stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 228, 229, 230 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jul 07, 2011 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

μερικες φωτογραφιες αποτη χθεσινη βολτα στην ορεινη κορινθια,,Ευρωστινη,,και καποια εργα ενδιαμεσα μεχρι το Δερβενι..

http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0724.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0744.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0761.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0770.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0771-1.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0796-1.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0799-1.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0800-1.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0823-1.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0824.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0825.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0831.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0835.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0836.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0839.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0843.jpg
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0696.jpg Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Jul 07, 2011 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
μερικες φωτογραφιες αποτη χθεσινη βολτα στην ορεινη κορινθια,,Ευρωστινη,,και καποια εργα ενδιαμεσα μεχρι το Δερβενι..

http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0800-1.jpg

Σε αυτη τη φωτογραφια τί είναι η κατασκευή με μπετο αριστερά?
Σκεπάστό τμήμα του δρόμου ή ανω διαβάση-γέφυρα? Γιατι εχει περίεργη κατασκευή. Επίσης στο δρόμο που υπάρχει προσέξετε τα στρόγγυλα μπαλώματα. Πρέπει να είναι υποστήρη του εδάφους ή προεργασία για μελοντική εσκαφή και μπετόν. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Jul 07, 2011 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Corsakia, η φωτογραφια του Αγγελου, που επισημαινεις, δειχνει το cut&cover της νεας ΣΓΥΤ(σιδ. γραμμης υψηλων ταχυτητων) Αθηνων-Πατρων, λιγο πριν την περιοχη του Ποταμιτικου Γιαλου.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Jul 08, 2011 8:04 am    Post subject: Reply with quote

σιγουρα?εμενα σαν τουνελ δρομου μου φανηκε..πανω στην εθνικη ειναι ουσιαστικα..

προσφατο ειναι σχετικα..

νομιζα οτι εχουν παγωσει τα εργα της γραμμης..


παντως εντυπωσιαστηκα απο το φραγμα με τις πετρες..
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0824.jpg


Shocked Very Happy

ηταν απαραιτητες τοσες?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Jul 08, 2011 10:04 am    Post subject: Reply with quote

καλά μας τα λέει και το Θάρρος της Καλαμάτας για την Τσακώνα.
Ας κυκλοφορηθεί μέχρι το Μάρτη και ευχαρηστημένοι θα είμαστε.
Και θα βγάζουμε και όμορφες φωτογραφίες από την κατασκευή της μεταλλικής γέφυρας.
Περιμένω να ξαναρχίσουν τα έργα για να κανονίσω πτήση, ίσως κατά τον Οκτώβρη να είναι καλή εποχή, που θα έχουμε τελικές ασφαλτοστρώσεις σε όλη το τμήμα Παραδείσια - Καλαμάτα.

http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=32068&Itemid=32
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Fri Jul 08, 2011 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα Άκτιο-Αμβρακία πάει να κάνει την έκπληξη

http://www.agrinionews.gr/?p=18114

Πριν δύο εβδομάδες πάντως, οι εργασίες εκτελούνταν ακόμη και το Σάββατο το μεσημέρι σε τμήματα της 3ης εργολαβίας.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Spirus
Visitor
Visitor


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 7

PostPosted: Fri Jul 08, 2011 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σας και από εμένα!

Το κρίσιμο για να αποσυμφορηθεί η Αμφιλοχία δεν είναι οι εργασίες που γίνονται στην 4η εργολαβία η οποία και παρακάμπτει την Αμφιλοχία?
Εκεί οι εργασίες πώς εξελίσσονται μιας και δεν έχουμε οπτική επαφή όσοι κινούμαστε προς Άκτιο-Λευκάδα?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Jul 08, 2011 5:04 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
...

παντως εντυπωσιαστηκα απο το φραγμα με τις πετρες..
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0824.jpg


Shocked Very Happy

ηταν απαραιτητες τοσες?


Bεβαιως και ειναι απαραιτητες για να μην φυγει.Νομιζω οτι ο φιλος mike μπορει να δωσει περισσοτερες πληροφοριες και να τον ρωτησω αν αυτο που βλεπουμε ειναι το 35μετρο Shocked επιχωμα, που μου ειχε αναφερει.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Jul 08, 2011 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
μπορεί κάποιος να μου πει γιατί το stadia με πετά συνέχεια έξω και ζητά password και χάνω τα ποσταρίσματά μου!!!!!
έχει που έχει πέσει μούχλα εδώ μέσα, τουλάχιστον να μη μας μαμάτε...έτσι όπως πάει το forum θα πεθάνει!!!!


ας ξαναγράψω το ποστ:
ιδού και το σχετικό δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ για το σήριαλ της Τσακώνας:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=8851

πάντως εάν δε δω έργα και ασφαλτοστρώσεις και στην περιβόητη παράκαμψη δε πιστεύω τίποτα από όσα μας λένε οι Υπεχωδέδες... γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά τους η Τσακώνα έχει δοθεί στην κυκλοφορία 4-5 φορές ήδη, εδώ και 8 μήνες.


Εγω οταν διαβαζω Ιουνιο-Ιουλιο του 2012 μεταφραζω τουλαχιστον Δεκεμβρη του 2012 και βλεπουε Evil or Very Mad

@spirus: Επειδη προκειται για εξ' ολοκληρου νεα χαραξη, ακομα και αν τελειωσει η εργολαβια 4 πρωτη, θα τερματιζει στο πουθενα (στην ουσια στην αρχη της 3 Laughing ) και θα απαιτουνται νεα εργα για τη διασυνδεση της με το υπαρχουν παραλιακο οδικο δικτυο απο Αμφιλοχια προς Βονιτσα. Προσωπικα εκτιμω οτι το Ακτιο-Αμβρακια θα δοθει ενιαιο και τελειωμενο μονο και οχι τμηματικα (μακαρι να διαψευστω).

Εκτος και αν τελειωσει παραλληλα με την 3η εργολαβια που στον χαρτη την βλεπω να τερματιζει κοντα στο βορειο παραλιακο μετωπο αρα ισως ειναι ευκολοτερο (οικονομικοτερο) να συνδεθει με το υπαρχον παλαιο δικτυο μεχρι να τελειωσει η 2 και η 1.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sat Jul 09, 2011 10:58 am    Post subject: Reply with quote

Επιβεβαιώνω και γω την εξέλιξη της παράκαμψης Αμφιλοχίας που είναι όμως η 4η εργολαβία. Ελπίζω στις επόμενες 10 μέρες να περάσω πάλι από το οροπέδιο της Κατούνας και να μεταφέρω εικόνες στο forum.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sat Jul 09, 2011 7:42 pm    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζει κάποιος γιατί επελέγη η κατασκευή μεταλλικής γέφυρας στη Τσακώνα αντί των τσιμεντένιων?
ΓεΩλογικά προβλήματα έχουν παρουσιαστεί και σε άλλες περιοχές. Πουθενά όμως δεν επελέγη παρόμοια λύση.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Jul 09, 2011 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Προφανως κριθηκε η καλυτερη και ασφαλεστερη λυση για να γεφυρωθει η περιοχη της κατολισθησης. Υπαρχει παρομοιο παραδειγμα και ειναι η μεταλλικη γεφυρα σε περιοχη κατολισθησης πανω απο τα Νεοκτιστα Ααπροπυργου της νεας γραμμης Ικονιου-Θριασιου.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSC02112.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSC02121.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Jul 09, 2011 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζει κανείς από που ακριβώς θα ξεκινάει ο περιφερειακός της Καλαμάτας και μέχρι ποιό σημείο θα φτάνει ο κυρίως αυτοκινητόδρομος? Άσχετα με το αν ξεκινάει νωρίτερα ο περιφερειακός ο αυτοκινητόδρομος δεν θα είναι το σωστό να φτάνει έως την περοχή του Ασπροχώματος καθώς από εκεί και μετά ο δρόμος είναι 2+2 με νησίδα και επίσης είναι εκεί και η διασταύρωση με την οδό Αθηνών γιατί η διασταύρωση αυτή είναι πιστεύω η είσοδος της πόλης. Θα φτάνει ο αυτοκινητόδρομος εκεί ή θα σταματάει στην αρχή της περιφερειακής? (φαντάζομαι η αρχή της περιφερειακής θα είναι πιο πριν...)
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Jul 09, 2011 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

και εγω δε γνωρίζω με σιγουριά αλλά υποθέτω ο λόγος είναι γιατί οι μεταλλικές κατασκευές έχουν λιγότερο βάρος και άρα επιβαρύνουν λιγότερο το προβληματικό έδαφος.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Jul 10, 2011 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Απο διαφορα ντοκυμαντερς που εχω δει κατα καιρους για γεφυρες, αν θες να γεφυρωσεις μεγαλο χασμα και δεν θες ή δεν μπορεις (καλη ωρα) να σηκωσεις κολωνες στη μεση και κατα μηκος του οδοστρωματος (πχ γεφυρα Ριο-Αντιριο) πας ή σε Τοξωτη ή σε Καλωδιωτη (cable suspension deck) (σαν του Σαν Φρανσισκο) και με τον τροπο αυτο το βαρος ελεγχουν και σηκωνουν τα ακροβαθρα της γεφυρας τα οποια πρεπει να ειναι πολυ ισχυρα για τον σκοπο αυτο.

Στην Τσακωνα με δεδομενο οτι η γη υποχωρει στο ενδιαμεσο θες απαραιτητα γεφυρα που να στηριζεται μονο στα 2 ακρα τα οποια θα πρεπει να ειναι ισχυρα και πασσαλωμένα στερεα στο εδαφος.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sun Jul 10, 2011 5:06 pm    Post subject: Reply with quote

Eυχαριστώ όλους για τις απαντήσεις που προσφέρθηκαν να δώσουν στην ερώτηση μου.
Τώρα για τη τοξωτή μεταλλική γέφυρα της τσακώνα ποιο πιθανή μου φαίνεται ότι επελέγη λόγω χαμηλότερου κόστους και λιγότερο λόγω τεχνικών ιδιαιρετοτήτων. Η καλωδιωτές είναι οι ποιο ακριβές και χρησιμοποιούνται για μεγάλες ζεύξεις. Η γέφυρα του Ριο είναι μοναδική κατασκευή στα παγκόσμια κατασκευαστικά χρονικά γιατί δεν έχει θεμελείωση αλλά και λόγω άλλων ειδικών χαρακτηριστικών. Το μήκος της γεφύρωσης στη τσακώνα νομίζω οτι θα μποορούσε ανετα να γίνει με τσιμεντένια γέφυρα ανεξάρτητου κλάδου όπως έχει γίνει σε προβληματικά μέρη στην εγνατία.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Jul 10, 2011 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

StavrosGramm wrote:
Γνωρίζει κανείς από που ακριβώς θα ξεκινάει ο περιφερειακός της Καλαμάτας και μέχρι ποιό σημείο θα φτάνει ο κυρίως αυτοκινητόδρομος? Άσχετα με το αν ξεκινάει νωρίτερα ο περιφερειακός ο αυτοκινητόδρομος δεν θα είναι το σωστό να φτάνει έως την περοχή του Ασπροχώματος καθώς από εκεί και μετά ο δρόμος είναι 2+2 με νησίδα και επίσης είναι εκεί και η διασταύρωση με την οδό Αθηνών γιατί η διασταύρωση αυτή είναι πιστεύω η είσοδος της πόλης. Θα φτάνει ο αυτοκινητόδρομος εκεί ή θα σταματάει στην αρχή της περιφερειακής? (φαντάζομαι η αρχή της περιφερειακής θα είναι πιο πριν...)


StavrosGramm, ελπίζω να γνωρίζεις την περιοχή για να καταλάβεις:

Η αρχή του περιφερειακού της Καλαμάτας θεωρείται το σημείο στο ΤΕΙ (400μ πριν το φανάρι στο Ασπρόχωμα, όπως έρχεσαι από Αθήνα)
Στο σημείο αυτό ο νέος δρόμος θα περνά πάνω από τον παλιό.
Αυτό που αποφάσισαν να κατασκευάσουν άμεσα είναι το μικρό τμήμα του περιφερειακού (2 χλμ περίπου) μέχρι το εργοστάσιο του Καρέλια και τη συνδετήρια οδό προς την οδό Αθηνών και στη συνέχεια προς τη νέα είσοδο στο φανάρι της Διασποράς.
Αυτή η συνδετήρια οδός στο τμήμα που ήδη υπάρχει, έχει πολύ στενή γέφυρα πάνω από τις γραμμές του τραίνου και προβλέπονται μεγάλα προβλήματα στην απόληξη του κουτσού δρόμου που πάνε να φτιάξουν.
Στην πλήρη ανάπτυξή του ο περιφερειακός περνά βόρεια της Καλαμάτας και καταλήγει αμέσως μετά τα Γενιστάνικα, αλλά πριν τη διασταύρωση προς το Φιλοξένια.
Θα φτιάξω χάρτη και θα τον ποστάρω αργότερα.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Jul 10, 2011 8:23 pm    Post subject: Reply with quote



ορίστε και η εικόνα του περιφερειακού της Καλαμάτας.
Μέχρι το πράσινο (Praktiker) θα παραδοθεί τον Νοέμβριο 2011.
Το πορτοκαλί τμήμα (1ο τμήμα περιφεριακού) μέχρι τον Καρέλια με τη συνδετήρια οδό προς την Αθηνών θα παραδοθεί μέσα στο 2012.
Το κόκκινο τμήμα έχει παγώσει λόγω υπερβολικών απαιτήσεων για απαλλοτριώσεις, και ισως να μη κατασκευαστεί στα επόμενα χρόνια.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Mon Jul 11, 2011 7:51 am    Post subject: Reply with quote

Αγαπητέ Βασίλη (Vas),

Επειδή δεν έχει λεχθεί τίποτα τώρα τελευταία για το νέο τμήμα που θα συνδέει απ' ευθείας τον κόμβο Praktiker με την ευθεία της Μεσσήνης (λύση για όσους πηγαίνουν προς Πύλο & Κορώνη έτσι ώστε να μην καθυστερούν στα φανάρια του Ασπροχώματος), ξέρεις ή έχεις ακούσει εάν αυτό το κομμάτι θα είναι έτοιμο το φθινόπωρο του 2011 ή θα πάει για παράδοση αργότερα?

Ευχαριστώ
Sxiza07

ΥΓ. Στείλε email Βασίλη να τα πούμε. Χαθήκαμε. Περιμένω
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Mon Jul 11, 2011 1:10 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπερα

Βρεθηκα στην Μεσσηνία τα ξημερώματα του Σαββάτου (για την ακρίβεια έφτασα στις 01:00 και έφυγα στις 01:30). Είδα λίγο πριν το αεροδρομιο πινακίδες στο δεξί μέρος του δρόμου Ασπροχώματος Μεσσήνης (με κατεύθυνση προς Μεσσήνη) οι οποίες προειδοποιούσαν για εργασίες που σημαίνει ότι τα συνεργεία έφτασαν επάνω στην εθνική οδό. Ο κλάδος που έρχεται από το Praktiker είναι στα χωματουργικά. Ίσως και να προλάβουν.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Jul 12, 2011 8:37 am    Post subject: Reply with quote

Vas8 σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, ειδικά ο χάρτης ήταν πολύ χρήσιμος... Πάντως απ' ότι κατάλαβα μέχρι την ολοκλήρωση του περιφερειακού η σύνδεση με την πόλη θα είναι προβληματική Confused
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Jul 12, 2011 9:26 am    Post subject: Reply with quote

ναι θα έχει πολλά προβλήματα και στην ουσία το πορτοκαλί τμήμα θα χρησιμοποιείται μόνο από αυτούς που θέλουν να πάνε στο βόρειο τμήμα της πόλης. Οσοι θα θέλουν να κινηθούν προς το κέντρο, την παραλία και προς τη Μάνη θα βγαίνουν στο Praktiker στην παλαιά εθνική οδό.
Το πορτοκαλί τμήμα θα οδηγεί σε ένα στενό και προβληματικό δρόμο.
Αυτό που παρέλειψα να βάλω στο χάρτη είναι οι 4 κόμβοι του κόκκινου τμήματος του περιφερειακού, που θα διαχέουν την κίνηση στην πόλη, ένας στα Λέικα, ο βασικός στην Αρτέμιδος (στο ποτάμι), και ανατολικά στην οδό Σπάρτης και στο τέλος του περιφερειακού που θα ενώνεται με την οδό Βασ. Γεωργίου (δρόμος 2+2) που οδηγεί προς το κέντρο της πόλης και με τον υφιστάμενο δρόμο προς τη Μάνη.


Last edited by vas8 on Tue Jul 12, 2011 7:51 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue Jul 12, 2011 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Το κοκκινο κομματι στο χάρτη που ειναι το προβληματικο πόσα χλμ είναι?
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Tue Jul 12, 2011 5:07 pm    Post subject: Reply with quote

Aμ που να ήξερα ότι θέλετε φώτος δίπλα από το χτήμα...(για την απόληξη του αυτοκινητοδρόμου προς Μεσσήνη...)...Το Σάββατο..θα σας έχω...τώρα ..η ανατολική απόληξη..του περιφερειακού σκάει στην Βασ. Γεωργίου...δρόμοσ 2+2 οπως σωστά γράψατε..αλλά όχι στην Αγ. Γεωργίου που είναι ένα στενοσοκάκο που φθάνει ως τα Λεϊκα...
Πιθανόν αύριο να σας τραβήξω καμμια φώτο από το Λεύκτρο Σπάρτη...αν και εκεί αρχίσανε τα νταούλια με τους Λογκανικιώτες...κάτι πήρε το αυτί μου για χαμηλές τιμές μονάδος..και κάτι για πλευρικά διόδια στον Κόμβο Πελάνας..και άρχισαν τα όργανα..
Α και είδα και τροποποιημένους περιβαλλοντικούς όρους στη διαύγεια..αύριο θα σας έχω κάποια νεώτερα..
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Jul 12, 2011 7:44 pm    Post subject: Reply with quote

EAGLE wrote:
Το κοκκινο κομματι στο χάρτη που ειναι το προβληματικο πόσα χλμ είναι?


πρέπει να είναι 5-6 χλμ. Περιλαμβάνει ένα πολύπλοκο κόμβο με υπόγεια τμήματα στην Αρτέμιδος (βασική είσοδος της πόλης), μια υψηλή γέφυρα στον Νέδοντα (50μ ύψος, 350μ μήκος).

lkilint έχεις δικαιο, Β. Γεωργίου, το διόρθωσα ήδη. Η Β. Γεωργίου διανοίχθηκε πρόσφατα και δε φαίνεται στο google earth. Την έβαλα με κίτρινο στον βελτιωμένο χάρτη του περιφερειακού που παραθέτω εδώ.
Εβαλα και τους 4 κόμβους του, που περιγράφω πιο πάνω.

περιμένουμε τις φώτος σου από το Λεύκτρο Σπάρτη, να ξεμουχλιάσουμε λίγο.
Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 228, 229, 230 ... 418, 419, 420  Next
Page 229 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr