stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 332, 333, 334 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Jan 23, 2017 10:18 am    Post subject: Reply with quote

Χθες που πήγα μέχρι το εργοτάξιο της Κανέτας είδα ότι η προσωρινή σύνδεση δεν έχει ασφαλτοστρωθεί ακόμη και η γέφυρα (υπόλοιπο τμήμα) τώρα ξεκινά να καλουπώνεται.Και τα 1600 μέτρα είναι τελείως ανέγγιχτα ακόμη...Αρα για Μάρτιο πάμε για παράδοση μέχρι το Αυγό....
Back to top
View user's profile Send private message
nikolasarta
New Member
New Member


Joined: 13 Jul 2006
Posts: 34
Location: Athina / Arta

PostPosted: Mon Jan 23, 2017 1:54 pm    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους.

Σε όλο το μήκος της Ιονίας Οδού έχω παρατηρήσει πως οι πλαϊνές μπάρες ασφαλείας ακολουθούν προδιαγραφές κατώτερες άλλων ελληνικών αυτοκινητοδρόμων. Ακόμη και στη γέφυρα Τσαγκαρόπουλου που έχει μεγάλο άνοιγμα και ύψος π.χ. βλέπουμε μπάρες οδού ταχείας κυκλοφορίας:

https://www.facebook.com/ioniaodos/photos/a.259083777606148.1073741830.257119527802573/701026070078581/?type=3&theater

Ξέρει κάποιος τί ισχύει με αυτό το θέμα?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Jan 23, 2017 7:36 pm    Post subject: Reply with quote

Κάποια στιγμή τα προηγούμενα χρόνια, οι ελληνικές προδιαγραφές για τα στηθαία ασφαλείας εναρμονίστηκαν με τις ευρωπαϊκές οδηγίες.

Επομένως στους νέους αυτοκινητόδρομους που παραδίδονται σταδιακά βλέπουμε διαφορετικού τύπου και οχι άλλης ποιότητας πλευρικά στηθαία από ότι είχαμε συνηθίσει.

Για παράδειγμα στη γέφυρα Τσαγγαροπούλου, δεν έχουν μπει απλά στηθαία ασφαλείας όπως στο "ανοιχτά" τμήματα των αυτοκινητόδρομων, αλλά ενισχυμένης ασφάλειας.

Ίδια έχουν τοποθετηθεί και στη γέφυρα Ευήνου και κοντινές φωτογραφίες υπάρχουν στο παρακάτω link
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Jan 23, 2017 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

εγώ βλέπω πως στον Εύηνο υπάρχει μονό στηθαίο και καθόλου πεζοδρόμιο!!!!

σε άλλες γέφυρες υπάρχει διπλό στηθαίο με πεζοδιάδρομο ανάμεσα για λόγους καλυτερης ασφάλειας!
Προσωπικά ο παλιότερος τρόπος μου φαίνεται πολύ ασφαλέστερος.
Δειτε εικόνα από την Τσακώνα:

https://www.kalimera-arkadia.gr/media/k2/items/cache/efd2286b714ae8f92bae08f6d35d5113_XL.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon Jan 23, 2017 9:17 pm    Post subject: Reply with quote

Thanos_Pal wrote:
Από πλευράς δυσκολίας ναι μεν η Ολυμπία έχει την παράλληλη κυκλοφορία αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται επιπλέον καθυστέρηση πέρα των συμφωνηθέντων σημείων.
Στο θέμα της χάραξης το νότιο τμήμα της Ιόνιας είναι κυρίως πεδινό, ωστόσο το Άρτα-Γιάννενα θεωρείται από τα πιο δύσκολα τμήματα αυτοκινητοδρόμου στην Ελλάδα. Θα συμφωνήσω όμως ότι η Ολυμπία έχει σαφώς πιο πολύπλοκα τεχνικά, λόγω και της εμπλοκής με το σιδηρόδρομο. Αν θυμάμαι καλά οι σήραγγες στον Πλάτανο είχαν δυσκολέψει πολύ την κοινοπραξία λόγω των σαθρών εδάφων.


Ναι μεν το Άρτα-Γιάννενα είναι ορεινό, ταυτοχρονα όμως είναι και στην μέση του πουθενά άρα μπόρεσε να δουλευτεί πολύ πιο εύκολα και γρήγορα, καθώς οι εκτάσεις πάνω στο βουνό ήταν πιο εύκολο να απαλλοτριωθούν γρήγορα, δεν υπήρχε διαμπερής κίνηση ή χωριά στη μέση της διαδρομής, για αυτό και θεωρώ ότι "τελείωσε" (σε εισαγωγικά με κάποιες μικρές εκκρεμότητες μετά την Καμπή) πιο γρήγορα από αντίστοιχα πεδινά ή ενδιάμεσα τμήματα όπως το Κλοκοβα - Κεφαλόβρυσο ή το Κουβαράς-Αμφιλοχία.
Εννοείται πως δεν περιμένω να φτάσει άμεσα Εγνατία αλλά και πριν το Αυγό να δοθεί σε κάποιο σημείο θα είναι ένα σύγχρονο οδικό θαύμα. Όποιοι έχουν οδηγήσει το Άρτα - Γιάννενα από τον υπάρχον δρόμο και δη υπό καθεστώς έντονης βροχόπτωσης και με κίνηση καταλαβαίνουν.

Το Κόρινθο-Πάτρα το θεωρώ πονεμένη ιστορία. Ίσως έπρεπε κατά τη φάση της κατασκευής να έχουν εκτρέψει το 1 ρεύμα κυκλοφορίας στην παλαιά εθνική οδό, έχοντας πρώτα προβεί σε αναγκαία έργα συντήρησης/ασφαλτόστρωσης της και με συνεχή αστυνόμευση της από την Τροχαία. Έτσι θα μπορούσαν να δουλεύουν ανεμπόδιστα σερί όλο το ένα ρεύμα από Κόρινθο μέχρι Ρίο χωρίς διακοπές και όταν το τελείωναν να εξέτρεπαν εκεί όλη την κυκλοφορία του αντίθετου ρεύματος και να δούλευαν από το μηδέν το 2ο ρεύμα ξανά σε όλο το μήκος του. Θεωρώ ότι θα δούλευαν πιο γρήγορα έτσι.
Μην ξεχνάμε κιόλας τα μεγάλα τεχνικά πχ ότι έπρεπε να γκρεμιστούν όλες οι παλιές γέφυρες επί της Ολυμπίας και να κατασκευαστούν νέες ενισχυμένες που σαφώς καθυστερεί τις διαδικασίες όταν μάλιστα πρέπει να μετακινείς εκατέρωθεν κυκλοφορία 2 ρευμάτων.

Αν συνυπολογισουμε αυτό που λες για τις κλασσικές ελληνικές ασυννενοησίες μεταξυ ΟΣΕ και Ολυμπίας για τα παράλληλα έργα, τις καθυστερήσεις της ΔΕΗ στη μετατόπιση πυλώνων υψηλής τάσης, τα αρχαιολογικά και τα σαθρά εδάφη το καρέ της αργοπορίας συμπληρώνεται.
Ίσως έπρεπε και η Ολυμπία να έχει γίνει νέα χάραξη εξ'ολοκλήρου σε πολλά κομμάτια και μάλιστα ορεινότερη ώστε να δουλεύεται απρόσκοπτα και με μικρότερες καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογίας και απαλλοτριώσεων.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jan 23, 2017 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτρέψτε μου να επανέλθω στο θέμα της παράδοσης τμήματος μέχρι το Ξυλόκαστρο στις επόμενες βδομάδες, μιας και το είδα ανηρτημένο σαν είδηση στο γνωστό site των υποδομών.
Όταν ξέρουμε ότι η προθεσμία για παράδοση όλων των έργων είναι σε οκτώ βδομάδες από σήμερα, το να μιλάμε για επόμενες βδομάδες στο δικό μου μυαλό σημαίνει ότι η παράδοση θα γίνει σε δυο τρεις βδομάδες. ( Η μία εκ των οποίων έχει ήδη παρέλθει )

Το Σάββατο οδηγήσα το τμήμα από Κιατο Ξυλόκαστρο. Συγκεκριμένα:

Από Ξυλόκαστρο προς Κιάτο τα τέσσερα πρώτα χιλιόμετρα Του βόρειου κλάδου, δεν έχουν κάνει στρωθεί. Η κίνηση και των δύο ρευμάτων γίνεται από το νότιο κλάδο ο οποίος βέβαια είναι έτοιμος. Ο κόμβος Ξυλοκάστρου δουλεύετε εντατικά αλλά θέλει κάποια δουλειά ακόμα.
Στα επόμενα 10-11 χιλιόμετρα ο βόρειος κλάδος είναι καθόλα έτοιμος, ενώ ο νότιος πρέπει να ασφαλτοστρωθεί, με το τελικό στρώμα. Σε αυτό το υποτμήμα, στα τελευταία 3 km προς Αθήνα εκτελούνταν έργα ασφαλτόστρωσης, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να έχει εκτραπεί στο βόρειο κλάδο. Θεωρώ ότι την ίδια στρατηγική Θα ακολουθήσουν για όλα αυτά τα χιλιόμετρα.
Άρα ο συνολικός χρόνος για να κάνουν όλες τις παραπάνω εργασίες σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι πεντέξι μέρες. Εκτιμώ Ότι το τμήμα ως Ξυλόκαστρο θα παραδοθεί στην καλύτερη περίπτωση σε τέσσερις βδομάδες από σήμερα. Θα πει κανείς ότι όλα αυτά δευτερεύουσα σημασία έχουν όταν έχουμε αργήσει περίπου 10 χρόνια...
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Tue Jan 24, 2017 3:57 am    Post subject: Reply with quote

Η Ολυμπία πραγματικά είναι μια πονεμένη ιστορία, ένας απαράδεκτος δρόμος που έμεινε χωρίς παρέμβαση για 40 χρόνια. Σαν μικρότερος έχω μια απορία, γιατί τα έργα αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο σταμάτησαν στην Αρχαία Κόρινθο τα τέλη της δεκαετίας του 90? Εννοώ γιατί δεν συνεχίστηκε κομμάτι κομμάτι μέχρι την Πάτρα, όπως η Αθηνών-Λαμίας. Δεν υπήρχε χρηματοδότηση? Αν δούλευαν έστω και σταδιακά δεν θα ολοκληρωνόταν πιο εύκολα και φυσικά πιο γρήγορα ο δρόμος?

Για το θέμα της χάραξης ανέτρεξα στην κλειδωμένη ενότητα των οδικών έργων το 2008 και διάβασα πως το κόστος θα ήταν τεράστιο για νέα χάραξη, και από τη στιγμή που υπήρχε ήδη η λεγόμενη Ν.Ε.Ο. αποφασίστηκε η αναβάθμιση της και κατά τόπους νέα χάραξη ( Παναγοπουλα, Ακράτα κτλ)
Συμφωνώ ότι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ήταν λανθασμένες, σε 'νεκρές' περιόδους έπρεπε να ρίξουν το βάρος στην Π.Ε.Ο. , άλλα μην ξεχνάς ότι σε πολλά σημεία η παλαιά είναι πραγματικά διαλυμένος δρόμος, ειδικά από Πλάτανο μέχρι Ξυλόκαστρο.

Πρεβεζάνε, διάβασα κι εγώ τη συγκεκριμένη ανάρτηση από το υποδομές, αναφέρει και κάποια άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τον τρόπο που θα ενωθεί το παζλ του δρόμου και για ποιο λόγο στον οδηγό φαίνονται να είναι πίσω οι εργασίες. Όσον άφορα το Κιάτο-Ξυλόκαστρο το οδήγησα πριν 10 μέρες, μου φάνηκαν προχωρημένα τα έργα, ελπίζω να μην πάνε για Καθαρά Δευτέρα το συγκεκριμένο τμήμα, αυτό θα μας δείξει ότι όλο το χρονοδιάγραμμα θα πάει πίσω. Και δεν είναι τίποτα οι δυο βδομάδες η ο ένας μήνας μπροστά στα 10 χρόνια, συμφωνώ, αλλά η οδήγηση στο συγκεκριμένο άξονα είναι σαν το μαρτύριο της σταγόνας.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Tue Jan 24, 2017 10:16 am    Post subject: Reply with quote

Οι δρόμοι και οι αυτοκινητόδρομοι στην χώρα μας δεν έγιναν με βάση ένα MASTER PLAN , αλλά με κύρια κριτήρια την εξυπηρέτηση των τοπικών πολιτικών και των εργολάβων οι οποίοι με την κατοχή των μμε πούλαγαν προστασία στις κυβερνήσεις και τους πολιτικούς .

Ετσι έχουμε δρόμους κατηγορίας αυτοκινητόδρομου , όταν ο φόρτος δικαιολογούσε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας , όταν έβαλαν απαράδεκτα ψηλά διόδια που σε συνδυασμό με την ψηλή τιμή των καυσίμων έχουν μειώσει 80-90 % τον εσωτερικό τουρισμό , σε μια χώρα που τα ΣΚ έκανε χαλαρά εκδρομές των 400-600 χλμ και περισσότερο .

Εχω ξαναπεί ότι αυτοκινητόδρομος έπρεπε να είναι ο δρόμος Τρίπολη-Κόρινθος - Αθήνα - Θεσσαλονίκη και των 2 βασικών εξόδων προς Ευζώνους και Προμαχώνα και η Εγνατία .

Ο δρόμος Κορίνθου - Πατρών - Πύργου - Καλαμάτας , Τριπόλεως - Καλαμάτας και Τριπόλεως - Σπάρτης - Γυθείου , η Ιονία , οι κάθετοι της Εγνατίας έπρεπε να είναι οδοί ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 μικρούς ανισόπεδους ή και κυκλικούς ισόπεδους και με παράπλευρο δίκτυο αγροτικών δρόμων . Δεν χρειάζεται καν ο Ε-65 αλλά έπρεπε να τελειώσει σε ταχείας κυκλοφορίας ο σημερινός δρόμος με την κατασκευή των περιφερειακών που φτιάχνονται σιγά - σιγά και βελτίωση των 2 τμημάτων στην Λαμία και στον Δομοκό . Επειδή υπάρχει ήδη ο δρόμος Ορχομενός-Αντίρριο θα μπορούσε και αυτός να αναβαθμιστεί σε ταχείας κυκλοφορίας με διαπλάτυνση στο μεγαλύτερο μέρος του και νέες χαράξεις σε τοπικά σημεία , οπότε θα μειωνόταν και ο φόρτος της Κορίνθου-Πατρών για όσους πάνε Στερεά και Ηπειρο .

Αλλος τρόπος σκέψης , αλλά υπερβαίνει τον πολιτικό χρόνο της τετραετίας και δεν έχει αντιπαροχές από τους εργολάβους .
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Tue Jan 24, 2017 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Cruiser

Έχω την εντύπωση ότι το παράδειγμα που φέρνεις σχετικά με το ποιοι δρόμοι έπρεπε να είναι αυτοκινητόδρομοι α4ν/α6ν ακυρώνεται από το παράδειγμα που δίνεις. Λες ότι η Εγνατία οδός πρέπει να είναι αυτοκινητόδρομος. Θα σου απαντήσω ότι η κίνηση στο Μέτσοβο Γρεβενά, και Ξάνθη Κήποι ούτε οδό ταχείας κυκλοφορίας δεν δικαιολογεί με βάση ετήσια στοιχεία (και όχι Σαββατοκύριακου) για τα επίπεδα κίνησης. Δεν νομίζω ότι πρέπει να το κρίνουμε έτσι το θέμα. Φτιάχνουμε καλύτερους δρόμους για να αφήσουμε στις επόμενες γενιές κάτι καλύτερο. Φτιάχνουμε καλύτερους και ασφαλέστερους δρόμους για να κάνουμε οικονομία στα καύσιμα, να εξασφαλίσουμε ταχύτερες μεταφορές προιόντων (π.χ. αρμεγμένο γάλα που πάει για επεξεργασία και φρέσκα λαχανικά) και τόσα άλλα που και εσύ θα έχεις στο μυαλό σου. Το ότι έχουμε συνδέσει την κατασκευή των Δημοσίων Εργων με την μίζα και την ρεμούλα, έχεις δίκιο αλλά οφείλω να σου πω ότι η Ελλάδα δεν έπεσε έξω ούτε από τα Δημόσια Έργα ούτε καν τους Ολυμπιακούς αγώνες. Η Ελλάδα έπεσε έξω γιατί ΠΛΗΡΩΝΕ σε μισθούς ΔΗΜΟΣΙΟΥ και Συντάξεις για ΟΛΟΥΣ (ιδιωτικούς και Δημοσίου) πολύ περισσότερα από αυτά που είχε στο ταμείο της. Και επειδή δεν τα είχε τα δανειζότανε. Και κάποτε τα δανειζότανε με χαμηλό επιτόκιο και μετά με μεγαλύτερο. Και επίσης άμα ήθελες να αγοράσεις ένα σπίτι και δεν είχες μία, πήγαινες στην Τράπεζα και έπαιρνες ένα δάνειο μέχρι την αντικειμενική αξία του σπιτιού και ένα δεύτερο για να καλύψεις την διαφορά μεταξύ αγοραίας τιμής και αντικειμενικής αξίας και όλα αυτά με εγγύηση ότι είχες ένα μισθό στο Δημόσιο ή δύο μισθούς στον ιδιωτικό τομέα. Και επίσης κανείς δεν έψαχνε αυτόν που έφτιαξε το σπίτι κόστη τιμολογία, καθαρά κέρδη και φόρο κλπ κλπ.
Αυτά, την καλημέρα μου και συγνώμη αν ξέφυγα....
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Jan 24, 2017 2:54 pm    Post subject: Reply with quote

Thanos_Pal wrote:
Η Ολυμπία πραγματικά είναι μια πονεμένη ιστορία, ένας απαράδεκτος δρόμος που έμεινε χωρίς παρέμβαση για 40 χρόνια. Σαν μικρότερος έχω μια απορία, γιατί τα έργα αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο σταμάτησαν στην Αρχαία Κόρινθο τα τέλη της δεκαετίας του 90? Εννοώ γιατί δεν συνεχίστηκε κομμάτι κομμάτι μέχρι την Πάτρα, όπως η Αθηνών-Λαμίας. Δεν υπήρχε χρηματοδότηση? Αν δούλευαν έστω και σταδιακά δεν θα ολοκληρωνόταν πιο εύκολα και φυσικά πιο γρήγορα ο δρόμος?


Ένας επιπλέον παράγοντας για την καθυστέρηση της αναβάθμιση της Κορίνθου - Πατρών σε αυτοκινητόδρομο ήταν και το γεγονός ότι την εποχή που κατασκευάστηκε η Ν.Ε.Ο. Κορίνθου - Πατρών κατασκευάστηκε με σαφώς ανώτερα χαρακτηριστικά σε σχέση με το υπόλοιπο εθνικό οδικό που κατασκευάστηκε την ίδια εποχή.

Ένας πραγματικός δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με νέα άνετη χάραξη που παρακάμπτει όλους τους οικισμούς, 100% ανισόπεδους κόμβους, ευρεία Λωρίδα Πολλαπλών Χρήσεων (έρεισμα) σε όλο το μήκος του άξονα, αρκετά σημεία με διατομή 2+2, μεγάλες ταχύτητες μελέτης κτλ.

Καμία σχέση με μεγάλα τμήματα του Αθηνών - Θεσσαλονίκης που κατασκευάστηκαν την ίδια περίοδο αλλά και πιο στενά ήταν και με κλειστές καμπύλες και με ισόπεδες διαβάσεις και διέρχονταν μέσα από πόλεις και χωριά.

Επομένως όταν ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980/1990 το μεγάλο πρόγραμμα αναβάθμισης του οδικού δικτύου σε αυτοκινήτοδρομο ήταν λογικό να προωθηθούν έργα είτε σε αυτά τα τμήματα του κεντρικού άξονα με φτωχά χαρακτηριστικά είτε σε περιοχές που το υπάρχον εθνικό οδικό δίκτυο ήταν τρομερά υποβαθμισμένο με δρόμους από το 1940 (Κόρινθος - Τρίπολη, Εγνατία).

Το πρόβλημα με την Ν.Ε.Ο. Κορίνθου - Πατρών δεν είχε να κάνει με τον δρόμο (όπως π.χ. η απόλυτη ξεφτίλα της Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων) αλλά με την κατακόρυφη αύξηση της κυκλοφορίας που καθιστούσε τον άξονα επικίνδυνο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Tue Jan 24, 2017 9:53 pm    Post subject: Reply with quote

Επιθεώρηση Σπίρτζη σέ Ολυμπία Οδό καί Εργοσέ
Τά σημαντικά ?
Θά γίνει προσπάθεια νά δωθούν τόν Φεβρουάριο καί τό Κιάτο -Ξυλόκαστρο, καί οι σήραγγες τής Παναγοπούλας.
Επίσης Δεκέμβριο,θά πηγαίνεις μέ τρένο στό Αίγιο...

https://goo.gl/6lJjPv
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Tue Jan 24, 2017 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

Την Κυριακή δούλευαν κανονικά κοντά στο Μεσολόγγι και τα νέα μάλλον είναι καλά!
1. Η άνω διάβαση στην περιοχή Χαλαζία (που συνδέει τη ε.ο με το Μεσολόγγι δυτικά και περνά πάνω από την υπό κατασκευή Ιονία Οδό) είναι στα τελευταία μερεμέτια, οπότε είναι θέμα ημερών να δοθεί προς χρήση και να μπορέσει έτσι να υπάρξει το τελείωμα στο οδόστρωμα της Ιονίας σε εκείνο το κομμάτι 30-40 μέτρων.

2. Στο Κεφαλόβρυσο που επίσης υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες είναι θέμα λίγων ημερών να δοθεί η άνω διάβαση και να διευθετηθούν όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις-αλλαγές (ε.ο Αντίρριο-Ιωάννινα, πρόσβαση προς Αιτωλικό κ.λπ), ενώ το πλέον αισιόδοξο είναι πως

3. Ξεκίνησαν κάποιες εργασίες στον κυκλικό κόμβο σύνδεσης της ε.ο με τον Α/Κ Χαλικίου. Αυτό είναι σημαντικό γιατί για να καταργηθεί η είσοδος στην παράκαμψη Αγρινίου από το Κεφαλόβρυσο (όπου μελλοντικά δεν θα υπάρχει κόμβος...) θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εισόδου από τον Α/Κ Χαλικίου που είναι σχεδόν έτοιμος εδώ και αρκετά χρόνια, όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές...

Ευελπιστώ στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας-Αποκριών να έχουν πρόστεθεί 33 ακόμα χμ νότια και μακάρι και άλλα τόσα βόρεια...

http://tilevoasartas.blogspot.gr/2017/01/blog-post_78.html
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Wed Jan 25, 2017 4:21 am    Post subject: Reply with quote

@Αriskop τη δεκαετία του 70 που κατασκευάστηκε η Κορίνθου-Πατρών ήταν όντως μπροστά από την εποχή της, όποτε μετά από 15 χρόνια που ξεκίνησε η αναβάθμιση του οδικού δικτύου θεωρούταν επαρκής για τον τότε φόρτο. Έτσι όπως το θέτεις είναι λογική η απόφαση να μην δοθεί προτεραιότητα, αλλά πιστεύω πως θα μπορούσαν να συνεχίσουν την αναβάθμιση ή τουλάχιστον να ενώσουν τα κομμάτια που ήταν 2+2. Επίσης μου κάνει εντύπωση αυτό που αναφέρεις για την Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Πριν τη δεκαετία του 90 είχε σε όλο το μήκος χαρακτηριστικά επαρχιακού δρόμου? Ήταν όπως στο πέταλο του Μαλιακού?

Συμφωνώ πάντως πως δεν υπήρχε ενιαία στρατηγική στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων, κάθε κυβέρνηση και κάθε Υπουργός προωθούσε τα έργα της περιοχής του δυστυχώς. Χαρακτηριστικοί παράδειγμα για μένα είναι η κατασκευή 3+ΛΕΑ του τμήματος Λεπτοκαρυά-Κλειδί του ΠΑΘΕ. Τεράστιο πλάτος με επαυξημένο κόστος συντήρησης και αντίκτυπο στα διόδια, όταν τις καθημερινές ο μ.ο. διέλευσης ειναι 1500 οχήματα... Με αυτά τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για 3 λωρίδες αντί για 2, θα μπορούσε να αναβαθμιστεί η κεντρική είσοδος της χώρας μας μέχρι τους Ευζώνους. Ομοίως και το Κόρινθος-Κιάτο πιο πρόσφατο παράδειγμα που ουσιαστικά έχει κατασκευαστεί με προδιαγραφές 3+ΛΕΑ.

Στα τωρινά, έχουμε χορτάσει με τα λόγια του Σπιρτζη, πλέον αν δεν τα οδηγήσουμε δεν πιστεύουμε. Αυτό για την Παναγοπουλα πάντως πρώτη φορά το λένε. Too good to be true... Δική μου εκτίμηση είναι ότι μέχρι Καθαρά Δευτέρα θα έχουμε σίγουρα Κιάτο-Ξυλόκαστρο και Φιλιππιαδα-Τεροβο.
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Wed Jan 25, 2017 10:05 am    Post subject: Reply with quote

Πέντε νεκροί στον Πύργος - Πάτρα σε τρία δυστυχήματα σε ούτε ένα μήνα, από την αρχή του έτους. Και ο μέγας μάγιστρος Σπίρτζης παίζει.. τον παπά (βάλτε το και με κεφαλαίο αν θελετε) με τις δημοπρατήσεις και τις υποβολές και τη χάραξη. Όλα αυτά δείχνουν ήδη πως ήταν εγκληματική η στρατηγική του τεμαχισμού του έργου, με προφανείς σκοπούς, που απειλεί να τινάξει το έργο στον αέρα πριν καν ξεκινήσει...
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Jan 25, 2017 10:05 am    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Cruiser

Έχω την εντύπωση ότι το παράδειγμα που φέρνεις σχετικά με το ποιοι δρόμοι έπρεπε να είναι αυτοκινητόδρομοι α4ν/α6ν ακυρώνεται από το παράδειγμα που δίνεις. Λες ότι η Εγνατία οδός πρέπει να είναι αυτοκινητόδρομος. Θα σου απαντήσω ότι η κίνηση στο Μέτσοβο Γρεβενά, και Ξάνθη Κήποι ούτε οδό ταχείας κυκλοφορίας δεν δικαιολογεί με βάση ετήσια στοιχεία (και όχι Σαββατοκύριακου) για τα επίπεδα κίνησης. Δεν νομίζω ότι πρέπει να το κρίνουμε έτσι το θέμα. Φτιάχνουμε καλύτερους δρόμους για να αφήσουμε στις επόμενες γενιές κάτι καλύτερο. Φτιάχνουμε καλύτερους και ασφαλέστερους δρόμους για να κάνουμε οικονομία στα καύσιμα, να εξασφαλίσουμε ταχύτερες μεταφορές προιόντων (π.χ. αρμεγμένο γάλα που πάει για επεξεργασία και φρέσκα λαχανικά) και τόσα άλλα που και εσύ θα έχεις στο μυαλό σου. Το ότι έχουμε συνδέσει την κατασκευή των Δημοσίων Εργων με την μίζα και την ρεμούλα, έχεις δίκιο αλλά οφείλω να σου πω ότι η Ελλάδα δεν έπεσε έξω ούτε από τα Δημόσια Έργα ούτε καν τους Ολυμπιακούς αγώνες. Η Ελλάδα έπεσε έξω γιατί ΠΛΗΡΩΝΕ σε μισθούς ΔΗΜΟΣΙΟΥ και Συντάξεις για ΟΛΟΥΣ (ιδιωτικούς και Δημοσίου) πολύ περισσότερα από αυτά που είχε στο ταμείο της. Και επειδή δεν τα είχε τα δανειζότανε. Και κάποτε τα δανειζότανε με χαμηλό επιτόκιο και μετά με μεγαλύτερο. Και επίσης άμα ήθελες να αγοράσεις ένα σπίτι και δεν είχες μία, πήγαινες στην Τράπεζα και έπαιρνες ένα δάνειο μέχρι την αντικειμενική αξία του σπιτιού και ένα δεύτερο για να καλύψεις την διαφορά μεταξύ αγοραίας τιμής και αντικειμενικής αξίας και όλα αυτά με εγγύηση ότι είχες ένα μισθό στο Δημόσιο ή δύο μισθούς στον ιδιωτικό τομέα. Και επίσης κανείς δεν έψαχνε αυτόν που έφτιαξε το σπίτι κόστη τιμολογία, καθαρά κέρδη και φόρο κλπ κλπ.
Αυτά, την καλημέρα μου και συγνώμη αν ξέφυγα....


H Εγνατία είναι διαμπερής δρόμος που συνδέει σύνορα της χώρας και είναι λογικό να γίνει Α/Δ ακόμα και αν κατά τμήματα δεν έχει τόση κίνηση , αν και αυτή η κίνηση έχει μεγάλες δυνατότητες να αναπτυχθεί τουλάχιστον την τουριστική περίοδο . Αλλά και η οδός ταχείας κυκλοφορίας όπως είναι σήμερα σε κάποια τμήματα ο Ε-65 με διατομή 2+2 με παράπλευρο αγροτικό δίκτυο έχει μεγάλη διαφορά κόστους και θα μπορούσε να γίνει χωρίς διόδια ή με πολύ χαμηλότερες τιμές .

Στο θέμα της χώρας όλα έπαιξαν ρόλο , αλλά για το θέμα των σπιτιών έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ άδικο και εδώ μιλάω εκ πείρας .

Μέχρι το 1998 οι τράπεζες δεν ασχολούνταν με την οικοδομή , εκτός της Κτηματικής και της ΑΣΠΙΣ και έδιναν μικρά δάνεια μέχρι το 50 % της αξίας και μέχρι 15 χρόνια αποπληρωμή σε λίγους και μόνο για πρώτη κατοικία .

Από το 1998 μέχρι το 2002 έδιναν όλες δάνεια , αλλά μόνο μέχρι το 60-65 % της αντικειμενικής αξίας .

Από τα μέσα του 2002 , Σημίτης , Παπαδήμος , Στουρνάρας , Λάτσης είπαν ότι οι Ελληνες δεν χρωστάνε πολλά σαν ιδιωτικό χρέος , αλήθεια ήταν αυτό και άρχισαν να δίνουν λεφτά σε όλους για τα πάντα . Αυτό διέλυσε την αγορά ακινήτων , γιατί οι τιμές των οικοπέδων διπλασιάστηκαν και τριπλασιάστηκαν , οι τιμές των υλικών ανέβηκαν 50-100 % , έγιναν σε μία νύχτα κατασκευαστές χιλιάδες άσχετοι που απλά είχαν ή δανείστηκαν λεφτά , το κόστος εκτοξεύτηκε , οι τιμές πώλησης ακολούθησαν και όλα αυτά έγιναν από αποφάσεις των τραπεζών . Το 2008 που οι τράπεζες σε παγκόσμιο επίπεδο πήραν τις ζημίες της άφρονης πολιτικής τους , στην Ελλάδα πάλι σε μία νύχτα ΜΗΔΕΝΙΣΑΝ κάθε δανεισμό , δημιουργώντας τα κόκκινα δάνεια που φωνάζουν τάχα σήμερα . Ταυτόχρονα το κράτος δεν άλλαζε τις αντικειμενικές αξίες ως όφειλε να κάνει κάθε φορά που άλλαζαν οι συνθήκες και κάθε 2 χρόνια το πολύ , αλλά πάντα κοίταζε τον εκλογικό κύκλο και ανάλογα έπραττε .
Αλλά και για τα έσοδα των πωλητών πάλι λάθος έχεις. Οι πωλητές ο φόρος που γλύτωναν ήταν 3,75 % επί της τιμής συμβολαίου . Αντίθετα ο αγοραστής γλύτωνε 11 % φόρο μεταβίβασης , 1,5 % συμβολαιογράφο , 1 % δικηγόρο , 1,5 % υποθηκοφυλακείο και αν είχε και δάνειο , που είχε σχεδόν πάντα , γλύτωνε άλλο 1,5 % . Αρα σύνολο 14-15,5 % . Δηλαδή 4 ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από τον πωλητή . Ποιόν λοιπόν ενδιέφερε να μην γραφτεί το πραγματικό τίμημα , παρά μόνο τον αγοραστή , ο οποίος γλύτωνε και το πόθεν έσχες . Το αποτέλεσμα της στρέβλωσης ήταν να αναγκάζεται και ο πωλητής να δείχνει χαμηλότερα έξοδα γιατί αλλιώς θα έβγαινε αρνητικός . Εάν λοιπόν το κράτος ήταν σωστό , αναπροσάρμοζε τις αξίες ως ώφειλε , ή ακόμα σωστότερα έβγαζε αντικειμενικό φόρο ανεξάρτητα της αξίας συμβολαίου , όλες αυτές οι στρεβλώσεις δεν θα υπήρχαν . Για τους πωλητές αν εμφάνιζαν τα πραγματικά έσοδα , θα εμφάνιζαν και τα πραγματικά έξοδα και ο ΦΟΡΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ . Θα πλήρωνε όμως περισσότερο φόρο το προσωπικό αφού θα εμφάνιζε τα έσοδα του , θα εισέπραττε και τον ΦΠΑ και τελικά θα ήταν και πιό σωστή η κατάσταση . Αλλά το κράτος ήθελε να χαιδεύει τους αγοραστές και τους οικοδόμους και εκεί υπήρχε και το μεγάλο κέρδος .

Ξέφυγα και εγώ αλλά έπρεπε να απαντήσω για την πλήρη γνώση του θέματος .
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Jan 25, 2017 10:18 am    Post subject: Reply with quote

Το Κόρινθος-Πάτρα κατασκευάστηκε στις αρχές του 70 και πράγματι ήταν καλός δρόμος για την εποχή του .

Ανάλογα είχε φτιαχτεί εκείνη την εποχή το Κατερίνη-Θεσσαλονίκη .

Το υπόλοιπο τμήμα πριν το 90 ήταν ακριβώς όπως ο Μαλιακός , αλλά αυτά είχαν κατασκευαστεί στα τέλη του 50 , αρχές του 60 , δηλαδή 10+ χρόνια πριν το Κόρινθος-Πάτρα .

Τα αυτοκίνητα εκείνη την εποχή ήταν ελάχιστα . Σκεφτείτε ότι οι αριθμοί κυκλοφορίας ήταν αύξοντες αριθμοί για όλη την χώρα και μέχρι το 50 ήταν 4ψήφιοι , το 1960 έφτασαν τους 100.000 , δηλαδή σε όλη την χώρα σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων υπήρχαν 80-90000 οχήματα και το 1972 που άλλαξαν οι αριθμοί και έβαλαν τα γράμματα και την εντοπιότητα το νούμερο ήταν στις 420.000 .

Δηλαδή μιλάμε για πολύ λιγότερα αμάξια από σήμερα 5-10 φορές λιγότερα και οι δρόμοι αυτοί ήταν άνετοι για την κυκλοφορία . Βέβαια επειδή είμαστε διαχρονικά κακοί οδηγοί και κουραδόμαγκες , είχαμε πολλά τροχαία με 2-3000 νεκρούς κάθε χρόνο , οπότε ο διαχωρισμός της κυκλοφορίας ήταν αναγκαίος .

Ακόμα να θυμίσω ότι εκείνες τις εποχές υπήρχαν καλές συγκοινωνίες με τρένο με μεγάλες πληρότητες παντού , αρκεί να σας πω ότι υπήρχαν 3-4 διεθνή τρένα κάθε μέρα για την Κεντρική Ευρώπη .
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Wed Jan 25, 2017 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Ένα πολύ καλό άρθρο, γιά τό Άκτιο-Αμβρακία, αναφορικά, μέ τήν χρησιμότητά του
https://goo.gl/oKkF1P
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Jan 26, 2017 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου κλειστή η Πατρών-Κορίνθου, από το Ρίο μέχρι τα Σελιανίτικα, λόγω των κατολισθήσεων στην Παναγοπούλα. Η ανακοίνωση:

- Παράταση της εκτροπής και των δύο κατευθύνσεων μεταξύ των Κόμβων Σελιανιτίκων και Ρίου στην Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών, μέχρι τις 02/02/2017. Στο διάστημα αυτό δεν θα συλλέγονται διόδια στους Σταθμούς Διοδίων Ρίου και Ζευγολατιού.

- Εν συνεχεία και μέχρι τις 15/02/2017, εκτροπή από την Ν.Ε.Ο στην Π.Ε.Ο. μόνο της κατεύθυνσης κυκλοφορίας προς Πάτρα, στο υποτμήμα μεταξύ Κόμβου Σελιανιτίκων και Ροδινής μέσω προσωρινού κλάδου.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Fri Jan 27, 2017 4:04 am    Post subject: Reply with quote

Εκτός από το κακό οδικό δίκτυο φυσικά και ευθυνόμαστε εμείς για τα τροχαία ατυχήματα, αυτό που αναφέρεις cruiser έχεις δίκιο. Ποτέ δεν είχαμε οδηγική παιδεία σαν λαός και ούτε θα αποκτήσουμε με τα μυαλά που κουβαλάμε.

Επί της ευκαιρίας, για την Πατρών-Πύργου που αναφέρθηκε, είχαμε ένα όντως τραγικότατο δυστύχημα το άκουσα και στις ειδήσεις. Οι εργολαβίες δεν βλέπω να περπατάνε, μου θυμίζει Ακτιο-Αμβρακία η όλη κατάσταση, ούτε το 2022 θα υπάρχει αυτοκινητόδρομος μέχρι τον Πύργο, και κατ εμε δεν χρειάζεται. Το έχω ξαναπεί, για το συγκεκριμένο άξονα κατά κύριο λόγο ευθύνεται η ανύπαρκτη οδηγική παιδεία των κατοίκων και των οδηγών τρακτέρ και άλλων αγροτικών μηχανημάτων, που πετάγονται στο δρόμο λες και μπαίνουν στο χωράφι τους. Ούτε στροφές υπάρχουν και η χάραξη είναι εντελώς πεδινή. Αντί λοιπόν για αυτοκινητόδρομο που θα τελειώσει στα 10 χρόνια, μέσα σε 2 χρόνια θα μπορούσαν να έχουν αναβαθμίσει τον υπάρχοντα δρόμο στα πρότυπα του Τρίκαλα-Λάρισα (ταχείας κυκλοφορίας) ή ακόμα και σαν τα τμήματα της Ε.Ο. 3 στο θεσσαλικό κάμπο ( 2+2 με ισόπεδους κόμβους)

Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με το Αμφιλοχία-Ακτιο, όπου ο δρόμος είναι απαράδεκτος με πολλές στροφές και σε πολύ κακή κατάσταση. Εκεί η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου είναι επιτακτική. Πραγματικά έστω τα πρώτα χιλιόμετρα από Ακτιο και την παράκαμψη Δρυμού να μπορέσουν να δώσουν θα είναι πολύ σημαντικό, αλλά ούτε κι αυτό το βλέπω.

Δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα της ΄σαλαμοποιησης' του έργου, δήθεν για να απασχοληθούν περισσότερες εταιρίες. Τα είδαμε με την Αμβρακία, θα τα δούμε και με το Πάτρα-Πύργος.
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Fri Jan 27, 2017 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Στον atlas του Michelin Europe 2017 δείχνει να κατασκευάζεται αυτοκινιτοδρομς κοντά στην Σκούρα Λακωνίας. Γνωρίζει κανεις τίποτα γι αυτο;
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Jan 27, 2017 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Προφανώς θα αναφέρεται στο κομμάτι Σκούρα - Πυρί της παράκαμψης Σπάρτης που παραδόθηκε στη κυκλοφορία λίγο πριν τα Χριστούγεννα.

Δεν είναι αυτοκινητόδρομος καθώς έχει χαρακτηριστικά εθνικής οδού, αλλά είναι η συνέχεια του Α71 Λεύκτρο - Σπάρτη.

Ένα video από το νέο δρόμο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Fri Jan 27, 2017 8:37 pm    Post subject: Reply with quote

Γιά τίς εργασίες τής Ιονίας Οδού, στόν νομό Ιωαννίνων

https://goo.gl/Bf9cX5
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Fri Jan 27, 2017 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

Άν κάποιος φίλος, γνωρίζει, τί πραγματικά σημαίνει αυτό....

https://goo.gl/WGnI8s
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Sat Jan 28, 2017 1:26 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ επιγραμματικά αφορά την έγκριση και διάθεση στον ανάδοχο κονδυλίων για:
εργασίες που ήδη έχει πραγματοποιήσει και για άλλες που ακόμα δεν έχει ξεκινήσει γιατί και να τις ξεκινούσε θα ήταν αδύνατο να τις πληρωθεί.

Παράδειγμα (αναφέρεται στη σελ 9): Κατά τη φάση σύνταξης του προυπολογισμού του έργου (πριν τη δημοπράτησή του) είχε προβλεφθεί ένα κονδύλι για τα στηθαία ασφαλείας που τότε ονομάζονταν ΜΣΟ και υπάγονταν σε ελληνικές προδιαγραφές, στο μεσοδιάστημα μέχρι σήμερα οι προδιαγραφές άλλαξαν και εναρμονίστηκαν με τα ευρωπαικά πρότυπα, το ίδιο αναγκαστικά έγινε και με τη μελέτη ασφάλισης της οδού που πλέον υπαγόρευε τη τοποθέτηση ΣΑΟ. Ακόμα όμως και αν τοποθετούνταν τα νέα στηθαία δεν θα ήταν δυνατόν να πληρωθούν στον ανάδοχο γιατί ο προυπολογισμός του έργου αφορούσε ΜΣΟ και όχι ΣΑΟ. Τέτοιου είδους προβλήματα είναι που αντιμετωπίζονται μέσω των Α.Π.Ε, Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε και των συμπληρωματικών συμβάσεων.
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Sat Jan 28, 2017 10:07 am    Post subject: Reply with quote

Thanos_Pal wrote:

Επί της ευκαιρίας, για την Πατρών-Πύργου που αναφέρθηκε, είχαμε ένα όντως τραγικότατο δυστύχημα το άκουσα και στις ειδήσεις. Οι εργολαβίες δεν βλέπω να περπατάνε, μου θυμίζει Ακτιο-Αμβρακία η όλη κατάσταση, ούτε το 2022 θα υπάρχει αυτοκινητόδρομος μέχρι τον Πύργο, και κατ εμε δεν χρειάζεται. Το έχω ξαναπεί, για το συγκεκριμένο άξονα κατά κύριο λόγο ευθύνεται η ανύπαρκτη οδηγική παιδεία των κατοίκων και των οδηγών τρακτέρ και άλλων αγροτικών μηχανημάτων, που πετάγονται στο δρόμο λες και μπαίνουν στο χωράφι τους. Ούτε στροφές υπάρχουν και η χάραξη είναι εντελώς πεδινή. Αντί λοιπόν για αυτοκινητόδρομο που θα τελειώσει στα 10 χρόνια, μέσα σε 2 χρόνια θα μπορούσαν να έχουν αναβαθμίσει τον υπάρχοντα δρόμο στα πρότυπα του Τρίκαλα-Λάρισα (ταχείας κυκλοφορίας) ή ακόμα και σαν τα τμήματα της Ε.Ο. 3 στο θεσσαλικό κάμπο ( 2+2 με ισόπεδους κόμβους)

Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με το Αμφιλοχία-Ακτιο, όπου ο δρόμος είναι απαράδεκτος με πολλές στροφές και σε πολύ κακή κατάσταση. Εκεί η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου είναι επιτακτική. Πραγματικά έστω τα πρώτα χιλιόμετρα από Ακτιο και την παράκαμψη Δρυμού να μπορέσουν να δώσουν θα είναι πολύ σημαντικό, αλλά ούτε κι αυτό το βλέπω.

Δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα της ΄σαλαμοποιησης' του έργου, δήθεν για να απασχοληθούν περισσότερες εταιρίες. Τα είδαμε με την Αμβρακία, θα τα δούμε και με το Πάτρα-Πύργος.


Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το ότι η υπάρχουσα ΕΟ είναι εντελώς κεντροβαρής από άποψη πληθυσμών και οικονομικής δραστηριότητας για το νόμο Ηλείας. Πιθανότατα η παλια (τότε) ΕΟ θα εξακολουθεί να έχει την περισσότερη κίνηση, και θα είναι και λιγότερο συντηρημένη.

Το θέμα είναι ότι η διαδικασία κατασκευής του αυτοκινητοδρομου είναι πολύ προχωρημένη, μιλάμε έχουν γίνει όλες οι απαλλοτριώσεις σε 75χλμ δρόμο και έργο και έχει ήδη υλοποιηθεί έργο πολλών εκατομμυρίων. Άρα, η κατάσταση είναι μονόδρομος (αγαπημένος Σουφλιάς...).
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 332, 333, 334 ... 419, 420, 421  Next
Page 333 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr