stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 336, 337, 338 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Thu Feb 16, 2017 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως καί στήν περιοχή τού Μεσολογγίου καί στό Κεφαλόβρυσο, υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες..
Νομίζω , τό τμήμα Κλόκοβα- Κεφαλόβρυσο θέλει τουλάχιστον 30 εργάσιμες..
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Feb 16, 2017 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως,τις τελευταίες ημέρες ο καιρός στη δυτική Στερεά είναι εξαιρετικός.Οπότε αν μέχρι τέλος Μαρτίου ή έστω μέχρι το Πάσχα δεν έχουμε πολλές βροχές (λίγο δύσκολο,βέβαια), κάτι μπορεί να γίνει ως προς τις παραδόσεις.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Feb 16, 2017 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

Κατά τα γνωστά μερικά σημεία που είχα παραλείψει να κοιτάξω - λίγο πιο παλιά (8/2) - οι καινούργιες είναι μαρκαρισμένες με την ημερομηνία τους.
https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0

Μοναδικό συμπέρασμα με κάποια χρησιμότητα για μένα ότι η παράκαμψη Σερρών είναι σχεδόν έτοιμη. Λείπει ασφαλτόστρωση στην περιοχή που διπλασιάζουν τον παλιό δρόμο αμέσως μετά από τον Προβατά, αν βλέπω καλά - θα μας πει ο sintix λογικά.

@tasosgr δυστυχώς η Θεσσαλία είχε συννεφιά και δεν έχω τίποτε από Ε65, όπως και (μέχρι χθες) δεν υπήρχε νεότερο από Ιόνια. Ξανά θα κοιτάξω το ΣΚ.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Feb 16, 2017 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ο καίρος είναι εξαιρετικός, και από ότι φαίνεται θα συνεχιστεί, ας βάλουν τα δυνατά τους μέχρι το Πάσχα να παραδώσουν αυτά που υποσχέθηκαν.
Αν έχω καταλάβει καλά οι κοινοπραξίες θα πρέπει να παραδώσουν το 90% του δρόμου σε κυκλοφορία μέχρι το Πάσχα?

Μου αρέσει που έλεγαν για το Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο ότι θα παραδοθεί τέλη Δεκέμβρη....
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Feb 16, 2017 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Νέες φωτό από τον ορθοδοντικό.

Φωτό στις 5.2.17 από το το χωριό Ρίζα όπου ετοιμάζεται το πλαϊνό τοιχίο για τη στήριξη του αναχώματος της Ιονίας οδού.
https://goo.gl/photos/ZQWSgA539L4Dxo88A


Η κάτω διάβαση θα εξυπηρετεί την εσωτερική μετακίνηση του χωριού.
https://goo.gl/photos/mwui8TQwQAfUusfn9

Το ίδιο σημείο στις 29.01.17
https://goo.gl/photos/REFJ528TP5K7apFR6

Οι ρυθμοί είναι εντατικοί.

Ο ariskop περιέγραψε άψογα το τρόπο που θα περάσει η Ιόνιας την υπάρχουσα εθνική οδό στο χωριό Ρίζα. Πιστεύω ότι είναι θέμα ημερών να δωθεί η κάτω διάβαση που περιέγραψε ο ariskop.
Οι φωτό είναι από το σημείο που η υπάρχουσα εθνική οδός θα περνά κάτω από την Ιονία. Η λήψη έγινε στις 29.1.17.
https://goo.gl/photos/GxfznR82D5Bq67tj7
https://goo.gl/photos/UJiJUAtNezZRstiT7
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Thu Feb 16, 2017 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε Τάσο καί ορθοδοντικέ....

Αφού είναι κλειδωμένο τού Ορθοδοντικού, άς ανοίξει νέο ,μέ άλλο e-mail, τόν χρειαζόμαστε. ....

Καλό βράδυ Τσικνοπέμπτης γιά όλους τούς φίλους. ...

ΥΓ. Η ερώτηση έγινε σέ Λύκειο, στήν σύζυγό μου.
Αναφερόμενη στό μεγάλο έργο των Τεμπών καί στό τούνελ των 6 χλμ, μαθητής των ρώτησε άν,θεωρητικά, μπορούσε νά κατασκευασθεί μεγαλύτερο τούνελ στόν Ελλαδικό χώρο, στά πλαίσια άν όχι αυτοκινητοδρόμου,τουλάχιστον Εθνικής Οδού.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 1:30 am    Post subject: Reply with quote

Θεωρητικά μπορεί να κατασκευαστεί οτιδήποτε. Ας πουμε, σε επίπεδο Εθνικής οδού, απο το Αγρίνιο τρυπάμε και φτάνουμε Καρπενήσι....(ξεπερνάμε και τον Γοτθάρδο Mr. Green )
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 3:33 am    Post subject: Reply with quote

Με τις φώτο που βλέπω και την άψογη περιγραφή του ariskop καταλαβαίνω ότι θέλει δουλίτσα και πολύ προσπάθεια. Και με το ένα ρεύμα έτοιμο η δουλειά γίνεται πάντως, αρκεί να αποφύγουμε το ανέβασμα της Παλιοβούνας.

Γιάννη μακάρι όταν ήμουν μαθητής πριν λίγα χρόνια να έκαναν παρόμοιες συζητήσεις οι καθηγητές που είχα. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον και πραγματικά μπράβο γιατί ο δάσκαλος στο σχολείο πρέπει να είναι παιδαγωγός και να διευρύνει τους ορίζοντες των μαθητών και όχι να κάνει προπαγάνδα όπως μερικοί.

Οσον αφορά την ερώτηση, τεχνογνωσία υπάρχει, εμπειρία ομοίως και εκεί που χωλαίνουμε είναι η χρηματοδότηση. Για μένα η επόμενη μεγάλη οδική σήραγγα θα πρέπει να είναι στον Υμηττό, για να ενωθεί το λεκανοπέδιο με τα Μεσόγεια και το αεροδρόμιο σε ευθεία γραμμή, όπως έχει προβλεφθεί εδώ και χρόνια απο το ρυθμιστικό σχέδιο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 10:02 am    Post subject: Reply with quote

Θάνο, Ναί η σήραγγα Υμηττού, έπρεπε νά είχε ήδη κατασκευαστεί. . Βέβαια δέν είναι πολύ μεγάλη....
Εδώ η Εγνατία πού διέρχεται από τήν καρδιά τής Πίνδου, η μεγαλύτερη σήραγγα της,τού Δρίσκου, 4,6 Χλμ...

Υπάρχει μιά φημολογία πώς αύριο θά δωθεί ανεπίσημα στην κυκλοφορία τό Τμήμα Καμπής-Πέρδικας, 37 χλμ
. Άλλωστε εκπρόσωπος τής Κυβέρνησης στά Ιωάννινα θά είναι ο Σπίρτζης, οπότε Δευτέρα η Τρίτη, η επίσημη κορδέλα
Μέ αυτό τό Τμήμα , η απόσταση Άρτας-Ιωαννίνων μειώνεται στήν μισή ώρα,αποφεύγοντας πολύ δύσκολα σημεία..
Η υπάρχουσα διαδρομή, πολύ γραφική, σέ πολλά σημεία εφαπτόμενη τού Λούρου, αλλά μέ πολύ βαρύ φόρο αίματος. ..
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 11:23 am    Post subject: Reply with quote

Για το υπολειπόμενο μικρό κομμάτι του Α25 ισχύουν όσα είδε και γράφει ο SP73. Την περασμένη Δευτέρα (13/2) είδα και ασφαλτοστρωτικά επί του επιχώματος στο τμήμα πάνω από την τάφρο Μπέλιτσα που ακόμα φαίνεται άστρωτο στις πρόσφατες δορυφορικές εικόνες. Εξακολουθεί λοιπόν να είναι βάσιμη, νομίζω, η φθινοπωρινή πρόβλεψη για παράδοση και εδώ ως το τέλος Μαρτίου.

Αν οι εικόνες κάλυπταν και την περιοχή λίγο νοτιότερα θα ήταν ορατό και το ίχνος του TAP. Στην αρχή του χειμώνα έβλεπα την τάφρο και τους σωλήνες του αγωγού στο σημείο που έτεμνε την (πολύ) παλιά οδό Σερρών-Θεσσαλονίκης δίπλα στο βρετανικό στρατιωτικό νεκροταφείο του Καλοκάστρου (Struma MC). Τώρα εκκαθαρίζουν το διάδρομο διέλευσης κάθετα στην οδό Σερρών-Νιγρίτας βορείως της Μπέλιτσας. Ωραίο θέαμα και τα φορτηγά με τα τεράστια τρέιλερ που μεταφέρουν δύο τεμάχια αγωγού το καθένα. Συγγνώμη για το εκτός topic του δεύτερου θέματος αλλά σκέφτηκα "με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια".
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου, τά εγκαίνια τού τμήματος Καμπής- Πέρδικας

https://goo.gl/rwkyWh
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:

ΥΓ. Η ερώτηση έγινε σέ Λύκειο, στήν σύζυγό μου.
Αναφερόμενη στό μεγάλο έργο των Τεμπών καί στό τούνελ των 6 χλμ, μαθητής των ρώτησε άν,θεωρητικά, μπορούσε νά κατασκευασθεί μεγαλύτερο τούνελ στόν Ελλαδικό χώρο, στά πλαίσια άν όχι αυτοκινητοδρόμου,τουλάχιστον Εθνικής Οδού.


Σε επίπεδο αυτοκινητόδρομου που είναι σε φάση κατασκευή ή προχωρημένων μελετών δεν υπάρχουν και μεγάλα περιθώρια να βρεθεί ανάγκη για τόσο μεγάλη σήραγγα. Οι μερικώς κατασκευασμένες σήραγγες του Ε65 στη οροσειρά Οθρυος είναι λίγο μικρότερες από 3km ενώ στο βόρειο άκρο για τη σύνδεση με την Εγνατία ούτε η αρχική ούτε η νέα χάραξη περιλάμβανε καμιά ιδιαίτερη σήραγγα. Ενδεικτικά στη νέα χάραξη η μεγαλύτερη σήραγγα θα είναι 300m.

Η περίπτωση της σήραγγας Υμηττού σε οποιαδήποτε μορφή της (είτε στον Καρέα είτε στην Αργυρούπολη) είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση. "Καθαρή" σηραγγα πάνω από 3-4km δεν βγαίνει αλλά από την πλευρά του λεκανοπεδίου θα υπάρχει και ένα σεβαστό τμήμα δρόμου που θα διέρχεται με cut & cover κάτω από δρόμους της αστικής ζώνης για τη σύνδεση μέχρι τη Βουλιαγμένης. Αν δεν υπάρξει κανένα κενό ίσως έχουμε ένα ενιαίο τούνελ πάνω από 6km.

Μία άλλη ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι και ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Θήβα, αλλά και εκεί δεν νομίζω ότι σε κάποιο σημείο υπάρχει τόσο μεγάλο ς ορεινός όγκος που να χρειαστεί σήραγγα πάνω από 6km.

Σε επίπεδο εθνικών οδών είναι ακόμα πιο απίθανα τα πράγματα καθώς μπορεί αρκετές από αυτές να διέρχονται από ιδιαίτερα ορεινές περιοχές αλλά οι μέχρι στιγμής μελέτες και οι εγκρίσεις περιβαλλοντικών όρων δεν έχουν αποκαλύψει καμία τόσο μεγάλη σήραγγα (βρίσκεις μέχρι 2-3km το πολύ), ακόμα και σε έργα που δεν έχουν ελπίδα για υλοποίηση τα επόμενα χρόνια.
Ενδεικτικά αναφέρω το Αμφισσα -Μπράλος, Αγιος Γέωργιος - σήραγγα Τυμφρηστού (Καρπενήσι), Τύρναβος - Ελασσόνα - Κοζανη, Ξάνθη - Εχινός, Αρχαία Ολυμπία - Βυτίνα, Αμύνταιο - Φλώρινα, Φλώρινα - Πρέσπες.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 10:10 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τις μεγάλες σήραγγες. Εχουν προταθεί στο παρελθόν κάποιες περιπτώσεις:

Για το τραίνο:
Σήραγγα βάσης Όρθρυος για την διέλευση της ΝΣΓΥΤ από Στίρφακα μέχρι Δομοκό. Τελικά επιλέχθηκε κάτι ενδιάμεσο με μικρότερες σύραγγες και το τραίνο να ανεβαίνει και να κατεβαίνει το οροπέδιο της Ξυνιάδος σε ποιο γρήγορο χρόνο από τον σημερινό και με σαφώς (?) μικρότερο κόστος.

Για τα αυτοκίνητα:
Σήραγγα βάσης Ταυγέτου για την νέα εθνική οδό Καλαμάτας Σπάρτης πολύ προτού κατασκευαστεί ο Μορέας. Το είχα ακόυσει στα τέλη της δεκαετίας του 1980.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 10:49 pm    Post subject: Reply with quote

@ Ariskop, Engineer , ειλικρινά ευχαριστώ. ..
Τελικά είναι ένα forum πού χαίρομαι πού είμαι μέλος
Μήπως είχατε ακούσει γιά μιά Μεγάλη σήραγγα στην Εύβοια, γιά τήν αποφυγή τού απαράδεκτου δρόμου πρός τό Μαντούδι? Βέβαια, πολεμήθηκε από ισχυρούς εκείνης τής εποχής, τώρα είναι απίθανο νά πραγματοποιηθεί
(Τό είχα ακούσει από Υπουργό ,αρχές δεκαετίας τού 90)
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 10:53 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτά που συζητούσαμε προχθές στο φόρουμ:

http://www.nafpaktianews.gr/%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83/
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 1:05 am    Post subject: Reply with quote

Καί άλλη παράδοση των Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου. ..
Στην Ολυμπία οδό

https://goo.gl/lwOabO
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 4:58 am    Post subject: Reply with quote

Μας άκουσε η κοινοπραξία και επίσπευσε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Τελικά το φόρουμ είναι πολύ μπροστά. Very Happy

Στην σχεδιαζόμενη επέκταση της περιφερειακής Υμηττού θα υπάρχει αστική σήραγγα 3500 μ περίπου από τον Καρεα έως τη Λ. Βουλιαγμένης στο ύψος της οδού Αγίου Βασιλείου. Πιστεύω ότι θα είναι η αμέσως επόμενη οδική σήραγγα που θα κατασκευαστεί στην Ελλάδα μετά τις ημιτελείς σήραγγες του Όθρυος όπως ανέφερε ο ariskop. Με την υποσημείωση να λάβει και περιβαλλοντική έγκριση καθότι οι κάτοικοι της Ηλιούπολης είμαστε και 'ευαίσθητοι'. Το θετικό είναι ότι μετά από πολλά χρονιά οι δημοτικές Αρχές είναι σύμφωνοι με αυτό το σχέδιο και δεν θα ξεσηκώνουν τον κόσμο όπως οι προηγούμενοι.

Σε επίπεδο εθνικών οδών υπάρχει έτοιμη μελέτη και περιβαλλοντική έγκριση για την παράκαμψη Αραχωβας της Ε.Ο. Λιβαδειάς-Ιτέας, με σήραγγα 2.000 μ, πλην όμως δεν υπάρχει χρηματοδότηση. Εαν βρεθούν πόροι στο επόμενο διάστημα πιστεύω κι εδώ πως θα κατασκευαστεί σύντομα.

Πάντως, όπως φαίνεται η σήραγγα στα Τέμπη θα είναι η μεγαλύτερη στην Ελλάδα άλλα και στα Βαλκάνια για πάρα πολλά χρόνια ακόμη.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 10:22 am    Post subject: Reply with quote

Η Εύβοια όπως πάντοτε μετά το 1974 παραμένει εκτός κάθε σχεδιασμού μια και η παράκαμψη Χαλκίδας και κολοβή είναι και δεν προχωράει .

Η πλάκα είναι ότι η παράκαμψη σχεδιάστηκε σαν αυτοκινητόδρομος και μετά θα βγαίνει μέσα σε χωριό την Καστέλα για να μην γίνει 2 χλμ ακόμα δρόμος σε κάμπο και ένα γεφύρι ώστε να βγαίνει στον κόμβο Ψαχνών-Πολιτικών και να παρακάμπτονται εντελώς τα κοντινά χωριά .

Στην άλλη πλευρά καμία εξέλιξη , μια και οι παρακάμψεις Βασιλικού και Αμαρύνθου έχουν ξεχαστεί στα συρτάρια παρ΄ ότι οι μελέτες είναι έτοιμες .

Τα διόδια όμως πριν την Χαλκίδα δεν τα βλέπω να τα βάζουν , αν δεν ξεκινήσουν άμεσα τα έργα στην Εύβοια .
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Φωτό και σχόλιο από ορθοδοντικό.

Σημερινές φωτό από εργασίες στο cut & cover μετά τη γέφυρα Ευήνου . Νομίζω ότι τελική στρώση και φυσικά διαγράμμιση απουσιάζουν
https://goo.gl/photos/U62P8fkKF7P8gW8M6
https://goo.gl/photos/1UxDcTQftAX8DuiQA


Ευχαριστώ προκαταβολικά . Μέχρι να ξεκλειδώσει ο λογαριασμός μου θα έχει τελειώσει ελπίζω το έργο. Ούτε με άλλο όνομα και mail μου επιτρέπεται !!!!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

@Bill, μπορείς νά δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες γιά τίς ρυθμίσεις στήν Ρίζα? Αφορά καί τήν υπάρχουσα ΕΟ?

Βρήκα αυτό τό βίντεο, η δυτική παράκαμψη Αμφιλοχίας

https://goo.gl/qaLnSM
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

Επίσημη μέρα και ώρα παράδοσης του πρώτου τμήματος της Ιονίας στο νομό Ιωαννίνων η μέρα των γενεθλίων μου! Ημουνα νιος και γέρασα δηλαδή!!!

https://typos-i.gr/article/wra-paradoshs12-meshmeri
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

giannis η ρύθμιση έχει να κάνει με τη μετατόπιση της υπάρχουσας ε.ο Β-ΒΔ για 250-300 μέτρα για να περάσει κάτω από την υπό κατασκευή Ιονία και μετά να επιστρέψει στην κανονική της όδευση. Η ρύθμιση περιλαμβάνει κυκλικό κόμβο που βοηθά και τις τοπικές συνδέσεις σε μια αναπτυσσόμενη περιοχή με παραθεριστική κατοικία κυρίως!
Back to top
View user's profile Send private message
zarlog
Visitor
Visitor


Joined: 12 Oct 2009
Posts: 5

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

Σχεδόν έτοιμο για να δωθεί στην κυκλοφορία είναι το τμήμα Πέρδικα - Φιλιππιάδα. Οι μόνες εκρεμότητες είναι η διαγράμμιση περίπου 100 μέτρων της εξόδου στην Ιόνια. Η πρόσβαση μέχρι την Ε.Ο. Ιωαννίνων - Άρτας είναι απόλυτα έτοιμη όπως και ο κόμβος, ο οποίος το μεσημέρι ήταν και ηλεκτροφωτισμένος. Η μόνη εκρεμότητα οι συνδέσεις και οι ρυθμίσεις των φαναριών που έχουν τοποθετηθεί στον κόμβο της Ε.Ο. Ιωαννίνων - Άρτας. Εντύπωση προκαλεί η ταχύτητα με την οποία δουλεύεται το τμήμα Αυγό - Εγνατία. Μην προκαλέσει σε κανέναν εντύπωση αν παραδωθεί μέχρι 31-3. Χωρίς να γνωρίζω αν ανεπίσημα επιτρέπεται η κυκλοφορία, αλλά είδα τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα να μπαίνουν στην Ιόνια.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Feb 19, 2017 2:33 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως αν κάτσουμε και σκεφτούμε που ήμασταν πριν από 25 χρόνια στον τομέα των οδικών σηράγγων και που σήμερα είναι αρκετά εντυπωσιακό.

Από παλιά οι σήραγγες που μου έρχονται στο μυαλό είναι μικρές και μετρημένες στα δάχτυλα:
-Σήραγγα στην Ε.Ο. Λιβαδειάς - Αμφισσας (κοντά στους Τσουκαλάδες)
-Σήραγγα στην είσοδο της Αράχωβας
-2 μικρές σήραγγες Cut&cover στην Ε.Ο. Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας
-Σήραγγα Κλεισούρας στην Ε.Ο. ¨Αρτας - Ιωαννίνων
-Σήραγγα Μαγγανίτη στην Ικαρία που η διάνοιξη της ευθύνεται για τη δημιουργία των μαγευτικών Σευχέλλων
-Σήραγγα Βραχασίου στην Ε.Ο Ηρακλείου - Αγίου Νικολάου
-Σήραγγα Τοπολίων στο δρόμο προς Ελαφονήσι

Η πρώτη σοβαρή οδική σήραγγα της χώρας ήταν στο Αρτεμίσιο.

Μια ειδική κατηγορία είναι οι άγνωστες σήραγγες που κατασκεύασε η ΔΕΗ τις δεκαετίες του 1980 - μέσα δεκαετίας του 1990 για την προσπέλαση στα Υ/Η φράγματα που κατασκευάζονταν εκείνη την περίοδο, όπως:
-Μονή σήραγγα γυρω στα 500m αναμεσα στα φράγματα Πλανατόβρυσης και Θησαυρού στη Δράμα,
-Οι μικρές σήραγγες πριν από τον Υ/Η σταθμό Ασωμάτων στον Αλιάκμονα
-Η μεγάλη σήραγγα Σκάλα Σκόρλιγκα 1100μ και οι μικρότερες Αετού -Παχτουρίου στην Ε.Ο. Άρτας - Τρικάλων
-Οι 5 σήραγγες χωρίς επένδυση για την πρόσβαση στο φράγμα της Συκιάς (οδός Άρτας - Καρδιτσα)

Kαι μετά έγινε το μεγάλο μπαμ και πλέον πρέπει να μετράμε καμιά 300+ μικρές και μεγάλες οδικές σήραγγες στη χώρα σε αυτοκινητόδρομους, εθνικές ακόμα και επαρχιακές οδούς.

------
Σχετικά με το οδικό δίκτυο της Βόρειας Εύβοιας στο παρακάτω link μια παρουσίαση στο ΤΕΕ που αλίευσα στο διαδίκτυο από την εποχή που γινόντουσαν οι μελέτες και υπήρχε η ελπίδα για δρομολόγηση κάποιων έργων. Υπάρχει και η αναφορά στη σήραγγα 3,5km προς Μαντούδι

http://library.tee.gr/digital/hal/hal_m9/hal_m9_panoutsopoulos.pdf


Last edited by ariskop on Sun Feb 19, 2017 2:43 am; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Feb 19, 2017 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Από σχέδια και χάρτες πάμε καλά στην Εύβοια , από δρόμους πάσχουμε .

Η διατομή των 11 μ. που προτείνεται είναι δύο λωρίδες και δύο ΛΕΑ, ή κάπως αλλιώς ?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 336, 337, 338 ... 419, 420, 421  Next
Page 337 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr