stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 237, 238, 239 ... 277, 278, 279  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
timos
Visitor
Visitor


Joined: 25 Mar 2011
Posts: 5

PostPosted: Wed Nov 30, 2011 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

Δορυφορική φωτογραφία από τα έργα του Μορέα στον κάμπο της Καλαμάτας.

http://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseImage?catalogId=103001000E5ABA00&imageHeight=natres&imageWidth=natres

Ημερομηνία 21 Νοεμβρίου. Δικρίνονται ασφαλτικά σε όλο το μήκος του τμήματος.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Wed Nov 30, 2011 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

Να και τα καλα τα νεα!!!!!!!!!!!!!

Ξεχαστε το Πυργος- Τσακωνα.....

Συλληπητηρια........



http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13495:%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%AE%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%80%CF%84%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD%CE%B1&Itemid=68
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Full Member
Full Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 362
Location: Λακωνία

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 5:31 am    Post subject: Reply with quote

Εδώ που έχουμε φτάσει... πάλι καλά που δεν κόβουν ολόκληρο το τμήμα μετά την Πάτρα. Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Junior Member
Junior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 197
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 9:53 am    Post subject: Reply with quote

Περίμενε να δούμε...δεν το ξεκαθάρισε κανείς τι θα γίνει τελικά...
Α,να μην ξεχάσει ο μαγκριωτης να πάει στα εγκαίνια τέλος του έτους στο Ακτιο-Αμφιλοχία!
Τον περιμένουμε με τις κορδέλες!!!
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 581
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα - Μελβούρνη

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 10:15 am    Post subject: Reply with quote

κόψανε το Πύργος Τσακώνα, δυστυχώς αναμενόμενο ήταν.
Χαράς ευαγγέλια για τις τράπεζες και τους κατασκευαστές. Δυστυχώς ο λαός την πληρώνει ακόμα μια φορά για χάρη των καθηκιών και κλεφτών διοικητών του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος και των μεγαλοεργολάβων και ιδιοκτητών ΜΜΕ.

Δηλαδή η Μακεδονία και η Θράκη που γέμισε δωρεάν αυτοκινητόδρομους με τους φόρους μου, και δε πληρώνουν διόδια για 5 χρόνια τώρα, είναι έλληνες Α διαλογής και εμείς στην Πελοπόννησο Β διαλογής;
Και δε μου λέτε ο φόρτος Πτολεμαίδας-Φλώρινας-Νίκης δικαιολογεί αυτοκινητόδρομο; Δε νομίζω αλλά τον φτιάχνουν με τους φόρους μου, παρόλο που δε θα τον χρησιμοποιήσω ΠΟΤΕ! Και καλά κανουν γιατί αποτελεί έργο με εθνική σημασία.
Ενώ το Πύργος Τσακώνα θα γινόταν με μικρή συμμετοχή του Δημοσίου.
Η το τμήμα της Εγνατίας - Μέστοβο Γρεβενά δικαιολογούσε αυτοκινητόδρομο; Και όμως το έκαναν και καλά έκαναν. Γιατί ήταν τμήμα ενός στρατηγικού και εθνικού έργου.
Σχεδίασαν ένα δρόμο 370 χλμ, με προοπτική ανάπτυξης στην Πελοπόννησο και έκοψαν το ένα τρίτο. Ετσι απλά για να κάνουν τη χάρη στους χρηματοδότες των κομμάτων τους, οι οποίοι θα έπρεπε να έχουν εκδιωχθεί από τους μετόχους των τραπεζών που διοικούν και να βρίσκονται προ πολλού στη ΦΥΛΑΚΗ. Αλλά για μια ακόμα φορά το ένα χέρι νίβει το άλλο.
Πάράκληση σε όσους μας διαβάζουν ΜΗ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΘΙΚΙ. Να πάρει δρόμο ο βόθρος ΚομματοΤραπεζοΕργολάβων από τη χώρα μας.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 535

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
Δυστυχώς ο λαός την πληρώνει ακόμα μια φορά για χάρη των καθηκιών και κλεφτών διοικητών του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος και των μεγαλοεργολάβων και ιδιοκτητών ΜΜΕ.


Ε ας προσθέσουμε σε αυτούς και την τοπική κοινωνία που έκανε τα αδύνατα δυνατά για να μπλοκάρει το δρόμο... Καλά να πάθουν...
Μην ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο κομμάτι αυτού του άξονα το έχουν μπλοκάρει δικαστικά οι τοπικοί "φωστήρες". Γιατί μπορεί να λέμε μεταξύ μας ότι το πρόβλημα είναι η διέλευση του Καϊάφα αλλά το μπλοκαρισμένο σε ΣτΕ και Ε.Ε. τμήμα του δρόμου είναι πολύ μεγαλύτερο.

Πάλι καλά να λέμε που δικαίωσε το ΣτΕ τελευταία στιγμή την κοινοπραξία και το Δημόσιο από τους άλλους ηλίθιους "τοπικούς φορείς" εκεί στα Βραχνέικα και την Κάτω Αχαιά και δεν θα σταματήσει ο δρόμος στην Πάτρα αν ποτέ ξεκινήσουν τα έργα και ξεμείνουμε για δεκαετίες ακόμα μα αυτή σκοτώστρα που λέγεται Εθνική Οδός
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 455

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 8:08 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ με Ariskop...

και Very Happy Very Happy Very Happy γέλασα πολύ με TasosGR
tasosGR wrote:
Α,να μην ξεχάσει ο μαγκριωτης να πάει στα εγκαίνια τέλος του έτους στο Ακτιο-Αμφιλοχία!Τον περιμένουμε με τις κορδέλες!!!

Μην τον προκαλείς όμως. Μπορεί και να το κάνει Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

Ακόμα θυμάμαι συζήτηση με φίλο μου από τον Πύργο που έριχνε κατάρες στο νέο δρόμο και πως θα πέρναγε πίσω από το βενζινάδικο του και τι θα μπορούσε να κάνει για να μην χάσει το μαγαζί του την πελατεία του.
Πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε τελικά...
Αλλά τι λέω. Αντιμετωπίζουμε περιπτώσεις καθημερινά που είναι σκέτη τρέλα.Σε αυτόν τον τομέα γιατί να είναι διαφορετικά.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 827
Location: White River

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 10:35 pm    Post subject: Reply with quote

Καταλαβαινω απολυτα την πικρα του φιλου vas8, αλλα θα του ελεγα οτι δεν θα πρεπει σε καμμια περιπτωση να καταφερομαστε εναντιον εργων που εγιναν σε αλλες περιοχες της χωρας μας ,με τους φορους μας. Διεκδικουμε για την περιοχη μας, αλλα αλλοιμονο αν αρχισουμε την γκρινια επειδη καπου αλλου κατασκευαζουν ή κατασκευασαν καποιο εργο.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 10:40 pm    Post subject: Reply with quote

Το κομματι Καλαμάτα-Τσακώνα δεν ήταν ποτε ελκυστικό για τους ιδιώτες. Από τη στιγμή που το έργο είναι ΣΔΙΤ και η κρίση απειλεί τις ιδιες τις τράπεζες είναι λογικό να υπάρχουν απώλειες. Μπορεί να γίνει όμως ως δημόσιο έργο στο πολύ μακρινό μέλλον όμως.
Δυστυχώς ολοι οι αυτοκινητόδρομοι καθυστέρησαν για διάφορους λόγους τα χρυσά χρόνια ανάπτυξης τότε που οι τράπεζες μοίραζαν θάλασσες από λεφτά με επιτόκια 2% παρακαλώντας. Ομως ελληνικές παλινωδίες, ερασιτεχνισμοί αντιδικίες και προσφυγές εφεραν τα εργα και οχι μόνο τα οδικά, χρονικά στο μάτι του κυκλώνα. Το ιδιο έγινε και με το αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Δύο χρόνια μελέτη στη μελέτη συζήτηση στη συζήτηση κλπ κλπ κλπ τερμάτισε και αυτό.

Υπάρχει και ένα άλλο πολύ σημαντικό κομμάτι στον Ε-65 το Καλαμπάκα-Παναγιά που έχει κολήσσει λόγω των επαγγελματιών οικολόγων (Αρκτούρος) με δημόσιο χρήμα και του Τρεμόπουλου γνωστού υμνητή του σφαγέα Κεμάλ. Εκει 3.5 χρόνια ήδη σύρετεαι ενα κράτος δυο περιφέρειες Ηπειρος και Θεσσαλία από την αυτοανακύρηξη των συγκεκριμένων επαγγελματιών οικολόγων ως αποκλειστικών αντιπροσώπων της Πίνδου. Ο Τρεμόπουλος μάλιστα σε προχτεσινές δηλώσεις του, κατακεραύνωσε τη λύση των εγγυήσεων μέσω ΕΤΕΠ και ΕΣΠΑ δηλώνοντας θρασύτατα και ασεβώς στη μνήμη αυτών που έχουν ξεκληριστεί στους δρόμους ότι η ελλάδα έχει αρκετούς αυτοκινητόδρομους.
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 19

PostPosted: Thu Dec 01, 2011 10:58 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε vas8 το Πτολεμαίδα-Φλώρινα-Νίκη εννώνει την Ελλάδα με το εξωτερικο και το Μέστοβο-Γρεβενά εννώνει την Ιταλία με την Τουρκία +τους τούρκους που πληρώνουν τα διόδια,οπότε στα μάτια τα δικά μου είναι σημαντικότεροι οι παραπάνω άξονες απο ενα τμήμα που ενώνει 2 πόλεις.Επίσης με 2 αυτοκινητόδρομους που θα ενώνουν όλες τισ πόλεις μεταξύ τους δε νομίζω οι Πελοποννήσιοι να θεωρούνται Έλληνες Β διαλογής,μακάρι να ξεκινήσουν αύριο και οι 4 αυτοκινητόδρομοι και να ολοκληρωθούν σε ολόκληρο το αντικείμενό τους αλλα δεν θα παρακαλάμε τον κάθε καράβλαχο που φυτεύει ελιές για να πάρει μεγαλύτερη αποζημίωση ή τον κάθε υπερβολικά ευαίσθητο να σέρνει την ανάπτυξη μια περιοχής στα δικαστήρια για χρόνια να μας αφήσουν να κάνουμε εργά.
Κατά την γνώμη μου-πέρα κάποιων δημαρχίσκων σε Ηλεία και Γρεβενά-οι πολιτικοί δεν έχουν μερίδιο ευθύνης,ίσα ίσα,η χαρά τους είναι να κόβουν κορδέλες και θα ήθελαν πολύ να κόψουν στο Πύργος-Τσακώνα αλλά δυστυχώς λεφτά δεν υπάρχουν και αν δεν τα φάμε εμείς,με την καλή ενοια,θα τα φάνε κάποιοι άλλοι Ευρωπαίοι.Εξ'άλλου ανάπτυξη δεν είναι μόνο η άσφαλτος,ανάπτυξη είναι και τα λιμάνια,τα αεροδρόμια,ο σιδηρόδρομος κ.α...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 581
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα - Μελβούρνη

PostPosted: Fri Dec 02, 2011 5:15 am    Post subject: Reply with quote

παιδιά δε διαφωνώ ουτε με τον pindos ούτε με τον manos pde. Το αντίθετο θα έλεγα, μάλιστα έγραψα και το πιστεύω ότι καλώς έγιναν και γίνονται τα έργα στη Μακεδονία. Ούτε καταφέρομαι εναντίων των έργων στη Μακεδονία.
Το μόνο που πιστεύω ότι δε θα έπρεπε να συμβαίνει, είναι να μένουν εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρίς διόδια για τόσο πολλά χρόνια.

Από την άλλη πρέπει να καταλάβουμε ότι τα δημόσια έργα στις περισσότερες περιπτώσεις δεν γίνονται για να κερδίζει κάποιος ή για να βγάζουν τα έξοδά τους. Αλλιώς θα ήταν επιχειρήσεις.
Δηλαδή το μετρό της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης θα βγάλει ποτέ τα λεφτά που επενδύθηκαν;
Τα ΔΗΜΟΣΙΑ έργα δε γίνονται με κανόνες αγοράς και κέρδους. Αρα το να κόβεις ένα έργο στη μέση γιατί δε βγαίνει ο κυκλοφοριακός φόρτος και το έσοδο από το διόδιο είναι παιδαριώδες. Σε 8 χρόνια από σήμερα μπορεί να βγαίνει και με το παραπάνω. Και ο δρόμος θα γινόταν για να κρατήσει για τα επόμενα 50-60 χρόνια.
Στην Πελοπόννησο εγκατέλειψαν το τραίνο και τώρα εγκαταλείπουν και έναν σημαντικό δρόμο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 125
Location: athens

PostPosted: Fri Dec 02, 2011 8:01 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω απολυτως με τον Εagle στις επισημανσεις του. Δυστυχως η χρυση εποχη περασε ανεπιστρεπτι, αν τα μεγαλα αυτα εργα ξεκινουσαν το 2005 ειτε το 2006 θα ηταν ηδη ολοκληρωμενα. θυμιζω μονο πως η συμβαση της ολυμπιας οδου ισχυσε απο 4/8/2008 ενω ηταν ετοιμη απο απριλιο 2007, τα ιδια και με ιονια οδο.

Σε οτι αφορα τον αξονα Ε-65 το κομματι καλαμπακα γρεβενα δεν ειχε και απαλλοτριωσεις και αν δεν το σταματουσαν θα ειχε προχωργσει την τριετια 2008-2010, δυστυχως το ΣΤΕ αρκετες φορες σταματα την αναπτυξη δικαιωνοντας απιθανους ισχυρισμους οπως λχ τους κορμορανους του ελαιωνα.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Full Member
Full Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 362
Location: Λακωνία

PostPosted: Fri Dec 02, 2011 8:10 am    Post subject: Reply with quote

Δύο δορυφορικές φωτογραφίες του Α3/Ε-65 στο ύψος της Καλαμπάκας και των Τρικάλων.

http://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseImage?catalogId=1030010008228100&imageHeight=natres&imageWidth=natres

http://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseImage?catalogId=102001001450B600&imageHeight=natres&imageWidth=natres
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Fri Dec 02, 2011 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Oι υπο κατασκευή αυτοκινητόδρομοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δημόσια έργα!!!! Είναι έργα ΣΔΙΤ που είναι τελείως διαφορετικό πράγμα. Δεν υπάρχει ιδιώτης ή τράπεζα που να επενδύει σε βεβαιωμένη και προδιεγραμένη ζημιά. Το ελληνικό κράτος δεν είχε ούτε έχει τα χρήματα για να τα κατασκεύαζε. Ποια τράπεζα θα δανείσει τις κατασκευαστικές με επιτόκιο 2.5% οταν η ιδια και κράτη δανείζονται με 4-6%? Ποια τράπεζα θα επενδύσει αυτά τα κεφάλαια σε έργα που γράφουν ζημιές ? . Προφανώς καμία Γι αυτό και σταμάτησαν τα έργα ακόμα και στα ΤΕΜΠΗ που έχουν πολύ υψηλότερο φόρτο απο το Καλαμάτα-Τσακώνα και είναι πολύ ποιο σημαντικά στην εθνική ανάπτυξη.

Το μεριδίο του κράτους στη χρηματοδότηση αυτών των έργων είναι πολύ μικρότερο από των ιδιωτών για αυτό και ο λόγος του κράτους είναι σημαντικά μειωμένος.

Δύο λύσεις υπάρχουν. Η πρώτη να κοπούν εκείνα τα τμήματα που έχουν χαμηλό κυκλοφοριακό φόρτο για να σωθούν τα υπόλοιπα κομμάτια με αυξημένο κόστος λόγω αναπροσαρμογής των επιτοκίων και πρόσθετες εγγυήσεις από τη πλευρά του κράτους. Η δεύτερη και καταστροφική είναι να διαλυθούν οι εργολαβίες και να αναλάβει το κράτος να κατασκευάσει τους αυτοκινητόδρομους ως δημόσια έργα όπως τον ΠΑΘΕ και τη Εγνατία με ότι αυτό σημαίνει για χρόνο αποπεράτωτης ποιότητα έργου και τελικό κόστος.

Τα έργα των αυτοκινητόδρομων ούτε θα κατασκευαστούν στο σύνολο τους οπως σχεδιάστηκαν θα καθυστερήσουν ακόμα περισσότερο και θα κοστίσουν ποιο πολλά από όσο είχαν προυπολογιστεί. Οι εποχές άλλαξαν δραματικά παγκοσμίως και η χώρα μας χρεοκόπησε. Ας μην εθελοτυφλούμε. Η πικρή αλήθεια είναι ότι καθυστερήσαμε πάρα πολύ και να τα αποτελέσματα. Ο αγώνας και η συστράτευση να επικεντρωθεί στο να σωθεί ότι μπορεί να σωθεί από αυτούς τους δρόμους αν δεν είναι αργά. Δεν υπάρχει χώρος για τοπικιστικές γκρίνιες και μουρμούρες
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 34

PostPosted: Fri Dec 02, 2011 7:35 pm    Post subject: Reply with quote

Το κομμάτι Πύργος - Πάτρα είναι συμφέρον οικονομικά λόγω κυκλοφοριακού φόρτου, και κυρίως λόγω της ΠΑΝΕΥΚΟΛΗΣ χάραξης και των ΦΤΗΝΩΝ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΩΝ που το κάνει από τα πιο οικονομικά κομμάτια αυτοκινητόδρομων στην Ελλάδα. Εξυπηρετεί μια περιοχή 150.000 κατοίκων με πολλές εσωτερικές μετακινήσεις λόγω του διάσπαρτου του πληθυσμού. Επίσης, εξυπηρετεί τα πολύ σημαντικά κυκλοφοριακά φορτία από/προς Ζάκυνθο και Κεφαλλονιά μέσω Κυλλήνης, αλλά και την προαστιακή κυκλοφορία προς Πάτρα από τις νότιες περιοχές της. Επίσης, έχουν γίνει αρκετά έργα υποδομής και απαλλοτριώσεις ήδη σε αυτό το κομμάτι. Άρα, ας αφήσουν τις αηδίες και έχουμε καταλάβει πως όλως τυχαίως θα βρεθεί τρόπος για αυτό το κομμάτι, αλλά για το Πύργος - Καλαμάτα ας μην είμαστε και αιθεροβάμονες. Κάποιοι θα το παίξουν ήρωες (βλ. Νομάρχης Ηλείας και Περιφερειάρχης Δ.Ελλάδας αλλά και άλλοι) και όλα ωραία...

Το πρόβλημα είναι πως με το κόψιμο του Πύργου-Τσακώνα στην Πελοπόννησο θα εδραιωθεί ακόμα περισσότερο η ad hoc διχοτόμησή της με κοινωνική - οικονομική αποκόλληση Ηλείας - Αχαΐας από Μεσσηνία-Αρκαδία-Λακωνία, αφού ούτε δρόμος της προκοπής για Τρίπολη-Πάτρα υπάρχει (οι δύο αυτές πόλεις είναι λες και είναι σε άλλο πλανήτη!) . Προς αυτή την κατεύθυνση συντελεί καταλυτικά και ο διοικητικός διαχωρισμός σε Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και Π. Πελοποννήσου. Ήδη τα τελευταία χρόνια είναι εμφανής η ενίσχυση των εμπορικών δεσμών Ηλείας-Αχαΐας σε βάρος αυτών με τη Μεσσηνία. Για παράδειγμα, σκεφτείτε στην τουριστικά αναπτυσσόμενη Μεσσηνία να μην μπορεί να προστεθεί ως αξιοθέατο η Αρχ.Ολυμπία και ο Καϊάφας μόνο και μόνο λόγω του δρόμου, που μετά την ολοκλήρωση των αυτοκινητόδρομων θα δείχνει τουλάχιστον προϊστορικός!

Τι κρίμα για το Μωριά και για την ιστορία του και πόση δυναμική πάει χαμένη... Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Fri Dec 02, 2011 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ως κάτοικος Πατρών για πάνω από 18 χρόνια, με καταγωγή από τη Ναύπακτο, έχω να πω ότι οι δεσμοί της Αχαϊας ήταν ανέκαθεν ισχυρότεροι με την Αιτωλοακαρνανία και την Ηλεία, ακόμα και με την Κεφαλληνία, από ότι με την Αρκαδία. Η ολοκλήρωση της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου δε, εδραίωσε ακόμα περισσότερο τους δεσμούς τους με την αντίπερα όχθη.

Νομίζω όμως ότι ούτως ή άλλως ίσχυε αυτό, πολύ πριν τη διοικητική θεσμοθέτησή του με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Κάτι το ανάγλυφο που είναι ορεινό ανάμεσα σε Αχαϊα και Αρκαδία, και παρομοίως ανάμεσα σε Αχαϊα και Κορινθία (με εξαίρεση το στενό παραλιακό τμήμα στον Κορινθιακό), κάτι οι πολλοί κάτοικοι από πόλεις και χωριά της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας που μετανάστευσαν και μεταναστεύουν ακόμα στην Πάτρα, αυτή η κατάσταση είναι η de facto ισχύουσα εδώ και πολλές δεκαετίες. Δε μου προκαλεί καμία εντύπωση το ότι τελικά θεσμοθετήθηκε.

Όσον αφορά τη σύνδεση Πύργου-Καλαμάτας, ναι, εκεί το πράγμα αλλάζει. Εκεί, θα έπρεπε να υπάρχει ως φυσική συνέχεια μια καλύτερη σύνδεση μεταξύ δύο ομοειδών περιοχών. Βλέποντας πάντως τη διαδρομή στον χάρτη, με εξαίρεση τον Καϊάφα, απορεί κανείς πού αλλού μπορεί να σκόνταψε το έργο. Όλο το υπόλοιπο είναι πεδινές εκτάσεις. Δε μιλάμε για γεωγραφικά δεδομένα Εγνατίας, αλλά για Βοιωτίας, μην πω Θεσσαλίας. Ο δρόμος θα έπρεπε να είναι πανεύκολο να χαραχθεί και να κατασκευαστεί. Ας όψονται οι κάτοικοι της Ζαχάρως όμως. Μόνο για προξενιά με Ουκρανές μου φαίνεται είναι καλοί...

Τα περί κυκλοφοριακών φόρτων είναι γελοία. Μιλάμε για μια περιοχή 200.000 κατοίκων με υψηλό τουριστικό ενδιαφέρον και μελλοντικές υποδομές κρουαζιέρας. Διαθέτει επίσης τα ομορφότερα κάστρα στην Ελλάδα. Κανονικά ο δρόμος θα έπρεπε να φτάνει μέχρι Πύλο και Μεθώνη. Όλα γίνονται για να μη χαλάσει η μανέστρα στις υπερσυντηρητικές τράπεζές μας. Τόσα χρόνια ήταν πρώτες σε κερδοφορία στην Ευρώπη και είδαμε τι απέγιναν τα κέρδη τους. Τώρα που ζορίζονται, σιγά μην επενδύσουν λεφτά στην πραγματική οικονομία.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 535

PostPosted: Sat Dec 03, 2011 12:25 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως αλήθεια νομίζω ότι έχουμε επικεντρώσει την προσοχή μας σε λάθος κομμένο τμήμα και σε λάθος έργο για την ανάπτυξη της περιοχής.
Αν είναι το Πύργος - Τσακώνα το μοναδικό κομμάτι αυτοκινητόδρομου που θα θυσιαστεί στην Πελοπόννησο με τις παρούσες συνθήκες και ευχαριστημένοι να είμαστε και ίσως τελικά να είναι και καλύτερα.

Έτσι και αλλιώς από την αρχή αυτό το κομμάτι μπήκε κάπως σφήνα στις συμβάσεις παραχώρησης. Αυτοκινητόδρομος μόνο στα χαρτιά, στις ανακοινώσεις και στα προεκλογικά φυλλάδια ήταν. Όπως αποκάλυπταν και οι συμβάσεις παραχώρησης στην πραγματικότητα μιλάγαμε για μία διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση χωρίς ΛΕΑ. Και όλα αυτά με αντίτιμο διόδια σε έναν άξονα που σήμερα είναι ελεύθερος.
Πράγματι ήταν το μοναδικό κομμάτι σε όλο το σχέδιο αυτοκινητοδρόμων της χώρας που θα γινόταν απλώς διαπλάτυνση υφιστάμενης εθνικής οδού (όχι νέας εθνικής οδού όπως π.χ. Κόρινθος - Πάτρα) και όχι νέος άξονας.

Έτσι και αλλιώς αυτό το κομμάτι του δρόμου σήμερα βρίσκεται σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση με αρκετά καλά γεωμετρικά χαρακτηριστικά και το χρονικό κέρδος από την κατασκευή του "αυτοκινητόδρομου" ακριβώς στην ίδια χάραξη θα ήταν αστείο. Με ελάχιστες διορθωτικές παρεμβάσεις (παρακάμψεις οικισμών κτλ.) με πολύ χαμηλότερο κόστος θα μπορούσε να υπερκαλύψει τις ανάγκες τις περιοχές για πολλές δεκαετίες.

Για να λέμε την αλήθεια η ευρύτερη περιοχή έχει άλλες πιο πιεστικές ανάγκες υποδομών από την κατασκευή αυτού του δρόμου με πολλαπλάσια οφέλη για την ανάπτυξη του τουρισμού που τόσο άνθηση γνωρίζει το τελευταίο διάστημα.
1. Ο παραλιακός άξονας Κυπαρισσία - Φιλιατρά - Πύλος - Μεθώνη χρειάζεται άμεσα σοβαρές επεμβάσεις για να ολοκληρώσει έναν άξονα που θα προσφέρει άνετη και ασφαλή μετακίνηση σε όλα τα δυτικά παράλια της Πελοποννήσου.

2. Ο άξονας Καλαμάτα - Μεσσήνη - Πύλος που πρέπει να προωθηθεί άμεσα για να ενώσει τις τεράστιες ξενοδοχειακές μονάδες στο Costa navarino με το αεροδρόμιο, το λιμάνι και την πόλη της Καλαμάτας.

-------------------------------------------------------------------------------

Από την άλλη το κόψιμο του τμήματος Καλαμπάκας - Εγνατίας θα έπρεπε να μας προβληματίσει πιο πολύ. Μπορεί κυκλοφοριακό φόρτο να μην έχει ιδιαίτερα μεγάλο αλλά είναι σε τέτοιο σημείο που θα στέκεται σαν τρύπα, ο υφιστάμενος δρόμος είναι απαράδεκτος και ουσιαστικά χωρίς αυτό το κομμάτι αχρηστεύεται σε σημαντικό βαθμό η σημασία του Ε-65.

Βέβαια αντιθέτως σε αυτή την περίπτωση δεν θα κατηγορήσω τις οικολογικές και περιβαλλοντικές οργανώσεις που προσέφυγαν κατά του έργου αλλά τους φωστήρες του ελληνικού Δημοσίου που πάνω στη φούρια τους να παρουσιάσουν έργο προχώρησαν στην παραχώρηση του δρόμου χωρίς σοβαρές μελέτες και ενώ είχαν ήδη το παράδειγμα του τι πέρασε η Εγνατία για να κατασκευαστεί σε αυτό το σημείο.

Μερικές φορές δεν πρέπει να τα θυσιάσουμε όλα στον βωμό της ανάπτυξης και δεδομένου ότι η Ε.Ε. που χρηματοδοτεί κιόλας το έργο (της οποίας θέλουμε να λέμε ότι είμαστε μέλη) είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε τέτοια θέματα, οι αντιδράσεις και οι δικαιώσεις ήταν αναμενόμενες με τέτοια προχειρότητα που είχε προετοιμαστεί ο φάκελος του έργου.

Καλώς οι κακώς αυτές οι περιοχές είναι προστατευόμενες οπότε κάθε παρέμβαση σε αυτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα μελετημένη και προσεκτική. Δεν φταίνε αυτοί που κάνουν τις προσφυγές αλλά αυτοί που κάνουν αστείες μελέτες που είναι σίγουρο ότι θα μπλοκαριστούν.

Και το εξοργιστικό είναι ότι υπήρχε το παράδειγμα της Εγνατίας σε αυτή ακριβώς την περιοχή που τελικά η λύση δρομολογήθηκε όταν πείστηκε η πλευρά του Υπουργείου να κάνει όλες εκείνες τις απαραίτητες αλλαγές.

Πάντως για την ιστορία ο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα - Παναγιά δεν έχει μπλοκαριστεί οριστικά (όπως έγινε στον Καιάφα) αλλά έχει γίνει προσωρινή παύση εργασιών (που έτσι και αλλιώς δεν είχαν ξεκινήσει ούτε θα ξεκίναγαν τώρα με την οικονομική κρίση) μέχρι την εκδίκαση της προσφυγής. Μακάρι το Δημόσιο και η κοινοπραξία να καταθέσουν αυτή τη φορά σοβαρές μελέτες για να μην υπάρχουν άλλα προβλήματα, όπως έγινε και στην περίπτωση της Ολυμπίας οδού στα Βραχνέικα, αν και δύσκολο το κόβω
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 535

PostPosted: Sat Dec 03, 2011 1:53 am    Post subject: Reply with quote

Καθώς χάζευα στο interner έπεσα πάνω σε κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον!!!!

Την μελέτη οριζοντιογραφίας του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδος στο επίμαχο τελευταίο τμήμα μετά την Καλαμπάκα (σχεδόν) μέχρι την σύνδεση με την Εγνατία Οδό σε υψηλή ανάλυση (κάντε όσο zoom θέλετε η ποιότητα είναι πολύ καλή).

http://www.geografiki.gr/lq-files/images/geo/pinakida.pdf

Το αρχείο είναι αρκετά μεγάλο

Δεν ξέρω αν αυτή είναι η μελέτη που έχει επιλεγεί, αν είναι κάποια προμελέτη, αν είναι κάποια εναλλακτική, αλλά η χάραξη δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχα στο μυαλό μου. Βέβαια με αυτό εξηγείται που λέγανε ότι το μήκος του νέου τμήματος θα είναι 40km και ποτέ δεν μου έβγαινε στην ευθεία

Το πιο σημαντικό δεν ακολουθεί την εθνική οδό Ιωαννίνων - Τρικάλων (!!!) και δεν καταλήγει στην Παναγιά......

Αντιθέτως αρχικά ακολουθεί την εθνική οδό Τρικάλων - Γρεβενών μέχρι τα μέσα περίπου της διαδρομής (μέχρι το χωριό Αγιόφυλλο) και μετά "κόβει" δυτικά περνώντας από σαφώς πιο χαμηλούς ορεινούς όγκους ακολουθώντας την ροή ενός ποταμού σε μεγάλο διάστημα για να συναντήσει την Εγνατία στο ύψος του χωριού Κηπουρείο.

Το σημείο συνάντησης είναι γύρω στα 6 km πριν από τον Α/Κ Βενέτικου της Εγνατίας, στο σημείο ακριβώς που η παλιά εθνική οδός Ιωαννίνων - Γρεβενών τέμνει την Εγνατία Οδό ανάμεσα στη σήραγγα Καρατζά και την σήραγγα Βενέτικου.

Έχω κάνει στο πολύ περίπου την χάραξη στο google earth. Με κόκκινο η χάραξη του Ε-65 κάτω η εθνική οδό Ιωαννίνων - Τρικάλων και κάθετα με κίτρινο η εθνική οδός Γρεβενών - Τρικάλων



Bonus: Η προτεινόμενη χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκας - Κοζάνης στα πρώτα km..
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 581
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα - Μελβούρνη

PostPosted: Sat Dec 03, 2011 6:01 am    Post subject: Reply with quote

ariskop σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τις επισημάνσεις σου. Προφανώς γνωρίζεις την περιοχή αυτή.
Σε ευχαριστουμε για τη συνεισφορά σου στο φόρουμ.
Ο δρόμος Τσακώνα - Πύργος έχει αρκετά προβλήματα ασφάλειας και περνά μέσα από πολλούς οικισμούς. Στην Ζαχάρω ειδικά είναι πολύ προβληματική η κατάσταση και η καθυστέρηση είναι δεδομένη.
Και εγώ, ως Μεσσήνιος θα προτιμούσα να γίνει ο δρόμος Κυπαρισσίας-Πύλου - Ριζόμυλου- Καλαμάτας αντί του τμήματος Καλο Νερό-Τσακώνα.
Και φυσικά δε μιλώ για αυτοκινητόδρομο 2+2+ΛΕΑ αλλά για έναν σύγχρονο 1+1 με δυνατότητες +1 σε εντοπισμένα σημεία για ασφαλεις προσπεράσεις και με παρακάμψεις όλων των οικισμών.
Κάτι τέτοιο θα με ικανοποιούσε και για το τμήμα Τσακώνα-Πύργος.
Ας έβαζαν και διόδια, και μέσα στη Μεσσηνία για το δρόμο 1+1, +1. Αρκει να είναι σε λογικές τιμές.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sat Dec 03, 2011 11:41 am    Post subject: Reply with quote

Το κόψιμο του Τσακώνα-Καλαμάτα ειναι αμελητέο κακό μπροστά στο να σωθεί ο δρόμος Κόρινθος-Πάτρα -Πύργος. Ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι το Α και το Ω για να κατασκευαστεί ένα έργο ΣΔΙΤ. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να βάλει λεφτά δανεικά μάλιστα ο Χ κατασκευαστής σε έργο που που θα του γράψει ζημιές και τράπεζα να τον δανείσει με διόδια ή χωρίς διόδια. Οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τους αξονες είναι πάνω από από 30 στη πλειοψηφία τους ξένες.

Το καλό βέβαια θα ήταν να μη κοβότανε ούτε μέτρο από τους αξονες αλλά αυτό είναι αδύνατο. Με το καιρό θα ακολουθήσουν και άλλα κομμάτια σε άλλους αξονες. Ηδη υπάρχει ο Ε-65 που τον ορίζουν μέχρι Καλαμπάκα.
Τρίζει επικίνδυνα επίσης το βόρειο κομμάτι της Ιονίας και για Σπάρτη μιλάνε πολύ για τα αρχαία τελευταία ......
Η αυτονόητη κατασκευή της σήραγγας στη Κλόκοβα που τους πήρε 4 χρόνια μετά την υπογραφή για να τη καταλάβουν, σημαίνει 120 εκ περίπου πάνω στο κόστος που δε συμπεριλαμβάνονται στην υπάρχουσα σύμβαση. Μένει να δούμε πως θα καλυφτεί η τρύπα αυτή όταν το κράτος δεν έχει δεκάρα τσακιστή. Η ενταξη στο ΕΣΠΑ ως δημόσιο έργο φαντάζει η καλύτερη λύση. Σε διαφορετική περιπτωση να προετοιμαστούμε για πιθανό κόψιμο άλλων 20-25 χλμ στον άξονα αυτό.

Θα συμφωνήσω και εγώ με τον ariskop ότι το MEGA ζητούμενο είναι o E-65 και η σύνδεση Θεσσαλίας με Ηπειρο. Την ώρα που δεν υπάρχουν λεφτά για συντάξεις και πετρέλαιο να κινηθεί ο στόλος και η αστυνομία εμείς συζητάμε για τα αρκουδάκια και τις βόλτες τους...... Λεφτά για πολλαπλές σήραγγες όπως στην Εγνατία δεν υπάρχουν και φυσικά δε θα δοθούν. Θα είναι καταστροφή ο δρόμος να σταματήσει στη Καλαμπάκα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 446

PostPosted: Sat Dec 03, 2011 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

Μαστορα μου το Τσακώνα - Καλαμάτα (στο Νοσοκομείο) πρώτα ο Θεος, θα το περπατάμε την άνοιξη!. Για το Πάτρα Τσακώνα μιλάς. Και κακως κόβονται τμήματα από τις συμβασεις παραχωρησης. Ας επέκτειναν την διάρκεια της συμβασης κατα 50 χρονια. Ο δρομος δεν φευγει. Εκει που τον εφτιαξες θα μεινει. Οποιος και να τον εχει Κρατος ή Ιδιώτης. Μια σύγκριση Αττικής οδόύ και Εγνατιας οδού αρκει για να δειξει τι ειναι καλυτερο για ενα τέτοιο εργο. Και η αναπτυξη έρχεται με έργα υποδομής. Και για να παω και στο θέμα του Ε-65, ναι με σεβασμό στο περιβάλλον και στις αρκούδες με ότι συνεπάγεται αυτό. Οχι με υπερβολές όμως. Δεν ανάγκη οι συνεχείς σήραγγες. Ένας ΣΩΣΤΟΣ φράχτης με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ υποστηλώματα, ΥΨΟΣ και ΑΝΤΟΧΗ θα είχε κοστίσει πολύ λίγο και θα εξασφάλιζε και τις αρκούδες και τους οδηγούς στο Γρεβενά - Παναγιά. Αλλά στο μπουρδελο που καταντήσαμε...
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sat Dec 03, 2011 10:49 pm    Post subject: Reply with quote

Yπάρχει μία σύγχυση μεγάλη στο τι είναι ένα έργο ΣΔΙΤ των οποίων η σύμβαση είναι περίπλοκη και τα χρηματοδοτικά σχήματα σύνθετα. Σε κάθε περίπτωση υπεραπλουστεύσεις του τύπου ας δοθεί η παραχώρηση για 50 χρόνια ή να γίνει 1+1 λωρίδα είναι πολύ εύκολο στα λόγια. Στη πράξη οι ξένες τράπεζες δε χρηματοδοτούν μια χρεοκοπημένη χώρα δε δανείζουν το 2011 με 2.5 % επιτόκιο, δεν ασχολούνται με οδικά έργα με κυκλοφοριακό φόρτο μειωμένο κατά 20-30% στα εμπορικά τμήματα και δεν τους αρέσουν κινήματα ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ.

Κανένας ιδιώτης δεν επενδύει σε προτζεκτ που δε θα του φέρει κέρδος. Τη στιγμή που μιλάμε 12/2011 το Καλαμάτα-Πύργος που σωστά με διόρθωσες είναι αστείο στα μάτια των ξένων. Δεν είναι καν σίγουρο οτι οι συμβάσεις θα εκτελεστούν. Μετά μία σύμβαση το να αλλάξει η χρονική παραχώρηση σημαίνει νέα σύμβαση νέα κύρωση από τη Βουλή και φυσικά νέο κόστος στο σύνολο του έργου και ανα χλμ το οποίο θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό και όλα αυτά μαζι, σύμφωνα με τη κοινοτική νομοθεσία. Περίμενε να δεις η σήραγγα στη Κλόκοβα πόσο θα καθυστερήσει τα πράγματα και τι επιπλοκές θα έρθουν στο πως μια δαπάνη 120 εκ θα "χωρέσει" σε μία σύμβαση.

Το αεροδρόμιο στο Καστέλλι εργο με βέβαιη εμπορική επιτυχία και όμως ουδείς κατέθεσε προσφορά γιατί η χώρα είναι σε οριακό σημείο. Πετρέλαιο πέρνουμε απο το Ιραν μόνο γιατί κανείς άλλος δε μας δίνει πίστωση. Ποιος ξένος ποια τράπεζα ποια κατασκεαστική θα ασχοληθεί με το Καλαμάτα-Πύργος? Καμία γι αυτό και θα κοπεί.

Για το φράχτη που λες στον Ε-65 και εγώ είμαι απόλυτα σύμφωνος. Είχε προταθεί στο κομμάττι Γρεβενά-Ιωάννινα από το κράτος. Ο Αρκτούρος το απέρριψε γιατί θα περιόριζε τις ανεμπόδιστες βόλτες της αρκούδας που θεωρεί φυσικό της χώρο δεκάδες χλμ/μ2 και ετσι επέβαλε πολλαπλές σήραγγες που εκτόξευσαν το κόστος στο διάστημα στερώντας πολύτιμα λεφτά για κατασκευή αλλων δρόμων. Αν γίνει αναγωγή το κόστος των εκεί σηράγγων στις 250-300 αρκούδες που υπάρχουν θα πρέπει να περάσουν χειροπέδες σε μερικούς. Το ιδιο απαιτεί πάνω κάτω και τώρα. Το καλύτερο θα ήταν να τις μαζεύανε τις αρκούδες και να τις κάνανε εξαγωγή φέρνοντας και συνάλλαγμα αλλά τότε θα έχανε ο Αρκτούρος την οικονόμα από τις κρατικές επιδοτήσεις που χρόνια μασάει. Κάποτε θα πρέπει ως φορολογούμενοι να ζητάμε διαφάνεια στο πως και σε ποιους ξοδεύονται τα χρήματα μας
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Sun Dec 04, 2011 7:57 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι η κρίση κάνει κάποιους να παραλογίζονται εδώ μέσα!
Το να γίνει ένας δρόμος που να συνδέει την Θεσσαλία με την Ήπειρο, όπως και αρκετά άλλα έργα υποδομών, είναι καλοδεχούμενος. Ο Ε65 αν πρέπει να γίνει με τη μορφή που έχει σχεδιασθεί και με τη συγκεκριμένη χάραξη και με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι θέμα κάποιον πιο αρμοδίων από μένα και σίγουρα και προσωπική άποψη του καθενός μας..
Αλλά να φτάσουμε να λέμε ότι ας εξάγουμε τις αρκούδες ή και να πεθάνουν δεν τρέχει και τίποτα νομίζω ότι ξεφεύγουμε και μάλιστα επικίδνυνα!!
Το επόμενο είναι να χαθεί και κάποιο άλλο ζώο μετά ενα δάσος και μετα να μολυνθεί και ένα ποτάμι και μετά θα έρθει η ώρα που η ανεξέλεκτη ανάπτυξη θα βλάψει κι εσένα τον ίδιο που κάνεις τέτοιους ισχυρισμούς τώρα.
Λύσεις για βιώσιμη ανάπτυξη υπάρχουν.Μέτρο επίσης πρέπει να υπάρχει από όλες τις πλευρές.Αντιδράσεις θα υπάρχουν πάντα.Αυτό που έχουμε ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά είναι ότι γίνεται να γίνεται με σχέδιο, από ανθρώπους ειδικούς στις κατάλληλες θέσεις με ήθος και ηθική. Μην τα ισοπεδώσουμε όλα προς όφελος ενός δρόμου για το κέρδος κάποιων εταιρειών.
Υγ : Είδαμε και όλα αυτά τα χρόνια που δεν υπήρχε πρόβλημα χρηματοδότησης και το χρήμα έρεε άφθονο πόσα έργα και πως έγιναν!!!
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Mon Dec 05, 2011 12:06 am    Post subject: Reply with quote

Aγαπητέ Stavros,

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ότι ξεφεύγουμε επικίνδυνα οταν δεν έχουμε λεφτά για πετρέλαιο για τα περιπολικά τα σχολεία το στόλο και ασχολούμαστε με τις αρκούδες.
Θα συμφωνήσω επίσης μαζί σου οτι καποιοι παραλογιζονται μέσα στη κρίση όταν εκβιάζουν ένα χρεοκοπημένο κράτος που δεν έχει λεφτά για μισθούς και συντάξεις να ξοδεύει υπέρογκα ποσά για σήραγγες η να ακυρώσει ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για 250 αρκούδες.

Οικολογία είναι η προστασία των θαλασσών (Αλουμίνιο-Κορινθιακός) ποταμών (Ασωπός-Βιομηχανική ζώνη Οινοφύτων) οι 1000 και πλέον ανεξέλεγκτες χωματερές πανελλαδικά, των λίμνών (Κάρλα, Τριχωνίδα) η λαθροθηρία στο Δέλτα του Εβρου, και η προστασία από τη καταπάτηση-πυρπόληση δασών για βίλλες. Οικολογια δεν είναι ο Αρκτούρος που είναι μία καλοστημένη μπίζνα για να μασάνε κρατικά κονδύλια λαμόγια. Εφτασαν στο σημείο μεσω κρατικών εκπομπών να κάνουν βαφτίσια και μνημόσυνα σε αρκούδες!!!!!!!!

Ανάμεσα στις αρκούδες και στην ασφαλή μετακίνηση οικογενειών επαγγελματιών και τουριστών στον Ε-65 ως αυτοκινητόδρομου μέχρι την Εγνατία προσωπικά ως πολίτης πατέρας 3 παιδιών και φορολογούμενος

α)ψηφίζω υπερ της κατασκευής γιατί βάζω πάνω την ανθρώπινη ζωή από αυτή της αρκούδας
β)γιατί ως φορολογούμενος εχω πληρώσει αμύθητα ποσά στο κομμάτι Γρεβενά-Ιωάννινα για σήραγγες και γέφυρες που εγιναν αποκλειστικά για τις αρκούδες
γ)γιατί θέλω να γίνουν και άλλα εργα στο αθλιο οδικό δίκτυο της χώρας με τα υπάρχοντα λεφτά.
δ)γιατί η διασπάθιση δημόσιου χρήματος για τη ρεκλάμα του αρκτουρου και το γεμισμα τσεπών επαγγελματιών οικολόγων καποτε πρέπει να σταματήσει.

α) στο οτι ο δρόμος είναι αναγκαίος,
β) το κράτος δεν έχει χρήματα
γ) ο ιδιώτης που κλήθηκε να συμετάσχει δεν είναι βλάκας
δ) στο προηγούμενο της εξωσης-εξαγωγής των αγριων ζώων του Εθνικού Κήπου σε άλλους ζψολογικούς κήπους.
Αν λοιπόν το μάντρωμα και οι μικρές παραλλαγές της χάραξης που πρότεινε το κράτος για να ξεμπλοκαριστεί το έργο αλλά δε το δέχεται ο Αρκτούρος που θέλει λυσσαλέα τη κατάργηση του δρόμου. Η εξαγωγή που πρότεινα ως τελευταία λύση στη Σιβηρία μια χαρά ακούγεται και είναι αρκούντως οικονομική. Τα ζώα θα ζήσουν ο δρόμος θα γίνει, οι κτηνοτρόφοι θα ησυχάσουν, λίγα λεφτά για πετρέλαιο από τους Ρώσους θα πάρουμε και θα εξοικονομήσουμε λεφτά για να φτιάξουμε και αλλού δρόμους. Η πενία τέχνας απεργάζεται.

ΥΓ. Το σπάνιο δάσος μαύρης ελάτης που κατέστρεψε ο υπόδικος και φοροκλέφτης Πανούσης της ΑΤΤΙΚΑΤ εκεί στα Γρεβενά απασχόλησαν ποτέ τον Αρκτούρο και τους ψευδοικολόγους? Αμα βρεις ποτε καμία ανακοίνωση ή ενέργεια απο μέρους τους θα σε παρακαλούσα θερμά να την αναρτήσεις. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 237, 238, 239 ... 277, 278, 279  Next
Page 238 of 279

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr