stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 221, 222, 223 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Mon May 02, 2011 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε τον prevezano για τις φώτο. Επιβεβαιώνω και γω για πολλοστή φορά τη σημαντική πρόοδο του έργου. Είναι το μαναδικό αισιόδοξο νέο για την δυτική Ελλάδα από αναπτυξιακής άποψης, αν και δεν συγκρίνεται σε σημασία και αναγκαιότητα με την Ιονία Οδό... Πράγματι το κτίριο αυτό είναι το εργοστάσιο της knauf στη θέση Σαμάρι. Εκεί υπάρχει υπό κατασκευή κόμβος της πολύπαθης Ιονίας Οδού και από εκεί ξεκινάει ο άξονας Αμβρακία-¶κτιο. Λέγεται Σαμάρι πιθανόν γιατί σε εκείνο το σημείο ο δρόμος περνά πάνω από τη λίμνη Αμβρακία, σαν να βρίσκεται σε σαμάρι..., και την χωρίζει σε δύο τμήματα.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon May 02, 2011 3:25 pm    Post subject: Reply with quote

Παρακολουθώ το site πολλούς μήνες.

Επιτέλους και εγώ εδώ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας για την καταπληκτική δουλειά που κάνετε ιδίως στην παρουσίαση και παρακολούθηση των έργων υποδομής (τα οποία είναι η τρέλα μου Laughing ).
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon May 02, 2011 6:55 pm    Post subject: Reply with quote

Apapa καλως ηλθες και καλα ποσταρισματα.
Prevezane ευχαριστουμε για τις φωτο, να ανοιγει λιγο το ματι μας ,γιατι η νεκρα που εχει πεσει στα εργα ειναι αλλο πραμα(καλα, δεν τις εβαζες λιγο μεγαλυτερες να τις φχαριστηθουμε? Evil or Very Mad Mr. Green ).

Θελω να ρωτησω τα παιδια απο την Καλαματα, αν πιστευουν οτι ειναι απαραιτητο να δοθουν του κοσμου τα εκατομμυρια για να κατασκευαστει ο περιφερειακος της πολης? Το ρωτω γιατι το ΝΑ ακρο που θα καταληγει ο δρομος οδηγει οχι σε ενα αλλο αντιστοιχο πολεοδομικο συγκροτημα ή πρωτευουσα νομου ή Ε.Ο. αλλα στην Μεσσηνιακη Μανη και στην συνεχεια στην Λακωνικη. Ενας δρομος που εκ των πραγματων θα ικανοποιει τοπικη και εποχιακη κυκλοφορια (καλοκαιρι,τουρισμο κ.τ.λ.) τη στιγμη που οι αναγκες ειναι αλλες και τη στιγμη που η τοπικη κοινωνια δεν πιεσε να δοθουν τα ελαχιστα 600.000¤ το χρονο για να εχει η πολη προαστιακη σιδηροδρομικη συγκοινωνια. Δεν το αναφερω για να ανοιξω συζητηση για τον σιδηροδρομο εδω, αλλα μηπως εχει χαθει το μετρο σχετικα με το που θα διοχετευσουμε τα λιγα και πολυτιμα χρηματα που διατιθενται πλεον για εργα και υποδομες?
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon May 02, 2011 10:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ισως θα επρεπε τα χρηματα να σπρωχτουν προς την αντιθετη κατευθυνση (πχ προς Κορωνη-Μεθωνη) ή ακομα καλυτερα τελειως εκτος Πελοππονησου.
Χρηματα χρειαζονται τωρα για να σπρωχτει πχ το Αμβρακια-Ακτιο. Η Λευκαδα ειναι απο τους πιο ιν και τοπ καλοκαιρινους προορισμους τα τελευταια χρονια ειδικα και το οδικο δικτυο για εκει ειναι αισχρο.

Ακομα καλυτερα με δεδομενο οτι το Αντιριο-Κεφαλοβρυσο παει στις καλενδες λογω Κλοκοβας (αν ποτε αποφασιστει τι λυση θα δωσουν), ας τελειωσουν το κομματι απο εκει που τελειωνει ο περιφερειακος Αγρινιου μεχρι την Αμφιλοχια. Τουλαχιστον απο το Κεφαλοβρυσο μεχρι την Αμφιλοχια να πηγαινεις σε ενα συγχρονο, ασφαλες αυτοκινητοδρομο.

Τα τρενα δυστυχως δεν ειναι λυση για την Ελλαδα, οσο δεν εχουμε τις απαραιτητες ελαχιστες οδικες υποδομες που απαιτουνται σε μια χωρα υποτιθεται του ανεπτυγμενου δυτικου κοσμου. Συν του οτι το αναγλυφο της χωρας δεν βοηθα (μεγαλωνει δυσαναλογα το κοστος - δεν ειμαστε φλατ χωρα οπως η Ολλανδια, η Γαλλια ή η Γερμανια), συν του οτι το τρενο ήταν και θα ειναι δημοσιο (ΟΣΕ) και συνεπως ζημιογονο και συνεπως τα οποια μη κερδοφορα δρομολογια (δλδ το 80%) θα κοβοντουσαν οπως εγινε τωρα λογω ΔΝΤ.

Για εμενα οι προτεραιοτητες μιας ελληνικης κυβερνησης πρεπει να ειναι

α) ολοκληρωση ολων των καιριων οδικων υποδομων
α1)Ανατολικη Οδος,
α2)Ολυμπια τουλαχιστον μεχρι Πυργο (οι Ζαχαραιοι οπως εστρωσαν να κοιμηθουν - ετσι και αλλιως ποτε δεν πηγαιναν μεσω Πυργου στη Ζαχαρω αλλα μεσω Τριπολης αρα με την Ανατολικη Οδο και αν φτιαχτει και το Αλλαγη-Καλο Νερο ειναι υπερευτυχισμενοι)
α3) Πεταλο Μαλιακου
α4) Τεμπη
α5) Ε65
α6) Ιονια
α7)Ακτιο-Αμβρακια
α8 ) ΒΟΑΚ

β)επενδυσεις σε αεροδρομια (πχ Καστελι, νεο αεροδρομιο ισως στο Ακτιο κτλ) τα οποια αποτελουν πυλες της χωρας για να ερθουν τουριστες. Ως χωρα δεν παραγουμε τιποτα. Η μονη λυση για να βγεις απο την κριση και το ΔΝΤ αρα να μειωσεις το χρεος ειναι να φερεις πρωτογεννη παραγωγη και το μονο που παραγεις κατα 90% ειναι τουρισμος και ναυτιλια.

γ)επενδυσεις σε λιμανια για επιβατικες και εμπορευματικες μεταφορες. Ο τριτος αξονας για τα πρωτογεννη πλεονασματα πρεπει να ειναι οι εξαγωγες σου και να χρησιμοποιηθει η χωρα ως εμπορευματικος κομβος/hub της Ανατολικης Μεσογειου

δ)Αν εχουν ολοκληρωθει τα (α),(β) και (γ) θα μπορεις να πηγαινεις οπου θες στην Ελλαδα, με ασφαλεια και ταχυτητα (ακομα και με τα ΚΤΕΛ) αρα το τρενο καθισταται μη αναγκαιο (καλυτερα τα χρηματα που θα εδινες για δικτυο σιδηροδρομων να τα εδινες στις τοπικες κοινωνιες για αναπτυξη ΜΣΤ πχ Τραμ στο Ηρακλειο, στην Πατρα, στα Γιαννενα κτλ. Εννοειται παντα ως βιωσιμο μεσο και οχι να το κανουμε για να το κανουμε οπως στην Αθηνα (που ειναι και θα παραμεινει ζημιογονο οσο επικαλυπτεται απο λεωφορειακες γραμμες πχ Α2 και κινειται παραλληλα με ταχυτερα ΜΣΤ - λεγε με Μετρο απο Αγιο Ιωαννη μεχρι Συνταγμα οπου οι 9,9 στους 10 κανουν μετεπιβιβαση απο το Τραμ στο Μετρο).
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon May 02, 2011 10:45 pm    Post subject: Reply with quote

Απο Κρητη μερια εχουμε κανενα νεο? Ιδιως για το κομματι Ηρακλειο-Τυμπακι που τελευταια φορα που περασα ειχε κολλησει εξω απο την Αγια Βαρβαρα. Προβλεπεται να φτασει καποια στιγμη μεσα στα επομενα 10 χρονια στο Τυμπακι Twisted Evil ?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue May 03, 2011 12:02 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:

Θελω να ρωτησω τα παιδια απο την Καλαματα, αν πιστευουν οτι ειναι απαραιτητο να δοθουν του κοσμου τα εκατομμυρια για να κατασκευαστει ο περιφερειακος της πολης? Το ρωτω γιατι το ΝΑ ακρο που θα καταληγει ο δρομος οδηγει οχι σε ενα αλλο αντιστοιχο πολεοδομικο συγκροτημα ή πρωτευουσα νομου ή Ε.Ο. αλλα στην Μεσσηνιακη Μανη και στην συνεχεια στην Λακωνικη. Ενας δρομος που εκ των πραγματων θα ικανοποιει τοπικη και εποχιακη κυκλοφορια (καλοκαιρι,τουρισμο κ.τ.λ.) τη στιγμη που οι αναγκες ειναι αλλες και τη στιγμη που η τοπικη κοινωνια δεν πιεσε να δοθουν τα ελαχιστα 600.000¤ το χρονο για να εχει η πολη προαστιακη σιδηροδρομικη συγκοινωνια. Δεν το αναφερω για να ανοιξω συζητηση για τον σιδηροδρομο εδω, αλλα μηπως εχει χαθει το μετρο σχετικα με το που θα διοχετευσουμε τα λιγα και πολυτιμα χρηματα που διατιθενται πλεον για εργα και υποδομες?

φίλε pindos, ιδού οι λόγοι που πιστεύω ότι πρέπει οπωσδήποτε να κατασκευαστεί ο περιφερειακός της Καλαμάτας, αν όχι φέτος όπως προβλεπόταν, αλλά σε 3-4 χρόνια όταν οι οικονομικές συνθήκες το επιτρέψουν.
1. Η Καλαμάτα υποφέρει από το διαμπερές κυκλοφοριακό 4 μήνες το χρόνο.
2. Οι διαδρομές προς Μάνη θα συντομεύσουν κατά 15-30 λεπτά της ώρας ανάλογα με την περίοδο. Δεν είναι καθόλου αμελητέο αυτό.
3. Πάνω από 10 χιλιάδες είναι οι κάτοικοι του νομού ανατολικά της πόλης, (εκτός του κεντρικού αστικού ιστού) δηλαδή από Βέργα μέχρι Κιτριές που πρέπει να διασχίζουν σήμερα το κέντρο για να μετακινηθούν στο νομό.
3. Ο δρόμος κατασκευάζεται "δωρεάν" προς τους φορολογούμενους (μιλάω μόνο για το κατασκευαστικό μέρος που είναι πολύ σημαντικό! Υπολογίζεται ότι είναι γύρω στα 30 εκ ευρώ.
4. Σε 10 χρόνια από σήμερα οι τιμές της γης θα είναι ακριβότερες.

Τώρα όσον αφορά το τραίνο....τι να πω το όλο πράγμα έγινε λάθος εξ αρχής και πλέον δε θα σωθεί καθόλου εύκολα. Αν και το προαστιακό τμήμα της Μεσσηνίας θα πρέπει να αγκαλιαστεί από την αυτοδιοίκηση. Ειδικά όταν θα αρχίσουν τα διόδια μέσα στη Μεσσηνία! Τότε θα καταλάβουν ότι 5 ευρώ για τραίνο μέχρι τον Μελιγαλά είναι λογικό! Θα ΕΠΡΕΠΕ να είχαμε ήδη γραμμή για Αθήνα σε 3 ώρες. Τότε οι συνθήκες θα ήταν αλλιώς. Αλλά επέλεξαν πριν 10 χρόνια να ανακατασκευάζουν μια αρχαία χάραξη, ΧΩΡΙΣ καμία βελτίωση. Αυτή ήταν και η αρχή του τέλους.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Tue May 03, 2011 10:36 am    Post subject: Reply with quote

Μεγάλα λάθη , αλλά και από τις τοπικές κοινωνίες , αφού οι αγράμματοι και οι ανεπάγγελτοι επικρατούν παντού .

Στο θέμα του περιφερειακού της Καλαμάτας η λύση είναι απλή .
Ο περιφερειακός περνάει στα όρια του βουνού , άρα ένταξη όλης της περιοχής στο σχέδιο που είναι ανάμεσα στο τρένο και στην πόλη και οι εισφορές σε γή και χρήμα φτιάχνουν τον δρόμο .
Ετσι μηδενίζεις τις αξίες της εκτός σχεδίου γής , απαλλοτριώνεις και μέσω της ένταξης στο σχέδιο ξαναδίνεις την ίδια ΔΟΜΗΣΙΜΗ ΓΗ σε όλους .

Αν σε κάποιο τμήμα υπάρχει ήδη σχέδιο πόλης το τροποποιείς και πάντα έχουμε στο νού μας ότι το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ιδιωτικό .

Αλλά πως θα δουλέψουν τα κυκλώματα .
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue May 03, 2011 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

vas, οπως είπε και ο bill77 είναι όντως το εργοστάσιο της ΚΝΑΟΥΦ. Είναι το σημείο που οι δύο άξονες θα ενωθούν, και τράβηξα για να φανεί ότι έχουν αρχίσει να σκάβουν.

Πίνδος, τι να κάνουμε οι φώτο είναι από κινητό και μεγαλύτερη ανάλυση δεν ήταν διαθέσιμη. Επίσης έχω και άλλες πολλές απόπειρες φωτο ενώ οδηγούσα που τελικά αντί για έργα βγήκε το σαλόνι του αυτοκινήτου.

Τώρα σχετικά με το αεροδρόμιο του Ακτίου που αναφερθκε από τον apapa (Καλωσήρθες btw) δεν χρειάζεται κάτι. Ο διάδρομος είναι ο τρίτος τέταρτος μεγαλύτερος στην Ελλάδα. Ήδη κατεβαίνουν από χρόνια μεγάλα τσαρτεράδικα (βλ ΤUI) ενώ και μόνο το γεγονός ότι κατέβαιναν τα Νατοικά ραντάρ είναι από μόνο του ικανό. Για τον ίδιο λόγο έχει ήδη όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά συστήματα που άλλα αεροδρόμια δεν έχουν. Επίσης ο επιβατικός σταθμός ανακαινίστηκε πρόσφατα και καλύπτει τις αυξημένες αναγκες της καλοκαιρινής σεζόν. Το μόνο που του λείπει είναι ο δρόμος να το ενώσει με το Αγρίνιο από τη μία και τη Λευκάδα από την άλλη.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Tue May 03, 2011 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:

Τώρα σχετικά με το αεροδρόμιο του Ακτίου που αναφερθκε από τον apapa (Καλωσήρθες btw) δεν χρειάζεται κάτι. Ο διάδρομος είναι ο τρίτος τέταρτος μεγαλύτερος στην Ελλάδα. Ήδη κατεβαίνουν από χρόνια μεγάλα τσαρτεράδικα (βλ ΤUI) ενώ και μόνο το γεγονός ότι κατέβαιναν τα Νατοικά ραντάρ είναι από μόνο του ικανό. Για τον ίδιο λόγο έχει ήδη όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά συστήματα που άλλα αεροδρόμια δεν έχουν. Επίσης ο επιβατικός σταθμός ανακαινίστηκε πρόσφατα και καλύπτει τις αυξημένες αναγκες της καλοκαιρινής σεζόν. Το μόνο που του λείπει είναι ο δρόμος να το ενώσει με το Αγρίνιο από τη μία και τη Λευκάδα από την άλλη.


Δεν διαφωνω στο μηκος του αεροδιαδρομου.

Θεωρω παρωδια ομως τον δρομο Βονιτσα-Ακτιο ο οποιος κινειται περιμετρικα του αεροδιαδρομου κανοντας αυτο το επικινδυνο Π με ενα S στο τελος προς Ακτιο, με 3 επικινδυνες στροφες 90 μοιρων και στην κορυφη του Π την αρχη του αεροδιαδρομου με τα φωτα μεσα στη θαλασσα και ακριβως εκει 2 κοκκινα φαναρια για να σταματησεις αν τυχον προσγειωνεται ή απογειωνεται αεροπλανο.

Αληθεια ο νεος δρομος (αυτοκινητοδρομος υποτιθεται) με 2 λωριδες+ΛΕΑ και συνεπως στηθαιο στη μεση, πως θα φτασει στην υπογεια στο Ακτιο με το αεροδρομιο καταμεσης?? Θα υπογειοποιηθει κατω απο τον αεροδιαδρομο Laughing ???

Επιπλεον το αεροδρομιο οπως το ειδα 4 καλοκαιρια που παω Λευκαδα/Πρεβεζα, ειναι τελειως απομονωμενο, δεν ειδα καθολου κοσμο/κινηση, δεν ειδα καμια συγκοινωνια τιποτα.

Καλως σας βρηκα.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue May 03, 2011 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ααμωραμπντμπρεβεζα εισ? Η από τη Λευκάδα.

Καθώς είμαστε στα οδικά και για να μην επεκταθούμε στα του αεροδρομίου.

Φοβάμαι ότι ο δρόμος θα σταματήσει πριν το ¶κτιο. Το έχω ρωτήσει και εδώ μέσα στο παρελθόν δεν είχε κανείς καμία απάντηση, και εγώ που το χα ψάξει απάντηση δεν βρήκα, ούτε κάποια μελέτη στο Ιντερνετ. Ο μόνος τρόπος να περάσει ο αυτοκινητόδρομος είναι υπόγεια, χωρίς να επηρρεάσει το αεροδρόμιο. Πιστεύω όμως σε αυτή την περίπτωση κάτι θα είχαμε ακούσει, έστω κατά την δημοπράτηση θα έλεγαν για υπόγειο τμήμα κλπ...

Και έτσι να είναι ας μείνει σαν ανάμνηση του παρελθόντος για να ευχαριστούμε το Θεό που δεν χάσαμε τη ζωή μας εκεί περα (όταν με το καλό γίνει).

Τα του αεροδρομίου απαντώ στο αντίστοιχο θέμα.

Τέλος όπως θα σου πει και ο Admin "μην κάνεις quote στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα". (Πάντα ήθελα να την πω αυτή την ατάκα Very Happy ) Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Tue May 03, 2011 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ok thanks

Οχι απλως τουριστας ειμαι σε εκεινα τα μερη Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri May 06, 2011 10:11 am    Post subject: Reply with quote

Λειτουργικός, αλλά όχι ολοκληρωμένος, θα είναι ο κάθετος άξονας της Εγνατίας οδού «Κομοτηνή - Νυμφαία - ελληνοβουλγαρικά σύνορα» ώς τις 20 Ιουλίου.
Oλοκληρώνεται η κατασκευή του ορεινού τμήματος, μήκους 14,5 χλμ. Επίσης, το βόρειο (ορεινό) τμήμα, από την Πάνδροσο μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, θα αποδοθεί στην κυκλοφορία ως αυτοτελές τμήμα στο ίδιο χρονικό όριο, οπότε ο κάθετος άξονας 75, όπως ονομάζεται, θα είναι λειτουργικός από τις 20 Ιουλίου. Πάντως, από την Πάνδροσο και μέχρι τον ανατολικό κόμβο Κομοτηνής, υπάρχει υφιστάμενη οδός, η οποία με τις απαραίτητες βελτιώσεις σχεδιάζεται να λειτουργήσει προσωρινά ως τμήμα του κάθετου άξονα.

Δεν έχουν ξεκινήσει καν οι εργασίες στο νότιο και πεδινό τμήμα μήκους 8 χλμ. λόγω προβλημάτων που δεν έχουν αντιμετωπιστεί ριζικά και αποτελεσματικά στην αρχική σύμβαση και δεν έχουν λυθεί εδώ και τρία χρόνια! Προσφάτως η «Εγνατία Οδός ΑΕ» αποφάσισε να προκρίνει εναλλακτική λύση, από την οποία προκύπτει ότι είναι δυνατή η ολοκλήρωση του νότιου τμήματος σε 12 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, αφού πρώτα ενταχθεί το έργο σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=91360
Κανέναν ``ανταποκριτή´´ στην περιοχή δεν έχουμε ρε παιδιά?? Question Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri May 06, 2011 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

μετά από κοροϊδία σύννεφο, έχουμε κάποια θετικά νέα που εξασφαλίζουν(.;.) την χρηματοδότηση και ολοκήρωση του πανάκριβου και πολύπαθου τμήματος της Τσακώνας του δρόμου Μεγαλόπολης Καλαμάτας.
Επιτέλους το τμήμα συτό (το οποίο ΔΕΝ κατασκευάζει ο Μορέας - και κανείς δε κατάλαβε γιατί δε του το δώσανε) εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ.
Και όπως μας λένε θα τελειώσει με ένα χρόνο καθυστέρηση, στις αρχές τοθυ 2012! 9 χρόνια μετά την κατάρευσή του και την εξαγγελθείσα τότε κατεπείγουσα αποκατάστασή του!!!!
9 χρόνια!!! Και μετά μας φταίει η Τρόικα! αφού δεν είμαστε ικανοί για τίποτα και όλα πάνε με τον αραμπά.

ιδού το link της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=6944
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri May 06, 2011 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Εσυ λες οτι εκανε 9 χρονια. Εγω να θυμησω οτι 9 χρονια δεν εχει τιμωρηθει

α)ο εργολαβος που εφτιαξε το δρομο τοτε και τον "εφαγε" το τρελο βουνο
β)οι πολιτικοι προϊσταμενοι (υπουργοι, ΓΓ κτλ) που ειχαν υπο την επιβλεψη τους το εργο και επρεπε τουλαχιστον να παραιτηθουν αν ειχαν τσιπα (γιατι το ΥΠΕΧΩΔΕ ειχε επιλεξει τον μειοδοτη, οχι εγω). Οι ιδιοι επρεπε να φροντιζουν να υπαρχουν ρητρες στα Δημοσια Εργα και οι οποιες μ@λακιες του κατασκευαστη να τον βαρυνουν πχ σε βαθος 10ετιας.

Αλλα εντο ειναι Ελλαντα. Η χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Fri May 06, 2011 2:19 pm    Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ - ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Συμπληρώνω στην ατάκα του φίλου apapa, ότι στη χώρα και του "καλλιο αργά παρά ποτέ" δεν πάει κανείς αρμόδιος ή αν-αρμόδιος φυλακή. Για να μη σας πώ ότι στα εγκαίνια του τμήματος αυτού, θα είναι παρών και "το μωρό" (για όσους δε γνωρίζουν "μωρό" ήταν το παρατσούκλι του Λαλιώτη όταν ήταν υπουργός του Ανδρέα Παπανδρέου).

Το θέμα είναι τι θα κάνει τώρα ο "Μορέας" που σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση που είχαμε, θα πρέπει να παραδόσει το δρόμο μέσα στη Μεσσηνία τον Οκτώβρη. Απο ότι όμως ψιλιάζομαι, μάλλον τον βολεύει η παράδοση της Τσακώνας αρχές του 2012.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Fri May 06, 2011 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

alter100 wrote:
Λειτουργικός, αλλά όχι ολοκληρωμένος, θα είναι ο κάθετος άξονας της Εγνατίας οδού «Κομοτηνή - Νυμφαία - ελληνοβουλγαρικά σύνορα»
Κανέναν ``ανταποκριτή΄΄ στην περιοχή δεν έχουμε ρε παιδιά??

Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και στο ¶ξονα Θεσ/νικη - Σέρρες -Προμαχώνας μήκους 96χλμ.Ενώ έχουν παραδοθεί τα πρώτα 35χλμ και τα τελευταία 10 περίπου χλμ του δρόμου πού είναι και τα πιο δύσκολα καθώς πρόκειται για δρόμο που τμήμα του βρίσκεται σε νέα χάραξη,με σημαντικά τεχνικά και σε ορεινό τμήμα,το μεσαίο τμήμα βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη εδώ και σχεδόν2 χρόνια..
Πρόκειται για το "εύκολο" τμήμα καθώς περνά από την κοιλάδα του Στρυμόνα σε πλήρως πεδινή περιοχή και με ολοκληρωμένα όλα τα χωματουργικά και σχεδόν όλα τα τεχνικά.Το τμήμα περιλαμβάνει και την νέα γέφυρα του Στρυμόνα η οποία στέκει μισοτελειωμένη εδώ και 2 χρόνια.Είναι τέτοια η εγκατάλειψη που οι αναμονές των οπλισμών της έχουν σαπίσει και σχεδόν πέσει απο τους πυλώνες της γέφυρας Twisted Evil Twisted Evil
Το μοναδικό τμήμα που έχει ξαναξεκινήσει,φυσικά με ρυθμούς σαλιγκαριού, είναι ένα τμήμα 1500 μέτρων στο ορεινό μεταξύ Θεσ/νίκης Σερρών όπου είναι ο Α/Κ Ριζιανά που θα ρθεί να "δέσει" με τον έτοιμο δρόμο και απ τις 2 μεριές..Πάντως αν ασχοληθούν σοβαρά οι υπεύθυνοι σε ένα χρόνο-πιστεύω-θα έχουν τελειώσει καθώς τα πάντα είναι σε προχωρημένο στάδιο..
Περιμένουμε εξελίξεις..
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri May 06, 2011 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

Αληθεια sxiza, επι Βασουλας δεν ειχε τσιλασει ο δρομος στην Τσακωνα?? Αυτη δεν ηταν ΠΕΧΩΔΕ τοτε? Αλλα θα μου πεις σε αυτη τη χωρα συζητανε ακομα αν θα παραπεμφθει ο Ακης για κατι δις που φαγωθηκαν σε υποβρυχια που γερνουν ή καποιοι μπλε/πρασινοι για κατι συμφοράει που αναθεμα και αν δουλευουν.

Το 1991 πηγα πρωτη φορα στην Πατρα οδικως (παιδι τοτε) και ακουσα απο τον πατερα μου να λεει οτι εχουν εξαγγελθει εργα για την ΠΑΘΕ και οτι θα γινει υπερhighway σαν και αυτα που εβλεπα στην Ιταλια.

Εχουν περασει 20 χρονια, ημουν νιος και γερασα και ακομα περιμενω να δω την ΠΑΘΕ ολοκληρωμενη. Αναλογικα η Εγνατια πιο γρηγορα ολοκληρωθηκε πιστευω.

Οσο για το Κορινθο-Αθηνα που υποτιθεται οτι ηταν τεχνολογικο επιτευγμα για την εποχη του (εξαιρω την Κακια Σκαλα που εγινε πολυ αργοτερα), τους εργολαβους θα τους ειχα λιθοβολισει και μετα εξοστρακισει απο την χωρα. Η ασφαλτος ηταν για "πεταμα" καθε 1-1,5 χρονο και αναγκαζοντουσαν και κανανε μπαλωματα. Εφτανες στον προορισμο σου φρουι ζελε Γιωτης απο το ταρακουνημα.

Αλλα οπως προειπα, Δημοσιο Εργο γαρ, δεν υπηρχαν και δεν υπαρχουν ρητρες, πληρης ατιμωρησια και αδιαφανεια, παλι καλα να λεμε που γινανε εστω και αυτα.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Sun May 08, 2011 11:03 am    Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

Φίλε apapa,

εάν δεν κάνω λάθος και απο όσα έχω ακούσει όλα αυτά τα χρόνια, νομίζω ότι τον δρόμο τον ανέθεσε ο Λαλιώτης στον "φανταστικό εργολάβο" και ίσως -όπως αναφέρεις- λόγω κάποιου ανασχηματισμού στο ενδιάμεσο (απο παράδοση μέχρι κατολίσθηση) όταν έγινε το κακό υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ήταν η Βασούλα.

Το θέμα είναι ότι την Πέμπτη κατεβαίνει κάτω ο υπέρ-αρμόδιος Καρνέσης, και μέχρι τέλος της εβδομάδας θα έχουμε μια πιο επίσημη ενημέρωση για το εάν θα γίνει τελικά η παράκαμψη (μήπως και "περπαρτήσουμε" το κομμάτι ακόμη και μέσα στον Αύγουστο) και για το πότε υπολογίζεται η οριστική παράδοση, γιατί σίγουρα τα χρονοδιαγράμματα θα έχουν πάει 2-3μήνες πίσω.

Αναμένουμε λοιπόν

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Sun May 08, 2011 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Για την αποκατάσταση της αλήθειας να θυμίσω ότι τα έργα για την νέα εθνική οδό Παραδείσια Τσακώνας η οποία είχε σχεδιαστεί με μονόιχνη διατομή 11,5 μέτρων, ξεκινησαν το 1992 επί υπουργίας Αχιλέα Καραμανλή και πρωθυπουργίας Κωσταντίνου Μητσοτάκη.

Και κάποιες μελέτες που είναι διαθέσιμες στο Internet. Με προσεκτική ανάνγωση φαίνεται και η αιτία για την οποία έφυγε ο δρόμος.

http://library.tee.gr/digital/m2134/m2134_dounias1.pdf

http://library.tee.gr/digital/m2134/m2134_papantonopoulos.pdf

http://www.geo.auth.gr/ege2004/articles/TG4_103.pdf
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun May 08, 2011 12:10 pm    Post subject: Reply with quote

Πολυ ενδιαφεροντα pdfs και ευχαριστουμε.

Να ρωτησω ομως κατι, σε αυτη τη μπανανια που ζουμε, τετοιες γεωλογικες μελετες και αναλυσεις δεν θα επρεπε να γινονται πριν ξεκινησει ενα τεχνικο εργο τετοιου ευρους, κοστους και σημαντικοτητας οπως μια Ε.Ο. ευρωπαικων προδιαγραφων? Και οχι κατοπιν εορτης οπως εδω? Γιατι αν τετοιες ειχαν γινει το 1990 που πρωτοξεκινησε η χαραξη ή μεταξυ 2000-2003 που εβλεπαν οτι κατι δεν παει καλα, αντι να το μπαλωνουν, τωρα ο δρομος θα υπηρχε και θα περπατιοταν.

Αλλα τι να λεμε τωρα, ιδια σκηνικα με δρομο που φουσκωσε εκει, δεν εγιναν στην Ν.Ε.Ο. Αθηνων-Λαμιας στη Μαλακασα νομίζω?
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed May 11, 2011 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Νέες δηλώσεις του Υφυπουργού Μεταφορών Γ. Μαγκριώτη για την κάθετο της Εγνατίας Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Προμαχώνας που εδώ και δυο χρονια έχει σταματήσει τελείως Crying or Very sad
Είπε λοιπόν ο Μακριώτης κατά την πρόσφατη επίσκεψη του στις Σέρρες:
«Στην προκειμένη περίπτωση είχαμε κακή διοίκηση, κακό σχεδιασμό του έργου, κακή συμπεριφορά των κατασκευαστών».
Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Μεταφορών για ορισμένες εργολαβίες δόθηκαν λύσεις, όπως για παράδειγμα για τον κόμβο και τη γέφυρα του Λαχανά, που- αν και με μεγάλη καθυστέρηση- θα ολοκληρωθούν μέχρι το καλοκαίρι.
Αν τον επόμενο μήνα δεν ολοκληρωθεί το τμήμα Κάτω Αμπέλας- Πετριτσίου, τότε θα ενταχθεί σε μία εργολαβία «σκούπα», όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Μεταφορών, που ετοιμάζεται για το τμήμα Στρυμονικού- Χριστός, μετά και την οριστική έκπτωση του εργολάβου. Η συγκεκριμένη εργολαβία θα αγγίξει τα 120 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή 40 εκατομμύρια επιπλέον του αρχικού προϋπολογισμού, αλλά θα ενσωματωθούν και τμήματα που έμειναν από άλλες εργολαβίες, καθώς και ορισμένοι άλλοι οδικοί άξονες στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο.

Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε ότι κάποτε θα τελειώσει ο συγκεκριμένος δρόμος!! Rolling Eyes
Περισσότερα στο άρθρο παρακάτω......

http://serreslife.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5505:2011-05-11-07-14-48&catid=88:2009-06-25-21-28-04&Itemid=367
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Fri May 13, 2011 9:17 am    Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ = ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Μέχρι τον Οκτώβρη θα έχει παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος Τσακώνας - Καλαμάτας απο τον Μορέα, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπευθύνου επίβλεψης έργων κυρίου Καρνέση ο οποιος επισκέφθηκε εχτές τη Μεσσηνία και είχε συναντήσεις με τοπικούς παράγοντες και τον δήμαρχο της πόλης. Μέσα στο 2012 θα τελειώσει και το πρώτο τμήμα του περιμετρικού απο κόμβο Θουρίας έως Καρέλια. Για το υπόλοιπο (και προσωπικά πιστεύω πιο σημαντικόπ κομμάτι) υπομονή για το εφετείο του Δεκεμβρίου (ξέρετε πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός?)

http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=2685
Πηγή: ΝΕΤ Μεσσηνίας

Για το Παραδείσια - Τσακώνα, φυσικά ούτε λόγος.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Sun May 15, 2011 8:18 pm    Post subject: Reply with quote

Μας έχει μουρλάνει στο ψεμα το Υπουργείο. Έχω σημερινές φωτό από το Καλαμάτα Τσακώνα και το βλέπω πολύ δύσκολο να τελειώσει μέχρι τέλους Οκτώβρη (5,5 μήνες από σήμερα). Θα τις σηκώσω αργότερα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Mon May 16, 2011 1:22 am    Post subject: Reply with quote

Να και οι φωτό. Αφορούν το νοτιότερο τμήμα του Τσακώνα Καλαμάτα που κατασκευάζεται σήμερα. Είμαστε στη διασταύρωση του αυτοκινητοδρομου με τον δρομάκο που οδηγεί από τα φανάρια της Θουρίας προς Μικρομάνη Αρη. Στο σημείο αυτό θα γίνει κάτω διάβαση της οποίας τα μπετά δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Thouria-Mircomanifutureunderpassagesmall.jpg
Κυριακή πρωί και τα συνεργεία δεν εργάζονται. Εδώ παρκαρισμένα τα φορτηγά
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Thouria-Micromanitruckfleetsmall.jpg
Μπαινουμε στο εργοταξιο με κατευθυνση προς Καλαματα
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Thouria-Micromanibridge1small.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Thouria-Micromanibridge2small.jpg
Ακολουθουμε τον κλαδο που οδηγει στη συνδεση με την μελλοντικη οδο Καλαματας Ρυζομυλου (Καπεταν Βασιλη μας αφησες νωρίς ....)
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ThouriaMicromaniDirectiontoMessinismall.jpg
Εδω ο χωρος που προοριζοταν για το παρακευαστηριο της ασφαλτου (και όχι πίσσας) που γραφουν τα site και για το οποίο διαμαρτυρονται οι κατοικοι της Μικρομανης. Τελικα το παρασκευαστηριο θα παει προς τη Σπερχογεια
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ThouriaMicromaniasfaltpreparionfacilitysmall.jpg
Και εδώ τελειωει το εργο και χωρις να πέφτει ο δρόμος επάνω στη τωρινή οδό Καλαμάτας Μεσσηνης. Ο δρόμος αυτός είναι στο σημείο που φαίνεται το κίτρινο κτήριο
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ThouriaMircromaniendofworkssmall.jpg
Λιγο πιο πανω στην διασταυρωση του αυτοκινητοδρομου με την εθνικη οδο στην περιοχη της Ασπροπουλιάς εχει τελειώσει και το NJ.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AspropouliadirectiontoKalamatasmall.jpg
Από την άλλη μεριά όμως εκκρεμεί η ιστορία με τα αρχαία και υπάρχουν τα 300 μέτρα που δεν έχουν γίνει εργασίες
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AspropouliadirectiontoTsakonasmall.jpg
Εδω τα σημαντικής αξίας αρχαία ευρηματα που εμποδιζουν την ολοκληρωση της οδού.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arxaiasmall.jpg
Λίγο πιο πανω στην διασταύρωση στο Πλατύ (ανισόπεδος κόμβος Αρφαρών). Εδώ κοιτάμε προς Καλαμάτα
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArfaraInterchange1small.jpg
Και από την άλλη πλευρά του δρόμου προς Τσακώνα
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArfaraInterchange2small.jpg

Καλά πάνε άλλα για να τελειώσει μέχρι Οκτώβρη το βλέπω λίγο χλωμό.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon May 16, 2011 1:28 am    Post subject: Reply with quote

Engineer ωραίες οι φώτο.
Όσο βλέπεις μπουλντόζες μη στεναχωριέσαι Very Happy
¶μα σταματήσεις να βλέπεις είανι τα πράγματα σύσκολα.

¶ντε να τελειώσει και αυτός ο δρόμος να ρθει και προς τα πάνω ο ¶κτωρας.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 221, 222, 223 ... 419, 420, 421  Next
Page 222 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr