stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 304, 305, 306 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Wed Jun 29, 2016 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

Μην είσαστε τόσο αυστηροί βρε παιδιά.... Να δείξει κάτι και αυτή η κυβέρνηση πρωτού πέσει με πάταγο..... (άσχετα που τις πολεμούσε όλες τις συμβάσεις παραχώρησης όσο ήταν αντιπολίτευση).

Ο αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ όμως κάνει την πολύ σημαντική επισήμανση που εγώ ανατριχιάζω που την ακούω καθόσον την βιώνω στο περιβάλλον μου συστηματικά τα τελευταία χρόνια. "Να μην χαθεί αυτή η τεχνογνωσία που επέτρεψε σε Ελληνική εταιρεία να τρυπήσει 3000 μέτρα σε 14 μήνες". Και εννοεί: Κάντε κάτι να μην φεύγουν οι Έλληνες Μηχανικοί στο εξωτερικό.

Χαιρετισμούς στο Ζήση, στον Απόστολο, στον Μάριο, στην Νικολέτα, στον Χρήστο, στον Νικόλα, στον Μάριο και την Τζίνα, και τόσους άλλους.

Μυαλό δεν βλέπω να βάζουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Jun 29, 2016 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Αναλυτικό ρεπορτάζ για την Ιονία Οδό. Έχει ακόμα ανήφορο το έργο...

http://www.agrinioculture.gr/2016/06/29/to-thavma-tis-ionias-odou/
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Jun 30, 2016 7:13 am    Post subject: Reply with quote

Kαί τό ρεπορτάζ από τήν Ήπειρο, πιό λιτό

http://www.epiruspost.gr/reportaz/koinonia/38921-2016-06-28-21-12-39.html
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Fri Jul 01, 2016 6:55 pm    Post subject: Reply with quote

Τό ρεπορτάζ γιά τήν Ιόνια οδό, από τήν Καθημερινή

http://www.kathimerini.gr/865632/article/epikairothta/ellada/sthn-telikh-ey8eia-mpainei-h-ionia-odos
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Jul 04, 2016 8:32 am    Post subject: Reply with quote

Φωτό Μεσολόγγι-Αμφιλοχία.Στο ιχθυοτροφείο έπεσε άσφαλτος!

https://goo.gl/G1DlCV
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Mon Jul 04, 2016 10:19 am    Post subject: Reply with quote

Κάποιες φωτό που τραβήχτηκαν το Σάββατο 2/7/2016 από τον E-65 στην περιοχή της Ξυνιάδας:
Τα στόμια της σήραγγας που ανήκει στο πρώτο τμήμα που δεν κατασκευάζεται προς το παρόν:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020001_zpsi6wntxih.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020002_zpswsmhuma6.jpg

Από τον Αγ Στέφανο και με κατεύθυνση την Ανάβρα

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020003_zps5ubvm2xl.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020004_zpsnsvhi4gn.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020008_zpsexw7xjjr.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020009_zpsg2a9kecj.jpg

Εδώ τα μαντριά είναι έτοιμα για αποξήλωση:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020010_zpslgklffvq.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020011_zpsgoz8tovl.jpg

Εδώ η ανακατασκευή της επαρχιακής οδού πιο ανατολικά αφού ο αυτοκινητόδρομος περάνει πάνω από την παλιά όδευση:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020012_zps0s5akvil.jpg

κοιτάμε και πίσω προς την κατεύθυνση που ερχόμασταν

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020013_zps9jnntnxo.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020014_zps3czdsebn.jpg

Η κάτω διάβαση μερικά μέτρα πριν την διασταύρωση της επαρχιακής οδού με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή (Η καινούργια σιδηροδρομική γραμμή είναι πίσω μας).

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020016_zpsrvcmgvsj.jpg

Τώρα φαίνεται και η διάβαση:
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020017_zpssn7m8d4s.jpg

Ανεβαίνουμε στο επίχωμα και κοιτάμε πίσω μας προς Λαμία

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020018_zpsqfhhkbi3.jpg

και μπροστά μας προς Καρδίτσα

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020019_zpsovdcdgkt.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020020_zps8qyevcdw.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020021_zpshbw99tor.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020022_zps8uxqzo68.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020023_zps0lbi9abr.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020024_zpstlmpthqt.jpg

Και δυστυχώς δεν κατάφερα να φτάσω μέχρι τις Σήραγγες Τ2 και Τ3 καθόσον υπήρχαν απαγορευτικά. Γυρνάμε πίσω όμως και συνεχίζουμε στην επαρχιακή οδό και πάμε από την άλλη πλευρά του βουνού και βλέπουμε το δρόμο που κατεβαίνει από την Ξυνιάδα:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020025_zpsenqlmanl.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020026_zpswfiy24m5.jpg

Και εδώ κοιτώντας προς τα πίσω:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020027_zpsbgw6bwgs.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020028_zpssmrphsng.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020029_zpsc5j5nyim.jpg


http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020030_zpsrfgybpfj.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020031_zpspy96pcy5.jpg

Και εδώ δίπλα στη λίμνη Σκομόβου:

Εδώ πρέπει να γίνει κοιλαδογέφυρα. Σε σχέση με τον ένα μήνα που είχα ξαναπεράσει από το σημείο, υπάρχει πρόοδος αλλά νομίζω ότι είναι ένα σημείο που μπορεί να καθυστερήσει:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020032_zpstnbunw1l.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020035_zpsbeapgskh.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020036_zps9inovrwj.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020038_zpsrb2cibdp.jpg

Σε αυτή την κοιλαδογέφυρα δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη την τοποθέτηση των δοκών. Ίδια εικόνα σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020041_zpsx7fmndr0.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020042_zpsf081smnk.jpg

Η κατηφόρα προς την Ανάβρα και τον κάμπο της Καρδίτσας ξεκίνησε να παραλαμβάνει τις ασφαλτικές στρώσεις:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7020044_zpskt2stu0r.jpg



Και την Κυριακή 3/7/ 2016 επιστρέφοντας στην Αθήνα, κάποιες φωτό από την Ιονία οδό. Στην περιοχή του κόμβου με την Εγνατία. Έχουμε σταθεί στο δρομάκο που οδηγεί στην Δωδώνη:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030049_zpsotdrn0st.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030050_zpsyzcbp2bc.jpg

και από την άλλη πλευρά της Εγνατίας οδού.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030055_zpstnybedck.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030056_zps2xjkt07t.jpg

Στην περιοχή του στρατοπέδου στο Αυγό. Το στρατόπεδο έφυγε όχι όμως και οι κατοικίες που βρίσκονταν μετά. Φαίνεται μάλιστα οι ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν ακόμη τις οικίες τους. Οπότε το θέμα θα αργήσει.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030057_zpsn0uoi5xb.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030058_zpsehxyrgox.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030060_zps7d2173py.jpg

Πλησιάζουμε την περιοχή της γέφυρας πάνω από την εθνική οδό Ιωαννίνων - Άρτας

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030061_zpsksb5y0qd.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030062_zpsi5uc4fwv.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030063_zps9e90tc27.jpg

Εδώ οι πυλώνες της γέφυρας:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030064_zpszhkcphb6.jpg

Αφήνουμε την εθνική οδό και μπαίνουμε στην επαρχιακή οδό που οδηγεί στην Καμπή της Άρτας και η οποία περνά δίπλα από την Ιονία. Είμαστε 400 μέτρα από την προηγούμενη γέφυρα, λίγο πιο πάνω, στο εργοτάξιο της ΤΕΡΝΑ. Πρέπει να πέσει το βουνό έτσι ώστε να ανοίξει ο διάδρομος και ο αυτοκινητόδρομος να «δει» την γέφυρα που περνά πάνω από την εθνική οδό.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030065_zpsuctcocti.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030066_zpsorxsvuqs.jpg


Εδώ μπήκαμε για λίγο στον Αυτοκινητόδρομο με κατεύθυνση προς Άρτα:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030067_zps0mldgjvf.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030068_zpsa4wwnuyb.jpg

Σταθμός διοδίων:
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030069_zps6fs0kamw.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030070_zpsoux990hf.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030072_zpspaehqeap.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030073_zpsvnvqhrlc.jpg

Αλλά πέσαμε σε εργασίες και επιστρέψαμε πίσω:
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030074_zps54vndxk6.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030075_zpsjg7oeplb.jpg

Και παρακάτω:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030076_zpswaqlxtca.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030077_zps2xoah1ub.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030078_zpsrmmqxuzo.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030079_zpsgcrqkyro.jpg

Η γέφυρα στο Τσαγκαρόπουλο είναι έτοιμη και εντυπωσιακή:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030080_zpstbulkrkp.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030081_zpsmondfcqq.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030082_zpsh3amrfwv.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030076_zpswaqlxtca.jpg

Και οι εργασίες για την συναρμογή της εθνικής οδού με την Ιονία στην Καμπή:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P7030085_zpsa5arae3l.jpg

Συνοπτικά το τμήμα από την Άρτα μέχρι το Αυγό των Ιωαννίνων έχει τρία σημεία στα οποία συνεχίζονται οι εργασίες αλλά σίγουρα τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμο. Τα σημεία είναι:
1) Η συναρμογή με την υπάρχουσα παράκαμψη Άρτας
2) περί τo 1 Km στον Αμμότοπο
3) 6 Km πριν και μετά την γέφυρα στο Τσαγκαρόπουλο.

Από το Αυγό μέχρι την Εγνατία έχει κάποια θέματα ακόμη με απαλλοτριώσεις κλπ.

Από εκεί κάτω δεν είδα πολλά πράγματα καθόσον δεν μπόρεσα να μπω στην παράκαμψη της Αμφιλοχίας. Είδα όμως να τοποθετούν (Κυριακή μεσημέρι) πινακίδες σήμανσης. Στο Μεσολόγγι κάτι γίνεται αλλά θα πάρει μέχρι το Μάρτη. Στην Ρίζα κάτι κινείται και πλέον το μπάζωμα έχει ξεκινήσει που θα φέρει το δρόμο στα στόμια των σηράγγων της Κλοκοβας, μεταξύ της κάτω διαβασης που έχει κατασκευαστεί εδώ και καιρό και της υπάρχουσας εθνικής οδού:

Συνεχίζοντας προς Αθήνα μπήκαμε στην Ολυμπία της οποίας η πρόοδος στην Αχαΐα με απογοήτευσε. Δεν νομίζω ότι προλαβαίνει τον Μάρτη του 2017. Αντιθέτως από την Ακράτα και προς την Αρχαία Κόρινθο η εικόνα αλλάζει άρδην και έχουμε μέχρι τέλος του μήνα σίγουρα παράδοση του Αρχαία Κόρινθος Κιάτο (ήδη από τα νέα διόδια στο Ξυλόκαστρο και για 7 Km στο ρεύμα προς Αθήνα είχαμε κίνηση μόνο του ρεύματος προς Αθήνα με τελική ασφαλτική στρώση και τελική διαγράμμιση) ενώ και το Κιάτο - Ξυλόκαστρο μπορούν να το ολοκληρώσουν μέχρι τέλους του χρόνου. Θα ακολουθήσει το τμήμα μέχρι την Ακράτα. Αν θυμάται κάποιος ας δώσει το ακριβές πλάτος του κάθε ρεύματος κυκλοφορίας που (ανα-) κατασκευάζεται. Φαίνεται να είναι ελαφρά μεγαλύτερο από το σύνηθες 2+ΛΕΑ της τυπικής διατομής α 4 ν σ. Δυστυχώς εδώ δεν μπόρεσα να τραβήξω φωτό.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Jul 04, 2016 1:54 pm    Post subject: Reply with quote

ευχαριστούμε φιλε Engineer.
Πολύ ωραίο το υλικό σου. Βλέπω ότι και ο Ε65 θέλει δουλειά στο ορεινό του τμήμα.
Το πεδινό πρέπει να ειναι πλήρως διανοιγμένο στα ασφαλτικά.

Δε ξέρω τι γίνεται στα Τρίκαλα, και τη σύνδεση με την παράκαμψη Τρικάλων.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Jul 04, 2016 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλτατε Engineer, εξαιρετικο ρεπορταζ!!!
Περιμένω τον (πετσοκομμένο) Ε-65 πως και πως. Αν και η κοιλαδογέφυρα, διπλα απο τη λιμνη Σμοκοβου, θελει δουλεια ακομα, δειχνει οτι μεχρι το Μαρτιο θα προλαβουν. Απο Αναβρα και μεχρι Τρικαλα τα σημαντικά εχουν ολοκληρωθει. Η πλάκα ειναι πως, οταν παραδοθει αυτο το τμημα του Ε-65 θα εχουν ολοκληρωθει ουσιαστικες παρεμβασεις στην ηδη υπάρχουσα εθνικη οδο Ν. Μοναστηρίου-Καρδιτσας-Τρικάλων, που μας ταλανίζουν χρόνια.
Ήδη, το Σ/Κ που ανέβηκα Ασπροπόταμο, περπατησα ενα τμημα ολοκληρωμενο, απο Ι.Κ. Γεφυρίων μεχρι Σοφάδες, που ηταν ημιτελές για χρόνια. Πέρασα την "ολοφρεσκη" παράκαμψη Ριζοβουνιου και ετοιμαζονται να δωσουν και την παρακαμψη Αρτεσιανού. Επισης, διεσχισα την ολοκληρωμενη παρακαμψη Καρδιτσας μεχρι τον ισοπεδο κομβο για Τρικαλα(άλλο ενα εργο, που τραβηξε χρονια) και στριβοντας για Τρικαλα ειδα οτι η παρακαμψη Καρδιτσας συνεχιζε ολοκληρωμενη πλεον, προς τα δυτικά της πολης.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 8:20 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε Engineer. το γεγονός ότι έχουν κατασκευαστεί τα στόμια των σηράγγων της Όθρυος στο Ξυνιάδα-Λαμία, σημαίνει ότι το έργο πήγε στην αρχή να κατασκευαστεί σε ολόκληρο το τμήμα του (Λαμία-Καλαμπάκα) και στη συνέχεια έκοψαν τα δύο άκρα (Λαμία-Ξυνιάδα και Τρίκαλα Καλαμπάκα). Γιατί αν δεν απατώμαι έχουν γίνει έργα και στο τμήμα ΠΑΘΕ-Λιανοκλάδι παλιότερα αλλά και κοντά στην Καλαμπάκα. Ειδικά για το Τρίκαλα-Καλαμπάκα είναι τεράστιο κρίμα ότι το παράτησαν.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 8:38 am    Post subject: Reply with quote

@ superas.
Έτσι έχουν τά πράγματα. .
Ξεκίνησαν οι εργασίες τόν Ιανουάριο τού 2009.
Ο κουνιάδος μου δούλευαν στό κομμάτι στήν Καλαμπάκα.
Αλλά ήθελα τόν Ιούνιο τού 2010 η απαγόρευση. .
Η προσφυγή ήταν από τόν κυνηγετικό σύλλογο Γρεβενών
Η αιτία, δέν ήθελαν νά καταλήγει στήν Παναγιά
Είναι 100% έγκυρο,οι περιβαλλοντικές μελέτες τού Καλαμπάκα -Εγνατίας είχαν τήν έγκριση τού Αρκτούρου. .
Τώρα?
Δέντρα βλέπω νά γίνεται
Ειδικά μετά τήν έξοδο τής Βρετανίας, μειώνεται ο Ευρωπαϊκός προϋπολογισμός. ..
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 10:07 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ τους φίλους για τα καλά τους λόγια!

Πρέπει να σας πω ότι επέλεξα για το ταξίδι αυτό κατά την άνοδο μου προς την βορεια Ελλάδα να μην χρησιμοποιήσω τον Ε-75 μέχρι την Λαμία. Ανέβηκα από Ελευσίνα, Θήβα, Λιδαβειά, Τιθορέα, Αμφίκλεια, Λιλαία, Μπράλο Δαμάστα και μπήκα στην Λαμία και από εκεί για Λιανοκλάδι Στήρφακα Μοσχοκαρυά, Αγ Στέφανο, Ανάβρα και Καρδίτσα. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ διαδρομή αλλά σαφώς δύσκολη με αρκετές στροφές που δεν επιτρέπουν πολύ υψηλές ταχύτητες. Για όσους τους απασχολεί το θέμα, δεν πληρώνεις καθόλου διόδια από αυτό το δρόμο.

Ετσι είναι. Η σήραγγα Τ1 κατασκευαζόταν κανονικά στην αρχή (δεν νομίζω να έχει ξετρυπηθεί ακόμη) αλλά είναι στο τμήμα που κόπηκε. Προσπαθούν τώρα να πείσουν τους κοινοτικούς ότι μπορούν χωρίς νέο διαγωνισμό να αναθέσουν στον ανάδοχο του Ε-65 το τμήμα αυτό από την γεφυρα της Αλαμάνας στον Ε-75 όπου κανονικά ξεκινάει ο Ε-65, μέχρι τον Αγ Στέφανο στην Ξινιάδα από όπου τώρα θα ξεκινάει ο Ε-65, το οποίο έπρεπε να εκτελέσει στην αρχή αλλά αφαιρέθηκε από την σύμβαση παραχώρησης αλλά πλέον η χρηματοδότηση για το συγκεκριμένο τμήμα θα είναι εξολοκλήρου από ΕΣΠΑ και κρατικό προυπολογισμό. Είμαστε σε αναμονή της απάντησης από τις υπηρεσίες της E.E. Μακάρι να γίνει αλλά δεν είμαι αισιόδοξος.

Για το Τρίκαλα Εγνατία συμφωνώ και εγώ ότι είναι τεράστιο λάθος το γεγονός ότι το Τρίκαλα Καλαμπάκα που είχε ποσοστό ολοκλήρωσης πάνω από 50% (όλα τα τεχνικά είναι έτοιμα εκτός της γέφυρας πάνω από την εθνική οδό Ιωαννίνων Τρικάλων μετά την Καλαμπάκα) δεν συμπεριλήφθηκε στην επανεκκίνηση της Σύμβασης Κατασκευής. Αλλωστε το συγκεκριμένο υποτμήμα περνάει μέσα από τον κάμπο και δεν μπαινει στην περιοχή των Χασίων ώστε να στοιχειοθετείται η οποιαδήποτε παρατήρηση σε σχεση με το φυσικό περιβάλλον. Γιατί όπως είπε και ο Pindos10, καλές οι παρακάμψεις Καρδίτσας και Τρικάλων αλλά θα συμπληρώσω εγώ ότι είναι αστικές παρακάμψεις με φανάρια ή διασταυρώσεις και είναι ενδεχόμενο αναλόγως την ώρα π.χ. κατά την διάρκεια της νύχτας ή το μεσημέρι 3:30 με 5:30, να είναι προτιμώτερο να το κόψεις ευθεία μέσα από την πόλη και όχι να πας από την περιφερειακη οδο γιατι θα αργήσεις περισσότερο!!! Επίσης στα Τρίκαλα και αν θελετε να πατε προς Καλαμπάκα η έξυπνη κίνηση είναι να μην ακολουθησετε την πινακιδα που σας οδηγεί στην ανατολική παρακαμψη αλλά να πάρετε την δυτική που πλέον έκλεισε το δαχτυλίδι. Είναι περίσσότερα χιλιόμετρα αλλά εχει μηδενική κινηση και τα περισσοτερα φανάρια δεν λειτουργουν δινοντας προτεραιοτητητα στην κινηση επι της περιφερειακης οδου.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Καμία πρόοδος στο τέλος του Ε 65 στα Τρίκαλα.Θα τους περάσουμε τελικά εμείς με την Ιονία.

https://goo.gl/qIuhdv
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 8:50 pm    Post subject: Reply with quote

Βρήκα βίντεο από τίς Δηλώσεις τού κου Πενθερουδάκη ,τής Νέας Οδού, στά Ιωάννινα, 28/6 γιά τήν Ιόνια

https://m.youtube.com/watch?v=lkZ8IH_4Xws
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sat Jul 09, 2016 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ας αφήσουν τις παρουσιάσεις και ας κοιτάξουν να παραδώσουν κάποιο τμήμα της Ιόνιας οδού.
Ποιό το νόημα της παρουσίασης;;;Ο ομιλητής απλά πατούσε το πλήκτρο με το βέλος στον υπολογιστή του (εάν παρακολουθεί το site,τον ενημερώνω ότι υπάρχουν και ασύρματα τηλεχειριστήρια για την ίδια δουλειά) και διάβαζε τις διαφάνειες. Ούτε λέξη παραπάνω!!!!

Συμπέρασμα: Ξέρει να διαβάζει......

ΥΓ: Ούτε καν θα μπω στο κόπο να ψάξω τί θέση έχει στην εταιρεία και ποιό το βιογραφικό του. Χαμένος χρόνος.....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Tue Jul 12, 2016 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών σε δηλώσεις του ανέφερε ότι:

- Έως το τέλος Ιουλίου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα της Ολυμπίας Οδού μέχρι το Κιάτο, και το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου οι δύο σήραγγες Δερβενίου.

- Κατασκευάζεται παράπλευρος δρόμος από την Αρχαία Κόρινθο έως το Κιάτο, που θα έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του χρόνου, για την αποσυμφόρηση της παλαιάς εθνικής οδού.

- Τον Οκτώβριο θα ολοκληρωθεί πλήρως και ο αυτοκινητόδρομος του Μορέα με την περιμετρική της Καλαμάτας.

- Την Πέμπτη ο υπουργός Υποδομών θα δώσει στην κυκλοφορία τον κόμβο και την συνδετήρια οδό της Μεγαλόπολης.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Wed Jul 13, 2016 5:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ρεπορτάζ καί Βίντεο

Από τόν Ε 65.
78% η πρόοδος

Τέλη Μαΐου
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Jul 13, 2016 8:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ας ελπίσουμε να επιβεβαιωθούν και να δοθεί εντός του Αυγούστου η παράκμψη Αμφιλοχίας

http://www.aixmi-news.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=48570:να-και-κάτι-καλό
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Wed Jul 13, 2016 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

1/9 Θά δωθεί η Παράκαμψη Αμφιλοχίας.
Η παράκληση των ντόπιων εισακούστηκαν.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jul 14, 2016 11:31 am    Post subject: Reply with quote

Στο Google Earth, στις default εικόνες (προφανώς αργότερα θα περάσουν και στις ιστορικές φωτογραφίες) εμφανίζεται η περιοχή Μεσολογγίου - Αιτωλικού με ημερομηνία φωτοληψίας 6/6/2016, όπου φαίνεται ότι υπάρχει ακόμα αρκετή δουλειά στην Ιόνια Οδό.

Στην ίδια ευρύτερη περιοχή φαίνονται τα έργα στην οδό προς το Πλατυγιάλι στην περιοχή Αγ. Δημητρίου.

Επίσης με ημερομηνία 31/5/2016 εμφανίζεται η περιοχή Λαμίας έως Δομοκό. Φαίνεται επιτέλους ο νέος, αναμορφωμένος κόμβος εισόδου Λαμίας, η νέα Δυτική Παράκαμψη Λαμίας και η πρόοδος στα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής.

Στην Κρήτη πρόοδος υπάρχει στα έργα αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο του τμήματος Γούρνες - Χερσόνησος. Η νέα οδός παράκαμψης φαραγγιού Τοπολίων έχει ελάχιστη πρόοδο, ενώ στον ίδιο άξονα ολοκληρώθηκε η παράκαμψη Έλους.

Τέλος φαίνεται το νέο Αεροδρόμιο Πάρου και τα έργα της οδού προσπέλασης αυτού.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Thu Jul 14, 2016 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε mike για τις επισημάνσεις!

Γιάννη (giannis p) εννοείς πως αν δοθεί 1/9 το τμήμα και αυτό το καλοκαίρι θα σταματούν τα καραβάνια για καφέ και τυρόπιτα στον Καρβασαρά (Αμφιλοχία) ή ότι είναι το καλύτερο δυνατό από άποψη χρόνου και υπολειπόμενων εργασιών;
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Jul 14, 2016 1:19 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι. Εννοώ καί τό γνωρίζω, οι έμποροι τής Αμφιλοχίας, διά μέσου τού Κουρουμπλή καί Βαρεμένου,ζήτησαν νά είναι η παλαιά εθνική σέ χρήση όλο τό καλοκαίρι, σκεπτόμενοι πώς μέ τήν Ιόνια οδό δύσκολα κάποιος νά σταματήσει γιά καφέ, φαγητό ,καύσιμα
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Jul 15, 2016 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα το πρωι στο ρεύμα εισόδου από διόδια Κιάτου μέχρι Ζευγολατιο τα οχήματα κινούνταν και στις δύο λωρίδες του ρεύματος. το τμήμα φαινόταν 100% ετοιμο, με λευκη διαγράμμιση και πινακίδεσ
το αντίστοιχο τμήμα στο ρεύμα εξόδου δεν έχει πειραχτεί. Έχει ακόμη κολωνάκια στη μέση και κίτρινη διαγράμμιση. Λογικά θέλει ασφαλτόστρωση και νέα διαγράμμιση.

Απο Ζευγολατειο Αθήνα και τα δύο ρεύματα κινούνται στο ρεύμα εισόδουκαι σε σημεία έχει δουλειά ακόμη.
Back to top
View user's profile Send private message
kostakakis
New Member
New Member


Joined: 13 Jan 2009
Posts: 39

PostPosted: Fri Jul 15, 2016 8:52 pm    Post subject: Παραδόθηκε η Συνδετήρια Οδός Μεγαλόπολης Reply with quote

Αν και άργησε αρκετά παροδόθηκε στην κυκλοφορία ο ανισόπεδος κόμβος Μεγαλόπολης και η συνδετήρια αρτηρία με την είσοδο της πόλης.

Video Συνδετήρια Οδός Μεγαλόπολης
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Jul 15, 2016 10:05 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
Όχι. Εννοώ καί τό γνωρίζω, οι έμποροι τής Αμφιλοχίας, διά μέσου τού Κουρουμπλή καί Βαρεμένου,ζήτησαν νά είναι η παλαιά εθνική σέ χρήση όλο τό καλοκαίρι, σκεπτόμενοι πώς μέ τήν Ιόνια οδό δύσκολα κάποιος νά σταματήσει γιά καφέ, φαγητό ,καύσιμα


Πως δυσκολα ρε παιδια? Το 80% της καλοκαιρινης κινησης που περναει απο Αμφιλοχια παει για διακοπες, παραλια, μπανιο, θαλασσα δλδ Λευκαδα, Πρεβεζα, Ιονιο. Δεν πανε για μπανιο και διακοπες στην Αρτα που εχει 45 βαθμους και 80% υγρασια ουτε στην Καμπη.

Ακομα κ αν δοθει η παρακαμψη Αμφιλοχιας αυτο το 80% θα πισωγυρισει απο την εξοδο Αμφιλοχιας προς Αμφιλοχια για να παρει τον δρομο προς Βονιτσα αρα αναγκαστικα θα περασει μεσα απο την Αμφιλοχια κ τα μαγαζια τους.

Δεν θα γλιτωσουμε απο δαυτους αν δεν τελειωσει ο δρομος προς το Ακτιο.
Αρα αυτα που λενε οι τοπικοι παραγοντες ειναι μπουρδες. Οι μονοι που θα αποκοπουν ειναι οι κατοικοι του Στανου κ των χωριων πριν αλλα δεν νομιζω να σταματαγε κανεις εκει εκτος ισως απο τιποτα ΚΤΕΛατζηδες που τα παιρνουν απο τους μαγαζατορες για να κανουν εκει διάλειμμα.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Jul 20, 2016 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Πορεία εργασιών στο σημείο της καθίζησης, λίγο πριν τον Α/Κ Αμφιλοχίας, η οποία εμποδίζει την παράδοση της παράκαμψης Αμφιλοχίας το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου.

http://e-maistros.gr/main/%CF%80%CF%85%CF%81%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%88%CE%B7-%CE%B1/
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 304, 305, 306 ... 418, 419, 420  Next
Page 305 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr