View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri May 30, 2008 12:24 pm Post subject: |
|
|
Στις σελίδες 28-30 περιοδικού αυτοκινήτου ( Δε γράφω το όνομα για να μην κάνω διαφήμιση--Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να γράψω ( ας μου πει κάποιος admin ) αναφέρεται στη Μέθοδο της Σφαιροβολής που πραγματοποιείται στην Εθνική ( λέμε τώρα ) οδό Κορίνθου -Πατρών για την αύξηση της αντιολισθηρότητας του οδοστρώματος ( Το θέμα έχει θιχτ4εί και παλιότερα στο forum ).
Σήμερα το διάβασα. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri May 30, 2008 1:03 pm Post subject: |
|
|
Μπορείς να αναφέρεσαι σε άρθρα έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου.
Αυτό που δεν επιτρέπεται είναι η αντιγραφή και επικόλληση ολόκληρου άρθρου μέσα σε ποστ. Μπορείς όμως να αναφέρεις το link ενός άρθρου και να το σχολιάσεις απαραιτήτως μέσα στο ποστ σου. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri May 30, 2008 11:47 pm Post subject: |
|
|
Στο site της Εγνατίας υπάρχει ο παρακάτω χάρτης με ημερομηνία 1/6/08. (σήμερα 30/5)
http://www.egnatia.eu/files/images/Project_Status.jpg
Αν δεν κάνω λάθος η σήρραγγα Δρίσκου φαίνεται ωσ κατασκευασμένη ενώ φαίνεται να απομένουν κάποια λίγα χιλιόμετρα για να βγούμε στον ΑΚ Αράχθου.
Αν ο χάρτης είναι ακριβής ο δρόμος δείχνει να σταματά ακριβώς πριν την γέφυρα του Αράχθου...
Δώσαν το τμήμα στην κυκλοφορία με έξοδο που συνδέει με την παλιά Ε.Ο?
Για να μας πει κάποιος ειδικός.... corfu... να αισιοδοξώ???? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat May 31, 2008 1:14 am Post subject: |
|
|
Η Εγνατία συνηθίζει τα τμήματα που είναι προς σύντομη παράδοση να τα παρουσιάζει στους χάρτες της ως κατασκευασμένα. Σύμφωνα πάντως με τις πληροφορίες το τμήμα Πεδινή-Μπαλτούμα (λίγο δηλ πριν την γέφυρα του Αράχθου) θα παραδοθεί στην κυκλοφορία μέσα στον Ιούνιο (αμήν και πότε!) |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 4:15 pm Post subject: |
|
|
Μήπως να μας έλεγε και σε ποιο τμήμα αναφέρεται? ¶νω του μισού του προυπολογισμού της εγνατίας, πολύ κουλά ακούγονται όλα αυτά. Σα φτηνή λασπολογία, άντε να ισχύει για κανά τμήμα τοπικά ίσως, αλλά πολύ υπερβολικό φαίνεται το δημοσίευμα. |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 6:22 pm Post subject: |
|
|
Και μόνο απο τον τρόπο γραφής καταλαβαίνεις το επίπεδο και την αξιοπιστία του παραπάνω blog! Μήπως λέει για τα 3 χιλιόμετρα στο κομμάτι Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα? |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 11:44 am Post subject: |
|
|
ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑ ΧΑΡΑΞΗ
Χθες πήγα μια βόλτα από την ΧΘ 7,5 ΑΚ Ορφανίου εως ΧΘ 28 Κάτω Διάβαση Μελισσοκομείου .
Δυστυχώς πήγα απροετοίμαστος και δεν έχω φωτό όμως θα κάνω λεπτομερή ανάλυση και υπόσχομαι για φωτό το επόμενο 15ήμερο…
Από ΑΚ Ορφανίου και για τα επόμενα 1,5 χιλ τα χωματουργικά είναι αρκετά προχωρημένα όχι όμως σε σημείο να μπει χαλίκι ή στηθαίο (σχετικά εύκολο κομμάτι)
Το επόμενο χιλιόμετρο είναι απείραχτο στα χωματουργικά αλλά όλα τα τεχνικά έχουν τελειώσει …ήταν το μοναδικό κομμάτι που αναγκάστηκα να βγώ από την χάραξη.
Το τμήμα αυτό είναι σε μια ρεματιά όπως και το επόμενο αλλά δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο.
Στα επόμενα 2,5 χιλιόμετρα γίνεται πόλεμος εκσκαφεις, μπουλντόζες κ.λ.π. σε πλήρη διάταξη …το τμήμα έχει αρκετά νερά αλλά παλεύεται. Αυτά τα δύο κομμάτια είναι τα κρίσιμα
Στα επόμενα 2,5 χιλιόμετρα η διάνυξη έχει τελειώσει έχουν μπει κράσπεδα αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμα το στηθαίο και οι στρώσεις από το χαλίκι (μάλιστα το χαλίκι το στρώνουν με διαστρωτήρα.
Έχουμε φτάσει στην ΧΘ 15 Κάτω Διάβαση Ακροποτάμου που κι αυτή ετοιμάζεται .
Για το επόμενο 1,5 χιλ έχουν τελειώσει στηθαία, χαλίκια μένει μόνο η άσφαλτος.
Το επόμενο 1 χιλ τελειώνει εκεί που υπάρχει η γέφυρα που είχε βγάλει ο Mozart έχει γίνει πλήρη διάνυξη και μένουν λίγες στρώσεις χαλικιού το στηθαίο και η άσφαλτος .
Από εκεί και για 10 χιλ η Εγνατία είναι τελειωμένη μένει μόνο διαγράμμιση και η περίφραξη εκτός από 200 μέτρα που υπάρχει η επίχωση για την πρώτη άνω διάβαση οι άλλες τρεις έχουν τελειώσει .
Τέλος για το επόμενο χιλιόμετρο που τελειώνει στην κάτω διάβαση Μελισσοκομείου (το κουτί αν θυμάστε απο τις φωτό) τα χωματουργικά έχουν προχωρήσει οι προσβάσεις έχουν επιχωθεί…Φτάσαμε στην Χθ 28.
Από ΑΚ Ορφανίου έως στρυμώνα ΧΘ 0 απ’ότι είδα τα πρώτα 2 χιλ είναι σε χωματουργικά αρκετά προχωρημένα. Τα υπόλοιπα 3 (αρχή άνω διάβαση εο αμφίπολης προς γαληψό) πρέπει να έχουν ασφαλτωστρωθεί μέχρι το σημείο που ενώνεται με την παραλιακή και μένει η μεγάλη ευθεία προς τον στρυμώνα 2 χιλ όπου ο ένας κλάδος είναι στα χαλίκια και ο άλλος κλάδος (υπάρχων δρόμος θα ανακατασκευαστεί).
Με λίγα λόγια εγώ ποντάρω ότι θα τελειώσουν φέτος....το αργότερο μάρτη 2009. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 4:57 pm Post subject: |
|
|
Εγώ το Σαββατοκύριακο είχα πάει Αλεξ/πολη με το πετούμενο και θα σας πω τις εντυπώσεις μου από ψηλά. Ούτε εγώ έβγαλα φώτο.
Το Μέστη Μάκρη από ψηλά μια κούκλα. Όλο ασφαλτοστρωμένο και στα τελευταία χιλ. προς την προσωρινή παράκαμψη, σκυροδετούν τα τοιχεία.
Στον Α/Κ Δυτ. Ξάνθης και μέχρι το τούνελ του Νέστου, έχουν τελειώσει πλήρως τα χωματουργικά και έχουν ρίξει χαλίκι.
Μετά πήγα από παράλια χάραξη κι έτσι δεν είδα την μεσόγεια χάραξη.
Κάποια στιγμή στην αρκούδα κροσάρισα τη χάραξη της εγνατίας στο ύψος των σηραγγών Βελανιδιών, Πριονίων, Αγναντερού. Αυτό που ξεχώρισα είναι πως έγιναν στις περισσότερες σήραγγες οι προεκτάσεις των στομίων. Έχουν δηλαδή χτιστεί κάποια μέτρα προς τα έξω και πρέπει τώρα να καλυφθούν με χώμα. Επίσης έχει διανοιχτεί (δεν ξέρω αν ανοίχτηκε τελείως) η σήραγγα Αγ. Τριάδος που αν θυμάστε καλά από παλιώτερες φώτο ξεκινούσαν τα στόμια.
Τέλος στην Μπαλντούμα έχει ασφαλτοστρωθεί από την έξοδο της σήραγγας Δρίσκου μέχρι την ένωση με την ΕΟ. Δεν ήταν ασφαλτοστωμένη μόνο η ράμπα που θα τις συνδέσει. Στη γέφυρα Αράχθου έχουν συνδεθεί οι 4 πυλώνες, οι δύο επώμενοι έχουν τελειώσει καθ' ύψος και ο έβδομος ίσα που αρχίζει να ανεβαίνει.
Θέλω να πιστεύω πως το μεθεπώμενο Σαββατοκύριακο το κομάτι Πεδινή - Μπαλντούμα, που μας έχει ταλαιπωρήσει τόσο, θα παραδωθεί στην κυλοφορία. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 5:37 pm Post subject: |
|
|
Νέοι Αυτοκινητόδρομοι στην Αττική...
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=38698
Αν μη τι άλλο εντυπωσιακά,αλλά στην τελική ήμαρτον ρε,ήμαρτον,ακόμα δεν ξεκίνησαν οι καινούριοι αυτοκινητόδρομοι...Θα τα πάρουν αυτά τα έργα οι ίδιες εταιρείες και θα κατασκευάσουν πρώτα της Αττικής και μετά τους αυτοκινητόδρομους ( Θα αφήσουν την υπόλοιπη Ελλάδα πάλι μπουκάλα) |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 6:50 pm Post subject: |
|
|
Από ότι φαίνεται και από το δημοσίευμα της εφημερίδας για πολλά οδικά έργα πάμε για ολοκλήρωση για το 2009 οποτε μάλλον και η Εγνατία πήρε παράταση και με την βούλα για ένα χρόνο....
Έστω και έτσι καλά είναι!!!
``Δύο από τα προβληματικά προγράμματα των οδικών αξόνων και των μεταφορών, έχουν ήδη ατύπως πάρει την παράταση με την αιτιολογία της επιβάρυνσης της πορείας των έργων λόγω των πυρκαγιών του 2007 (σχετική δήλωση τον Μάρτιο της αρμόδιας επιτρόπου Ντ. Χούμπνερ). Δηλαδή οι Αρχές θα μπορούν να στέλνουν τιμολόγια προς πληρωμή στις Βρυξέλλες μέχρι το τέλος του 2009.´´
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=57297736 |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 12:36 am Post subject: |
|
|
Μια ερωτηση...Σε ποιους αξονες έχουν αρχισει τα έργα?(στον ανατολ.πελοπον. άρχισαν ,στον ΒΔ αξονα πελοπον.αρχιζουν μεσα Ιουνιου,)Η Ιονια οδος ,η Κεντρικης ελλαδοςκαι η Αθηνων Θεσσαλονικης(εκτος μαλλιακου)έχουν ξεκινησει? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 12:10 pm Post subject: |
|
|
Συνέντευξη Τύπου Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά για την παρουσίαση του έργου «Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής»:
http://www.minenv.gr/download/2008-06-02.neoi.aftokinitodromoi.attikis.doc
Ας δούμε τώρα αναλυτικότερα τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου:
Οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής περιλαμβάνουν:
1) Τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού, από την νότια απόληξη της Αττικής Οδού στην Κατεχάκη έως την Λεωφ. Ποσειδώνος, μήκους 14,5 χλμ.
2) Τη μεγάλη Σήραγγα Υμηττού, μήκους 3,5 χλμ, με τις εκατέρωθεν προσβάσεις της, που συνδέει τη Νότια Πλευρά του Λεκανοπεδίου με τα Μεσόγεια, από Α/Κ Σακέτα μέχρι τον Α/Κ Μεσογείων, μήκους 7,5 χλμ.
3) Τον Οδικό ¶ξονα σύνδεσης Μεσογείων – Ραφήνας, από τον Α/Κ Μεσογείων (μετά τη μεγάλη Σήραγγα Υμηττού) μέχρι τη Ραφήνα, μήκους 17,0 χλμ. με ενδιάμεσο Α/Κ προς Αττική Οδό και Αεροδρόμιο. Προβλέπεται η επέκταση και η σύνδεσή τους από τη Ραφήνα μέχρι την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας στις Αφίδνες, μήκους άλλων 25 χλμ.
4) Τον Οδικό ¶ξονα Μεσογείων – Αγ. Μαρίνας, από τον Α/Κ Μεσογείων μέχρι την Αγία Μαρίνα, μήκους 11,5 χλμ.
5) Την ολοκλήρωση του ¶ξονα Σταυρού – Ραφήνας, σε μήκος άλλων 2,9 χλμ. μέχρι τον Α/Κ Σπάτων, (επί του άξονα Α/Κ Μεσογείων Ραφήνας)
6) Την ανακατασκευή και υπογειοποίηση της Λεωφ. Ποσειδώνος, μήκους 1,4 χλμ.
Χάρτης: http://www.minenv.gr/download/2008-06-02.neoi.aftokinitodromoi.attikis.pdf |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 8:45 pm Post subject: |
|
|
Ραδιοφωνική Συνέντευξη στο ΕΡΑ Δυτικής Μακεδονίας στις 02.06.08 του προέδρου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. για παράδοση έως τα τέλη του 2008 εκτός πολύ μικρών τμημάτων. Δεν διευκρινίζονται, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ποια τμήματα θα παραδοθούν αργότερα.
Εντός ημερών παραδίδεται και ο κλάδος του κάθετου άξονα από Πτολεμαΐδα στην Κοζάνη, ενώ σημείωσε πως αναμένεται εντός του έτους η Υπουργική απόφαση για τα διόδια στον Πολυμύλο.
Πηγή: Δίκτυο ΕΡΑ Δυτικής Μακεδονίας http://news.ert.gr/local/news.asp?id=396796 |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 9:07 pm Post subject: |
|
|
Εντύπωση μου κάνει η νέα χάραξη για το κομμάτι που περιλαμβάνει τη σήραγγα του Υμηττού. Πολύ βορειότερα από τον προηγούμενο σχεδιασμό και με πολύ μεγαλύτερο μήκος σήραγγας.
Μιλάμε πλέον όχι για σύνδεση της περιοχής του αεροδρομίου και των Μεσογείων με τα νότια προάστια (όπως λανσαρόταν παλαιότερα), αλλά ουσιαστικά για σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας. Τι πάει να κάνει ο Σαρακατσάνος; Να "την φέρει" στον Μπόμπολα; Γιατί αν υλοποιηθεί αυτή η χάραξη, στην ουσία η Αττική Οδός θα χρησιμοποιείται (όσον αφορά στα Μεσόγεια) μόνο για την εξυπηρέτηση των βορείων, άντε και των δυτικών προαστίων. |
|
Back to top |
|
|
Panagiotis New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 14
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 7:30 am Post subject: |
|
|
Γεια χαρα σε ολους και συγχαρητηρια για την θαυμασια δουλεια που κανετε.
Στις χθεσινες του δηλωσεις ο Σουφλιας μιλησε και για βελτιωσεις στον Κηφισο απο τισ Τρεις Γεφυρες εως και τον κομβο της Μεταμορφωσης.
Ξερει κανεις κατι συγκεκριμενο γι αυτες τισ βελτιωσεις?
Σε ενα παλιοτερο (πολυ παλιοτερο) ποστ κατι ειχε αναφερθει, αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το εντοπισω μεσα σε τοσες σελιδες. Στις Τρεις Γεφυρες ο Κηφισος εχει αρκετα περιεργη χαραξη, εξαιτιας αποχετευτικων εργων. Το αποτελεσμα ειναι να υπαρχει μια τεραστια βοηθητικη στο σημειο αυτο, η οποια παρεπιπτοντως δεν εχει καμια μα καμια σημασια, (απλα παρκαρουν φορτηγα). Μηπως καποιος γνωριζει κατι σχετικο με την αναβαθμιση που θα γινει στο συγκεκριμενο σημειο?
Δυστυχως, το συγκεκριμενο ποστ το εχω ηδη ποσταρει (και μαλιστα δυο φορες) στην Αθηνα των ονειρων μας. Συγχωρεστε μου το τριπλο πλεον ποσταρισμα. Νεος ειμαι στο φορουμ. Σιγα σιγα θα μαθω... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 9:32 am Post subject: |
|
|
Γεια σου ρε corfu με τα εναέρια μέσα.... Μας έχεις ξεπεράσει κατά πολύ πια!
Ήθελα να σε ρωτήσω, μεταξύ των σηράγγων Αγ. Τριάδος και Συρτού, στο κομμάτι δηλαδή που γίνεται η γέφυρα, πώς τα είδες τα πράγματα; |
|
Back to top |
|
|
vshadow New Member
Joined: 12 Apr 2005 Posts: 25 Location: Athens
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 9:32 am Post subject: |
|
|
Panagiotis wrote: | Γεια χαρα σε ολους και συγχαρητηρια για την θαυμασια δουλεια που κανετε.
Στις χθεσινες του δηλωσεις ο Σουφλιας μιλησε και για βελτιωσεις στον Κηφισο απο τισ Τρεις Γεφυρες εως και τον κομβο της Μεταμορφωσης.
Ξερει κανεις κατι συγκεκριμενο γι αυτες τισ βελτιωσεις?
Σε ενα παλιοτερο (πολυ παλιοτερο) ποστ κατι ειχε αναφερθει, αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το εντοπισω μεσα σε τοσες σελιδες. Στις Τρεις Γεφυρες ο Κηφισος εχει αρκετα περιεργη χαραξη, εξαιτιας αποχετευτικων εργων. Το αποτελεσμα ειναι να υπαρχει μια τεραστια βοηθητικη στο σημειο αυτο, η οποια παρεπιπτοντως δεν εχει καμια μα καμια σημασια, (απλα παρκαρουν φορτηγα). Μηπως καποιος γνωριζει κατι σχετικο με την αναβαθμιση που θα γινει στο συγκεκριμενο σημειο?
Δυστυχως, το συγκεκριμενο ποστ το εχω ηδη ποσταρει (και μαλιστα δυο φορες) στην Αθηνα των ονειρων μας. Συγχωρεστε μου το τριπλο πλεον ποσταρισμα. Νεος ειμαι στο φορουμ. Σιγα σιγα θα μαθω... |
Το μόνο σχετικό το οποίο ανέφερε στη συνέντευξή του ήταν το εξής:
Quote: | Με την διαπλάτυνση της Λ. Κηφισού από τις Τρεις Γέφυρες έως τον Κόμβο Μεταμόρφωσης, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ. |
Διάβασε τη συνέντευξη να δεις:
http://www.minenv.gr/download/2008-06-02.neoi.aftokinitodromoi.attikis.doc
Εδώ έχει και το χάρτη με τα νέα έργα, αλλά δε δείχνει τίποτα στις Τρεις Γέφυρες, άρα δε σε ενδιαφέρει:
http://www.minenv.gr/download/2008-06-02.neoi.aftokinitodromoi.attikis.pdf |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 10:14 am Post subject: |
|
|
Supera για να είμαι ειλικρινείς από το σημείο που πέρασα είδα το ανατολικό στόμιο της σήραγγας Αγ. Τριάδος, και από πίσω δεν είδα και πολλά πράγματα. Η γέφυρα που αναφέρεις είναι μικρή και δεν νομίζω να υπάρχουν προβλήματα ή καθυστερήσεις στην κατασκευή της.
Μόλις έλαβα τηλέφωνο από γραφεία ΕΟΑΕ των Ιωαννίνων. Έχουν στείλει τα κοστούμια στο καθαριστήριο και ετοιμάζονται. Παράδοση την
ΠΕΜΠΤΗ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ. Το Σάββατο θα μου το επιβεβαιώσει 100%.
Αυτό θα πει Anterprima ενημέρωση.
¶ντε μάγκες ετοιμάστε τις σαμπάνιες. |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 12:34 pm Post subject: |
|
|
Admin wrote: | Εντύπωση μου κάνει η νέα χάραξη για το κομμάτι που περιλαμβάνει τη σήραγγα του Υμηττού. Πολύ βορειότερα από τον προηγούμενο σχεδιασμό και με πολύ μεγαλύτερο μήκος σήραγγας.
Μιλάμε πλέον όχι για σύνδεση της περιοχής του αεροδρομίου και των Μεσογείων με τα νότια προάστια (όπως λανσαρόταν παλαιότερα), αλλά ουσιαστικά για σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας. Τι πάει να κάνει ο Σαρακατσάνος; Να "την φέρει" στον Μπόμπολα; Γιατί αν υλοποιηθεί αυτή η χάραξη, στην ουσία η Αττική Οδός θα χρησιμοποιείται (όσον αφορά στα Μεσόγεια) μόνο για την εξυπηρέτηση των βορείων, άντε και των δυτικών προαστίων. |
Ακριβώς την ίδια εντύπωση αποκόμισα και γω βλέποντας τον χάρτη. Στην ουσία δε μιλάμε πλέον για αυτοκινητόδρομο που θα συμπληρώνει τους υπάρχοντες, αλλά καθαρά για ανταγωνιστικό προς την Αττική Οδό, τουλάχιστον στα Μεσόγεια και στο Κέντρο, αχρηστέυοντας στην ουσία την περιφερειακή του Υμμητού.
Αλλά και η χάραξη προς Ραφήνα φαίνεται λίγο άσχετη. Δε την καταλαβαίνω. Και μόνο το γεγονός οτι ενώ υπήρχε μεχρι το Πικέρμι αυτοκινητόδρομος που το μόνο που χρειαζόταν ήταν να επιμηκυνθεί και να ολοκληρωθεί μέχρι την Ραφήνα, τώρα μιλάμε για νέες χαράξείς μέσα απο τα Μεσόγεια, τα λέει όλα.
Απορρώ ακόμα αν η Αττική Οδός θα καταθέσει προσφορά. Ίδωμεν... |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 11:37 pm Post subject: |
|
|
Ίσως θα πρέπει να σκεφτούμε μήπως υπάρχει κάποιος -σχετικά άγνωστος- σχεδιασμός οικοδόμησης κάποιων περιοχών, που σχετίζονται με αυτό το δρόμο και δικαιολογούν αυτή την χάραξη. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jun 05, 2008 10:44 am Post subject: |
|
|
Δώθηκε στην κυκλοφορία το επίχωμα που είχε κατασκευαστεί στην ΕΟ Ιωαννίνων - Μετσόβου στο σημείο κάτω από τις σήραγγες Τ6 - Τ8, για να μπορέσουν να κατασκευάσουν το τεχνικό (οπλισμένο επίχωμα) ανάμεσα από τις δύο σήραγγες. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Jun 05, 2008 11:33 am Post subject: |
|
|
Δεν θα έλεγα ότι είναι ανταγωνιστικός ο νέος αυτοκινητόδρομος προς την περ. Υμηττού. Αυτό που συνάγεται σχεδόν αβίαστα είναι ότι η χάραξη των δρόμων καταδεικνύει που θα λάβει χώρα η γενικότερη επέκταση της Αθήνας. Και καλό και κακό, καθόσον μαζί με τους δρόμους θα πρέπει να υπάρξει και κάποια χωροθέτηση της περιοχής εφόσον εδώ δε μιλάμε για Αττική οδό που περνάει μέσα από αστικές περιοχές αλλά για χωράφια σε πολλά σημεία τα οποία από την επαύριο κιόλας των ανακοινώσεων αυτών θα αρχίσουν να δέχονται οικιστικές και κατασκευαστικές πιέσεις. Ποιές θα είναι οι χρήσεις γης;
Πάντως, άσχετο αλλά έτσι όπως πάει το πράγμα σε λίγα χρόνια βλέπω τον Υμηττό να παίζει ρόλο ενός υπερμεγέθους Λυκαβηττού έτσι κλεισμένος στη μέση λεωφόρων και δομημένων εκτάσεων.
Αλλά εδώ η συζήτηση πάει μακριά και εκτός θέματος... |
|
Back to top |
|
|
|