stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 183, 184, 185 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Μερικά βίντεο από κάποιους που δεν πληρώνουν διόδια και οι αντιδράσεις των υπαλλήλων καθώς και οι διάλογοι που γίνονται.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_3036.html
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Ωραίες φωτό Pindos, μπράβο!

Όντως οι σήραγγες φαίνονται στενότερες από της κακιάς σκάλας (3+1)... Για να δούμε...
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 11:49 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Λιγες φωτο απο Ολυμπια οδο , οπου περιλαμβανονται και μερικα "κρυφα" σημεια που δεν εχετε ξαναδει.


Ωραίες οι φωτογραφίες. Έχω κάποιες απορίες.
Δεν προβλεπόταν σήραγγα στο Ξυλόκαστρο?
Πως πάει το κομμάτι Αραχωβίτικα-Πάτρα που υποτίθεται ότι θα παραδοθεί του χρόνου το καλοκαίρι(όπως τέλειωσαν και οι τροποποιήσεις στο Ελευσίνα-Κόρινθος).
Η αλήθεια είναι πως το κομμάτι Κόρινθος-Κιάτο,που υποτίθεται ότι θα παραδοθεί του χρόνου το καλοκαίρι, θα μπορούσε να είχε προχωρήσει περισσότερο...αλλά τι ζητάμε(?).
Στην Ελλάδα βρισκόμαστε.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι per88 το κατασκευάζουν σαν cut and cover μήκους γύρω στα 130μ. Ανάτρεξε λίγο στις αεροφωτογραφίες του διδύμου corfu-pindos δυο σελίδες πιο πίσω και θα το δεις από ψηλά. Απ'το δρόμο χτες που πήγα Αθήνα πάλι δεν το διέκρινα, βασικά φαίνεται πιο πολύ το σκάψιμο του cut and cover του σιδηρόδρομου. Τα δυτικά στόμια της σήραγγας Πλατάνου έχουν ξεκινήσει και τα δύο. Όσο για τις εργασίες γενικά εντάξει έχουν φτιάξει αρκετά τεχνικά, τις μεγάλες γέφυρες δε βλέπουμε ακόμα και χωματουργικά δε σκοτώνονται απ'ότι φαίνεται. Σε ελάχιστα σημεία έχει διανοιχθεί ο δρόμος σε μήκος μερικών χλμ, δηλ κυρίως στο Αίγιο, στο Κιάτο-Κόρινθος που είναι αρκετά προχωρημένο και στην Παναγοπούλα, τα υπόλοιπα είναι σποραδικές και τοπικές χωματουργικές εργασίες.

Απ'την Πάτρα και κάτω εκτός απ'το τμήμα πριν την Αμαλιάδα και τη γέφυρα Αλφειού που προχτές έμαθα ότι θεμελιώνεται αλλά θα σταματήσει λόγω άνοδος στάθμης του ποταμού, δεν ξέρω τι γίνεται, δεν ακούω τίποτα και φυσικά δε φαίνεται τίποτα γιατί η χάραξη είναι αρκετά ανατολικά της σημερινής εθνικής και πρέπει να κάνεις άλλες διαδρομές για να την προσεγγίσεις. Και αν. Μπορεί ψάχνοντας κανα τεχνικό να χαθείς εκεί μες τα λιοστάσια και να μην ξέρεις πού να βγεις. Α, και κάτω απ'το τμήμα αυτό ως συνέχεια προς Αμαλιάδα, ψάχνοντας μες τα λιοστάσια, βρήκα μεγάλο αριθμό τεχνικών γύρω στα δέκα, οχετούς, γεφύρια καναλιών, κάτω διαβάσεις, σε ένα μήκος περί των 2-3 χλμ.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

losada7 wrote:
Μερικά βίντεο από κάποιους που δεν πληρώνουν διόδια και οι αντιδράσεις των υπαλλήλων καθώς και οι διάλογοι που γίνονται.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_3036.html


Δεν καταλαβαίνω, γιατί δεν τους συλλαμβάνουν; Μπάχαλο αυτή η χώρα, από την μία οι ηλίθειοι που νομίζουν ότι κάνουν την επανάσταση τους με το να φοροδιαφεύγουν (γιατί αυτό κάνουν) και από την άλλη το ανίκανο και ανύμπορο κράτος να επιβάλει τον νόμο...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 3:00 pm    Post subject: Reply with quote

Υποθετικά μιλώντας, ίσως να υπάρχει πολιτικός λόγος που δεν γίνεται κάποια σύλληψη αυτών των ατόμων. Πρώτα από όλα, η όλη "κίνηση" είναι καθαρά πολιτική και είναι ανόητο να μην το βλέπει κανείς αυτό. Σαράντα χρόνια τώρα, δεν υπήρχε ποτέ αντίδραση. Μόνο κάτι συγκεντρώσεις πολιτών θυμάμαι που και που, στα διόδια στο Ζευγωλατιό. Από τότε που έγιναν ιδιωτικές οι Εθνικές, σκάσανε μύτη οι κάθε τύπου επιτροπές και μας έγινε μόδα να περνάμε χωρίς να πληρώνουμε. Συνεπώς οι αρχές ξέρουν ότι άμα συλλάβουν κάποιον από αυτούς, πάιζει να τεθεί θέμα σύλληψης συνδικαλιστών εν ώρα διαμαρτυρίας, διότι ποτέ δεν ξέρεις τι ρόλο βαράει ο καθένας τους και αν πρόκειται για κομματικά όργανα ή όχι. Και επειδή στην Ελλάδα μας πάντα κράζουμε τον επαναστάτη, αλλά την ίδια στιγμή κράζουμε και την αστυνομία που συλλαμβάνει τον κάθε επαναστάτη, το αφήνουν έτσι. Άλλωστε το κράτος κερδισμένο βγαίνει από τα χιλιόμετρα που χαλάει ο κάθε εξυπνάκιας για να γυρίσει τα "επαναστατικά" του βιντεάκια.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Πως πάει το κομμάτι Αραχωβίτικα-Πάτρα που υποτίθεται ότι θα παραδοθεί του χρόνου το καλοκαίρι(όπως τέλειωσαν και οι τροποποιήσεις στο Ελευσίνα-Κόρινθος).

αργα..λογω της κινησης..
αν πας απο την παλαια δεν φαινονται καθολου τα εργα σχεδον,,εκτος απο τον κομβο του Ριου που φτιαχνουνε κατι κυκλικους κομβους..

αλλα αριστερα της εθνικης οππως παμε προς πατρα απο Αθηνα..χτιζουνε..γεφυρες κλπ..

προχωρανε αλλα ζορικα..
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Sep 14, 2010 9:09 am    Post subject: Reply with quote

Απεμπλοκή για το Αμβρακία-Άκτιο σύμφωνα με το παρακάτω ιστολόγιο.

http://bonitsapress.blogspot.com/2010/09/blog-post_14.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Tue Sep 14, 2010 9:43 am    Post subject: ΤΙΜΕΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι,

Στην επίσημη ιστοσελίδα του Μορέα (www.moreas.com.g) στο menu Γραφείο Τύπου, αναρτήθηκαν οι νέες τιμές των διοδίων για Σπαθοβούνι & Νεστάνη οι οποίες αρχίζουν να ισχύουν απο σήμερα τα μεσάνυχτα.

Για την ενημέρωσή σας ανατράξτε στην ιστοσελίδα καθώς λόγω ενός προβλήματος δεν μπορώ να αντιγράψω το link εδώ.

Ευχαριστώ
Sxiza 07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Sep 14, 2010 10:35 am    Post subject: Reply with quote

Παίδες, μια βοήθεια. Σε ποιο site μπορώ να βρω την κατηγοριοποιηση των οδών και τις προδιαγραφές τους;
(επαρχιακός, κυριος, δευτερεύων, εθνικός κλπ)
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Sep 14, 2010 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δείτε πως διαμορφώνονται οι τιμές που θα ισχύσουν από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης (15-09-2010)...
Οι αυξήσεις έχουν να κάνουν με τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος -Τρίπολη. Οι νέες τιμές διαμορφώνονται ως εξής:
1 Δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν 1,20€ από 1,10€
2 Οχήματα με ύψος έως 2,20μ. θα πληρώνουν 1,70€ από 1,60€
3 Οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν πλέον 4,40€ από 4,20€
4 Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν 6,20€ από 5,80€
Ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει ΦΠΑ 23% και θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών της Αττικής Οδού (e-PASS). Οι Αυξήσες προβλέπονται στη Συμβαση Παραχωρησης.


χαίρομαι γιατι οι αυξήσεις του Μορέα είναι σε λογικά πλαίσια. Απορώ γιατί πριν ένα μήνα περίπου έγραφε η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ για αυξήσεις 80%!
τι ήθελαν, να μετρήσουν αντιδράσεις εάν το πάνε κατά γράμμα βάσει της σύμβασης;
πάντως φαίνεται ότι επικράτησε η λογική. Ισως να μετράνε και οι αντιδράσεις των πολιτών του "δε πληρώνω".
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Sep 14, 2010 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

Από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ανακοινώνεται ότι την Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010, στις 06:00 ξεκινά η λειτουργία του Σταθμού Διοδίων της Εγνατίας Οδού στον Πολύμυλο Κοζάνης. Το αντίτιμο των διοδίων είναι 2,80 ευρώ για τα ελαφρά οχήματα, 2,00 ευρώ για τα δίκυκλα και τρίκυκλα, 7,00 ευρώ για τα φορτηγά και τα λεωφορεία με 2 ή 3 άξονες και 10,00 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες.

και ένα εκτενέστερο άρθρο
http://agon.gr/news/117/ARTICLE/7967/2010-09-14.html
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 9:42 am    Post subject: Reply with quote

Θα πρέπει να αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ η κατάληψη του νέου σταθμού διοδίων της Εγνατίας οδού μόλις μία ημέρα μετά την λειτουργία τους.

http://epirusgate.blogspot.com/2010/09/blog-post_2789.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 9:53 am    Post subject: Reply with quote

Αυτοι που τα κατέλαβαν τί ακριβώς ζητάνε;

700 χλμ αυτοκινητοδρόμου να τα χαίρονται τζαμπα; Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Απ'την Πάτρα και κάτω εκτός απ'το τμήμα πριν την Αμαλιάδα και τη γέφυρα Αλφειού που προχτές έμαθα ότι θεμελιώνεται αλλά θα σταματήσει λόγω άνοδος στάθμης του ποταμού, δεν ξέρω τι γίνεται, δεν ακούω τίποτα και φυσικά δε φαίνεται τίποτα γιατί η χάραξη είναι αρκετά ανατολικά της σημερινής εθνικής και πρέπει να κάνεις άλλες διαδρομές για να την προσεγγίσεις.

Άρθρο (και φωτο) που επιβεβαιώνει τον φίλο Beethoven, για την έναρξη των εργασιών στις γέφυρες Αλφειού και Πηνειού, στο τμήμα Πάτρα-Πύργος της Ολυμπίας οδού:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/30325

Ενδιαφέρον έχουν οι αναφορές ότι "οι εκτιμήσεις των αρμόδιων τεχνικών του έργου είναι ότι ο δρόμος θα παραδοθεί μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα", και "το τμήμα Πάτρα – Πύργος αναμένεται να είναι έτοιμο στις αρχές του 2013". Επίσης ότι "ο νέος δρόμος θα είναι περίπου 14 χιλιόμετρα πιο σύντομος από τον υπάρχοντα".
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 10:48 am    Post subject: Reply with quote

Σε λίγο θα μας την πέσουν και οι Τούρκοι γιατί με τα διόδια δεν θα μπορούν να έρχονται οι μετανάστες τους γρήγορα , ασφαλώς και τζάμπα .

Ε ρε σφαλιάρες που χρειάζονται μερικά λαμόγιά και τζάμπα μάγκες .
Δεν υπήρχε κανένας εισαγγελέας να τους μαζέψει γιά παρακώλυση συγκοινωνιών ?
Ξεφτιλισμένο κράτος .
Back to top
View user's profile Send private message
barabakos
New Member
New Member


Joined: 30 May 2009
Posts: 11

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

Με λύπη μου βλέπω ξαφνικά πολλά posts από όψιμους υποστηρικτές των διοδίων με επιχειρήματα του στυλ "είναι ηλίθιοι", "να τους συλλάβουν", "ψευτοεπαναστάτες" κλπ. Θέλω να ελπίζω ότι όλοι αυτοί γνωρίζουν ακριβώς τι πληρώνουν και σε ποιους, για ποιους δρόμους πληρώνουν ακριβώς και αν έχουν πληρωθεί ήδη από λεφτά δικά μας, του δημοσίου. Με λυπεί επίσης το να βλέπω ότι θεωρούνται "λογικές" αυξήσεις της τάξης του 15%, 20% ή ακόμη και 50% τα τελευταία χρόνια.

Και για να μην παρεξηγούμαι, ΔΕΝ είμαι κατά των διοδίων. Απλά νομίζω ότι πρέπει να το ψάχνουμε λίγο περισσότερο πριν πάμε στο ταμείο να δώσουμε ότι μας ζητάνε.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Και εγώ είμαι κατά των διοδιών σε κομμάτια όπως αυτό του Κόρινθος-Πάτρα ή στα Τέμπη. Αυτό όμως που με εκνευρίζει είναι να βλέπω ανθρώπους να ξεσηκώνονται και να κάνουν επιτροπές την επόμενη μέρα της ιδιωτικοποίησης των δρόμων. Αυτό αυτομάτως για μένα κάνει τον αγώνα του άκυρο. Διότι άμα προσέξεις και στο βίντεο, ο άνθρωπος δεν γουστάρει να δώσει τα λεφτά του στην ιδιωτική εταιρεία, ακόμα και σε κομμάτια του δρόμου που είναι ολοκληρωμένα με όλες τις προδιαγραφές. Συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να ταυτιστώ με τον συγκεκριμένο κύριο. Θεωρώ ότι οι προθέσεις του είναι στρατευμένες και υποκινούμενες.
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 2:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ολοι αυτοι οι "μάγκες" να πάνε στην Ιταλια να τα κανουν αυτα να δούνε πως ειναι η ζωη στις φυλακες της Περούτζια. Ειμαι σιγουρος πως οι ιδιοι που ειναι στις επιτροπες αυτες, ειναι και σε άλλες 10 επιτροπες με ενα και μονο συνθημα. ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ. Και εμενα η στράτευση με ενοχλει απο οπου ερχεται και όπου αποσκοπεί.
Back to top
View user's profile Send private message
dytikimakedonia
Visitor
Visitor


Joined: 04 Mar 2010
Posts: 6

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 3:49 pm    Post subject: Reply with quote

ΦΛΩΡΙΝΑ-ΒΕΥΗ:Το νέο κομμάτι που παραδόθηκε το 2009.

(ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για την ποιότητα.Απλά μια εισαγωγή.Θα ακολουθήσει πλήρες φωτορεπορταζ κόμβος Κοίλων Κοζάνης-Φλώρινα)

Μόλις στρίψαμε δεξιά βγαίνοντας από τη Φλώρινα.Η αρχή του νεοπαραδοθέντος κομματιού.
http://img684.imageshack.us/img684/1176/57952854.jpg

6 χιλιόμετρα μετά.Η ανηφόρα είναι ο ανισόπεδος κόμβος για το Αμμοχώρι
http://img641.imageshack.us/img641/6619/27601457.jpg

Η έξοδος για Αμμοχώρι
http://img137.imageshack.us/img137/8769/13031858.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/13/37037817.jpg

Μετά το Αμμοχώρι προς Βεύη
http://img299.imageshack.us/img299/9178/34553411.jpg

Μετά τη στροφή της προηγούμενης φωτό.Στο βάθος του ορίζοντα οι σιδηροδρομική γραμμη και το φαναρι
http://img337.imageshack.us/img337/2039/52354642.jpg

Τα προαναφερθεντα σιδηροδρομικη γραμμη και φανάρι.Στο φανάρι δεξιά για να μπουμε για 3 χιλιόμετρα στην παλαια εθνικη μέχρι να φτάσουμε στο άλλο φανάρι που θα μας βάλει στο δρόμο για Αμύνταιο.
http://img706.imageshack.us/img706/6453/200923.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

barabakos wrote:
Με λύπη μου βλέπω ξαφνικά πολλά posts από όψιμους υποστηρικτές των διοδίων με επιχειρήματα του στυλ "είναι ηλίθιοι", "να τους συλλάβουν", "ψευτοεπαναστάτες" κλπ. Θέλω να ελπίζω ότι όλοι αυτοί γνωρίζουν ακριβώς τι πληρώνουν και σε ποιους, για ποιους δρόμους πληρώνουν ακριβώς και αν έχουν πληρωθεί ήδη από λεφτά δικά μας, του δημοσίου. Με λυπεί επίσης το να βλέπω ότι θεωρούνται "λογικές" αυξήσεις της τάξης του 15%, 20% ή ακόμη και 50% τα τελευταία χρόνια.

Και για να μην παρεξηγούμαι, ΔΕΝ είμαι κατά των διοδίων. Απλά νομίζω ότι πρέπει να το ψάχνουμε λίγο περισσότερο πριν πάμε στο ταμείο να δώσουμε ότι μας ζητάνε.


Τι ακριβώς να ψάξουμε; Κατασκευασμένος δρόμος ειναι, που χρειάζεται χρήματα για τη ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.

Εκτός αν γιναμε Γερμανία κι είμαστε large...

Ξεχωρίστε λιγο κοστος κατασκευης απο κοστος συντήρησης. Τα διόδια καλυπτουν και το δεύτερο.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 10:12 pm    Post subject: Reply with quote

ενθαρρυντικά τα νέα από τα Τέμπη.
Με ενθουσιάζει ο τίτλος <<Νωρίτερα η παράδοση των σηράγγων στα Τέμπη>>. http://www.newsbeast.gr/society/arthro/45694/noritera-i-paradosi-ton-siraggon-sta-tebi/
Ώστε η Τ1 είναι έτοιμη. Μπράβο.
Η άλλη,η Τ2, η μεγαλύτερη των Βαλκανίων θέλει 2 χλμ. για να ολοκληρωθεί!
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Sep 16, 2010 12:26 am    Post subject: Reply with quote

barabakos wrote:
Απλά νομίζω ότι πρέπει να το ψάχνουμε λίγο περισσότερο πριν πάμε στο ταμείο να δώσουμε ότι μας ζητάνε.


Ανεξάρτητα από το εάν είναι δικαιολογημένα τα διόδια ή όχι (σε γενικές γραμμές είναι γιατί αυτά χρειάζονταν απο τις ιδιωτικές εταιρίες βάση διαγωνισμών για να φτιάξουν ή να συντηρήσουν τον δρόμο), ΔΕΝ είναι δικαιολογημένο να μην τα πληρώνουμε με το έτσι θέλω. Αυτο είναι και ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ και αντικοινωνική συμπεριφορά. Εάν κάποιοι νομίζουν ότι τα διόδια είναι ακριβά, είτε να μην χρησιμοποιήσουν τον δρόμο, είτε να κάνουν μήνυση εάν νομίζουν ότι ο διαγωνισμός ήταν άκυρος, είτε να ψηφίσουν άλλους πολιτικούς που προτείνουν κάτι διαφορετικό.

Σε αυτή την χώρα νομίζουμε ότι είναι εθελοντικό να πληρώνουμε φόρους, διόδια και να υπακούμε τον νόμο. Το ίδιο ισχύει και για την απαγόρευση του καπνίσματος και τόσα άλλα. Έλεος πια με αυτή την ανοχή στην παρανομία.

Και συγνώμη για το -ελαφρώς- off topic.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu Sep 16, 2010 12:42 am    Post subject: Reply with quote

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως πως λένε ότι η ελληνική αστυνομία δεν έχει κανέναν λόγο στους παραβάτες. Τι σχέση έχει άμα ο δρόμος είναι ιδιωτικός? Δηλαδή η αστυνομία έχει λόγο μόνο σε παραβάτες ενάντια στο δημόσιο? Οι εταιρείες αυτές δεν έχουν κάθε δικαίωμα να κινηθούν εναντίων των συμβάσεων που έχουν υπογράψει, επειδή το κράτος δεν τους διασφαλίζει την εύνομη λειτουργία τους? Θα δικαιωθούν όλοι αυτοί οι εξυπνάκηδες άν γίνει μία τέτοια κίνηση και μας διπλασιάσουν αύριο τα διόδια για να πάρουν πίσω όλα τα διαφυγόντα κέρδη? Θα δικαιωθούν οι κύριοι αυτοί αν σταματήσουν όλα τα έργα, επειδή οι εταιρείες θα διαπιστώσουν ότι δεν υπάρχει κέρδος για αυτές λόγο έλλειψης αστυνόμευσης? Δεν είναι off-topic η συζήτηση, διότι τέτοιες κινήσεις μπορούν να βλάψουν τα έργα που γίνονται. Επίσης, πολύ αμφιβάλλω αν αυτοί οι κύριοι νοιάζονται για το τι θα γίνει, διότι τέτοιες αντιλήψεις κρατούσαν τον Μαλιακό χωρίς δρόμο, για να μην πληρώνουν διόδια οι ντόπιοι και για να τρώει ο κόσμος μπέργκερ στον Λεβέντη.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Thu Sep 16, 2010 9:43 am    Post subject: Reply with quote

Στο θέμα των διοδίων υπάρχει σαφής θέση .
Υπάρχουν 2 ξεχωριστά και ξεκάθαρα θέματα .
Το πρώτο είναι αν πρέπει να υπάρχουν διόδια στους δρόμους .
Το δεύτερο είναι αν τα διόδια έχουν μπεί και λειτουργούν σωστά .

Στο δεύτερο που είναι το εύκολο προφανώς έχουν γίνει απίστευτες βλακείες .
Οπως τα μετωπικά διόδια , η μη λειτουργία ενιαίου e-pass , η πληρωμή διοδίων γιά άφτιαχτα κομμάτια , ο κατακερματισμός των δρόμων σε εταιρείες γιά να βολευτούν όλοι και όλα αυτά τα θέματα που χρειάζονται διόρθωση .

Στο πρώτο όμως είναι θέμα αρχής .
Ζούμε σε μιά χώρα που μέχρι πριν λίγα χρόνια έχανε μιά κωμόπολη στους δρόμους και είχε και μιά πόλη τραυματίες . Σήμερα αυτό έχει μειωθεί κάπως , αλλά πρεπει να μειωθεί ακόμα πάρα πολύ .
Χρειαζόμαστε λοιπόν ασφαλείς δρόμους , είτε αυτοκινητόδρομους , είτε ταχείας κυκλοφορίας .
Ποιός θα τους πληρώσει ?
Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ?
Η μήπως νομίζετε ότι τους πληρώνει το υπερπέραν !!!!!
Επίσης εκτός του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας , οι άλλοι δρόμοι δεν μπορούν να είναι βιώσιμοι ούτε κατασκευστικά ούτε λειτουργικά με τους χαμηλούς φόρτους κυκλοφορίας που θα έχουν . Πρέπει όμως να γίνουν η όχι ?

Τα δημόσια έργα που πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι είναι φωλιά σκανδάλων , κακοτεχνιών , μιζών και καθυστερήσεων .
Ο ΠΑΘΕ φτιάχνεται ήδη 30 χρόνια και ακόμα να τελειώσει . Η Εγνατία το ίδιο .
Σε συτά τα 30 χρόνια είχαμε 100.000 νεκρούς από τροχαία δηλαδή μιά Λάρισα και πάνω από 500.000 τραυματίες δήλαδή μισή Θεσσαλονίκη .
Και πάνω από τους μισούς νεκρούς και τραυματίες είναι από μετωπικές συγκρούσεις στο "εθνικό" δίκτυο .

Αρα το ερώτημα διόδια η όχι , είναι ασφαλείς δρόμοι η όχι .
Ε λοιπόν σε αυτό το ερώτημα , δεν μπορούμε να κάνουμε μαγκιές και παιχνιδάκια .
Είναι ένα ελάχιστο χρέος απέναντι στα παιδιά που γύριζαν από τις εκδρομές και χάθηκαν στα Τέμπη και στον Μαλιακό . Και σε όλους τους άλλους που δεν πρόλαβαν να γεράσουν .
Είναι πολύ σοβαρό το θέμα γιά να το αφήοσυμε στους φραπεδοφόρους .

Απαντήστε λοιπόν . Θέλουμε ασφαλείς δρόμους , ΝΑΙ Η ΟΧΙ ?
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ?
ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ Η ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 183, 184, 185 ... 419, 420, 421  Next
Page 184 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr