stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 379, 380, 381 ... 383, 384, 385  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 182
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Mar 01, 2018 12:03 am    Post subject: Reply with quote

Όντως οι σήραγγες της Ολυμπίας ήταν τεχνικά και κατασκευαστικά πολύ πιο δύσκολες. Ειδικά του Πλατάνου αφού το έδαφος είναι τελείως σαθρό. Πάντως οι ρυθμοί κατασκευής δεν ήταν ποτέ εντατικοί ειδικά στην Ολυμπία θεωρώ οτι καθυστέρησαν υπερβολικά.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 251

PostPosted: Sat Mar 03, 2018 7:52 pm    Post subject: Reply with quote

Είχαν όμως και πολλές εκκρεμότητες από τρίτους πχ μετατοπισεις δικτυων της ΔΕΗ στην υψηλη τάση, τα έργα του ΟΣΕ που εκοβαν σε αρκετα σημεια καθετα το δρομο και επρεπε να περασει πρωτα η ΕΡΓΟΣΕ για να συνεχισει η Ολυμπια κτλ.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 182
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sun Mar 04, 2018 3:11 am    Post subject: Reply with quote

Έχεις δίκιο υπήρχαν σημεία εμπλοκής με τον ΟΣΕ και ήταν κι αυτός ένας παράγοντας χρονοτριβής. Ειδικά στις Καμάρες με τη γέφυρα.

Πάντως είμαστε αισίως 4 Μάρτη και σιγή ιχθύος για τον κόμβο του Ρίου. Είμαι σίγουρος πως διοργανωθεί κάποια φιέστα για την ολοκλήρωση του άξονα.
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 42

PostPosted: Tue Mar 06, 2018 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

Ετοιμος ο κομβος στο Ριο

http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/45687-olympia-odos-se-pliri-leitourgia-o-yper-komvos-riou-o-megalyteros-tin-notio-dytikon-valkanion
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 290
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Mar 07, 2018 10:09 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλό νέο η παράδοση του κόμβου του Ρίου. Περισσότερες φωτο εδώ:

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/478300
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 415
Location: Λακωνία

PostPosted: Tue Mar 13, 2018 8:01 pm    Post subject: Reply with quote

Βίντεο από το νεοπαραδοθέντα κόμβο του Ρίου.

https://www.youtube.com/watch?v=zi-HwJ18DzM
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 290
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Mar 14, 2018 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Δημοπρατείται σήμερα το 8o και τελευταίο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος. Πρόκειται για το τμήμα από Πάτρα (τέλος Περιμετρικής) μέχρι ΒΙΠΕ Πάτρας.
Σύμφωνα με τις μελέτες, το κόστος του έργου είναι 74,4 εκατ. ευρώ και η διάρκεια της κατασκευής θα είναι 42 μήνες. Αν τα έργα ξεκινήσουν μέχρι το φθινόπωρο του 2018, θα πρέπει να ολοκληρωθούν το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 213

PostPosted: Sat Mar 24, 2018 9:42 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα!

Στα του ¶κτιο-Αμβρακία: πριν 2-3 μέρες πήγα για κάποια δουλειά στην Πρέβεζα και είδα με χαρά πολλά μηχανήματα του ¶κτωρα να δουλεύουν φουλ, σχεδόν 5.30 το απόγευμα, στο 1ο τμήμα που συνεχίζεται! Είχα να περάσω σχεδόν 6 μήνες και είδα πρόοδο...
Βέβαια μια πάνω διάβαση από τον υπάρχοντα δρόμο που πρέπει να γίνει, δεν έχει ξεκινήσει ακόμα! Ενώ κοντά στο αεροδρόμιο και μέχρι την υποθαλάσσια δεν είδα κάτι καινούριο... Δεν είμαι σίγουρος αν θα παραδοθούν κάπου στο 2019 τα 15 πρώτα χιλιόμετρα ολοκληρωμένα ή υπάρχει εκκρεμότητα στην αρχή του έργου που θα ενταχθεί στην πολύ καθυστερημένη και αναμενόμενη μέχρι το καλοκαίρι εργολαβία σκούπα! Προσεχώς...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 743
Location: athens

PostPosted: Wed Mar 28, 2018 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Μέ αφορμή τό πολύνεκρο τροχαίο στήν ΕΟ Χαλάστρας-Πολυκάστρου, νά πώ πώς είναι τό μοναδικό τμήμα τού ΠΑΘΕ, πού παραμένει στήν αρχική του κατασκευή..
Αξίζει νά αναφερθεί, πώς τό τμήμα αυτό έχει απαλλοτριωθεί από τό 1973, καί ήταν νά διαπλατυνθεί τό 1974, αμέσως μετά την κατασκευή τού τμήματος Πολυκάστρου-Ευζώνων... Τό τί έγινε, τό φαντάζεστε, τά χρήματα πήγαν αλλού...( Παρατηρείστε πώς τό τμήμα αυτό έχει λάμπες φωτισμού μόνο στό ρεύμα πρός Χαλάστρα, στό ρεύμα πρός ΠΟολύκαστρο θά τοποθετούνταν μετά τήν αναβάθμιση....)
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 28
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Thu Mar 29, 2018 10:26 am    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς. Δεν χρειάζεται ούτε καν ανακατασκευή των άνω διαβάσεων καθώς και αυτές είχαν κατασκευαστεί εξ' αρχής για Α/Δ. Και οι κόμβοι έτοιμοι είναι ενώ μέχρι και η περίφραξη υπάρχει. Αλλωστε το τμήμα Εύζωνοι-Πολύκαστρο ήταν ο πρώτος Α/Δ της χώρας καθώς στο δικτατορικό καθεστώς μετρούσε πολύ η εικόνα προς τα έξω και άμεσα επρόκειτο να ακολουθήσει η φυσική του συνέχεια Πολύκαστρο-Χαλάστρα τότε.

Ακολούθως, σίγουρα θα είχε κατασκευαστεί στις αρχές της δεκαετίας του '90 με το πακέτο Ντελόρ (Α' ΚΠΣ) αν δεν είχε μεσολαβήσει η διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και οι εκεί πόλεμοι που έκλεισαν για αρκετά χρόνια την κύρια οδική έξοδο της χώρας προς την υπόλοιπη Ευρώπη. Εκτοτε σβήστηκε από το συνειδητό αλλά και το ...υποσυνείδητο του ΥΠΕΧΩΔΕ (ΥΠΟΜΕΔΙ κλπ., κλπ.) και ενώ οι συνθήκες άλλαξαν πάλι και οι Εύζωνοι είναι ξανά η πρώτη πύλη, με σημαντική διαφορά από τον Προμαχώνα (σε συνολικές διελεύσεις αλλά νομίζω όχι σε βαριά φορτία), το delete εξακολουθεί να ισχύει εν πολλοίς.

Με το ζόρι ακούσαμε ότι μπορεί να μπει ο διπλασιασμός αυτών των 44 km, ως προαίρεση, στην προωθούμενη παραχώρηση της "Εγνατίας" (μαζί με την ανακατασκευή των παλιών 10 km του Α25). Αυτό έχει το μειονέκτημα να συνδέει την αναβάθμιση με την παραχώρηση που όπως πάει δεν ξέρουμε πότε και αν θα γίνει τελικά. Πιθανώς μπορεί να εκτελεστεί πιο άμεσα ως δημόσιο έργο από την ΕΟΑΕ καθώς το κόστος δεν θα είναι μεγάλο (πιθανότατα <100 MEUR) ενώ και η χρηματοδότηση δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη: Θυμάμαι να έχει αναφερθεί εδώ ότι είχε ενδιαφερθεί από μόνη της η ΕΤΕΠ.

Για τα "δικά μας" 10 km θα αρκεστούμε για την ώρα στην επιτέλους προγραμματισμένη για το φετινό καλοκαίρι βαριά συντήρηση / ανακατασκευή του οδοστρώματος.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 251

PostPosted: Sat Mar 31, 2018 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

Από Κρήτη έχουμε κανένα νέο για το ξεχασμένο Αγια Βαρβάρα - Απομαρμά - Αγιοι Δέκα/Μοίρες? Θα τελειώσει ποτέ αυτή η εργολαβία φάντασμα?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 743
Location: athens

PostPosted: Thu Apr 05, 2018 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Χρονιάρες ημέρες, νά ευχηθούμε καλές καί ασφαλείς μετακινήσεις, καλή Ανάσταση. ..

Δυστυχώς, νέο θανατηφόρο ατύχημα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης - Πολυκάστρου. ..

Κάτι πρέπει νά γίνει, τουλάχιστον άς βγάλουν τίς πράσινες ταμπέλες. ...
https://www.life-events.gr/gegonota/neo-thanatiforo-trochaio-stin-thessalonikis-evzonon-enas-nekros/
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 570

PostPosted: Wed Apr 18, 2018 6:51 pm    Post subject: Reply with quote

Φαινεται ότι προχωρά το Πάτρα Πύργος με χρηματοδότηση και της Ευρωπαικής Ενωσης (όπως θα προχωρήσει με τη λύση που επιλέχθηκε με πολλούς μικρούς εργολάβους - δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό - που πήραν τα έργα με εκπτώσεις γύρω στο 50% και αυτό είναι πολυ κακό και θα φανει σε καθυστερησεις και ενδεχομενως και ποιότητα κατασκευής).

http://www.iefimerida.gr/news/410442/i-komision-hrimatodotei-ton-neo-aytokinitodromo-patras-pyrgoy-me-293-ekat-eyro


¶ντε και το νότιο τμήμα του Ε-65.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 743
Location: athens

PostPosted: Fri May 04, 2018 9:33 am    Post subject: Reply with quote

Μακάρι νά τρέξει....


https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%929%CE%A9465%CE%A7%CE%98%CE%9E-35%CE%A3?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 743
Location: athens

PostPosted: Mon May 07, 2018 8:34 pm    Post subject: Reply with quote

Other people money.

Σοβαρά προβλήματα τού Τοξότη- Καλογρίτσας, βάζει σέ νέες περιπέτειες τόν πολύπαθο δρόμο Πατρών- Πύργου ..

http://www.skai.gr/mobile/article?aid=372908
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 861
Location: White River

PostPosted: Tue May 08, 2018 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

Επόμενο ήταν...
Ο Καλογρίτσας, ήδη χρεωκοπημένος, εμπαινε στις δημοπρατήσεις και τις έπαιρνε με εξωφρενικές εκπτώσεις, λόγω πολιτικής εύνοιας. Οταν διεκδίκησε τηλεοπτική άδεια και δεν κατέβαλε το τίμημα, μάθαμε και οι υπόλοιποι τι συμβαίνει...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 743
Location: athens

PostPosted: Sat May 19, 2018 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ λίγες ειδήσεις πλέον...
Βρήκα αυτό τό βίντεο από τμήμα τού ΒΟΑΚ, άν κάποιος γνωρίζει περισσότερες πληροφορίες

https://www.youtube.com/watch?v=s29Ih0iMxy8
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 769
Location: Greece

PostPosted: Tue May 22, 2018 12:25 am    Post subject: Reply with quote

Κάθετος ¶ξονας Ξάνθη-Εχίνος: Υπεγράφη και ξεκινά το τμήμα Δημάριο-Σύνορα μήκους 9 χλμ.

https://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/egnatia-odos/item/46770-kathetos-aksonas-ksanthi-exinos-ypegrafi-kai-ksekina-to-tmima-dimario-synora
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 743
Location: athens

PostPosted: Tue May 29, 2018 10:19 am    Post subject: Reply with quote

Γιά τόν Ε -65, έχει τήν αξία του

https://diavgeia.gov.gr/doc/68514653%CE%A08-4%CE%A1%CE%94?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 570

PostPosted: Tue May 29, 2018 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

Καλό νέο!

Πάντως αυτό το σημείο με τον οχετό πλάτους 12 m και ύψους 8 m και συνολικού μήκους 46 m από τον οποίο δεν χωράει να περάσει η αρκούδα με τα μικρά της, και συνίσταται από την έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων να ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ και άλλο (!!!!) καλό θα ήταν να το σκεφτεί λίγο παραπάνω κανένας αρμόδιος διότι έτσι ξεφεύγουν τα κόστη καθόσον το μπετό δεν κάνει θαύματα και οι προεντάσεις κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα (αλλά από την τσέπη τους τα πληρώνουν?). Η, κατά την αντίληψη μου, σωστή πρακτική είναι να κάνεις περισσότερους οχετούς ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλά όχι να μεγαλώσουμε παραπάνω και εξωφρενικά τα ήδη μεγάλα περάσματα που θα κατασκευάσουμε για αυτό το λόγο.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 639
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed May 30, 2018 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό που δεν κατάλαβα εγώ είναι για ποιο λόγο η Μελέτη Περιβ/κών Επιπτώσεων αναφέρεται σε μετωπικούς σταθμούς διοδιών (στην Οξύνεια) από τη στιγμή που ο Σπίρτζης μας διαβεβαιώνει σε κάθε τόνο ότι στο τέλος του 18 θα έχουμε ηλεκτρονικά διόδια παντού, άρα τα οχήματα θα ελέγχονται στη είσοδο/έξοδο των Α/Δ οπότε τα μετωπικά διόδια ουσιαστικά δεν θα χρειάζονται, πόσο μάλλον την εποχή που αναμένεται να είναι έτοιμος για κυκλοφορία το εν λόγω τμήμα, σίγουρα όχι πριν το 22-23.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 213

PostPosted: Wed May 30, 2018 1:16 pm    Post subject: Reply with quote

Επικαιροποίηση που πρέπει να γίνει στην ΜΠΕ, γιατί όταν εκπονούνταν αυτή δεν ήταν στα πλάνα αυτό για το πλαϊνά διόδια....
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 462
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu May 31, 2018 9:17 am    Post subject: Reply with quote

Εχω την εντύπωση πως με την αλλαγή χάραξης που έγινε το τμήμα αυτό είναι πλέον πολύ εύκολο κατασκευαστικά.Ισως και να μην έχει ούτε τούνελ... Από την άλλη το τμήμα Τρίκαλα -Καλαμπάκα είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο. Ξέρει κανείς περισσότερα στοιχεία?
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 27 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Fri Jun 01, 2018 11:13 am    Post subject: Reply with quote

superas wrote:
Αυτό που δεν κατάλαβα εγώ είναι για ποιο λόγο η Μελέτη Περιβ/κών Επιπτώσεων αναφέρεται σε μετωπικούς σταθμούς διοδιών (στην Οξύνεια) από τη στιγμή που ο Σπίρτζης μας διαβεβαιώνει σε κάθε τόνο ότι στο τέλος του 18 θα έχουμε ηλεκτρονικά διόδια παντού, άρα τα οχήματα θα ελέγχονται στη είσοδο/έξοδο των Α/Δ οπότε τα μετωπικά διόδια ουσιαστικά δεν θα χρειάζονται, πόσο μάλλον την εποχή που αναμένεται να είναι έτοιμος για κυκλοφορία το εν λόγω τμήμα, σίγουρα όχι πριν το 22-23.
μ

Και πιστεύεις εσυ τον σπριτζη ; Μήπως πίστεψες και τον Αλέξη ;
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 743
Location: athens

PostPosted: Fri Jun 01, 2018 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

@Tasos. .Τό κομμάτι Τρίκαλα - Καλαμπάκα, ήταν μεγάλη καί δυσάρεστη έκπληξη πού κόπηκε. . Πιστεύω πώς έχει γίνει ,χονδρικά, τό 50%..
Ενδεχομένως νά έχει βάση πώς οι διαμαρτυρίες κάποιων πού θά θίγονταν οικονομικά, έπιασαν τόπο...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 379, 380, 381 ... 383, 384, 385  Next
Page 380 of 385

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr