stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 179, 180, 181 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed Aug 11, 2010 10:27 am    Post subject: Reply with quote

Την Κυριακή που πέρασα είχε 1,52 η αμόλυβδη.Η Ημαθία γενικά είναι απο τους πιο φθηνούς νομούς.Το φθηνότερο την ίδια μέρα είχε 1,425.
Αν πάντως κάποιος θέλει να φουλάρει ,μπορεί να βγεί στον κόμβο της Βέροιας. Έχει 4-5 πρατήρια μόλις βγείς,με τιμές γύρω στο 1,45.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Aug 11, 2010 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

Οι εργασίες στην Ιόνια οδό συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς. Αν και η ώρα ήταν 8.30μμ χθες, υπήρχε βάρδια που εκτελούσε εργασίες. Η εκσκαφή των σηράγγων στην Μακύνεια έχει ολοκληρωθεί. Γίνονται σκυροδετήσεις στο εσωτερικό τους. Μερικές φωτογραφίες από τον δρόμο πρόσβασης στο νότιο τμήμα της σήραγγας.
Οι τέσσεροι πρώτοι δοκοί έχουν τοποθετηθεί:
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSC04004.jpg

Πιο κοντινή λήψη:
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSC04005.jpg

Οι σκυροδετήσεις των συνδετήριων δοκών συνεχίζεται κανονικά (κάτω αριστερή γωνία)
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSC04006.jpg

Τις επόμενες μέρες ακολουθεί επίσκεψη στη νέα γέφυρα Ευήνου ποταμού....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Wed Aug 11, 2010 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Orthodontist μπράβο! πολύ καλός!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Aug 13, 2010 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (13/8/2010, σελ 5)
www.eleftherianews.gr

Καλογερικό τον Οκτώβρη!!!!! και όχι στο τέλος του 2010. (είδατε, καλά σας τα είχα πει Laughing)

Quote:
Τον Οκτώβριο αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Καλογερικό - Αθήναιο.
Στο τέλος του 2011 θα έχει παραδοθεί μέχρι το Νοσοκομείο της Καλαμάτας.
Αυτά σημείωσε στην “Ε“ ο Γιάννης Καρνέσης, στέλεχος του υπουργείου Υποδομών, που χθες πραγματοποίησε αυτοψία των έργων του αυτοκινητόδρομου από την Κόρινθο έως και την Ανθεια.
Ο κ. Καρνέσης δήλωσε εντυπωσιασμένος από την πολύ μεγάλη κινητοποίηση στα εργοτάξια του “Μορέα“, 3 μέρες πριν απ‘ το Δεκαπενταύγουστο. Επεσήμανε ότι «το Καλογερικό είναι το κρίσιμο τμήμα. Υπάρχει ακόμα δουλειά. Οκτώβριο είναι ο στόχος - και υπολογίζουμε να το παραδώσουμε». Μας ενημέρωσε ότι εργασίες γίνονται στο λατομείο στο Παλλάντιο και στο Αμπελάκι σ’ ένα τμήμα 150 μέτρων, όπου σε λόφο είχαν βρεθεί λείψανα οικισμού και είχε παρέμβει η Αρχαιολογική Υπηρεσία. Εκεί οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν την άλλη εβδομάδα.
Για το τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια που είναι σχεδόν έτοιμο -έχει μια εβδομάδα δουλειά ακόμα- παρατήρησε ότι «θα δούμε αν θα δοθεί το επόμενο διάστημα» κι εξήγησε: «Το Μάρτιο του 2011 ήταν η συμβατική του προθεσμία ναολοκληρωθεί. Σχετίζεται με το Τσακώνα - Παραδείσια που έχει καθυστερήσει. Προβλέπονται διόδια στο Λεύκτρο, που δεν μπορούν να λειτουργήσουν γι’ αυτό το μικρό τμήμα».

Για το Τσακώνα - Παραδείσια ο κ. Καρνέσης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ολοκληρωθεί στο τέλος του χρόνου, να δοθεί με παράκαμψη στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης, όπου θα φτιαχτεί η τοξωτή γέφυρα».

Σημείωσε ότι το καλοκαίρι του 2011 θα έχει τελειώσει το έργο έως τον κόμβο των Αρφαρών (ανάμεσα σε Αγιο Κωνσταντίνο και διασταύρωση προς Πλατύ) ίσως μέχρι τη Σπερχογεία, και τέλη του 2011 μέχρι το Νοσοκομείο.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Fri Aug 13, 2010 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

Η πρόσβαση στην νέα γέφυρα του Ευήνου ποταμού έχει καταστεί αδύνατη καθώς ο επαρχιακός δρόμος που οδηγεί σε αυτή έχει κλείσει λόγω χωματουργικών εργασιών της Ιόνιας οδού. Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες (από μακρινή απόσταση δυστυχώς) υπάρχει μικρή πρόοδος.

Πρόοδος εργασιών στις 14/6/2010.
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Evinos2.jpg

Πρόοδος εργασιών στις 13/8/2010.
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Evinosbridge2.jpg

Εργασίες γινόντουσαν σήμερα σε όλα τα μέτωπα μέχρι την νότια είσοδο της παράκαμψης Αγρινίου. Τελευταία ημέρα σήμερα για το εργοτάξιο της σήραγγας Μακύνειας. Επιστροφή 23/8. Από συνομιλία με εκπρόσωπο του εργοταξίου, ο ρυθμός εργασιών θα περιοριστεί καθώς το ελληνικό κράτος έχει 4-5μήνες να καταβάλει την συμμετοχή του, όλοι πλέον μιλούν για καθυστέρηση παράδοσης του έργου και η Παλιοβούνα θα εξακολουθήσει να μας ταλαιπωρεί και μετά την παράδοση της Ιόνιας οδού αφού η κατασκευή της σήραγγας έχει σιωπηλά μετατεθεί για το μέλλον..........
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 11:52 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα, χρόνια πολλά σε όλους και ιδιαίτερα στους εορτάζοντες.
Θα ήθελα να σχολιάσω το θέμα της ανακατασκευής των υπαρχόντων αυτοκινητοδρόμων με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία στην Ελλάδα, το "Ελευσίνα - Κόρινθος" που ανακατασκευάζεται από την Ολυμπία Οδό και και το "Μεταμόρφωση - Λαμία" που ανακατασκευάζεται από τη Νέα Οδό.
Πριν 2 μέρες ταξίδεψα στην Ολυμπία Οδό, στο τμήμα "Ελευσίνα - Κόρινθο" είδα μεγάλη πρόοδο και "τακτοποίηση" πολλών λεπτομεριών, μάλιστα παρά την ατονία των ημερών συνεργεία δούλευαν και τοποθετούσαν νέα σήμανση. Η νέα σήμανση έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, τα διόδια έχουν ανακατασκευαστεί όπως και η νησίδα (New Jersey) έχουν μέχρι και αντικατασταθεί κατεστραμένα φωτιστικά. Βέβαια το αρνητικό που παρατήρησα είναι ότι δεν έχουν ακόμα στρωθεί με νέο ασφαλτικό τάπητα μεγάλα τμήματα του δρόμου. Ελπίζω του χρόνου τέτοιο καιρό το συγκεκριμένο τμήμα να είναι πλήρως αναβαθμισμένο.
Αύριο θα ταξιδέψω στο άλλο τμήμα που ανέφερα, το "Μεταμόρφωση - Λαμία". Εκεί την τελευταία φορά (πριν 2 μήνες) που πέρασα τα πραγματα ήταν απογοητευτικά. Παρότι μεγάλα τμήματα έχουν ασφαλτοστρωθεί δεν έχει ολοκληρωθεί. Τα διόδια δεν έχουν αναβαθμιστεί (του Σχηματαρίου παραμένουν στη θέση τους αν και δεν λειτουργούν Evil or Very Mad ) πλευρικά διόδια πρόχειρα, τα φώτα τα μισά δεν ανάβουν, και στον τομέα της σήμανσης που είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ δεν έχει γίνει το παραμικρό...
Ελπίζω οι της Νέας Οδού να ανεβάσουν ρυθμούς ώστε μέχρι του χρόνου και αυτοί να προλάβουν και έτσι το καλοκαίρι του 11 οι δύο κύριοι άξονες "Αθήνα - Λαμία" και "Αθήνα - Κόρινθος" που κατασκευάζονται εδώ και 20 χρόνια να είναι πλέον πλήρως έτοιμοι να τους χαιρόμαστε όλοι...
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Mon Aug 16, 2010 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Θα επικροτησω εν μερη, τα γραφόμενα σου, επεστρεψα χθες απο Ευβοια, και εχω να κανω και εγω μερικες παρατηρησεις για την Νεα Οδο.
1. Η Ε.Ο Σχηματαριου- Υ.Γεφυρας Χαλκιδας ειναι εντελως παρατημενη, με προσωρινη, απαραδεκτη -γυαλι- ασφαλτο, κατεστραμενες μπάρες, ανολοκλήρωτες εξόδους και θυμίζει (λίγο) Κορινθου-Πατρων.
Μήπως, για να είμαστε δίκαιοι, δεν την εχει παραλάβει ακομα η Νεα οδος?
2.Η ασφαλτος απο Σχηματαρι- Αθηνα, σε πολλα σημεια ειναι χαλί,πραγματικός Ευρωπαικός αυτοκινητοδρομος.
3. Υπολείπονται όμως, σε πολλά όπως, περιφραξη για αδεσποτα ζωα,και σημανση καθετη και οριζοντια.
4. Παρτε σαν δεδομενο πως τα διόδια Αφιδνων πρεπει να εισπράτουν μετα την Ελευσίνα τα μεγαλύτερα ποσα στην Ελλαδα!

Υ.Γ
Αντιγράφω απο το site ypodomes.com για την ευχαριστη εξελιξη στον Μορεα
.

Νέες πληροφορίες έχουμε για την εξέλιξη των έργων στην Ανατολική Οδό Πελοποννήσου. Ο αυτοκινητόδρομος που ξεκινά από την Κόρινθο και μέσω Τρίπολης θα καταλήγει Καλαμάτα και Σπάρτη (μέσω του Λεύκτρου) είναι ο πλέον προχωρημένος αυτοκινητόδρομος στην επικράτεια και ήδη φέτος έχουν παραδοθεί αρκετά τμήματα του έργου.
Τον Οκτώβριο που μας έρχεται αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία ένα ακόμα τμήμα το Καλογερικό- Αθήναιο. Μέχρι τον Οκτώβριο αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία και το τμήμα Λεύκτρο- Παραδείσια καθώς είναι σχεδόν ολοκληρωμένο. Η συμβατική ημερομηνία παράδοσης για αυτό το τμήμα είναι ο Μάρτιος του 2011 αλλά οι εργασίες είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα σχεδόν 6 μήνες.

Οι σήραγγες στο τμήμα Κόρινθος- Τρίπολη έχουν ολοκληρωθεί ενώ μένουν πλέον μικρές εκκρεμότητες όπως η βελτίωση του κόμβου της Τρίπολης. Παρεμβάσεις από την αρχαιολογική υπηρεσία έχουμε στο Παλλάντιο και στο Αμπελάκι σε ένα τμήμα 150 μέτρων. Οι εργασίες όμως δεν πρόκειται να καθυστερήσουν την εξέλιξη των εργασιών.

Ο αυτοκινητόδρομος μέχρι την Καλαμάτα θα ολοκληρωθεί του χρόνου το Φθινόπωρο ενώ το τμήμα Λεύκτρο ?Σπάρτη παρότι έχει συμβατική ημερομηνία το καλοκαίρι 2012 γίνεται αγώνας να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2011 και να ολοκληρωθεί όλος ο άξονας της Ανατολικής Οδού.

Αυτό φυσικά θα επιτρέψει και τη λειτουργία διοδίων αρκετούς μήνες νωρίτερα για την παραχωρησιούχο κοινοπραξία για να αρχίσει να εισπράττει χρήματα για τις επόμενες δεκαετίες. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα δοθεί το ποσό των 10.000.000 ευρώ από το κράτος για τη συμμετοχή του στην κατασκευή (όπως άλλωστε προβλέπει η σύμβαση).
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Aug 16, 2010 10:43 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω αν έχει τεχνικά παραλάβει το "Σχηματάρι - Χαλκίδα" πάντως στο site τους το έχει ως μέρος του έργου.
Εγω σήμερα που ταξίδεψα την Νέα Οδό τελικά, πραγματικά στην άσφαλτο είναι πολύ μπρωστά, έχουν ασφαλτοστρώσει το σύνολο το έργου και η ποιότητα είναι πολύ καλή! Αυτό που με απογοήτευσε (πέρα από κάποιες λεπτομέριες, περιφράξεις κτλ) ήταν η σήμανση. Μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα και υπάρχει η ίδια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ σήμανση...
Και αυτό που με ανησύχησε περισσότερο είναι ότι έχουν συμπληρώσει κάποιες πινακίδες που έλλειπαν. Αποτέλεσμα: μεγαλύτερο μπάχαλο καθώς πλέον υπάρχουν 3-4 είδη σήμανσης και καμμία δεν είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές!!! Αν έχουν σκοπό να κρατήσουν αυτή τη σήμανση με μπαλώματα τότε είναι πολύ γύφτοι.. Ντροπή τους! Η Ολυμπία έχει ήδη αντικαταστήσει σχεδόν το σύνολο της σήμανσης...
Περιμένω να δω γιατί στο site της Νέας Οδού γράφει οτι η σήμανση θα αντικατασταθεί...

Σήμερα έστειλα και mail στη Νέα Οδό για το θέμα και περιμένω απάντηση...
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Tue Aug 17, 2010 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως η Νέα Οδός σε σχέση με την Ολυμπία Οδό είναι αιώνες πίσω σε θέματα σήμανσης, ενημέρωσης, ακόμα και στο site. Sad
Στην παράκαμψη Αγρινίου που έχουν αναλάβει ως κομμάτι της Ιόνιας Οδού, ναι μεν η άσφαλτος που έριξαν είναι πολύ καλή, αλλά η σήμανση γίνεται ακόμα στο μισό κομμάτι με τις εργοταξιακές (κίτρινες) πινακίδες.
Για το site και την ενημέρωση τα έχω ξαναπεί. Η Ιόνια Οδός δε φαίνεται πουθενά πέρα από τις εξαμηνιαίες εκθέσεις περιβάλλοντος, ενώ ανακοινώσεις κάνουν μόνο για την τιμολόγηση των διοδίων.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Aug 17, 2010 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ για τον διαδικτυακό μεσαίωνα της Νέας Οδού. Η κίτρινη διαγράμμιση σε τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου ίσως να οφείλεται στις εργασιές που γίνονται για την κατασκευή των ανισόπεδων κόμβων σε Σταμνά και Αγγελόκαστρο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Aug 17, 2010 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά όσον αφορά το site της Νέας Οδού είναι για κλάματα. Όλοι οι αυτοκινητόδρομοι έχουν καλύτερα site όχι μόνο η Ολυμπία, όλοι (Αιγαίου, Αττική, Εγνατία, Μορέας) τι να πω, ούτε μια φωτό του δρόμου, τίποτα...
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Aug 18, 2010 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με το μέλλον της εταιρίας Εγνατία Α.Ε. από το ιστολόγιο epirusgate.

http://epirusgate.blogspot.com/2010/08/blog-post_1769.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 18, 2010 10:43 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=781
στον σύνδεσμο αυτό θα δείτε πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ από τοπικό τηλ. σταθμό της Καλαμάτας, σχετικά με τη πρόοδο των έργων του Μορέα.

Πλέον εξετάζουν σοβαρά να δώσουν στην κυκλοφορία το Παραδείσια-Τσακώνα σε 5 μήνες (Ιαν 11) με παράκαμψη στο σημείο της μεταλλικής γέφυρας που έχει γίνει το γεφύρι της Αρτας. Διότι δεν έχει έλθει ούτε βίδα ακόμα από τη γέφυρα αυτή.
Βλέπετε πρέπει ο Μορέας να αρχίσει να εισπράττει τα διόδια στο Λεύκτρο και χωρίς αυτό το τμήμα δε μπορεί.

Σήμερα ανέβηκα στην Αθήνα και πέρασα ξανά από το υπο κατασκευή τμήμα του Καλογερικού. Τα εργοτάξια ήταν κλειστά και ευτυχώς ο 2 σεκιουριτάδες που με σταμάτησαν με άφησαν. Δεν έβγαλα φωτογραφίες αλλά έχει προχωρήσει πλέον περισσότερο η ασφαλτόστρωση. Το σημείο με τον χωμάτινο λόφο, με τα αρχαία είναι ίδιο όπως πριν 1,5 μήνα αλλά το σημείο στο νταμάρι κοντά στην Τρίπολη έχει πλέον διανοιχτεί και έχουν σπάσει όλους του βράχους. Βέβαια θέλει δουλειά αλλά το βλέπω απολύτως εφικτό για τέλος Οκτώβρη.
Αλλωστε το βίντεο στον σύνδεσμο τα λέει όλα.
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Thu Aug 19, 2010 3:05 pm    Post subject: Υποδομές και έργα Reply with quote

Απο το
Hellenic Architecture Agora -

SkyscraperCityhttp://www.voria.gr/details.php?id=19519
http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=560
http://www.voria.gr/details.php?id=19519

Θα σε παρακαλέσω να μην ξαναποστάρεις "ξερά" links, χωρίς κάποιο δικό σου σχολιασμό. Όσο χρήσιμα ή ενδιαφέροντα και αν είναι.
Admin
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Thu Aug 19, 2010 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ενταξει, το καταλαβαμε, κυρ Μαγκριώτη, εγω θα περιμενω με ανοικτη την μηχανη του αυτοκινητου το 2020 να τον οδηγησω. Εντωμεταξυ κυρ Υφυπουργε, ριξε λιγα λεφτα και στην Κρήτη που σκοτώνονται σαν τα κουνουπια, δες και την Ιονια ντροπή, την Ευβοια, την Πελοπόνησο με τα καντηλακια στις ακρες του δρομου και ασε τις υποσχέσεις για το ... 2020.
Αντε γιατι μας κουρασες πια !
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Fri Aug 20, 2010 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Περα από το χαβαλε και την υποτιθεμενη χρονια ολοκληρωσης του Ε-61, καταλαβε ή ξερει κανείς από που θα περνάει? Το πρώτο τμήμα θα είναι κοινό με τον άξονα Καβάλα Δράμα (που μετά θα συνεχίζει για Εξοχή)?
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sat Aug 21, 2010 10:02 am    Post subject: Reply with quote

Από την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Αιχμή Αιτωλοακαρνανίας. Ο προβληματισμός για την εξέλιξη των εργασιών της Ιόνιας οδού εντείνεται.

http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/24-slide-show/1353-2010-08-20-06-03-47

Και ένα αισιόδοξο μήνυμα.
Ασφαλείς χθεσινοβραδυνές πληροφορίες αναφέρουν ότι κατατέθηκαν χρήματα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων σχετικά με τις απαλλοτριώσεις από την βόρεια έξοδο της σήραγγας Μακύνειας μέχρι και την Παλιοβούνα. Εν αναμονή λοιπόν της επανέναρξης των εργασιών την Δευτέρα από την Dragados μετά την παύση για διακοπές για περισσότερα νέα......
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sat Aug 21, 2010 8:43 pm    Post subject: Reply with quote

Και εγώ έχω ένα αισιόδοξο νέο όσον αφορά την καταβολή αποζημιώσεων για απαλλοτριώσεις στην Ιόνια Οδό: γνωστός μου κλήθηκε την εβδομάδα που μας πέρασε και εισέπραξε προκαταβολή για κτήμα του που βρίσκεται λίγο μετά το Κομπότι (στο νομό Άρτας και στην κατέυθυνση προς Αγρίνιο) και συγκεκριμένα στο ύψος της πινακίδας που σημειώνει το πέρασμα στο ν.Αιτωλοακαρνανίας αριστερά επάνω.

Του είπανε να κάνει ό,τι είναι να κάνει με τα δέντρα στο κτήμα μέχρι αύριο Κυριακή γιατί από Δευτέρα 23/8 "μπαίνουν μηχανήματα". Φαίνεται πως οι αποζημιώσεις αφορούν το κομμάτι από πίσω από το Μενίδι (όπου γίνονται κάποια έργα) έως τις Σελλάδες (όπου αρχίζει το ήδη κατασκευασμένο, όχι όμως ακόμη παραδοθέν κομμάτι της παράκαμψης της Άρτας)

-----------------------------------

Όσον αφορά τώρα το δημοσίευμα από την Αιχμή Αιτ/νίας που παραθέτει ο orthodontist, εκεί διαβάζουμε:

"Η δυσκολία εφαρμογής αυτού του καθεστώτος [ταχείες απαλλοτριώσεις] μοιάζει ανέφικτη αυτή τη στιγμή, διότι δεν υπάρχουν χρήματα..."

Είπαμε: χρήμα υπάρχει ΑΦΘΟΝΟ για τους Τραπεζίτες. Οι οποίοι έχουν τα 2 τελευταία χρόνια "αρπάξει" από το ελληνικό Κράτος (δλδ από όλους εμάς) 78 δις € (!!!) άμεσα ή με τη μορφή εγγυήσεων (για να πάρουν και νέα δανεια). Όχι βέβαια για να τα 'σπρώξουν' στην αγορά για να τρέξει η οικονομία κλπ. Άλλωστε από τον Απρίλιο που οι κ. Τραπεζίτες έχουν πάρει λίγο πολύ 30 δις €, η αύξηση των πιστώσεων προς επιχειρήσεις και γενικά προς την αγορά είναι...μηδενική.

Τα τρελά αυτά χρήματα που πληρώνουμε εμείς τα κορόϊδα στους Τραπεζίτες (και που υπόψιν δεν πρόκειται ποτέ να επιστραφούν καθώς ΔΕΝ είναι δάνεια, αλλά χαρίζονται κυριολεκτικά) αυτοί τα χρησιμοποιούν ήδη για:


*** να αναπληρώσουν τη χασούρα που είχαν στα κέρδη τους από το άγριο κερδοσκοπικό τζογάρισμα σε εξαιρετικά επισφαλή προϊόντα της κεφαλαιαγοράς που έκαναν τα προηγούμενα χρόνια. Χασούρα για την οποία αποκλειστικος υπεύθυνος είναι η απληστία τους
*** να έχουν ρευστό για να συνεχίζουν να κάνουν το πιο πάνω, με τον ίδιο τρόπο που το έκαναν ως τώρα, με στόχο να φουσκώσουν τις τσέπες τους, δημιουργώντας νέες φούσκες και νέες χρεωκοπίες, τις οποίες θα θελήσουν να ξαναβάλουν τα κράτη να τους τις πληρώσουν, δλδ εμάς τα κορόϊδα [άλλωστε σε όλα τα κράτη, οι Τραπεζίτες το ίδιο έκαναν: έβαλαν τους πολίτες να πληρώσουν τα δικά τους σπασμένα]



Συγγνώμη για το μακροσκελές του πράγματος, αλλά έχω βαρεθεί να ακούω
διαρκώς τη χαλασμένη πλέον κασέτα: "λεφτά δεν υπάρχουν..." όταν μιλάμε για Υγεία, Παιδεία, Πρόνοια, Υποδομές. Και την ίδια στιγμή κόβονται διαρκώς "έκτακτα" βοηθήματα για μια χούφτα παράσιτα που παράγουν...ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Sat Aug 21, 2010 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε einsiedeln μου φαινεται πως ψαχνεις παντα μια ευκαιρια να μας γραψεις για τις τραπεζες και τα λεφτα που "έχουν" η οχι. Επειδη αν απαντήσουμε εμεις που διαφωνούμε θα μας πεταξει εξω ο Losada, ως εκτος θεματος, θα μεινω στα ευχαριστα της Ιονιας, και ελπιζω τελικα ετσι ή αλλιως να εχουμε καλες εξελιξεις απο την σκοτώστρα!
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sun Aug 22, 2010 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε jollyroger, το σχόλιό σου είναι παντελώς εκτός-θέματος όπως λες, παρόλο που έβαλες και τη φράση για τον δρόμο-σκοτώστρα για να το μετριάσεις, και για αυτό θα σου απαντήσω και εγώ τελείως εκτός-θέματος μόνο αυτή τη φορά: είναι η 2η φορά που αναφερομαι στις τράπεζες με σχόλιό μου νομίζω, αφού για άλλη μια φορά (πολλοστή) βλέπουμε εδώ μέσα δημοσίευμα στο οποίο οι συντάκτες ισχυρίζονται ότι "δεν υπάρχουν χρήματα" για βασικά έργα υποδομής. Εγώ κάνω σχόλιο γιατί διαφωνώ έντονα με τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα, τα θεωρώ προπαγανδιστικά και ότι "θολώνουν τα νερά" στο θέμα που μας απασχολεί εδώ πέρα, δλδ στη χρηματοδότηση των έργων υποδομής. Εσύ για ποιο πράγμα να σχολιάσεις; Αφού σε καλύπτουν τα δημοσιεύματα. Έτσι δεν είναι;

Τώρα, αν θες να απαντήσεις σε μένα, ε, αυτό ναι: φαντάζομαι όπως λες και εσύ ότι είναι εντελώς off-topic. Εγώ πάντως αποφεύγω να απαντάω σε σχόλια άλλων χρηστών σε στυλ αντιπαράθεσης. Και να είσαι σίγουρος, και εμένα πολλές φορές με "πνίγει το δίκιο". (Δεν απαντάω καν στο στυλ το δικό σου, δλδ: "θα σούλεγα τώρα αλλά θα με κόψει ο Admin" - αυτό από μόνο του βάζει φυτίλια και προδιαθέτει αρνητικά κάποιον για σένα + αφήνει υπονοούμενα για εύνοιά μου από τους διαχειριστές ε; ). Δεν θέλω να απαντάω γιατί θα δημιουργηθεί αντιπαράθεση η οποία είναι σίγουρο ότι θα βγει "εκτός" και οι υπόλοιποι χρήστες δεν είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν τις αντεγκλήσεις μου με οποιονδήποτε. Για αυτό προσπαθώ να αποφύγω το "ένας προς έναν". Την προηγούμενη (1η) φορά που σχολίασα πάλι δημοσίευμα σχετικά με τις τράπεζες, μου απάντησε κάποιος φίλος εδώ μέσα με ένα κείμενο-εγκώμιο προς τον κοινωνικό-αναπτυξιακό-παραγωγικό κλπ κλπ ρόλο των τραπεζών και ότι λίγα μας παίρνουν, και μας κάνουν χάρη και δανείζουν το κράτος κλπ κλπ. Εγώ όμως δεν του απάντησα. Παρ όλο που διαφωνώ. Αλλά το θεωρώ φτηνό να "τσακωθούμε" σε προσωπικό επίπεδο και μάλιστα σε "ξένο αχυρώνα", δλδ για θέμα που δεν αφορά άμεσα το φόρουμ. Το να σχολιάζει κανείς ατομικά κάποιες σχετικές ειδήσεις το θεωρώ πιο παραγωγικό.

Αυτός λοιπόν ο φίλος που απάντησε σε μένα την πρώτη φορά που σχολίασα για τις τράπεζες, δεν είδα να κοπεί από το Losada. Ενώ το σχόλιό του είναι τελέιως off-topic. Και λέει πράγματα με τα οποία εσύ συμφωνείς. Εσύ πού το αποδίδεις αυτό;


(Και κάτι τελευταίο, επί της ουσίας της διαφωνίας: λες "ψαχνεις παντα μια ευκαιρια να μας γραψεις για τις τραπεζες και τα λεφτα που "έχουν" η οχι".

Ε, λοιπόν, όχι. Εγώ ΔΕΝ είπα ότι οι τράπεζες ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ και θέλουν να μαζέψουν και τα υπόλοιπα από τον κόσμο έτσι...επειδή τους κάπνισε. Αυτά φαίνεται ότι τα είχες διαβάσει παλιότερα από αλλού και τα χρεώνεις σε μένα. Εγώ έγραψα ότι οι τράπεζες "τζόγαραν λόγω της απληστίας τους και έχασαν". Για χασούρα μιλάω. Κατ ουσίαν οι τράπεζες ΟΛΕΣ παγκοσμίως είναι ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΕΣ. Από τα δικά τους κερδοσκοπικά παιχνίδια. Και πώς την βγάζουν καθαρή; Χρεωκοπώντας τους πολίτες κάθε χώρας για να ΔΙΑΣΩΘΟΥΝ αυτές. Και να πεινάσουμε εμείς. Διότι "τί θα γίνωμεν χωρίς τραπεζίτες"...Τόσο απλά είναι τα πράγματα: ή εμείς ή αυτοί. Είναι τέτοια η κρίση που δεν μπορούν να διασωθούν ΚΑΙ αυτοί ΚΑΙ οι λαοί. Ούτε καν ΑΥΤΟΙ πρώτα για να σωθούμε και ΕΜΕΙΣ μετά. Αυτοί όπως πάντα την πάρτη τους κοιτάζουν. Η κρίση είναι πολύ πιο σοβαρή απ ότι νομίζεις για να μπορεί..."να έχει για όλους". Και εγώ προτιμάω καθαρά να διασωθούμε ΕΜΕΙΣ αντί να διασωθούν ΑΥΤΟΙ)

Τέλος πάντων, δεν πρόκειται να υπάρξει άλλο σχόλιο από μένα επί του θέματος. Και αυτό ήταν μόνο και μόνο γιατί "σχολιάστηκα" εγώ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Aug 22, 2010 10:19 am    Post subject: Reply with quote

Ανοίξτε ένα νέο θέμα γιά να μιλήσουμε άνετα γιά αυτά τα σαράφικα που αυτοαποκαλούνται "τράπεζες" .
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Aug 23, 2010 9:39 am    Post subject: Reply with quote

Ανοιξτε αν θέλετε, αλλα φροντίστε τα νούμερα να είναι εγκυρα...
Back to top
View user's profile Send private message
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Mon Aug 23, 2010 10:54 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως ξέρετε αν η γέφυρα στο Περιστέρι Ιωαννίνων έχει δοθεί στην κυκλοφορία;
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Aug 24, 2010 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Οχι και δεν προβλέπεται!!!Το βουνό κατολισθαίνει αλλά αυτό ήταν γνωστό από δεκαετίες...
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Aug 24, 2010 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Επιδη σχεδιαζω ταξιδι αστραπη Αθηνα - Καλαματα, μπορει καποιος να με βοηθησει ως προς το χρονο της διαδρομης με νορμαλ ταχυτητα (120 -140 χ.α.ω.);
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 179, 180, 181 ... 419, 420, 421  Next
Page 180 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr