stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ) 2
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 602
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 1:50 am    Post subject: Μετρό - Γραμμη 5 Reply with quote

Laughing Very Happy Laughing Very Happy
Ωραία πράματα ακούω απόψε! Πριν 10 μέρες έγραψα για την αναγκαιότητα κυκλικής γραμμής και να τα πρώτα νέα!
Μάλιστα έστειλα και email στο Μετρό με την πρότασή μου να "κυκλοποιηθεί" η γραμμή 4, ως πιο φτηνή και άμεση λύση. Φαίνεται πως κάποιος εκεί πέρα "ακούει".
Αλλα θα περίμενα και εγώ να γίνει αυτή το 2020 και οχι το 2030.
Θα τελειώσει η 4 το 2016-2018 (και ας μας λένε το 2015) και σίγουρα θα καταδειχθεί η ανάγκη για κυκλική γραμμή. Γιατί αλλιώς το Σύνταγμα, το Μοναστηράκι και η Ομόνοια θα πήζουν εντελώς.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 2:26 am    Post subject: Reply with quote

WorldofJustice wrote:
Κάνω την εξής, αφελή, ερώτηση. Πέρα από τις πρακτικές δυσκολίες, δεν θα έπρεπε οι κάτοικοι να συμμετάσχουν οικονομικά στη δημιουργία έργων, τα οποία προσδίδουν στους ίδιους αξία σημαντικά υπερβάλλουσα σε σχέση με το μέσο όρο?

Worldofjustice απ' ότι βλέπω μένεις εκτός Ελλάδας όπως και εγώ...

Η λογική αυτή υπάρχει στο εξωτερικό με την αύξηση των φόρων στα δημοτικά τέλη...Εδώ στο Μόντρεαλ, παραδόθηκε πέρσι μια νέα επέκταση με τρείς σταθμούς (επέκταση στο Λαβάλ), σε ένα τμήμα περνούσε κάτω από ποτάμι, και κόστισε τριπλάσια από τον αρχικό προϋπολογισμό και έφτασε γύρω στα 4 δις δολλάρια Καναδά (περίπου στα 3 δισεκατομμύρια ευρώ)...

Ο κόσμος αναγκάστηκε να πληρώσει το παραπάνω κόστος με παραπάνω δημοτικούς φόρους και άλλη ζώνη πιο ακριβών εισιτηρίων....Και ο κόσμος δυσανασχετεί, αν και δεν βγαίνει να το πει δημόσια στα κανάλια όπως στην Ελλάδα...Φανταστείτε να έλεγε ο Λιάπης στους Πειραιώτες ότι αντί των 2.50 δολλάρια (2.00 Ευρώ, για απλό ενιαίο εισιτήριο στην πόλη μου), ζείτε σε άλλη πόλη (στο Λαβάλ) θα πληρώνεται το εισιτήριο 2,75 δολλάρια πολύ απλά επειδή πληρώνουν διαφορετικά δημοτικά τέλη και δεν ανήκουν στο πολεοδομικό συγκρότημα ως ανεξάρτητη δημοτική αρχή...

Επειδή έχω ζήσει στην Ελλάδα και ξέρω την νοοτροπία αυτή, καλώς ή κακώς, αν επιβάλει το κράτος παραπάνω φόρους στα σπίτια που είναι κοντά σε υπό κατασκευή σταθμό και επιβάλει διαφορετική τιμολογιακή πολιτική, πολύ απλά, θα γίνει επανάσταση...

Για μας που ζήσαμε στο εξωτερικό είναι λογικό...Αλλά όχι για πολίτες...Φαντάσου να βγαίνουν στα κανάλια συνταξιούχοι των 300-400 Ευρώ που μένουν κοντά σε νέο τμήμα του Μέτρο και να αναγκαστούν να πληρώνουν παραπάνω φόρους...

Στο Μόντρεαλ, που το κράτος δεν επιδοτεί εν μέρει τις μεταφορές, τα λεωφορεία και το μετρό έχουν απλό εισιτήριο 2,50 δολλάρια Καναδά, πακέτο των 6 εισιτηρίων από 2,00 δολλάρια, φοιτητικό πάσο προς 36 δολ. και 66,25 το απλό το μήνα... http://www.stm.info/english/info/a-tarif.htm Το Μετρό του Μόντρεαλ στην Βικιπαίδεια http://en.wikipedia.org/wiki/Montreal_Metro
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 2:50 am    Post subject: Reply with quote

Γεια σου Squirrel, έχεις απόλυτο δίκιο για την πρακτικότητα της πρότασης και τις δυσκολίες της Ελλάδας στην εφαρμογή της. Είναι ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι παρόμοιες πολιτικές εφαρμόζονται στον Καναδά.


Η λογική απάντηση, είναι τι να πουν και οι συνταξιούχοι των 300/400€ που δεν μένουν κοντά στο σταθμό μετρό? Αυτοί γιατί πρέπει να υποστούν σχετικές μειώσεις στην αξία των σπιτιών τους.

Επιπλέον, θα μπορούσε η κυβέρνηση να προβλέψει κάτι τέτοιο και να έχει είτε χαμηλότερα τέλη για τους πολίτες αυτούς, είτε να επιβάλλει το τέλος μόνο σε περίπτωση πώλησης του σπιτιού με ένα σχετικό φόρο.

Οι φόροι αυτοί θα καλύπτουν το κόστος κατασκευής. Φανταστείτε πόσα χιλιόμετρα περισσότερα θα μπορούσαμε να έχουμε. Επιπλέον, μια πλούσια περιοχή θα μπορούσε να οργανωθεί και να πει φέρτε μας σταθμό, είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε 50% του κόστους μέσω δημοτικών εισφορών.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Μήπως έχετε "ξεφύγει" λίγο (με το συμπάθειο) ?
Αυτά είναι πολύ προχωρημένα για την Ελλάδα, που όχι μόνο δεν συμμετέχουν οι πολίτες (άμεσα) στο κόστος κατασκευής των ΜΜΜ, αλλά ζητούν και εξωπραγματικές υπογειοποιήσεις, γιατί απλά ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να συνυπάρξουν με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, ενώ απ' την άλλη δεν τους ενοχλούν τα αυτοκίνητα που δημιουργούν πολλαπλάσια προβλήματα ...

Τα παραδείγματα πολλά.

Απ' τα Σεπόλια (που έχτισαν παρανόμως δίπλα στις γραμμές και τώρα ζητούν την υπογειοποίηση των γραμμών), έως τα Τρίκαλα (που ο δήμαρχος ζητά την απομάκρυνση της γραμμής απ' την πόλη) και τα Ιωάννινα (ακόμα δεν είδαν τραίνο και συζητούν για την υποβάθμιση που θα τους προκαλέσει ο νέος Σιδηροδρομικής Σταθμός Shocked ).

Εντάξει, και εγώ στο εξωτερικό ζω, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί να μην έχουμε επαφή με την (θλιβερή) ελληνική πραγματικότητα ...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

υπάρχει και μια λεπτομέρεια στην ελλάδα (όπως σε αρκετά μεσογειακά κράτη..). Πολλοί θεωρούν πως όλα πρέπει να είναι δωρεάν, και οποιαδήποτε αύξηση άμεσος τι θεωρούν απάτη η κλεψιά... Rolling Eyes

δε λέω υπάρχουν και αυτά, αλλα με μόνιμος τέτοια λογική δε γίνετε να βγάλεις δουλειά...

βεβαια υπάρχουν και αυτοί που δεν έχουν πρόβλημα να δίνουν 1000δες ευρώ για ένα πολυτελές αυτοκίνητο και ας μην έχουν να φάνε....εκεί η τιμή είναι ok. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ νομίζω ότι ο Έλληνας είναι πολύ πιο προχωρημένος και προοδευτικός από όσο πιστεύουμε. Η εικόνα με την οποία τον παρουσιάζουν τα ΜΜΕ είναι μια καρικατούρα, ένα στερεότυπο. Επιπλέον, είναι γνωστό, ότι νόμοι με τρομακτικές επιπτώσεις στη ζωή μας προωθούνται χωρίς να παίρνει χαμπάρι κανείς τίποτα. Ενώ ότι κρίνουν οι καναλάρχες σημαντικό (που συνήθως συμπίπτει με τα προσωπικά τους συμφέροντα και τις πολιτικές τους επαφές), παρουσιάζεται ως θέμα που κλονίζει την Ελληνική κοινωνία (και καλά...).

Το ζητούμενο είναι τέτοιες ιδέες να προωθούνται με τον σωστό τρόπο γιατί είναι εύκολα παρεξηγήσιμες και επιπλέον γίνονται στόχος λαϊκιστών.

Νομίζω κι εγώ και ο squirrel, μιλήσαμε για την πρακτική δυσκολία εφαρμογής με έμφαση. Θεωρώ όμως ότι είναι μια καλή ιδέα που μπορεί να αποσυμφορήσει πολλά έργα, να τα κατανέμει καλύτερα ανάλογα με τις ανάγκες και να δημιουργήσει περισσότερα λόγω της χρηματοδότησης.



Υ.Γ. Μια σημαντική επιπλέον εξωτερικότητα είναι η μείωσης της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους Αθηναίους οδηγούς (που δεν χρησιμοποιούν το μετρό). Επιπλέον έσοδα θα μπορούσαν να προέλθουν μέσω των σημάτων κυκλοφορία και από εκεί. Σημειώστε ότι δεν μιλώ για αύξηση των τελών και των φόρων γενικά, ώστε να έχουμε έργα, αλλά να πληρώσουν το μερίδιο τους αυτοί που επωφελούνται περισσότερο. Να μην έχουμε δλδ τους κατοίκους της Τρίπολης και της Θεσσαλονίκης να πληρώνουν το μετρό της Αθήνας και αντίστοιχα τους κατοίκους των Μελισσίων και του Κερατσινίου τις υποδομές μετρό των άλλων δήμων (πέρα από όσο τους αναλογεί γιατί και αυτοί επωφελούνται σε κάποιο βαθμό).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 268
Location: Athens

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

Νέα φιλικότερα προς το περιβάλλον λεωφορεία προμηθεύεται η ΕΘΕΛ.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=959139&lngDtrID=244

Είναι θετικό ότι υπάρχει, γενικά, μια ευαισθητοποίηση στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος. Όπως μου αρέσει και το γεγονός ότι στους σταθμούς του ηλεκτρικού μπήκαν οθόνες που προβάλλουν το γνωστό, πλέον, οικολογικό μήνυμα με την Κοκκίνου (όσο και αν καταντά λιγάκι κουραστικό το να επαναλαμβάνεται συνέχεια το ίδιο σποτάκι).

Αλήθεια, με το θέμα της δεντροφύτευσης που είχε ανακοινώσει ο ΗΣΑΠ κατά μήκος των γραμμών του σε τι στάδιο βρισκόμαστε;
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν μιλάμε για απλή στάση εργασίας, αλλά για 24η απεργία αυτή την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου...Το έρμο τον απλό πολίτη δεν τον σκέφτεται κανείς σε αυτό τον τόπο; Αυτό δεν αποτελεί παράδειγμα αυταρχικής συμπεριφοράς; Δεν μπορούσαν πολιτισμένα να μοιράζουν φυλλάδια με τα αιτήματά τους στους επιβάτες, ώστε και μια ολιγόωρη στάση όπως τις προηγούμενες μέρες; Απαξιώνουν την μοναδική κερδοφόρα εταιρία μέσων μαζικής μεταφοράς της πρωτεύουσας με πολύ καλή εξυπηρέτηση...Και αυτό που λέει η ανακοίνωση ότι δεν θα εχουν ούτε ένα Ευρώ αύξηση, είναι ανακριβές γιατί αν δεν κάνω λάθος, οι μισθοί διαμορφώνονται με τον εκάστοτε πληθωρισμό και το Υπουργείο Οικονομικών για όλους τους δημοσίους και ιδιωτικούς υπαλλήλους...

24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ
"Ταλαιπωρία αναμένει το επιβατικό κοινό την Πέμπτη 20 του μηνός, καθώς τα σωματεία των εργαζομένων στο Μετρό αποφάσισαν να προχωρήσουν σε 24ωρη απεργία, διεκδικώντας την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το τρέχον έτος(...)"

Πηγή Capital.GR 18.11.2008 http://www.capital.gr/news.asp?Details=621264
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 10:54 pm    Post subject: Reply with quote

Τα λεωφορεία είναι τα πολωνικής κατασκευής Solaris.

Επειδή μια φωτογραφία είναι όσο χίλιες λέξεις.

Φωτογραφίες απ'την σημερινή παρουσίαση (και τα δύο μοντέλα νταλίκα-midi):
Φώτο De Dietrich
http://img98.imageshack.us/img98/6420/dsc00944fk3.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/7145/dsc01006hj8.jpg
http://img79.imageshack.us/img79/8162/dsc01017mc2.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/3321/dsc00954ld8.jpg
http://img79.imageshack.us/img79/8162/dsc01017mc2.jpg
http://img79.imageshack.us/img79/9297/dsc01021ab1.jpg
http://img135.imageshack.us/img135/547/dsc00984yj0.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 12:06 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2010 ΤΟ ΤΡΑΜ ΠΙΑΝΕΙ ΛΙΜΑΝΙ
"Στις αρχές του 2009 προκηρύσσεται ο διαγωνισμός της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, ύψους 130 εκ. ευρώ (...)Ήδη γίνονται μελέτες για τη β΄ φάση, η οποία περιλαμβάνει τη Φρεαττύδα, την Καλλίπολη και το Χατζηκυριάκειο, ενώ η γ΄ φάση περιλαμβάνει το Πέραμα και τα Καμίνια (...)Πριν το τέλος του 2010 υπολογίζουμε ότι θα λειτουργεί η επέκταση του τραμ στον Πειραιά, αφού η μέθοδος ταχείας προκατασκευής με την οποία θα κατασκευαστεί ο τροχιόδρομος, συντελεί σε σημαντική μείωση χρόνου και βέβαια στη μείωση της όχλησης. Συγκεκριμένα, η κατασκευή του τροχιόδρομου απαιτεί κάτι λιγότερο από 2 έτη(...)"

Πηγή Capital.Gr 19.11.08: http://www.capital.gr/articles.asp?showlist=0&catid=22&id=621662&expand=1

Μακάρι οι εξαγγελίες να τελεσφορίσουν...και τότε ο Πειραιάς, με όλες της επεκτάσεις σταθερής τροχιάς (Μετρό και Τραμ), θα έχει ένα βασικό και ικανοποιητικό δίκτυο υποδομών μέσων σταθερής τροχιάς...
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ότι έχει να κάνει με την χρηματοδότηση καινούργιων γραμμών metro κάτι παρόμοιο γίνεται και στην Αγγλία. Οι δήμοι ενθαρρύνονται μέσο του προγράμματος Tif το οποιο σε μια μορφή διαγωνισμού δίνει χρήματα για έργα στον δήμο που θα παρουσιάσει το ποιο ολοκληρωμένο σχέδιο χρηματοδότης. Μέχρι τώρα έχουν προταθεί τα παρακάτω μετρα. Αύξηση των δημοτικών τελών σε επιχειρήσεις τις οποιες θα εξυπηρετεί το μέσο μεταφοράς. Developers για να πάρουν άδεια κατασκευής γραφείων-κατοικιών πρέπει να πληρώσουν συγκεκριμένα ποσα στον δήμο ως αντιδιαστολή για την επιπλέον επιβάρυνση της περιοχής. Auκσηση στις τιμές των parking με τα extra χρήματα να πηγαίνουν κατευθείαν
στο transport fund. Το Manchester έχει προχωρήσει ακόμα περισσότερο με ένα σύστημα διοδίων για οποιoν οδηγεί σε συγκεκριμένους άξονες συγκεκριμένες ώρες τις ημέρας με την προϋπόθεση ότι τα αναγκαία συγκοινωνιακά έργα θα έχουν ολοκληρωθεί ώστε οι πολίτες των περιοχών που θα μπούν στο σχέδιο να έχουν εναλλακτικό τρόπο μετακινήσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 602
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Squirrel wrote:
ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2010 ΤΟ ΤΡΑΜ ΠΙΑΝΕΙ ΛΙΜΑΝΙ


Squirrel θα σε στεναχωρήσω Sad . Δε μας τα λέει καλά το αρθρο, γιατί το τραμ του Πειραιά θα περνά πάνω από το υπογειοποιημένη γραμμή του ΗΣΑΠ. Οπότε τα 2 χρόνια θα γίνουν τουλάχιστον 3. Ασε να κατασκευαστεί πρώτα η σήραγγα του ΗΣΑΠ και βλέπουμε....
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 268
Location: Athens

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Squirrel wrote:
Αυτό δεν αποτελεί παράδειγμα αυταρχικής συμπεριφοράς;


Και τι τους νοιάζει αυτούς, φίλε Squirrel; Αυτοί, μήνας μπαίνει - μήνας βγαίνει τα λεφτάκια τους τα παίρνουν! Λεφτάκια τα οποία έχουν βγει από την τσέπη των υπολοίπων για να μπουν στη δική τους! Κι εγώ, φυσικά, για να κάνω μια απόσταση 10 χιλιομέτρων θα χρειαστώ 1,5 ώρα, όπως πριν από ένα μήνα...

Αιώνιοι βολεμένοι... Χώρα του βολέματος...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 602
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

Η σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ έχει άρθρο για τις καθυστερήσεις στο μετρό με τίτλο:

Στον Πειραιά το 2015 και βλέπουμε...

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=83002116

Περιγράφει την κατάσταση σε όλα τα τρέχοντα έργα μετρό και την επέκταση προς Πειραιά. Φυσικά σε όλα υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Pagouras
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Jan 2005
Posts: 528
Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ απαισιόδοξα δεν μας τα γραφει το αρθρο?Παντως το Σαββατο θα εχουμε καποια νεοτερα απο το νοτιο μετωπο(Ηλιούπολη),αφου επικειται ''εκπαιδευτικη'' εκδρομη με την σχολή σε ενα απο τα εκει εργοτάξια..
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

Alius wrote:
Και τι τους νοιάζει αυτούς, φίλε Squirrel; Αυτοί, μήνας μπαίνει - μήνας βγαίνει τα λεφτάκια τους τα παίρνουν! Λεφτάκια τα οποία έχουν βγει από την τσέπη των υπολοίπων για να μπουν στη δική τους!

Τελικά δεν πρόκεται για 24ωρη απεργία, αλλά 48ωρη....και τη Πέμπτη και τη Παρασκευή...Και το γραφείο κτηματογράφησης θα είναι κλειστό στο Σύνταγμα και τα πρόστιμα τρέχουν...Δεν πρόκειται απλά μόνο για ταλαιπωρία των επιβατών....Μπράβο...! Δεν έχω τίποτε άλλο να πω...Γιατί θα πω καμιά άσχημη κουβέντα και θα το μετανιώσω...
http://www.capital.gr/news.asp?details=622011
ΖΩΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟ
Ένα ενδιαφέρον άρθρο για την χρήση του ποδηλάτου στην Ευρώπη, οι ποδηλατόδρομοι που εξαγγέλθηκαν στην Αθήνα, σε ποιες πόλεις της Ελλάδας υπάρχουν και ποιες οι προοπτικές....
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=12128&subid=2&tag=8475&pubid=1874906


Last edited by Squirrel on Wed Nov 19, 2008 8:29 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 8:25 pm    Post subject: Reply with quote

em δε φταίνε αυτοί....φταίμε όλοι και το κράτος που έχουμε κάνει της απεργίες και την παράλυση μιας ολόκληρης πόλις φυσιολογική συμπεριφορά στο όνομα της δημοκρατίας και της ελευθερίας λόγου.... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 8:44 pm    Post subject: Reply with quote

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΜΑΪΟΥ, ΝΕΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ...
"(...)Μετά τις αυξήσεις του περασμένου Μαϊου, που ανέβασαν το αντίτιμο του ενιαίου εισιτηρίου στα 0,80 ευρώ, από την 1η Ιανουαρίου του 2009 έρχονται νέες ανατιμήσεις, οι οποίες θα εκτοξεύσουν την τιμή του εισιτηρίου στο 1 ευρώ!(...)...Το ποσοστό της αύξησης και στις δύο φάσεις φτάνει το 100% για τα εισιτήρια των λεωφορείων και των τρόλεϊ, ενώ αγγίζει το 150% για τα εισιτήρια κοντινών αποστάσεων του τραμ (έως και 5 στάσεις)(...)Στόχος είναι (...)η στροφή των συχνών χρηστών στα μαζικά προϊόντα, όπως είναι οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών, η τιμή σε ορισμένες εκ των οποίων μειώνεται από τον Ιανουάριο έως και 14%(...)"

Μακάρι η αύξηση των τιμών να συνεπάγεται και στην βελτίωση της συχνότητας των λεωφορείων, της ποιότητας των μεταφορών και την κατασκευή νέων μέσων σταθερής τροχιάς, ώστε να αντικατοπτρίζει την αύξηση του εισιτηρίου, την στιγμή που τα έργα καθυστερούν και δεν εφαρμόζονται βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες πολιτικές για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και την αποθάρρυνση της χρήσης του αυτοκινήτου...
Πηγή Εφημ. Έθνος 19.11.08: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8400&pubid=1880788#


Last edited by Squirrel on Wed Nov 19, 2008 8:47 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 10:18 pm    Post subject: Τιμολογιακή πολιτική μέσων σταθερής τροχιάς προς Αεροδρόμιο Reply with quote

Για να ταξιδέψει κάποιος π.χ. από Κορωπί προς Αεροδρόμιο το κανονικό εισιτήριο κοστίζει 4 Ευρώ και δικαιούται να χρησιμοποιήσει είτε μετρό είτε προαστιακό. Το εισιτήριο από Πλακεντίας μέχρι Κορωπί κοστίζει μόλις 80 λεπτά και δικαιούται και πάλι να χρησιμοποιήσει μετρό ή προαστιακό. Για να μεταβεί όμως κάποιος από Πλακεντίας προς Αεροδρόμιο δεν θα πληρώσει 4 + 0,80 = 4,80 Ε αλλά 6 ολόκληρα Ε και μάλιστα με δικαίωμα χρήσης μόνο προαστιακού ή μόνο μετρό, δηλαδή αν χάσω π.χ. το μετρό και έχω (κούφια η ώρα) εισιτήριο του μετρό για το Αεροδρόμιο:
1) θα έχω πληρώσει 6,00 - 4,80 = 1,20 Ε παραπάνω
2) Θα πρέπει να περιμένω μισή ώρα για να έρθει ο επόμενος συρμός του μετρό, αφού δεν δικαιούμαι να ταξιδέψω με προαστιακό που διέρχεται κάθε 15 min.
3) Η διαδρομή με το Μετρό Πλακεντίας-Αεροδρόμιο διανύεται σε 22 min (με Προαστιακό διανύεται σε 14 min)

Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
1) Γιατί το Μετρό διανύει την ίδια απόσταση με 10 min καθυστέρηση, τη στιγμή που το 2003-2004 η τότε κυβέρνηση προεκλογικά εξήγγελλε με ενθουσιασμό ότι το μετρό θα φθάνει από το Σύνταγμα στο Αεροδρόμιο σε μόλις 27 min, δηλαδή Πλακεντίας-Αεροδρόμιο 12 min;
2) Γιατί αν έχω εισιτήριο του μετρό από Πλακεντίας δεν μού δίνεται η δυνατότητα να ταξιδέψω, αν έχω χάσει το μετρό για το Αεροδρόμιο, να πάρω τον επόμενο συρμό του προαστιακού, ενώ οι επιβάτες από Κορωπί δικαιούνται να πάρουν όποιο μέσο θέλουν (δεν έχουμε όλοι οι πολίτες ίσα δικαιώματα;)
3) Γιατί για να ταξιδέψω από Πλακεντίας προς Αεροδρόμιο χωρίς να αλλάξω συρμό οφείλω να πληρώσω 1,20 Ε παραπάνω, τη στιγμή που αντίστοιχης ποιότητας διαδρομή στη Βιέννη κοστίζει μόλις 3,00;
4) Τελικά υπό αυτές τις συνθήκες λειτουργίας σε τι υπερτερεί το μετρό του προαστιακού;
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 652

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 3:58 am    Post subject: Re: Τιμολογιακή πολιτική μέσων σταθερής τροχιάς προς Αεροδρό Reply with quote

Τα εισιτήρια μετρό και προαστιακού έχουν γίνει κοινά για το αεροδρόμιο από όλους τους σταθμούς εδώ και αρκετό καιρό(σίγουρα 4μηνο) οπότε δεν έχεις το πρόβλημα που αναφέρεις. Αν χάσεις το ένα παίρνεις το άλλο.
Όσον αφορά τους χρόνους αυτό οφείλεται αποκλειστικά στα τρένα. Τα αεροδρομικά Rotem του μετρό είναι τρένα που προορίζονται και κατασκευάστηκαν για χρήση σε συστήματα μετρό κυρίως οπότε μπορούν να πιάσουν μέχρι 80-90km/h ενώ τα Desiro EMU του προαστιακού είναι καθαροαιμα προαστιακά τρένα που πάνε με 120km/h (μπορούν να πάνε και γύρω στα 160).
Για την τιμή του εισιτηρίου σίγουρα μπορείς να γκρινιάζεις αλλά υπάρχουν συμβάσεις με το αεροδρόμιο και δεν κατεβαίνει η τιμή. Επίσης, δεν ξέρω για την Βιέννη, αλλά είναι συνηθες στις περισσότερες ευρωπαικές πόλεις το εισιτήριο για το αερδρόμιο να είναι πανάκριβο και αρκετά ακριβότερο από το δικό μας.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 11:28 am    Post subject: Re: Τιμολογιακή πολιτική μέσων σταθερής τροχιάς προς Αεροδρό Reply with quote

Alius wrote:
Squirrel wrote:
Αυτό δεν αποτελεί παράδειγμα αυταρχικής συμπεριφοράς;


Και τι τους νοιάζει αυτούς, φίλε Squirrel; Αυτοί, μήνας μπαίνει - μήνας βγαίνει τα λεφτάκια τους τα παίρνουν! Λεφτάκια τα οποία έχουν βγει από την τσέπη των υπολοίπων για να μπουν στη δική τους! Κι εγώ, φυσικά, για να κάνω μια απόσταση 10 χιλιομέτρων θα χρειαστώ 1,5 ώρα, όπως πριν από ένα μήνα...

Αιώνιοι βολεμένοι... Χώρα του βολέματος...

Ε, φυσικά, περιμένουν διαφορετική αντιμετώπιση τα Λαλιωτό-παιδα και τα Βερελό-παιδα !
Όταν δείτε όμως ότι η μίνιμουμ αμοιβή στην ΑΜΕΛ είναι 1,200 ευρώ και κάποιοι φτάνουν και τα 2 χιλιάρικα, και όλα αυτά για υπαλλήλους 8 ετών, καταλαβαίνετε ότι τα άτομα απλά έχουν χάσει την μπάλα ...
Φυσικά λύση υπάρχει, καθότι οι ΑΜΕΛάροι είναι με συμβάσεις αορίστου χρόνου, αλλά άντε να βρεί τα balls κάποιος υπουργός για να το κάνει.

andreaskm wrote:

Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
1) Γιατί το Μετρό διανύει την ίδια απόσταση με 10 min καθυστέρηση, τη στιγμή που το 2003-2004 η τότε κυβέρνηση προεκλογικά εξήγγελλε με ενθουσιασμό ότι το μετρό θα φθάνει από το Σύνταγμα στο Αεροδρόμιο σε μόλις 27 min, δηλαδή Πλακεντίας-Αεροδρόμιο 12 min;
2) Γιατί αν έχω εισιτήριο του μετρό από Πλακεντίας δεν μού δίνεται η δυνατότητα να ταξιδέψω, αν έχω χάσει το μετρό για το Αεροδρόμιο, να πάρω τον επόμενο συρμό του προαστιακού, ενώ οι επιβάτες από Κορωπί δικαιούνται να πάρουν όποιο μέσο θέλουν (δεν έχουμε όλοι οι πολίτες ίσα δικαιώματαWink
3) Γιατί για να ταξιδέψω από Πλακεντίας προς Αεροδρόμιο χωρίς να αλλάξω συρμό οφείλω να πληρώσω 1,20 Ε παραπάνω, τη στιγμή που αντίστοιχης ποιότητας διαδρομή στη Βιέννη κοστίζει μόλις 3,00;
4) Τελικά υπό αυτές τις συνθήκες λειτουργίας σε τι υπερτερεί το μετρό του προαστιακού;

Τα κοστολογικά δεν τα κατέχω (έχω καιρό να κατέβω Ελλάδα), γι' αυτό θα απαντήσω στα 1 και 4.
Τα Desiro του ΟΣΕ πηγαίνουν στην γραμμή του αεροδρομίου με 160.
Φυσικά οι ΟΣΕτζήδες μηχανοδηγοί (ως κλασσικοί κάγκουρες) τα πάνε και παραπάνω, και έχουν αναφερθεί (και εγώ προσωπικά το έχω δει) ακόμα και 180 για μικρό χρονικό διάστημα.
Απ' την άλλη τα τραίνα του Μετρό (Rotem) πηγαίνουν με 100-120 (αυτές οι ταχύτητες ζητήθησαν απ' την Hanwa-Rotem).
Στο 4 η απάντηση είναι προφανής.
Το Μετρό πηγαίνει μέχρι Σύνταγμα και γι' αυτό δεν πρόκειται να ξεμείνει ποτέ από πελατεία ... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 5:06 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=74762756

Quote:
«Δεν φταίμε εμείς για την αναστάτωση και δεν θέλουμε να ταλαιπωρούμε το επιβατικό κοινό που θα πρέπει να γνωρίζει πως την ευθύνη έχουν η διοίκηση της εταιρείας και η κυβέρνηση» λέει στην «Ε» ο Παν. Ψιρούκης, πρόεδρος του σωματείου των ηλεκτροδηγών (ΣΗΑΜ).


Δηλαδή αν τώρα που δεν θέλουν να μας ταλαιπωρήσουν μας κάνουν τέτοια καψόνια, τι θα συνέβαινε αν ήθελαν όντως να μας ταλαιπωρήσουν; θα μας δέρνανε; Evil or Very Mad

Ντροπή ρεεεεε,....

Τεσπα, από του χρόνου έχουμε παραδόσεις σταθμών και επεκτάσεων. Όλα καλά και άγια, το πείσμα του Αγιοπαρασκευιώτη Σαρακατσάνου να μην είχαμε για το σταθμό της Αγίας Παρασκευής ένεκα πενήντα δυστρόπων σε σύνολο δεκάδων χιλιάδων κατοίκων της περιοχής, και να έμενε ανοικτή η γραμμή 3 προς αεροδρόμιο, όλα θα ήταν καλύτερα...
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή, αν από το Αεροδρόμιο θέλω να πάω Σύνταγμα και μόλις έχω χάσει το συρμό του Μετρό δεν συμφέρει να πάρω Προαστιακό και θα πρέπει να περιμένω άλλη μισή ώρα για να πάρω το επόμενο Μετρό;
Προτιμώ να πάρω Προαστιακό και να αλλάξω στην Πλακεντίας που έχει πιο τακτικά δρομολόγια μετρό (6-10 min).
Όποτε πήρα μετρό για το Αεροδρόμιο τό έχω μετανιώσει, γι' αυτό πλέον χρησιμοποιώ μόνο προαστιακό. Μετρό συμφέρει να πάρεις από το Αεροδρόμιο μόνο αν π.χ. πηγαίνεις κέντρο και φεύγει τη στιγμή που φθάνεις στο σταθμό για επιβίβαση, αλλιώς αν πηγαίνεις σε σταθμό της κεντρικής ή βόρειας ζώνης (ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ) συμφέρει μάλλον ο Προαστιακός.
Επίσης πρέπει να παρατηρήσω ότι τις ώρες αιχμής το μετρό του Αεροδρομίου σπανίως φθάνει στην ώρα του στους σταθμούς με αποτέλεσμα να καθυστερεί ακόμα και 5 min στους σταθμούς του Προαστιακού. Έτσι, για παράδειγμα, ενώ είναι προγραμματισμένο να διλεθει από το Σταθμό Κορωπί προς Αεροδρόμιο στις ΧΧ:31, διέρχεται ενίοτε :35. Το επόμενο δρομολόγιο του προαστιακού είναι στις ΧΧ:38. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα Desiro, καθώς πηγαίνουν με 160, στο τμήμα Κάντζα - Κορωπί, πολύ δε περισσότερο στο τμήμα Κορωπί - Αεροδρόμιο να βρίσκουν πορτοκαλί και κόκκινους σηματοδότες τη συγκεκριμένη ώρα, γεγονός που εξαναγκάζει σε επιβράδυνση, υποβαθμίζοντας την ποιότητα του συγκεκριμένου δρομολογίου.
Ίσως χρειάζεται τροποποίηση στη σειρά διέλευσης αυτών των δρομολογίων:
Πρώτα ο γρήγορος Προαστιακός και μετά το αργό μετρό.
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 7:48 pm    Post subject: Re: Τιμολογιακή πολιτική μέσων σταθερής τροχιάς προς Αεροδρό Reply with quote

ariskop wrote:

Για την τιμή του εισιτηρίου σίγουρα μπορείς να γκρινιάζεις αλλά υπάρχουν συμβάσεις με το αεροδρόμιο και δεν κατεβαίνει η τιμή. Επίσης, δεν ξέρω για την Βιέννη, αλλά είναι συνηθες στις περισσότερες ευρωπαικές πόλεις το εισιτήριο για το αερδρόμιο να είναι πανάκριβο και αρκετά ακριβότερο από το δικό μας.


Nα ρωτήσω λίγο τι συμβάσεις είναι αυτές που υπάρχουν με το αεροδρόμιο και δεν κατεβαίνει η τιμή;
Δε νομίζω πως τον ΔΑΑ τον συμφέρουν ακριβά ΜΜΜ προς και από αυτόν.
Εκτος βέβαια και αν θες να πεις κάτι άλλο.

Έχω βαρεθεί για οτιδήποτε συμβαίνει σχετικό με το αεροδρόμιο, απο την ΟΑ, την Αιγαίου, την Αττκή Οδό, τον τουρισμό μας, τα ΜΜΜ, και χίλια δυο άλλα, για όλα να μας φταίει ο ΔΑΑ και οι συμβάσεις του Evil or Very Mad .
Έλεος πιά!
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 652

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 8:31 pm    Post subject: Reply with quote

andreaskm wrote:
Δηλαδή, αν από το Αεροδρόμιο θέλω να πάω Σύνταγμα και μόλις έχω χάσει το συρμό του Μετρό δεν συμφέρει να πάρω Προαστιακό και θα πρέπει να περιμένω άλλη μισή ώρα για να πάρω το επόμενο Μετρό;
Προτιμώ να πάρω Προαστιακό και να αλλάξω στην Πλακεντίας που έχει πιο τακτικά δρομολόγια μετρό (6-10 min).

Αυτό ακριβώς σου λέω. Το εισιτήριο εδώ και καιρό είναι κοινό. Οπότε αν χάσεις το Μετρό παίρνεις με το ΙΔΙΟ εισιτήριο το επόμενο τρένο του Προαστικού που φέυγει σε κανα 10 λεπτο και αλλάξεις Πλακεντίας

Όσον αφορά τις συμβάσεις με το αεροδρόμιο δεν ξέρω προσωπικά αν σίγουρα υφίστανται ή είναι ψιλομύθος. Πάντως είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχει αναφερθεί και ως δικαιολογία και από επίσημα χείλη.
Πάντως το αεροδρόμιο το συμφέρει να έχει ακριβό δρομολόγιο το ΜΜΜ καθώς δεν επηρεάζεται η κινησή του από την τιμή του ΜΜΜ. όποιος είναι να πετάξει θα πετάξει. Ενώ από την άλλη τα παράπλευρα έσοδα του από parking, ταξί κτλ. είναι σε άμεση συνάρτηση με την τιμή του εισιτηρίου. Και δεν χρειάζεται να βρίζουμε το ΔΑΑ καθώς αυτό είναι διεθνής πρακτική.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 7 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr