stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 390, 391, 392  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Thu May 13, 2010 6:32 pm    Post subject: Reply with quote

Αμέσως του ρίξαμε παντόφλα του ανθρώπου ότι θα ακύρωνε το έργο για ίδιον ψηφοθηρικό/τοπικιστικό όφελος ώστε να προκρίνει εναλλακτικό στην Αρκαδία! Ορίστε, να'τος που μας διαψεύδει! Very Happy

Καλά πρέπει να έπεσε τρελλό κράξιμο από κατοίκους και επιχειρηματίες της Ηλείας με αυτά που ανακοινώθηκαν. Γι'αυτό μου βγαίνουν σα βρεγμένες γάτες τώρα...
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Fri May 14, 2010 6:48 am    Post subject: Reply with quote

Καλημερα


Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:


Τελος του μηνα παραδιδονται οι γεφυρες στην Στερνα κ στο Νεοχωρι, με κατευθυνση προς Καλαματα Laughing

Η κατευθυνση προς Αθηνα θα παραδοθει τον Αυγουσο, συμφωνα με το χρονοδιαγραμμα.....

Ειχαμε καιρο να ακουσουμε νεα απο τον "δρομο"......αντε υπομονη μεχρι τον Αυγουστο.....Rolling Eyes

nvb
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Fri May 14, 2010 7:13 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε αρχιτέκτονα, έχουμε κάθε δικαίωμα να βλέπουμε θεωρίες συνομωσιας στην Ηλεία. Προσωπικά, απεχθανομαι τη συνομωσιολογια, αλλά είναι διάφορα γεγονότα που σου δίνουν την εντύπωση πως είναι ριγμενος αυτός ο νόμος, και όχι αδίκως. Μεγάλη ιστορία.
Η πικρή αλήθεια και πηγή του φαινομενου αυτού είναι η χαρακτηριστική αδιαφορία και απάθεια των ντόπιων. Και σχετικά με τις εξελίξεις με την ολυμπία οδό, σχεδόν πέρασε στα ψηλά, δεν τρέχει τίποτα.
Όσον αφορά το Ρέππα, αναρωτιέμαι τι ενστάσεις υπάρχουν από την Ευρώπη για άλλο τμήμα πλην του Καϊάφα. Επιτρέψτε μου να παραμεινω καχυποπτος...
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Fri May 14, 2010 4:15 pm    Post subject: Reply with quote

Σύνοψη της γκρίνιας των Μεσσήνιων για τα καθεκαστά στον Καϊάφα...
Πραγματικά έχω μπλεχτεί ακόμα και εγώ που παρακολουθώ το παρασκήνιο...
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=26690&Itemid=32
Λεωνίδας
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 151
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Fri May 14, 2010 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

"Πιστώσεις συνολικού ύψους περίπου 1,3 εκατ. ευρώ εγκρίθηκαν με αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, για τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα.

Ειδικότερα, εγκρίθηκαν πιστώσεις 700.000 ευρώ για την καταβολή δαπάνης μετατόπισης δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΟΚΩ) και 603.362,45 ευρώ για αποζημιώσεις επιταχθέντων ακινήτων στο Δήμο Ιαρδάνου του Νομού Ηλείας."

αναδημοσίευση απο capital.gr
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Fri May 14, 2010 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

Άρα κάτι κινείται στην Ηλεία.
Να αναφέρω κάποια νέα για οδικά έργα στην Ελλάδα(επαρχιακοί δρόμοι).
Υπογραφές για την σύμβαση κατασκευής της παράκαμψης Ομολίου στην Λάρισα. http://www.voria.gr/details.php?id=15328
Τώρα στην νότια Ελλάδα και συγκεκριμένα η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα προχωρήσει στην χρηματοδότηση δύο έργων σε Αργολίδα και Αρκαδία.
Βελτίωση - κατασκευή της Ε.Ο. Ναυπλίου, Λυγουριού, τμήμα Αρκαδικό - Χάνι Μερκούρη, προϋπολογισμού 5.260.000 ευρώ και η «Κατασκευή τμήματος Κουμπίλα - Λουλούδι της οδού Τρίπολης – Άστρους» προϋπολογισμού 6.300.000 ευρώ. πηγή isthmos.gr
Για το τελευταίο μου κάνει εντύπωση. Είχε ειπωθεί ότι δεν υπάρχουν χρήματα για παρεμβάσεις στην Αρκαδία.

Εdit: Tα μάθατε τα νέα? Μέσα στον Ιούνιο ξεκινά η κατασκευή του Άκτιο-Αμβρακία αν δεν παρουσιαστούν γραφειοκρατικά προβλήματα...γράφει το capital.gr. Πλάκα θα έχει να τελειώσει πριν την ιονία.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 774
Location: Greece

PostPosted: Sat May 15, 2010 12:46 am    Post subject: Reply with quote

Arxitektona ακριβώς όταν ακούς τέτοιες δηλώσεις έπειτα άπο ένα τέτοιο επεισόδιο για την ακύρωση του δρόμου να φοβάσαι ότι μπορεί κατά πάσα πιθανότητα να πρόκειται για προπαγάνδα. Δε μας κοροιδεύουν πίσω απ'την πλάτη μας αλλά μες τη μούρη μας. Αυτά που λέγαμε και πριν. Οι άνθρωποι ασχολούνται με το θέμα αλλά δεν παράγουν έργο και αποτέλεσμα. Αντιθέτως. Θα ακυρώσουν το έργο? Και στο τέλος θα τιναχτεί όλο το έργο στον αέρα? Το Κόρινθος-Πάτρα?? Αν γίνει αυτό εγώ πρώτος θα πάω να τινάξω στον αέρα το σπίτι του Μαγκριώτη και του Παπαχρέππα!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Τι θα γίνει επιτέλους με τους κάθετους άξονες της εγνατίας? Θα τελειώνει ποτέ το τμήμα στο Κωσταράζι? Τελείωσε η εγνατία ευτυχώς κακήν κακώς και μετά τα ξεχάσαμε όλα έμειναν όλα όπως ήταν.
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Sat May 15, 2010 1:19 am    Post subject: Reply with quote

Χωρις να έχω εσωτερική πληροφόρηση βλέπω πως μάλλον προσέγγισα την αλήθεια. Αυτά που μας τσαμπουνανε οι μαγκριωτο-χρεπες είναι παραμύθια. Μα, είναι δυνατόν για 5-7 χιλιόμετρα να κόψουν 32;! Είναι ψεύτες και δολοπλοκοι. Evil or Very Mad Ο Λαμπροπουλος τα λέει χωρίς περιστροφές.
Και εγω σε ένα από τα δυο καταληγω: ή βλέπουν πως με τις τιμές της βενζίνης η κίνηση θα είναι πλέον μικρότερη από αυτή που είχαν προυπολογισει και δεν τους βγαίνουν τα λεφτά ή θέλουν να σπρώξουν το δρόμο προς την Τρίπολη, και για να βουλωσουν τα στόματα των μεσηνιων τους πετούν το κόκαλο της κυπαρισσιας. Μόνο
που δεν τους βλέπω να τσιμπανε... Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sat May 15, 2010 11:47 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:

Τι θα γίνει επιτέλους με τους κάθετους άξονες της εγνατίας? Θα τελειώνει ποτέ το τμήμα στο Κωσταράζι? Τελείωσε η εγνατία ευτυχώς κακήν κακώς και μετά τα ξεχάσαμε όλα έμειναν όλα όπως ήταν.

Δυστυχώς σε ότι αφορά τον άξονα Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Προμαχώνας δεν κουνιέται φύλλο.....Την τελευταία φορα που πέρασα από εκεί δεν υπήρχε ίχνος ανθρώπου η μηχανήματος που να δουλεύουν στον δρόμο!!
Όπως μπορούμε να διαβάσουμε και στο παρακάτω άρθρο της εφημερίδας υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα στην ολοκλήρωση του άξονα..δυστυχώς
Sad
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=8&artid=42369


Last edited by vag1 on Sat May 15, 2010 11:54 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 215
Location: Λάρισα

PostPosted: Sat May 15, 2010 11:53 am    Post subject: Reply with quote

Τον δρόμο αυτό τον κάνω πολύ συχνά και δυστυχώς από τον Φεβρουάριο και μετά έχουν σταματήσει οι εργασίες, ενώ πιο πριν δούλευαν στο φουλ. Μιλάμε ότι ώρα και να περνούσες και Κυριακές ακόμα δουλεύαν. Τώρα όλα παρατημένα και δεν φαίνονται και μηχανήματα πουθενά.. Κρίμα γιατί είναι σε αρκετά προχωρημένο επίπεδο.
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 151
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Sat May 15, 2010 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

Αν δεν πέσει το παραδάκι τι περιμένετε να γίνει???
Τσάμπα δεν δουλεύει κανείς!! Evil or Very Mad


Last edited by dimline on Sat May 15, 2010 7:17 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat May 15, 2010 3:00 pm    Post subject: Reply with quote

Πίσω από κάθε πρόβλημα υπάρχει η ΑΤΤΙΚΑΤ...
Αν θέλετε ο δρόμος να φτάσει κάποια στιγμή στις Σέρρες δώστε τον στον Άκτωρα να τελειώνουμε .
Και στο εξής απευθείας ανάθεση των έργων
χαχααχαχα
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat May 15, 2010 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο, όλα τα έγα απευθείας αναθέσεις στον Άκτωρα... Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 774
Location: Greece

PostPosted: Sat May 15, 2010 10:40 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω πού το βλέπετε το αστείο αλλά απ ό,τι φαίνεται ήρθε ο Ρέππας παγώσανε τα πάντα σταματήσανε τα πάντα θα φάει τα υπόλοιπα λεφτά θα αφήσει τα έργα όπως τα βρήκε και θα τα ακυρώσει. Το καταλάβαμε το σχέδιό του και τις προθέσεις του. Φαίνεται άλλωστε κι απ'την ολύμπια οδό. Στον αέρα θα την τινάξει. Ούτε Άκτωρας ούτε Αττικάτ. Ξέρουμε τις προθέσεις του Ρέππα και του Μαγκριώτη.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sun May 16, 2010 6:22 am    Post subject: Reply with quote

τι εννοεις οτι σταματανε τα εργα και τα κοβουν ολα??κανενος συμφερον δεν ειναι αυτο,ουτε των ιδιων ουτε της πολιτειας ουτε των κατασκευαστικων..αντιθετως προσφατα αρχισαν να δινονται χρηματα για αποζημιωσεις των απαλλοτριωμενων χωραφιων σε ιονια,ολυμπια και Ε-65..αυτο το εκλαμβανεις ως.. καταστροφη των εργων???αλλωστε νοτιως πυργου η κινηση ειναι τοσο μικρη που ο αυτοκινητοδρομος ειναι μια υπερβολη..αν κανενας εκ των εμπλεκομενων δεν θελει την χαραξη,ουτε οι τοπικοι αρχοντες και ο κοσμος, οι κατασκευαστικες ανεβασουν υπερμετρα τα διοδια για να χρηματοδοτησουν το συγκεκριμενο τμημα εν μεσω κρισης,τοτε καλυτερα να μην γινει..ας κοιταξουν καλυτερα να βελτιωσουν τον σιδηροδρομο δινοντας αρχικα εμφαση στον ΠΑΘΕ και τα προαστιακα δικτυα,και σε δευτερη φαση την επεκταση προς δυτικη ελλαδα.απο αυτοκινητοδρομους,το πολυ σε 3-4 χρονια θα χουμε τελειωσει Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 774
Location: Greece

PostPosted: Sun May 16, 2010 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Κάνε όνειρα αλλά θα διαψευστούμε όλοι. Το θέμα με το τμήμα μετά τον Πύργο αρχίζει και εξαντλείται δε νομίζω ότι έχει βάση να λέμε ότι το τμήμα αυτό είναι άχρηστο ένας αυτοκ/μος που είναι ούτως ή άλλως κατώτερων προδιαγραφών με μικρότερη διατομή και κατασκευή πάνω στον υπάρχων δρόμο. Και εγώ βλέπω τουλάχιστον να μάχονται πολλοί για να γίνει όλος ο δρόμος. Όσο για την κίνηση, όπως συνέβη με όλα τα νέα έργα, τρώγοντας έρχεται η όρεξη, ας τον φτιάξουν και να δούμε αν η κίνηση θα μείνει ίδια. Τώρα γιατί να σταματήσουν τα έργα παρ'όλο που δε συμφέρει κανέναν ρώτα το Ρέππα. Αυτός ξέρει καλύτερα. Να βρει να μας πει μια πολύ καλή διακαιολογία για να μαζέψει τα ασυμάζευτα.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sun May 16, 2010 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

Ψυχραιμία! Τα οδικά έργα της χώρας μας( και όχι μόνο) έχουν πάντα περιπέτειες, οι οποίες χρονολογούνται από το 1834. Παράδειγμα ο δρόμος Άργος-Ναύπλιο. Τέλειωσε το 1841 μετά από ανακατασκευή...της ξύλινης γέφυρας Ίναχος. Γενικά το κόστος των έργων καταλήγει να είναι υψηλό από εκείνη την εποχή(ελπίζω να αλλάξει κάποτε αυτό).
Να θυμίσω ότι η πορεία των έργων μεγάλη κλίμακας είχε επιβραδυνθεί από την χρεωκοπία του κράτους το 1893!
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon May 17, 2010 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, σελ3 17/5/2010
www.eleftherianews.gr

λόγω του μικρού μεγέθους του δημοσιευματος, το έβαλα ολόκληρο εδώ:
Quote:
Δεν υπάρχει κίνδυνος για το Παραδείσια - Τσακώνα
ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΤΗΝ "Ε" Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Δ. ΡΕΠΠΑΣ

Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε χρηματοδοτικός, ούτε γεωλογικός - γεωτεχνικός για την ολοκλήρωση της ανακατασκευής του τμήματος του εθνικού δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα, τόνισε στην "Ε" ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας.
Απαντώντας σε ερώτησή μας, ο κ. Ρέππας σημείωσε: «Ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας προχωράει πολύ καλά και έχουμε λύσει προβλήματα που υπήρχαν. Για το Παραδείσια - Τσακώνα δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Εχουμε εξασφαλίσει τις απαραίτητες χρηματοδοτικές εισροές και το έργο θα εξελιχθεί και θα ολοκληρωθεί κανονικά. Το έχουμε αντιμετωπίσει και γεωλογικά και γεωτεχικά. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το οποίο να μας βγάλει έξω από τον προγραμματισμό που έχουμε κάνει. Το κομμάτι αυτό που κατασκευάζεται από το δημόσιο, είναι πράγματι ένα πολύπαθο κομμάτι. Στο συγκεκριμένο τμήμα οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει, μου δίνουν τη βεβαιότητα ότι θα μπορούμε να είμαστε εγκαίρως έτοιμοι, ώστε το τμήμα αυτό να λειτουργήσει ως ενιαίος αυτοκινητόδρομος. Νομίζω ότι έχουμε κατορθώσει να αντιμετωπίσουμε και τα προβλήματα του υπόλοιπου αυτοκινητόδρομου που κατασκευάζεται με τη
σύμβαση παραχώρησης, με χρηματοδοτικές εισροές που εξελίσσονται πολύ ικανοποιητικά, ώστε να μην εγείρουν αιτήματα οι παραχωρησιούχοι».

άντε και ένα καλό νέο. Δε μας λέει όμως τίποτα για ημερομηνίες παράδοσης.
Τολμώ να προβλέψω Απρ.-Μάιο 2011.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon May 17, 2010 4:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ολοκλήρωση του πρώτου πυλώνα (σύνολο 2) πρόσβασης της σήραγγας Μακύνειας....

http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9629.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Mon May 17, 2010 9:07 pm    Post subject: Reply with quote

Πάμε καλά όπως βλέπω, άντε να αρχίσει να κατασκευάζεται και το κατάστρωμα σιγά σιγά...

Orthodontist, ξέρεις μήπως προς τα που πάει ο δρόμος από τα Χάνια Γαβρολίμνης και μετά; Από τη Θερμοζελ μέχρι το χωριό φαίνονται τα έργα από την εθνική οδό, αλλά από το χωριό και μετά δε βλέπω τίποτα. Κατασκευάζεται τίποτα εκεί; Λογικά, για να συνατήσει τη νέα γέφυρα του Εύηνου η Ιονία κάπου θα πρέπει να τέμνει την υπάρχουσα εθνική.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon May 17, 2010 10:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι,εκεί κάπου θα διασταυρώνεται, απλά δεν έχουν παραχωρηθεί όλα τα χωράφια στην κοινοπραξία και οι εργασίες σε όλο το μήκος εκτελούνται κατά τμήματα. Νομίζω πριν λίγο καιρό δόθηκαν κάποια χρήματα για την αποζημίωση των ιδιοκτητών ώστε να προχωρήσουν οι εργασίες καθ'όλο το μήκος του δρόμου.
Στον Α/Κ Χαλικίου ( είσοδος-έξοδος για Αγρίνιο ) ο οποίος είναι έτοιμος από την πρώτη εργολαβία πριν χρόνια,εκτελούνται εργασίες σύνδεσής του με την υφιστάμενη τραγική οδό .
Σήμερα το μεσημέρι το ρεύμα προς Κουβαρά της ευρείας παράκαμψης Αγρινίου ήταν κλειστό. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, υποψιάζομαι ότι κατασκευάζουν γενικά τους ανισόπεδους κόμβους της παράκαμψης, άρα και του Α/Κ Αγγελοκάστρου που δεν έχει προσβάσεις στον αυτοκινητόδρομο μέχρι στγμής ( μόνο η έξοδος για Αγγελόκαστρο στο ρεύμα προς Κουβαρά υπάρχει ).
Γενικά οι εργασίες συνεχίζονται με ικανοποιητικό ρυθμό. Φαίνονται εξάλλου πολλές από αυτές,αφού σε πολλά σημεία η χάραξη είναι παραπλήσια της υφιστάμενης τραγικής οδού. Γίνεται εξυγίανση του εδάφους από τον κυκλικό κόμβο στο Κεφαλόβρυσο μέχρι και μετά το Μεσολόγγι, ενώ σε κάποια σημεία έχουν ρίξει και το πρώτο υπόστρωμα από κροκάλες και γενικά χονδρόκοκκα αδρανή. Σε διάφορα σημεία έχουν κατασκευαστεί και μικρά τεχνικά που αφορούν κυρίως τη διοχέτευση του νερού χειμμάρων.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue May 18, 2010 5:51 am    Post subject: Reply with quote

Από τα Χάνια Γαυρολίμνης και μέχρι την σήραγγα Καλυδώνας, το μόνο τμήμα που δουλευέται είναι η νέα γέφυρα στον Εύηνο ποταμό. Όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν ακόμα ανοιχτά θέματα αποζημιώσεων/απαλλοτριώσεων με αποτέλεσμα να μην μπορούν να γίνουν εργασίες. Σχετικά πρόσφατα εγκρίθηκαν κάποια χρήματα για αποζημιώσεις στην περιοχή πριν την παλιοβούνα και τα Χάνια Γαυρολίμνης, οπότε λογικά κι εκεί θα ξεκινήσουν σύντομα οι εργασίες.

Και μια φωτογραφία από τις εργασίες εξυγίανσης του εδάφους που ανέφερε ο agr-engineer έξω από το Μεσολόγγι και κατά μήκος της υπάρχουσας "τραγικής" και όχι εθνικής οδού.....

http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9570.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 415
Location: Λακωνία

PostPosted: Tue May 18, 2010 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

"Τον Ιούνιο ξεκινά η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία"

Ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία,θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται περίπου μέσα σε ένα μήνα, όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΑΕΓΕΚ, κ. Σ. Γαβριήλ στο πλαίσιο της τακτικής γενικής συνέλευσης της εταιρείας.Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για τη δυτική Ελλάδα, αφού θα συνδέεται κάθετα με την υπό κατασκευή Ιόνια Οδό, την οποία και θα συνδέσει με το αεροδρόμιο του Ακτίου, την πόλη της Πρέβεζας τα δυτικά παράλια και τα νησιά του Ιονίου, αξιοποιώντας πλήρως το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης του Ακτίου.
Ο οδικός άξονας 'Aκτιο - Αμβρακία είναι μήκους 48,50 χλμ. και συνολικού προϋπολογισμού 338,2 εκατομμυρίων ευρώ. Η κατασκευή του θα γίνει με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές και θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και αμφίπλευρο διαχωριστικό στηθαίο. Για το έργο υπάρχουν 4 ταυτόχρονες εργολαβίες και τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι επτά ανισόπεδοι κόμβοι, είκοσι έξι κάτω διαβάσεις, τέσσερις άνω διαβάσεις, τρεις κοιλαδογέφυρες και επτά γέφυρες ρεμάτων. Εκτός από την τουριστική ανάπτυξη που θα φέρει αυτός ο δρόμος στους νομούς, από τους οποίους διέρχεται θα βελτιώσει και την καθημερινότητα των πολιτών, με την αποσυμφόρηση της εθνικής οδού Αγρινίου - Αμφιλοχίας η οποία σήμερα διέρχεται από το κέντρο της Αμφιλοχίας, μειώνοντας παράλληλα αισθητά και τις αποστάσεις. Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης (15 Μαρτίου 2010).Θα πρέπει να σημειωθεί πως το σύνολο των εργοταξίων έχει ήδη μισθωθεί.


http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_1659.html
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 774
Location: Greece

PostPosted: Wed May 19, 2010 12:49 am    Post subject: Reply with quote

Άλλη μια δοκιμασία για το Ρέππα.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Wed May 19, 2010 2:57 am    Post subject: Reply with quote

Άμα ξεκάνει κι αυτό το έργο, θα μιλάμε για ολικό ευνουχισμό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (Αχαϊα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία). Το Πύργος-Καλό Νερό μας άφησε χρόνους απ'ότι φαίνεται...Αν ξεφτιλιστεί κι αυτό, τότε τι να πω...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 390, 391, 392  Next
Page 162 of 392

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr