stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 201, 202, 203 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat Dec 11, 2010 9:41 am    Post subject: Reply with quote

Mε χειρότερο από πλευράς υποδομών την Εύβοια , που και δίπλα στην Αθήνα είναι και νησί ταυτόχρονα .
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Dec 11, 2010 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Στο θεμα μας, μπορει καποιος να μου πει πώς επηρεαζεται η μεσσηνια στο να μην γινει ο δρομος απο το καλο νερο μεχρι πυργο, και να δημιουργηθει μια παρακαμψη απο ολυμπια και να κατεβει λευκτρο;
Το τσακωνα καλο νερο να υποθεσω πως θα ολοκληρωθει σωστα;
Τα χμ πρεπει να ειναι ιδια ή να υπαρχει μικρη διαφορα, απο οποιον ξεκινησει απο καλαματα για πατρα.
Στην καλαματα και περιφερειακο σας φτιαχνουν και αναβαθμιζουν ποσους επαρχιακους για το δικτυο του νομου και το αεροδρομιο αναβαθμιζεται κτλ με οσες αλλες επενδυσεις γινονται στον νομο.

πέρα από το δρόμο του Μορέα ΚΑΝΕΝΑ οδικό έργο δεν γίνεται ούτε έχει δρομολογηθεί στη Μεσσηνία. Έγιναν κάποιες βελτιώσεις πριν 1-2 χρόνια σε δρόμους στους Γαργιαλιάνους.
Το αεροδρόμιο δεν έχει αναβαθμιστεί ούτε υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο στα επόμενα χρόνια. Το οδικό δίκτυο εντός της Μεσσηνίας είναι το ίδιο και απαράλλακτο τα τελευταία 30 χρόνια.
Μόνο μελέτες έχουν γίνει για το τμήμα Καλαμάτα -Ριζόμυλος-Πύλος αλλά δεν υπάρχει πλάνο κατασκευής. Οι μελέτες αυτές χρηματοδοτήθηκαν από τον ιδιώτη Κωνσταντακόπουλο που έφτιαξε την ΠΟΤΑ.
Τώρα το τμήμα Καλό Νερό Πύργος που κόπηκε, επηρεάζει τους 15.000 κατοίκους της Κυπαρισσίας, τους 7.000 των Φιλιατρών και όλη τη Μεσσηνία που έχει κάποιους χιλιάδες φοιτητές στην Πάτρα.
Καλό είναι να μη γράφουμε πράγματα που δε γνωρίζουμε.
Το κράτος έχει επενδύσει ελάχιστα στη Μεσσηνία τα τελευταία 30 χρόνια - με εξαίρεση το δρόμο που κατασκευάζει ο Μορέας. Εν αντιθέσει όλοι οι νομοί της Μακεδονίας και της Θράκης έχει γεμίσει νέους αναβαθμισμένους δρόμους και ΧΩΡΙΣ διόδια.


Last edited by vas8 on Sat Dec 11, 2010 4:50 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Dec 11, 2010 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Η Τρίπολη είναι η μόνη πόλη σε όλη την Ελλάδα (άντε βάλε και την Κόρινθο) που είχε 100% αυτοκινητόδρομο για Αθήνα από το 90, χωρίς να δικαιολογείται σε σχέση με αυτους που δεν είχαν γίνει (και ακόμα δεν έχουν γίνει).

ΤΥΧΑΙΟ - ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ
Ο Λαλιώτης είναι από το Ν. Αρκαδίας, ο ΧΡέππας είναι από το Ν. Αρκαδίας.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Sat Dec 11, 2010 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι του topic μας,

Μετά απο καθυστέρηση αρκετών ημερών καθότι έπεσα θύμα κλοπής της τσάντας μου με όλα τα υπάρχοντά μου (όποιος το έχει πάθει γνωρίζει το τρέξιμο για την επανέκδοση ταυτότητας, διπλώματος, καρτών κλπ), κατάφερα και "ανέβασα" στο blog μου το βίντεο απο τον αυτοκινητόδρομο Ανατολικής Οδού και συγκεκριμένα απο το κομμάτι: "Τρίπολη (νότιος κόμβος Μάκρης) - Μεγαλόπολη (ημ-κόμβος Αλφειού)".

Ελπίζω να το ευχαριστηθείτε και εύχομαι κάποιος φίλος που θα κατέβει μέχρι το τέλος του έτους να βιντεοσκοπήσει και το τμήμα Μεγαλόπολη - Παραδείσια. Επίσης, σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας για την μέτρια ποιότητα της εικόνας σε ορισμένα σημεία, λόγω της προχωρημένης ώρας, της συννεφιάς και της ομίχλης.


http://kaplanivillage.blogspot.com/2010/12/video.html

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Sat Dec 11, 2010 6:08 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε Sxiza 07 για το video!

Θυμάσαι μήπως με πόσα Km/h πήγαινες?
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Sat Dec 11, 2010 9:02 pm    Post subject: ΤΡΙΠΟΛΗ - ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ Reply with quote

Αγαπητέ engineer,

Απο όσο θυμάμαι, το minimum ταχύτητας ήταν 100 χλμ και το maximum που έφτασα ήταν τα 125χλμ. Όταν έχω τα μικρά μαζί μου δεν πηγαίνω παραπάνω. Σε γενικές γραμμές, απο τον πρώτο κόμβο της Τρίπολης (βόρειος) μέχρι και την νέα έξοδο (πλέον) στα Παραδείσια, με μέση ταχύτητα 120-125 θα χρειαζόμαστε περίπου 17-18 λεπτά.

Πάντως, το προηγούμενο Σ/Κ που πήγα Φοινικούντα, στην επιστροφή την Κυριακή το απόγευμα έκανα μέχρι τον Κολωνό ακριβώς 3 ώρες. Ήταν απίστευτο να βλέπεις το χρόνο όταν κάποτε θέλαμε 7-8 ώρες να φτάσουμε.

Θεωρώ ότι με την ολοκλήρωση του δρόμου μέχρι κόμβο Πράκτικερ (και με ισχύουσα την παράκαμψη στην Τσακώνα), η Καλαμάτα θα είναι περίπου 2 ώρες με νορμάλ συνθήκες εξόδου και η νότια Μεσσηνία που βρίσκομαι εγώ θα είναι περίπου 2 ώρες και 40 λεπτά.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 4:30 am    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
prevezanos wrote:
Η Τρίπολη είναι η μόνη πόλη σε όλη την Ελλάδα (άντε βάλε και την Κόρινθο) που είχε 100% αυτοκινητόδρομο για Αθήνα από το 90, χωρίς να δικαιολογείται σε σχέση με αυτους που δεν είχαν γίνει (και ακόμα δεν έχουν γίνει).

ΤΥΧΑΙΟ - ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ
Ο Λαλιώτης είναι από το Ν. Αρκαδίας, ο ΧΡέππας είναι από το Ν. Αρκαδίας.


Για αυτό σου λέω πρέπει να τους ευγνωμονείς ειδικά αυτούς τους δύο! Εγώ θα ήμουν ευτυχής αν ήταν από το Αγρίνιο ή τα Γιάννενα. Για αυτό σου λέω, αδικημένος σε σχέση με τον πολύ ενοημένο είσαι όχι σε σχέση με το μέσο όρο.

Τώρα γιατί στη βόρεια Ελλάδα δεν υπάρχουν διόδια, δεν νομίζω να πρέπει να απαντ΄σουμε....
Back to top
View user's profile Send private message
PRIMERCG
Visitor
Visitor


Joined: 21 Apr 2010
Posts: 8
Location: DIONYSSOS, ATTIKI

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 10:10 am    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Ευχαριστούμε Sxiza 07 για το video!

Θυμάσαι μήπως με πόσα Km/h πήγαινες?


Απο διόδια Αττικής οδού (Μεταμόρφωση) μέχρι Παραδείσια είναι 1.35'.
Μεση ταχύτητα 130 χλμ την ώρα. Σίγουρα όταν τελειώσει ο Μορέας, η Καλαμάτα θα είναι λιγότερο απο 2 ώρες.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 10:16 am    Post subject: Reply with quote

Με τις κάμερες κλειστές βέβαια . Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε vas8 αυτο που θελω να πω, ειναι οτι δεν χρειαζεται να βγαζουμε γρηγορα συμπερασματα γιατι ακομα δεν εχουμε μαθει τιποτα για το μελλον του τμηματος αυτου απο επισημα χειλη.
Απο ιανουαριο ισως μαθουμε τι θα γινει. Το μονο που μας σιγουρευουν ειναι οτι δεν θα χαθουν τα λεφτα ή να τα δωσουν καπου αλλου.
Λογικα η κοινοπραξια πρεπει να φτιαξει εργο ισαξιο με αυτο της συμβασης που εχει υπογραψει. Οποτε περιμενουμε.

Εγω ηθελα να ρωτησω εαν μεσα στο πακετο της αττικης, εκτος απο την διπλη ζευξη της σαλαμινας περιλαμβάνεται και η ανακατασκευη του τμηματος ελευσινα-χαιδαρι,
κομβος σχιστου στον σκαραμαγκα, και ολοκληρωση της περιφερειακης αιγαλεω και συνδεση με την λεωφορο αθηνων. Γνωριζετε κατι; Υπαρχει ελπιδα;
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

cruiser wrote:
Με τις κάμερες κλειστές βέβαια . Laughing

Για ποιό λόγο; Το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους είναι 130km/h.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

Για να έχεις μέση ταχύτητα 130 πρέπει κατά διαστήματα να πηγαίνεις με 150-160 γι αυτό admin Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 10:55 pm    Post subject: Reply with quote

Κάποια φυλλάδα(εφημερίδα) μιλά για απολύσεις εργαζομένων και πάγωμα εργασιών στο τμήμα Αίγιο - Πάτρα.
Αναρωτιέμαι αν ισχύει. Είδα το εξώφυλλο αυτό http://3.bp.blogspot.com/_hxUvTihT5YY/TQM-IKgZvgI/AAAAAAAAPb0/7Y52sH_q6vI/s1600/dromos_t043_zoom_01.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
orecuz
Visitor
Visitor


Joined: 01 May 2010
Posts: 8

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 11:03 pm    Post subject: Reply with quote

prevezane,
να ευγνωμομουμε αυτούς τους δύο(Ρέππα,Λαλιώτη) γιατί;Υπέγραψαν καμμία σύμβαση παραχώρησης για τα δύο έργα που αναφέρεται ο vas,ή μήπως δείχνουν την πολιτική βούληση να ολοκληρωθούν τα έργα με τις συμβάσεις όπως αυτές είχαν υπογραφεί;
Πολιτικη βούληση σημαίνει,είτε το θέλουμε είτε οχι,αυτό που είχε ο "κουφος" για την Ολυμπία οδό και ιδιαίτερα για το επίμαχο κομμάτι των ΟΙΚΙΣΜΩΝ (ουτε καν χωριών) της Ζαχάρως και οχι βέβαια του Καιαφα.
Οταν λοιπόν πήγαιναν οι "ομογάλακτοί"του (ΝΔ) για να του προτείνουν αλλαγή χάραξης επειδή τους έκοβε ο αυτοκινητόδρομος τα χώραφάκια,η πρώτη του κουβέντα ήταν "θέλετε να γινει ο δρόμος;" και όταν η απάντησή τους ήταν "Ναι ΑΛΛΑ" με το "ΑΛΛΑ"είχαν δει την πόρτα της εξόδου.
Βέβαια ένας "κουφος"δεν έφερε ουτε ήταν δυνατόν να φέρει την άνοιξη οταν απέναντί του είχε εκτός απο τους "παραπάνω"κυρίους ,τους τοπικούς βουλευτές του κόμματος του και της τότε αντιπολιτευσης-νυν συμπολίτευσης,στην ΕΕ τον "αξιοτιμο"Δήμα(αντιπρόεδρο ΝΔ αν δεν κάνω λάθος) και βέβαια πίσω απο όλους αυτούς,τους κρυφούς πόθους της κοινοπραξίας για αναβολή,καθώς πράγματι της έιχαν φορτώσει με τη σύμβαση ένα δύσκολο κομματι με μεγάλο κόστος απαλλοτριώσεων και χωρις την κυκλοφορία να δικαιολογεί την κατασκευή του.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

Αν μου πεις πόσα χρήματα εκταμιεύτηκαν κατά την περίοδο του Φαραώ μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα. Εκεί θα δούμε τα περί βούλησης.

Για τα υπόλοιπα που λες τα ξέρεις από πρώτο χέρι?

Αν δεν είχε γίνει ο δρόμος για Τρίπολη το 90 αλλά κουτσά στραβά παλεύαμε τώρα να βγούμε στην Τρίπολη με απαλλοτριώσεις και υποχρηματοδότηση, ήσουν δηλαδή στο ίδιο επίπεδο με την υπόλοιπη Ελλάδα, τι θα έλεγες?

Και δεν καταλαβαίνω, το ζητούμενο είναι πόσα χλμ ασφαλούς δρόμου έχεισ για να πας Καλαμάτα ή αν έχεις καλύτερο δρόμο από την Τρίπολη?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 12:55 am    Post subject: Reply with quote

Με το ''αν'' δεν μπορούμε να βασίσουμε σωστά τη συζήτηση γιατί με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε ΝΑ είχε κατασκευαστεί ήδη ο Κορίνθου-Πατρών έστω και τμηματικά όπως και ο Αθηνών-Θεσνίκης, ή να είχε κατασκευαστεί ένας κλάδος από Κόρινθο-Τρίπολη κλπ, οπότε θα μιλάγαμε σήμερα για άλλα πακέτα και διαφορετικούς συνδυασμούς έργων για να βγουν οι συμβάσεις εξίσου ελκυστικές.
Ο Φαραώ φαντάζομαι εννοείς το Σουφλιά. Σε ποια έργα αναφέρεσαι όταν λες για εκταμίευση? Για τις συμβάσεις παραχώρησης ή τα δημόσια?
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 1:20 am    Post subject: Reply with quote

Τα παραχώρησης. Όλοι λέτε ότι αυτός είναι ο μόνος καλός που έκανε τόσες συμβάσεις παραχώρησης και θα φτάσει ο αυτοκινητόδρομος παντού. Επί των ημερών του όμως τι ξεκίνησε πραγματικά. Τα δύο πρώτα χρόνια είχαν σπαταληθεί χωρίς να γίνει τίποτα απολύτως σε σημείο που ο τεχνικός κόσμος είχε φτασει στο απροχώρητο (αναφορές και στο ενημερωτικό δελτίο του ΤΕΕ της εποχής/στενάζουν οι μηχανικοί!) Και μετά δημοπρατήθηκαν τόσα έργα αλλά τίποτα δεν ξεκίνησε ουσιαστικά, δεν γίναν καν οι απαλλοτριώσεις.

Με άλλα λόγια μας αγόρασε ακριβά δώρα και χαρήκαμε, αλλα ήταν με ξένη πιστωτική κάρτα, η οποία ήταν ήδη και υπερχρεωμένη.

Αν μου δώσεις την κάρτα σου, μπορώ να γίνω και εγώ πολύ καλός.


Και μην ξεχνάμε και αυτά που δεν γίναν ποτέ, την υποθαλάσσια, το Καστέλι και τον ΒΟΑΚ. Γιατί να ξεκινήσει ο Ε/65 που δεν είχε καν ωριμάσει και να μην προχωρήσει ο Βόριος άξονας που τμήματα του είναι ήδη μελετημένα από χρόνια. Γιατί αυτό ήθελε απλά χρήματα που από τότε δεν υπήρχαν.

Είναι ωραίες οι εξαγγελίες και οι προκηρύξεις και οι δημοπρατήσεις. Και πάνω από όλα πιο φθηνές.
Back to top
View user's profile Send private message
orecuz
Visitor
Visitor


Joined: 01 May 2010
Posts: 8

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 1:47 am    Post subject: Reply with quote

ΘΑ μου επιτρέψεις στα σχόλια περί ευγνωμοσύνης και αγνωμοσύνης να απαντώ με τόση ευκολία όση εσύ ζήτησες εμμέσως από όλους τους χρήστες του συγκεκριμμένου οδικού άξονα να δείξουν,προς πολιτικούς που κάνουν το αυτονόητο,να παραδίνουν δηλαδή στην κυκλοφορία ασφαλή και συγχρονα τμηματα αυτοκινητοδρόμων.
Τις χρηματοδοτήσεις ή υποχρηματοδοτήσεις τις αφήνω σε σένα μιας και τα γνωρίζεις όπως φαίνεται από πρώτο χέρι.
Εγω απλώς χρήστης του οδικού δικτύου είμαι και από πρώτο χέρι ξέρω ότι την δεκαετία του 80 πήγαινα στην Αθήνα σε 5,5 ώρες από Πάτρα (από ΑΧλαδόκαμπο ουτε που το συζητούσαμε τότε μιας και χρειαζόμασταν 10 ώρες),την δεκαετια του 90
πήγαινα στην Αθήνα 3,5 ώρες από Τρίπολη με σχετική άνεση,εκτός από την περίοδο που πραγματικά συγκλονίστηκα,όταν κινδύνεψα να σκοτωθώ μαζι με την οικογένεια μου το Σ/Κύριακο που ο δρόμος στην Τσακώνα είχε πάρει την κατηφόρα (αλήθεια ποιος είχε παραλάβει το έργοWink και τώρα σε 2,5 ώρες είμαι στην Αθήνα με άνεση και αντικειμενική ασφάλεια.Θα ήθελα βέβαια και για την Πάτρα να έχω άνετη και ασφαλή πρόσβαση,αλλά όπως φαίνεται ενώ υπάρχει πλέον η πολιτική βούληση μάλλον ψάχνουν τους θησαυρούς του Φαραώ.
Μια γενιά ολόκληρη για να δεί μια ολόκληρη περιφέρεια της Ελλάδας σύγχρονο κεντρικό οδικό δίκτυο και μάλιστα στον ένα του άξονα,είναι πολλά χρόνια για να τους ζητάμε να εκφράζουν ευγνωμοσύνη προς οποιονδήποτε.
Τέλος αν δεν είχα γνωρίσει από πρώτο χέρι τα κόλπα που σκαρφίζονταν οι θιγόμενοι για να μην γίνει το πιο δύσκολο ίσως κομμάτι της Ολυμπιας Οδου ίσως και εγώ να συμφωνούσα ότι όλα ήταν ζήτημα υπο-υπερ ή όπως αλλιώς μπορούμε να το γράψουμε χρηματοδοτήσεων.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 2:07 am    Post subject: Reply with quote

orecuz, δεν σε καταλαβαίνω, και ενδεχομένως δε με έχεις καταλάβει και εσύ.
Να είσαι χαρούμενος για την αντικειμενική ασφάλεια που έχεις αυτή τη στιγμή, και να ξέρεις ότι αυτό το αγαθό δεν είναι ακόμη δεδομένο σε μεγάλο ποσοστό αυτής της χώρας. Για αυτό το αγαθό ξεκίνησα να μιλάω.

Εγώ ότι είχα να πω το είπα και σταματάω κάπου εδώ...
Back to top
View user's profile Send private message
orecuz
Visitor
Visitor


Joined: 01 May 2010
Posts: 8

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 2:34 am    Post subject: Reply with quote

Αν πάω Θεσσαλονίκη πλέον πηγαίνω απο Αγρινιο ,Γιαννενα.
ΑΡΑ
Ευχαριστημένος ναι, τυχερός ίσως,υπομονετικός πολύ,ευγνώμων όμως σε ΚΑΝΕΝΑΝ και σταματώ και εγώ εδώ.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 3:10 am    Post subject: Reply with quote

κοιτάξτε...δε πολυκατάλαβα την κόντρα σας αλλα υπάρχουν οι πραγματικότητες, στις οποίες έχω αναφερθεί και παλαιότερα:

ο δρόμος μέχρι την Τρίπολη τελείωσε το 1990 και εξυπηρέτησε απίστευτα όλη τη νότια Πελοπόννησο και πολυ καλά έκανε και έγινε. Το οδικό δίκτυο ήταν άθλιο. Καμία σχέση με την κατάσταση στη υπόλοιπη Ελλάδα της εποχής. Φίλοι Μακεδόνες έρχονταν και φρίκαραν...όπως φρίκαραν με τις απίστευτες στροφές στο κομμάτι Τρίπολη Καλαμάτα. Μιλάμε για δρόμους που πρωτοκατασκευάστηκαν το 1950 και από τότε ελάχιστες βελτιώσεις έγιναν από τότε - μέχρι που ήλθε ο Μορέας.
Το όλο θέμα μου είναι η απίστευτη ρεμούλα και κοροϊδία από τους ΥΠΕΧΩΔΕΔΕΣ - Λαλιώτη - Βασούλα - και τώρα Χρέππα και αυτόν επί Μητσοτάκη, που όλο έταζαν και τίποτε δεν έκαναν. Ο δρόμος και το τούνελ στο Ραψωμμάτη φτιαχνόταν επι 15 χρόνια και όλο μας έταζαν ότι σε 1-2 χρόνια θα τελειώσει - αυτό επί 15 χρόνια!
Λοιπόν, γιατί να του χαριστούμε του Χρέππα που τώρα πάει να κάνει τη χάρη των εργολάβων και να κόψει ΕΝΤΕΛΩΣ το Πύργος - Καλό Νερό και να στρέψει το δρόμο προς Ολυμπία και στη συνέχεια προς Βυτίνα;
Πόση κίνηση έχει το Ολυμπία-Βυτίνα; ΜΗΔΕΝ.
Ας κόψει 10-15 χλμ στον Καϊάφα και τη Ζαχάρω και να βάλει την Ολυμπία να κατασκευάσει το υπόλοιπο στο ακέραιο. Και να κόψει και τα α...δια των Ζαχαριωτών εντάσσοντας ΟΛΗ την περιοχή τους σε καθεστώς ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. Και να τους γκρεμίσει τα δεκάδες αυθαίρετα τους κυριολεκτικά πάνω στην άμμο - και στον βιότοπο. Αλλά γι αυτά δεν υπάρχει ΣτΕ. Ετσι θα τους γίνει μάθημα το ότι επέλεξαν να παίξουν με τους θεσμούς και την "οικολογία" για να μη χάσουν τα οικοπεδάκια τους και τα αυθαίρετά τους.


Last edited by vas8 on Mon Dec 13, 2010 1:39 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 3:16 am    Post subject: Reply with quote

Πρεβεζάνε μόλις τώρα είδα ότι είσαι νεότερο μέλος στο φόρουμ οπότε προτρέχω και αλλάζω λίγο το ποστ μου όπως το ξεκίνησα για να αποφευχθεί και τυχόν παρεξήγηση. Να υπενθυμίσω λοιπόν κάποια πράγματα παρακολουθώντας καθημερινά τις εξελίξεις στα έργα εδώ και χρόνια και για να μαθαίνουν τα νεότερα μέλη που πιθανόν αγνοούν την ιστορία των έργων. Επί των ημερών του Σουφλιά είπες ότι τίποτα δεν ξεκίνησε από έργα όσον αφορά τις συμβάσεις παραχώρησης. Και ισχύει γιατί πώς θα ταν δυνατόν αυτό αφού δεν υπήρχαν καν οι μελέτες! Απλά τα πράγματα. Μιλάμε για τα μεγαλύτερα έργα υποδομών στην Ελλάδα και σε πρωτοφανή μεγέθη. Όλα όσα έπρεπε να είχαν γίνει τουλάχιστον μια δεκαετία πριν ήταν στο σημείο μηδέν. Και όλοι ξέρουμε, τουλάχιστον απ'την εμπειρία μας μέχρι το 2004, εμμέσως πλην σαφώς υπό την υπουργία του Λαλιώτη και της Βάσως το πόσο χρονοβόρα είναι η διαδικασία της μελέτης του έργου, της σύνταξης τευχών και βέβαια της κατασκευής. Φυσικά συνυπολογίζουμε και την αστοχία της μελέτης και του έργου σε μερικές περιπτώσεις π.χ. στο Παραδείσια-Τσακώνα.
Οπότε τα δύο πρώτα χρόνια που εσύ περίμενες να είχαν ξεκινήσει έργα, πολύ απλά έγιναν όλα αυτά τα στάδια των μελετών, σύνταξης τευχών, δημοπράτηση, πολλές μα πολλές ενστάσεις!! και εν'τέλει μετά από 6-7 μήνες ενστάσεων η υπογραφή και επικύρωσή τους απ'τη Βουλή για τα έξι αυτά έργα, τα 5 τελικά κατασκευάζονται. Όλοι οι παλιότεροι στο φόρουμ που ήμασταν εδώ μαζί τα παρακολουθούσαμε απ'το 2004 σε καθημερινή βάση και ξέρουμε όλο το σκηνικό. Για να πάρεις μια γεύση της κατάστασης σου συνιστώ να ανατρέξεις σε εκείνες τις σελίδες απ'το κλειδωμένο πλέον thread ''οδικά έργα 1'' και να διαβάσεις όσο αντέχεις βέβαια και έχεις υπομονή γιατί είναι ατελείωτες σελίδες, το φόρουμ είχε πάρει φωτιά. Δεν θα σου πω εντυπώσεις όλων όσων έγραφαν τότε για να μη σε επηρρεάσω. Μαζί θα διαβάζεις εντωμεταξύ και για τα υπόλοιπα έργα, τα δημόσια, για την εγνατία σε πρώτη φάση που είχε κατασκευαστεί λίγο πιο πάνω απ'τη μισή ενώ είχαν μείνει ανέγγιχτα τα 150 περ. πιο δύσκολα χιλιόμετρα και στην επόμενη τετραετία ολοκληρώθηκε όλος ο άξονας και το μεγαλύτερο μέρος των κάθετων. Απ'τη σωρεία έργων που δημοπρατούνταν, κατασκευάζονταν και ολοκληρώνονταν θα καταλάβεις ότι ήταν η πιο παραγωγική περίοδος των έργων υποδομής τα τελευταία 20 χρόνια.
Μόλις τελείωσε αυτή η περίοδος μπήκαμε στην επόμενη, δηλαδή υπό την ηγεσία του Ρέππα, όπου μέσα σε μερικούς μήνες παγώσανε πολλά βασικά έργα που βρίσκονταν υπό κατασκευή ή κοντά στην ολοκλήρωση πχ Μαλλιακός, κάθετος άξονας προς Βουλγαρία, η τύχη τους ακόμα αγνοείται, Καστέλι καλή ώρα μια και το ανέφερες κα. Και το χειρότερο απ'όλα είναι ότι άρχισαν να δημιούργούνται συνεχώς προβλήματα στα έργα των συμβάσεων παραχώρησης, κατά κύριο λόγο στην ιονία οδό, Ε65 και Ολυμπία οδό, τα οποία κινδυνεύουν ακόμα και με περικοπές ή ακύρωση. Το αν υπήρχαν αστοχίες στις μελέτες, που αδύνατον να μην υπήρχαν έστω και μερικές, ας το κρίνουμε απ'την πορεία των δύο άλλων έργων, του Μωρέα και των Τεμπών όπου προχωράνε χωρίς προβλήματα. Το βασικό πρόβλημα που προβάλλεται συνεχώς είναι οι απαλλοτριώσεις, οι οποίες μεν σημείωσαν καθυστέρηση το 2008 αλλά από κει και μετά φαίνεται να εγκαταλείπονται σιγά σιγά οι προσπάθειες για να ολοκληρωθούν γρήγορα και έτσι το έργο να αρχίζει να βαλτώνει και να έρχονται τα προβλήματα ντόμινο.
Θα εκτιμήσεις λοιπόν τη σημερινή κατάσταση συγκρίνοντάς την με την προηγούμενη και με την αμέσως προηγούμενη. Άντλησε μερικές πληροφορίες απ'το παρελθόν και μετά μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση.
Όσο για τον ΒΟΑΚ, έστω κι αν έπεται του Ε65, σε εξέλιξη βρίσκονται από καιρό Σουφλιά μελέτες για τη μετατροπή τμημάτων συν. μήκους 150 χλμ σε αυτοκ/μο. Εδώ είμαστε λοιπόν να δούμε με ποιο τρόπο θα εξελιχθεί αυτό το έργο, τι θα κάνει ο Ρέππας για να το προωθήσει. Και φυσικά τι θα κάνει με τα υπόλοιπα έργα των παραχωρήσεων που καρκινοβατούν και με τα δημόσια που περιμένουν ανολοκλήρωτα.
Back to top
View user's profile Send private message
PRIMERCG
Visitor
Visitor


Joined: 21 Apr 2010
Posts: 8
Location: DIONYSSOS, ATTIKI

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 1:00 pm    Post subject: Reply with quote

AUGalos wrote:
Για να έχεις μέση ταχύτητα 130 πρέπει κατά διαστήματα να πηγαίνεις με 150-160 γι αυτό admin Very Happy

Με ελάχιστες εξαιρέσεις (προσπεράσματα και εύκολα σημεία 140).
Σε γενικές γραμμές προσπάθησα να κρατήσω το 130.
Στις ανηφόρες του αρτεμισίου 110-120. Δεν είχε καθόλου κίνηση ο δρόμος.
Πηγαίνω και έρχομαι περίπου μια φορά το μήνα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε συ Βeethoven λυπίσου μας !

Ο κουφός έψηνε αρνιά μέσα στη σήραγγα Μετσόβου (παρέα με τον μεγαλοπασόκο εργολαβο Μπομπολα έτσι για να τα λέμε όλα) και δύο μήνες μετά άνοιξε τρύπα 2x2 μεταξύ εξόδου σήραγγας και κοιλαδογεφυρας που ακολουθεί. Α και η ολοκληρωμένη εγνατία του Σουφλιά έχει και ένα υπόλοιπο εκεί μετά τον Αραχθο όπως πάμε για Μετσοβο.

Τα ίδια σκατά ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στα δημόσια έργα. Και πάρα πολλοί συνάδελφοι θα κάνουν γιορτές χωρίς δουλειά λόγω της κατάστασης που έφτασε η χώρα από τις μίζες και τις ρεμούλες τόσα χρόνια.

Δεν αλλάζετε θέμα?
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Dec 13, 2010 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

Αφαιρώ σχεδόν ολόκληρω το ποστάρισμά μου, γιατί νομίζω θα ανακυκλωθούμε. Κρατάω μόνο αυτό που μου αρεσε πιο πολύ!
vas8 wrote:
Και να κόψει και τα α...δια των Ζαχαριωτών εντάσσοντας ΟΛΗ την περιοχή τους σε καθεστώς ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. Και να τους γκρεμίσει τα δεκάδες αυθαίρετα τους κυριολεκτικά πάνω στην άμμο - και στον βιότοπο. Αλλά γι αυτά δεν υπάρχει ΣτΕ. Ετσι θα τους γίνει μάθημα το ότι επέλεξαν να παίξουν με τους θεσμούς και την "οικολογία" για να μη χάσουν τα οικοπεδάκια τους και τα αυθαίρετά τους.

Καλά με αυτό συμφωνώ παραπάνω από 100%. Για κάτι τέτοια ζητήματα πρέπει να κινήται η δικαιοσύνη αυτεπάγγελτα.


Last edited by prevezanos on Mon Dec 13, 2010 2:49 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 201, 202, 203 ... 419, 420, 421  Next
Page 202 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr