stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 393, 394, 395  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 816
Location: athens

PostPosted: Wed Sep 02, 2020 2:52 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω ένα νέο...
Ενόψει της ομιλίας του πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη, υπάρχει πίεση στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΕ για την έγκριση του βορείου τμήματος του Ε 65. Αλλά υπάρχουν δυσκολίες...
Οπότε ο πρωθυπουργός θα ανακοίνωσει την υλοποίηση του άξονα Ελευσίνας Θηβών Υλίκης, για να έχει κάτι το χειροπιαστό..
Εννοειται και την νέα περιφερειακή Θεσσαλονίκης, την Αμβρακία Οδό,την ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία..
Δυσκολίες υπάρχουν, αλλά λιγότερες,για την Πατρών Πύργου,θα βρεθεί η χρυσή τομή...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 612

PostPosted: Wed Sep 02, 2020 4:00 pm    Post subject: Reply with quote

Μακάρι να προχωρήσει το Ελευσίνα Θήβα Υλίκη αλλά υπάρχει το βέτο της Νέας Οδού....
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 662

PostPosted: Wed Sep 02, 2020 8:21 pm    Post subject: Reply with quote

Στην σύμβαση παραχώρησης της Νέας Οδού υπάρχει όρος για την απαγόρευση αναβάθμισης του άξονα Ελευσίνα - Θήβα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ή αυτοκινητόδρομο χωρίς διόδια ή με ύψος διοδίων χαμηλότερο από ότι προβλέπεται στη σύμβαση της Νέας Οδού.

Επομένως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα - Θήβα με σύμβαση παραχώρησης και διόδια.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 488
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Sep 03, 2020 9:29 am    Post subject: Reply with quote

Πως γίνεται να μην έχει χαμηλότερα διόδια αφού είναι η μισή απόσταση αλλά γλυτώνεις και την Αττική οδό? Συν το κόστος των καυσίμων...
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 223

PostPosted: Thu Sep 03, 2020 10:04 am    Post subject: Reply with quote

Καλό μήνα και από μένα!

Μάλλον όχι με λιγότερα από 0,06 ευρώ/χιλιόμετρο εννοούν...
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 223

PostPosted: Fri Sep 04, 2020 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Όπως φαίνεται και στον δορυφόρο υπάρχει σημαντική πρόοδος στα υπό κατασκευή 5,55 χιλιόμετρα του Αγρίνιο-Καρπενήσι:

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.62555455398717&lng=21.43132209777832&zoom=14&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=20&gain=1.0&gamma=1.0&time=2020-03-01%7C2020-09-04&atmFilter=&showDates=false
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 488
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Sep 04, 2020 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ούτε σε πενήντα χρόνια δεν θα φτάσει στο Καρπενήσι...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 816
Location: athens

PostPosted: Sat Sep 05, 2020 9:16 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχει , υπό προυποθέσεις, μιά ακόμη ευκαιρία, γιά υλοποιήσεις μεγάλων έργων, μέσω τού ταμείου ανάκαμψης
Βεβαια οι όροι θά είναι πολύ αυστηροί, απαιτούν έκθεση κόστους/ ωφέλειας
Η καθημερινή παρουσιάζει ποιά έργα θά προταθούν από τό υπουργείο υποδομών
https://www.kathimerini.gr/economy/local/1093794/poia-odika-erga-einai-ypopsifia-pros-entaxi-sto-tameio-anakampsis/
Τό γεγονός πώς προτάσσεται τό βόρειο τμήμα τού Ε-65,δηλωτικό τών δυσκολιών νά πάρει έγκριση από τήν διεύθυνση ανταγωνισμού...
Νά προσθέσω πώς από αξιωματούχους των Βρυξελλών έχει υποδειχθεί στήν ελληνική πλευρά μέ ιδίους πόρους νά ολοκληρωθεί ο ΠΑΘΕ, στό τμήμα Μαλγάρων- Πολυκάστρου καί ώς ανταμοιβή ισόποσο ποσό νά δωθεί γιά άλλο εργο, πχ Πτολεμαίδα-Φλωρινα ή Λαρισα- Κοζάνη....
Πάντως μέχρι τέλους οκτωβρίου θά γνωρίζουμε ποιά έργα εγκρίθηκαν
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 223

PostPosted: Thu Sep 10, 2020 6:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεκινά η διπλή σύνδεση Λευκάδας με Αμβρακία Οδό!

https://ypodomes.com/ypegrafi-kai-xekina-to-megalo-ergo-gia-ti-dipli-odiki-syndesi-leykadas-me-tin-amvrakia-odo/

Μακάρι το επόμενο διάστημα να ξεκαθαρίσει η υπογραφή με την εργολαβία σκούπα της Αμβρακίας Οδού, οπότε τότε ο πρώτος κάθετος της Ιονίας θα είναι γεγονός και ολοκληρωμένος μέχρι το 2023... Καλύπτοντας νότια πρόσβαση Πρέβεζας, Λευκάδα, Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα εναλλακτικά, ενώ βοηθούν πολύ στην μείωση χρονοαποστάσεων και αύξηση ασφάλειας για τις μετακινήσεις εντός νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 816
Location: athens

PostPosted: Fri Sep 11, 2020 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

Συνέντευξη τού ισχυρού άνδρα της ΕΛΛΑΚΤΩΡ Καλκιτσαντση, υπάρχουν νέα αρκετά....
Αλλά εκεί που κυριολεκτικά έγινα έξαλλος, όταν σε εποχές δύσκολες, θα πετάξουμε πάνω από 100 εκατομμύρια€ στην θάλασσα, ως αποζημίωση για την ακύρωση της υποθαλάσσιας αρτηρίας Θεσσαλονίκης!!!!!!
Δεν υπάρχουν ευθύνες?

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/business-stories/ellaktor-minima-kallitsantsi-stin-kivernisi-oti-den-pazarevi-tin-grammi-4/
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 816
Location: athens

PostPosted: Sun Sep 13, 2020 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Με αφορμή το τραγικό πολύνεκρο ατύχημα στην εθνική οδό Πρέβεζας Ηγουμενίτσας, να καταθέσω την προσωπική μου άποψη για την εν λόγω οδική αρτηρία...
Έχει αρκετή κίνηση, ειδικότερα το καλοκαίρι, εξυπηρετεί κίνηση από/ προς Λευκάδα, Πρέβεζα, Πάργα, Συβοτα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα .
Με την επικείμενη ολοκλήρωση της Αμβρακίας οδού,οι κυκλοφοριακοι φορτοι θα αυξηθούν κατά πολύ...
Ο δρόμος από Διασταύρωση Πάργας μέχρι Καρτέρι έχει ολοκληρωθεί, παρέχει ασφαλείς μετακινήσεις.
Από Καρτέρι όσοι κινούνται προς Ηγουμενίτσα στρίβουν δεξιά για να συναντήσουν την Εγνατία οδό, σχετικά καλή η 8 χλμ συνδετήρια οδος.
Αλλά το τμήμα από Πρέβεζα έως Κόμβος Πάργας, 55 χλμ, έχει πολλές παγίδες...
Υπάρχουν σε κάποια σημεία στο ανηφορικό ρεύμα δύο λωρίδες , αλλά δεν τηρείται από τους διερχόμενους από το αντίθετο ρεύμα..
Το σημείο που έγινε το τροχαίο, στο 21 χλμ, είναι και στενό,με κακή ποιότητα οδοστρώματος...
Πρέπει να γίνουν στοχευμένες παρεμβάσεις για να μετατραπεί σε οδό ταχείας κυκλοφορίας..
https://www.prevezatoday.gr/sovaro-trochaio-atychima-konta-stin-kastrosykia-foto/?doing_wp_cron=1599995776.9024751186370849609375
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 612

PostPosted: Mon Sep 14, 2020 7:01 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα με τον Πρωθυπουργο, είμαστε κοντά στην έγκριση του βόρειου τμήματος του Ε-65:

https://ypodomes.com/mitsotakis-eimaste-poly-konta-stin-egkrisi-gia-to-voreio-tmima-toy-e65/
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 488
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Sep 15, 2020 6:18 pm    Post subject: Reply with quote

Στο σημείο που έγινε το τροχαίο η άνοδος είναι δύο λωρίδες,είναι από τα πιο φαρδιά σημεία του δρόμου.Αλλά στις 6:30 το πρωί με τρία 20χρονα στο ένα αυτοκίνητο και έναν 70χρονο στο άλλο μάλλον δεν φταίει ο δρόμος...η τροχαία δεν μπορούσε να βγάλει πόρισμα πως έγινε...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 816
Location: athens

PostPosted: Tue Sep 15, 2020 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

@Tassos, καλησπέρα, σωστα, έγινε στο 22,8χλμ ,500μ πριν έχει αρχίσει το ρεύμα προς Ηγουμενίτσα να έχει δύο λωρίδες.. Αλλά έχω προσωπική εμπειρία, στο ρεύμα προς Πρέβεζα στην ανηφόρα μετά την διασταύρωση τού Καναλακιου, ενώ προσπερνούσα την πρώτη φορά λεωφορείο,την δεύτερη φορτηγό, να επιχειρεί από το αντίθετο ρεύμα ΙΧ προσπέραση σε προπορευόμενο όχημα..Την δεύτερη φορά για εκατοστά δεν έγινε η σύγκρουση...
Κάτι ανάλογο φαντάζομαι θα έγινε εδώ, αυτός που κατέβαινε στην μια λωρίδα θα εισήλθε στην αριστερή ανόδου...
Έχει σοβαρά ελλείμματα ασφαλείας ο εν λόγω δρόμος στο τμήμα Πρεβεζας- Κόμβος Πάργας
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 269

PostPosted: Sat Sep 19, 2020 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Αν καποιος απο τους δυο εκανε προσπεραση σε προπορευομενο θα ειχει μαθευτει γιατι θα υπηρχε "μαρτυρας" στο συμβαν και θα ειχε αναφερθει στην τροχαια.
Θεωρω πιθανοτερο γνωριζοντας το δρομο είτε οτι οι 20αρηδες ηταν εξω για βραδυ πχ σε καποια Παργα και ειχαν πιει και απλα τους εφυγε το αυτοκινητο ή ο 70χρονος απλα δεν ειδε ποτε τιποτα ειτε γιατι κοιμηθηκε ειτε γιατι σε αυτη την ηλικια τα αντανακλαστικα νυχτα ειναι μειωμενα και επισης ειναι αρκετα περιορισμενη η περιφερικη οραση.

RIP
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 816
Location: athens

PostPosted: Fri Oct 02, 2020 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μετά από καιρό αποφάσισα νά δώ τί νέα υπάρχουν από τό υπουργείο υποδομών

1. Προσωρινός ανάδοχος τού Ακτίου-Αμβρακίας, ο Μυτιληναίος
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9C%CE%917465%CE%A7%CE%98%CE%9E-8%CE%929?inline=true

2. Τεχνικός σύμβουλος γιά τήν υπερυψωμένη περιφερειακή Θεσσαλονίκης
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%93%CE%99%CE%9A465%CE%A7%CE%98%CE%9E-%CE%9E%CE%A60?inline=true

3.Τίτλοι τέλους στίς προηγούμενες συμβάσεις Πατρών -Πύργου
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%91%CE%984465%CE%A7%CE%98%CE%9E-%CE%A4%CE%98%CE%98?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 488
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Oct 06, 2020 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

Θα υπολειτουργεί για ένα μήνα ο κόμβος Φιλιππιάδας -Καμπής για την κατασκευή ενός κυκλικού κόμβου που τον λιβανίζουν εδώ και τρία χρόνια...
Εντωμεταξύ βλέπω να έχουν ξεχάσει τελείως την σύνδεση με την γέφυρα Καλογήρου με αποτέλεσμα εδώ και δύο χρόνια όλη η κίνηση να περνά μέσα από τη Φιλιππιάδα.
Η Περιφέρεια Ηπείρου προσπαθεί να γίνει η χειρότερη Περιφέρεια της χώρας στα οδικά έργα...

https://typos-i.gr/article/kamph-filippiada-me-kykloforiakes-ry8miseis
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 612

PostPosted: Thu Oct 08, 2020 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Φαίνεται ότι το Πατρα Πυργος πέρασε από την DG GROW και απομένει μόνο η DG COMP. Κανά εξάμηνο ακόμη υπομονή.

https://www.economistas.gr/oikonomia/30247_patra-pyrgos-antistrofi-metrisi-gia-tin-enarxi-ton-ergon
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 816
Location: athens

PostPosted: Mon Oct 12, 2020 9:37 am    Post subject: Reply with quote

Ο διαγωνισμός για την γραμμή 4 τού μετρό πηγαίνει για ολοκλήρωση, έμειναν δύο σχήματα...
Αν το πάρει ο Άκτωρ , λογικό είναι να μην στραφεί σε κάποια άλλα οδικά έργα...
Στο άλλο σχήμα ηγείται ο Αβαξ, που δεν πολυασχολειται με οδικά έργα
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 264
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 12, 2020 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

Γειά σας μετά από καιρό.

Πριν ένα χρόνο και βάλε ανατέθηκε το έργο βελτίωσης της λεωφόρου Διονύσου - Νέας Μάκρης. Έχει δει κάποιος να γίνεται κάποιο έργο; Έχει μπει η πινακίδα του εργολάβου; Ακόμα και αν υπάρχει πρόβλημα με απαλλοτριώσεις, από κάπου θα μπορούσε να ξεκινήσει, πάντα υπάρχουν δημόσιες εκτάσεις. Είχε ακουστεί ότι ο ανάδοχος είναι η Ελληνική Υδροκατασκευή, αν θυμάμαι καλά.

Εκεί στο Αγρίνιο προχωράει και πάλι η παράκαμψη της ΕΟ 38, αλλά έχει γίνει προσπάθεια να αλλάξει η αρχή του έργου στην ΕΟ 5. Η πρόοδος είναι εμφανής στο sentinel playground, εκτός από την αρχή βέβαια.

Ένας νέος δρόμος από τον ΑΚ Τερόβου του Α5 προς τα ανατολικά φαίνεται κολλημένος τελευταία. Μάλλον η γνωστή κακοδαιμονία των έργων στην Ελλάδα.

Πρόοδος φαίνεται από το διαστημα και στην οδό Εχίνου - Συνόρων, στο τελευταίο τμήμα μετά το Δημάρι. Χαμηλή ταχύτητα μελέτης 60 - 70 km/h, σε έντονα πτυχωμένο ανάγλυφο, με αρκετά τεχνικά έργα. Στη Βουλγαρία υπάρχει ήδη δρόμος.

Η παράκαμψη Μάνδρας δόθηκε στην κυκλοφορία; Μου πέφτει λίγο μακρυά να πάω ο ίδιος. Στο sentinel φαίνεται ασφαλτοστρωμένη από καιρό. Είχε αρχίσει το έργο προ 20ετίας, πήρε κάποιος τα βράχια που χρειαζόταν έκανε μια γέφυρα και παράτησε το έργο. Το ξαναθυμήθηκαν με τις πλημμύρες.

Στην Κρήτη είναι εμφανής η πρόοδος για το νέο Αεροδρόμιο Καστελλίου και τις οδούς προσπέλασης: προς νότον μία λωρίδα ανά κατέυθυνση μέχρι το Αρκαλοχώρι (ΝΟΑΚ), ενώ η διάνοιξη προχωρά και βόρεια με διατομή αυτοκινητόδρομου. Προοδος και στον ΑΚ Αρκαλοχωρίου και στην παράκαμψη του "πράσινου" χωριού.

Στα Χανιά για γέλια (ή μάλλον για κλάματα) είναι η υπόθεση διάνοιξης της Ζυμβρακάκηδων και η διαπλάτυνση της οδού Μουρνιών μέχρι τον ΒΟΑΚ. Ομοίως η παράκαμψη της σήραγγας Τοπολίων: αρχαία, γεωτεχνικά, ξέρετε, τα γνωστά.

Στο Ρέθυμνο φαίνεται να προχωρούν κανονικά οι παρακάμψεις Αρμένων και Παλέ.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 15, 2020 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Η παράκαμψη Μάνδρας δόθηκε στην κυκλοφορία; Μου πέφτει λίγο μακρυά να πάω ο ίδιος. Στο sentinel φαίνεται ασφαλτοστρωμένη από καιρό. Είχε αρχίσει το έργο προ 20ετίας, πήρε κάποιος τα βράχια που χρειαζόταν έκανε μια γέφυρα και παράτησε το έργο. Το ξαναθυμήθηκαν με τις πλημμύρες.


Το Νοέμβρη του 2019 που ανέβηκα τελευταία φορά είχε παραδοθεί εξ ολοκλήρου. Επίσης αρκετά κομμάτια του τμήματος Αρδάνιο-Σουφλί έχουν αναβαθμιστεί και εκείνη την εποχή τουλάχιστον δούλευαν φουλ στο συγκεκριμένο τμήμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 612

PostPosted: Thu Oct 15, 2020 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλλον την Μάνδρα εδώ στην Αθήνα στο τέλος του Θριασίου εννοεί ο mike και οχι το Μάνδρα Ψαθάδες στον Έβρο...
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 488
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Oct 16, 2020 10:32 am    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα Α/Κ Τερόβου προς Τζουμέρκα δεν έχει σταματήσει.Είναι 10 χλμ μέχρι το χωριό Πηγάδια.Αλλά η Εργοδυναμική Πατρών που το ανέλαβε έχει πάρει και το έργο της Λεωφόρου Στ.Νιάρχου στην πόλη των Ιωαννίνων,ένα έργο 25 εκατ.ευρώ με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου μέσα στην πόλη.Το έργο αυτό που θα μπορούσε να έχει στοιχήσει μόνο 5 εκατ. συνάντησε αντιδράσεις και προσφυγές από τους κατοίκους και μόλις πριν λιγους μήνες πήρε το οκ από το Συμβούλιο της Επικρατείας αν και είχε αρνητική εισήγηση!
Θεωρώ οτι η Εργοδυναμική θα καθυστερήσει όσο γίνεται την επαρχιακή οδό ώστε να εξασφαλίσει τα αδρανή που χρειάζεται για το έργο στην πόλη...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 816
Location: athens

PostPosted: Fri Oct 16, 2020 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

@Tassos, Καλημέρα..
Η Στ.Νιαρχου είναι η σημερινή οδός Πανεπιστημίου ή κάποια εξαρχής νέα οδός?..
Και θα ξεκινά από τον κόμβο Βελισσαρίου?
Από Θεσπρωτία κατάγομαι ,κάτοικος Αθηνών
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 488
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Oct 17, 2020 10:22 am    Post subject: Reply with quote

Ναι,και καταλήγει στο χωριό Πεδινή όπου και σταματά χωρίς να γίνεται σύνδεση με κανέναν οδικό άξονα,ούτε την Ιονία,ούτε την Εγνατία!
Θα εξυπηρετεί μόνο το νοσοκομείο και το πανεπιστήμιο και στο σημείο που ξεκινά κόβει μια αστική περιοχή στα δύο χωρίς ούτε μία διάβαση!!!2+2 ρεύματα και μπαριέρα στη μέση...
Και το χειρότερο είναι ότι το έφεραν σαν τετελεσμένο στην πόλη,χωρίς φυσικά δημόσια διαβούλευση,πιάνοντας τους κατοίκους στον ύπνο...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 393, 394, 395  Next
Page 394 of 395

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr