mini-Shinkansen που ενώ στις γραμμές Shinkansen δρομολογούνται ως "κανονικά" Shinkansen (ελάχιστες σταθμεύσεις, Υψηλές Ταχυτητες), διεισδύουν σε τοπικές γραμμές (συνήθως πρώην μετρικές γραμμές με φτωχά γεωμετρικά χαρακτηριστικά), μετατρεπόμενα σε τοπικά εξπρές (regional express).
Κατά την ίδια πρακτική σε ενδεχόμενη απευθείας σύνδεση του Βόλου με την Αθήνα θα είχαμε το 40 να εκτελεί δρομολόγιο ICE επί του άξονα Αθήνα-Παλιοφαρσάλου και κάνοντας ελάχιστες σταθμεύσεις (ίσως μια στην Οινόη), και μετά τον Παλαιοφάρσαλο θα έμπαινε στην τοπική γραμμή μετατρεπόμενο σε regional express όπου θα πραγματοποιούσε στάθμευσεις σε Βελεστίνο-Βόλο.
Με τις κατάλληλες (και προβλεπόμενες ούτως ή άλλως) βελτιώσεις στην γραμμή Αθήνα-Παλαιοφάρσαλος είναι δυνατόν να επιτευχθούν χρόνοι διαδρομής της τάξης 2(+κάτι) ωρών, κάτι που θα αποτελούσε την μέρα με την νύχτα σε σύγκριση με τον τωρινό χρόνο των 4,5 ωρών και τις πολλαπλές σταθμεύσεις (παρόλ' αυτά εισπράττουν συμπλήρωμα ποιότητα "ποιότητας" οι γελοίοι της Τραινοσέ).
Πιστεύω ότι μια τέτοια πρόταση θα έλυνε οριστικά το πρόβλημα της γρήγορης σύνδεσης του Βόλου με την πρωτεύουσα, και ίσως σε μεταγενέστερο χρόνο ηλεκτροκινούσαμε και το Λάρισα-Βόλος.

Αυτά τα ολίγα είναι προτάσεις που ενώ θα εξετάζονταν σε μια σοβαρή (σιδηροδρομικά) χώρα βρίσκονται προφανώς εκτός εμβελείας του καφενείου "Ελλάς" και των ασχέτων που διοικούν το μαγαζί που λέγεται ΟΣΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sat Sep 13, 2008 3:55 am    Post subject: Reply with quote

Nozomi, δε διαφωνώ σε κάτι μαζί σου. Ίσα ίσα που θεωρώ ότι κανονικοποίηση και αναβάθμιση/ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου - Βελεστίνου - Βόλου είναι εκ των ων ουκ άνευ, για τη σύνδεση με την Αθήνα. Φυσικά αυτό θα μπορέσουμε να το συζητήσουμε ίσως μετά το 2015, όταν πια τα κονδύλια θα τα διαχειρίζονται οι περιφέρειες, και όχι το ΥΠΕΧΩΔΕ, το ΥΜΕ και οι γελοίοι της Καρόλου... αυτοί αν μπορούσαν θα έκλειναν άπαξ και διά παντός όλες τις περιφερειακές γραμμές, τους ενοχλούν...

Βέβαια, ένα σημαντικό κομμάτι της κίνησης είναι (απλά) μεταξύ Βόλου - Λάρισας και αντίστροφα σε καθημερινή βάση. Για αυτό πιστεύω ότι χρειάζονται άμεσα έργα και στην υπάρχουσα κανονική γραμμή, ώστε η χρονοαπόσταση μεταξύ των δύο πόλεων να πέσει σε 20 με 30 λεπτά - μόνο τότε θα μπορέσουν να "απελευθερωθούν" οι διπολικές δομές που τόσο ανάγκη έχουν οι δύο πόλεις για να "εκραγούν" αναπτυξιακά κατά την άποψή μου. Μην ξεχνάμε ότι έτσι (με ηλεκτροκίνηση) θα μπορέσει να "κουμπώσει" η γραμμή και με την υπάρχουσα προαστιακή (και καλύτερα regio) γραμμή Λάρισας - Θεσσαλονίκης, ώστε να φέρει το Βόλο σε απόσταση 2 ωρών από τη Θεσσαλονίκη...

Τι μπορούμε από αυτά σε εύλογο χρονικό ορίζοντα να απαιτήσουμε - διεκδικήσουμε - πετύχουμε; Πιστεύω ότι επειδή πολύς λόγος έχει γίνει για την Η/Κ του Βόλος - Λάρισα, είναι μια μοναδική ευκαιρία να την αποκτήσουμε, αν και ακούω ότι εσχάτως ο ΟΣΕ προσπαθεί στα πλαίσια της "αναδιάρθρωσης" να ξεφορτωθεί όλες αυτές τις "ενοχλητικές" δεσμεύσεις...

Οψόμεθα, προς το παρόν - δυστυχώς - αγρυπνούμε...

ΥΓ: Επί "Θεσσαλικού" Σιδηροδρόμου, είχαμε απευθείας δρομολόγια τόσο προς Λάρισα, όσο και προς Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέσω της μετρικής γραμμής, βάσει και της τεχνολογίας και των οικονομικών της εποχής... αυτά τα τραίνα άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους σε γενιές Θεσσαλών. Τώρα, εδώ και χρόνια, ζούμε μια μόνιμη απαξίωση - πρέπει κανείς να υποστεί ΔΥΟ μετεπιβιβάσεις για να πάει από το Βόλο στα Τρίκαλα, αντί να μπορεί να καλύψει την απόσταση απευθείας μέσω μιας σύγχρονης γραμμής σε 30-40 λεπτά. Πού να τα ακούσουν αυτά όμως οι καρεκλοκένταυροι... ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να αλλάξουν όλα ριζικά προς το καλύτερο...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Sep 13, 2008 5:05 am    Post subject: Reply with quote

el_greco, πως σχολιάζεις τις υπηρεσίες του IC-40 ?
Δεν είναι εμπαιγμός προς το επιβατικό κοινό να αποκαλείται αυτό το τοπικό (στην ουσία) τραίνο-IC και να εισπράττεται μάλιστα συμπλήρωμα γι' αυτό ?
Οι σταθμεύσεις του Intercity-40 (με ώρα αναχώρησης από Αθήνα 15:53) είναι οι κάτωθι:

Οινόη, Θήβα, Λεβαδειά, Τιθορέα, Λειανοκλάδι, Αγγείαι, Θαυμακός, Παλαιοφάρσαλος, Λάρισα, Χάλκη, Αρμένιο, Βελεστίνο και Βόλος (στον οποίο φτάνει στις 20.25).

Συνήθως φτάνει στον Βόλο φεσωμένο αφού πραγματοποιήσει 12 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ !
Αυτό το δρομολόγιο ονομάζεται απ' την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπηρεσία "ποιότητας" και θεωρεί πως αξίζει την καταβολή συμπληρώματος...
Αν αντιπαρατάξει κανείς την επιβατική κίνηση, χωρίς να έχω τα στοιχεία πρόχειρα, αδυνατώ να πιστέψω πως μια πόλη της τάξης του Βόλου δεν μπορεί να εξασφαλίσει την επιβατική κίνηση που είναι απαραίτητη για ένα Intercity Express.
Όσον αφορά το ζήτημα της ηλεκτροκίνησης του Λάρισα-Βόλος αν υπάρχουν οι ροές επιβατών που μπορούν να δικαιολογήσουν κάτι τέτοιο, ουδείς θα το αμφισβητήσει.
Προφανώς εσείς στον Βόλο το γνωρίζετε καλύτερα.
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sat Sep 13, 2008 6:32 am    Post subject: Reply with quote

Το IC40/41 είναι κοροϊδίστικο δρομολόγιο, το οποίο απαξιώνεται από τον ίδιο τον ΟΣΕ. Από Βόλο φεύγει στις... 06.20 το πρωί προς Αθήνα, και από Αθήνα προς Βόλο στις 15.53. Μέχρι το χειμώνα του 2001 υπήρχε και δεύτερο IC που έφευγε πρωί (κατά τις 9-10 αν θυμάμαι καλά) από Αθήνα προς Βόλο, και αντίστοιχα αναχωρούσε από Βόλο προς Αθήνα νωρίς το απόγευμα. Μια βλάβη στο AEG που το εκτελούσε ήταν καλή αφορμή για την άπαξ και διά παντός κατάργηση της υπηρεσίας. Όσους δεν εξυπηρετεί, λυπάμαι, χάσατε, είτε κόψτε το λαιμό σας να βολευτείτε με ανταποκρίσεις στη Λάρισα, ειδάλλως πάρτε το ΚΤΕΛ και μη μας πολυσκοτίζετε...

Δεν ξέρω ποια λεφτά είναι πιο κοροϊδίστικα - τα 8.40 του "Ε"500 σε συνδυασμό με "τοπικό" Λάρισας - Βόλου, ή τα 18 ευρώ του IC40, για υπηρεσία που παρέχεται σε ακριβώς την ίδια ώρα, πλην της μετεπιβίβασης.

Αυτό που είναι σίγουρα κοροϊδίστικο είναι η συμπεριφορά του ΟΣΕ προς το κοινό του Βόλου και όχι μόνο. Σίγουρα με την υποθετική υπηρεσία ICE που περιγράφεις πιο πάνω, ελάχιστες σταθμεύσεις σε (Λάρισα; - αν χρησιμοποιηθεί η υπάρχουσα χάραξη Βόλος-Αθήνα) Παλιό, Λειανοκλάδι, Οινόη και άφιξη στην Αθήνα σε 2μιση ώρες, με εύλογο κόστος ανταγωνιστικό του ΚΤΕΛ και σκάλες ανώτερη υπηρεσία, είμαι σίγουρος ότι θα παρέσερνε τη μεγάλη πλειοψηφία της επιβατικής κίνησης. Σε καμία άλλη χώρα της προηγμένης σιδηροδρομικά Ευρώπης δεν υπάρχει ΕΝΑ (και μόνο) απευθείας δρομολόγιο από την πρωτεύουσα προς μια πόλη 150 χιλιάδων κατοίκων ημερησίως - ούτε το χάλι των μετεπιβιβάσεων όπως μας το σερβίρει ο ΟΣΕ.

Βέβαια, όπως σίγουρα γνωρίζεις, το τελευταίο που ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή τον ΟΣΕ (το ΥΜΕ, το ΥΠΕΧΩΔΕ κλπ...) είναι να δρομολογήσουν τραίνα προς το Βόλο, την Καλαμάτα, την Τρίπολη. Η απόφαση είναι ειλημμένη: ΠΑΘΕ/Π με μειωμένα δρομολόγια κι οι υπόλοιποι ας πάνε να κουρεύονται. Από "καρότα" όπως Η/Κ, απομάκρυνση του "S" της Νέας Ιωνίας (με το οποίο δεν είμαι σίγουρος αν λύνεται το όποιο πρόβλημα), και το μόνιμο ψέμα της κανονικοποίησης Βελεστίνου - Παλιού, χορτάσαμε. Έργα δε βλέπουμε...

Να γίνει η υποδομή, να προσφερθεί αναβαθμισμένη, ελκυστική υπηρεσία και οι ροές των επιβατών φυσικά θα μετακινηθούν προς το Σιδηρόδρομο. Αλλά σε αυτή τη χώρα δεν ξέρω κανέναν που να σκέφτεται με ορίζοντα πέραν της τετραετίας, φευ...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 663

PostPosted: Wed Oct 29, 2008 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Και ναι τα γραφεία της οργανωτικής επιτροπής των Μεσογειακών Αγώνων 2013 είναι στην καρδιά των αγώνων Shocked Shocked !!
Βρίσκονται μόνο καμιά 300 χλμ. μακριά και συγκεκριμένα στην Κατεχάκη στα Ολυμπιακά Ακίνητα στο Γουδή δίπλα στο BADMINTON THEATRE. Εδώ και μια βδομάδα έχει ανέβει και η αντίστοιχη πινακίδα επί της οδού.

Πάντως το σήμα των αγώνων καθώς και τα χρώματα μου αρέσουν πολύ...
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.goalday.gr/article.asp?catid=10603&subid=2&tag=7713&pubid=1512437

Μηπως πρεπει να φτιαξουν και κανενα ξενοδοχειο εκει στη Λαρισα? Αμα δε μπορει να φιλοξενησει μια ομαδα της Α1 , αντε 2 γιατι ειναι και ο Αρης τι θα γινει στους μεσογειακους? Η θα πηγαινουν απο το Βολο αυθημερον για τα αθληματα και θα γυριζουν?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 663

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 3:28 am    Post subject: Reply with quote

Οι αθλητές θα μένουν στο μεσογειακό χωριό στο Βόλο και θα πηγαινοέρχονται στη Λάρισα.
Back to top
View user's profile Send private message
NIKOS LARISSA
New Member
New Member


Joined: 16 Mar 2008
Posts: 40

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 8:03 pm    Post subject: Reply with quote

υπάρχουν σκέψεις απο τον δήμαρχο της Λάρισας να δημιουργηθεί ξενοδοχειακή μονάδα στο Μεζούρλο της Λάρισας. είναι η περιοχή όπου βρίσκεται και το αθλητικό κεντρό, με το γήπεδο μπάσκετ και το νέο γήπεδο που θα δημιουργηθεί. Παρόλαυτα δεν νομίζω πως ένα τέτοιο ξενοδοχείο (όπως αυτό στις κάτω φωτογραφίες) θα χάλαγε την ομάδα του πανιωνίου.

Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 11:11 am    Post subject: Reply with quote

Αν θα ηθελες βαλε και καμια φωτογραφια απο την αλλη μερια να δουμε τι ωραια θεα εχει απο τα μπαλκονια!!! Αστο καλυτερα. Εμενα προσωπικα θα με χαλαγε...
Back to top
View user's profile Send private message
NIKOS LARISSA
New Member
New Member


Joined: 16 Mar 2008
Posts: 40

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

έτσι το πάμε??? μου λες δεν έχει ξενοδοχείο η Λάρισα. Σου βάζω φωτογραφίες μου λες δεν έχει θέα. με το ίδιο σκεπτικό όλα τα ξενοδοχεία στην Αθήνα δεν είναι για ομάδες διότι δεν έχουν θέα.
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 6:25 pm    Post subject: Reply with quote

Αστειο ηταν , το ξενοδοχειο ειναι πολυ ωραιο , ομως η τοποθεσια το αδικει. Το ξερω γιατι εχει τυχει να παω. Απο τα καλυτερα της Grecotel , και αν δεν κανω λαθος φτιαχνουν ενα και στο Βολο η στο Πηλιο , δε θυμαμαι. Τωρα γιατι ο Πανιωνιος πηγε στο Βολο ειλικρινα δεν το καταλαβαινω.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 58

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

Στο Πηλιο το φτιαχνουν και πιο συγκεκριμενα στην πλατεια της Πορταριας.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 272
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

Από συνήθως καλά πληροφορημένη πηγή μαθαίνω ότι η ΕΡΓΟΣΕ ετοιμάζεται να προκηρύξει μελέτη 4 κάτω διαβάσεων οδών στη Λάρισα (οδοί Βόλου, Αγιάς, Καραγάτση και Υψηλάντη) και βελτίωσης σταθμών Βόλου και Λάρισας (στη Λάρισα νέες αποβάθρες και επέκταση υπόγειας διάβασης). Το έργο εντάσσεται προφανώς στην προετοιμασία των Μεσογειακών Αγώνων.
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Nov 25, 2008 2:25 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόκειται για αιτήματα που υπάρχουν εδώ και καιρό, και στα εγκαίνια της υπόγειας στην Εχεκρατίδος είχε ανακοινωθεί ότι σύντομα θα γίνουν και άλλες, ειδικά η περίπτωση της βόλου είναι πραματικά αναγκαία.Η χρηματοδότηση τους βέβαια γίνεται απο την ίδια την εργοσε εαν δεν απατώμαι, βέβαια απο τις μελέτες ώς την κατασκευή έχουμε καιρό ακόμα Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu Nov 27, 2008 9:17 pm    Post subject: Reply with quote

Απούσα η Λάρισα....Άρχισε η γκρίνια και τα τύμπανα του 'πολέμου' μεταξύ του Βόλου και της Λάρισας...Διαβάζοντας το δημοσίευμα, είναι απορίας άξιο ότι το σχέδιο νόμου για την ίδρυση της εταιρίας για την διεξαγωγή των Μεσογειακών Αγώνων 'κολάει΄στις υπογραφές των συναρμόδιων υπουργείων.... Mad

Και αντί οι Θεσσαλοί να ενωθούν και να διεκδικήσουν επίσπευση των εργασιών, μαλώνουν για το πόσες κατοικίες φιλοξενίας αθλητών θα κατασκευαστούν σε κάθε πόλη (και το οικόπεδο έχει αρχαία Exclamation), αν τα γήπεδα γκόλφ θα 'στερήσουν' το νερό της θεσσαλικής γής και ο Λιάπης μπορεί σήμερα να είναι στα Γιάννενα να εγκαινιάσει το μουσείο και δεν εμφανίστηκε....Μπαίνουμε στο 2009 και σε τρία χρόνια πρέπει να είμαστε έτοιμοι...

Το δίδαγμα και οι εμπειρίες ότι τους πετυχημένους Ολυμπιακούς δεν πέρασαν στους Μεσογειακούς;

Πηγή 'έκρηξης' εφημ. 'Ελευθερία' Λάρισσας: http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=4305&pid=5
Back to top
View user's profile Send private message
NIKOS LARISSA
New Member
New Member


Joined: 16 Mar 2008
Posts: 40

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι καθόλου πηγή έκρηξης. πολύ απλά λέει την αλήθεια. δεν γίνεται ότι ζητάμε για την πόλη μας να τα παίρνουν οι βολιώτες. ζητάμε αεροδρόμιο.., αααα έχουμε εμείς δεν σας χρειάζεται. ζητάμε γήπεδο.., αααα η Λάρισα έχει γήπεδο κι αυτό είναι το πανθεσσαλικό του βόλου. ζητάμε μεσογειακό χωριό.., ααααα θα γίνει μόνο στο βόλο. ε όχι ρε. και οι δύο πόλεις ανέλαβαν την διοργάνωση και στις δυο πόλεις θα γίνει μεσογειακό χωριό. τι φοβούνται??? μήπως επεκταθει λίγο ακόμα η Λάρισα και τους περάσει ακόμα περισσότερο???
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 5:32 pm    Post subject: Reply with quote

Δε χρειάζεται να είσαι ερειστικός και επιθετικός με αυτόν τον τρόπο. Κι εγώ μπορώ να γράφω "λάρισα" και "Βόλος" αν θέλεις, για να κάνω το κομμάτι μου. Το παρατιθέμενο άρθρο της Ελευθερίας δε μιλάει ούτε για αεροδρόμια, ούτε για το πανθεσσαλικό (κανείς Βολιώτης δεν είπε να μη φτιάξουν γήπεδο στη Λάρισα... η UEFA στέλνει την ΑΕΛ στο Πανθεσσαλικό για τα ευρωπαϊκά παιχνίδια, μέχρι να γίνει το δικό σας)

Όσο για το "τι φοβούνται"... τέλος πάντων, δε θα απαντήσω. Κάνε καυγά μόνος σου. Δεν πειράζει, όπως λένε και οι τρικαλινές εφημερίδες χαιρέκακα για τα προβλήματα που ανακύπτουν με τους Μεσογειακούς, "από πίτα που δεν τρως, τι σε νοιάζει κι αν καεί"...
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

Περα απο αυτο η Λαρισα δεν ειναι μεσογειακη πολη εαν δεν το εχετε καταλαβει μερικοι , και αντι να λετε ευχαριστω που θα τυχει προβολης , γκρινιαζετε κι ολας
Back to top
View user's profile Send private message
NIKOS LARISSA
New Member
New Member


Joined: 16 Mar 2008
Posts: 40

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό είναι το θέμα. γκρινιάζετε εσείς (διότι θα γίνει μεσογειακό χωριό και στη Λάρισα) και όχι εμείς. να πω επίσης πως αν δεν έμπαινε και η Λάρισα στο φάκελο διεκδίκησης ούτε ο Βόλος δεν θα έπαιρνε μεσογειακούς αγώνες. οπότε για ποιο λόγο να ευχαριστούμε κιόλας??????
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Wed Dec 03, 2008 3:10 am    Post subject: Reply with quote

"Πράσινο φως" για το τραμ στο Βόλο

από την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου:

Quote:
Ανοίγει ο δρόμος για τη χρηματοδότηση προμελέτης για την κατασκευή τράμ στο Βόλο, από το Υπουργείο Μεταφορών.

Τη θετική αυτή εξέλιξη για το Δήμο Βόλου μετέφερε στον δήμαρχο Βόλου Αλέκο Βούλγαρη το μεσημέρι ο αντιπρόεδρος της Βουλής Γιώργος Σούρλας νωρίτερα είχε συνάντηση με τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Κώστα Χατζηδάκη για θέματα που αφορούν τη Μαγνησία.

Ο κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε ότι θα δοθεί εντολή από το Υπουργείο Μεταφορών στον ΟΑΣΑ και στην ΤΡΑΜ ΑΕ να προχωρήσουν σε μια προμελέτη, όπως ήδη κάνουν στην Πάτρα και τα Γιάννενα, για να διερευνηθεί πως μπορεί και με ποιους όρους να προχωρήσει ένα έργο Τραμ στο Βόλο, το οποίο, όπως τόνισε ο Υπουργός Μεταφορών- αν προχωρήσει και δοθεί "πράσινο φως" από τους τεχνικούς, θα δώσει και ένα ξεχωριστό χαρακτήρα στην ωραία πόλη του Βόλου".

Ο δήμαρχος Βόλου εξέφρασε την ικανοποίησή του για αυτή τη θετική εξέλιξη που έρχεται λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της χρηματοδότησης του δικτύου των ποδαλητοδρόμων από το Υπουργείο Μεταφορών και επικοινώνησε αμέσως με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ.Σιμόπουλο ο οποίος την ερχόμενη εβδομάδα θα βρίσκεται στο Βόλο μαζί με στελέχη του ΥΜΕ προκειμένου να συζητήσουν με τη δημοτική αρχή για το πλαίσιο της συνεργασίας ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες ένταξης της προμελέτης.

Σημειώνεται ότι ο Δήμος Βόλου μέσω της ΔΕΜΕΚΑΒ έχει προχωρήσει στην εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου για μέσο σταθερής τροχιάς στην πόλη του Βόλου μέσω του Ευρωπαικού προγράμματος TranSUrban, στο οποίο συμμετείχαν η ΔΕΜΕΚΑΒ, εκ μέρους του Δήμου Βόλου ως επικεφαλής, και η ΔΕΜΚΑ, εκ μέρους του Δήμου Νέας Ιωνίας ως εταίρος.

Μετά από σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, στο Δήμο Βόλου πραγματοποιήθηκαν επιτόπου επισκέψεις στελεχών και υποβλήθηκαν φάκελοι εκδήλωσης ενδιαφέροντος από όλες ουσιαστικά τις γνωστές εταιρείες του χώρου: BOMBARDIER, SIEMENS, INEKON, TRANSLOHR VEOLIA, TRANSDEV, και ALSTOM / Ν. ΚΙΟΛΕΪΔΗΣ.


Ελπίζω μόνο να μην είναι απλά ένα "χρύσωμα του χαπιού" αυτό από πλευράς του Υπουργείου Μεταφορών, για να "χωνέψουμε" ευκολότερα τη δρομολογούμενη περικοπή σιδηροδρομικών δρομολογίων, όπως έχει διαρρεύσει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ... Και φυσικά από την προμελέτη μέχρι τις ράγες, είναι μεγάλο διάστημα!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Dec 03, 2008 10:19 pm    Post subject: Reply with quote

el_greco wrote:
"Πράσινο φως" για το τραμ στο Βόλο
....
Ελπίζω μόνο να μην είναι απλά ένα "χρύσωμα του χαπιού" αυτό από πλευράς του Υπουργείου Μεταφορών, για να "χωνέψουμε" ευκολότερα τη δρομολογούμενη περικοπή σιδηροδρομικών δρομολογίων, όπως έχει διαρρεύσει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ... Και φυσικά από την προμελέτη μέχρι τις ράγες, είναι μεγάλο διάστημα!!!

Σαν να το πρόβλεψες...

"Σχετικά με τις ανησυχίες για την περικοπή δρομολογίου του ΟΣΕ στην περιοχή, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του Οργανισμού, ο κ. Χατζηδάκης εμφανίσθηκε καθησυχαστικός επαναλαμβάνοντας ότι δεν θα διακοπούν τα δρομολόγια με αυξημένη επιβατική κίνηση.(Αρα η είδηση είναι ότι περικόπτονται, έστω και μη επικερδή δρομολόγια)
Επίσης εξέφρασε τη βούληση να βρεθεί λύσει σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για την επαναδρομολόγηση του τρένου του Πηλίου σε μία γραμμή έως τον τελικό προορισμό, τις Μηλιές, χωρίς ενδιάμεση μετεπιβίβαση."

Πηγή εφημ. Ναυτεμπορική 03.12.08: http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/12/03/1600590.htm
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 3 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr