stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Sat Dec 20, 2008 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Νεοι προορισμοι απο την Aegean.Βαρκελωνη,Βερολινο,Βιεννη,Βρυξελλες,Βενετια.Λογικα δεν νομιζω να προστεθουν και αλλες πτησεις εξωτερικου.Ηδη εχουν καλυψει τους σημαντικοτερους προορισμους και επιπλεον περιμενουν αλλα 10 αεροπλανα Α320/321, τα οποια χρειαζονται για να καλυψουν αυτες τις αναγκες. Παντως η εταιρια κανει πολυ καλη προωθηση των νεων πτησεων εξωτερικου στις επαρχειακες πολεις που εξυπηρετουνται απο δρομολογια της.Για το Λονδινο υπηρχε ενα διοροφο λεωφορειο που ενημερωνε σε διαφορες πολεις για της πτησεις
http://www.aegeanair.com/news.aspx?newsItem=154
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sat Dec 20, 2008 2:51 pm    Post subject: Reply with quote

Πάρα πολύ καλά νέα! Το θέμα είναι, μιλάμε για απευθείας ή για code-share πτήσεις; Αν είναι απευθείας, χαράς ευαγγέλια για την Aegean, αλλά και για τους Έλληνες που έπρεπε να κάνουν αλχημείες για να βρουν καλές πτήσεις σε βολικές ώρες για δημοφιλείς προορισμούς, κι αυτές μέσω τρίτων χωρών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat Dec 20, 2008 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

Για Βαρκελόνη πάντως είναι code shared μέσω Μονάχου..Αλλά και πάλι είναι πολύ καλά νέα..Όσες περισσότερες επιλογές τόσο καλύτερο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sun Dec 21, 2008 9:10 pm    Post subject: Reply with quote

H έξοδος - αναστροφή του αεροδρομίου για όσους φεύγουν από αυτό με κατεύθυνση την Αθήνα (η γνωστή με τις φωτεινές σημάνσεις και τα "μάτια της γάτας"), είναι κλειστή. Δεν πρόλαβα να δω, αν γίνεται διαπλάτυνση και επαναχάραξη, ή αν καταργείται εντελώς. Μου φάνηκε ότι ισχύει το δεύτερο.
Έτσι, όσοι φεύγουν για Αθήνα προχωράνε ευθεία για 1000-1200 μέτρα προς το εσωτερικό της τεχνικής βάσης, και κάνουν αναστροφή σε άλλο σημείο στο οποίο βρίσκεται τελειωμένο το εκθεσιακό - συνεδριακό κέντρο, το οποίο μου φάνηκε αρχιτεκτονικά ήπιο αλλά καθόλου άσχημο.
Ίσως να θέλουν να κάνουν τον κόσμο να περνάει από εκεί, ειδικά αν υπάρχουν έτοιμες και άλλες εμπορικές εγκαταστάσεις, τις οποίες όμως δεν είδα λόγω νύχτας.
Ξέρουμε κάτι περισσότερο; Πότε θα ανοίξει ας πούμε, ή αν υπάρχει καμμιά φωτο;;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Dec 22, 2008 12:29 am    Post subject: Reply with quote

Το εκθεσιακό κέντρο Metropolitan ανοίγει στις 8 Ιανουαρίου με τις τουριστικές εκθέσεις ''Τέχνημα & Παρουσίες.''
Το γνωρίζω πολύ καλά γιατί ο ίδιος είμαι εκθέτης.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Dec 22, 2008 2:40 am    Post subject: Reply with quote

mfotinakis wrote:
Για Βαρκελόνη πάντως είναι code shared μέσω Μονάχου..Αλλά και πάλι είναι πολύ καλά νέα..Όσες περισσότερες επιλογές τόσο καλύτερο.


code shared μέσω Μονάχου είναι τώρα με ανταπόκριση με πτήση της Lufthansa, όπως είναι και για άλλους προορισμούς στην Ευρώπη εξαιτίας αυτής της συνεργασίας. Αλλά από τα θερινά δρομολόγια του 2009 και μετά θα έχει απευθείας πτήση Αθήνα- Βαρκελώνη όπως και για τους υπόλοιπους προορισμούς(Βρυξέλλες, Βερολίνο, Βιέννη, Βενετία)

Καλύψανε όλους τους προορισμούς που ξεκινάνε με Β Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon Dec 22, 2008 8:03 am    Post subject: Reply with quote



Επειδή έχω καιρό να περάσω από το Ελ. Βεν, τελειώνει όντως το συνεδριακό κέντρο του αεροδρομίου; Μου κάνει εντύπωση γιατί ήξερα ότι και εκεί είχε γίνει προσφυγή από κατοίκους των Μεσογείων και δεν ήξερα αν και εκεί είχαν βρει υδροβιότοπους, κορμοράνους ή γκαστρωμένες χελώνες.

Και συγνώμη για την ειρωνεία μου αλλά τα έχω πάρει με τη συνήθεια ορισμένων να σταματάνε τα πάντα.

Αν το συνεδριακό κέντρο του αεροδρομίου του Ελληνικού λειτουργεί αυτό θα είναι καλό. Για όλους εκτός από τους ξυνισμένους συνασπισμένους αρνητιστές βέβαια που μισούν τα πάντα.
Back to top
View user's profile Send private message
Κωνσταντινούπολις
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 108
Location: Αθήνα-Ελλάς-

PostPosted: Mon Dec 22, 2008 2:46 pm    Post subject: Reply with quote

Η υπό κατασκευή σελίδα του εκθεσιακού

http://www.metropolitanexpo.gr/index.html

Απλά αδιάφορο (για να μήν πω μετριότατο).
Αφήστε που κάπου είχα διαβάσει ότι σχεδιάστηκε με τέτιο τρόπο ώστε να ταιριάζει με την γύρω αρχιτεκτονική σύνθεση του γειτονικού Ελ. Βελ!! Τώρα τι να πεις Rolling Eyes
Τέλος πάντων περιμένω τις πραγματικές εικόνες και βλέπουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon Dec 22, 2008 4:30 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και μούχει κοπεί η όρεξη με όλα αυτά τα λυπηρά που γίνονται, μπορεί να πάω κατά αεροδρόμιο καμιά μέρα...

Βέβαια εντελώς αδιάφορο αρχιτεκτονικά τι να λέμε τώρα...

Α, και για να μη ξεχνιόμαστε:

Με εκείνη την επέκταση του κυρίου αεροσταθμού που κατοχυρώθηκε κατά πως γράφτηκε στο αρχιτεκτονικό γραφείο του Μπομπώτη τι γίνεται;
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Dec 26, 2008 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Κωνσταντινούπολις wrote:
Η υπό κατασκευή σελίδα του εκθεσιακού

http://www.metropolitanexpo.gr/index.html

Απλά αδιάφορο (για να μήν πω μετριότατο).
Αφήστε που κάπου είχα διαβάσει ότι σχεδιάστηκε με τέτιο τρόπο ώστε να ταιριάζει με την γύρω αρχιτεκτονική σύνθεση του γειτονικού Ελ. Βελ!! Τώρα τι να πεις Rolling Eyes
.


έλεος! αυτό θα πει ειρωνεία της τύχης....να σου γίνετε πρόβλημα ένα ολοκαίνουριο αεροδρόμιο!

δε ξέρω αν πρέπει να κλάψω η να γελάσω... Laughing

(βεβαια όταν φτιάχτηκε το αεροδρόμιο αλλα ακούγαμε και αλλα λεγόντουσαν....τώρα ξεφούσκωσε μάλλον η χαρά και παρουσιάζονται αλλιώς)
Back to top
View user's profile Send private message
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Νε αεροπορική εταιρεία!!
AthensAirways το ονομα (λιγη πρωτοτυπια χαθηκε?).Απο που ξεπηδησε?Ειχατε ακουσει τίποτα?
Βάση εχει το Ελ.Βενιζελος και ξεκιναει πτησεις εσωτερικου με πρωτο προορισμο την Αλεξανδρουπολη.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=977682&lngDtrID=251

Μα καλα υπο τετοιες οικονομικες συνθηκες πως γινοναι τετοιες κινήσεις?πριν απο λίγο καιρο ειχαμε την Astra απο τη Θεσσαλονικη, για την οποία δεν έχω ξανακουσει τιποτα.Μονο ειχα δει ενα αεροσκαφος της σταθευμενο στο Βενιζελος...

Και η απορια μου:
Γιατι τοσες μικροτερες αεροπορικες (Athens,Astra,SkyExpress) και οχι μια μου να μπορει να σταθει στον ανταγωνισμο της Ολυμπιακης και της Aegean?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

dimetro wrote:

Και η απορια μου:
Γιατι τοσες μικροτερες αεροπορικες (Athens,Astra,SkyExpress) και οχι μια μου να μπορει να σταθει στον ανταγωνισμο της Ολυμπιακης και της Aegean?

"Λίγα τα λεφτά Άρη (dimetro)" !
Εν ολίγοις μικρή η αγορά για επιπλέον εταιρείες ...
Η Αθηναϊκές Αερογραμμές φέρνουν σε εταιρεία τσάρτερ.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Θα εκτελεί προγραμματισμένες πτήσεις όχι charter.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 11:31 pm    Post subject: Reply with quote

http://server.protothema.net/~sunday/downloads/204soma.pdf
Στις σελιδες 42-43 εχει περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με την καινουρια εταιρια και τον ιδρυτη της. Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι οσο παει ετσι η κατασταση με την Ολυμπιακη να παραπαιει, πολλες μικρες εταιριες, τοσο η Aegean θα μεγαλωνει. Ηδη εχει περιπου το μισο στις εγχωριες μεταφορες ολους τους σημαντικους Ευρωπαϊκους προορισμους και επενδυσεις σε εξελιξη
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 2:12 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι θα μπορούσε να εξελιχθεί η συγκεκριμένη δεδομένου οτι ξεκινάει με νέα αερσοκάφη σύντομα θα μπορούσε να μεγαλώσει τον στόλο της και να αναδειχθεί σε ανταγωνιστή της Aegean, άλλωστε και η Aegean κάπως έτσι ξεκίνησε με ενα μικρό στόλο αεροσκαφών.
Επίσης αν θυμάμαι καλά η Athens Airways συμετέχει και στον διαγωνισμό για την απόκτηση τόσο της Ολυμπιακής όσο και της τεχνικής της βάσης, γεγονός που απο μόνο του δίχνει ότι υπάρχουν κεφάλαια διαθέσιμα, και θέληση για εξέλιξη της εταιρείας.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Tue Feb 10, 2009 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχει καμία είδηση για το νέο αεροδρίμιο Ηρακλείου ? Είχανε πεί για δημοπράτηση τέλη 2009 και έτοιμο 2013. Επίσης με τη Κέρκυρα τι συζητιέται ? Θα γίνει επέκταση του υπάρχοντος ή κατασκευή καινούργιου. Το παρών πάντως ειδικά οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι άθλιες και δυσφημούν ένα τόσο ωραίο νησί που προσελκύει jet-set και έχει την παλιά πόλη μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Feb 25, 2009 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά:
vag1 wrote:
Τον Μάιο ο διαγωνισμός 1,2 δισ. ευρώ για το νέο αεροδρόμιο του Ηρακλείου
http://www.express.gr/news/finance/136605oz_20090225136605.php3

jackoharas wrote:
Το νέο διεθνές αεροδρόμιο Ηρακλείου Κρήτης στο Καστέλι, αναμένεται να είναι έτοιμο το 2014

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/24/1633602.htm

Engineer wrote:
Πολύ ωραίο το νέο αεροδρόμιο. Αλλά επειδή από τις ανακοινώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν γίνεται αντιληπτό, με την 133 ΣΜ τι θα γίνει? Θα εξακολυθήσει να επιχειρεί στον δικό της μικρό διάδρομο που υπάρχει σήμερα ή την ξεπουλήσαμε τελείως την Κύπρο και το νοτιοανατολικό Αιγαίο?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 1:07 am    Post subject: Reply with quote

Aπό Μεταφορά

plankton wrote:
το αεροδρομιο θα γινει με παραχωρηση οποτε το κρατος δεν δινει δεκαρα εκτος ισως για τις απαλλοτριωσεις. Παρολα αυτα ο αναδοχος δεν προκειται να βγαλει τα λεφτα του με την διαχειρηση μονο του αεροδρομιου. Ολη η υποθεση εχει να κανει με την εμπορικη περιοχη περιξ του αεροδρομιου που ειναι και αυτο που θα προσελκυσει τους μνηστηρες. Ειμαι σιγουρος οτι θα παιξουν και αλλες παροχες για να γινει πιο ελκυστικο οπως καζινα ξενοδοχεια κτλ κτλ. Γιατι μπορει το αεροδρομιο να ειναι δευτερο σε κινηση στην ελλαδα. πρωτο κατα τους καλοκαιρινους μηνες και πρωτο σε πτησεις τσαρτερ, αλλα απο νοεμβριο μεχρι μαρτη η κινηση ειναι αρκετα μειωμενη, κοινως βαρανε μυγες. Δεν αμφιβαλω οτι θα γινει (σιγουρα οχι μεχρι το 2014) και ειναι ευκαιρια για να συμπαρασυρει ενα σωρο αλλα πραγματα οπως οδικους αξονες και γιατι οχι τροχιοδρομο τυπου προαστιακου που θα συνδεει το αεροδρομιο με το ηρακλειο, αφου προκειται η περιοχη να μετατραπει σε εμπορικο κεντρο της κρητης μαλλον κερδη θα φερει σε οποιον το αναλαβει αρκει να το ζητησουν και οι τοπικες κοινωνιες. Δεν νομιζω οτι θα υπαρξει αλλη τοσο μεγαλη ευκαιρια στα επομενα 50 χρονια, δεν θα ειναι απλα ενας νεος αεροδιαδρομος, καινουργιοι γυαλιστεροι χωροι με googies και γρηγορη μικρογευματα, η ουσια ειναι στα εργα που θα το πλαισιωνουν. Αν θελουμε τραινο και το θελω οσο και εσεις, δεν θα μας ξαναδωθει αλλη ευκαιρια για να αποκτησουμε ενα εστω και σε μικρη κλιμακα. Ηδη εχει πεσει η ιδεα σε παλαιοτερη επισκεψη του κ. Σουφλια, απο καποιον τοπικο αρχοντα, δεν ξερω τι απεγινε μαλλον πρεπει να κανω μια μικρη ερευνα στο google.
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

Τι έγινε ρε παιδιά; Σφάζονται οι... μνηστήρες στην ποδιά της Ολυμπιακής ξαφνικά; Laughing Shocked Για να δούμε τις εξελίξεις...

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11379&subid=2&tag=8334&pubid=2570744
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Πριν από λίγο ανακοινώθηκε από κρατικούς αξιωματούχους ότι η Ολυμπιακή ανήκει πλέον στην MIG συμφερόντων Βγενόπουλου.

http://www.skai.gr/

Ευτυχώς , αν δεν κάνω κάποιο μεγάλο λάθος σχετικά με το ιδιοκτησιακό της Made In Greece, ο εθνικός αερομεταφορέας θα παραμείνει σε ελληνικά χέρια. Μετά τον ΟΤΕ, αν πουλιόταν σε ξένους και η ολυμπιακή , ε τότε τι να πω, θα πήγαινα μετανάστης στην Ιαπωνία μέχρι να πάρω υπηκότητα.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 2:20 am    Post subject: Reply with quote

Σιγουρα θετικη εξελιξη! Και κατεληξε σε εναν πραγματικο επιχηρηματικο κολοσσο. Το μoνο που μενει να δουμε ειναι οι αλλαγες που θα κανει και το πως θα μπορεσει να κουμανταρει τους καθε λογης τυχαιους που βρηκαν (πολιτικη) πορτα και μπηκαν στην Ολυμπιακη.

offtopic: Αν η κυβερνηση με κατι τυχαιους νομους δεν εμποδιζε τον Βγαινοπουλο να παρει ποσοστο μεγαλυτερο του 20 % στον ΟΤΕ δεν νομιζω οτι τωρα θα κατεληγε σε ξενα χερια
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 2:44 am    Post subject: Reply with quote

Αν κάποιοι από τους κοματόσκυλους επιθυμεί να συνεχίσει την συνηθισμένη δραστηριοποίηση του εντός της ολυμπιακής μάλλον θα συγκρουστεί με τη νέα διοίκηση. Γι'αυτό άλλωστε το σχέδιο προβλέπει τρεις διαφορετικές επιλογές για τους υφιστάμενους εργαζόμενους. Μένει να δούμε αν θα ισχύσουν στη πράξη.

1. Μετάταξη σε κάποια υπηρεσία του ευρύτερου δημ. τομέα.
2. Εθελούσια έξοδο . βλ. ΟΤΕ
3. Παραμονή στην νέα εταιρία.


==============


Ερώτηση για όσους ξέρουν ....

Η MIG σχετίζεται με την Aegean ; Αν ισχύει, να υποθέσουμε ότι συγχονεύονται οι δύο εταιρίες και το όνομα που υπερισχύει είναι της Ολυμπιακής ;

Μήπως ο ίδιος όμιλος είναι αυτός που κατέχει και τις μηνωϊκές γραμμές στη ναυτηλία ;
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 5:53 am    Post subject: Reply with quote

Η MIG (Marfin Investment Group) δεν είναι αυτό που ακριβώς θα λέγαμε ελληνική εταιρεία. Έλληνας είναι ο διαχειριστής (βλ.Βγενόπουλος) και τα στελέχη της στην χώρα μας αλλά τα κεφάλαια της εταιρείας προέρχονται από την Ανατολή (Κατάρ, Dubai δεν θυμάμαι ακριβώς).

Η MIG δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την Aegean. Η aegean κατέθεσε τελευταία στιγμή μία μεγάλη και ύποπτη κατά πολλούς προσφορά για την Ολυμπιακή, που προέβλεπε και συγχώνευση των 2 εταιρειών υπό το σήμα της Ολυμπιακής , η οποία απορρίφθηκε από τους συμβούλους του ελληνικού δημοσίου καθώς ήταν βέβαιο ότι μία τέτοια προσπάθεια θα κόλλαγε στις αρχές της Ε.Ε. περί ανταγωνισμού.

Επίσης η ΜΙG στον τομέα της ακτοπλοίας δεν είχε ποτέ κάποια σχέση με τις Μινωικές αλλά με το Attica Group (Blue Star - Superfast) το οποίο εξαγόρασε πριν 1-2 χρόνια. Επίσης κάτω από την ομπρέλα της MIG έχουν μπει πολύ γνωστές ελληνικές εταιρείες όπως η Vivartia (ΔΕΛΤΑ- Goody's -Flocafe- Chipita) o όμιλος ΥΓΕΙΑ , η singularLogic κτλ. Γενικά ακούγεται και γράφεται στις οικονοικές εφημερίδες ότι η πολιτική της εταιρείας είναι η αγορά επιχειρήσεων με προοπτικές, η ταχεία αύξηση της δυναμικής της εταιρείας και η μεταπώληση της σε αυτές τις αυξημένες τιμες σε άλλους επιχειρηματίες. Ήδη γράφεται παντού ότι η Vivartia είναι υπό μεταπώληση.

Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό σκοπεύουν να κάνουν και με την Ολυμπιακή. Αγοράζουν ένα προβληματικό "μαγαζί γωνία" σε εξευτελιστική τιμή (170 εκατ. για πτητικό εργό + τεχνική βάση + επίγεια εξυπηρέτησημαζί με Swissport) με το κράτος να πληρώνει τα έως τώρα χρέη καθώς και για την απομακρυνση του πλεονάζοντος προσωπικού. Με τις κατάλληλες κινήσεις, την έχουν την εμπειρία, και με την δυνατότητα που τους δίνει ο ιδιωτικός χαρακτήρας της νέας Ολυμπιακής φτιάχνουν μία υγιή εταιρεία (οι προυποθέσεις υπάρχουν) που θα ισχυροποιήσει την παρουσία της και θα είναι και κερδοφόρα και στη συνέχεια σε λίγα χρόνια την πουλάνε σε άλλους επενδυτές σε πολλαπλάσια τιμή!!

Ο λόγος που αυτό δεν μπορεί να το κάνει το ελληνικό δημόσιο είναι προφανής, ενώ ο λόγος που άλλες εταιρείες δεν μπορούσαν να κάνουν την ίδια κίνηση κρύβεται πίσω από την ρευστότητα. Η MIG έχει ένα αρκετά σημαντικό αδιάθετο απόθεμα επενδυτικών κεφαλαίων από τη Ανατολή που της επιτρέπει σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά περίοδο να διαθέσει άμεσα 170 εκατ. για την αγορά και άλλα τόσα για τις πρώτες επενδύσεις στην νέα εταιρεία.

edit: Εδώ η μετοχική σύνθεση της MIG από το site της.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Smile

Ωραία η διαφήμιση πέρι made in Greece της MIG , με έπεισε. Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 6:45 pm    Post subject: Reply with quote

Η MIG έχει ήδη ξεκινήσει τις κινήσεις για την στελέχωση της νέας Ολυμπιακής, πριν ακόμα ανακοινωθεί η τελική συμφωνία(χτες). Από την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε δυο πολύ ηχηρές "μεταγραφές". Προσέλαβε τους κύριους Σιμιγδαλά και Δαλιάκα. Τα ονόμα μπορεί να μην μας λένε κάτι αλλά είναι σημαντικότατα στελέχη στον τομέα των αερομεταφορών στη χώρα μας.
Συγκεκριμένα ο κ.Σιμιγδαλάς ήταν ένας εκ των ιδρυτών της Aegean, διευθυντικό στέλεχος μέχρι πριν λίγο καιρό και υπήρξε ακόμα και Γενικός Διευθυντής σε αυτή ενώ ο κ.Δαλιάκας ήταν μέχρι πρότινος o Εμπορικός Διευθυντής στην Aegean. Τουλάχιστον οι επιδόσεις της Aegean τα τελευταία χρόνια αφήνουν ελπίδες για το μέλλον της Ολυμπιακής
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 47, 48, 49  Next
Page 35 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr