stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Jan 12, 2010 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Σας μεταφερω ειδηση-βομβα που μου ανεφερε ο Corfu σημερα καθως ανεβαινε Κερκυρα και σταματησε στο εργοταξιο της Καλυδωνας ,για να δει τον φιλο του προ'ι'σταμενο. Οριστικα στην Παλιοβουνα θα γινει σηραγγα. Το εχει αναλαβει η "Μοχλος".
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Jan 12, 2010 8:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ε,καλά είσαι, τώρα που ανέλαβαν 2 στελέχη της εταιρείας σε θέσεις γραμματέων του Υποδομών , ποιος τους πιάνει.
Άντε να δούμε,γιατί το καλό πράμα αργεί,αλλά το γοργόν και χάριν έχει. Laughing
Ούτως ή άλλως η σήραγγα είναι το πιο φυσιολογικό από το "μπαλκόνι"!! Με το τελευταίο δε θα υπήρχε εναλλακτική διαδρομή ( όπως απαιτεί η Ευρωπαική νομοθεσία ) ή για κίνηση αγροτικών μηχανημάτων και τέτοιου είδους τροχοφόρων.
pindos, βάλε και κανά τόνο στα γραφόμενά σου Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jan 13, 2010 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Σας μεταφερω ειδηση-βομβα που μου ανεφερε ο Corfu σημερα καθως ανεβαινε Κερκυρα και σταματησε στο εργοταξιο της Καλυδωνας ,για να δει τον φιλο του προ'ι'σταμενο. Οριστικα στην Παλιοβουνα θα γινει σηραγγα. Το εχει αναλαβει η "Μοχλος".


μπραβο! Very Happy
θα μαθουμε ποτε θα ξεκινησουν τα εργα ...
σιγα σιγα θα μαθουμε και το μηκος..
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Jan 13, 2010 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

να ετοιμαζομαστε για νεα "Τεμπη"? Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Jan 13, 2010 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Οριστικα στην Παλιοβουνα θα γινει σηραγγα.
Very Happy

Quote:
Το εχει αναλαβει η "Μοχλος".
Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 12:14 am    Post subject: Reply with quote

Πες mike τι ξερεις, για να μην ακουμε τον καθε προ'ι'σταμενο
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

Ελα mike πες, και κοιτα τι εχω εγω:
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 12:48 am    Post subject: Reply with quote

H "Μοχλός" αν δεν κάνω λάθος έχει αναλάβει και τη σήραγγα Μακύνειας για την Ιονια οδό.

Πάντως δε πιστεύω σε καμία περίπτωση να προλαβαίνουν το χρονοδιάγραμμα για το κομμάτι από Αντίρριο μέχρι παράκαμψη Αγρινίου.

Τέλος πάντων, ας μείνουμε στην ευχάριστη είδηση ότι θα γίνει σήραγγα.

Όσον αφορά το υπό κατασκευή κομμάτι της παράκαμψης Άρτας, είδα ότι ρίχνουν άσφαλτο αλλά σύνδεση με το υφιστάμενο κομμάτι δε βλέπω...
Back to top
View user's profile Send private message
ChristosP
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 12
Location: Vasteras/Sweden

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 1:37 pm    Post subject: Amfilochia Reply with quote

Καλημέρα και Καλή Χρονια από Σουηδία!

Σας παρακολουθώ κάθε μέρα και χαίρομαι για όσες πληροφορίες και φωτογραφίες ανεβάζετε στο site. Επειδή κατάγομαι από Αμφιλοχία, όπου έρχομαι κάθε καλοκαίρι για διακοπές, θ' ήθελα να σας ρωτήσω αν ακούγεται τίποτε για τα έργα εκεί. Είναι το πιο δύσκολο σημείο και πριν λίγες μέρες φούσκωσε ο Αμβρακικός και τα νερά βγήκαν στην εθνική οδό. Φυσικά όλοι εσείς που περνάτε από εκεί γνωρίζετε τι γίνεται με τις ουρές. Η eρωτηση μου είναι αν τελικά η παράκαμψη της Αμφιλοχίας θα προλάβει να γίνει πριν αρχίσουν και λιωνουν οι πάγοι και κοπεί εντελώς η κυκλοφορία. Για σας που μιλάτε για Παληοβούνα η παράκαμψη Aρτας, τα προβλήματα σας είναι πολύ μικρότερα νομίζω.

Αλλα στην Ελλάδα, ως συνήθως, πρέπει πρώτα το πρόβλημα να γίνει άλυτο για να σκeφτουμε ότι υπάρχει, ενώ εδώ στην Σουηδία, προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα όταν είναι ακόμα μικρό... Ευχαριστώ.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

Χαιρετισματα στον παγωμενο βορρα... Very Happy

αν θελεις πες μας καμια φορα και εντυπωσεις, απο τους δρομους εκει πανω.. Cool
σε συγκριση πχ με τους δικους μας..
Back to top
View user's profile Send private message
ChristosP
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 12
Location: Vasteras/Sweden

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

Laughing Την προηγουμενη εβδομάδα είχε γύρω στους -20 (σήμερα μονο -8 ). Όλοι οι δρόμοι είναι παγωμένοι, και ρίχνουν αλάτι και άμμο για να μην γλιστράει. Όλοι πρέπει να έχουν χειμερινά λάστιχα (τρακτερωτά με ειδικό μείγμα ελαστικού και όχι πλαστικό) η ακόμα με καρφιά. Μέσα στις πόλεις, σε κατηφόρες και στα φανάρια κοντά, οι δρόμοι είναι θερμαινόμενοι (με ζεστό νερό από δίκτυα κάτω από την άσφαλτο), γιατί αλλιώς κανένας δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει στην ανηφόρα και όλη θα τρακάρανε στην κατηφόρα.

Οι Σουηδοί δεν κάνουν μαγκιές στους δρόμους και κρατάνε αποστάσεις και μαλακα φρεναρίσματα. Το πρόβλημα είναι ότι οι δίσκοι των τροχών χαλάνε όταν κανεις δεν "φρεηαrει" για να φύγει το αλάτι που μαζεύεται, και έτσι πολύ πάνε σε πεδιάδες και τους "καθαρίζουν" φρενάροντας δυνατά...Κατά τα αλλα το 2009 η Σουηδία είχε τον μικρότερο αριθμό θανάτων από τροχαία από τότε που άρχισαν να μετράνε (το 1930 περίπου), και έχασαν την ζωή τους λιγότερο από 400 άτομα.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

εντυπωσιακα Very Happy
τωρα καταλαβαινω γιατι δεν πρεπει να παιρνεις μεταχειρισμενα αυτοκινητα απο βορειες χωρες..

ειναι σαπια απο το αλατι.. Laughing Cool
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 8:24 pm    Post subject: Re: Amfilochia Reply with quote

ChristosP wrote:
Καλημέρα και Καλή Χρονια από Σουηδία!

Σας παρακολουθώ κάθε μέρα και χαίρομαι για όσες πληροφορίες και φωτογραφίες ανεβάζετε στο site. Επειδή κατάγομαι από Αμφιλοχία, όπου έρχομαι κάθε καλοκαίρι για διακοπές, θ' ήθελα να σας ρωτήσω αν ακούγεται τίποτε για τα έργα εκεί. Είναι το πιο δύσκολο σημείο και πριν λίγες μέρες φούσκωσε ο Αμβρακικός και τα νερά βγήκαν στην εθνική οδό. Φυσικά όλοι εσείς που περνάτε από εκεί γνωρίζετε τι γίνεται με τις ουρές. Η eρωτηση μου είναι αν τελικά η παράκαμψη της Αμφιλοχίας θα προλάβει να γίνει πριν αρχίσουν και λιωνουν οι πάγοι και κοπεί εντελώς η κυκλοφορία. Για σας που μιλάτε για Παληοβούνα η παράκαμψη Aρτας, τα προβλήματα σας είναι πολύ μικρότερα νομίζω.

Αλλα στην Ελλάδα, ως συνήθως, πρέπει πρώτα το πρόβλημα να γίνει άλυτο για να σκeφτουμε ότι υπάρχει, ενώ εδώ στην Σουηδία, προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα όταν είναι ακόμα μικρό... Ευχαριστώ.


Γεια σου και καλωσήρθες.
Προς το παρόν δε φαίνεται να κινείται κάτι στην περιοχή της Αμφιλοχίας. Εξάλλου το κομμάτι αυτό βρίσκεται στο δεύτερο στάδιο χρονοδιαγράμματος (2013). Από την περιοχή κοντά, το μόνο που ξέρω είναι ότι πληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις για όσους έχουν περιουσίες στα όρια του δήμου Μενιδίου.
http://www.menidi.gr/Downloads/Apoz-Ionia.pdf
Δεν έχω βρεί κάτι αντίστοιχο για την Αμφιλοχία.

Πάντως η κατάσταση στην Αμφιλοχία είναι απαράδεκτη και ειδικά σε γιορτές και μεγάλες εξόδους. Και όταν θα ετοιμαστεί με το καλό το κομμάτι μέχρι την παράκαμψη Αγρινίου, προβλέπω να γίνεται χειρότερη.
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Fri Jan 15, 2010 11:08 pm    Post subject: Reply with quote

Αφου αναφερεστε στη εθνικη Αντιριου-Ιωαννινων και εγω μολις επεστρεψα απο τη περιοχη,να γκρινιαξω λιγο.Καλως να γινουν τα τουνελ της Παλιοβουνας αλλα μεχρι τοτε να μπαλωσουμε λιγο το οδοστρωμα που μοιαζει οργωμενο απο τρακτερ σε καποια σημεια?Το ιδιο ισχυει και για καποια σημεια της παλιας εθνικης απο Κεφαλοβρυσο προς Αγρινιο που θα συνεχιζει να εξυπηρετει ενα σημαντικο κομματι της Αιτωλοακαρνανιας.Ενταξει,τη φτιαχνουμε την Ιονια οδο αλλα ριχνουμε και κανα euro (τι λεω τωρα και γω Laughing ) στο παλιο δικτυο...
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sat Jan 16, 2010 6:32 pm    Post subject: Reply with quote

Εγκαινιάστηκε στην ελληνοβουλγαρική μεθόριο η διασυνοριακή γραμμή Θερμών Ξάνθης – Ζλάτογκραντ - ο λεγόμενος και τουριστικός δρόμος !!
http://news.ert.gr/el/kosmos/eyropi/31972-egkainiastike-i-grammi-thermon-ksanthis-zlatogkrant
http://www.flickr.com/photos/piazzadelpopolo/sets/72157623095037867/
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Sat Jan 16, 2010 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για την υιοθέτηση κυλιόμενου αυτοκινητόδρομου στα Τέμπη

Στην υιοθέτηση κυλιόμενου αυτοκινητόδρομου για την Κοιλάδα των Τεμπών φαίνεται ότι οδηγείται η Κυβέρνηση μετά και τις σχετικές ανακοινώσεις του Υπουργού Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Δημ. Ρέππα προ ημερών στην Βουλή, καθώς...


όσο περνάει ο καιρός, γίνεται σαφέστερο ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να αποκατασταθεί η οδική κυκλοφορία στην κοιλάδα των Τεμπών.

Ο κυλιόμενος αυτοκινητόδρομος και η εφαρμογή του αφορά σε μία απόσταση 8 περίπου χιλιομέτρων-από τον παλιό σταθμό Τεμπών μέχρι την Ραψάνη-που θα διανύεται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από το τρένο, το οποίο θα μεταφέρει τουλάχιστον 30 νταλίκες σε κάθε διαδρομή.

Ωστόσο για να συμβεί αυτό υπάρχουν διάφορες τεχνικές δυσκολίες οι οποίες και θα πρέπει να ξεπεραστούν.

Ήδη, στελέχη του Εθνικού Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΕΔΙΣΥ), θυγατρικής του ΟΣΕ, μελετούν την περιοχή, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διαμορφώσεις, για να διευκολύνονται τα φορτηγά να ανεβοκατεβαίνουν γρήγορα στο τρένο. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι προς την πλευρά του σιδηροδρομικού σταθμού Ραψάνης, όπου η παλιά γραμμή δεν φτάνει μέχρι το σταθμό. Απαιτείται, ως εκ τούτου μικρό συμπληρωματικό έργο, ίσως γεφύρωση, σε μήκος πενήντα περίπου μέτρων, παράλληλα της κοίτης του Πηνειού, που θα επιτρέψει στη γραμμή να επεκταθεί μέχρι το σημείο, όπου υπάρχει άφθονος χώρος για ελιγμούς φορτηγών.

Στελέχη της ΕΔΙΣΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διερευνούν στο εξωτερικό τη δυνατότητα ενοικίασης ενός τρένου μεταφοράς οχημάτων. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, επειδή η παλιά σιδηροδρομική γραμμή δεν ενώνεται στις δύο άκρες της με τη διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων, το ειδικό τρένο θα τοποθετηθεί πάνω στην παλιά γραμμή με γερανούς, σε διάστημα λίγων ωρών.

Το τρένο, θα διαθέτει μηχανές και από τις δύο άκρες του και η φόρτωση θα γίνεται ως εξής: Από τους χώρους ελιγμών στο Σ. Σ. Τεμπών και Σ. Σ. Ραψάνης, όπου θα φθάνουν τα μεγάλα οχήματα, αυτά θα μπαίνουν κατευθείαν με ράμπα στα ειδικά βαγόνια, που είναι συνεχόμενα και δεν έχουν ενδιάμεσα κενά. Έτσι τα αυτοκίνητα, γρήγορα, το ένα πίσω από το άλλο θα καταλαμβάνουν όλο το μήκος του τρένου και η φόρτωση θα ολοκληρώνεται σε 10- 15 λεπτά. Οι οδηγοί θα μένουν στις θέσεις τους και η αποβίβαση θα γίνεται άμεσα, κατά τον ίδιο τρόπο, από την άλλη πλευρά του τρένου, με το εμπρός μέρος των αυτοκινήτων. Στην άλλη άκρη θα αναμένουν τα οχήματα που κινούνται αντίθετα και αυτό θα γίνεται μάλλον σε 24ωρη βάση. Τα βαγόνια διαθέτουν στα πλάγια ειδικό στηθαίο, που καθοδηγεί και συγκρατεί τις ρόδες, ώστε αυτές να κινούνται ευθεία.

Η εκτίμηση είναι ότι καθημερινά μπορούν να μεταφέρονται πάνω από 500 μεγάλα οχήματα προς κάθε κατεύθυνση, αριθμός που μπορεί να συμπεριλάβει το μεγαλύτερο μέρος της 24ωρης κίνησης των νταλικών, που πάνε από άλλες οδούς.


http://troktiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_9133.html
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jan 16, 2010 10:13 pm    Post subject: Reply with quote

Κοιτώντας για άσχετο λόγο την σύμβαση παραχώρησης Μαλιακός - Κλειδί έπεσα πάνω σε κάτι ενδιαφέρον σχετικά με το ποιος θα πληρώσει την νύφη στα Τέμπη (σελ56-60).

Για εργασίες αποκατάστασης της ευστάθειας των πρανών και για τυχόν κατολισθήσεις (με επιφυλάξεις για συγκεκριμένες περιπτώσεις) στην ζώνη του έργου το κόστος το αναλαμβάνει η κοινοπραξία.

Όμως σε περιπτώσεις απρόβλεπτων γεωλογικών φαινομένων με επίπτωση στα δομικά στοιχεία ή στην ασφάλεια λειτουργίας του έργου εκτός από τοπικές κατολισθήσεις το κόστος το αναλαμβάνει το ελληνικό δημόσιο και επίσης αποζημιώνει την κοινοπραξία για τεκμηριώμενη απώλεια εσόδων.

Οπότε υπάρχει τεράστιο οικονομικό συμφέρον αν οι κατολισθήσεις στα Τέμπη θα θεωρηθούν τοπικό φαινόμενο ή απρόβλεπτο γεωλογικό φαινόμενο.
Σε αυτό οφείλεται και η σημαντική καθυστέρηση για να ολοκληρωθεί η διερεύνηση του φαινομένου από διάφορες επιστημονικές ομάδες και του εξωτερικού. Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία της "διαιτησίας" μεταξύ κοινοπραξίας και υπουργείου καθώς καμία πλευρά δεν είναι διατεθειμένη να πληρώσει.

Μάλλον το πιο πιθανό είναι να καταλήξουν σε κάποια "μέση" συμφωνία για επιμερισμό του κόστους και στις 2 πλευρές αλλιώς προβλέπω πολύχρονο δικαστικό αγώνα.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sat Jan 16, 2010 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατι κατα μήκος της εγνατιοας αρκετα πάρκινγκ ενω είναι έτοιμα τα έχουν κλειστα στις εισοδους τους?????
Ειδικα ξέρω ενα ( στις λιμνες της θεσσαλονικης) που ειχε ανοιξει προεκλογικα και μετά το ξαναλείσανε μέρχι και τώρΑ!! Mad
Back to top
View user's profile Send private message
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Sun Jan 17, 2010 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με το βίντεο που έβαλε ο pindos10 να τον ευχαριστήσω και εγώ μιας και δεν έχω περάσει ακόμα από την εγνατία και μάλλον θα αργήσω.

Πάντως, τα Χριστούγεννα έκανα μια μεγάλη διαδρομή στους Ευρωπαικούς αυτοκινητοδρόμους (Γερμανία- Ολλανδία- Βέλγιο) και το συγκεκριμένο τμήμα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει, τουλάχιστον όπως φάνηκε από το βίντεο.

Θέλω να συγχαρώ και τους μηχανικούς γι' αυτό το έργο, γιατί μπορεί να βρίζουμε και να κάνουμε και να δείχνουμε για τις υποδομές στη χώρα μας αλλά ειδικά όσον αφορά τους δρόμους οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν (αντιμετωπίζουμε σε λίγα χρόνια RazzRazz) είναι τεράστιες, ειδικά σε σχέση με το επίπεδο έδαφος των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών χωρών.

Και οι επόμενες φωτογραφίες πολύ ωραίες αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το βίντεο. Και πάλι ευχαριστούμε. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Jan 17, 2010 11:45 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε manosbar να σε ευχαριστησω και εγω με τη σειρα μου και να δωσω ακομα καποιες πληροφοριες για την Εγνατια, οσον αφορα τη λειτουργια της στα δυσκολα που προαναφεραμε δηλ. τις χιονοπτωσεις. Διελευση του Corfu απο Εγνατια το Σαββατο τα ξημερωματα και συγκεκριμενα τις πολυ δυσκολες ωρες απο 02:00 εως 03:00 για Μακεδονια. Εκεινη την ωρα περναγε απο το Μετσοβο και μεχρι τα Γρεβενα υπηρχε σφοδρη χιονοπτωση. Κι ομως εκεινη την ωρα τα μηχανηματα αποχιονισμου δουλευαν στο full , οι ηλεκτρονικες ταμπελλες σε πληρη λειτουργια, να εντεινουν την προσοχη των οδηγων για χαμηλες ταχυτητες, γυρω στα 50 με 60χλμ./α.ω. το πολυ, καθως ηταν μεγαλος ο κινδυνος κυριως βγαινοντας απο τα στεγνα τουνελ με μεγαλη ταχυτητα να ολισθησεις ξαφνικα πεφτοντας στο χιονι και να φυγεις για χορτα. Πολυ ευχαριστα πραγματα κανουν τον οδηγο να νιωθει ασφαλης, παρ'ολο που η Εγνατια ακομη δεν εισπρατει διοδια και το κοστος ολων αυτων ειναι μεγαλο.


Να περασουμε τωρα στο θεμα των κατολισθησεων , οπου το ΤΕΕ εχει επισημανει 7 επικινδυνα σημεια σε ολη την Ελλαδα.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=3205

Να ποσταρω και εγω καποιες φωτογραφιες απο την περιοχη μου(Ασπροποταμο), οπου εχουμε φοβερη κατολισθηση στο δρομο που πηγαινει στο χωριο Πολυθεα, η οποια και συνεχιζεται, με αποτελεσμα να εχει συζητηθει η κατασκευη νεου δρομου προς το χωριο. Η μια φωτο που δειχνει ολη την κατολισθαινουσα πλαγια ειναι ενδεικτικη του τι συμβαινει φετος σε ολη την Ελλαδα.


Στην περιοχη Τρια Ποταμια ξεκιναει ο δρομος για την Πολυθεα ακριβως εδω


η κατολισθηση ξεκιναει απο ψηλα, λιγο πριν το χωριο


Η περιοχη Τρια Ποταμια οπως φαινεται απο ψηλα, πηγαινοντας για Πολυθεα. Ο δρομος που βλεπετε πηγαινει για Ανθουσα, Χαλικι στα ορια του νομου Τρικαλων.


Υ.Γ. Προκειται να παρουσιασω ολο το οδικο δικτυο της περιοχης μου, αλλα οι φωτο που τραβηξα δεν φτανουν και δεν με ικανοποιουν, θα γινει αργοτερα.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικές χθεσινές φωτογραφίες από την Εγνατία στην περιοχή της Αρκούδας και του Μετσόβου στο ρεύμα από Θεσσαλονίκη προς Ηγουμενίτσα:









Στην έξοδο της Σήραγγας Μετσόβου άλλος θεός... ήλιος!



Γέφυρα Αράχθου και Μιτσικέλι

Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε supera ευχαριστουμε με τη σειρα μας. Καλα μας εφτιαξες τη διαθεση, αγχολυτικες οι φωτογραφιες σου. Υπεροχη η Εγνατια χιονισμενη, αλλη αισθηση. Εικονες λες και βρισκεσαι σε αλλη χωρα. Πες μας για ταχυτητες διελευσης και προσφυση κ.τ.λ.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Η πρόσφυση ήταν τέλεια, ο δρόμος ήταν καθαρισμένος και με αλάτι, καθόλου χιόνι στην άσφαλτο. Από την άλλη όμως οι ταχύτητες ήταν χαμηλές από Σήραγγα Πριονιών μέχρι Σήραγγα Μετσόβου λόγω πολύ πυκνής ομίχλης.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Tue Jan 19, 2010 1:56 pm    Post subject: Διοδια Τριπολη-Καλαματα Reply with quote

Διοδια στην Νεστανη και στο Σπαθοβουνι (ανα χιλιομετρο) και στις δυο κατευθυνσεις απο το Μαρτιο, συμφωνα με την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ....
....οποτε το χρονογραγραμμα που εχει θεσει ο ΜΟΡΕΑΣ, για ολκληρωση των εργων στο τμημα Κορινθος-Τριπολη τον Μαρτιο του 2010 φαινεται να ισχυει....μερικως....διοτι μονο ο ενας κλαδος της γέφυρας που οδηγει στο τουνελ της Στερνας θα ειναι ετοιμος....

Το κειμενο ειναι αυτο:


Από το Μάρτιο θα πληρώνουμε διόδια και στη Νεστάνη και στο Σπαθοβούνι, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Η χρέωση
θα γίνεται με το χιλιόμετρο, όπως προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης. Το ύψος των διοδίων που θα πληρώνουν οι οδηγοί
συνολικά και στους δύο σταθμούς, δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί, ωστόσο πηγές του “Μορέα“ επεσήμαναν πως μπορεί να μην
υπάρξει αύξηση, αλλά η τιμή να είναι στα ίδια με τα σημερινά επίπεδα (2,90 ευρώ) ή και χαμηλότερη. Στο μεταξύ από τα μεσάνυχτα, αυξήθηκαν οι τιμές των διοδίων στην εθνική οδό Αθηνών - Πατρών, απ΄ την Ελευσίνα έως το Ρίο. Η τιμή για τα ΙΧ αυτοκίνητα καθορίζεται στα 2,90 ευρώ.



Φιλικα
NVB
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Tue Jan 19, 2010 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ζήσε Μάη μου να φάς τριφύλλι... Επαναδημοπράτηση των οδικών έργων που είχε παρουσιάσει ο Σουφλιάς για την Αττική, η οποία θα γίνει στα τέλη του 2010.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1096358&lngDtrID=251

Έτσι όπως πάμε, θα κάνουμε πολλά χρόνια να δούμε νέους δρόμους εδώ. Ο καθένας θέλει να περνάει τους όρους του στο όνομα του περιβάλλοντος. Και έτσι όπως πάνε και αυτοί, δε του βλέπω πολλά χρόνια στην εξουσία, άρα άντε ξανά-μανά επαναδημοπρατήσεις
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Jan 19, 2010 10:09 pm    Post subject: Reply with quote

Με βάση την κουβέντα που κάναμε όταν προκηρύχθηκαν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, δεν με χαλάει καθόλου η επαναδημοπράτηση του έργου, εάν αυτό συνεπάγεται την αλλαγή της όλης λογικής του.

Δεν θα επεκταθώ, τις θέσεις μας άλλωστε τις αναπτύξαμε όλοι τότε. Αυτό που απλά θέλω να πω είναι ότι μερικές φορές το "ένα βήμα πίσω" δεν είναι κακό πράγμα (αν το βήμα μπροστά σε βγάζει σε γκρεμό!).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 419, 420, 421  Next
Page 139 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr