stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ) 2
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 6:51 pm    Post subject: Reply with quote

παντως για αν επανελθω στο θεμα της νυχτερινης λειτουργειασ των ΜΜΜ σκεφτητεαι οτι ισως καποιοι μεθυσμενοι δεν θα χρησιμοποιουσαν αυτοκινητο αν ξερουν οτι υπαρχει νυχτερινη λειτουρτγεια με οτι αυτο συνεπαγεται με την ασφαλεια των πολιτων απο τη μεθη των οδηγων
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 12:47 am    Post subject: Reply with quote

Δευτερα και Τριτη θα κυκλοφορησουν τα εξης δρομολογια του προαστιακου
Νεραντζιωτισσα - Αεροδρομιο
9:38 - 13:41 & 17:23 - 20:38
Αεροδρομιο - Νεραντζιωτισσα
9:12 - 13:26 & 17:16 - 20:26
Πειραιας - Κηφισιας ΔΕΝ θα λειτουργει
Πειραιας - Κιατο
8:38 & 16:38

Κιατο - Πειραιας
11:14 & 19:14

Την Τεταρτη ΔΕΝ θα λειτουργει τιποτα εκτος απο τα:

Πειραιας - Κιατο
11:38

Κιατο - Πειραιας
19:14
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:00 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά, η επίσημη πρώτη της πιλοτικής επέκτασης του μετρό δεν τα πήγε και τόσο καλά... Μόνο λίγα περισσότερα από 5.000 άτομα το χρησιμοποίησαν το πρώτο διήμερο (Μετρό & ΗΣΑΠ). Σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα απαιτείται πολύ μεγαλύτερος αριθμός χρηστών για να δικαιολογηθεί μονιμοποίηση του μέτρου. Surprised

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=872218&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 4:57 pm    Post subject: Reply with quote

35000 στο μετρο μεσα σε 2 ωρες που θα χωρεσουν εφοσον εχει δρομολογια ανα τεταρτο.
Τα μεσα μμμ μαζικης θα λειτουργησαν ως εξης μεθαυριο
μετρο-ηλεκτρικος μονο 10-16
τα τρολει ΔΕΝ θα λειτουργουν μονο 11-16
λεωφορεια,τραμ,οσε,αεροπλανα,πλοια 24ωρη απεργια
Στον οσε και προαστιακο θα κυκλοφορησουν οι εξης αμαξοστοιχιες
Ε500, Ε501 στην γραμμή Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Αθηνών
604, 613 στην γραμμή Θεσσαλονίκης - Δικαίων - Θεσσαλονίκης
741, 765, 766, 746 στην γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας - Κοζάνης -
Θεσσαλονίκης
Στην γραμμή Πειραιά - Κιάτου - Πάτρας - Καλαμάτας - Κιάτου- Πειραιά οι
αμαξοστοιχίες 4324/302 και 305/4357.


Last edited by kounoupis on Wed Feb 13, 2008 3:57 am; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
saturn
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2004
Posts: 90

PostPosted: Tue Feb 12, 2008 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Οι μετρήσεις για τη νέα γραμμή του μετρό συνεχίζονται στην πλατεία Γαρδένιας στου Ζωγράφου. Ξέρουμε πότε θα αρχήσει η κατασκευή αυτής της γραμμής;
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2275
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 2:02 am    Post subject: Reply with quote

Κάτσε πρώτα να βρεθεί η χρηματοδότηση και βλέπουμε... 2 δισ (και) είναι αυτά.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 3:52 am    Post subject: Reply with quote

Ώρες λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ κατά την απεργία της ΓΣΕΕ της 13/2/2008
Λόγω συμμετοχής των εργαζομένων στην 24-ωρη απεργία της Τετάρτης, 13 Φεβρουαρίου 2008, το ΜΕΤΡΟ θα λειτουργήσει μόνο τις ώρες 10:00 – 15:40.

Δεν θα εκτελεστούν δρομολόγια προς και από το Αεροδρόμιο και τους σταθμούς Παιανία, Παλλήνη-Καντζα και Κορωπί.

Οι ώρες αναχώρησης των τελευταίων συρμών από τους τερματικούς σταθμούς θα είναι:


Από Δουκίσσης Πλακεντίας: 15:20
Από Άγιο Αντώνιο, Άγιο Δημήτριο-Αλ.Παναγούλη, Αιγάλεω: 15:30
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Τα ταξι σημερα βγαλανε ολο το μηνα...
Back to top
View user's profile Send private message
Vas
New Member
New Member


Joined: 17 Mar 2006
Posts: 14

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 4:42 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι αστεία τα νούμερα που έχουν θέσει ως όριο λειτουργίας!
Για μετρό 32.000 και για ΗΣΑΠ 27.000 για 2 ώρες. Είμαι σίγουρος ότι όλη την Κυριακή δεν κυκλοφορεί τόσος κόσμος. Θα κόψουν και τις Κυριακές??

Έχω πάντως την εντύπωση ότι κρύβουν και εισιτήρια για να αποδείξουν ότι κυκλοφορούν λίγοι...
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2275
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Για μισό λεπτάκι...

Τα μεταμεσονύκτια δρομολόγια του Μετρό είναι με χρονοαπόσταση 15 λεπτών. Αρα σε κάθε κατεύθυνση κυκλοφορούν συνολικά εκείνο το δύωρο 8 συρμοί. Δύο γραμμές με δύο κατευθύνσεις η καθεμία, μας κάνουν 4. Και 4 επί 8 μας κάνει 32. Συνεπώς σε όλο το δίκτυο του Μετρό εκείνο το δύωρο κυκλοφορούν 32 συρμοί. Αρα, αυτό που συνάγεται είναι πως πρέπει να μεταφέρουν... 1.000 άτομα ο καθένας, προκειμένου να πιάσουμε το όριο των 32.000!!!

Αρκεί βέβαια να σημειώσουμε ότι η συνολική χωρητικότητα των συρμών του Μετρό, 1ης & 2ης γενιάς, είναι 1.030 και 1.062 επιβάτες αντίστοιχα!

Τρία πράγματα λοιπόν μπορεί να συμβαίνουν:
- Κάποιο λάθος έχω κάνει στον ανωτέρω συλλογισμό μου
- Κάποιο λάθος έκανε ο Vas με το νούμερο που μας έδωσε πιο πάνω (ίσως αναφέρεται στη συνολική επιπλέον μεταφορική ικανότητα λόγω της διεύρυνσης του ωραρίου και όχι στο όριο που θα κρίνει τη συνέχιση ή μη του μέτρου)
- Κάποιοι μας περνούν για χαχόλους.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 8:37 pm    Post subject: Reply with quote

@ Admin: Λογικά το δεύτερο ισχύει. Μέσα σε 2 ώρες 35.000 κόσμο χλωμό μου φαίνεται. Στο Λονδίνο είμαστε; Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nikolis_Efentis
New Member
New Member


Joined: 27 Oct 2005
Posts: 61
Location: athens - toronto - paris

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 9:16 pm    Post subject: Reply with quote

saturn wrote:
Οι μετρήσεις για τη νέα γραμμή του μετρό συνεχίζονται στην πλατεία Γαρδένιας στου Ζωγράφου. Ξέρουμε πότε θα αρχήσει η κατασκευή αυτής της γραμμής;


η ελευθεροτυπία της σε άρθρο της την κυριακή που μας πέρασε επανέλαβε τα περί χρηματοδότησης με τα έσοδα της αττικής οδού όταν αυτή περάσει στο ελληνικό δημόσιο

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=10.02.2008,id=88273784

τώρα αν γίνονται ενέργειες προς αυτήν την κατάσταση ή είναι απλώς ασκήσεις επί χάρτου για να 'χουμε και κάτι να λέμε ό καιρός μόνο θα δείξει Smile πάντως είναι θετικό ότι γινονται ήδη οι μετρήσεις

σχετικά τώρα με το επιμηκυμένο ωράριο του ηλεκτρικού/μετρό, διάβασα το εξής ανεκδιήγητο .... αν η προσέλευση δεν είναι η αναμενόμενη σε όλους τους σταθμούς θα κρατήσουν ανοιχτούς μόνο τους κεντρικούς (σύνταγμα, μοναστηράκι, βοτανικό) και κάποιους επιλεγμένους!! λες και όλοι οι επιβάτες μένουν κοντά στους τερματικούς σταθμούς ή στους "επιλεγμένους" Rolling Eyes ....να απαξιώσουν το μέτρο μια ώρα αρχύτερα .δλδ.. θα θελα να ξερα αν αυτές τις παλαβομάρες τις λένε επίσημα χείλη ή τις γράφουν οι δημιοσιογράφοι για να γεμίσουν τη στήλη τους

http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%EC%E5%F4%F1%FC&a=&id=77733288
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 10:39 pm    Post subject: Reply with quote

Άσχετο, αλλά αυτοί που κυκλοφορούν με μηνιαίες κάρτες πως μετριούνται;

Πάντως 2 φορές που κατέβηκα Αθήνα μια στους Ολυμπιακούς και μια στην Eurovision πραγματικά χάρηκα που στις 2-3 το βράδυ μπορούσα να κυκλοφορώ στην πόλη με το μετρό-ΗΣΑΠ.
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Thu Feb 14, 2008 12:31 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ωστόσο, το «δείγμα» αυτό δεν αρκεί για τη διατήρηση του μέτρου. Όπως εκτιμούν οι διοικήσεις των εταιρειών Αττικό Μετρό Λειτουργία (ΑΜΕΛ) και ΗΣΑΠ, για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει στο δίωρο της παραπάνω λειτουργίας, με το Μετρό να μετακινούνται τουλάχιστον 35.000 επιβάτες και με τον Ηλεκτρικό περίπου 27.000


Αυτά λέει το άρθρο του in.gr που είχα παραθέσει πριν από λίγες μέρες. Άρα, ή μάς περνάνε για ηλίθιους ή το in.gr έχει κάνει λάθος!!! Χμμμμμμ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu Feb 14, 2008 1:49 am    Post subject: Reply with quote

Καλά δουλευόμαστε? Είναι ωραίο πως τα αλλάζουν οι εργατοπατέρες μας όταν είναι να κάθονται. Όταν η Ολυμπιακή μπαίνει μέσα δεκάδες δις τον χρόνο, φωνάζουν ότι είναι απαράδεκτο να απολυθούν άνθρωποι, έστω και αν είναι ζημιογόνως η παρουσία τους για την επιχείρηση. Όταν το Μετρό μπαίνει μέσα 700εκατ. τον χρόνο, τότε τους πιάνει η ψυχούλα τους. Ας πούνε ότι θέλουν σαν δικαιολογία, αλλά όχι για την βιωσιμότητα του εγχειρήματος. Οτιδήποτε είναι δημόσιο σε αυτόν τον τόπο υπολειτουργεί και το χρυσοπληρώνουμε. Τι τους χαλάει να μπει και το Μετρό σε αυτό το κλαμπ? Τόσο πολύ θα τους στεναχωρήσει?
Back to top
View user's profile Send private message
Droulas13
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jul 2004
Posts: 79
Location: Keira Knightley RULEZ

PostPosted: Thu Feb 14, 2008 3:19 am    Post subject: Reply with quote

Εκτος και αν εκανε λαθος το in.gr και εννουσε και για τις 2 μερες και οχι την καθε μερα ξεχωριστα 32 και 27 χιλιαδεσ αντιστοιχα.
Back to top
View user's profile Send private message
Vas
New Member
New Member


Joined: 17 Mar 2006
Posts: 14

PostPosted: Thu Feb 14, 2008 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά και στο in.gr και στα ΝΕΑ γράφουν το ίδιο.
Ιδού:
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20080211&nid=7439342&sn=&spid=876

http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20080211&nid=7439395&sn=&spid=876
Back to top
View user's profile Send private message
saturn
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2004
Posts: 90

PostPosted: Thu Feb 14, 2008 2:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεκίνησαν οι πρώτες διερευνητικές γεωτρήσεις για την τέταρτη νέα γραμμή του Μετρό που θα συνδέει το Άλσος Βεΐκου, θα περνάει από το Παγκράτι και την Καισαριανή και θα καταλήγει στην Κηφισιά.

Οι γεωλόγοι προσπαθούν να χαρτογραφήσουν το υπέδαφος από τις περιοχές που θα περάσει το μετρό ώστε να γίνει η καλύτερη δυνατή χάραξη.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς είχε αποδεκτεί την πρόταση της εταιρείας "Αττικό Μετρό" να χρηματοδοτηθεί η νέα γραμμή με την τιτλοποίηση των εσόδων που θα έχει η Πολιτεία από τα έσοδα που θα λαμβάνει από την Αττική οδό.

http://www.skai.gr/master_story.php?id=73599
Back to top
View user's profile Send private message
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Thu Feb 14, 2008 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Εστιάζω σε αυτά που μου φάνηκαν πιο ενδιαφέροντα:

Quote:
...Οι Αθηναίοι που μετακινήθηκαν στο διάστημα από τις 12 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 2 τα ξημερώματα και με τα δύο μέσα- Παρασκευή και Σάββατο- ανήλθαν συνολικά σε περίπου 5.300 κι ήταν στη συντριπτική πλειονότητά τους νεολαίοι που είχαν βγει για να διασκεδάσουν…
...για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει στο δίωρο της παραπάνω λειτουργίας, με το Μετρό να μετακινούνται τουλάχιστον 35.000 επιβάτες και με τον Ηλεκτρικό περίπου 27.000. Συγκεκριμένα, η νυχτερινή λειτουργία του Μετρό και του Ηλεκτρικού θα επιβαρύνει συνολικά το λειτουργικό κόστος τους κατά 500.000 ευρώ τον μήνα.
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20080211&nid=7439395&sn=&spid=876

Το έξτρα κόστος λειτουργίας λεει είναι 500.000 ευρώ το μήνα. Άρα αν πούμε ότι κάθε μήνας έχει 4 ΣΚ = 8 μέρες λειτουργίας, που σημαίνει 62.500 ευρώ ημερησίως. Και λεει χρειάζονται 62.000 επιβάτες ημερησίως που ισοδυναμεί με 77.000 εισιτήρια των 0.80 ευρώ ημερησίως. It doesn’t make sense. Εκτός αν τα υπολογίζουν με εισιτήριο 1 ευρώ που μάλλον θα γίνει από 01/01/2009, οπότε θα ταιριάζουν τα νούμερα...

Quote:
...Θεωρητικά το μετρό θα έπρεπε να μεταφέρει κάθε ώρα γύρω στους 12.000 επιβάτες ανά κατεύθυνση προκειμένου να καλύψει το πρόσθετο κόστος, ωστόσο όλοι οι εμπλεκόμενοι αναγνωρίζουν πως με τα σημερινά δεδομένα ο αριθμός αυτός είναι υπερβολικός. Παράλληλα, η ανάλυση των αρμοδίων υπηρεσιών δεν λαμβάνει υπόψη της το λεγόμενο «κοινωνικό κόστος» που προκύπτει από το μποτιλιάρισμα και τα τροχαία ατυχήματα και γι' αυτό το λόγο συνιστάται από όλες τις πλευρές προσεκτική ανάλυση των οικονομικών μεγεθών…
http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%EC%E5%F4%F1%FC&a=&id=77733288

Δεν το κατάλαβα αυτό! Εννοεί ότι 12000 x 2 κατευθύνσεις = 24000 επιβάτες και στις δύο κατευθύνσεις
και 24000 x 2 ώρες = 48000 επιβάτες κάθε δίωρο έξτρα λειτουργίας ΜΟΝΟ για το Μετρό ??? Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
acaliptos
New Member
New Member


Joined: 05 Oct 2006
Posts: 16
Location: athens

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 6:03 pm    Post subject: Reply with quote

έκανα ερώτηση στο blog του υπουργού μεταφορών για αυτο το θεμα τις μετακίνησης τουλάχιστον 35.000 επιβάτων με το Μετρο και με τον Ηλεκτρικό περίπου 27.000.
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Fri Feb 22, 2008 5:48 pm    Post subject: Reply with quote

Τα συγχαρητήριά μου στον μητροπολίτη. Ένα γηροκομείο, πολλά κολλημένα μυαλά και ένα βουνό ανοησίες κόβουν την επέκταση του μετρό κατά 800 μέτρα και οριοθετούν το τέλος της γραμμής 3 στο Δημοτικό Θέατρο. Ευαγγελίστρια ... καπούτ, μας τελείωσε.

Αναλυτικότερα εδώ:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=66502888

Κρίμα, γιατί είχα μια ελπίδα ότι θα βρεθεί άλλο σημείο για το σταθμό, πέριξ του γηροκομείου...
Back to top
View user's profile Send private message
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Mon Feb 25, 2008 10:20 am    Post subject: Reply with quote

Φωτογραφία από το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ στον Πειραιά. Τράβηξα τη φωτογραφία το βράδυ του Σαββάτου από την πεζογέφυρα που οδηγεί στο λιμάνι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Feb 25, 2008 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Θελω να μου περιγραψει καποιος για το ατυχημα του ΗΣΑΠ.
Δεν ειχα μαθει τιποτα Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Mon Feb 25, 2008 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ο συρμός του ΗΣΑΠ φαίνεται στη φωτογραφία βρισκόταν στις εγκαταστάσεις πλυντηρίων που βρίσκονται στο πλαι του σταθμού ΗΣΑΠ του Πειραιά όπως φαίνεται στη φωτο από το Live Maps. Ο συρμός ήταν σταθμευμένος όπως οι συρμοί που φαίνονται στη φωτό στη θέση με τον κόκκινο κύκλο. Εγώ τράβηξα την παραπάνω φωτογραφία από τη θέση με τον μικρό πράσινο κύκλο.

Οι πληροφορίες των ΜΜΕ και οι φήμες λένε ότι κάποια καθαρίστρια από λάθος έλυσε το φρένο του συρμού με αποτέλεσμα αυτός να γκρεμίσει τον τοίχο που οδηγεί προς τη θάλασσα και να καταπλακώσει (=σκοτώσει) αλλοδαπό που βρισκόταν εκεί. Επίσης τραυματίστηκαν άλλοι καθαριστές που βρίσκονταν μέσα στον συρμό. Άκουσα και στις ειδήσεις (νομίζω στο ΣΚΑΙ) ότι το ίδιο ατύχημα είχε συμβεί και το 1974 και γι' αυτό το λόγο είχαν επανακατασκευάσει τον τοίχο με «μπετόν αρμέ και σιδερόβεργες» όπως είπε ο μικρός θεούλης δημοσιογράφος (άκου μπετόν αρμέ και σιδερόβεργες...-προφανώς το είπε όπως του το είπαν)

Δες κι εδώ:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=528416
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Feb 25, 2008 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

Κατατοπιστικο post !!
Ευχαριστω.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 2 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr