stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Nov 28, 2009 5:02 pm    Post subject: Reply with quote

Μην τους δινεις ιδέες.. Wink Wink Rolling Eyes
αυτοι προκειμενου να μη εξοικονομισουν χρηματα τα παντα κανουν.. Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Nov 28, 2009 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

Και vag μην κάνεις αστεία γιατί αρχίζουμε και τα πιστεύουμε όλα, απ'τη βιασύνη μου δεν έκατσα να δω το βίντεο ούτε διάβασα και νόμιζα ότι με έβγαζε σε λάθος σελίδα και πίστεψα φυσικά το ποστ σου. Pindos τέλειος!! Προχωρημένο το τμήμα από Κόρινθο μέχρι διόδια, δηλ σε άλλα τμήματα δεν πρόσεξες άλλα χωματουργικά? Γιατί πάνω κάτω πρόκειται για τα έργα που είναι σε εξέλιξη εδώ και πολλούς μήνες, πέρα απ'το Αίγιο και την Παναγοπούλα.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sat Nov 28, 2009 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

Kαι μια και μιλάμε για Ολυμπία οδό πρέπει να μάθετε κάτι.Συμπληρωματική σύμβαση, ύψους 100 εκατ. ευρώ, διεκδικεί η κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός» επικαλούμενη τον επανασχεδιασμό του τμήματος του έργου στην Κάτω Αχαγιά(τμήμα Πάτρα-Πύργος).
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Nov 29, 2009 1:44 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Προχωρημένο το τμήμα από Κόρινθο μέχρι διόδια, δηλ σε άλλα τμήματα δεν πρόσεξες άλλα χωματουργικά? Γιατί πάνω κάτω πρόκειται για τα έργα που είναι σε εξέλιξη εδώ και πολλούς μήνες, πέρα απ'το Αίγιο και την Παναγοπούλα.

Αφου απαντησω στον φιλο Beethoven οτι οντως τα χωματουργικα ειναι αυτα που αναφερει με τη διαφορα οτι στα υπολοιπα τμηματα εχει πεσει πολυ κλαδεμα στο πλα'ι' και διεκρινα μεσα στη βλαστηση ετοιμα τεχνικα(τσιμεντενια τειχια, αγωγους κτλ.), να σας πω οτι δεν θα πληξετε για σημερα τη νυχτα. Σας εχω βιντεακι και ειχα καιρο να ανεβασω video στο youtube. Προκειται για την παρακαμψη της Ναυπακτου, οπου παλαιοτερα καποια μελη ειχαν ρωτησει αν εχει ολοκληρωθει. Οριστε λοιπον ολοκληρη η παρακαμψη, η οποια διαθετει ολα τα καλουδια, σηραγγες, γεφυρες,cut and cover, πρανή κτλ.
(...στο'να χερι το τιμονι
στ'αλλο χερι το μπεγλερι...)
http://www.youtube.com/watch?v=40zkjVmSVGQ
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Nov 29, 2009 10:25 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίο το βιντεάκι πίνδος! Σ' ευχαριστούμε πολύ...

Ο δρόμος πάντως στο μεγαλύτερο μέρος του έχει χαρακτηριστικά μεταξύ επαρχιακής οδού και οδού ταχείας κυκλοφορίας. Το Αντίρριο-Λαμία δεν αποτελεί προτεραιότητα γενικώς. Η αλήθεια είναι ότι για σύνδεση Βόρειας - Νοτιοδυτικής Ελλάδας με την ολοκλήρωση της Ιόνιας ( ;;; ) θα συμφέρει η διαδρομή μέσω Εγνατίας-Ιόνιας,(ακόμη και σήμερα οριακά συμφέρει) οπότε το Αντίρριο-Λαμία ουσιαστικά αχρηστεύεται για τους Βορειοελλαδίτες.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Nov 29, 2009 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
(...στο'να χερι το τιμονι
στ'αλλο χερι το μπεγλερι...)

επικινδυνο ομως..προσεχε.. Cool Wink

εχω περασει απο την παρακαμψη..καποιοι λενε οτι ειναι πιο γρηγορα να πας μεσα απο τη Ναυπακτο.. Laughing Laughing
μπραβο για το βιντεο.. τι βιντεοκαμερα χρησιμοποιησες?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Nov 29, 2009 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

Τα km από την παράκαμψη είναι αρκετά περισσότερα αλλά δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης χρονικά μια φυσιολογική ώρα της ημέρας λόγω της κίνησης μέσα στην Ναύπακτο.

Ουσιαστικά μόνο αργά το βράδυ μέχρι το πολύ πρώι είναι σίγουρα λιγότερος ο χρόνος μέσα από την Ναύπακτο. Βέβαια όποιος δεν βιάζεται αξίζει η βόλτα μέσα από τη πόλη και η στάση για ένα ξεμούδιασμα (κάνουμε και διαφήμιση στα μέρη μας!!!)
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Mon Nov 30, 2009 8:01 pm    Post subject: Εθνικός Δρόμος Κορίνθου - Τρίπολης Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι, Καλησπέρα,

Κατ' αρχήν, όπως βλέπετε άλλαξα τίτλο στο post μου -για όσους έχουν παρακολουθήσει στο παρελθόν παρεμβάσεις μου- και απο Εθνικός Δρόμος Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, έβγαλα την Καλαμάτα εκτός. Η Καλαμάτα θα αργήσει να μας απασχολήσει.

Ο λόγος είναι απλός. Η απίστευτη ταλαιπωρία που συνεχίζεται στο τμήμα απο την Κόρινθο έως και την έξοδο της σήραγγας του Αρτεμισίου. Πολύ πριν το Πάσχα του τρέχοντος έτους είχαμε την (ανα)κατασκευή της ΛΕΑ γεγονός που άφηνε πολλά χιλιόμετρα του δρόμου με μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας (προς και απο την Αθήνα για Τρίπολη). Τώρα, που σχεδόν η νέα βελτιωμένη ΛΕΑ υφίσταται στο 75% του δρόμου, η ταλαιπωρία συνεχίζεται καθώς ξηλώνεται η παλαιά άσφαλτος και τοποθετείται νέα. Και για όσους ξέρουν, μιλάμε για κλείσιμο της μιας λωρίδας κυκλοφορίας απο 1,5 χιλιόμετρα μίνιμουν μέχρι και 5!!!! χιλιόμετρα μάξιμουμ (μετρημένο δις για να αποφύγω λάθη). Τα μέτρησα γιατί πραγματικά απήυδησα. Στο 70% του δρόμου απο Κόρινθο μέχρι την Τρίπολη η κυκλοφορία γίνεται απο μία μόνο λωρίδα. Δε χρειάζεται βέβαια να σας πώ ότι στα δύο μεγαλύτερα τμήματα, έπεσα σε κομβόι με φορτηγά. Καταλαβαίνετε λοιπόν τι γίνεται. Αποτέλεσμα? Απο τη διασταύρωση με την Πατρών μέχρι και την έξοδο σήραγγας Αρτεμισίου έκανα 1 ώρα και 15 λεπτά!!! Όσο κάνω -νορμάλ- για Αρτεμίσιο απο το σπίτι μου στο Περιστέρι. Και όλα αυτά στις 5 το απόγευμα της Παρασκευής.

Επίσης, ο δρόμος έχει μια κυκλοφοριακή επιβάρυνση της τάξης του 30-35% λόγω των εργασιών στην Κορίνθου - Πατρών. Πολλοί φιλοι απο την Ηλεία χρησιμοποιούν πλέον τον δρόμο απο Αλλαγή -
Καλό Νερό για να πάνε στον προορισμό τους. Το διαπιστώνεις εύκολα βλέποντας πόσα αυτοκινητα στρίβουν στον συγκεκριμένο κόμβο.

Δυστυχώς, αν και είχα πάρει μαζί μου την φωτογραφική, αν και ξεκίνησα σχετικά νωρίς απο Αθήνα (4.30), όταν ξεκίνησε η ταλαιπωρία είχε ήδη σκοτεινιάσει και δεν μπορούσα να σταματήσω ή να μπώ σε εργοτάξια για να βγάλω έστω μια φωτό. Αυτά που είδα καθαρά στη σημερινή απογευματινή επιστροφή, είναι : Οι τεράστιοι πυλώνες στήριξης της γέφυρας που θα στηθεί στην έξοδο των 2 νέων σηράγγων μετά το Αρτεμισιο -προς Αθήνα- λόγω της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς του δρόμου με τις σήραγγες (πραγματικά σε τρομάζει το ύψος και νοιώθεις δέος βλέποντας το έργο να προχωράει στο συγκεκριμένο σημείο ), οι πυλώνες στήριξης της γέφυρας και οι είσοδοι των σηράγγων που ετοιμάζονται στο Καλογερικό για να ενωθεί ο δρόμος με το Αθήναιο, και βέβαια η γέφυρα στον Αλφειό που έχει τελειώσει και ασφαλτοστρώνεται. Μέσα στην Μεσσηνία, είδα τα ίδια πράγματα που είχα δει και τον Οκτώβρη με μόνη αλλαγή την κατασκευή 2 πυλώνων ανισόπεδου κόμβου στο ύψος του Μελιγαλά.

Και επειδή ο Μωρέας ανακοίνωσε την περαίωση του έργου (μέχρι τα Παραδείσια) το καλοκάιρι του 2010, εγώ προσωπικά θα ξανα-κατέβω άλλη μια φορά τον Ιανουάριο για προγραμματισμένη δουλειά και μετά..... καλό καλοκαίρι και καλό Αύγουστο για διακοπές. Τέτοιο χουνέρι δεν το ξανα-περνάω ούτε μόνος ούτε με 2 παιδιά στο αυτοκίνητο.

Δεν είμαι ούτε νευριασμένος ούτε τίποτα. Ισα ίσα που βλέπω ενα έργο να προχωράει. Απλά, κουράστηκα να περιμένω.

Σας Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Tue Dec 01, 2009 2:17 am    Post subject: Reply with quote

Εχεις δίκιο σε όλα. Μου φαίνεται πλάκα-πλάκα πως πρώτα θα φτάσει στην Σπάρτη ο δρόμος (γουστάρωωω Laughing ) και μετά στην Καλαμάτα, για εναν ακόμη λόγο. Ο δρόμος περνάει ολο απο βουνά για Σπάρτη, χωρίς απαλοτριώσεις, ενώ πρός Καλαμάτα πιστεύω πως θα έχει πολλές ενστάσεις στον κάμπο! Τώρα που το άλλο ΣΚ θα κατέβω Βάτικα, θα χρονομετρίσω και εγώ για να δώ πως πάει.( Να κάνω και ρεπορτάζ για τα αφημένα έργα παράκαμψης Σπάρτης, Μακρυνάρα κτλ)
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Tue Dec 01, 2009 8:24 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα με την εφημερίδα Πρώτο Θέμα τα δημοσια έργα στην Ελλάδα είναι φθηνότερα κατά 33% σε σχέση με την υπόλοιπη Δυτική Ευρώπη.....
http://www.protothema.gr/content.php?id=53473&category_id=34
Λέτε;; Και από θέμα ποιότητας ;; Question
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Dec 01, 2009 10:49 pm    Post subject: Reply with quote

Κάθε χώρα έχει διαφορετικές προδιαγραφές για την κατασκευή των δρόμων, και κάποιες άλλες λιγότερο ή περισσότερο δύσκολο ανάγλυφο και κάποιες άλλες διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες. Τώρα από ποιότητα; Confused

Η έρευνα δεν αναφέρει το εργατικό κόστος (μισθοδοσία) ως κριτήριο και παράγοντα διαμόρφωσης των τιμών, γιατί στην Ελλάδα οι μισθοί των εργατών και των μηχανικών είναι πιο χαμηλοί σε σχέση με την Ευρώπη των 15 (εκτός ίσως της Πορτογαλίας), αν λάβουμε υπόψη τον μέσο όρο των αποδοχών όλων των Ελλήνων σε σχέση με τους λοιπούς Ευρωπαίους.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Dec 01, 2009 11:08 pm    Post subject: Reply with quote

Περνώντας έξω από το Μεσολόγγι μπορεί να παρατηρήσει κανείς κάποιες εργασίες, κυρίως καθαρισμό, που εκτελούνται προφανώς στα απαλλοτριωμένα χωράφια για την κατασκευή της Ιονιας Οδού ( βόρεια του υπάρχοντος κατσικόδρομου )..
Επίσης είναι εμφανές το σημείο του προς διάνοιξη στομίου της σήραγγας Καλυδώνας ( από την πλευρά του Μεσολογγίου ).
Προχωρούν οι εκσκαφές στο όρυγμα πίσω από τη Θερμοζέλ.
Κατά τα άλλα νηνεμία.
Την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στην Άρτα με θέμα τις καθυστερήσεις στην κατασκευή της Ιονιας Οδού, με τη συμμετοχή των ΤΕΕ Ηπείρου και Αιτωλοακαρνανίας, δημάρχων και λοιπών φορέων.

http://www.ixotisartas.gr/newspaper/index.php?option=com_content&view=article&id=478:2009-11-27-16-44-00&catid=1:local&Itemid=28
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 12:17 am    Post subject: Reply with quote

Με την παλιοβουνα τι γινεται?
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 12:28 am    Post subject: Reply with quote

Δεν έχω ακούσει τίποτα νεότερο. Το γράφω και στο προηγούμενο μήνυμα, νηνεμία.
Δε φαντάζομαι κάτι άλλο εκτός από σήραγγα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 61

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

Δοθηκε χτες η προχτες και η καθοδος της παρακαμψης του Αγρινιου.
Κατεβηκα απο Αρτα χθες το πρωι, περνωντας την κανονικα.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
greveniotisgr wrote:
καλησπερα σας

επιτελους μπηκαν τα μηχανηματα και στον νομο Τρικαλων για το οδικο αξονα κεντρικης Ελλαδος
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Dec 07, 2009 12:42 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ γύρισα σήμερα από Αλεξ/πολη και επιβεβαιώνω πως το τμήμα Μέστη - Ανατ. κόμβος Κομοτηνής της εγνατίας οδού είναι κλειστό με κατεύθυνση την Κομοτηνή, λόγο αλλαγής ασφαλτοτάπητα.
Καιρό είχα να πάω από Σάπες και θυμήθηκα τα παλιά ''κακά'' χρόνια. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Mon Dec 07, 2009 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλώσεις του υφυπουργού υποδομών Γ. Μαγκριώτη (7 Δεκεμβρίου 2009) σχετικά με τα οδικά έργα στην κεντρική Μακεδονία και το μετρό Θεσσαλονίκης

``Για την εξωτερική περιφερειακή, τόνισε, η διαβούλευση για τη χάραξη θα ολοκληρωθεί στα μέσα Ιανουαρίου και το κόστος έχει υπολογιστεί σε 1,5 δισ. ευρώ. Τέλος, υπογράμμισε ότι στον προγραμματισμό του υπουργείου είναι η σύνδεση έως το τέλος της τετραετίας όλων των πρωτευουσών των νομών στην κεντρική Μακεδονία με τη Θεσσαλονίκη, με σύγχρονους αυτοκινητόδρομους. Εως το τέλος του 2010 θα έχουν συνδεθεί οι Σέρρες, η Κατερίνη και η Βέροια συνδέονται λόγω ΠΑΘΕ, θα προχωρήσουν οι συνδέσεις του Κιλκίς και της Εδεσσας με τους κάθετους άξονες στην Εγνατία και ο αυτοκινητόδρομος προς τη Χαλκιδική.´´
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=16170
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Tue Dec 08, 2009 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

jollyroger wrote:
Εχεις δίκιο σε όλα. Μου φαίνεται πλάκα-πλάκα πως πρώτα θα φτάσει στην Σπάρτη ο δρόμος (γουστάρωωω Laughing ) και μετά στην Καλαμάτα, για εναν ακόμη λόγο. Ο δρόμος περνάει ολο απο βουνά για Σπάρτη, χωρίς απαλοτριώσεις, ενώ πρός Καλαμάτα πιστεύω πως θα έχει πολλές ενστάσεις στον κάμπο! Τώρα που το άλλο ΣΚ θα κατέβω Βάτικα, θα χρονομετρίσω και εγώ για να δώ πως πάει.( Να κάνω και ρεπορτάζ για τα αφημένα έργα παράκαμψης Σπάρτης, Μακρυνάρα κτλ)


Μακρυνάρα συμαζεύτηκε εδώ και 2 μήνες...απλά προσπαθούνε τώρα να δουν τη θα κάνουν με τα νερά...
Μικρή παράκαμψη Σπάρτης είναι οκ εδώ και κανα μήνα...
Για τη μεγάλη Παράκαμψη...άστο ξέχνα το...φούντο...όπως και η Ds ο ανάδοχος που κήρυξε πτώχευση...και ήταν και ο ανάδοχος της Μακρυνάρας...Ενος κακού μύρια έπονται δυστηχώς...άσε που έχει βάλει φέσι στη μισή κατασκευαστική Λακωνία...
Σελλασία κομπλέ...αλλά λόγω χρωστούμενων ο ανάδοχος δεν την αμολάει και δεν κάνει διαγράμμιση...σήμερα την περπάτησα όλη με το ...και είναι ίσως από τα καλύτερα έργα ποιοτικά που έχω δεί...για αυτή την κατηγορία έργων...
Ψιλόλογια (κοινώς διαγραμμίσεις, μπάρες, πινακίδες) έχουν γίνει σε όλο το δίκτυο από Μολάους μέχρι Νεάπολη...και συνεχίζονται..
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Wed Dec 09, 2009 12:12 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε Ikilint σε ευχαριστώ, για την απάντηση. Βέβαιά, μου χάλασες το ρεπορτάζ Laughing ,αλλά πραγματικά, με κάλυψες 100%. Τώρα να αρχίσω τον εξάψαλμο, ή οχι, για τους άχρηστους τοπικούς άρχοντες?
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Wed Dec 09, 2009 7:13 pm    Post subject: Reply with quote

Αλήθεια τελείωσε όλη η μικρή παράκαμψη? Ανοίχτηκε όλη απο το κτελ ως τα Γυμνάσια? Και πυλώνες φωτισμού κτλ??
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 12:46 am    Post subject: Reply with quote

Arg-engineer wrote:
Δεν έχω ακούσει τίποτα νεότερο. Το γράφω και στο προηγούμενο μήνυμα, νηνεμία.
Δε φαντάζομαι κάτι άλλο εκτός από σήραγγα.

Δεν αναφέρει τίποτα το δημοσίευμα, αλλά ξεκίνησαν οι επιτάξεις 'στα τμήματα όπου δεν προβλέπεται να αλλάξει η χάραξη'...Μέχρι τώρα γνωρίζουμε ότι η υπόθεση βρίσκεται στο Σ.τ.Ε. αλλά δεν έχει ακουστεί κάτι νεότερο. (Παλαιότερη ανάρτηση)
Quote:
Η Ειδική Υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών σημειώνει ότι δεν εμφανίζεται καθυστέρηση στην υλοποίηση του έργου με βάση το χρονοδιάγραμμα, καθώς έχουν επιτευχθεί οι δύο πρώτες τμηματικές αποκλειστικές προθεσμίες, ενώ οι δυο επόμενες έχουν χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Αύγουστο του 2010 και τον Απρίλιο του 2011 με συνολικό χρόνο περάτωσης του έργου το Δεκέμβριο του 2013.
Ωστόσο, γίνεται παραδεκτό ότι είναι υπαρκτό το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στις διαδικασίες των απαλλοτριώσεων και ενδεχομένως να προκύψει κίνδυνος για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος στο μέλλον.
Όπως είναι γνωστό, στη σύμβαση παραχώρησης προβλεπόταν η παράδοση όλων των χώρων του έργου σε 12 μήνες από την ημερομηνία έναρξης της παραχώρησης τον Δεκέμβριο του 2007, κάτι που δεν έχει γίνει.
Quote:
Οι ειδήσεις που προκύπτουν από την απάντηση του Υπουργείου Μεταφορών είναι πως με τη διαδικασία των επιτάξεων, έχουν παραδοθεί για το τμήμα από Αντίρριο έως Κεφαλόβρυσο (μήκους 43 χλμ. περίπου) εκτάσεις που αναλογούν πλέον του 85% των τμημάτων, για τα οποία δεν υπάρχουν προτάσεις βελτιστοποίησης της χάραξης, δεδομένου ότι για το τμήμα αυτό υπάρχει ο χρονικός περιορισμός της ολοκλήρωσης του εντός της 4ης Τμηματικής Αποκλειστικής Προθεσμίας (18/2/2011).
Quote:
Για τα τμήματα Κουβαράς- Κομπότι και Φιλιππιάδα- Εγνατία έχουν παραδοθεί όλοι οι χώροι του Δημοσίου που αποτελούν το 25 με 30% των συνολικών απαιτούμενων χώρων για το έργο όπου έχει αρχίσει η εκτέλεση εργασιών.

Πηγή 1 και πιο συνοπτικά Πηγή 2. Πάντως όποια πηγή και αν διαβάσετε, άλλοι εκλαμβάνουν την δήλωση ότι το έργο προχωράει κανονικά, άλλοι ότι υπάρχουν εμπόδια στο έργο και άλλοι ότι δεν υπάρχει ουδέν νεότερο. Διαλέχτε...! Confused
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 1:33 am    Post subject: Reply with quote

Οψόμεθα.
Κρατάμε μικρό καλάθι και περιμένουμε αποτελέσματα κι όχι άλλα λόγια. Χορτάσαμε από αυτά.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 2:01 am    Post subject: Reply with quote

Οντως φιλε agr-engineer απο λογια χορτασαμε, απο Αιτωλοακαρνανια δεν χορτασαμε. Γι'αυτο και'γω της εχω ενα χορταστικο οδοιπορικο 75 φωτογραφιων το οποιο θα παρατεθει μονορουφι(με Img). Aυτο το οδοιπορικο ηταν δυσκολο(θα καταλαβετε γιατι), αλλα αξιζε τον κοπο. Λοιπον, ευρυζωνικες συνδεσεις στο full και αναμεινατε.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 2:34 am    Post subject: Reply with quote

Σε ποια περιοχή "σκαρφάλωσες"??
Να δω αν πραγματικά ήταν δύσκολο το οδοιπορικό Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 419, 420, 421  Next
Page 133 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr