stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 391, 392, 393  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 263
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Mar 18, 2020 11:04 am    Post subject: Reply with quote

Αναμένομεν τις εξελίξεις λοιπόν.

Στην ευρύτερη περιοχή Λαμίας ενδιαφέρον έχει ο κόμβος Ανθήλης για τη σύνδεση Α1 με Α3. Άρα πάνε στα σκουπίδια οι αναμονές και οι κολώνες στον κόμβο Ροδίτσας. Επιλέχτηκε φθηνότερη και πιο τσιφούτικη λύση.

Στο μέτωπο του αυτοκινητόδρομου Πάτρας - Πύργου τώρα. Στο Sentinel φαίνεται ότι ένας ανάδοχος προχωρά ακάθεκτος στην περιοχή Αμαλιάδας. Προφανώς έχει πόρους και θα διεκδικήσει το εκτελεσθέν αντικείμενο. Νομίζω ότι είναι εταιρία με γνωστό γάτο του χώρου εκ μεταγραφής.

Με την παράκαμψη Πεταλιδίου τι να γίνεται. Αργή πρόοδος φαίνεται από τον δορυφόρο.

Η λίμνη Πείρου-Παραπείρου γεμίζει σιγά-σιγά.

Και ο δρόμος από κόμβο Τερόβου προς Τζουμέρκα προχωρά.

Τέλος με γοργό ρυθμό προχωρά το έργο Εχίνος - σύνορα ΕΟ 55 στο τμήμα Δημάρι - σύνορα με αρκετά τεχνικά έργα γεφυρες και ίσως μικρή σήραγγα, αλλά η ταχύτητα δεν θα είναι πάνω από 60 - 70 όπως το κόβω. Μέχρι το Δημάρι πάντως ο δρόμος είναι άθλιος.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 263
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Mar 23, 2020 8:08 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με το πρόσφατο βίντεο προόδου στο νότιο τμήμα του Ε65 παρατήρησα σήμερα που το ξαναείδα, ότι στον ΑΚ Λαμίας/Ανθήλης η λύση που υλοποιείται μάλλον δεν είναι αυτή που φαίνεται στο σχετικό σχέδιο! Στο σχέδιο φαίνεται ότι "ανοίγουν" οι δύο κλάδοι του κάθετου Αυτοκινητόδρομου Βόλος - Ιτέα, ενώ στα πλάνα φαίνεται ότι προωθείται μια πιο συμπιεσμένη και πιο λογική λύση.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 607

PostPosted: Sun Mar 29, 2020 10:46 pm    Post subject: Reply with quote

Μέσα στην παραζάλη που εχει επιφερει o Κορωνοιος παραλίγο να χάσουμε αυτό:

https://ypodomes.com/dialythikan-oi-symvaseis-toy-aytokinitodromoy-patra-pyrgos/
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 268

PostPosted: Thu Apr 02, 2020 7:08 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδη πολλα εχουν ακουστει κατα καιρους για την επεκταση της Λεωφ. Κυμης απο την Αττικη Οδο εως Κομβο Καλυφτακη αλλα δεν καταφερα να βρω πουθενα καποιο προσχεδιο ή προτεινομενη χάραξη, υπάρχει κάτι εύκαιρο/διαθέσιμο?

Θα ηθελα να δω ακριβως πως θα ξεπεραστει ο σκοπελος ότι ολο αυτο το κομματι βορεια της Α.Ο. (Ηρακλειο, Πευκη, Λυκοβρυση) ειναι χτισμενο και δεν νομιζω να παιξουν απαλλοτριωσεις θα βγει πανακριβο το εργο. Ουτε να πανε σε λυση υπεργεια δεν ειμαστε Αμερικα εδω και αυτο θα κοστιζε υπερβολικα και θα ειχε και αντιδρασεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 607

PostPosted: Fri Apr 03, 2020 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Εαν δεν τον μπερδεύω με κάτι άλλο, έχει λίγες απαλοτριώσεις εκεί που ειναι τώρα τα φαναρια της Λ Κύμης με την Λ Πλατούπα που συνδέει Πεύκη Ν. Ηράκλειο, για να γίνει μέτωπο σηράγγων και μετά πάει υπόγεια μέχρι κάποιο σημείο.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 660

PostPosted: Fri Apr 03, 2020 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Το συγκεκριμένο θέμα με έχει ταλαιπωρήσει πολλές φορές στο παρελθόν καθώς ενώ μιλάμε για ένα οριστικά μελετημένο έργο είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεις αναλυτικές πληροφορίες.

Το μόνο που υπάρχει είναι αυτη η αναφορά στο site της μελετητικης ΝΑΜΑ που ανέλαβε τις οριστικές μελέτες.

Quote:
Η ΝΑΜΑ ολοκλήρωσε συγκοινωνιακές μελέτες για τη Λεωφόρο Κύμης στο τμήμα από Ελ. Λεωφόρο Ελευσίνας - Σταυρού - Α/Δ Σπάτων (Αττική Οδός) μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο με την Εθνική Οδό Νο 1 καθώς και για τη βετίωση της σύνδεσης της Λεωφόρου Κύμης με την Οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου στους Θρακομακεδόνες. Οι μελέτες οδοποίας οδών και κόμβων αφορούσαν τμήμα της Λεωφόρου συνολικού μήκους 3.5 km, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σήραγγα δύο κλάδων (μήκους 1300 m ο καθένας), 2 γέφυρες, ανισόπεδο κόμβο, 7 κόμβους κυκλικής κίνησης καθώς και την αποκατάσταση και αναβάθμιση του τοπικού οδικού δικτύου σε συνολικό μήκος 6.5 km. Για τις ανάγκες του έργου εκπονήθηκαν ακόμα τοπογραφικές, κυκλοφοριακές, στατικές, υδραυλικές και γεωλογικές μελέτες.


Το θετικό είναι ότι το πυκνοδομημένο τμήμα της Πέυκης - Άνω Ηρακλέιου που είναι πάνω στην νοητή χάραξη είναι σε ύψωμα, επομένως λογικά ο αυτοκινητόδρομος θα περνάει από κάτω χωρίς όχληση για την περιοχή και ανάγκη μεγάλων απαλλοτριώσεων.

Και υπάρχει και η φωτογραφία από τμήμα της χάραξης που αναγνώρισα ότι είναι στην γεφύρωση του ρέματος στην στροφή της [url=https://www.google.com/maps/@38.0764022,23.7923842,441m/data=!3m1!1e3]Βιλτανιώτη στην Λυκόβρυση[/url] και ο κυκλικός κόμβος είναι επί της οδού Μενεξέδων. Αν παρατηρήσετε στο συγκεκριμένο σημείο και από τις 2 πλευρές του ρέματος ο διάδρομος που θα περάσει σε όρυγμα ο δρόμος δεν έχει οικοδομηθεί με νέες κατασκευές όπως τα γειτονικά οικόπεδα (π.χ. χαρακτηριστικό πίσω από το st. Catherine British school). Δεν ξέρω αν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις ή εχει απλώς γίνει απαγόρευση νέων κατασκευών.

Και η ύπαρξη αυτού του κόμβου μέσα στη ΒΙΟ.ΠΑ της Λυκόβρυσης εξηγεί και γιατί η συγκεκριμένη περιοχή κίνησε το ενδιαφέρον τόσων εταιρειών που κατασκευασαν νέα κτίρια γραφείων σε οικόπεδα που παλιότερα φιλοξενούσαν βιοτεχνίες και αποθήκες.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 268

PostPosted: Fri Apr 03, 2020 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Σας ευχαριστω και τους δυο.

Εν μερει υπογεια χαραξη με τουνελ δεν το ειχα σκεφτει γιατι το θεωρω ακριβο ως υλοποιηση.
Απο την αλλη μονο 1.300 μετρα απο συνολο 3,5 χλμ παλι δεν μου κολλαει το υπολοιπο κομματι απο την εξοδο του τουνελ μεχρι Καλυφτακη γιατι εξακολουθω να βλεπω πυκνη δομηση στο Google Maps, βλεπω το Αλσος της Πευκης που δεν παιζει να περασει απο εκει.

Απο το τερμα της Κυμης στην Πλαπουτα με ακτινα 1,3 χλμ (που θα ειναι το τουνελ) βγαινουμε χοντρικα μετα την Λεωφ. Ειρηνης περιπου στο υψος της μέσης τους Αλσους της Πευκης.

Δεν βλεπω απο εκει μεχρι Καλυφτακη επαρκη χωρο στο Google Earth για να διανοιχθει νεα λεωφορος 2 λωριδων ανα κατευθυνση.

Σε απολυτα ευθεια γραμμη απο Πλαπουτα (τερμα Κυμης) μεχρι Καλυφτακη το Google Earth μου μετραει 3,8χλμ. Ο δρομος δεν θα ειναι σε ευθεια γραμμη αρα κατι δεν μου βγαινει στα 3,5 χλμ δρομου που λεει το site της μελετης.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 660

PostPosted: Sat Apr 04, 2020 6:17 pm    Post subject: Reply with quote

Βασικά η υπόγεια διέλευση κάτω από την οικιστική περιοχή Πεύκης - Ν. Ηρακλείου είναι η μόνη λύση και στο τέλος της ημέρας και η πιο οικονομική γιατί αλλιώς θα απαιτούσε τεράστια ποσά για απαλλοτριώσεις.

Χωρίς να μπορεί να είναι και κανένας σίγουρος απλώς με μοναδικό δεδομένο την εικόνα που έστειλα νωρίτερα από την γέφυρα του ρέματος Πύρνας στη Λυκόνρυση, η χάραξη είναι πιο δυτικά από αυτό που σκέφτεσαι.

Το τούνελ δεν θα ξεκινάει έτσι και αλλιώς ακριβώς από την συμβολή Πλαπούτα & Κύμης αλλά βορειότερα (είναι εμφανές το κενό στην οικοδόμηση της περιοχής για την επέκταση της Κύμης) λογικά εκεί κοντά στην ελληνογαλλική Σχολή και τις υπόλοιπες εκτάσεις που φιλοξενούν κάτι μοναστήρια και ιδιωτικά σχολεία πάνω στον λόφο.

Η έξοδος του τούνελ λογικά θα είναι λίγο πιο βόρεια μετά από τον λόφο του Ηλιακού Χωριού κάπου κοντά στο [url=https://www.google.com/maps/@38.070748,23.7899159,418m/data=!3m1!1e3]Δάσος Αργυρίου[/url].
Από εκείνο το σημείο (Ελ. Βενιζέλου & Αγίας Παρασκευής) μέχρι το ρέμα της Πυρνας (Χαλκίδος 37 - Λυκόβρυση) υπάρχει σε ευθεία γραμμή μια περιοχή που είτε είναι άδεια είτε έχει αραιή και χαμηλή δόμηση. Από εκείνο το σημείο ξεκινά και η εικόνα που έχει στο site η μελετητική.

Το ίδιο ισχύει και στην απέναντι πλευρά του ρέματος εντός του ΒΙΟ.ΠΑ., που πάνω στην χάραξη που βλέπει στην εικόνα από τη μελετητική σήμερα υπάρχει μια σχεδόν κενή ζώνη χωρίς σοβαρά κτίρια μέχρι να φτασόυμε στην οδό Καλυφτάκη, όπου ο νέος δρόμος ακολουθεί την ίδια χάραξη μέχρι τον Α/Κ της Εθνικής. Η Καλυφτάκη από την βόρεια πλευρά της είναι εκτός σχεδίου με ελάχιστα κτίρια επομένως λογικά όλη αυτή η ζώνη προβλέπεται να απαλλοτριωθεί.

Επίσης σχετικά με το μήκος η μελετητική αναφέρει ότι προχώρησε σε οριστικές μελέτες τμήματος 3,5km της λεωφόρου και όχι ότι η λεωφόρος είανι συνολικά 3,5km.
Πιθανότατα για κάποιο κομμάτι του έργου να υπήρχαν ήδη οριστικές μελέτες από παλιότερα. Λογικά για τα πρώτα μετρα του έργου από την Αττική Οδό που θα μελετήθηκαν μαζί με την Α.Ο. για να κατασκευαστεί ο κόμβος λαμβάνοντας υπόψιν και την μελλοντική κατάσταση. Υπάρχει ήδη μια "τυφλη" αερόγεφυρα στον Α/Κ κύμης.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 268

PostPosted: Sun Apr 05, 2020 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστω πολυ, ησουν κατατοπιστικος

Βεβαια βλεπω εκει μετα το Ηλιακο Χωριος και προς Σοφοκλη Βενιζελου κατι βιλιτσες με πισινες που ειναι πανω στη χαραξη (εκει που πριν και μετα εχει αχτιστο κομματι και λογικα ειναι για το δρομο) οποτε και πολλα παραπήγματα και παραγκοκατοικιες/αποθηκες.

Εχει να πεσει πολυ κλαμα και φασαρια οταν αποφασισουν να ξεκινησουν τα εργα.
Ελπιζω μονο να μην γινει οτι και με την Αγια Αννης πισω απο τη ΒΙΠΕ που ακομα δεν εχει ολοκληρωθει σοβαρα λογω των πολλων καταπατησεων και αντιδρασεων των καταπατητων.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 263
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Apr 07, 2020 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

Αν ανοίξετε το e-poleodomia και ζουμάρετε θα δείτε τις οικοδομικές γραμμές των εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και θα καταλάβετε πώς περνάει η Κύμης από την έξοδο της σήραγγας έως την Καλυφτάκη. Υπομονή λίγο στη φόρτωση πληροφορίας τις ώρες αιχμής.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 268

PostPosted: Fri Apr 10, 2020 10:10 pm    Post subject: Reply with quote

Φανταστικο εργαλειο! Σε ευχαριστω!
Συγκρινοντας το χαρτη της πολεοδομιας με το δορυφορικο του google βλεπω αρκετες παρανομιες Laughing και χτισμενα καθολο το μηκος της χαραξης.

Εχει να πεσει πολυ κλαμα Twisted Evil

Εκτος και αν περασει πανω απο ολα αυτα με γεφυρα/υπεργειο κομματι.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 263
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Apr 15, 2020 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

Το e-poleodomia είναι πολύ ενδιαφέρον, γιατί μεταξύ άλλων βρίσκεις σκαναρισμένα πρωτότυπα έγχρωμα διαγράμματα ρυμοτομικών σχεδίων του 19ου και των αρχών και μέσων του 20ού αιώνα που ήταν καταχωνιασμένα σε αρχεία υπουργείων. Βλέπεις την αργή ανάπτυξη του Πειραιά, της Αθήνας κλπ.

Στα έργα του Φαλήρου: ασφαλτοστρώνεται η οριστική παραλλαγή του ρεύματος προς Γλυφάδα, μπήκαν και ιστοί φωτισμού. Επόμενο βήμα η κατεδάφιση της μισής παλαιάς γέφυρας του Α.Κ. Παλ. Φαλήρου (κάτω διάβαση οδού Ορφέως). Ταυτόχρονα καλουπώνεται ο φορέας της γέφυρας μονού κλάδου αναστροφής που μάλλον αφορά κινήσεις προς το παραλιακό μέτωπο ανάπτυξης από την Αθήνα πάνω από τον κλάδο Πειραιάς - Γλυφάδα και και την παλια παραλιακή οδό..
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 263
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat May 02, 2020 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Στις νέες φωτογραφίες Φεβρουαρίου 2020 στο Googlearth φαίνεται η πρόοδος στον νέο κόμβο Λαμίας - Ανθήλης που θα συνδέει Α1 με Α3 ("Ε65"). Εντωμεταξύ έσκασε και επίσημα η πρόταση αλλαγής χάραξης του Ε65 στη Λυγαριά, ώστε να διασταυρώσει τη σιδηροδρομική γραμμή εκτός της περιοχής της σήραγγας αυτής, με γέφυρα πλέον. Προφανώς και θα απαιτηθούν νέες απαλλοτριώσεις και παράταση.

Επίσης στην εφαρμογή Street View του Googlearth υπάρχουν σε πολλές οδούς ενημερώσεις του 2019, π.χ. στην Ολυμπία Οδό και στον Ε65, Εσωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, ΒΟΑΚ κ.ο.κ.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 607

PostPosted: Mon May 04, 2020 12:14 am    Post subject: Reply with quote

Υπάρχει καποιο link για το επίσημο του θέματος της παραλαγής στον Ε-65 ωστε να μην περάσει πάνω από την σηραγγα της ΝΣΓΥΤ αλλά να την αποφύγει?
Με βαση το google earth δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα. Οι extra απαλλοτριωσεις φαίνονται ελάχιστες και το S που θα γίνει θα λύσει και το θέμα της κλίσης που είχε η αρχική χάραξη με την ευθεία από το ρέμα που φαίνονται τώρα οι γέφυρες μέχρι και την πλαγιά πάνω από την σηραγγα της σιδηροδρομικής γραμμής.
Αναλογιζομενος την επιδοση του κατασκευαστη ΤΕΡΝΑ στο κομμάτι Αμφιλοχία Κρίκελο που είχε μείνει για κάποιους λόγους και εκείνο πίσω και ήταν πολλά χιλιόμετρα στην Ιόνια Οδό, ειλικρινά δεν βλέπω κανένα θέμα χρονοκαθυστέρησης λόγω αυτής της αλλαγής στον Ε-65.
Λογικά όπου ναναι πρέπει να κοντεύει και η πλήρη διάνοιξη του μετώπου της σήραγγας με την προσωρινή επένδυση.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 803
Location: athens

PostPosted: Fri May 08, 2020 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

Πιστεύω πώς έχει γίνει γνωστή η απόρριψη από το ΣΤΕ τής προσφυγής τού υπουργείου μεταφορών εναντίον τού δεύτερου μειοδότη τού Ακτίου Αμβρακίας GD infrastutture ...

Αν κάποιος επισκεφθεί το site τής εν λόγω Ιταλικής εταιρείας,θα δεί πώς έχει κάποια έργα με τα οποία είναι σε διαμάχη με το Υπουργείο, πχ Πατρών Πύργου.
Σίγουρα δεν θα λήξει εύκολα αυτός ο αγώνας.

https://gdinfrastrutture.it/en/home-v9/
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 219

PostPosted: Sat May 09, 2020 10:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ένας από τους τρόπους να δει κάποιος την απόφαση του ΣτΕ:

https://www.kathimerini.gr/1076731/article/oikonomia/epixeirhseis/italiko-provadisma-gia-to-ergo-aktio---amvrakia
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 803
Location: athens

PostPosted: Mon May 11, 2020 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

@Bill77
Νομίζω πως το ρεπορτάζ περιγράφει την πραγματικότητα. Δεν μπορεί να αγνοήσει το υπουργείο το ΣΤΕ.
Είναι σίγουρο πως θα υπάρχει και πίεση από την Ιταλική κυβέρνηση...
Το αγκάθι δεν είναι ωστόσο εδώ, αλλά τι θα γίνει με την Πατρών Πύργου, μια λύση που δεν ξέρω αν είναι νόμιμη, η Ολυμπία οδός να συνεργαστεί με τους Ιταλούς
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 607

PostPosted: Thu May 14, 2020 9:34 am    Post subject: Reply with quote

To παρακάτω από το site ypodomes.com και το άρθρο του Ν. Καραγιάννη:

https://ypodomes.com/apolyti-proteraiotita-to-patra-pyrgos-leei-to-ypodomon-kleidose-i-chrimatodotisi/

Να περιμένουμε και εδώ την αντίδραση της Ιταλικής Κυβέρνησης (για το τμήμα Μιντιλογλι Β.Ι.Π.Ε. Πατρας)?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 803
Location: athens

PostPosted: Mon Jun 01, 2020 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Συνέντευξη του Γενικού γραμματέα υποδομών, όση αξία μπορεί να έχει...
Φαίνεται πώς είναι κοντά η έγκριση από τίς Βρυξέλλες για το Βόρειο κομμάτι τού Ε-65...
Τώρα για τα άλλα έργα, δεν πρόσθεσε κάτι, ευχολόγιο περισσότερο...
Δεν ρωτήθηκε βεβαια για όλα, κάτι αόριστο ανέφερε για τον ΒΟΑΚ και για την Πατρών- Πύργου...
Υπάρχει διάθεση για ενίσχυση του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά δεν ανέφερε που και πώς...
Κάτι ανέφερε για νέο νόμο στα δημόσια έργα...

Όλη η συνέντευξη εδώ, από τό 1.31.40

https://action24.gr/ekpompes-on-demand/market-watch-on-demand/market-watch-28-05-2020/
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 263
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Jun 05, 2020 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Στο site Sentinel φαίνεται καθαρά η έναρξη εργασιών στο Α/Δ Καστελίου και στον νέο οδικό άξονα που θα συνδέει το αεροδρόμιο με τον λεγόμενο ΝΟΑΚ κοντά στο Αρκαλοχώρι. Κανονικά ο άξονας αυτός πρέπει να ενταχθεί στο εθνικό δίκτυο ως επέκταση της ΕΟ 92, και ο άξονας Ηράκλειο - Βιάννος να ενταχθεί επίσης με τον αρ. ΕΟ 99, ως επέκταση του Ηράκλειο - Κνωσσός. Και ας δοθεί και το ΕΟ 98 στον οριζόντιο άξονα ΝΟΑΚ Σφακιά - Αγ. Γαλήνη - Βιάννος - Ιεράπετρα - Παχειά Άμμος. Πρόκειται για άξονες που πρέπει να ενταχθούν σε εθνικό δίκτυο.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 607

PostPosted: Sat Jun 06, 2020 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Για τον δρόμο ναι ειναι ορατη η χάραξη πλέον. Για το αεροδρόμιο, για την ώρα μόνο τις ελιές κόβουν εξ ου και ο διαφορετικός χρωματισμός στην φωτό.
Back to top
View user's profile Send private message
gkpapad
Visitor
Visitor


Joined: 25 Nov 2013
Posts: 3

PostPosted: Mon Jun 08, 2020 10:18 am    Post subject: Reply with quote

καλημερα σας.Μπορειτε να μας δειξετε πως μπορουμε να δουμε την χαραξη του δρομου,γιατι δεν το κατεχουμε;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 607

PostPosted: Mon Jun 08, 2020 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Το site του Sentinel Playground είναι αυτό εδώ:

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground

Αφου επιλέξουμε πάνω αριστερά στα effects το "Show acquisition dates" για να είμαστε σίγουροι πότε έχει ληφθεί η δορυφορική φωτο που βλέπουμε, μετατοπίζουμε την φωτό που απο default ειναι πάνω από την Μαδρίτη της Ισπανίας κάνοντας αρχικά zoom out στην περιοχή που μας ενδιαφέρει.

Αν κάνουμε zoom στο Καστέλι της Κρήτης θα δούμε το φίδι του δρόμου που ξεχωρίζει από το υπολοιπο τεραιν.

Επίσης έχει πολύ ενδιαφέρον

- Το νότιο κομμάτι του E65 Λαμία Ξυνιάδα

- Δημάριο Σύνορα στον νομό Ξάνθης
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 803
Location: athens

PostPosted: Tue Jun 09, 2020 10:35 am    Post subject: Reply with quote

Διαβάζω για την πρόθεση της κυβέρνησης για δημοπράτηση της νέας ανατολικής εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 350 εκ, και μάλιστα χωρίς διόδια!!!
Πρώτη αντίδραση, μου φαίνεται απίθανο να μην υπάρχουν διόδια
https://www.voria.gr/article/thessaloniki-etsi-tha-ine-i-nea-periferiaki-me-flyover-ke-siranges
Back to top
View user's profile Send private message
gkpapad
Visitor
Visitor


Joined: 25 Nov 2013
Posts: 3

PostPosted: Tue Jun 09, 2020 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

ευχαριστουμε πολυ κυριε μηχσνικε.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 391, 392, 393  Next
Page 392 of 393

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr