stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Fri May 23, 2008 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Και αν έχεις 3000 κυβ αυτοκινητο παλι με 130 θα πηγαινεις?(αφου τα μεγαλυτερα κυβικα καινε λιγοτερο σε υψηλοτερες ταχυτητες..)


Μα δεν αναφέρθηκε ότι το περιβάλλον πλήττεται λόγω της μεγαλύτερης κατανάλωσης καυσίμου... αλλά λόγω του ότι το καύσιμο που καίγεται δεν περνά από τον καταλύτη, άρα το καυσαέριο είναι πιο επιβλαβές, αφιλτράριστο...

Μπορεί λοιπόν με τα 3000 κυβικά να έχεις "χαμηλή" κατανάλωση στις μεγάλες ταχύτητες, αλλά τα καυσαέρια είναι πιο επιβλαβή για το περιβάλλον.
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Fri May 23, 2008 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παράγει 4.500.000 αυτοκίνητα ετησίως,
και όπως γνωρίζουμε όλη βγάζει και μεγαλύτερο κέρδος ανά αυτοκίνητο λόγο υψηλών τιμών στο μέσο ορος,
ύστερα μην ξεχνάμε έχει και την μεγαλύτερη παραγωγή γύρο από τις ίδιες βιομηχανίες σε κατασκευαστές ηλεκτρονικής αυτοκινήτων
(BOSCH SIEMENS VISTEON....)
το λόμπι τον κατασκευαστών είναι μεγάλο εφόσον ο Schröder ήτανε Supervisor τις VW, ο Kohl στην BASF (Χρώματα και πλαστικά αυτοκινήτων), και πολύ από τους 600 γερμανούς βουλευτές είναι Visor η Supervisor σε μεγάλες γερμανικές επιχείρησης ,
αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι μέσο κάποιου ήπιου τρόπου "αφξανουντε" συνεχώς η αυτοκινητόδρομοι η κάποια σημεία με όριο ταχύτητας,
για παράδειγμα, όλος ο δακτύλιος τις Κολωνίας: Όριο 100-120.
Η διαδρομή Κολωνία-Φρανκφούρτη (200km) κατά 64% με όριο ταχύτητας,
περιοχές κατοικημένες με όριο ταχύτητας,
δηλαδή με έναν σιγανό τρόπο έρχεται και ολοκληρώνεται αυτή η εξέλιξη.
Παρατηρήστε αλλα το σημαντικότερο, μια ασφάλεια αυτοκινητου μπορεί να αρνηθεί να πλήρωση κάποιο τροχαίο αν αποδειχτεί ότι ο οδηγός ξεπερνούσα το στην γερμανία (Richtgeschwindigkeit http://bundesrecht.juris.de/babrigeschwv_1978/BJNR018240978.html) σινιστουμενο όριο τον 130.
http://niba.de/
άρα η ελεύθερη ταχύτητα είναι ακόμα και στην γερμανία ρίσκο.

Εξάλλου εφαρμόστηκε στην Κολωνία και το Βερολίνο (ακολουθούν πολύ άλλη Δήμοι) "περιοριζμος" κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με μεγάλη ποσότητα "εκτονεφσις" co2 (Διοξείδιο του άνθρακα).


το ότι τα μεγάλα κυβικά καίνε λιγότερο σε υψηλές ταχύτητες δεν ισχύ.
είναι αδύνατον υπό ίδιες συνθήκες.
σίγουρα το μικρό θέλει περισσότερες στροφές (η μηχανή) αλλα παρόλο ταύτα δεν μπορεί να κατανάλωση παραπάνω από ότι είναι η "χοριγικοτιτα" τον κυλίνδρων,
ένα πιστόνι με διάμετρος 60 χιλιοστών δεν μπορεί να ρουφήξει με την υποπίεση όσο ένα 100 χιλιοστών εκτος και το μικρό έχει τουρμπίνα η οποια πιέζει το καύσιμο στον κύλινδρο με 1 έως και 4 bar αν βεβαια το "πιδαλι" είναι πατημένο και η μηχανή κάνει πάνω από 2500 στροφές.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri May 23, 2008 2:10 pm    Post subject: Reply with quote

Εγω ξερω απο τα βιβλια των αυτοκινητων ότι το 1600 λει χαμηλοτερη κατανστα 80χιλ,το 1800 στα 120 κλπ.

Βεβαια παιζει ρολο η σταθερη ταχυτητα.Εγω πηγα και ήρθα με ένα πεζο 406 1600 κυβ. απο αραχωβιτικα (στο ριο) μεχρι το σιδ σταθμο του κιατου με σταθερα 120-140(ήταν άδειος δρομος λογω απεργιας φορτηγων)και έκαψε μονο μισο τεταρτο (του ντεποζιτου)Μια άλλη φορα στην ίδια διαδρομη ,στην επιστροφη δεν κατεβηκα απο το κομβο του λόγγου (όπως συνηθως)αλλα στο αίγιο(15 χιλ πριν) και είχε μποτιλιαρισμα..Στο τελος είχα καψει άλλο ένα μισο τεταρτο!Δηλαδη μεσα στο μποτιλιαρισμα έκαψα όσο 200 χιλ δρομο με υψηλη ταχυτητα στην εθνικη! Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri May 23, 2008 3:25 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι σε μεγάλα κομμάτια των Γερμανικών αυτοκινητοδρομων δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας (μοναδική περίπτωση σε όλο τον κόσμο αν δεν κάνω λάθος)
Υπάρχουν πιέσεις από τους πράσινους κύριος να επιβληθεί όριο, αλλα υπάρχει και ο αντίλογος ότι αν επιβληθεί όριο ταχύτητας π.χ.130 Km/h παντού, θα υπάρξουν μεγάλες απώλειες στις πωλήσεις αυτοκινήτων με πολλά κυβικά (και οι Γερμανία είναι χωρα όπου πωλούνται πολλά τέτοια) και οι κύριοι χαμένοι θα είναι οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οποτε όταν μιλάμε για χαμένους μιλάμε και για αύξηση της ανεργίας. Αυτό είναι το επιχείρημα, η τουλάχιστον το κύριο, αυτών που είναι εναντίον της επιβολής ορίου!!!!

Οι πολιτικοί από ότι φαίνεται φοβούνται να αναλάβουν το κόστος από μια ενδεχομενη αύξηση της ανεργίας.....και το σίριαλ συνεχίζεται!!!!
Ελπίζω να μην είμαστε τόooooσο εκτος θέματος...και μας φάει ο μαρμανκαλος Very Happy

Αναμένουμε με αγωνια την παράδοση των νέων κομματιών στη Εγνατία(με την μεγαλύτερη σήραγγα στην Ελλάδα)για να πάμε στα δικά μας.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri May 23, 2008 3:47 pm    Post subject: Reply with quote

Έχουν και οι Ευρωπαιοι συμφεροντα?Wink Δεν είναι οικολογοι πανω απο όλα?
¶ντε για να μη λεμε μονο για την Ελλαδα, για συμφεροντα ,διαπλοκες κλπ.Έξω τα πραγματα είναι πολυ χειροτερα ,αφου πολυ χρημα ,σημαινει πολλη διαφθορα και βρωμικες συναλλαγες..Δηλαδη προτιμουν να πουλανε περισσοτερα μεγαλα αυτοκινητα(και αυξανεται ο κινδυνος ακραιων θανατηφορων δυστυχηματων στους δρομους..) απο την ασφαλεια των πολιτων! Evil or Very Mad Και θελουμε να γινουμε και ευρωπαιοι...

Αν τρεχεις με 200 ελαχιστα να ακουμπησεις ένα αυτοκινητο(που καταλαθος στριψει ή εσυ δεν υπολογισεις σωστα και πεσεις πανω του)φανταστητε το μεγεθος του ατυχηματος(το αυτοκινητο πιθανον θα φυγει στο αερα..!)
Back to top
View user's profile Send private message
SIHCTR
Visitor
Visitor


Joined: 03 May 2007
Posts: 2
Location: Brussels, BE

PostPosted: Fri May 23, 2008 7:30 pm    Post subject: Reply with quote

Draminos wrote:
και πάλι είμαι oftopic και ζητω 1000 συγγνώμη,

το όριο τον 130 είναι λογικό και εύχρηστο. μετά τα 130 σβήνει ο καταλύτης γιατί δεν λειτουργεί ο Αισθητήρας λ.
Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια έχουν απόλυτη διαρροή χωρίς φιλτράρισμα και μείωση, μια καταστροφή για την φύση μας
(λ1 = 14 λίτρα οξυγόνου με 1 λίτρο καυσιμων / απόλυτα ιδανικό για την ολοκλήρωση "καψιμου" όλου του ενεργειακού υγρού υλικού).
η διαφορα μεταξύ λ1 και άνευ λ1 είναι υπερβολικά μεγάλη, 15 με 20 φορες περισσότερα καυσαέρια.



Γεια χαρά σε όλους. Δε συνηθίζω να γράφω συχνά σε φόρουμ, αλλά νομίζω ότι στη παραπάνω δήλωση περιέχονται σημαντικές ανακρίβειες, και νομίζω πως θα έπρεπε να ξεκαθαριστούν μερικά πράγματα. Καταρχάς, ο καταλύτης είναι ένα αναπόσπαστο τμήμα της εξάτμισης, μέσα από το οποίο τα καυσαέρια θα περάσουν, είτε το θέλουμε είτε όχι. Επομένως ο καταλύτης δε γίνεται να "σβήσει", ο κόσμος να χαλάσει! Η δουλειά του καταλύτη (όπως λέει και το όνομά του) είναι να καταλύει και να επιταχύνει κάποιες χημικές αντιδράσεις, ώστε τυχόν άκαυστο καύσιμο να μετατράπεται σε CO2, το οποίο δεν είναι επιβλαβές για την υγεία (το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...), καθώς επίσης και να ελλατώνει τις εκπομπές των οξειδίων του αζώτου, τα οποία είναι πολύ βλαβερά.

Επίσης, το μόνο που αντιλαμβάνεται ο αισθητήρας λ είναι μία παροχή καυσαερίων, με κάποια σύσταση. Η παροχή των καυσαερίων εξαρτάται από τις στροφές του κινητήρα, και δεν έχει προφανώς άμεση σχέση με την ταχύτητα του οχήματος. Η σύσταση των καυσαερίων έχει να κάνει με το μίγμα, και ο εγκέφαλος του κινητήρα φροντίζει διαρκώς, λαμβάνοντας τη μέτρηση από τον αισθητήρα λ, να ρυθμίζει την αναλογία καυσίμου αέρα (ψεκάζοντας την κατάλληλη ποσότητα καυσίμου από τα μπεκ) ώστε να είναι κοντά στη στοιχειομετρική τιμή. Η στοιχειομετρική τιμή του λόγου μάζας αέρα (κιλά) προς μάζα καυσίμου (κιλά) είναι περίπου 14.7. Αν το μίγμα γίνει πιο πλούσιο σε καύσιμο, έχουμε ατελή καύση και αυξημένους ρύπους, ενώ αν γίνει πιο φτωχό χαμηλότερη απόδοση (όλα αυτά με κάποια δόση προσέγγισης).

Το συμπέρασμα από όλα αυτά είναι πως ασφαλώς και λειτουργεί ο καταλύτης και ο αισθητήρας λ σε όλο το εύρος λειτουργίας του οχήματος, από το ρελαντί, μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα. Προφανώς, όσο αυξάνει η ταχύτητα του οχήματος, αυξάνονται οι (αεροδυναμικές) αντιστάσεις, και αυτό σημαίνει πως αναλογικά θα αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμου, και άρα οι εκπομπές ρύπων για την ίδια απόσταση. Έστω λοιπόν, απλοϊκά, ότι θα κάψουμε διπλάσια ποσότητα καυσίμου, αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι θα παραχθεί διπλάσια ποσότητα CO2. Οι υπόλοιποι ρύποι και πάλι θα υποστούν επεξεργασία από τον καταλύτη και θα ελλατωθούν σημαντικά, ως συνήθως.

Ελπίζω να ήταν ξεκάθαρα τα όσα έγραψα, ώστε να αποφευχθεί η δημιουργία εσφαλμένων εντυπώσεων. Χίλια συγνώμη για το εκτενές off-topic post μου!
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (¶λλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri May 23, 2008 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Καθόλου μα καθόλου εκτός θέματος!
ΤΟ νόημα όλων αυτών που επιβεβαίωσες και διόρθωσες είναι ότι είναι όντως άχρηστο να πάμε με ταχύτητα παραπάνω από 130 γιατί όχι μόνο έχουμε περισσότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά και μεγαλύτερο φορτίο στο κινητήρα που οδηγει σε πιο πλούσιο μίγμα και μεγαλύτερη κατανάλωση και επιβάρυνση της τσέπης μας και του περιβάλλοντος.
Απλά να προσθέσω ότι άλλος ένας λόγος αυξημένης κατανάλωσης είναι και οι αυξομειώσεις στη ταχύτητα του οχήματος.
Όταν τρέχω σταθερά με 120 θα κάψω πολύ λιγότερα παρά άν στην ίδια απόσταση πηγαίνω πότε με 60 και πότε με 160. Δλδ οι μεταβολές της ταχύτητας βαραίνουν περισότερο το κινητήρα καθώς επιβάλλουν μεταβολή κατάστασης άρα δαπάνη περισσότερης ενέργειας-καυσίμου.
Γιαυτό τσαντίζομαι όταν κάποιοι πηγαίνουν τέρμα γκάζι στις ευθείες και στις στροφές πάνε με 60. ΔΛΔ ΕΛΕΟΣ!!!
ΑΠλά ο κόσμος δε ξέρει. Και είναι επιτακτικο να μάθει.
Ως εκ τούτου καλά έκανες και μας ενημέρωσες.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri May 23, 2008 8:04 pm    Post subject: Reply with quote

Εφόσον πρόκειται για μία σύντομη παρένθεση το αφήνω. Παρακαλώ από εδώ και στο εξής να επιστρέψουμε στο κυρίως θέμα μας.
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sun May 25, 2008 7:56 pm    Post subject: Reply with quote

Αττική Οδός, μέρος δεύτερον
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=78014120
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sun May 25, 2008 11:14 pm    Post subject: Reply with quote

Στο άρθρο λέει για την επέκταση της περιφερειακής μέχρι το Ελληνικό, αλλά αφήνει να εννοηθεί οτι δεν θα είναι μόνο αυτό το έργο. Για το υπόλοιπο έργο έχει ακουστεί κάτι για σίγουρα? Μιλάμε μήπως για ταυτόχρονη επέκταση προαστιακού και Αττικής προς Ραφήνα και Λαύριο? Κάτι λέγανε επίσης για μία δεύτερη Οδό κάτω από την ήδη υπάρχουσα στα στο ήψος Κηφησίας, ώστε να ανασάνει λίγο αυτό το κομμάτι. Υπάρχει κανένα τέτοιο ενδεχόμενο?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon May 26, 2008 1:16 pm    Post subject: Reply with quote

Κάλλιο αργά παρά πολύ αργά.

Η ΝΕΟ Κορίνθου - Πατρών
(26/05/2008)
Το ΥΠΕΧΩΔΕ επανεξετάζει τον αρχικό σχεδιασμό του νέου Αυτοκινητόδρομου Κορίνθου – Πάτρας, με στόχο να αυξηθούν οι λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, ώστε να καλύπτονται και τα μελλοντικά κυκλοφοριακά φορτία.
Το παραπάνω προέκυψε από την απάντηση που έδωσε ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος, σε παρέμβαση του βουλευτή Αχαϊας του ΠΑΣΟΚ Κώστα Σπηλιόπουλου , κατά τη συζήτηση – κύρωση της κωδικοποίησης της Νομοθεσίας Κατασκευής Δημοσίων ΄Εργων.
Ο κ. Ξανθόπουλος απάντησε ως εξής: «Το ζήτημα που θέτετε είναι πολύ σοβαρό για την απρόσκοπτη για τον χρήστη υλοποίηση του έργου. Αυτή τη στιγμή το μελετάμε και πιστεύω ότι θα μπορέσω σε μια επόμενη συνάντησή μας , είτε εδώ, είτε σε ερώτησή σας, να σας δώσω μια συγκεκριμένη απάντηση. Πάντως, είναι υπό μελέτη, τίποτα δεν αποκλείεται, τίποτα δεν έχει καθοριστεί. Απλώς πράγματι, η κυκλοφορία και σε αυτό συμφωνώ μαζί σας, αυξάνεται θεαματικά». ερτ

Αυτό δηλ τώρα τι σημαίνει ότι δεν θα ξεκινήσουν ακόμα τα έργα μέχρι να τελειώσουν αυτές οι μελέτες? Ας είναι δεν μπορούμε να πούμε τίποτα, εξάλλου αυτό ζητάγαμε τόσο καιρό αλλά αργά το σκέφτηκαν. Λογικά σε όλο το μήκος θα προβλέπονται 3+ΛΕΑ και για την είσοδο της Πάτρας μήπως προβλέπεται τίποτα πιο σπέσιαλ?? Razz Καλό θα είναι έτσι, δεν είναι και καμιά τεράστια απόσταση κι είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη με την πρωτεύουσα. Εξάλλου ο σιδηρόδρομος ίσα και θα ανταγωνίζεται τις ταχύτητες του αυτοκ/μου. (στην καλύτερη περίπτωση..)
Με την ιονία γίνεται τίποτα?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon May 26, 2008 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

Στο πλατος των έργων ήδη είχε υπολογιστει επιπλεον λωριδα,που θα την έφτιαχνα μετα αν χρειαζοταν..Απλα απο ότι φαινεται τωρα θα την κανουν εξαρχης...Δεν νομιζω να κανουν εξαρχης μελετες...Το έργο δεν παιρνει να καθυστερησει άλλο...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon May 26, 2008 1:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ότι δεν παίρνει δεν παίρνει το ξέρουμε... δίκιο σ'αυτό που λες ισχύει, τα τεχνικά τουλάχιστον θα κατασκευάζονταν ή έχουν μελετηθεί σε διατομή 3+ΛΕΑ. Πάλι καλά, τουλάχιστον μπορούν να αρχίσουν άμεσα με τα τεχνικά. Οι σήραγγες μάλλον θα κατασκευαστούν με τρεις λωρίδες όπως στην αττική οδό.
Εντωμεταξύ επιμήκυνση προβλέπεται και για την υποθαλάσσια της Θεσνίκης, διαβάστε στο αντίστοιχο τόπικ. (Λες και κάνω διαφήμιση, στο τεύχος του Σαββάτου διαβάστε πρώτοι τα νέα για το ασφαλιστικό. Και δώρο ένα dvd Smile .)
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon May 26, 2008 2:27 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους το πήραν χαμπάρι πως πρέπει εξ αρχής να κατασκευαστεί με 3 + ΛΕΑ. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Mon May 26, 2008 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

Με τη γέφυρα ¶ραχθου έχουμε κανένα νέο; συνεχίζονται οι
εργασίες;
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Mon May 26, 2008 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

Το πρόβλημα είναι μάλλον τα χρήματα. Γιαυτό και δεν υπάρχει ουσιαστική πρόοδος στους υπό κατασκευή οδικούς άξονες. Και υπήρχε μπόλικη αισιοδοξία στην πιάτσα για τα συγχρηματοδοτούμενα. Το σίγουρο είναι ότι η οικονομική κατάσταση του ελληνικού δημοσίου είναι τραγική (πώς τα καταφέρανε με 10-15 το πολύ εργολαβίες να καταρρεύσουν είναι άξιον θαυμασμού). Οι καχύποπτοι λένε πως το πλέγμα κατασκευαστικές -τράπεζες απαιτεί γεναία κρατική επιδότηση για τα "συγχρηματοδοτούμενα".
Σε μια προοπτική ολοκλήρωσης και της Ιονίου, της Εγνατίας και του Ε65 (ίσως και ένας οδικός άξονας στην Στερεά Ελλάδα προς Λαμία) οι 2+ΛΕΑ είναι (προσωπική μου γνώμη) επαρκείς για το Πάτρα-Κόρινθος. Δεν είναι ανάγκη όλοι οι δρόμοι να οδηγούν στην Αθήνα. Ούτε και να κάνουμε έναν αυτοκινητόδρομο ο οποίος θα συλλέξει την κίνηση μιας πολύ ευρύτερης περιοχής. Αποκέντρωση!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue May 27, 2008 9:50 pm    Post subject: Reply with quote

Από την παλαιά εθνική τη νύχτα της Τετάρτης λόγω εργασιών στη σήραγγα

Από την κοινοπραξία “Μορέας” ανακοινώθηκε ότι λόγω εργασιών συντήρησης, η σήραγγα Αρτεμισίου θα παραμείνει κλειστή, τη νύχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη 29 Μαΐου, από ώρα 02:30 και μέχρι ώρα 05:30. Στο διάστημα αυτό, η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται από την παλαιά Εθνική Οδό ¶ργους-Τριπόλεως, από τον ανισόπεδο κόμβο Τρίπολης μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Στέρνας, ενώ δεν θα εισπράττονται διόδια στους σταθμούς διοδίων Νεστάνης και Σπαθοβουνίου.

Από www.eleftherianews.gr
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed May 28, 2008 6:15 am    Post subject: Reply with quote

Μερικές σκόρπιες πληροφορίες...
Η ασφαλτόστρωση αντιολισθηρού γίνεται απο την παλιά έξοδο Νυμφόπετρας και όχι απο τον προφήτη...(εργολαβία ΒΙΟΤΕΡ) τώρα έχει φτάσει στην παλιά έξοδο Μ. Βόλβης ενώ ταυτόχρονα φτιάχνουν και τμήματα του στηθαίου που δεν είχαν τελειώσει...
Στην μεσόγεια δουλεύουν 140 φορτηγά που δεν σταμάτησαν με τις απεργίες...
Έχει γίνει ασφαλτόστρωση απο το σημείο που χωρίζει η εγνατία με την παραλιακή μετά το στρυμώνα και μέχρι την διασταύρωση με παλαιά Ε.Ο. πριν την Γαληψό...αλλά απο στυμώνα μέχρι διαχωρισμό με παραλιακή ακόμα στα χαλίκια είναι...
Ελπίζω στο επόμενο διάστημα να έχω φωτό...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed May 28, 2008 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταξύ 10 με 15 Ιουνίου είναι να παραδωθεί το τμήμα Πεδινή - Μπαλντούμα. Από πληροφορίες που ακούγονται, στα συνεργεία της ΑΕΓΕΚ που δουλεύουν, οι εργάτες δεν είναι ούτε οι μισοί από τους προβλεπόμενους. Και μάλιστα αυτήν την Παρασκευή η ΑΕΓΕΚ πρέπει να κάνει κάτι πληρωμές σε εργολάβους, εργάτες κλπ. Για να δούμε θα έχουν να πληρώσουν ή θα δούμε καμιά καινούργεια επίσχεση εργασίας από εβδομάδα. Πολύ τραγικά τα πράγματα γι' αυτήν την εταιρεία, με πρώτα απ' όλα την αναξιοπιστία της. Δεν μπορείς να προβλέψεις τίποτα μαζί τους.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed May 28, 2008 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Διαμαρτυρία για τη χάραξη της Ιόνιας
Καταστροφική θεωρούν την χάραξη της Ιόνιας Οδού από τον Καϊάφα μέχρι το Καλό Νερό ο Σύλλογος Περιβαλλοντικής Προστασίας Ζαχάρως και ο Οικολογικός Εκπολιτιστικός Σύλλογος των “Απανταχού Καλονεριτών”. Και αυτό γιατί περνάει μέσα από κατοικημένες περιοχές και ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους. Διαμαρτυρόμενοι για την χάραξη, οι δύο σύλλογοι οργανώνουν εκδήλωση στον Καϊάφα την Κυριακή 1 Ιουνίου στις 11 το πρωί.


Μελέτη επιπτώσεων για Ρίο – Αντίρριο και Δυτικό ¶ξονα
Μελέτη για τις χωρικές επιπτώσεις της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου και του Δυτικού Οδικού ¶ξονα η οποία εκπονήθηκε από ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου Πατρών, θα παρουσιαστεί σήμερα στο Επιμελητήριο Αχαΐας.
Είναι η δεύτερη μελέτη που γίνεται και έχει ως σκοπό την καταγραφή των κοινωνικών, οικονομικών και ευρύτερα αναπτυξιακών επιπτώσεων αυτών των έργων. Σύμφωνα με δήλωση του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Σπύρου Σπυρίδωνος “με την ολοκλήρωση των μεγάλων συγκοινωνιακών έργων που έχουν δρομολογηθεί, αυξάνεται θεαματικά η προσβασιμότητα της Δυτικής Ελλάδας και δημιουργούνται οι προϋποθέσεις ώστε η περιοχή να εκμεταλλευτεί πλήρως την γεωγραφική της θέση ως πύλη της χώρας σε σχέση με την Ευρώπη”.


Από www.eleftherianews.gr
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed May 28, 2008 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

Βορειοδυτικη οδος πελοποννησου λεγεται(ή Ολυμπια οδος) ,όχι ιονια(που τελειωνει στο Αντιρριο).....
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed May 28, 2008 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

Κανονικά Ιονία λέγεται ολόλκληρος ο δρόμος από Ιωάννινα μέχρι Καλαμάτα που πηγαίνει παράλληλα με το Ιόνιο πέλαγος. Επειδή δεν μπορούσε να γίνει σαν εννιαία αυτοχρηματοδοτούμενη εργολαγία (το κομμάτι απο Πάτρα έως Καλαμάτα θεωρείται οικονομικά ασύμφορο) χωρίστηκε στα τρία και το κομμάτι από Πάτρα μέχρι Τσακώνα "κόλλησε" με το Πάτρα-Κόρινθος ενώ το Τσακώνα-Καλαμάτα πήγε μαζί με το Τρίπολη-Τσακώνα. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu May 29, 2008 8:06 am    Post subject: Reply with quote

Aνακοινώσεις μετά από την έκθεση ''ΘΡΑΚΗ 2008'' από στέλεχος της ΕΟΑΕ.
Βέβαια απ' ότι καταλαβαίνω είναι πολιτική του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ να επιμένουν στις δηλώσεις τους για παράδοση όλης της εγνατίας, στο τέλος του τρέχοντος έτους.
Από την συνέντευξη όμως βγάλαμε ''λαυράκια'' ως προς την ολοκλήρωση μερικών ΣΕΑ. Για Μάιο 2009 λέει. Βέβαια μόνο η βασική υποδομή (καύσιμα), αλλά έτσι κι αλλιώς γι αυτά καιγόμαστε κάθε φορά που ταξιδεύουμε.
http://www.xronos.gr/detail.php?ID=40259&phrase_id=335998
http://gnomi-evros.gr/show_archive.cfm?id=20713&obcatid=8
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu May 29, 2008 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Κι ότι ρωτάγαμε πριν λίγο καιρό. Ανατέθηκε η μελέτη για την οδική σύνδεση Τζουμέρκων με την Εγνατία Οδό.
(28/05/2008)

Την ανάθεση της μελέτης για τη βελτίωση του δρόμου Κράψη-Ανατολική- Κοτομίστα- Παλαιοχώρι- Πρροσήλιο- Χριστοί-Πράμαντα, ενέκρινε στη χθεσινή της συνεδρίαση η Νομαρχιακή Επιτροπή Προγραμματισμού, Εκτέλεσης Έργων, Εκπόνησης Μελετών και Προμηθειών. Η εκπόνηση της μελέτης έχει ενταχθεί στο Γ΄ΚΠΣ, με προεκτιμόμενη αμοιβή 1.828.179 ευρώ και αφορά στην οδική σύνδεση της Εγνατίας Οδού με την περιοχή των Τζουμέρκων.

Το να τελειώσει η εγνατία στο τέλος του έτους με μικρές εκκρεμότητες, πχ λείπει μια γέφυρα, ή κανα τμήμα 4-5χλμ, είναι ανεκτό, αλλά όχι του τύπου θα είναι έτοιμο το ανατολικό κομμάτι, κλπ κλπ. Το πιθανότερο είναι να το υποστηρίζουν μέχρι το τέλος του έτους και στο τέλος αφού δεν τους βγει, να επικρατήσει μια σιγή, να βγει πιθανόν καμία ανεπίσημη δήλωση και κάποια στιγμή μέσα στο 2009 (πότε κανείς δεν ξέρει) να γίνουν τα εγκαίνια. Τώρα κάποιος μηχανικός εδώ μέσα αν δεν κάνω λάθος, αναφέρθηκε στο χρονοδιάγραμμα του έργου, και είπε να μην ανησυχούμε ο χρόνος ακόμη και τώρα είναι αρκετός, αλλά για ποιά έργα, ακόμα και για τη γέφυρα Αράχθου? Αν συμβούν και σε άλλα έργα ότι συνέβη με το τμήμα στο Νεοχώρι και το Ιωάννινα-Μπαλτούμα τότε πάμε για 2010.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu May 29, 2008 8:42 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven πολύ καλα νέα για όλη την περιοχή Ζαγορίου - Τζουμέρκων, αλλά και για εμάς που είμαστε από ένα χωριό στη μέση, το Συρράκο. Μιλάμε για όμορφα χωριά ξεχασμένα και ερημωμένα που θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση στον εναλλακτικό τουρισμό...
Αλλά ας μην μιλάω άλλο γι τον τόπο μου... απλά αν έχεις άλλες λεπτομέρειες, (χρονοι, σχεδίαση κτλ) είναι ευπρόσδεκτα.

Όσο για τα τμήματα της Εγνατίας, μπορείτε απλά να κοιτάξετε τι λέγαμε σε αυτό το φόρουμ τον τελευταίο χρόνο ... Με σιγουριά δίνονταν ημερομηνίες για το Πεδινή Μπαλντούμα, αλλά τα πράγματα δεν έγιναν έτσι ακριβώς... να μη μιλήσω για τον άραχθο...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 418, 419, 420  Next
Page 3 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr