stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 402, 403, 404 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sat Nov 27, 2021 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Σε τέτοιες περιπτώσεις apapa το στηθαίο δεν μπαίνει εξαρχής; Όπως για παράδειγμα στο Λαμία-Καρπενήσι (Παράκαμψη Μακρακώμης);
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Nov 27, 2021 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Ο προσδιορισμός κλειστός δεν έχει να κάνει με τη διατομή αλλά με το γεγονός ότι θα είναι ελεγχόμενη η πρόσβαση στον άξονα χωρίς να διακόπτεται κάθετα η ροή της κυκλοφορίας. Με αλλά λόγια οι κόμβοι θα είναι κανονικοί ανισόπεδοι.
Βασικα όπως ήταν η Κορίνθου - Πατρών.

Κάτι αντίστοιχο είδαμε και πριν κάποια χρόνια στο τμήμα Γούρνες - Μάλια του ΒΟΑΚ, ο οποίος κατασκευάστηκε σταδιακά και διαδοχικά σε νέα χαραξη με κλειστά χαρακτηριστικά αλλά με διιχνη διατομή (με εξαίρεση τον κόμβο ανάμεσα σε Σταλιδα και Μάλια που δεν κατασκευάστηκε και οδηγηθήκαμε σε προσωρινή και καλά λύση κυκλικού κόμβου).
Το πρώτο τμήμα αναβαθμίστηκε σε επόμενο στάδιο σε αυτοκινητόδρομο ενώ το άλλο μισό έχει ενταχθεί τώρα στο ΣΔΙΤ για αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο.

Πάντως έχει ενδιαφέρον να δούμε τελικά αυτό το τρίιχνη διατομή που απλώς δεν υπάρχει τι θα σημαίνει. Προσωπικά πιστεύω ότι αναφέρονται στην κλασική πλέον διατομή β2σ με ύπαρξη τρίτης λωρίδας στις ανηφόρες που έχουμε δει σε αρκετά σημεία της χώρας αλλά ελπίζω να αναφέρονται στη πρώτη εφαρμογή από την κατασκευή σε τέτοια κλίμακα (δεν μετράω την παράκαμψη Μακρακωμης που έγινε εκ των υστέρων και εκτός προδιαγραφών) στην χώρα μας κανονικής β2+1 διατομής με ή χωρίς στηθαίο που συνηθίζεται αρκετά στην Σκανδιναβία.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sat Nov 27, 2021 1:46 pm    Post subject: Reply with quote

Παρουσιάστηκε καί χάρτης, με 13 ανισόπεδους κόμβους τό τμήμα Ιωαννίνων Κακαβιάς...

https://epirusonline.gr/eidiseis/ipeiros/ioannina-kakavia-triichnos-odikos-axonas-me-13-anisopedoys-komvoys/?amp

Επίσης μια επιπλέον είδηση, ειδικότερα για την Πρέβεζα, Θεσπρωτία, αναλαμβάνει η περιφέρεια Ηπείρου τίς μελέτες για την σύνδεση Ιονίας με την οδό Πρέβεζας - Ιωαννίνων καθώς καί τού τμήματος Κόμβου Πάργας- Μεσοποτάμου, τής ΕΟ Πρεβεζας- Ηγουμενίτσας.., αν και για το δεύτερο υπάρχει εγκεκριμένη καθ' όλα μελέτη από τό 2011


https://pbnews.gr/dimopratisi-tou-ioannina-kalpaki-kakavia-entos-tou-2022-anakoinosan-mitsotakis-karamanlis/
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sun Nov 28, 2021 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπως έπρεπε να διαφημιστεί το ατελές σενάριο λύσης που προέκυψε. Άκου κλειστός αυτοκινητόδρομος τριών λωρίδων κυκλοφορίας συνολικά...

Κατά την αντίληψη μου λάθος και η δρομολόγηση της λύσης. Έπρεπε το σχεδιο να ειναι συνολικό με 2+ΛΕΑ ανά ρεύμα (α4νσ) και κατασκευή σε βάθος 10 ετιας. Άμεσα πάμε για την ευρεία παράκαμψη Ιωαννίνων μεχρι εκεί το κόμβο για το Ζαγόρι στους Ασπραγγέλους. Σε τρία χρόνια πάμε για το επόμενο μέχρι το Καλπάκι και σε άλλα τρία μέχρι την Κακαβιά. Επίσης όχι διαγωνισμό. Επέκταση σύμβασης με την Ιονία Οδό για όλο το κομμάτι με ορίζοντα ολοκλήρωσης την δεκαετία. Να τελειώνουμε. Αρκετά μετά ημίμετρα σε αυτό το τόπο.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Tue Nov 30, 2021 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

To καινούργιο video για το νότιο τμήμα του E-65

https://www.youtube.com/watch?v=PHLk3ToBuOI

(Το επίμαχο σημείο στην Λυγαριά αποκρύπτεται επιμελώς.)
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Tue Nov 30, 2021 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

Απλά μαθηματικά, αφου η συνολική πρόοδος τού νοτίου τμήματος, 32,5 χλμ είναι στό 77%, δεδομένου πώς 14 χλμ είναι στό 100%, συνεπάγεται πώς στά υπόλοιπα 18,5 η πρόοδος είναι στό 61%..., 2023 καί βλεπουμε....
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Tue Nov 30, 2021 7:35 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστά, προκύπτει στο 0:30 του video:

- Ποσοστό ολοκλήρωσης Σηρράγων: 91,59%

- Ποσοστό ολοκλήρωσης Γεφυρών και Τεχνικών: 85,16%

- Ποσοστό ολοκλήρωσης Ασφαλτικών: 60,21%

- Ποσοστό ολοκλήρωσης Χωματουργικών: 70,79%
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Dec 01, 2021 7:50 am    Post subject: Reply with quote

Πέρασα χτες από τον Ε-65 κατεβαίνοντας από Γρεβενά.
Είναι σίγουρο ότι όταν τελειώσει θα φέρει την Ηπειρο και την Δυτική Μακεδονία πολύ κοντά στην Αθήνα.

Το νότιο τμήμα σήμερα καθυστερεί πολύ κάποιον που ανεβαίνει και κατεβαίνει . Ισως συμφέρει να πάει κάποιος από Λιανοκλάδι - Μοσχοκαρυά..

Από την άλλη αν ετοιμαστεί όλος ο δρόμος και υπάρχει θέμα μόνο στην Λυγαριά ας γινόταν μία παράκαμψη σαν αυτές που είχαμε όταν περιμέναμε την γέφυρα πριν την Καλαμάτα , ή με την καθίζηση στην Εγνατία, μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Mon Dec 06, 2021 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα με τις πληρωμές τρέχει το Άκτιο-Αμβρακία

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9B50465%CE%A7%CE%98%CE%9E-17%CE%A3?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Tue Dec 07, 2021 12:21 am    Post subject: Reply with quote

bill77 wrote:
Σε τέτοιες περιπτώσεις apapa το στηθαίο δεν μπαίνει εξαρχής; Όπως για παράδειγμα στο Λαμία-Καρπενήσι (Παράκαμψη Μακρακώμης);


Μακαρι αλλα προσφατα ακουσα στις ειδησεις οτι τελικα η λυση που επιλεγεται ως 3ιχνη θα ειναι στα προτυπα του παλιου Κορινθου-Πατρων (δλδ προ Ολυμπιας) δλδ 1 λωριδα ανα κατευθυνση και ΛΕΑ αρα το συνολικο πλατος θα ειναι λεει 3 λωριδες.

Οι κομβοι θα γινουν με αρχικη προβλεψη ανισοπεδοι αρα παλι οπως στην Κορινθου-Πατρων.

Κοινως παμε για μια Κορινθου-Πατρων στα προτυπα του παλιου δρομου καθως αυτο εκτιμηθηκε μαλλον οτι δικαιολογουν οι φορτοι.

Δρομος δλδ σαν το καινουριο Ηρακλειο-Μεσαρα ισως στο λιγο πιο φαρδυ και με κομβους ανισοπεδους.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Tue Dec 07, 2021 11:44 am    Post subject: Reply with quote

@ apapa. Γνωρίζεις ποιο ήταν τό πλάτος τής Κορίνθου Πατρών?
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Dec 07, 2021 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

Το 3ιχνη δεν σημαίνει 1+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Σημαίνει 2 λωρίδες στην μια και 1 στην άλλη εναλλάξ κάθε 1200 μ περίπου στο ίσωμα και φυσικά η 2η θα δίνεται στην ανηφόρα. Λογικά θα υπάρχει μικρό έρεισμα αλλά όχι ΛΕΑ που θα χωράει ολόκληρο αυτοκίνητο. Η ΝΕΟ Κορίνθου - Πάτρας δεν θεωρείται 3ιχνη οδός αλλά 2ιχνη.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Dec 07, 2021 11:04 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
@ apapa. Γνωρίζεις ποιο ήταν τό πλάτος τής Κορίνθου Πατρών?

Δεν είμαι ο apapa αλλά έχω την απάντηση στο ερώτημά σου


Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Dec 08, 2021 8:39 am    Post subject: Reply with quote

Μακάρι να έφτιαχναν τέτοιο δρόμο στην Εύβοια. Δυστυχώς εκεί έχουν προδιαγραφές για 11 μ.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Wed Dec 08, 2021 11:31 am    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:
giannis p wrote:
@ apapa. Γνωρίζεις ποιο ήταν τό πλάτος τής Κορίνθου Πατρών?

Δεν είμαι ο apapa αλλά έχω την απάντηση στο ερώτημά σου





Πολύ σέ ευχαριστώ. οπότε τό τμήμα Εγνατία- Κακαβιά κατά 1,5 μ στενότερο τής αλήστου μνήμης Κορίνθου- Πατρών. Μακάρι νά βγώ ψεύτης, πολύ φοβάμαι πώς τόσο η παλια Κορίνθου- Πατρών, όσο καί η Πατρών- Πύργου, θά μοιάζουν πολύ ασφαλέστερες...
Νά συνυπολογίσουμε τόν μεγάλο αριθμό φορτηγών, όσο καί τήν οδηγική συμπεριφορά τών γειτόνων καί τά εικονοστάσια θά αυξάνονται. Εχουμε ήδη δείγμα γραφής από τήν περιφερειακή οδό Ιωαννίνων...
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Dec 08, 2021 5:45 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ καταλαβαίνω τα εξής πάντως από αυτά που διαβάζω:
- Ο δρόμος θα πάει σε πρώτη φάση μέχρι το Καλπάκι, αφού για πιο πέρα δεν υπάρχει "μελετητική ωριμότητα".
- Η είσοδος των Ιωαννίνων θα συνεχίσει να γίνεται μέσω Εγνατίας, και η βόρεια είσοδος θα είναι στην παλιά ΕΟ Ιωαννίνων-Ηγουμενίτσας, η οποία θα έπρεπε να βελτιωθεί (αλλά δεν το βλέπω).
- Ο δρόμος απέχει πολύ από την πόλη, οπότε προορίζεται μόνο για διαμπερή κυκλοφορία, άρα η νυν περιφερειακή θα συνεχίσει να έχει το φόρτο της.
- ανεξάρτητα από το τι θα θέλαμε, με τον Ε65 να τελειώνει, η κίνηση προς Αλβανία για όλη την Ελλάδα ανατολικά της Πίνδου θα γίνεται από την Καστοριά, άρα ο δρόμος δε θα είχε κίνηση για αυτοκινητόδρομο.

Προσωπικά θα ήθελα έναν αυτοκινητόδρομο (κανονικό) που να λειτουργεί ως παράκαμψη αλλά και ως περιφερειακή, παρά δύο μέτριους δρόμους, αλλά δεν ξέρω και πώς θα γινόταν αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Dec 10, 2021 11:36 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Το 3ιχνη δεν σημαίνει 1+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Σημαίνει 2 λωρίδες στην μια και 1 στην άλλη εναλλάξ κάθε 1200 μ περίπου στο ίσωμα και φυσικά η 2η θα δίνεται στην ανηφόρα. Λογικά θα υπάρχει μικρό έρεισμα αλλά όχι ΛΕΑ που θα χωράει ολόκληρο αυτοκίνητο. Η ΝΕΟ Κορίνθου - Πάτρας δεν θεωρείται 3ιχνη οδός αλλά 2ιχνη.


Συμφωνω απολυτα μαζι σου στην τηλεοραση ομως που "μεταφραζαν" το γριφο του Μονοχειρ περι 3ιχνου ανεφεραν πως εννοουσε 1 κυρια λωριδα (φαρδια) ανα κατευθυνση (φαρδια με την εννοια οτι ειναι πλατυτερη της κανονικης σαν να λεμε 1,5 τυπικη λωριδα) συν 1 ΛΕΑ ανα κατευθυνση και ετσι προκειται περι 3 λωριδων συνολικα.

Ευχομαι να κανουν λαθος.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Dec 10, 2021 11:46 pm    Post subject: Reply with quote

SP73 wrote:
Εγώ καταλαβαίνω τα εξής πάντως από αυτά που διαβάζω:
- Ο δρόμος θα πάει σε πρώτη φάση μέχρι το Καλπάκι, αφού για πιο πέρα δεν υπάρχει "μελετητική ωριμότητα".
- Η είσοδος των Ιωαννίνων θα συνεχίσει να γίνεται μέσω Εγνατίας, και η βόρεια είσοδος θα είναι στην παλιά ΕΟ Ιωαννίνων-Ηγουμενίτσας, η οποία θα έπρεπε να βελτιωθεί (αλλά δεν το βλέπω).
- Ο δρόμος απέχει πολύ από την πόλη, οπότε προορίζεται μόνο για διαμπερή κυκλοφορία, άρα η νυν περιφερειακή θα συνεχίσει να έχει το φόρτο της.
- ανεξάρτητα από το τι θα θέλαμε, με τον Ε65 να τελειώνει, η κίνηση προς Αλβανία για όλη την Ελλάδα ανατολικά της Πίνδου θα γίνεται από την Καστοριά, άρα ο δρόμος δε θα είχε κίνηση για αυτοκινητόδρομο.

Προσωπικά θα ήθελα έναν αυτοκινητόδρομο (κανονικό) που να λειτουργεί ως παράκαμψη αλλά και ως περιφερειακή, παρά δύο μέτριους δρόμους, αλλά δεν ξέρω και πώς θα γινόταν αυτό.


Το τελευταιο που αναφερεις θα απαιτουσε μακροπνοο σχεδιασμο 10ετιων μπροστα και οραμα και μονιασμα μεταξυ τοπικης κοινωνιας και πολιτικων ταγων ωστε να μην αλλαζουν τα σχεδια καθε 4ετια ή 10ετια.

Επρεπε δλδ τη δεκαετια του 90 πχ να γινει ενα σχεδιο οταν γνωριζαν και για την Εγνατια και να πουν θα χρειαστει και μια ευρεια περιφερειακη η οποια θα μπορει μελλοντικα να λειτουργει και ως τροφοδοτης/συνεχιση αυτοκινητοδρομου προς Καλπακι. Αρα σχεδιαζω, ωριμαζω, κανω απαλλοτριωσεις και ειμαι ετοιμος.
Αυτο απαιτει πλανο και αναλυση εκτιμωμενης αναπτυξης και επεκτασης μιας πολης/οικιστικου ιστου, κατευθυνσεις, σχεδιασμος ολων των υποδομων βασει αυτου κτλ.

Στην Ελλαδα σχεδιαστηκαν αυτοκινητοδρομοι τη δεκαετια του 1980 με ορια ταχυτητας και προδιαγραφες για 120 χλμ και γνωση φορτων και αριθμου οχηματων του τοτε και ξεκινησαν να υλοποιουνται το 1990 και ολοκληρωθηκαν κοντα το 2020 καποιοι δλδ με 35-40 χρονια καθυστερηση που τα παντα εχουν αλλαξει.

Ομοιως σχεδιαστηκε υποδομη τρενου με λογικες και πραγματικοτητες 1990 και ορια ταχυτητας 1990 οταν κοντευουμε 2025 και ακομα δεν ειναι ολοκληρωμενο απο Πατρα μεχρι Θεσσαλονικη και μιλαμε για ταχυτητες εφαμιλες ΙΧ αν βαλεις τα σταματα ξεκινα/στασεις του τρενου.

Σχεδιαζονται υποδομες πχ λιμανια με την εικονα των πλοιων του 1990 και το 2000 ειχαν γινει ηδη θηρια κοκ.

Γενικα η χωρα πασχει και στο μακροπνοο σταθερο σχεδιασμο υποδομων που δεν θα αλλαζουν κατα το δοκουν και ανα κυβερνηση για να βολεψει αναγκες και συμφεροντα ημετερων αλλα θα κοιτανε 50 χρονια μπροστα απο σημερα τις αναγκες των Ελληνων και του Εθνους.

Αυτο απαιτει ευεργετες πολιτικους και ευσυνειδητους πολιτες και αισθημα κοινωνικης ευθυνης και συλλογικου καλου υπερτερου του ατομικου και δεν εχουμε τιποτα απο αυτα στις πλειστες των περιπτωσεων (μονο ισως σε ιστορικες στιγμες κρισεων και αναγκης που καιγεται η γουνα μας και ο πισινος μας).
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Tue Dec 14, 2021 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να θέλω να δώσω ψεύτικες ελπίδες, έχω την εντύπωση ότι το πρώτο υποτμήμα του βορείου τμήματος του Ε-65 από τα Τρίκαλα μέχρι και την γέφυρα πάνω απο την εθνικη οδο Τρικαλων Ιωαννίων μετά την Καλαμπάκα, φαίνεται να έχει μεγάλη πρόοδο. Συγκρίνετε με την φωτο από 1/8/2021

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=39.70483425465025&lng=21.616673469543457&zoom=16&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-06-01%7C2021-12-14&atmFilter=&showDates=true
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Wed Dec 15, 2021 9:20 am    Post subject: Reply with quote

Στις εξαγγελίες τών πολιτικών κρατάμε παντοτε πολύ μικρό καλάθι...
Ανακοίνωσε νέο οδικό άξονα 56 χλμ, για την μετάβαση από Χαλκίδα προς Στροφυλιά, Β. Εύβοια...

https://evianews.com/%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%bf%cf%83-%cf%87%ce%b1%ce%bb%ce%ba%ce%b9%ce%b4%ce%b1-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%cf%85%ce%bb%ce%b9%ce%b1-14/
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Wed Dec 15, 2021 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους!

https://www.capital.gr/oikonomia/3602101/i-komision-enekrine-tin-kratiki-xrimatodotisi-217-ekat-euro-gia-to-patra-purgos
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Wed Dec 15, 2021 8:12 pm    Post subject: Reply with quote

Γιά τού λόγου τό αληθές, καί η επίσημη ανακοίνωση

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_21_6893
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sun Dec 19, 2021 9:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα άρθρο για τα έργα υποδομών πού προγραμματίζονται τό 2022....


https://www.carandmotor.gr/nea/ta-nea-megala-odika-erga-toy-2022-poy-allazoyn-tin-ellada
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Tue Dec 28, 2021 9:58 pm    Post subject: Reply with quote

Από δύο αναρτήσεις στήν διαύγεια, βγάζουμε ειδήσεις

1. Η συνολική πρόοδος τών εργασιών γιά τό βόρειο κομμάτι τού Ε-65, είναι..... 3,019% !!!!! Καί μάλιστα θά επιβραβευθεί ο ανάδοχος, μέ τήν χρηματική καταβολή τού δημοσίου

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A3%CE%A65465%CE%A7%CE%98%CE%9E-%CE%A753?inline=true

2. Βγήκε η έγκριση γιά τό Μπράλος - Αμφισσα, 285 εκ

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A3%CE%A65465%CE%A7%CE%98%CE%9E-%CE%A753?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Thu Dec 30, 2021 10:13 am    Post subject: Reply with quote

Ετσι όπως κάνεις το σχόλιο για την πρόοδο στο βόρειο τμήμα του Ε-65 και την σχετική αμοιβή, δημιουργείς (ή μου φαίνεται εμένα ότι δημιουργείς) κάποια αρνητική εντύπωση.
Η πραγματικότητα είναι ότι ο Ανάδοχος έχει ολοκληρώσει το ορόσημο του 3% προόδου κλπ που υπάρχει μέσα στην σύμβαση που έχει υπογραφεί με το Κράτος, οι Κρατικές Υπηρεσίες του το αναγνωρίζουν και τον πληρώνουν!
Τίποτα άλλο πέρα από αυτό...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 402, 403, 404 ... 418, 419, 420  Next
Page 403 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr