stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 238, 239, 240 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Mon Dec 05, 2011 2:22 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε eagle, επειδή έχω ασχοληθεί στη ζωή μου αρκετά με την οικολογία, και με non-profit οργανώσεις (σχεδόν επαγγελματικά) πρέπει να σου πω ότι ούτε καν φαντάζεσαι πόσο δίκιο έχεις. Δυστυχώς είναι σχεδόν αδύνατο να καταλάβεις ποιες είναι οι προθέσεις του καθενός και δυστυχώς έχω δει πολλούς άξιους ανθρώπους να απομακρύνονται από αυτό το χώρο από "επαγγελματίες". Πάντως θέλω να είμαι αισιόδοξος. Δεν είμαι της λογικής ότι δίπλα στα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Ακόμα και με τις οικονομικές πιέσεις και συμφέροντα που πέφτουν στο τραπέζι σε κάθε οικολογικό θέμα, πολλές φορές γίνονται αξιόλογα πράγματα και δεν πρέπει να τα υποτιμάμε. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι κάποιοι έγιναν πλούσιοι για τα θέματα της Εγνατίας, όπως είμαι και σίγουρος ότι έγινε και κάποιο έργο που δε θα γινόταν ποτέ χωρίς τις πιέσεις των πραγματικών οικολόγων.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Mon Dec 05, 2011 2:33 pm    Post subject: ΠΑΛΙ ΑΡΧΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΕΙΑΣ Reply with quote

Αρχαία βρέθηκαν και πάλι στην Ανθεια, στη γέφυρα του νέου αυτοκινητόδρομου. Σύντομα θα αναμείνουμε ανακοινώσεις για το εάν θα υπάρξουν και άλλες καθυστερήσεις στην παράδοση του τμήματος Καλαμάτα-Τσακώνα.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας Ελευθερία απο τη σημερινή 5/12/2011 on-line έκδοσή της.

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13603:αρχαία-βρέθηκαν-πάλι-στην-ανθεια-στη-γέφυρα-του-νέου-αυτοκινητόδρομου&Itemid=68
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Dec 05, 2011 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Η αιτια του κακου με τον Ε-65 βρισκεται σε αυτους που μετατοπισαν βορειοτερα την αρχικη χαραξη και απο την Παναγια την εστειλαν να περασει απο τα πυκνα δαση της Καλλιθεας και της Αγ. Παρασκευης. Προφανως οι μακεδονες πολιτικαντιδες αποδειχτηκαν πιο αποτελεσματικοι απο τους ηπειρωτες συναδελφους τους αδιαφορωντας για την καταστροφη πυκνοτατου δασους με πραγματικα αμφιβολα και αχρειαστα αποτελεσματα. Τι θα κερδιζαν? Η λυση που επιλεχθηκε ηταν μια χρυση τομη σε ενα ευαισθητο οικοσυστημα.
Ευχομαι το ΣτΕ να τους στειλει στο διαολο και τη χαραξη ή στα Γρεβενα ή στην Παναγια.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Tue Dec 06, 2011 8:30 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Η αιτια του κακου με τον Ε-65 βρισκεται σε αυτους που μετατοπισαν βορειοτερα την αρχικη χαραξη και απο την Παναγια την εστειλαν να περασει απο τα πυκνα δαση της Καλλιθεας και της Αγ. Παρασκευης. Προφανως οι μακεδονες πολιτικαντιδες αποδειχτηκαν πιο αποτελεσματικοι απο τους ηπειρωτες συναδελφους τους αδιαφορωντας για την καταστροφη πυκνοτατου δασους με πραγματικα αμφιβολα και αχρειαστα αποτελεσματα. Τι θα κερδιζαν? Η λυση που επιλεχθηκε ηταν μια χρυση τομη σε ενα ευαισθητο οικοσυστημα.
Ευχομαι το ΣτΕ να τους στειλει στο διαολο και τη χαραξη ή στα Γρεβενα ή στην Παναγια.
Με την παρουσα οικονομικη κατασταση πρεπει να ξεχασουμε οριστικα το κοματι καλαμπακας-εγνατιας. θα ημουν δε ευτυχης αν βελτιωναν λιγο τον σημερινο τριτοκοσμικο δρομο
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Dec 06, 2011 9:58 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι κρίμα, αλλά όπως πάνε τα πραγματα και αν είμαστε λίγο ρεαλιστές θα πρέπει να συμβιβαστούμε στην κατάργηση του Πύργος Τσακώνα, της Κλόκοβας και του Εγνατία Καλαμπάκα. Τουλάχιστον τώρα ας γίνουν σωστά οι μελέτες που μας χρωστάει από τότε ο Φαραώ, να μπουν διαδικασίες απαλλοτρίωσης (και ασ κρατήσουν χρόνια - Τώρα να σε δω μάστορα, πόσα θα ζητάς για την παράγκα σου) και να ετοιμαστούμε για τοτε που μπορεί να έχουμε λεφτά.

Αρκεί να γίνει τίποτα από τα υπόλοιπα που είναι ακόμη στον αέρα. Δεν μπορεί τα Τέμπη να είναι στάσιμα τόσο καιρό. Όταν θα ξεκολήσει πάλι καμια κοτρώνα θα τα θυμηθούμε όλα? Το ίδιο για το Κόρινθος Πάτρα. Έλεος, ο δρόμος δεν είναι video game για να έχει για πάντα τόσα κολωνάκια. Στο κάτω-κάτω να πάρει κάποιος μια απόφαση να μπλοκάρουν όλα τα υπόλοιπα και να προχωρήσουν αυτά τα δύο που είναι και πιο σημαντικά και επείγοντα. Να συμφωνήσουν οι εργολάβοι και να αναδιατάξουν τα έργα και τη συμμετοχή τους σε αυτά και με τα χρήματα από όλα τα διόδια της χώρας να τρέξουν τα έργα όπου είναι δυνατόν.
Αλλιώς και αυτοί θα το χάσουν το παιχνίδι. Ο Άκτωρας έχει πάρει την κατιούσα, το ίδιο και οι υπόλοιποι. Να κάτσουν σε ένα τραπέζι, γιατί σε λίγο εμείς θα μείνουμε χωρίς ελπίδα για δρόμο και αυτοί χωρίς εταιρεία.

Arrow να πω και ένα χρόνια πολλά στον ορεσίβιο της παρέας.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Wed Dec 07, 2011 1:34 am    Post subject: Reply with quote

To ΠΑΘΕ το ακουω ως ανεκδοτο απο το 1992 οταν ημουν μικρο παιδι Laughing

Μου φαινεται δεν θα το προλαβουν ουτε τα παιδια μου Twisted Evil

Εγω δεν καταλαβαινω γιατι αφου δεν υπαρχουν λεφτα και οι τραπεζες δεν δινουν δεκαρα τσακιστη γιατι δεν κανουμε απευθειας αναθεσεις πχ σε Αραβες (οχι τον Αλ Σαουντ) να τελειωνει η ιστορια ή σε Κινεζους παρεα με αντισταθμιστικα οφελη.

Πριν χρονια ειχαν ερθει οι Σαουδαραβες και ειχαν ζητησει απο τον Καραμανλη junior να κανουν εργα υποδομης στη χωρα (λιμανια, αεροδρομια, δρομους) και ο χοντρουλης ειχε πει θα δουμε.

Δωσε τωρα (ιδιως στους Κινεζους που εχουν ρευστο) αντισταθμιστικα οφελη (πχ λιμανια για να εχουν πατημα στην Ευρωπη ή ερευνα σε πετρελαιο ή φυσικο αεριο) και ως υποχρεωση να τελειωσουν εντος πχ 3 ετων τους μεγαλους αυτοκινητοδρομους. Εχετε δει τι τεχνικα εργα φτιαχνουν στη χωρα τους? Την Κλοκοβα και τα Τεμπη θα τα ειχαν για πρωινο.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Dec 07, 2011 3:31 am    Post subject: Reply with quote

Για όσους δεν γνωρίζουν τον άξονα Άκτιο-Αμβρακία

http://agriniopress.gr/koinonia/6972-gnoristetoaktiobonitsa
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Dec 07, 2011 3:36 am    Post subject: Reply with quote

Και τα ατυχήματα στη Παλιοβούνα συνεχίζονται. Αυτή τη φορά δυστυχώς με ανθρώπινη απώλεια......

http://messolonghinews.blogspot.com/2011/12/17.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Wed Dec 07, 2011 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως πρέπει να δοθεί ως αντοπαροχή και το Ακτιο-Αμβρακία στη Κ/ξ της Ιονίας ως δέλεαρ για να προχωρήσει η κατασκευή της? 49 χλμ ετοιμος αυτοκινητόδρομος με σημαντική κίνηση ιδιάιτερα τους καλοκαιριινούς μήνες κάτι θα συμβάλλει και αυτός στα οικονομικά του project για να σπάσει το αδιέξοδο τουλάχιστον σε αυτό το έργο.

Αν δεν γίνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις α)από το κράτος ως προς το κόστος των έργων, το μερίδιο του στα διόδια ,τη χρονική διάρκεια της παραχώρησης β)από τιςς τράπεζες για το ύψος των επιτοκίων και τις ζητούμενες εγγυήσεις γ) από τους κατασκεαστές για την απόδοση των κεφαλαίων δ) από τους κατοίκους των παρόδιων περιοχών για τις αποζημειώσεις, φως δε θα υπάρξει με ότι αυτό συνεπάγεται για τα τροχαία ατυχήματα την ανάπτυξη και τις θέσεις εργασίας.

Το αν θα τελειώνει ο Ε-65 λίγο πάνω λίγο κάτω από εκεί που έχει χαραχθεί δε νομίζω να είναι μεγάλο πρόβλημα όσο η λύσσα του Αρκτούρου εναντίον οποιουδήποτε δρόμου στη Πίνδο που θα κόβει τις βόλτες της αρκούδας. Στις Αλπεις πως φτιάχτηκαν αυτοκινητόδρομοι μέσα από δάση που έχουν ελάφια ζαρκάδια αρκούδες και δε ξέρω τι άλλο?
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Thu Dec 08, 2011 3:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ανταπόκριση από τον άξονα Αμβρακία-Άκτιο.

http://www.agrinionews.gr/?p=39713
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Dec 08, 2011 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

To ypodomes.com αναφέρει οτι ξεμπλόκαραν τα έργα στο πέταλο του Μαλιακού. Τη παράκαμψη στης Στυλίδας την αναλαμβένει η Κ/Ξ Ακτωρ-Τέρνα αρα σίγουρη η ολοκλήρωση και τη παράκαμψη της Λαμίας ο Μοχλός εδώ υπάρχουν σκιές λόγω Στ'εγγου Πόρτο-Καρράς, σκάνδαλο χρεοκοπία στην Αμερική κλπ κλπ. Τέλη του 2013 λογικά το πέταλο΄ως σκοτώστρα θα είναι θλιβερή και μακρινή ανάμνηση

Μπράβο στο Γκλέτσο που με τσαμπουκά και οχλήσεις στο Βορίδη και στους αγνωστους και αφανείς ανθρώπους που τα κατάφεραν. Και εις ανώτερα για ποιο σπουδαία ξεμπλοκαρίσματα
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Dec 09, 2011 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

αντε,μπραβο

εδω στην πατρων κορινθου θα ξεκολλησει τιποτα?

ο δρομος ειναι μισός κωνοι παντου,,για κλαμματα.

ποιο επικινδυνος απο πριν ξεκινησουν τα εργα..
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Dec 10, 2011 10:17 am    Post subject: Reply with quote

Επιτηδες ειναι ετσι ο δρομος στο Κορινθος-Πατρα.

Με τους κωνους δεν μπορεις να τρεξεις, δεν μπορεις να κανεις προσπερασεις, αρα μικροτερες ταχυτητες αρα λιγοτερα ατυχηματα.

Νομιζω παλαιοτερα η Ολυμπια ειχε βγαλει και στατιστικο ποσο ειχαν μειωθει τα τροχαια απο τοτε που ανελαβε τον δρομο (βεβαια δεν εξηγουσε πουθενα οτι αυτο συνεβαινε γιατι ο δρομος ειχε απομεινει με μιση λωριδα ανα κατευθυνση και πλαστικα κολωνακια στη μεση οποτε που χωρος για προσπεραση αρα για μετωπικη Laughing )
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Dec 10, 2011 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

τι?και θα μεινει ετσι?


για ασφαλεια αντι για διπλασιο δρομο και ρευματα θα εχουμε 1/4?


βλεπω ποσο χωρος υπαρχει,,ια πλατυ δρομο πχ στο αιγιο και τρελαινομαι..τοσο χωρος και στριμωχνομαστε..
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Dec 11, 2011 11:34 am    Post subject: Reply with quote

Αν τα εργα μεινουν κολλημενα για τα επομενα Χ χρονια, εχουμε αυταπατες ως χρηστες και πολιτες αυτης της μπανανιας, οτι θα παει η κατασκευαστρια να επαναφερει τον δρομο οπως ηταν πριν,με 1,5 λωριδα θεωρητικα (1 κανονικη+ΛΕΑ) στην οποια ομως οταν ειχες μονο ΙΧ μπορουσαν να κινουνται σχεδον ανετα 2 παραλληλα??

Τον δρομο φοβαμαι οτι θα τον αφησουν ετσι μεχρι να αξιωθουν να τον τελειωσουν. Δυστυχως φωναζα απο παλια οτι τετοια εργα επρεπε να γινουν μονο κατω απο την σκεπη των Ολυμπιακων, οταν ολα τα εσκιαζε η φοβερα και τα πλακωνε η εθνικη περηφανεια των Αγωνων και δεν κολλαγαμε πολυ πολυ σε απαλλοτριωσεις και αρχαια.

Τωρα τουλαχιστον η ΠΑΘΕ και η Ιονια θα ηταν τελειωμενες. Και ας μην γινοταν ποτε ο Ε65 μετα την Καλαμπακα (ας εφτανε εστω μεχρι εκει).

Με τελειωμενο Μωρεα, ΠΑΘΕ, Ιονια, Εγνατια και Ε65 μεχρι Καλαμπακα σημερα θα μιλαγαμε για μια αλλη Ελλαδα αναπτυξης και ευκαιριων.

Και καμποσους χιλιαδες συμπολιτες μας ζωντανους ή αρτιμελείς.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Fri Dec 16, 2011 3:35 am    Post subject: Reply with quote

Άρχισε τον προεκλογικό αγώνα ο Χρυσοχοΐδης μοιράζοντας υποσχέσεις για επανέναρξη 1-2 συγχρηματοδοτούμενων έργων οδοποιίας μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και των υπολοίπων 2 μέχρι της εκλογές του Φεβρουαρίου!!!

http://www.euro2day.gr/news/highlights/121/articles/671561/Article.aspx
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Dec 17, 2011 4:02 pm    Post subject: Reply with quote

http://tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=34292&Itemid=32
νεώτερα για την εξέλιξη του δρόμου του Μορέα μέσα στη Μεσσηνία.
Από αυτά που διαβάζω, μαλλον θα το πάνε για παράδοση μέχρι το Praktiker τον Μάιο/Ιούνιο και όχι τον Μάρτη.
Εχω κουραστεί πραγματικά σε αυτή τη χώρα να ακούω φαιδρότητες και να πηγαίνουμε από αναβολή σε αναβολή.
Πριν ενάμιση χρόνο μιλούσαν για παράδοση το καλοκαίρι του 2011 και τώρα το πάμε για καλοκαίρι του 2012.
Αλλά ..... θα μου πείτε....σκάστε γιατί σε εσάς τα έργα γίνονται ενώ αλλού έχουν παγώσει.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Mon Dec 19, 2011 8:53 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστά vas8!!! Αλλού να δεις καθυστερήσεις-πιθανές ματαιώσεις κ.λπ... Πιθανή απεμπλοκή για ΠΑΘΕ, ΙΟΝΙΑ, Ε65

http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=10103
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Dec 20, 2011 2:28 am    Post subject: Reply with quote

Με αυτά που ακούγονται και γράφονται τις τελευταίες μέρες, λέτε ο Άγιος Βασίλης να φέρει το πολυπόθητο ξεμπλοκάρισμα των οδικών έργων;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Tue Dec 20, 2011 4:54 pm    Post subject: Εργα ΕΣΠΑ Reply with quote

Ενα πολυ ενδιαφερον εγγραφο που αφορα ενταγμενα εργα στο ΕΣΠΑ μαζι και με χρονο ολοκληρωσεων.
www.espa.gr/Lists/Custom_Announcements/Attachments/318/ypaan_111214_Project_ESPA_ana_perifereia.pdf
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 40
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Tue Dec 20, 2011 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

Καταρχήν καλώς σας βρήκα, είμαι νέο μέλος από Τρίκαλα. Βλέπω τον τελευταίο καιρό άσχημα νέα στο θέμα της χάραξης του Ε-65 στο Καλαμπάκα-Εγνατία.

Πραγματικά είναι πολύ άσχημο που κινδυνεύει να μην γίνει αυτό το τόσο σημαντικό κομμάτι. Πρέπει να ζεις στην περιοχή και να χρειάζεται να πας προς Ηπειρο και Δ.Μακεδονία για να καταλάβεις πόσο σημαντικό είναι αυτό το έργο. Πραγματικά, μακάρι να φτιάχνανε αυτό το κομμάτι πρώτα και ο υπόλοιπος Ε-65 μετά.

Υποβαθμίζεται η σημασία του Ε-65 αν γίνει μόνο μέχρι την Καλαμπάκα και το μόνο που θα λύσει είναι το πρόβλημα του Δομοκού. Το καμπίσιο κομμάτι του Ε-65 από Καλαμπάκα μέχρι Σοφάδες δεν λύνει κάποιο σημαντικό πρόβλημα για να γίνει αυτό και όχι το Καλαμπάκα-Εγνατία. Η Ε.Ο που υπάρχει είναι μια ευθεία με 2+2 στα τμήματα Καλαμπάκα-Τρίκαλα και Καρδίτσα-Σοφάδες νομίζω και δεν ξέρω, έχω την εντύπωση ότι θα ξεκινήσει και η διαπλάτυνση για 2+2 της Ε.Ο. Τρικάλων-Καρδίτσας (~25 χλμ). Το θέμα είναι να φτιαχτούν σίγουρα τα δύσκολα σημεία του Ε-65 που θα λύσουν πολλά προβλήματα.

Όσο για την χάραξη του Καλαμπάκα-Εγνατία, πιστεύω ότι το να βρεθεί στην Παναγία ή στα Γρεβενά, απομακρύνει την Δυτ. Μακεδονία στην μια περίπτωση και την Ήπειρο στην άλλη. Οι τωρινές αποστάσεις από Τρίκαλα είναι Γιαννενα 126 χλμ και Κοζάνη 129 χλμ. Με τον Ε-65 στην Παναγία μειώνεται λίγο η απόσταση προς Γιαννενα, αυξάνεται προς Γρεβενά και Κοζάνη. Με τον Ε-65 κοντά στα Γρεβενά όπως λέγεται τελευταία, μειώνεται η απόσταση προς δυτική Μακεδονία αλλά αυξάνεται προς Ήπειρο.

Επειδή ένας αυτοκινητόδρομος όταν γίνει είναι λύση για δεκαετίες θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα στην χάραξη ώστε να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη ώστε να μην αυξηθούν πολύ οι υπάρχουσες αποστάσεις προς την μια περιφέρεια ή την άλλη, καθώς ο Ε-65 είναι σημαντικό να εξυπηρετεί και Ήπειρο και Δυτ. Μακεδονία για πολλούς λόγους. Αυτή την παράμετρο την καλύπτει η χάραξη που είχε ακουστεί ότι θα καταλήγει στην Καλλιθέα, καθώς δεν αλλάζουν πολύ οι υπάρχουσες αποστάσεις.

Το ιδανικότερο βέβαια θα ήταν Ε-65 στην Παναγία και βελτίωση-διαπλάτυνση-νέα χάραξη όπου χρειαζόταν της Ε.Ο Από Εγνατία στο υψος των Γρεβενών μέχρι Ε-65 στο Μουργκάνι καθώς θα μειωνόταν πολύ οι αποστάσεις και προς τις δύο περιφέρειες. Λεφτά όμως δεν υπάρχουν, το Εγνατία-Καλαμπάκα θα είναι ένας δρόμος που θα πρέπει να καλύψει την πρόσβαση και προς δυτικά και προς βόρεια και θα πρέπει να ακολουθηθεί η καλύτερη δυνατή χάραξη. Αλλά όπου και να καταλήγει το θέμα είναι να γίνει, γιατί πολύ αβέβαια τα ακούω τα πράγματα τελευταία
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Wed Dec 21, 2011 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

Prototype Kal;vw ;hruew

Aπό τη στιγμή που έχει σχεδιαστεί ο Λάρισα-Κοζάνη-Φλώρινα απο την Εγνατία επιτυγχάνεται η σύνδεση της Θεσσαλίας με τη Δυτική Μακεδονία. Είναι παράλογο λοιπόν ο Ε-65 να τελειώνει στα Γρεβενά. Αντίθετα θα πρέπει να τελειώνει εγγύτερα το δυνατόν προς την Ηπειρο με παράλληλη μερική αναβάθμιση οπου απαιτείται του κομματιού προς Γρεβενά και παντα στα πλαίσια των οικονομικών δυνατοτήρων .

Για τη σύνδεση Θεσσαλίας-Ν.Ηπείρου υπάρχει και ο Τρίκαλα-Αρτα. Γίνανε κάποιες σήραγγες απο τη ΔΕΗ ως αντισταθμιστικά που βελτιώσαν τη κατάσταση αλλά τα χλμ είναι κοντά στα 160 χλμ αν δε κάνω λάθος και απαιτούνται απείρως περισσότερα χρήματα για να ερθει η συγκεκριμένη ΕΟ σε ανεκτά επίπεδα.
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 40
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Thu Dec 22, 2011 3:04 am    Post subject: Reply with quote

Από σχέδια έχουμε διαβάσει πολλά, τι θα γίνει είναι το θέμα, γιατί όπως και με τον Ε-65 τα σχέδια αλλάζουν.

Όλοι πιστεύω, θέλουμε να γίνουν όσο το δυνατόν περισσότεροι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι στην χώρα μας. το θέμα είναι όμως ότι λόγω της άσχημης οικονομικής κατάστασης θα πρέπει να δοθεί βάρος στην κατασκευή αυτοκινητόδρομων που λύνουν πολλαπλά προβλήματα και είναι μεγάλης σημασίας.

Η σημασία του Λάρισα-Κοζάνη μπορεί να καλυφθεί αρκετά από τον Ε-65. Φλώρινα-Κοζάνη και από εκεί Εγνατία και Ε-65 για δυτ. Θεσσαλία και Αθήνα-Νότια Ελλάδα. Ήδη αν κοιτάξεις η απόσταση Κοζάνη-Αθήνα μέσω Λάρισας είναι 475 χλμ και μέσω Τρικάλων είναι 460 χλμ.. Χιλιομετρικά είναι πιο κοντά από Δυτ Μακεδονία προς Νότια μέσω δυτικής Θεσσαλίας. Και όποτε υπάρξει η δυνατότητα βεβαίως και να γίνει και το Κοζάνη-Λάρισα


Εφόσον το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με ένα δρόμο, όσο καταστροφικό είναι να πάει ο Ε-65 κοντά στα Γρεβενα, άλλο τόσο είναι να πάει στην Παναγία και να απομακρυνθεί πολύ από την Δυτική Μακεδονία. Μια μέση λύση κάπου ενδιάμεσα είναι η πιο βολική καθώς δεν αυξάνει αποστάσεις ούτε από δυτική Θεσσαλία προς Ηπειρο ούτε από δυτική Θεσσαλία προς Δυτική Μακεδονία και βολεύει ολόκληρη την Δυτική Μακεδονία προς νότια όπως και την πρόσβαση στην Ήπειρο από Θεσσαλία και κάτω. Και έχουμε έναν αυτοκινητόδρομο που λύνει τόσα διαφορετικά προβληματα. Με λίγα λόγια, το Καλαμπάκα-Εγνατία όχι απλά δεν πρέπει να διακοπεί αλλά είναι τεράστιας σημασίας και πρέπει να γίνει η καλύτερη δυνατή χάραξη.

Από Τρίκαλα για Αρτα πας μέσω Εγνατίας, γρηγορότερα θα φτάσεις
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Thu Dec 22, 2011 9:19 am    Post subject: Κατασκευη Ε-65 Reply with quote

Φιλε prototype καλως ηλθες στο forum. οι επισημανσεις σου σωστες αλλα δυστυχως η ευκαιρια κατασκευης συνδεσης της καλαμπακας με την εγνατια οδο πεταξε οριστικα και αμετακλητα με την αποφαση του ΣΤΕ. γνωριζω ατομα που δουλευαν στο συγκεκριμενο κοματι απο τον μαιο του 2008 και μαλιστα οι εργασιες ειχαν πολυ καλο ρυθμο διοτι δεν χρειαζονταν απαλλοτριωσεις. αν κανεις μια εξορμηση απο την πλευρα της διαβας μεχρι το κακοπλευρι θα δεις εργασιες που εμειναν στην μεση. η εκτιμηση μου ειναι με την παρουσα κριση δεν θα γινει το εργο οποτε θα πορευομαστε με τους υπαρχοντες τριτοκοσμικους δρομους , αλλα τουλαχιστον οι αρκουδες θα εχουν την ησυχια τους.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Dec 22, 2011 10:15 am    Post subject: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ "ΜΟΡΕΑΣ" Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Για τα τέλη του 2013 μετατέθηκε η παράδοση του Λεύκτρο - Σπάρτη.
Διαβάστε το ρεπορτάζ απο την συνεδρίαση της ΠΕΔ Πελοποννήσου, όπως αυτό αναρτήθηκε εχθές στην ηλεκτρονική έκδοση της Ελευθερίας Μεσσηνίας eleftheriaonline.gr

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14184:τέλη-του-2013-το-λεύκτρο-σπάρτη&Itemid=68

Βασίλη (Vas8) έχεις δίκιο αλλά πού να το βρείς?

Καλά Χριστούγεννα σε όλους και υπομονή. Καλές Γιορτές με υγεία γιατί΄είναι το μόνο αγαθό που μας έμεινε αφού μας τα πήραν (και θα εξακολουθήσουν να μας τα παίρνουν) όλα.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 238, 239, 240 ... 419, 420, 421  Next
Page 239 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr