stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Αθήνα των ονείρων μας (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Thu Sep 04, 2014 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Ενδιαφερουσα εξελιξη

http://www.kathimerini.gr/782308/article/epikairothta/ellada/oi-sta8moi-toy-ktel-ta3ideyoyn-pros-ton-elaiwna
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2271
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Oct 21, 2017 1:39 pm    Post subject: Νέοι Α/Κ Λ.Κηφισίας Reply with quote

Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.

On 25 Nov 2016 04:25 pm, giannis p wrote:
Διαβάζοντας ,γιά όλους λόγους, τήν ιστοσελίδα τού Υπουργείου Οικονομικών, βλέπω μέ περισσή έκπληξη, τήν ένταξη στό Πρόγραμμα ΔημοσιωνΑ έργων, τήν κατασκευή, την δύο ορφανών ,από τό 2004, Ανισόπεδων κόμβων τής Κ.Κηφισίας

http://www.mindev.gov.gr/index.php/γραφειο-τυπου/δελτία-τύπου/3738-2016-11-22-14-37-02

On 25 Nov 2016 04:55 pm, pindos10 wrote:
Στα μυαλά των κατεστραμμένων και καταχρεωμένων νεοελλήνων δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοια διλήμματα. Οι ελάχιστοι υπερπολύτιμοι πόροι θα κατασπαταληθούν σε υπερφίαλα έργα. Μια χαρά διεξάγεται η κίνηση στον ισόπεδο κομβο Κηφισίας και Αλεξάνδρας...η κυκλοφορία δεν έχει καμμία σχέση με τα προ κρίσης επίπεδα....

On 25 Nov 2016 05:36 pm, giannis p wrote:
@ Pindos. Εννοείται, αυτονόητη η συμφωνία μαζί σου. Αφού δέν έγιναν γιά τούς Ολυμπιακούς, πού η κίνηση ήταν υπερδιπλάσια τής σημερινής, δέν βλέπω τόν λόγο νά γίνουν σήμερα. Άσε πού η χρησιμότητά τους, είναι ελάχιστη, δεδομένου πώς στόν πρώτο κόμβο μέχρι τήν Κατεχάκη μεσολαβούν 3 φανάρια, ενώ στόν δεύτερο, μέχρι τό Υγεία, άλλα 4 φανάρια. ..

Τώρα γιά τό τραμ, δέν έχω άποψη,τό είχα πάρει κάποιες φορές, αλλά τό μετάνιωσα. Νέα Σμύρνη-Γλυφάδα 50 λεπτά. ..

On 25 Nov 2016 06:05 pm, Engineer wrote:
Εχω την εντυπωση ότι ο κόμβος στην συμβολή Κηφησίας και Αλεξάνδρας δεν είναι ο αρχικός που είχε σχεδιαστεί επι Ολυμπιάδας αλλά μικρότερος. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι με τις παρούσες συνθήκες, θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα....

On 25 Nov 2016 11:12 pm, apapa wrote:
Στον κόμβο Κηφισίας/Αλεξάνδρας τα πρωϊνά γίνεται της ακολασίας.
Η παρουσία της τροχαίας τα κάνει ακόμα χειρότερα.

Ο ανισόπεδος κόμβος είναι μεγάλη λύση.

Πείτε το αυτό στους χρήστες του ανισόπεδου κόμβου στο Ψυχικό ή σε αυτούς του διπλού ανισόπεδου πριν το δαχτυλίδι ανεβαίνοντας, ότι οι ανισόπεδοι κόμβοι δεν είναι λύση γιατί έχει λιγότερη κίνηση από τους Ολυμπιακούς. Θα γελάνε μέχρι Δευτέρας Παρουσίας.
Η κίνηση τον τελευταίο 1,5 χρόνο (λόγω και της μειωμένης τιμής βενζίνης) έχει αυξηθεί τραγικά.
Από εκεί που στο ποτάμι τα πρωινά μέχρι το 2014 είχε εξομαλυνθεί η κατάσταση λόγω κρίσης, εδώ και 1,5 χρόνο η κίνηση έχει πολλαπλασιαστεί. Και δεν είναι μόνο το ποτάμι, είναι όλοι οι δρόμοι. Λίγο το φθηνό καύσιμο, λίγο η άθλιες αστικές συγκοινωνίες (ποιότητα λεωφορείων, καθυστερήσεις ή αραίωση δρομολογίων, συχνές στάσεις εργασίας κτλ.), ο εργαζόμενος το πρωί επιλέγει να πάρει το αμάξι του.

Τις προτάσεις για τραμ τις θεωρώ αστείες. Η πιο αποτυχημένη επένδυση σε έργο μεταφορών στην Ελλάδα. Το τραμ είναι πιο αργό και από τον θάνατο. Είναι για όσους χαζεύουν και θέλουν να βγουν βόλτα, όχι το πρωί που καίγεσαι να πας στη δουλειά σου. Τερματικός ΣΕΦ, Σύνταγμα 1 ώρα και 15 λεπτά. Απαράδεκτος χρόνος.

Το τραμ ενδείκνυται για πόλεις με λίγους κατοίκους (π.χ. 1-1,5 εκατ μαξ) διαφορετικά μόνο ως συμπληρωματικό μέσο σε μητροπόλεις με υπεραναπτυγμένο δίκτυο μετρό, για να τροφοδοτεί περιφερειακούς σταθμούς του μετρό με κόσμο. Π.χ. στο Παρίσι που έχει 15 γραμμές μετρό το τραμ υπάρχει στις παρυφές της μητρόπολης (δλδ στα όρια της ζώνης 3 του μετρό) για να τροφοδοτεί τις γραμμές μετρό με κόσμο. Το τραμ είναι παναργο για να εξυπηρετήσει καθημερινή μετακίνηση στο κέντρο της πόλης και κινείται υπέργεια άρα τρώει χώρο στο οδόστρωμα. Η λύση για μεγάλες πόλεις με 3-4-5+ εκατ. κατοίκους είναι το μετρό.

Αν δεν έχεις λεφτά για επένδυση τότε μην τα πετάς στο τραμ. Είτε ρίχτα και κανε το 1/5 ή 1/10 της επενδυσης σε μετρο ή κάνε κάποια άλλη παρέμβαση (πχ νέα λεωφορεία να τροφοδοτούν περιφερειακούς σταθμούς μετρο, νέα περιφερειακά πάρκιν στα μετρό, νέους συρμούς ώστε σε ώρες αιχμής να έχει δρομολόγιο κάθε 3 λεπτά κτλ.).

On 26 Nov 2016 12:03 am, ariskop wrote:
Μα οι αντιρρήσεις δεν έχουν να κάνουν με την ύπαρξη Α/Κ στο αστικό οδικό δίκτυο γενικά που ευτυχώς που υπάρχουν σε μερικές περιόχες και μακάρι να μπορούσαν να κατασκευαστούν και άλλες σε διάφορα σημεία.

Αλλά η πρωινή ακολασία Κηφισίας & Αλεξάνδρας δεν οφείλεται στη συγκεκριμένη διασταύρωση αλλά στα "απόνερα" από τα μποτιλιαρίσματα εκατέρωθεν αυτού του κόμβου.

Τα φρακαρισμένα αυτοκίνητα από την άνοδο της Κηφισίας (από τα φανάρια με την Πανόρμου και μέχρι την Αλεξάνδρας) μπλοκάρουν το κόμβο. Αντίστοιχα το ίδιο συμβαίνει από τα φρακαρισμένα από την πλ. Μαβίλης οχήματα στην κάθοδο της Κηφισίας ενώ κάποιες ώρες τις ημέρας φρακάρει και η κάθοδος της Αλεξάνδρας από το ύψος της Πανόρμου και έχουμε επιπλέον χάος.

Και δεδομένου ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κατασκευαστούν Α/Κ σε αυτά τα σημεία περιμετρικά του κόμβου Αμπελοκήπων, ποιά η χρησιμότητα αυτού;;

-------------

Τώρα όσο για το τραμ, οι μεγάλες πληρότητες του τραμ τις ώρες αιχμής στην κεντρική διαδρομή μέσα στον πυκνό αστικό ιστό (Σύνταγμα - Π. Φάληρο) αποδεικνύει ότι το μέσο δεν είναι τόσο αποτυχημένο όσο κάποιοι επιμένουν να το χαρακτηρίζουν.
Ακόμα και οι πληρότητες στην παραλιακή διαδρομή ειδικά το καλοκαίρι είναι πάρα πολύ μεγάλες.
Επίσης αργό ως προς τι;; Σε σύγκριση με το μετρό προφανώς και είναι. Αλλά γιατί συγκρίνουμε μετρό με τραμ;;;
Το τραμ καλύπτει μεταφορικές ανάγκες που είναι μικρές για την κατασκευή μετρό αλλά δεν μπορεί να καλυφθεί και με τα συμβατικά ΜΜΜ (λεωφορεία κτλ.)
Σε σχέση με τα λεωφορεία (που έρχεται να αντικαταστήσει και να προσθέσει χωρητικότητα) δεν νομίζω να είναι πιο αργό.

Τώρα το να γίνεται αναφορά στη διαδρομή Σύνταγμα - ΣΕΦ ή Σύνταγμα - Γλυφάδα δεν έχει κανένα νόημα καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός του μέσου αφού υπάρχουν σαφώς γρηγορότερες επιλογές. Και από τους Αμπελόκηπους στη Βικτώρια θα φτάσεις πιο γρήγορα με λεωφορείο ή τρόλλευ από ότι με μετρό αλλά δεν σημαίνει κάτι.

Όσο για τα δίκτυα τραμ στην Ευρώπη και αν τα συναντάμε ή όχι στα κέντρα μητροπόλεων ας το ψάξουμε λίγο περισσότερο.

On 26 Nov 2016 10:18 am, giannis p wrote:
@Ariskop. Πολύ σωστά γιά τό μποτιλιάρισμα εκατέρωθεν καί τών 2 κόμβων, Λ Αλεξάνδρας, Αγίας Βαρβάρας.
Η κουβέντα πού θά άξιζε νά γίνει, άν μπορεί η Λεωφόρος Κηφισίας, νά γίνει ταχείας κυκλοφορίας, μέχρι κάποιου σημείου, λχ στό Μαρούσι. ..
Η άποψή μου, Ναί ,μακάρι νά γινόταν, αλλά όχι τώρα αλλά τίς εποχές τών παχέων αγελάδων. ..
Μέ τό τράμ, πού δέν έχω άποψη, γνωρίζω καλά τήν επιβάρυνση πού επέφερε στό οδικό δίκτυο Ν.Κόσμου, Νέας Σμύρνης καί Παλαιού Φαλήρου ...
Έχετε δεί μποτιλιάρισμα χιλιομέτρου στήν συμβολή Χαμοστέρνας, Μάχης Αναλάτου
..

On 26 Nov 2016 12:22 pm, orthodontist wrote:
Συμφωνώ με ariskop και σε όσα αναφέρει για τραμ και Κηφισίας. Να αναφέρω τη Βιέννη, όπου με 2εκ πληθυσμό μια χαρά λειτουργεί το τραμ. Κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνει και στη Θεσσαλονίκη όπου και μεγάλους δρόμους έχει και επίπεδη είναι.Το κέρδος νομίζω θα ήταν σημαντικό τόσο σε χρήματα (σε σχέση με το μετρό, που καλώς γίνεται) όσο και σε χρόνο παράδοσης (βλέπετε αρχαιολογικά ευρήματα παντού, μόνο στις πολυκατοικίες της αντιπαροχής δεν βρίσκουμε αρχαία Laughing). Βέβαια, χρειάζεται οδηγική κουλτούρα για να λειτουργήσει αρμονικά.....και όχι να νομιζουμε ότι επειδη το αυτοκίνητό μας πάει τρένο σημαίνει ότι μπαίνει και στις ράγες Laughing

On 26 Nov 2016 12:25 pm, ariskop wrote:
Η περίπτωση της Αγίας Βαρβαρας (Κηφησιάς & Εθν. Αντιςταεως) είναι τελείως διαφορετική με τον κόμβο Αμπελόκηπων.
Εκεί το μποτιλιάρισμα οφείλεται κυρίως σε αυτή τη διασταύρωση όποτε η ύπαρξη ενός Α/Κ έχει νόημα ίσως και με μια καλύτερη παρέμβαση στην αριστερή στροφή προς Φιλόθεη στο Κολλέγιο ώστε να χωράει περισσότερα οχήματα και να μην φρακάρει την άνοδο της Κηφησιάς

Σχετικά με την διασταύρωση Λαγουμιτζή & Μάχης Αναλατου πως ακριβώς επιβαρύνθηκε από την κυκλοφορία το τραμ; Και προ 2004 ήταν μια κολασμένη διασταύρωση καθώς η κυκλοφορία από έναν άξονα ταχείας κυκλοφορίας σκάει στο πουθενά...

On 26 Nov 2016 01:01 pm, giannis p wrote:
@ariskop. Γιά τόν κόμβο τής Αγίας Βαρβάρας, μπορείς νά τό αναλύσεις ? Έχω τήν εντύπωση πώς οι μελέτες, προέβλεπαν τήν κατάργηση των φαναριών, μέ τήν υπογειοποίηση τής αριστερής στροφής τής Εθνικής Αντιστάσεως πρός Ψυχικό.
Γιά τήν συμβολή Λαγουμιτζή /Μάχης Αναλάτου, όσο νάναι τό τράμ επιβάρυνε, Νέα Σμύρνη κατοικώ.

On 27 Nov 2016 01:11 am, apapa wrote:
Παιδιά μην λέμε ότι θέλουμε, το τραμ σαφώς έχει επιβαρύνει όλες τις διασταυρώσεις, σε όλους τους δρόμους, συμπεριλαμβανομένης και της Λαγουμιτζή.

Όταν παίρνεις μία διασταύρωση, στην οποία για Χ χρόνο (π.χ. 1 λεπτό) θα μοιράσεις το χρόνο 50/50 στους δύο δρόμους της διασταύρωσης ή ανάλογα με τον κυκλοφοριακό φόρτο τους.

Αν προσθέσεις και ένα τρίτο μέσο, δλδ ένα τρίτο δρόμο (γιατί το τραμ είναι ένα μέσο με το δικό του άξονα κυκλοφορίας και απαιτεί δικά του φανάρια στις διασταυρώσεις), ο ίδιος χρόνος Χ (αυτό το 1 λεπτό) θα πρέπει να επιμεριστεί στα 3 και συνεπώς οι δύο οδικοί άξονες που προυπήρχαν ζημιώνονται γιατί τις στιγμές που περνάει το τραμ, λόγω του "πρασινου κύμματος" έχει προτεραιότητα και ακυρώνει την σειρά των κάθετων φαναριών, στέλνοντας το πράσινο τους στον επόμενο κύκλο, διπλασιάζοντας έτσι τις ουρές στους κάθετους άξονες.

Επιπλέον η διέλευση του τραμ επιβάρυνε και τους κύριους άξονες από όπου διέρχεται παράλληλα γιατί (α) κατήργησε πολλές αριστερές στροφές (όταν διέρχεται κατα μεσής του δρόμου) και έτσι τα οχήματα αναγκάζονται να σχηματίσουν μεγαλύτερες ουρές σε λιγότερα αριστερά φανάρια, (β) έχει πολλές συνεχομένες κοντινές διασταυρώσεις όπως στο Νέο Κόσμο και αν έχει μποτιλιάρει μία από αυτοκίνητα τότε ούτε το τραμ περνάει, ούτε τα οχήματα, ούτε κανείς και γίνεται πανδαιμόνιο.

Αναφορικά με την ταχύτητα του θα το ξαναπώ, είναι πάναργο γιατί ο ρόλος του δεν είναι αυτός για τον οποίο το έφτιαξαν στην Αθήνα. Το τραμ είναι τροφοδότης, περιφερειακός τροφοδότης σε μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα με αρκετά εκατ. κατοίκους διασκορπισμένα σε μεγάλο αστικό ιστό. Στο κέντρο της πόλης απαιτείται να μπαίνεις και να βγαίνεις γρήγορα, όχι μόνο σε ταχύτητα (χλμ/ωρα) αλλά και σε χρόνο και αυτό το πετυχαίνει μόνο το μετρό.
Καμία σοβαρή μητρόπολη δεν βασίζεται σε τραμ για της εσωτερικές μετακινήσεις της στο κέντρο της (Νεα Υορκη, Παρισι, Λονδίνο κτλ.).

Το τραμ ειναι καλο για πολεις τυπου Κοπενχαγης, Θεσαλλονικης κτλ αν δεν εχουν ηδη μετρο με πληθυσμους 1-2 μυρια.

Τελος το τραμ θα ειχε και εχει επιτυχια το καλοκαιρι στην παραλιακη γραμμη γιατι παει ο κοσμος (κυριως η πιτσιρικαρια) για μπανιο στο παραλιακο μετωπο. Ακομα και εκει ομως βλακωδως εξακολουθουν να κινουνται τα λεωφορεια παραλληλα του στην παραλιακη ανταγωνιζομενα το ενα το αλλο αντι εκει τα λεωφορεια να λειτουργουν τερματικα ως τροφοδοτης του τραμ.

Αν επρεπε (που δεν επρεπε κατ'εμε) να φτιαξουμε τραμ στην Αθηνα, αυτό έπρεπε να γινει ως περιφερειακος δαχτυλιος που θα τροφοδοτει τους τερματικους σταθμους του μετρο με κοσμο.
Η υπαρξη τραμ από τον Νεο Κοσμο μέχρι το Σύνταγμα είναι αχρηστη και αχρειαστη επενδυση γιατι κάνει το ίδιο δρομολογιο με το μετρο από κατω του, στο 3πλάσιο και του χρονου. Για αυτό και στον Νεο Κοσμο το τραμ αδειαζει στο 90%.

Και για αυτους που λενε οτι εχει κινηση και καλυπτει Π.Φαληρο και Νεα Σμυρνη, κανουν λαθος. Το τραμ απλα πηρε τους επιβατες που ειχε ηδη το τρολευ 10 που εκανε ακριβως το δρομολογιο περνώντας απο Βενιζελου κ Αχιλλέως και καλυπτε ηδη της περιοχη και υπηρχε μια Βενιζελου και Αχιλλέως με μεγαλυτερες πρασιες και περισσοτερες θεσεις σταθμευσης.
Και αυτα ως κατοικος και των δυο περιοχων για 25 χρονια.

On 27 Nov 2016 10:53 am, cruiser wrote:
Ξεχνάμε στο όλο σκηνικό του τράμ και των ανισόπεδων τα βασικά προβλήματα των ελληνικών δρόμων Παράνομο παρκάρισμα , κακοί οδηγοί , φορτηγά κάθε μεγέθους που φορτώνουν-ξεφορτώνουν κλείνοντας δρόμους σε ώρες αιχμής .

Οι κόμβοι προφανώς θα είναι δωράκια από τους μεν στους δε και αντιστρόφως . Το να χέρι νίβει τ΄ άλλο και τα δυό το πρόσωπο που λέει και η παροιμία...

Το τράμ μια χαρά θα δούλευε στην Αθήνα αν είχε την λογική που έχει στο εξωτερικό όπου τα ΜΜΜ είναι πάντα σε προτεραιότητα .

Εδώ βρίσκει παρκαρισμένα , διασταυρώσεις κατειλημμένες από μποτιλιαρισμένα αμάξια και πολλά ακόμα .

Ενα τρόλλευ έπαιρνε πολύ λιγότερα άτομα σε ώρα αιχμής . Αντίθετα το τράμ γίνεται και τρένο σε χωρητικότητα αν υπάρξει ανάγκη .

Αλλά σίγουρα δεν έχει νόημα να πάμε το τράμ στην Πανεπιστημίου όταν έχουμε τρόλλευ και μετρό εκεί .

Εδώ δεν έχουν ενώσει για 300-500 μ . το αμαξοστάσιο του Ελληνικού με τον σταθμό του μετρό , οπότε έτσι η Βούλα και η Γλυφάδα θα έχει εύκολη πρόσβαση στο μετρό . Ούτε στον Πειραιά χρειαζόταν το τράμ .

Στο εξωτερικό τράμ κάνει και δουλειά ελαφρού τρένου . Θα μπορούσε να γίνει στα Μεσόγεια ακόμα και μέχρι το Λαύριο , στα Δυτικά προάστεια και γενικά σε περιοχές που θα τροφοδοτούσε μετρό και έχουν κάποιες φαρδιές αρτηρίες για να περάσουν , χωρίς να δημιουργήσουν προβλήματα κίνησης . Αυτά θα έπρεπε να έχουν προσδιοριστεί από χρόνα από τα ΓΠΣ αλλά ποιοί να τα κάνουν ? Οι κομματικοί ?

On 28 Nov 2016 11:50 am, Lalas wrote:
Η υπογειοποίηση του κόμβου της Κηφισίας/Αλεξάνδρας θα είχε νόημα αν συνδυαζόταν με την υπογειοποίηση της Αλεξάνδρας στο ύψος του γηπέδου του Παναθηναϊκού (Απ.Νικολαϊδης).
Η δεύτερη υπογειοποίηση είναι μέρος ενός μεγάλου project που περιλαμβάνει ενοποίηση όλων των χώρων από το ΕΛΠΙΣ μέχρι τον Λυκαβητό!! (project που προτοεμφανίστηκε κάποια στιγμή τέλη 80)

On 04 Aug 2017 06:55 pm, giannis p wrote:
Καί μιά έκπληξη από Αθήνα, προχωρά ο Α/Κ Αγίας Βαρβάρας στήν Λ. Κηφισίας

https://www.ggde.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1094:πρόσκληση-της-διεύθυνσης-οδικών-υποδομών-σε-διαδιακασία-διαπραγμάτευσης-για-την-υποβοήθηση-της-διεύθυνσης-οδικών-υποδομών-στις-διαδικασίες-ωρίμανσης-για-τη-δημοπράτηση-του-έργου-«κατασκευή-α-κ-αγ-βαρβάρας-στη-λεωφόρο-κηφισίας»&Itemid=326

On 04 Aug 2017 10:35 pm, apapa wrote:
Τέλεια. Μετά θα μένει μόνο ο κόμβος του Υγεία και αν καταργήσουν και αυτή την άκυρη διασταύρωση με φανάρι μεταξύ Κατεχάκη και Α/Κ Ψυχικού θα πηγαίνεις σερί από το φανάρι της Πανόρμου μέχρι το φανάρι της Αγίου Κωνσταντίνου μετά τον ΟΤΕ.

Αααα ρε και να μην ειχαμε αρχαια απο κατω. Θα μπορουσαμε να τραβηξουμε και ενα Boston Big Dig και να υπογειοποιηθεί όλη η διαδρομή από Καλλιρρόης μέχρι Κατεχάκη και από πάνω να γίνει πάρκο, ποδηλατόδρομοι, δρόμοι περιπάτου. Να δεις μετα αναβάθμιση της πόλης. Άτιμη χέστρα του Περικλή Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37
Page 37 of 37

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr