stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 386, 387, 388, 389  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 657

PostPosted: Tue Apr 23, 2019 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτή η σύνδεση δεν είχε συμπεριληφθεί στο τεχνικό αντικείμενο της Ιόνιας εξαρχής.

Παλιότερα κάπου είχα δει κάτι αποσπάσματα από τη μελέτη του τμήματος στα πλαίσια του πρώτου τμήματος αναβαθμισμένου δρόμου σύνδεσης τς Ιόνιας με την Πρεβεζα μέχρι το Λουρο αν θυμάμαι καλά

Αν πατήσεις στο google γενικό πολεοδομικό σχέδιο Φιλιππιάδας έχει κάτι χάρτες χαμηλής ανάλυσης που φαίνεται η νέα χάραξη. Ουσιαστικά ξεκινά από τον κυκλικό κόμβο σύνδεσης του Α/Κ της Ιόνιας Οδού με το δρόμο που ήταν κάποτε η εθνική οδος προς Ιωάννινα.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 474
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Apr 24, 2019 11:11 am    Post subject: Reply with quote

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι τόσο δύσκολο να μάθεις στοιχεία για τέτοια θέματα...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 771
Location: athens

PostPosted: Wed Apr 24, 2019 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα χρήσιμο νέο, τό υπουργείο έκρινε πώς τώρα είναι το κατάλληλο timing, καί ένας ημιτελής δρόμος, Αεροδρόμιο Ακτίου - Κόμβος Πάλαιρου, νά δοθεί σήμερα στήν Ν
κυκλοφορία. .
Έκανα τήν Μ. Δευτέρα, τό τμήμα Λούρος- Ηγουμενίτσα.
Δεν μπορείτε νά φανταστείτε πώς είναι τό οδόστρωμα.
Σεληνιακό τοπίο από κρατήρες
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 586

PostPosted: Thu Apr 25, 2019 10:28 am    Post subject: Reply with quote

Και επίσης ψάχνω video από την κορυφαία επίσκεψη του κορυφαίου αρμόδιου υπουργού στα εργοτάξια των τεσσάρων πρώτων τμημάτων του Πάτρα - Πύργος αλλά δεν βρίσκω κάτι. Δεν πειράζει που ακυρώσαμε τον πρώτο διαγωνισμό και τώρα θα το οδηγούσαμε. Θα κοστίσει τα μισά λεφτά και θα δουλέψουν και τα μικρά μαγαζιά που λένε και οι υποστηρικτές της διαδικασίας που ακολουθήθηκε. Σε τρία χρόνια πάλι εδώ θα είμαστε να δούμε την πρόοδο του έργου.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 771
Location: athens

PostPosted: Thu Apr 25, 2019 3:24 pm    Post subject: Reply with quote

@ Engineer.
Στό Άκτιο έπρεπε νά βοηθηθεί ο ημέτερος Μαρούλης, στόν Πύργο ο Καλογρίτσας.
Όλα τά άλλα είναι άλλα λόγια νά αγαπιόμαστε.

Προφανώς σέ οποιοδήποτε άλλο κράτος, θά υπήρχε καταλογισμός καί ποινικών ευθυνών


https://m.youtube.com/watch?v=tinBTCNr74M&t=127s#
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 188
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Fri Apr 26, 2019 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Καλή Ανάσταση εύχομαι για όλους και υγεία και ευτυχια, με προσοχή φυσικά στους δρόμους. Βλέποντας στο openstreetmap το νεοπαραδοθεν τμήμα της Αμβρακίας βλέπω ότι καταλήγει κάπου στο πουθενά, σε ένα επαρχιακό δρόμο για το Πάλαιρο. Δεν μπορώ να καταλάβω αν εξυπηρετεί κάπου το συγκεκριμένο τμήμα. Επίσης προβλέπεται να δοθεί τίποτα άλλο μέχρι το καλοκαίρι? Όσους θέλουμε να πάμε Λευκάδα μας βολεύει?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 657

PostPosted: Sat Apr 27, 2019 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς το συγκεκριμένο τμήμα εξυπηρετεί μόνο όσους έχουν προορισμό από τη Νότια Ελλάδα την Πρέβεζα και τα παραλια της.

Για όσους πάνε Λευκάδα δεν θα υπάρχει κανένα όφελος.

Επίσης για όλο τον υπόλοιπο άξονα δεν υπάρχει πλέον ενεργό εργοτάξιο και η εργολαβία σκούπα με ανάδοχο ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ που θα ολοκλήρωνε τον δρόμο έχει κολλήσει στο ΣτΕ επομένως δεν υπάρχουν πιθανότητες για παράδοση άλλου τμήματος.
Θεωρητικά αν ξεπεραστούν τα προβλήματα στο ΣτΕ και υπογραφή η σύμβαση, σε 6 μήνες θα μπορούσε να παραδοθεί η παράκαμψη Αμφιλοχίας και όλος ο άξονας θα ήθελε περίπου 1,5 χρόνο
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2386
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sun Apr 28, 2019 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

prototype wrote:
Ποστάρισμα και από μένα μετά από αρκετό καιρό.

Έχω ανεβάσει ένα screenshot στο παρακάτω link με την καταλληλότερη διαδρομή από Θεσσαλονίκη για Καρδίτσα:

https://www.imgpost.co.uk/image/UE5s

Η παράκαμψη της Λάρισας γίνεται βγαίνοντας στην έξοδο Λάρισα 1 (ή Λάρισα Βόρεια) του ΠΑΘΕ και μετά ακολουθούμε την παλιά εθνική μέχρι την νέα βόρεια παράκαμψη Λάρισας όπου συνεχίζουμε για να βγούμε στα δυτικά της πόλης και στην έξοδο του περιφερειακού προς Καρδίτσα.

Έχω σημειώσει πρόχειρα κάποιες λεπτομέρειες με διαφορετικά χρώματα στο παραπάνω screenshot:

-Με κόκκινο χρώμα είναι το τελευταίο τμήμα της βόρειας παράκαμψης Λάρισας που θα παραδοθεί σύντομα και έτσι όλη η βόρεια παράκαμψη θα έχει 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και δεν θα περνάμε μέσα από την πόλη.

-Με πράσινο χρώμα ο υπάρχων περιφερειακός της πόλης της Λάρισας με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση από κυκλικό κόμβο (πρόσφατα κατασκευασμένο - εκεί θα καταλήγει η βόρεια παράκαμψη) διασταύρωσης με Λάρισας- Τρικάλων μέχρι την παλιά εθνική οδό και κατ' επέκταση μέχρι τον κόμβο Νίκαιας του ΠΑΘΕ (έξοδος Λάρισα 4). Έχει ειπωθεί ότι θα διαπλατυνθεί και όλο αυτό το κομμάτι του περιφερειακού και της παλιάς εθνικής με 2+2, οπότε η αναβάθμιση του υπάρχοντος περιφερειακού θα εξυπηρετήσει και το Ηγουμενίτσα-Βόλος.

-Με μωβ χρώμα το τμήμα της παλιάς εθνικής από έξοδο Λάρισα Βόρεια (Λάρισα 1) μέχρι τον κυκλικό κόμβο που συναντάμε την βόρεια παράκαμψη της πόλης. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι 1+1 με ΛΕΑ. Δυστυχώς είναι το μόνο κομμάτι για το οποίο δεν έχει ειπωθεί κάτι για διαπλάτυνσή του και ο κυκλοφοριακός του φόρτος δικαιολογεί απόλυτα την αναβάθμισή του σε 2+2.

-Τέλος, κάπου είδα ότι υπάρχει σκέψη και για αναβάθμιση του τελευταίου κομματιού του Τρικάλων-Λάρισας που απέμεινε να κατασκευαστεί, δηλαδή τα 3 χλμ από κόμβο Τερψιθέας μέχρι κόμβο Ραχούλας.


Με μια γρήγορη ματιά στο google maps για Αθήνα-Θεσσαλονίκη είδα ότι τα χιλιόμετρα είναι ακριβώς τα ίδια είτε μέσω ΠΑΘΕ είτε αν βγούμε μέσω της παράκαμψης της Λάρισας που περιέγραψα και μέσω Λάρισας-Καρδίτσας και του υπάρχοντος τμήματος του Ε-65 (Κεντρικής οδού) που έχει παραδοθεί. Φαντάζομαι ότι όταν παραδοθεί και το ΠΑΘΕ-Ξυνιάδα του Ε-65 θα είναι και λίγο λιγότερα τα χιλιόμετρα μέσω Κεντρικής Οδού,


1)Το τελευταίο μέρος της βόρειας παράκαμψης (κόκκινο χρώμα)θα ολοκληρωθεί σε λιγότερο απο ενα χρόνο.
2) Το κομμάτι της αρχής Λάρισας-Τρικάλων Τερψιθέα-Ραχούλα) ειναι προς υλοποίηση (νομίζω δημοπρατήθηκε).
3)Στην βόρεια είσοδο της πόλης, απο 1η έξοδο (μοβ κομμάτι), έχει δημοπρατηθεί το κάτω άκρο, απο φανάρι για Συκούριο εως αρχή βόρειας παράκαμψης. Απο εκεί και κάτω όλη η Παλαιά Εθνική, μέχρι τον περιφερειακό(μέχρι το πράσινο δηλαδή) , έχει δρομολογηθεί για 2+2 με διάζωμα, κυκλικούς κόμβους και παράδρομο. Το πάνω μέρος(εως οδό Βόλου) κατασκευάζεται, το μεσαίο έχει τελειώσει, το Νότιο δημοπρατήθηκε.
Καταλαβαίνεται λοιπόν ότι λογικά το επόμενο κομμάτι περιφερειακής κίνησης που θα γινει 2+2 θα είναι ο περιφερειακός, και θα ολοκληρώσει εναν δακτύλιο της πόλης.
4)Στο μέτωπο των διαδρομών που φεύγουν απο την πόλη, έχουμε τα έξης:
Καρδίτσης: με την παράκαμψη Συκαιώνας ολο 2+2 εως την Κρδίτσα.
Τρικάλων: με το τμήμα Τερψιθέα-Ραχούλα, ολος ο δρόμος 2+2 εως τα Τρίκαλα. Χρίζει κάποιων βελτιώσεων, 2 φανάρια, κάποιες κλίσεις , κάποιοι παράδρομοι, νομίζω η ιδέα Βόλος-Ηγουμενίτσα είναι μια καλή αφορμή για να γίνουν.
Κοζάνης: Δημοπρατείται η παράκαμψη Γιάννουλης(ανατλική χαραξη), που θα ξεκινά απο το φανάρι πριν τον κυκλικό Αλκαζάρ (την σημερινή αρχή του).
Φαρσάλων: Δεν έχει γίνει ούτε ένα έργο, αλλά γίνεται συνεχώς συζήτηση. Ειδικά η παράκαμψη Νίκαιας.
Βόλου: Μέχρι την Εθνική οδό είναι μια τοπική οδός με πολύ κίνηση, στην οποία δεν μπορεί να γίνει κανένα έργο. Απο εκεί και πέρα υπάρχει κουβέντα για αναβάθμιση, με κυκλικούς κομβους και βελτιώσεις, θεωρώ ότι δεν χρίζει μεγάλης αναβάθμισης διότι η ΠΑΘΕ εξυπηρετεί το μεγάλο μέρος της κίνησης.
Προς Θεσσαλονίκη: Το μόβ κομμάτι θεωρώ ότι θα είναι το επόμενο μεγάλο έργο, και θα τρέξει πριν τις βελτιώσεις μετά την Γιάννουλη προς Τύρναβο, και πριν τις βελτιώσεις προς Φάρσαλα. Ειναι ένας δρόμος που δεν χρειάζεται απαλλοτριώσεις, υπάρχεις δημόσια έκταση παράλληλα με το τρένο, και απο την άλλη πλευρά όλες οι επιχειρησεις είναι αρκετά μέτρα μέσα απο τον δρόμο.

ΥΓ1
Ως συχνότατος χρήστης της διαδρομής απο βόρεια προς Τρίκαλα, εχω να πω ότι η πρότασή σου για διαδρομή προς Καρδίτσα εξαρτάται απο την κίνηση. Σε ώρες με κίνηση θα είναι πιο αργό απο ότι η επιλογή απο έξοδο4.
Θεωρώ ότι η δυτική παράκαμψη όπως την αναφέρεις είναι ουτοπική. Αν αναβαθμιστούν η βόρεια είσοδος και ο περιφερειακός θα έχουμε κίνηση σε όλο το δυτικό μέρος της Λάρισας χωρίς φανάρια με 2+2.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 39
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Mon Apr 29, 2019 11:24 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ότι αφορά το τελευταίο κομμάτι (κόκκινο χρώμα) της βόρειας παράκαμψης της Λάρισας, για το τμήμα ΔΕΥΑΛ – Αβερώφειος Γεωργική Σχολή (κυκλικός κόμβος διασταύρωσης με Λάρισας-Τρικάλων), πριν μερικές μέρες διάβασα ότι μπορεί να είναι έτοιμο στις αρχές του καλοκαιριού. Τα έργα είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο, ελπίζω να μην αργήσει πολύ.

Για το Θεσσαλονίκη – Καρδίτσα, όντως η κίνηση τώρα, πριν γίνουν αναβαθμίσεις στον περιφερειακό, μπορεί να παίζει ρόλο σε καθυστέρηση, ειδικά στο 1+1 της παλιάς εθνικής από Λάρισα 1 (ΠΑΘΕ) έως κυκλικό κόμβο βόρειας παράκαμψης. Όμως, η επιλογή της εξόδου Λάρισα 4 (ΠΑΘΕ) για να βγούμε στον περιφερειακό της Λάρισας και στη συνέχεια στην έξοδο για Καρδίτσα στον κυκλικό κόμβο του Διαχρονικού Μουσείου είναι ~10 χλμ παραπάνω και 1+1, οπότε δεν νομίζω ότι κερδίζουμε κάτι ιδιαίτερο με την επιλογή της διαδρομής από την έξοδο Λάρισα 4, ίσως σε συγκεκριμένες περιπτώσεις πχ. ΠΣΚ καλοκαιριού που απ’ το Λάρισα 1 έχει πολλή κίνηση για τα παράλια. Όταν θα μιλάμε επί ίσοις όροις (2+2) για όλες τις επιλογές διαδρομών οι διαφορές στα χλμ θα παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή διαδρομής.
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 39
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Mon Apr 29, 2019 11:25 pm    Post subject: Reply with quote

vag3721 wrote:
Θεωρώ ότι η δυτική παράκαμψη όπως την αναφέρεις είναι ουτοπική. Αν αναβαθμιστούν η βόρεια είσοδος και ο περιφερειακός θα έχουμε κίνηση σε όλο το δυτικό μέρος της Λάρισας χωρίς φανάρια με 2+2.


Για την ιδανική νέα δυτική παράκαμψη Λάρισας όπως την περιέγραψα σε προηγούμενο μήνυμα, δεν είδα να έχει συζητηθεί κάτι επίσημα. Παρ’ όλη την όποια δυσκολία πραγματοποίησής του δεν το θεωρώ ουτοπικό σαν μελλοντικό σχέδιο με τα χαρακτηριστικά που ανέφερα, γιατί είναι χρήσιμο και επιλύει, μια και καλή, υπαρκτά προβλήματα. Φυσικά, το κόστος είναι άλλο θέμα, αναφέρομαι στο έργο για σχολιασμό σε θεωρητικό επίπεδο αφού δεν έχει υπάρξει και επίσημα κάτι. Θα ήταν η μόνη λύση αν θελήσουν να φτιάξουν παράκαμψη της προκοπής, που να λύνει οριστικά το πρόβλημα της καθυστέρησης στους περιφερειακούς της Λάρισας, για την απρόσκοπτη διέλευση από δυτική Θεσσαλία προς Θεσσαλονίκη-Βόρεια Ελλάδα και Βόλο (εξυπηρετώντας και το Ηγουμενίτσα-Βόλος).

Η σημερινή κατάσταση είναι αφόρητη, καθώς έχουμε να αντιμετωπίσουμε και την ήδη πολύ μεγάλη κίνηση της πόλης της Λάρισας που χρησιμοποιεί κατά κόρον τους υπάρχοντες περιφερειακούς που είναι 1+1 σε μεγάλο τμήμα τους, σε συνδυασμό με την κίνηση για παράκαμψη της πόλης από Δυτικά προς Βόρεια & Νότια και αντίστροφα. Όμως και η μελλοντική αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου περιφερειακών δρόμων & εξόδων της Λάρισας σε 2+2 παρόλο που αποτελεί λύση, έχει μειονεκτήματα: πάρα πολλοί κυκλικοί κόμβοι και φανάρια όπως πρόβλημα αποτελεί και η άμεση σύνδεση του υπάρχοντος δικτύου περιφερειακών με την πόλη και την κίνησή της, διαμέσου αυτών των πολλών συνεχόμενων κυκλικών κόμβων και φαναριών. Πx. η βόρεια παράκαμψη μοιάζει σε κάποια τμήματα σαν λεωφόρος της πόλης – προέκταση της Ηρώων Πολυτεχνείου, ενώ όλοι οι ισόπεδοι κόμβοι συνδέονται άμεσα με βασικές ή δευτερεύουσες οδικές αρτηρίες της πόλης, κάνοντας το συγκεκριμένο δίκτυο περιφερειακών να λειτουργεί de facto σε πολλά τμήματα σαν εσωτερικός δακτύλιος της πόλης.

Η Τρικάλων-Λάρισας και η Καρδίτσας-Λάρισας, όπως ακριβώς θα είναι 2+2 με ανισόπεδους κόμβους σε όλο το μήκος τους, θα πρέπει να συνδέονται και στον ΠΑΘΕ με 2+2 και ανισόπεδους κόμβους, για να είναι ολοκληρωμένο το δίκτυο των συγκεκριμένων δρόμων, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή εμπλοκή με την πόλη της Λάρισας και την κίνηση της ή καθυστερήσεις από ισόπεδους κόμβους κλπ. Αυτή είναι και η λογική συνέχειά τους, να καταλήγουν άμεσα και χωρίς παρεμβολές στον ΠΑΘΕ στην ανατολική άκρη τους (η δυτική άκρη τους καταλήγει ήδη σε αυτοκινητόδρομο (Κεντρική οδός -Ε65)).
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 215
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu May 02, 2019 12:54 am    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με την δυτική ευρεία παράκαμψη Λάρισας, υπάρχουν οι εξής 2 εικόνες, δυστυχώς σε κακή ανάλυση:


που δείχνουν ότι έχει υπάρξει βούληση για κατασκευή της (μακροπρόθεσμα - 2000.....).
Κατά πόσο έχουν επικαιροποιηθεί αυτές οι μελέτες δεν γνωρίζω, πάντως κάπου είχα διαβάσει, νομίζω στο σάιτ της μελετητικής εταιρείας, ότι διερευνήθηκε η πιθανότητα να συμπεριληφθούν εντός περιφερειακού η Τερψιθέα και η Γιάννουλη.
Επίσης κάπου είχα δει και μια άλλη μελέτη όπου παράλληλα με τον εξωτερικό δακτύλιο, συνέχιζε και ο τωρινός περιφερειακός βόρεια από την διασταύρωση με την Ιωαννίνων, περνούσε το ποτάμι, περνούσε έξω από την Γιάννουλη (την άφηνε εντός "εσωτερικού" περιφερειακού) και συναντούσε την παλιά εθνική στον κόμβο συκουρίου, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να εντοπίσω τώρα κάποιον χάρτη
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 531

PostPosted: Thu May 02, 2019 11:55 am    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Δυστυχώς το συγκεκριμένο τμήμα εξυπηρετεί μόνο όσους έχουν προορισμό από τη Νότια Ελλάδα την Πρέβεζα και τα παραλια της.

Για όσους πάνε Λευκάδα δεν θα υπάρχει κανένα όφελος.

Επίσης για όλο τον υπόλοιπο άξονα δεν υπάρχει πλέον ενεργό εργοτάξιο και η εργολαβία σκούπα με ανάδοχο ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ που θα ολοκλήρωνε τον δρόμο έχει κολλήσει στο ΣτΕ επομένως δεν υπάρχουν πιθανότητες για παράδοση άλλου τμήματος.
Θεωρητικά αν ξεπεραστούν τα προβλήματα στο ΣτΕ και υπογραφή η σύμβαση, σε 6 μήνες θα μπορούσε να παραδοθεί η παράκαμψη Αμφιλοχίας και όλος ο άξονας θα ήθελε περίπου 1,5 χρόνο


Όπως σωστά αναφέρεται από τον ariskop το τμήμα που παραδόθηκε δεν εξυπηρετεί τη Λευκάδα. Ουσιαστικά λίγο πιο κάτω από αυτό το σημείο σχεδιάζεται να είναι ο κόμβος εξόδου για Λευκάδα. Στον παρακάτω χάρτη σημειώνω
με κόκκινο το τμήμα που δόθηκε στην κυκλοφορία
με μπλε είναι ο δρόμος που έρχεται από Αθήνα/Αμφιλοχία
με μωβ είναι ο δρόμος που ακολουθούν σήμερα για Λευκάδα
τον κίτρινο δρόμο θα πρέπει να ακολουθήσεις για Πρέβεζα, ώστε στη συνέχεια να μπεις στον κόκκινο
Με πορτοκαλί ο νέος δρόμος που δεν έχει ακόμη παραδοθεί
και με πράσινο η μελλοντική σχεδίαση του νέου δρόμου για Λευκάδα (μη ακριβήσ χάραξη για αυτό την έκανα ευθεία)
https://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/Bonitsa.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 39
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Fri May 03, 2019 12:54 am    Post subject: Reply with quote

Tanash wrote:
Σχετικά με την δυτική ευρεία παράκαμψη Λάρισας, υπάρχουν οι εξής 2 εικόνες, που δείχνουν ότι έχει υπάρξει βούληση για κατασκευή της (μακροπρόθεσμα - 2000.....)


Τελικά πρόκειται για ένα απολύτως ρεαλιστικό σχέδιο που απλά μπήκε στον πάγο εδώ και 20 χρόνια. Μακάρι να ξεκινήσει ξανά, να επικαιροποιηθεί και να προχωρήσει. Μικροαλλαγές πάντα υπάρχουν στην πορεία. Είχα ακούσει ότι κανονικά η τωρινή βόρεια παράκαμψη ήταν σχεδιασμένο να βγαίνει στον κόμβο Συκουρίου της παλιάς εθνικής, αλλά λόγω θέματος με τις απαλλοτριώσεις κατέληξε στον αμέσως προηγούμενο κόμβο νοτιότερα. Μπορεί σε παλιότερες μελέτες να είχε διαφορετική χάραξη από την τελική που να παρέκαμπτε και την Γιάννουλη.

Θεωρώ όμως ότι με βάση τα σημερινά δεδομένα, κάποια πιθανή επικαιροποίηση της μελέτης κατασκευής της νέας ευρείας δυτικής παράκαμψης της Λάρισας θα πρέπει να επεκταθεί σε αυτή την κατεύθυνση, συμπεριλαμβάνοντας εντός και τους οικισμούς που ανέφερες, γιατί πρόκειται για έργο βασικό (τμήμα της σύνδεσης του ΠΑΘΕ με τον Ε-65 στο ύψος της Θεσσαλίας). Δηλαδή αφού ξεκινάει από τον ΠΑΘΕ με ανισόπεδο κόμβο λίγο βορειότερα από το Λάρισα 1, να περνάει βορειότερα της Γιάννουλης (και με ανισόπεδο κόμβο ένωσης με ΕΟ Λάρισας-Κοζάνης), έπειτα να συνεχίζει και να βγαίνει δυτικότερα της Τερψιθέας (με ανισόπεδους κόμβους ένωσης με Λάρισας-Τρικάλων και λίγο πιο κάτω με Λάρισας-Καρδίτσας) και μετά συνεχίζοντας νότια της Λάρισας, θα πρέπει να μελετηθεί και η πιθανότητα να περνάει και νοτιότερα της Νίκαιας (με ανισόπεδο κόμβο στην νέα παράκαμψη Νίκαιας που είναι στα χαρτιά -εάν την συναντάει- για να ενώνεται η δυτική παράκαμψη με την Λάρισας-Φαρσάλων) και τέλος να καταλήγει στον ΠΑΘΕ λίγο νοτιότερα από το Λάρισα 4 με ανισόπεδο κόμβο.
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 215
Location: Λάρισα

PostPosted: Fri May 03, 2019 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

prototype wrote:
Είχα ακούσει ότι κανονικά η τωρινή βόρεια παράκαμψη ήταν σχεδιασμένο να βγαίνει στον κόμβο Συκουρίου της παλιάς εθνικής, αλλά λόγω θέματος με τις απαλλοτριώσεις κατέληξε στον αμέσως προηγούμενο κόμβο νοτιότερα. Μπορεί σε παλιότερες μελέτες να είχε διαφορετική χάραξη από την τελική που να παρέκαμπτε και την Γιάννουλη.


Η τωρινή βόρεια παράκαμψη εννοείς με την επέκταση Λαγού και Σάκη Καράγιωργα, ε;

Εκεί φως φανάρι είναι ότι έπρεπε να συνεχίσει ευθεία, πάνω στο ανάχωμα μέχρι τον κόμβο Συκουρίου και πραγματικά απορώ γιατί δεν το κάναν! Κάτι πρέπει να παίζει με την πρόσβαση στον βιολογικό καθαρισμό. Πάντως το πλάτος του αναχώματος φαίνεται να είναι αρκετό ώστε να περάσει ο δρόμος από πάνω και κάτι έχει πάρει το αυτί μου ότι η στροφή που κάνει στο τέλος (οπού και είχε τα θέματα των απαλλοτριώσεων που έχεις ακούσει - δες παλιές εικόνες του Google Earth και θα καταλάβεις) είναι προσωρινή λύση και κάποια στιγμή θα συνεχίσει ίσια και θα βγαίνει στον κόμβο Συκουρίου.

Πάντως το αρχικό πλάνο ήταν να συνεχίσει βόρεια από εκεί που τελειώνει ο τωρινός περιφερειακός, να περνάει πάνω από το ποτάμι, και να περιλαμβάνει και την Γιάννουλη. Έχω έναν χάρτη αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να ανεβάσω εδώ την εικόνα και δυστυχώς δεν τον βρίσκω πλέον online. Αν μπορεί κάποιος να του τον στείλω με mail και να τον ανεβάσει.
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 39
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Fri May 03, 2019 9:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς, ως τωρινή βόρεια παράκαμψη αναφέρω όλο αυτό το κομμάτι από τον κυκλικό κόμβο στο lidl στα ΤΕΙ (με το προσεχώς ολοκληρωμένο κομμάτι
Αβερώφειος Γεωργική Σχολή-ΔΕΥΑΛ) μέχρι και τον κυκλικό κόμβο της παλιάς εθνικής πριν τον κόμβο Συκουρίου και θα πρέπει να βγει ευθεία στον κόμβο Συκουρίου, γιατί εκτός των άλλων θα γλυτώσουμε και έναν κυκλικό κόμβο από τους πολλούς προς Θεσσαλονίκη.

(Σε ότι αφορά χάρτες και φωτογραφίες, δοκίμασε να το ανεβάσεις εδώ:

https://www.imgpost.co.uk/

και κάνε επικόλληση το link εδώ σε απάντηση. Είναι μια σελίδα από τις πολλές για να ανεβάζουμε φωτογραφίες. Είχα ανεβάσει και εγώ έναν πρόχειρο χάρτη σε προηγούμενο μήνυμα.)
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 215
Location: Λάρισα

PostPosted: Fri May 03, 2019 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ για το site, πολύ πρακτικό φαίνεται. Ιδού λοιπόν και ο χάρτης που έλεγα:

https://www.imgpost.co.uk/images/2019/05/03/larisa-dromoi-mellon-2.jpg


Last edited by Tanash on Sat May 04, 2019 2:14 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 39
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Sat May 04, 2019 6:17 am    Post subject: Reply with quote

Ο χάρτης που έβαλες έχει την νέα ευρεία δυτική παράκαμψη Λάρισας όπως ακριβώς την περιέγραψα πιο πάνω με 2 διαφοροποιήσεις:

-Η μία είναι η βόρεια σύνδεση στον ΠΑΘΕ, που φαίνεται η ευρεία δυτική παράκαμψη να καταλήγει πρώτα στην παλιά εθνική λίγο πριν την έξοδο Λάρισα 1 (ελπίζω με ανισόπεδο κόμβο γιατί αυτός ο χάρτης δεν έχει τους κόμβους σημειωμένους) και να εισερχόμαστε έπειτα από το Λάρισα 1 στον ΠΑΘΕ, η οποία αποτελεί μια άλλη εκδοχή αντί για νέο ανισόπεδο κόμβο απευθείας στον ΠΑΘΕ για την δυτική παράκαμψη.

-Βλέπουμε όμως και την δεύτερη διαφοροποίηση (αν και κόβεται ο χάρτης και δεν διακρίνεται ολόκληρη η σημαντική λεπτομέρεια του νοτίου τμήματος). Αυτή η διαφοροποίηση είναι πάλι, αν υποθέτουμε σωστά για το κομμάτι του χάρτη που δεν φαίνεται, η σύνδεση της αντίστοιχα στην παλιά εθνική λίγο πριν την έξοδο Λάρισα 4 και στην συνέχεια από το Λάρισα 4 να βγαίνουμε στον ΠΑΘΕ. Αυτό που υποθέτω με το κομμάτι που δεν φαίνεται στον χάρτη είναι ότι η ευρεία δυτική παράκαμψη παρακάμπτει και την Νίκαια σε αυτόν τον χάρτη, αλλά βλέπω ότι κάνει έναν κύκλο όταν στρίβει προς βόρεια μετά την Νίκαια, για να βγει στην παλιά εθνική λίγο πριν την έξοδο Λάρισα 4. Φαίνεται για αχρείαστος κύκλος, θα μπορούσε ίσως να μελετηθεί καλύτερη χάραξη σε αυτό το τμήμα: είτε να σκεφτούν ανισόπεδους κόμβους σύνδεσης κατευθείαν στον ΠΑΘΕ, είτε να μελετηθεί αλλαγή χάραξης που να περνάει βορειότερα από την Νίκαια για να μην κάνει αυτό τον αχρείαστο κύκλο (αυτό σε περίπτωση που πρέπει οπωσδήποτε να καταλήγει στην παλιά εθνική). Αλλά και έτσι να κατασκευαστεί ακριβώς όπως φαίνεται στον χάρτη μια χαρά θα είναι σε σχέση με την υπάρχουσα κατάσταση.

Η τωρινή βόρεια παράκαμψη όπως την ξέρουμε, υπάρχει καθαρά στον χάρτη και αναφέρεται σαν τοπικός οδικός άξονας! Αυτό που βλέπουμε πρώτη φορά είναι αυτό που αφορά τον περιφερειακό που ανέφερες, ο οποίος παρακάμπτει και την Γιάννουλη: είναι εντελώς νέο τμήμα, ξεχωριστό και μου φαίνεται απλά σαν εναλλακτική επιλογή χάραξης. Εάν και εφόσον δρομολογηθεί η ευρεία δυτική παράκαμψη που περνάει και δυτικά της Τερψιθέας, δεν έχει εκ πρώτης όψεως κάποιο λόγο ύπαρξης γιατί δεν είναι και τόσο καλή επιλογή όσο η ευρεία δυτική παράκαμψη. Έχει, τέλος και μια παράκαμψη Γιάννουλης από ανατολικά, λίγο διαφορετική από αυτή που ανακοινώθηκε πρόσφατα.


Last edited by prototype on Sat May 04, 2019 6:18 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 215
Location: Λάρισα

PostPosted: Sat May 04, 2019 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Με αφορμή αυτή την συζήτηση βρήκα αυτά τα δύο pdf στο site του δήμου, που δείχνουν μάλλον την μελέτη που τελικά εφαρμόζεται.
http://www.larissa-dimos.gr/images/dataold/pdf/%CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%94%CE%99%CE%9F2_protash..pdf
http://www.larissa-dimos.gr/images/dataold/pdf/%CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%94%CE%99%CE%9F1_protash.pdf

Απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχει άμεση πρόθεση για την δυτική περιφερειακή, αλλά φαίνεται να υπάρχει πρόθεση για συνέχιση του περιφερειακού από την βιοκαρπέτ στην οδό Βόλου και από εκεί μέσω μέσω του ξηρού καναλιού που υπάρχει, στην διασταύρωση Ηρώων Πολυτεχνείου με Σάκη Καράγιωργα!
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 39
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Sat May 04, 2019 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι τα 2 pdf αυτά δεν περιλαμβάνουν καν σαν ιδέα την ευρεία δυτική παράκαμψη, ενώ η πιθανή χάραξή της είναι εντελώς εκτός του χάρτη. Έτσι κι αλλιώς, είναι έργο που έμεινε στα χαρτιά, αν θελήσουν να προχωρήσει θα δούμε τότε τα νέα σχέδια. Επιπλέον δεν είναι επικαιροποιημένα με τις τελευταίες ανακοινώσεις εδώ και 1 χρόνο περίπου. Η παράκαμψη Γιάννουλης έχει ανακοινωθεί με διαφορετική προτεινόμενη χάραξη, με νέα γέφυρα στον Πηνειό και κατάληξη στην βόρεια παράκαμψη στο φανάρι του Αλκαζάρ το οποίο θα γίνει κυκλικός κόμβος.

Αυτό το οποίο μας κάνουν γνωστό τα 2 αρχεία είναι οι 2 διαφορετικές εκδοχές για τον κυκλοφοριακό φόρτο της οδού Βόλου. Το ένα δείχνει την συνέχιση της χρήσης της υπάρχουσας οδού Βόλου σαν βασικό δρόμο της πόλης. Tο άλλο δείχνει σαν λύση την κατασκευή εντελώς νέου τμήματος για την διοχέτευση μέρους της κίνησης εκτός της οδού Βόλου βοηθώντας στην αποσυμφόρηση της και για περιφερειακή κίνηση θα εξυπηρετούσε όσους από δυτική Θεσσαλία θέλουν να μεταβούν στα παράλια της Λάρισας μέσω Αγιοκάμπου. Αυτό όμως που έχει ανακοινωθεί σε αυτή την τάφρο είναι η κατασκευή ενός νέου γραμμικού πάρκου ανάμεσα από ΑΤΑ και Νέα Σμύρνη οπότε δεν ξέρω αν η χάραξη που φαίνεται στο προσχέδιο ισχύει και αυτή σε αυτό το σημείο.
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 215
Location: Λάρισα

PostPosted: Sat May 04, 2019 10:26 pm    Post subject: Reply with quote

Κι όμως έχω διαβάσει στην Ελευθερία για κατασκευή Λεωφόρου στο ανάχωμα... Ίσως η μελέτη να είναι με παράλληλη δημιουργία πάρκου στην απέναντι όχθη; Ποιος ξέρει....
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2386
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Tue May 07, 2019 8:40 pm    Post subject: Reply with quote

Απο ολα αυτά τα ενδιαφέροντα που γράφτηκαν στα πιο πάνω έχω να πω ότι τα σημαντικότερα έργα με σειρά προτεραιότητας ειναι:
1) Η αναβάθμιση του περιφερειακού σε προδιαγραφές του βόρειου περιφερειακού. Έτσι η πόλη θα αποκτήσεις δακτύλιο 2+2, με την ολοκλήρωση των εργων στην παλιά Εθνική(έχω μια απορία, τι θα γίνει με το κομματάκι απο φανάρι Βόλου εως την Τράπεζα Πειραιώς, την γέφυρα του τρένου προς Βόλο δηλαδή? περιλαμβάνεται σε κάποια μελέτη της ΠΕΟ?)
2) Οι παρακάμψεις των οικισμών κοντά στη Λάρισα. Γιάννουλη(δρομολογημένο), Νίκαια(σε σκέψη). Με αυτά τα 2 έργα βγαίνεις απο την Λάρισα προς όλες τις κατευθύνσεις χωρίς να περνάς απο αστική περιοχή.
3) Αυτή τη συνέχεια του περιφερειακού απο Βιοκαρπέτ προς Βόλου την ονειρευομαι, κάθε φορα που περνάω την Βόλου. Η Βόλου νομίζω ότι είναι ο δρόμος με την μεγαλύτερη κίνηση στην πόλη. Με αυτό το κομμάτι γίνεται σημαντική αποσυμφόρηση και πιστευω ότι χρειάζεται αποσυμφόρηση και απο αυτους που έρχονται απο βόρεια για να μπουν στην Βόλου, αλλά χρειάζεται κάτι άλλο όχι την πρόταση με δρομο παράλληλα με τον Πηνειό. Μεγάλο μέρος της κίνησης είναι απο/προς Δήμο Αγιάς(κάτοικοι+παράλια), οπότε αυτός ο δρόμος πρέπει να συνδιαστεί με επέκταση βόρεια του Μελισσοχωρίου και ενωση με δρόμο Αγιάς.(Δειτε τον Χάρτη)
4) Μετά την ολοκλήρωση του Τερψιθέα-Ραχούλα, παράκαμψη Γιάννουλης και Νίκαιας, οι μόνοι δρόμοι που "φεύγουν" απο Λάρισα και δεν εχουν αναβαθμιστεί είναι η βόρεια εισοδος και η νότια(Βιοκαρπέτ-Έξοδος4). Επίσης μια ψιλοαναβαθμιση θέλει η Εθνική Λάρισας-Βόλου, να καταργηθούν φανάρια, φωτισμός, και ισως κάποια διαπλάτυνση
5)Μετά απο όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι πρέπει η πόλη να ασχοληθεί με τον δυτικό περιφερειακό. Αυτό το σχέδιο με τον διπλό δρόμο (1.Απο Lidl μέχρι Ζάχαρη και 2.Νέα έξοδος5-Νότια Νίκαιας-Δυτικά Τερψιθέας-Βόρεια Γιάννουλης-Έξοδος1) είναι για εποχές ΠΑΣΟΚ. Το ρεαλιστικό είναι απο κόμβο 4-Νικαιας-Πάνω απο το ΙΚΕΑ- Παράλληλα με περιφεριακό- Ανάμεσα Τερψιθέα και Lidl-Βόρεια(ή Νότια αν ειναι δυνατόν) Γιάννουλης-Έξοδος2 Συκουρίου.
[img]https://drive.google.com/file/d/16qqYywBnOoGuxhkoXew1QUPNLO_nqRei/view?usp=sharing[/img]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2386
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Tue May 07, 2019 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξερω αν φαινεται η φωτο.

Το νότιο κομμάτι της δυτικής παράκαμψης μπορεί να γίνει με αφορμή το διάδρομο Βόλος-Ηγουμενίτσα(ΣΔΙΤ, μερος του ΠΑΘΕ κλπ), το βόρειο με ΕΣΠΑ κλπ την επόμενη δεκαετία.
https://drive.google.com/file/d/16qqYywBnOoGuxhkoXew1QUPNLO_nqRei/view?usp=sharing

Έχετε καμια ιδεα για κυκλικούς κόμβους στο φαναρι Ιωαννίνων-Ηρ.Πολυτ. και γενικότερα για κυκλικους στην υπόλοιπη Ηρώων?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 39
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Tue May 07, 2019 11:49 pm    Post subject: Reply with quote

Ουσιαστικά ναι αυτό είναι πάνω-κάτω το πλάνο σχετικά με την Λάρισα, με μια διαφοροποίηση όμως:

Ο Ε65 καλώς εχόντων των πραγμάτων θα παραδοθεί σε μερικά χρόνια στο σύνολό του, Τρικάλων-Λάρισας και Καρδίτσας-Λάρισας έχουν ήδη γίνει, δεν μπορούμε να θεωρούμε σωστή εξέλιξη να ολοκληρωθεί όλη η ευρεία δυτική παράκαμψη της Λάρισας σε μια δεκαετία και βάλε, γιατί ουσιαστικά δεν θα είναι ολοκληρωμένη η σύνδεση Ε65 με ΠΑΘΕ στο ύψος της Θεσσαλίας. Και φυσικά μιλάμε για ολόκληρη την παράκαμψη, όχι πρώτα το νότιο και μετά το βόρειο τμήμα, διότι και τα δυο έχουν εξίσου σημαντικούς λόγους κατασκευής. Και αυτός είναι ο λόγος που σαν έργο δεν πρέπει η κατασκευή του να εμπλέκεται με την διαδικασία κατασκευής-αναβάθμισης των δρόμων της πόλης της Λάρισας (έξοδοι της, υπάρχοντες περιφερειακοί,εσωτερικός δακτύλιος και λεωφόροι της πόλης).

Επιπλέον, η λύση για δυτική παράκαμψη που προτείνεις απλά μειώνει λίγο το μήκος του δρόμου σε χλμ, αλλά έρχεται πάρα πολύ κοντά στην πόλη και αφήνει απ' έξω οικισμούς-προάστια και εκτάσεις αμέσως μετά τις άκρες της πόλης, προς τις οποίες θα μπορούσε πιθανόν ακόμα και η ίδια η πόλη να απλωθεί σε επόμενες δεκαετίες. Από το να μην γίνει τίποτα φυσικά καλό είναι κι αυτό, αλλά είναι κάτι που αν γίνει θα πρέπει να αποτελέσει λύση για τις επόμενες δεκαετίες και η ήδη υπάρχουσα προ εικοσαετίας μελέτη είναι η πιο κατάλληλη (φυσικά μιλάω για την κατασκευή μόνο του Λάρισα 1-βόρεια Γιάννουλης - δυτικά Τερψιθέας, νότια Λάρισας-Λάρισα 4, όχι του κομματιού Lidl-Ζάχαρης της μελέτης)


Last edited by prototype on Wed May 08, 2019 12:12 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 39
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Wed May 08, 2019 12:10 am    Post subject: Reply with quote

vag3721 wrote:
.
3) Αυτή τη συνέχεια του περιφερειακού απο Βιοκαρπέτ προς Βόλου την ονειρευομαι, κάθε φορα που περνάω την Βόλου. Η Βόλου νομίζω ότι είναι ο δρόμος με την μεγαλύτερη κίνηση στην πόλη. Με αυτό το κομμάτι γίνεται σημαντική αποσυμφόρηση και πιστευω ότι χρειάζεται αποσυμφόρηση και απο αυτους που έρχονται απο βόρεια για να μπουν στην Βόλου, αλλά χρειάζεται κάτι άλλο όχι την πρόταση με δρομο παράλληλα με τον Πηνειό. Μεγάλο μέρος της κίνησης είναι απο/προς Δήμο Αγιάς(κάτοικοι+παράλια), οπότε αυτός ο δρόμος πρέπει να συνδιαστεί με επέκταση βόρεια του Μελισσοχωρίου και ενωση με δρόμο Αγιάς.(Δειτε τον Χάρτη)


Έτσι κι αλλιώς στο σημείο που θα συναντάει την Βόλου το μπλε κομμάτι είναι πλέον έξω από την πόλη και 2+2 με φανάρια από εκεί μέχρι τον ΠΑΘΕ (Λάρισα 3) και τον κυκλικό κόμβο για Αγια-Αγιόκαμπο, αλλά σαν ιδέα είναι μια χαρά για επέκταση έως την Αγιάς. Εφόσον προχωρήσει και η Λάρισας-Φαρσάλων με 2+2, σειρά μπορεί να πάρει και η ΕΟ Λάρισας-Αγιάς για 2+2 από ΠΑΘΕ (Λάρισα 3) μέχρι Αγιά (γιατί όχι και σε νέα χάραξη εντελώς) για σύνδεση του ανατολικού κομματιού του νομού με την πόλη, δρόμος που ειδικά το καλοκαίρι είναι πραγματική ταλαιπωρία από θέμα κίνησης για τα παράλια.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 218

PostPosted: Thu Jun 06, 2019 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια χαρά σε όλους! Άπνοια! Ένας μήνας χωρίς ποστ...

Αυτό τι να σημαίνει για τον διαγωνισμό σκούπα στο Άκτιο-Αμβρακία;;;

https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9E%CE%A8%CE%92465%CE%A7%CE%98%CE%9E-%CE%98%CE%991?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 386, 387, 388, 389  Next
Page 387 of 389

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr