stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 298, 299, 300 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Apr 08, 2016 2:13 pm    Post subject: Reply with quote

O sintix έχει δίκιο.Ο άξονας είχε σχεδιαστεί αρχικά ως Σιάτιστα-Ιεροπηγή.Μέχρι να υλοποιηθεί και αφού έγινε ο δρόμος από την αλβανική πλευρά και νέος συνοριακός σταθμός,ο άξονας κέρδισε μερικά χιλιόμετρα και κάνει πλέον τον κύκλο σε πιο δύσκολο ανάγλυφο και από τις δύο πλευρές...
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Apr 08, 2016 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Sintix ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
Το κομμάτι βορείως Ιεροπηγής μπορείς να το δεις παίζοντας με το ρολογάκι του GE με ημερομηνία επίσης 7/2015, αλλά με λίγα συννεφάκια. Διακρίνεται άλλη μια μικρή σήραγγα πριν την Κρυσταλλοπηγή.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Apr 08, 2016 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

https://www.youtube.com/watch?v=uPMqQx5nhO4

Βιντεάκι από τον Α71.
Λέγεται πως η παράδοση στη κυκλοφορία θα γίνει στις 18 Απριλίου.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Fri Apr 08, 2016 7:34 pm    Post subject: Reply with quote

Η αληθεια ειναι πως δεν εχουμε ασχοληθει

πολυ, με τον αξονα, Κορομηλια- Κρυσταλλοπηγη

Βρηκα, αυτο το αρθρο , πριν απο ενα μηνα

Φαινεται, πως εχει ακομα , πολυ δρομο


http://deskastoria.blogspot.gr/2016/03/blog-post_66.html
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Fri Apr 08, 2016 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδη οι αριθμοι, λενε πολλα

Απο την Εγνατια οδο

Κορομηλια- Κρυσταλλοπηγη, περιπου 78%

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A960%CE%9446%CE%A88%CE%9F%CE%9D-%CE%9E%CE%95%CE%9D?inline=true

Και 60 %

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A94%CE%98%CE%9946%CE%A88%CE%9F%CE%9D-%CE%A4%CE%9F%CE%97?inline=true

Επισης, τελη Φεβρουαριου, στο Μανδρα- Ψαθαδες, ηταν στο 90%

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9B%CE%A9%CE%A346%CE%A88%CE%9F%CE%9D-%CE%98%CE%91%CE%9B?inline=true

Για το Φλωρινα - Νικη, τελευταια αναφορα τον δεκεμβριο, με 85%

https://diavgeia.gov.gr/f/egnatia_odos

Για τον δρομο Δερβενι-Σερρες, τελευταια πληρωμη, τον περασμενο
δεκεμβριο, περιπου 80%


https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%91%CE%A9%CE%A046%CE%A88%CE%9F%CE%9D-%CE%9B4%CE%9A?inline=true

Ελπιζω μονο, να μην σταματησαν οι εργασιες
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Apr 11, 2016 1:55 am    Post subject: Reply with quote

http://www.epiruspost.gr/reportaz/koinonia/37529-2016-04-10-12-30-27.html

Κούμπωσε.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Tue Apr 12, 2016 9:32 am    Post subject: Reply with quote

Βρηκα, το παρακατω, ενδιαφερον, κειμενο, στην διαυγεια.

Τελος δεκεμβριου του 2015, η προοδος εργασιων στην Ολυμπια οδο

ηταν 69,53 %

Μαλιστα αναφερει ποσο ηταν η προοδος, κατα το παρελθον


https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A4%CE%9F%CE%944653%CE%9F%CE%9E-%CE%9B%CE%A9%CE%9C?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Apr 13, 2016 9:27 pm    Post subject: Reply with quote

Άρθρο για την επίλυση εκκρεμοτήτων στην Ολυμπία Οδό:

http://www.kathimerini.gr/856477/article/epikairothta/ellada/h-korin8oy---patrwn-ena-vhma-pio-konta-sthn-oloklhrwsh

Γνωρίζει κάποιος αν στο τμήμα Κόρινθος-Κιάτο θα έχει σιδερένια διπλά διαχωριστικά και όχι τσιμεντένια;

Σε χθεσινό μου πέρασμα στην Ιονία ασφαλτοστρώνονταν το τμήμα Κουβαράς-Ρίβιο. Θα ανεβάσω φώτο σύντομα από το σημείο που είχε ανεβάσει ο Πίνδος 2 φώτο 20 μέρες πριν. Πιθανότατα το θέμα με το ιχθυοτροφείο λύθηκε όπως μπορούσα από μακρυά να δω...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Apr 13, 2016 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

Και ένα βίντεο από τις εργασίες στο τελευταίο τμήμα του Μορέα (Παράκαμψη Καλαμάτας)

https://www.youtube.com/watch?v=9h3jRaTCJ0Y
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Apr 13, 2016 10:28 pm    Post subject: Reply with quote

Ξέρει κανείς αν θα δοθεί συνεχόμενο το τμήμα παράκαμψη Αγρινίου, Κουβαράς Ριβιο παράκαμψη Αμφιλοχίας και με τη μια το καλοκαίρι ή σταδιακά σε δυο φάσεις; Θα υπάρχει έξοδος στο Στάνο ή όχι?
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Apr 13, 2016 11:25 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ στα τοπικά μέσα Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Αμφιλοχία μιλάνε για όλο το τμήμα μαζί 26 χιλιόμετρα συνολικά με 3 κόμβους: τον Α/Κ Κουβαρά (χ.θ 75,5) που είναι εντελώς έτοιμος και με 2 πλευρικά δίοδια, τον Α/Κ Αμβρακίας (knauf-χ.θ 84,5) που έχει λίγο δουλίτσα στη σύνδεση με την υπάρχουσα ε.ο και Α/Κ Αμφιλοχίας (χ.θ 101,5) που ανακοινώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τη σύνδεση του με την ε.ο Αντιρρίου-Ιωαννίνων.
Ο χρόνος παράδοσης προσδιορίζεται κάπου στα μέσα Ιουλίου-όχι επίσημα...
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Apr 13, 2016 11:37 pm    Post subject: Reply with quote

Και το Αμβρακία-Άκτιο έχει μεγάλη σημασία για να αντικαταστήσει επιτέλους τον υπάρχοντα τραγικό και θανατηφόρο καρόδρομο.
48,5 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου,με υποδεέστερα χαρακτηριστικά ( 16-17 μέτρα η διατομή της οδού αν θυμάμαι καλά, με 3,5 πλάτος κάθε λωρίδας κυκλοφορίας ) και βρίσκονται εδώ κι 6 χρόνια στο 50-60 % ολοκλήρωσης. Τραγικό.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Thu Apr 14, 2016 1:21 am    Post subject: Reply with quote

Απο γνωστο μου, κατοικο Αγρινιου, που εργαζεται στην Ιονια.

Η προθεση ειναι να δοθει, ολο το κοματι, απο Α/Κ Κουβαρα μεχρι εξοδο Αμφιλοχιας.

Απο τον ιδιο, οι σηραγγες Μακυνειας, Καληδονας καθως και η γεφυρα στον Ευηνο, ειναι 100% ετοιμες.
Υπαρχει υστερηση στο κοματι απο Εξοδο σηραγγας Μακυνειας μεχρι εισοδο σηραγγας Κλοκοβας.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Fri Apr 15, 2016 11:19 am    Post subject: Reply with quote

Ανακοινωση της Ολυμπιας Οδου

για το κομματι Κιατο- Ξυλοκαστρο.

Εργασιες μεχρι τον Νοεμβριο, αναφερει και σισηροδρομικες.


http://www.aixmi-news.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=45992:%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BD-%CE%B5-%CE%BF-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD&Itemid=295
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Apr 15, 2016 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:
https://www.youtube.com/watch?v=uPMqQx5nhO4

Βιντεάκι από τον Α71.
Λέγεται πως η παράδοση στη κυκλοφορία θα γίνει στις 18 Απριλίου.


Επιβεβαίωση και από την Καθημερινή για παράδοση του άξονα Λεύκτρου - Σπάρτης στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Αναφέρεται επίσης σε παράδοση της Περιμετρικής της Καλαμάτας τον Αύγουστο:

http://www.kathimerini.gr/856646/article/epikairothta/ellada/etoimos-o-neos-odikos-a3onas-leyktroy---sparths
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Apr 15, 2016 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Φωτό από τον κόμβο Φιλιππιάδας της Ιονίας οδού.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206668924577927&set=a.1586226091714.2078893.1117634076&type=3&theater
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sat Apr 16, 2016 9:18 am    Post subject: Reply with quote

Δεν το γνωριζα.
Στο Κομποτι θα δημιουργηθει ημικομβος, οχι κανινικος κομβος.
http://www.agrinioculture.gr/2016/04/15/ipourgio-ipodomon-imikomvos-sto-kompoti-to-menidi-den-apokliete/
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sat Apr 16, 2016 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

Στην Ιόνια οδό,συγκριτικά με την Εγνατία και το Μωρέα,έκαναν ή είχαν στη σκέψη να κάνουν πολλές εκπτώσεις.
Ημικόμβος στο Κομπότι,μονό διάζωμα μετά την Αμβρακία προς Γιάννενα(Τέτοια έργα μια φορά γίνονται).Δηλαδή,χτύπα ξύλο,αν πέσει καμιά νταλίκα στο μονό διάζωμα με 2-3 βέργες μέσα,τί πιστεύετε ότι θα γίνει (Αυτή είναι και η ουσία του κεντρικού διαχωριστικού διαζώματος και δη του διπλού με χώμα στο μέσον,για παν ενδεχόμενο)...
Στο Μεσολόγγι τραγικά πράγματα. Μόνο ένας Α/Κ όπως έρχεσαι από Αθήνα...Είναι δυνατόν; Κοιτάξτε στην Εγνατία οδό. Όλες οι πόλεις και κωμοπόλεις έχουν δύο Α/Κ έναν πριν κι έναν μετά την εκάστοτε πόλη/κωμόπολη. Ομοίως και στην Τρίπολη,Μεγαλόπολη-Λεύκτρο.
Τη σήραγγα παλιοβούνας τη συζητούσαν για...περιπορεία στο βουνό(άρα δε θα υπήρχε εναλλακτική διαδρομή για αγροτικά,τοπική κίνηση κλπ).Μετά από πιέσεις κατασκευάζεται η σήραγγα.
Ας ασκηθεί πίεση,έστω και μετά την ολοκλήρωση του έργου για δεύτερο κόμβο στο Μεσολόγγι,ερχόμενος από Βορρά.
Για να μη μιλήσω για τον αποκλεισμό του Αγρινίου χωρίς κάθετη σύνδεση με διατομή αυτοκινητοδρόμου στον Α/Κ Αγγελοκάστρου ( και με υφιστάμενη "εθνική" οδό, προς Χαλίκι και Κουβαρά που διέρχεται από μέσα από χωριά, του 1960 ). Στην περίπτωση του Αγρινίου έγινε άλλο "έγκλημα",βέβαια. Η χάραξη είναι λάθος.
Να αναφερθεί φυσικά και η μη παράδοση του Α/Κ Χαλικίου που είναι έτοιμος εδώ και πολλά χρόνια. Η μη κατασκευή του Α/Κ Αγγελοκάστρου,μέχρι στιγμής,παρά την παράδοση της ευρείας παράκαμψης Αγρινίου εδώ και μια εξαετία.
Όταν κατασκευάζεται έργο τέτοιας κλίμακας,πρέπει να γίνεται πλήρες κι όχι με εκπτώσεις,γιατί όπως έγραψα προηγουμένως,αυτά πραγματοποιούνται μια φορά,το πολύ με μικρές διορθώσεις/προσθήκες μελλοντικά.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sat Apr 16, 2016 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ απόλυτα με τον agr-engineer αλλά είναι πολύ αργά για δάκρυα! Άραγε ο βουλευτής που έκανε την ερώτηση για τον ημικόμβο στο Μενίδι έχει σκεφτεί τι κενό υπάρχει στα μεγάλα χωριά των 4-7 χιλάδων (Κατοχή, Νεοχώρι και Αιτωλικό) που μένουν χωρίς κόμβο; Η χάραξη της παράκαμψης Αγρινίου απαράδεκτη και σε άσχημα εδάφη, οι Α/Κ σε αυτήν με τραγική χωροθέτηση, ενώ θα μπορούσε να είναι ψηλότερα η γέφυρα Αχελώου (κάπου στο βιολογικό Αγρινίου) και να μην υπάρχουν ζητήματα πρόσβασης των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής Αγρινίου στον αυτοκινητόδρομο...Αλλά οι περισσότεροι κάτοικοι δεν έχουν πάρει χαμπάρι μέχρι στιγμής τίποτα από το σχεδιασμό και όταν το συνειδητοποιούν μένουν άφωνοι...Δυστυχώς πολύ αργά για δάκρυα... Τώρα για το αυτονόητο θα περιμένουμε άλλη μια δεκαετία... Τουλάχιστον το έργο, παρά τις σχεδιαστικές αδυναμίες του, προχωρά και θα περάσουμε στην επόμενη μέρα!
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Apr 16, 2016 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Και όμως εγώ διαφωνώ με το σκεπτικό σας και θεωρώ την χάραξη της Ιονίας Οδού άψογη. Τοπικές βελτιώσεις για καλύτερη σύνδεση με το τοπικό δίκτυο μπορούν να διεκδικηθούν (και έχουν διεκδικηθεί και υλοποιούνται).
Άλλωστε και στην Εγνατία διάφοροι κόμβοι ημικόμβοι κατασκευάστηκαν εκ των υστέρων.

Ουσιαστικά σχεδιάστηκε από την αρχή ως ανεξάρτητος υπεραστικός αυτοκινητόδρομος και όχι ως αναβάθμιση μιας εθνικής οδού.

Βασικά έχουμε σχεδόν ίδια περίπτωση με την κατασκευή της Εθνικής Οδού Αθήνας - Θεσσαλονίκης πριν από 60 χρόνια που λογικότατα κατασκευάστηκε σε εντελώς άλλη χάραξη σχέση με το τι υπήρχε πριν, και σήμερα θεωρούμε αυτονόητη ως διαδρομή. (παραλιακή χάραξη Θήβα - Λαμία πετώντας έξω τη Λιβαδειά, πορεία προς Βόλο, κοιλάδα Τεμπών, Κατερίνη - Θεσσαλονίκη κτλ.)

Αποτέλεσμα αυτού είναι ότι ακολούθησε χάραξη που απομακρύνεται από όλα τα αστικά κέντρα ώστε και σε 50 χρόνια να μην υπάρχει ανάγκη κατασκευής νέου δρόμου.

Θα σταθώ πάντως σε αυτό σχετικά με το Αιτωλικό/ Νεοχώρι / Κατοχή. Ποιο ακριβώς είναι το κενό?
Σήμερα η "έξοδος" από την εθνική οδό είναι πριν το Κεφαλόβρυσο ενώ μετά την Ιονία θα είναι 3-4 km πιο πάνω στον Α/Κ Χαλικίου.
Και μην ξεχνάμε ότι λίγο πιο πάνω υπάρχει στα σχέδια και ο Α/Κ Αγίου Ηλία με την διέξοδο προς Πεντάλοφο.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Apr 17, 2016 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ και εγώ με τον ariskop . Οι αυτοκινητόδρομοι είναι υπερτοπικές διαδρομές και δεν μπορούν να έχουν λογική για κάθε χωριό και κωμόπολη . Αλλωστε έχουν διόδια και δεν θα προτιμώνται για μικρές διαδρομές , όπως άρχισε να γίνεται με την Α.Ο. στην Αθήνα που πλέον ελάχιστοι μπαίνουν για μικρές διαδρομές κάτω των 10 χλμ .

Αλλά και πολλοί Α/Δ είναι υπερβολή , ιδιαίτερα οι κάθετοι της Εγνατίας και ο Ε-65 και τα λεφτά θα μπορούσαν να φτιάξουν οδούς ταχείας κυκλοφορίας 2+2 λωρίδων με παράδρομους αγροτικές οδούς και να έχουν τελειώσει πολύ περισσότερα χλμ δρόμων με τα ίδια λεφτά .

Μήπως γίνονταν και τα έργα που είναι αναγκαία σε Κρήτη και Εύβοια .
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Sun Apr 17, 2016 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

bill77 wrote:


Γνωρίζει κάποιος αν στο τμήμα Κόρινθος-Κιάτο θα έχει σιδερένια διπλά διαχωριστικά και όχι τσιμεντένια;


Πράγματι το τμήμα αυτό έχει λίγο ευρύτερη διατομή και δυό χαλύβδινα στηθαία στη νησίδα χωρίς όμως πρόβλεψη για φύτευση ενδιάμεσα. Το ρεύμα προς Αθήνα στο εν λόγω τμήμα είναι πλήρως ασφαλτοστρωμένο και με στηθαία, περιμένουν νομίζω τα έργα ανακατασκευής στους κόμβους Αρχ. Κορίνθου και Κιάτου για το δώσουν πλήρως στην κυκλοφορία.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Mon Apr 18, 2016 12:02 am    Post subject: Reply with quote

Προχθές Σάββατο 16/4 βρέθηκα στην ιδιαίτερη πατρίδα και μπόρεσα να τραβήξω κάποιες φωτό από διάφορα σημεία όπου τα συνεργεία έχουν ξεκινήσει εκ νέου να εργάζονται στην Περιφερειακή οδό της Καλαμάτας δηλαδή το τελευταίο τμήμα του «Μορέα». Με βάση αυτά που είδα, στο τέλος του Καλοκαιριού ίσως να φτάνουμε στην Καλαμάτα από τον κόμβο της Νέδοντος. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν θα συνεχίζουμε την πορεία μας στην μεγάλη γέφυρα του Νέδοντα για να βγαίνουμε στην Λακωνικής για να προσεγγίσουμε εύκολα την περιοχή της ανατολικής παραλίας και του δρόμου προς την Μάνη (Στούπα, Καρδαμύλη κλπ). Το έργο μετά την γέφυρα είναι πίσω και θέλει σαφώς περισσότερο χρόνο.

Από την άνω διάβαση που οδηγεί στο Καλάμι πίσω από το Νοσοκομείο. Το κτήριο του Νοσοκομείου στο βάθος. Ο κλάδος εισόδου στην Καλαμάτα είναι έτοιμος να δεχθεί την πρώτη ασφαλτική στρώση.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160021_zpsaotadsqe.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160020_zpsjrujfuwn.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160019_zpsd7o35uzp.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160018_zpsvq3vvmzr.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160017_zpscgh68xly.jpg

Λίγο πιο κάτω από το εργοστάσιο του Καρέλια

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160024_zpsp0yshtyn.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160025_zpsokcq9skq.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160026_zpspkvsmy62.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160027_zps1oirrqni.jpg

Στο κόμβο στα Λαίϊκα

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160029_zpsquwuft4i.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160030_zpspwoagpbo.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160031_zpskvygbppz.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160035_zpsocyo9d0k.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160036_zpst7bok0vi.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160032_zpskbqflelx.jpg

Δεν μπόρεσα να δω τι γίνεται με τα cut & cover και τη γέφυρα του ανισόπεδου κόμβου πριν την υψηλή γέφυρα του Νέδοντα.

Μετά την υψηλή γέφυρα του Νέδοντα, στην διασταύρωση με την παλιά (από σήμερα το πρωί) εθνική οδό Καλαμάτας Σπάρτης. Εδώ είναι που θα έχει ισόπεδο κυκλικό κόμβο (Γυφτοπατέντα που λέμε και στην δουλειά).

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160038_zpsvixmn6fa.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160043_zpsrkldixin.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160044_zpswzqym0il.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160045_zpsdst61sxa.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160047_zps14po11tj.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160042_zps9tkjurql.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160046_zpsn0mwj2fl.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160048_zpsab8iypqv.jpg

Και παρακάτω

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160049_zpsnrdc3bem.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160050_zpsvwdk1kvg.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160051_zpsvz5bpmhv.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160052_zpspczlaiid.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160053_zpsszmkcvfo.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160054_zpsfzao5oly.jpg

Και μας πήρε η κατηφόρα και βγήκαμε στην Βασιλέως Γεωργίου

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160055_zps8kn4gfa5.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160056_zpsjayodrfy.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160057_zpskqsiyifa.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160059_zpsvdmkc6tj.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P4160060_zpssmsnpzow.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Apr 18, 2016 10:24 am    Post subject: Reply with quote

ευχαριστούμε για το υλικό Engineer.
Το Πάσχα που θα κατέβω θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφίες από το τμήμα που δεν κάλυψες, στον κόμβο της Αρτέμιδας (κόμβος εισόδου Καλαμάτας).

Πάντως τα έργα είναι πιο πίσω από ότι φανταζόμουν.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Apr 18, 2016 5:16 pm    Post subject: Reply with quote

Παραδόθηκε σήμερα το Λεύκτρο - Σπάρτη, και με ένα "δωράκι", καθώς μέχρι την Κυριακή του Θωμά δεν θα χρεώνονται διόδια. Γνωρίζει κανείς πόσο θα είναι μετά τα διόδια;
Ας ελπίσουμε να προχωρήσουν και οι υπόλοιπες παραδόσεις όπως έχουν προγραμματιστεί τους επόμενους μήνες.
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=793678
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 298, 299, 300 ... 419, 420, 421  Next
Page 299 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr