View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 7:46 pm Post subject: |
|
|
Παιδια ,ενα μεγαλο ευχαριστω για τα καλα σας λογια.
Φιλοι Agg3los και Stavros86 εχω την εντυπωση οτι οδικα εργα που εντασσονται σε περιοχες ιδιαιτερου φυσικου καλλους πρεπει να εχουν αυτον τον τροπο παρουσιασης για να αποκαλυπτεται μπροστα μας πανοραμικα ολη η διαδρομη. Πιστευω οτι τα links σε αυτες τις περιπτωσεις θα κουρασουν και θα χαθει η συνοχη του οδοιπορικου. Nομιζω οτι τα links ταιριαζουν καλυτερα στις "βαριες" κατασκευες των αυτοκινητοδρομων. Οποτε νομιζω οτι λιγη υπομονη για τη φορτωση της σελιδας αξιζει.
Quote: | Μήπως ξέρεις αν στην εργολαβία για την κατασκευή της σήραγγας της Γκρόπας υπάρχουν και εργασίες για τη βελτίωση του δρόμου από τα Στουρναρείκα μέχρι εκεί και στη συνέχεια έως τη Μεσοχώρα?? |
Φιλε ariskop ανατεθηκε η μελετη για την παρακαμψη Στουρναρε'ι'κων . Τωρα και εφ'οσον παραδοθει η σηραγγα της Γκροπας απο τη δυτικη εξοδο της σηραγγας μεχρι τη Μεσοχωρα δεν υπαρχει κατι νεο πλην της αναβαθμισης της σηραγγας πριν τη Μεσοχωρα.
Quote: | H είσοδος της σήραγγας της Αγ.Κυριακής δεν είναι εκεί που έχω σημειώσει. Δεδομένου ότι έχει μήκος 1030m η είσοδος θα είναι αμέσως μετά το cut&cover στην απότομη ρεματιά του δρόμου. Pindos καλά υποθέτω?? |
Καλα υποθετεις ariskop. Περνας το cut and cover και σε λιγα μετρα μπαινεις στη σηραγγα Αγ. Κυριακης. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 8:12 pm Post subject: |
|
|
Pindos, πολύ όμορφο το οδοιπορικό σου! Μετά τις αεροπορικές φωτογραφίες του corfu τείνεις στο να δημιουργήσεις την δική σου "σχολή" στο forum... Συνέχισε έτσι
Draminos, φίλε όργωσες όλη την Ελλάδα φέτος... Μπράβο σου για τις φωτό και ένα μεγάλο μπράβο και για το site σου το οποίο φροντίζεις να κρατάς όσο το δυνατόν καλύτερα ενημέρωμένο! |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 10:16 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | .
Quote: | Μήπως ξέρεις αν στην εργολαβία για την κατασκευή της σήραγγας της Γκρόπας υπάρχουν και εργασίες για τη βελτίωση του δρόμου από τα Στουρναρείκα μέχρι εκεί και στη συνέχεια έως τη Μεσοχώρα?? |
Φιλε ariskop ανατεθηκε η μελετη για την παρακαμψη Στουρναρε'ι'κων . Τωρα και εφ'οσον παραδοθει η σηραγγα της Γκροπας απο τη δυτικη εξοδο της σηραγγας μεχρι τη Μεσοχωρα δεν υπαρχει κατι νεο πλην της αναβαθμισης της σηραγγας πριν τη Μεσοχωρα.
|
Φίλε pindos να σε ευχαριστήσω για άλλη μία φορά για το καταπληκτικό φωτορεπορτάζ, Και εγώ σε τέτοιες διαδρομές, που είναι και σχετικά άγνωστες στους περισσότερους προτιμάω την παράθεση φωτογραφιών και όχι link γιατί χάνει την μαγεία του.
Ωραία νέα για τη παράκαμψη των Στουρναρεϊκων, χρειάζεται. Το χωριό είναι πανέμορφο αλλά ο δρόμος στο συγκεκριμένο σημείο γίνεται πολύ στενός. Το χωριό σιγά- σιγά γνωρίζει τουριστική ανάπτυξη οπότε δεν στηρίζεται οικονομικά από τον δρόμο αυτό.
Όταν αναφερόμουν σε βελτιώσεις στον υπολοιπό δρόμο εννοούσα απλά πράγματα, όπως βελτίωση οδοστρώματος, πιθανών λίγη διαπλάτυνση κτλ. Τέλος αυτή η μικρή σήραγγα πριν τη Μεσοχώρα που ακριβώς είναι. Δεν την εντόπισα στο google earth, κρύβουν και κάτι σύννεφα κομμάτι της διαδρομής.
Η εθνική οδός Τρικάλων - Άρτας από την πλευρά των διοικητικών ορίων της Θεσσαλίας είναι σχεδόν έτοιμη. Από την άλλη πλευρά στα όρια της νομαρχίας Άρτας ο δρόμος σίγουρα ήταν πιο καινούργιος όταν ξεκίνησαν τα έργα, μπροστά στους χωματόδρομους των Τρικάλων αλλά σήμερα πλέον και αυτός ο δρόμος χρειάζεται φροντίδα και βελτιώσεις, ίσως και 2-3 μεγαλύτερα τεχνικά που θα βελτιώσουν τον δρόμο και θα μειώσουν τις αποστάσεις. Αλήθεια γνωρίζει κανείς μήπως υπάρχει καμία κινητικότητα και σε αυτό το μέτωπο. Δυστυχώς για τον νομό Άρτας τα αντισταθμιστικά οφέλη της ΔΕΗ (σχεδόν όλα τα οδικά έργα που παρουσιάστηκαν - εκτός της Γκρόπας - έγιναν με χρήματα της ΔΕΗ) εξαντλούνται στα διοικητικά όρια το νομού Τρικάλων. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 10:38 pm Post subject: |
|
|
Φιλε ariskop 4 με 5 χλμ. πριν τη Μεσοχωρα ειναι η σηραγγα που θα αναβαθμιστει(ερχομενος απο Τρικαλα)
Παντως αν και απο την πλευρα της Αρτας παλι εμπλεκεται η ΔΕΗ ,απο την αποψη οτι το φραγμα Πουρναριου-Αραχθου βρισκεται διπλα στο δρομο Αρτα-Βουργαρελι ,δεν γνωριζω να κινειται τιποτα. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 10:53 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Τέλος αυτή η μικρή σήραγγα πριν τη Μεσοχώρα που ακριβώς είναι. Δεν την εντόπισα στο google earth, κρύβουν και κάτι σύννεφα κομμάτι της διαδρομής. |
Αν κατεβάσεις και κάνεις import στο google earth του υπολογιστή σου το kmz που έδωσα και πριν θα τη δεις.
Αν είναι δυνατό να αναφέρει κάποιος μερικά στοιχεία (όπως μήκος, έτος κατασκευής κλπ...)για κάθε μία σήραγγα θα το εκτιμούσα!
EDIT:
Α, και κάτι άλλο... γιατί η "Σηραγγα Αθαμανιου(δυτικο στομιο)" όπως γράφει ο pindos10 (Σκάλας Σκορλιγκα πιο σωστά) έχει "δύο" στόμια;
EDIT 2:
Αυτή η λάθος σήραγγα καταλήγει κάπου ή έχει μείνει μισή...;
Δεν μπορώ να διακρίνω κάπου στόμιο εξόδου.
Last edited by Stavros86 on Wed Aug 26, 2009 11:33 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 11:02 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Φιλοι Agg3los και Stavros86 εχω την εντυπωση οτι οδικα εργα που εντασσονται σε περιοχες ιδιαιτερου φυσικου καλλους πρεπει να εχουν αυτον τον τροπο παρουσιασης για να αποκαλυπτεται μπροστα μας πανοραμικα ολη η διαδρομη. Πιστευω οτι τα links σε αυτες τις περιπτωσεις θα κουρασουν και θα χαθει η συνοχη του οδοιπορικου. Nομιζω οτι τα links ταιριαζουν καλυτερα στις "βαριες" κατασκευες των αυτοκινητοδρομων. Οποτε νομιζω οτι λιγη υπομονη για τη φορτωση της σελιδας αξιζει. |
κλα..οκ !δεν πειραζει..
πραγματικα πανεμορφες φωτογραφιες..μας φτιαξαν την ημερα ενα πραγμα.. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 294 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 11:24 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις και το kmz! Προφανώς έχει γίνει κοσμογονία έργων στην περιοχή τα τελευταία χρόνια.
Όσο για τη διπλή είσοδο της σήραγγας Σκορλίγκα μάλλον η δευτερη θα οδηγούσε προς γέφυρα στον Αχελώο και συνέχεια στη σήραγγα φάντασμα δηλ. σε χάραξη που εγκαταλήφθηκε. Καλά έτσι παίζουν υπηρεσιακοί παράγοντες με τα λεφτά μας; γιατί εγκαταλήφθηκε η χάραξη; δεν ήταν καλές οι μελέτες; κάποιος πρέπει να πληρώσει ο μελετητής; (ιδιώτης-ιδιωτικό γραφείο μελετών; η ΔΕΗ η επιβλεψη; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 12:00 am Post subject: |
|
|
Τι μου θυμιζει... τι μου θυμιζει....
Δεν φερνει κατι σε τερατογενεση? Σε ερμαφροδιτο?
(ετσι, για να ευθυμισουμε λιγο) |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 2:01 pm Post subject: |
|
|
χεχεχε καλό! Όχι βρε είναι σήραγγα με δυο εξόδους όπως αυτές στον Υμηττό που η μία μπαίνει κι η άλλη βγαίνει.
Για να μην ξεχνιόμαστε και για να το εμπεδώσουμε
26-8-09 ερτ.
Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, κύλησε χθες η πρώτη ημέρα με τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή της Παναγοπούλας, όπου άρχισαν τα έργα για το νέο οδικό άξονα.
Σε πρώτη φάση, όσοι έρχονται από την Αθήνα θα περνούν μέσω του κόμβου των Σελιανιτίκων στην Παλαιά Εθνική Οδό, την οποία ακολουθούν μέχρι την Πάτρα. Όσοι κατευθύνονται προς Αθήνα, θα ακολουθούν κανονικά το ρεύμα στη μία λωρίδα, επί της νέας Εθνικής Οδού.
Στο μεταξύ, οι εργασίες για την τοποθέτηση της σήμανσης θα συνεχιστούν και σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ολοκληρωθούν αρχές Σεπτεμβρίου.
Αυτό σηματοδοτεί τη μεγάλη έναρξη των εργασιών για να αισθανθούμε και λίγο ταλαιπωρία και έργα σε μήκος και όχι σε βάθος δηλ οι σήραγγες που έχουν ξεκινήσει. Και να τελειώσουν οι σήραγγες, χωρίς δρόμο δε γίνεται τίποτα. Όπως και στην ιονία που τρυπάνε στην Καλυδώνα ωστόσο τίποτα άλλο και νομίζουν ότι κάνουν κάτι. Αν και απ'ότι μάθαμε διέκοψαν τις εργασίες οπότε και επισήμως πλέον δεν κάνουν τίποτα. Το πιο ανακουφιστικό είναι ότι στην Πατρών Κορίνθου δεν υπάρχει πρόβλημα απαλλοτριώσεων.
Όσο μ'αρέσει η παρατήρηση ότι στο τάδε τμήμα απ'τις 10 π.μ. της Δευτέρας μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2011 η κυκλοφορία θα εκτρέπεται στην παλαιά εο. Υπολογισμοί ακριβείας. Δηλ η κατεύθυνση προς Πάτρα απλά θα διεξάγεται απ'την παλαιά εθνική και η άλλη από μια λωρίδα στη νέα ή έχουν κάνει κάποια ιδιαίτερη ρύθμιση για την κατεύθυνση προς Πάτρα? Και πάλι δεν είναι άσχημο τουλάχιστον έχεις την ησυχία σου ότι πας σε κανονικό δρόμο και όχι σε στενές λωρίδες με κίτρινη διαγράμμιση με σλάλομ ανάμεσα σε στηθαία new jersey. Μη σας πω τραβάτε όλοι απ'την παλιά εθνική και αφήστε τους να κάνουν ήσυχοι τη δουλειά τους. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 4:19 pm Post subject: |
|
|
Το διπλό στόμιο της σήραγγας Σκόρλιγκα δεν έχει καμία σχέση με την απέναντι σήραγγα που δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ. Από την κατασκευή της μίας μέχρι την κατασεκυή της άλλης μεσολάβησαν σχεδόν είκοσι χρόνια.
Η απέναντι σήραγγα κατασκευάστηκε το 1970 επί χούντας. Μικρή λεπτομέρεια ανάδοχος του έργου ήταν ο Λευτέρης Καλογιάννης εργολήπτης Δ.Ε., πατέρας του σημερινού υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ Σταύρου Καλογιάννη (Πηγή)
Ενώ η υπαρχουσα σήραγγα μελετήθηκε και κατασκευάστηκε από την ΑΕΓΕΚ από 1988 - 1991 με κονδύλια της ΔΕΗ για την πρόσβαση στο εργοτάξιο του φράγματος Μεσοχώρας. Η "διπλή" είσοδος είναι αποτέλεσμα των κατολισθήσεων στο σημείο εξόδου. Όπως φαίνεται και στο google earth στο σημείο εξόδου έχει "κατέβει" ολόκληρο το βουνό. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος μετατοπίστηκε προς το βουνό για κάποια μέτρα η έξοδος του τούνελ και κατασκευάστηκε και η ημισήραγγα που βλέπουμε στις φώτο του pindos αμέσως μετά την έξοδο του τούνελ. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 5:19 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Η απέναντι σήραγγα κατασκευάστηκε το 1970 επί χούντας. Μικρή λεπτομέρεια ανάδοχος του έργου ήταν ο Λευτέρης Καλογιάννης εργολήπτης Δ.Ε., πατέρας του σημερινού υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ Σταύρου Καλογιάννη (Πηγή) |
Και γω που νόμιζα ότι από αυτή τη χούντα όλοι χάναμε.... Γειά σου ρε Γιαννιώτη βουλευτή μας...
Μιας και αναφερθήκαμε εκεί, θέλω να πω ότι και φέτος το καλοκαίρι αρκετές φορές έφτασα σε οριακές στιγμές με αυτό που ονομάζουμε κράτος... είναι δυνατόν καθε χρόνο να σκοτώνονται άνθρωποι στα ίδια ακριβώς σημεία χωρίς καμία παρέμβαση.
Αναφέρομαι στην παραλιακή Πρέβεζας Ηγουμενίτσας κοντά στην Πρέβεζα στην στροφή έξω από το Νικόπολις (για όσους ξέρουν) στο φτωχόσπιτο - κάστρο του υπουργού που λέγαμε, όπου είδα πράγματα και θάματα.
Δεν πρόκειται να βάλουμε μυαλό, θα κάνουμε αναστροφή στην Ε.Ο στη στροφή, ή θα κάνουμε όπισθεν πάνω στο ίδιο σημείο, το πάρκινγκ θα ναι άδειο αλλά εμείς στο δρόμο θα παρκάρουμε, ισχύουν όλα αυτά τα ξέρουμε.
Γιατί τόσα χρόνια δεν βάζουν ένα μπετό στη μέση του δρόμου να κοπούν οι αναστροφές? Γιατί δε βάσουν μια από τις καλαίσθητες γκου΄μούτσες που κοσμούν όλα τα χωριά μας με κόκκινα χριστουγεννιάτικα φωτάκια και το 50 σε κύκλο. Εκεί πραγματικά χρειάζεται. Όλοι στην πόλη ξέρουν κάποιον που χάθηκε εκεί... Γιατί να συνεχίζεται η ιστορία... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 7:42 pm Post subject: |
|
|
Prevezane, φανταζομαι μετα και το ανοιγμα της Εγνατιας, η Ε.Ο. "Σκαλα Ιωαννινων"-Πρεβεζα πρεπει να βουλιαξε. Τεραστιο parking εκει στο Νικοπολις? Εντω μεταξυ, τι γινεται μετα τον Αχεροντα? Υπαρχουν βελτιωσεις ή δημοπρατησεις μεχρι Ηγουμενιτσα? |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 8:06 pm Post subject: |
|
|
E.Ο. 51 - Αρδάνι Ορεστιάδα Ορμένιο
Αν υπάρχει παραμεθόρια περιοχή στην Ελλάδα, τότε τον Τίτλο του πρωταθλητή τον δικαιούται ο Έβρος.
Ενώ τα Νησιά του ανατολικού Αιγαίου τα οποια πρέπει να έχουν την Ίδια Σημασία, έχουν σχετικά καλά έσοδα από τον Τουρισμό ο Έβρος έχει μονο Στρατό.
Ξεκινώντας από την έξοδο Αρδάνι τις A2 προς Βορά
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000001
περνα η E.Ο. 51 μετά από λίγα χιλιόμετρα μέσα από τον Οικισμό Προβατώνας.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000002
Ως τον Οικισμό Κορνοφωλιά η άσφαλτος είναι σχετικά κακή. Μεν έχει φαρδιές διάστασης αλλα είναι πολλές η ισόπεδες Διασταύρωσης.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000003
Από Σουφλί και μετά καλυτερεύει ο Δρόμος αλλα όχι για πολύ, μέχρι μετά την Μάνδρα,
περνώντας μέσα από τους Οικισμούς Λύρα και κισσαριο
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000004
Στο κισσαριο υπάρχει πλέον υπό κατασκευή νέα χάραξη Νότιο-Ανατολικά του Χωριου.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000005
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000006
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000007
Μετά από περίπου 5 χιλιόμετρα η χάραξη τις νέας Οδού φεύγει δυτικά τις υπάρχουσας.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000008
Στο ύψος του Αμορίου τελειώνουν η Εργασίες
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000009
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000010
Ο Δρόμος έτοιμος και νέος από Νέους Ψαθάδες,
από εδώ και πέρα η Κόμβοι είναι Ανισόπεδοι, εκτος τον Νότιο και Βόρειο τις Ορεστιάδας.
Η Γέφυρα του Ερυθροποτάμου 800 μετρα ανατολικά από το Διδυμότειχο
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000011
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000012
Φωτογραφία 12 χιλιόμετρα πριν την ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ,
την πόλη με αρκετά φαρδιούς Δρόμους και περιθώριο για πραγματικά Πεζοδρόμια και με πόλους Ποδηλατοδρόμους
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000014
Το τελευταίο κομμάτι, περίπου 4 χιλιομετρων, που λίπη από Διδυμότειχο μέχρι Ορεστιάδα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000015
Πλέον έτοιμο το τμήμα μέχρι Ορμένιο
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a334951/00000016
Το θεωρώ αδικία να θέλουμε ο Έβρος να κράτηση τον Πληθυσμό του αλλα να μην υπάρχει σωστή και ανάλογη Υποδομή, δεν στεναχωριέμαι τόσο για Αθηνα, Θεσσαλονίκη, Δράμα (και ας είμαι Δραμινός), όσο για τα ανατολικά Νησιά και προπαντός τον Έβρο.
Last edited by Draminos on Thu Aug 27, 2009 10:34 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 10:08 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στα "Έργα στη Θεσ/νίκη" (προσοχή Αριστείδη!)
Admin |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 11:33 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | η Ε.Ο. "Σκαλα Ιωαννινων"-Πρεβεζα πρεπει να βουλιαξε. |
Ποιόν ακριβώς δρόμο εννοείς??? γιατί ο καθένας έχει προτείνει και από ένα δρόμο για σύνδεση με Εγνατία...
Εκτός Ιονίας έχει προταθεί να γίνει το Θεσπρωτικό Εγνατία αλλά και σύνδεση της παραλιακής ΕΟ στο Καρτέρι.
Τώρα το παρκινγκ στο Νικόπολις δεν είναι τεράστιο, αλλά και αυτό που είναι κατά καιρούς είναι άδειο και πολλοί παρκάρουν κάτω... Όπως και να χει παντως το πρόβλημα είναι όταν οδηγείς , μιλάς κινητό και κόβεις καθετα την ΕΟ πάνω στη στροφή χωρίς να έχεις βγάλεις φλας...
Μετά τον Αχέροντα εργολαβίες υπάρχουν μόνο για αντικατάσταση ασφαλτου... γιατί ήταν για πατινάζ. Τουλάχιστον αυτό έχω δει. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 11:41 pm Post subject: |
|
|
Prevezanos, "Σκαλα Ιωαννινων" αποκαλουν περιπαιχτικα πλεον οι Γιαννιωτες την Ηγουμενιτσα λογω Εγνατιας. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 2:08 am Post subject: |
|
|
Και βέβαια ενδιαφερόμαστε...
Αν είναι από τη ίδια περιοχή με τις προηγούμενες νομίζω ξέρω τι εννοείς. Πες μου ότι πέρασες και από τον εργοταξιακό δρόμο της ΔΕΗ που οδηγεί στο υπο κατασκευή φράγμα της Συκιάς με τα σκαμμένα τούνελ χωρίς τελική επένδυση?? Ίσως η πιο τρομακτική εμπειρία σε δρόμο που είχα ever. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 7:28 am Post subject: |
|
|
Aπό τις γραφικές και μαγευτικές διαδρομές στα βουνά της Πίνδου, ας προσγειωθούμε για λίγο ανώμαλα στην ελληνική πραγματικότητα...Το ΤΕΕ και οι φορείς της Ηπειρου δηλώνουν ότι οι εργασίες στα τμήματα της Ιονίας Οδο'υ που άρχισαν να κατασκευάζονται σταμάτησαν, οι απαλλοτριώσεις δεν προχωράνε, οι τοπικοί Δήμοι ζητούν ανταποδωτικά οφέλη και αλλαγή χαράξεων, οι περιβαλλοντικές ογανώσεις και τα κινήματα αρκετών πολλιτών με δικαστικές αποφάσεις παύουν τις εργασίες, οι κατασκευαστικές σταματούν τις εργασίες μέχρι νεωτέρας λόγω προσφυγών, απολύοντας εργάτες...
http://www.inews.gr/60/se-sinagermo-oi-foreis-tis-ipeirou-gia-ionia-odo.htm
http://www.aixmi-news.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=517&Itemid=22
Και εκτός από την Ιόνια Οδό, με βραδείς ρυθμούς και σπάνια ακούμε ειδήσεις τελευταία και για τον Κεντρικό Αξονα Ε65...Τελικά μόνο η Ανατολική Οδός Πελοποννήσου και η Ολύμπια Οδός μεχρι την Πάτρα φαίνονται να πηγαίνουν ικανοποιητικά...Δηλαδή απ΄ότι φαίνεται η Κεντρική και Δυτική Ελλάδα (Θεσσαλία, Στερεά και Ηπειρος) θα κάνουν πολύ καιρό για να δουν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο...Kαι ίσως οι πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές, φρενάρουν άλλα οδικά έργα, όπως οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής και η Ολύμπια Οδός (τμήμα Πύργος-Καιάφα-Τσάκωνα)...Είδομεν... |
|
Back to top |
|
|
gullit Junior Member
Joined: 10 Jun 2005 Posts: 128
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 11:05 am Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Kαι ίσως οι πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές, φρενάρουν άλλα οδικά έργα, όπως οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής και η Ολύμπια Οδός (τμήμα Πύργος-Καιάφα-Τσάκωνα)...Είδομεν... |
Θα τα φρενάρουν ή μήπως θα τα επισπεύσουν; Γιατί μόνο τυχαίες δεν είναι οι συγκεκριμένες πυρκαγιές. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 3:08 pm Post subject: |
|
|
Κι ομως φιλε ariskop , τις σηραγγες αυτες τις βρηκα πρωτοτυπες και ενδιαφερουσες. Βεβαια για τους αμυητους δεν το συζηταω. Τουνελ κατασκοτεινα ,χωρις τελικη επενδυση και ενα οδοστρωμα ολο λακουβες χωρις ασφαλτο μονο τρομο μπορει να προκαλεσει. Κι ομως εντοπισα αλλη διαδρομη που κρεμεται στο χειλος της αβυσσου και την οποια θα παρουσιασω συντομα.
Οσον αφορα τα νεα απο τον φιλο Squirrel ειναι ακρως απογοητευτικα ,καθως φαινεται η Ιονια Οδος να εξελισσεται σε μια δευτερη Εγνατια οσον αφορα το χρονο κατασκευης της . Μεγαλες δικαστικες εμπλοκες, η Παλιοβουνα σε εκκρεμοτητα, η συμβαση υπογεγραμμενη απο το 2006 ,βαλτε ποτε θα τελειωσει... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 4:17 pm Post subject: |
|
|
Θα συμφωνήσω και εγώ τις βρίσκω επίσης εντυπωσιακές. Αν έχεις φωτογραφίες θα σε παρακαλούσα να τις ανεβάσεις. Βεβαίως περιμένουμε φώτο και από την άλλη διαδρομή που ανέφερες. Αν θυμάμαι καλά ήταν 3 ή 4 και η μία ήταν αρκετά μεγάλη.
Τις σήραγγες αυτές τις είχα διασχίσει 2 φορές στο παρελθόν (και οι 2 αρκετά παλία). Την μία φορά πριν κολλήσουν τα έργα στο φράγμα. Εκείνη η εμπειρία ήταν η τρομακτική καθώς εκτός από το ότι δεν υπήρχε φωτισμός, άσφαλτος, τελική επένδυση υπήρχαν και τεράστια φορτηγά που κινούνταν σε αυτές που σήκωναν και απίστευτη σκόνη.
Την δεύτερη φορά τα έργα είχαν σταματήσει στο ΣτΕ και δεν υπήρχαν φορτηγά και η εμπειρία μου φάνηκε εκπληκτική και αρκετά απόκοσμη (με την καλή έννοια όμως) ...
Ουσιαστικά αυτές οι σήραγγες αποτελούν μέρος της οδού Καρδίτσας - Άρτας.
Αν και δεν θυμάμαι σχεδον τίποτα άλλο από τότε με μια βόλτα στο gοogle earth διαπίστωσα ότι από Αργιθέα Καρδίτσας μέχρι την περιοχή που είναι το φράγμα της Συκιάς υπάρχει άνετος ασφαλτοστρωμένος δρόμος (μέσω Πτελέας - Πετρωτού) Μετά είναι η περιοχή με τα έργα για το φράγμα. Εκεί που τελείωνουν τα έργα για τα φράγμα (γέφυρα Κοράκου) ξεκινάει μέχρι την Άρτα κλασσικός ασφαλτοστρωμένος επαρχιακός δρόμος (μέσω των χωριών Πηγαί - Λαγκάδα - Μηλιάνα - Πλάτανος - Κούφαλος - Επάνω Σέση - Καμαρούλα - Ε.Ο. Άρτας τρικάλων). Επειδή τον δρόμο αυτόν σε κάποια κομμάτια τον είχα κάνει πρόπερσι η κατάσταση ήταν αρκετά καλή. Σε μερικά τμήματα έχουν γίνει και σοβαρές διαπλατύνσεις. Π.χ. στο google earth φαίνονται στο ύψος του χωριού Μηλιάνα ίχνη νέας νοτιότερης χάραξης του δρόμου, δεν ξέρω αν έχουν προχωρήσει αυτά τα έργα.
Από τη άλλη μεριά από Αργιθέα για Καρδίτσα υπάρχει ασφαλτροστρωμένος δρόμος Αργιθέα - Μουζάκι - Καρδίτσα. Ξέρω ότι χρόνια τώρα οι φορείς της περιοχής επιδιώκουν την κατασκευή σε αυτό το τμήμα μία οδικής σήραγγας 1500m στην περιοχή Τυμπάνου (δεν έχω ιδέα που πέφτει) που θα βγάλει από την απομόνωση τα χωριά της Αργιθέας και θα τα συνδέσει με τον υπόλοιπο νομό Καρδίτσας. Η μελέτη για το έργο ολοκληρώθηκε από την εταιρεία ΟΒΕRMAYER και το έργο είναι προς δημοπράτηση |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 7:10 pm Post subject: |
|
|
Αλλο τρελλοκομειο ο Τυμπανος. Ειναι περιπου στα 1600μ., πιο χαμηλα απο την Καταρα αλλα πολυ πιο αγριος καθως ειναι ενας αυχενας εντελως αποκομμενος που τον σαρωνουν οι αερηδες. Απο το Μουζακι ανεβαινοντας συναντας το χωριο Δρακοτρυπα(υψομ. 800μ.) ,οπου και θα γινει η διατρηση της σηραγγας για την Αργιθεα και απο κει με συνεχη αναβαση φτανεις στον Τυμπανο μετα απο 8 με 10 χλμ αν θυμαμαι καλα. Χειμωνα επιχειρησα να περασω μια φορα και δεν μπορεσα .Βουνο τα χιονια .Περασα καλοκαιρι μεχρι τα Βραγγιανα. Τωρα θελω να ξαναπερασω για φωτογραφηση και να δω μεχρι Αρτα τι γινεται. |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 8:52 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο κλουβί και πιο συγκεκριμένα στο topic των "πυρκαγιών-καταστροφών κτλ". Losada |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 11:00 pm Post subject: |
|
|
Bethoven Quote: | Για την Παναγοπούλα έχω την αποκλειστικότητα, σε πρόλαβα Άγγελε και παραθέτω την πρώτη φωτογραφία σταθεροποίησης με τσιμέντο ενός μετώπου κάποιας απ'τις σήραγγες της Παναγοπούλας , δεν ξέρω ποια είναι, πάντως με κατεύθυνση προς Αθήνα βρίσκεται στην αρχή δηλ μετά το Δρέπανο. Επίσης στην περιοχή γίνονται πολλές χωματουργικές εργασίες επάνω στο βουνό, προφανώς για να προσεγγίσουν τα υπόλοιπα μέτωπα (συνολικά 5 σήραγγες στην Παναγοπούλα, 4 για τον αριστερό και 1 για το δεξιό κλάδο, άρα 10 μέτωπα) και πιθανόν σήραγγες διαφυγής.
|
στις 9 η ωρα περασα απο τη Παναγοπουλα..και ειδα σε μετωπο τουνελ,να τρυπαει με χτυπηματα το περιγραμμα της σηραγγας ενα ειδικο μηχανημα με μια μυτη...δεν ξερω πως το λενε..
πλακα ειχε το θεαμα..αντε με το καλο...
|
|
Back to top |
|
|
|