View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Apr 17, 2024 6:45 pm Post subject: |
|
|
Όχι δεν είναι επίσημο video του αναδόχου αλλά είναι καταπληκτικό μέχρι το σημείο που καλύπτει. Ελπίζω να μην τους το κατεβάσουν. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Apr 17, 2024 7:57 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους ένα σωστό βίντεο! Αλλά γιατί να το κατεβάσουν?
Σε όλες τις χώρες ανεβάζουν δεκάδες κάθε μέρα. |
|
Back to top |
|
 |
stakyr_7 New Member

Joined: 29 May 2005 Posts: 33
|
Posted: Thu Apr 18, 2024 6:39 am Post subject: |
|
|
Φοβερό βίντεο!Ενθαρρυντική και η πρόοδος του έργου. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Apr 23, 2024 9:00 am Post subject: |
|
|
Καλορίζικος ο νέος δρόμος !!!!
Μιά ερώτηση, γιά όσους το γνωρίζουν
Θά συμφέρει πλέον ή όχι, για τήν διαδρομή Αθηνών- Θεσσαλονίκης, να παίρνει κάποιος από τήν Ανθήλη τόν Α3, να βγαίνει στο λεγόμενο Δέλτα Καρδίτσης, από εκεί στήν Λάρισα ...
Δεν έχω κάνει ποτέ τήν διαδρομή Καρδίτσα- Λάρισα |
|
Back to top |
|
 |
prototype New Member

Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Wed Apr 24, 2024 3:50 am Post subject: |
|
|
Δεν αξίζει τον κόπο για περίπου 10 χλμ λιγότερα να πάει κάποιος από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη μέσω Α3 και Καρδίτσας-Λάρισας. Η Καρδίτσας-Λάρισας είναι γενικά 2+2 με ισόπεδους κόμβους ενώ στην συνέχεια θα καθυστερήσει αρκετά κάποιος παρακάμπτοντας την πόλη της Λάρισας για να βγει στον ΠΑΘΕ.
Καλορίζικος, παραδόθηκε μαζί με το τμήμα που συντομεύει πολύ την διαδρομή προς Αθήνα και το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα. Πλέον παρακάμπτονται και οι δυο πόλεις χωρίς να διέρχεται κάποιος από τον περιφερειακό της πόλης των Τρικάλων και περνώντας μέσα από την πόλη της Καλαμπάκας. Μένει να παραδοθεί και το βόρειο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία (46 χλμ) που απέμεινε, μέσα στο 2025 από ότι ανέφεραν, μακάρι να είναι έτοιμο το συντομότερο δυνατό. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Apr 28, 2024 5:48 pm Post subject: |
|
|
@ giannis p
Σήμερα Κυριακή 28/4 επέστρεψα στην Αθήνα απο την Θεσσαλονίκη. Στον κόμβο της Νίκαιας έκανα δεξιά και πήγα για το Δέλτα Καρδίτσας και τον Ε-65. Δεν είχα ξανακάνει την διαδρομή. Οι χρόνοι ήταν οι ακόλουθοι:
Ε-75 Κόμβος Νίκαιας - Δέλτα Καρδίτσας κόμβος Ε-65: 14:38 - 15:10, 32 λεπτά. Ο δρόμος άδειος τελείως, ζήτημα να είδα τρια αυτοκινητα στην ίδια κατευθύνση και τα πιο πολλα φανάρια στους ισόπεδους κόμβους, ήταν πράσινα. Yπάρχουν περίπου 5 Km που δεν έχει ολοκληρωθεί ο διπλασιασμός της οδού στις Συκιές μεταξύ Βούναινας και Ιτέας. Στον διπλασιασμένο δρόμο, δύο λωρίδες χωρίς ΛΕΑ, σηκώνει άνετα τα 120 Km/h αλλά έχει όριο τα 90 Km/h συνεπώς αν το τσιμπήσει κανείς στις ευθείες, πάει για αφαίρεση διπλώματος.
Δέλτα Καρδίτσας κόμβος Ε-65 - Κόμβος Ανθήλης τέλος Ε-65: 15:10 - 15:46, 36 λεπτά. Ο αυτοκινητόδρομος επίσης με πολύ χαμηλή κίνηση, το αμάξι κλειδωμένο στο cruise control στα 145 Km/h.
Συνολο 1 ώρα και 8 λεπτά. Θα έλεγα ότι συμφέρει ελαφρά σε σχέση με την διατήρηση της πορείας στον Ε-75, αλλά πρέπει να ισχύουν οι εν λόγω ιδανικές συνθήκες κάτι που τις καθημερινές δεν θα είναι δεδομένο.
Μαγική εικόνα που μου έφερε κυριολεκτικά δάκρυα στα μάτια, τα 14 λεπτα που χρειάστηκα απο τον κόμβο της Ξυνιάδας με το νέο τμήμα να βγω στο τέρμα του Ε-65 στην Ανθήλη. Έργα που έπρεπε να έχουν γίνει και ολοκληρωθεί απο παρα πολλα χρονια και που είναι απαραίτητα για την Πατρίδα μας, τις δίνουν νέες δυνατότητες. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sun Apr 28, 2024 9:20 pm Post subject: |
|
|
@ Engineer, Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ, θα υιοθετήσω αυτή την διαδρομή, συν τοίς άλλοις είναι και πιο οικονομική αλλά και πιο όμορφη,το κομμάτι από την Λαμία μέχρι Λάρισα τού ΠΑΘΕ, με κουράζε διαχρονικά!!!!
@ Tassos, πολύ ωραίο το βίντεο τού φίλου Γιώργου, θέλει ακόμα πολλή εργασία στην αρχή τού Βορείου τμήματος
Να δώσω και εγώ πληροφορία, χθές ανέβηκα στην πατρίδα μου Θεσπρωτία, 11.12 στα διόδια Ελευσίνας, 14.01 διόδια Ακτίου.
Να πω ,αν θέλει κάποιος από την Αμβρακία οδό να πάει στο αεροδρόμιο, υπάρχει κυκλικός κόμβος στο τέλος, ακολουθώντας την σήμανση σε 2,5 λεπτά είσαι στο αεροδρόμιο. Εγώ πήγα για το πρατήριο καυσίμων
Η οδός Πρεβέζης Ηγουμενιτσης έχει αυξημένη κίνηση, η Περιφέρεια Ηπείρου, έχει μελέτη,για την δημιουργία 19 νέων κόμβων!!!!
https://www.epiruspost.gr/preveza-igoymenitsa-ypo-meleti-o-dr/ |
|
Back to top |
|
 |
prototype New Member

Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Sun Apr 28, 2024 9:44 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Ε-75 Κόμβος Νίκαιας - Δέλτα Καρδίτσας κόμβος Ε-65: 14:38 - 15:10, 32 λεπτά. Ο δρόμος άδειος τελείως, ζήτημα να είδα τρια αυτοκινητα στην ίδια κατευθύνση και τα πιο πολλα φανάρια στους ισόπεδους κόμβους, ήταν πράσινα. Yπάρχουν περίπου 5 Km που δεν έχει ολοκληρωθεί ο διπλασιασμός της οδού στις Συκιές μεταξύ Βούναινας και Ιτέας.
Θα έλεγα ότι συμφέρει ελαφρά σε σχέση με την διατήρηση της πορείας στον Ε-75, αλλά πρέπει να ισχύουν οι εν λόγω ιδανικές συνθήκες κάτι που τις καθημερινές δεν θα είναι δεδομένο. |
Είναι γενικά πολύ ιδανικές αυτές οι συνθήκες, τις οποίες δεν τις συναντάς στους συγκεκριμένους δρόμους σε καθημερινές. Εκτός από τα συνολικά 7 χλμ που έχουν απομείνει με 1+1 στην Λάρισας -Καρδίτσας είναι και τα 9 χλμ στον περιφερειακό της Λάρισας από κόμβο Νίκαιας μέχρι κόμβο Λάρισας-Καρδίτσας, τα οποία είναι όλο 1+1 με ισόπεδους κόμβους και με φουλ κίνηση καθημερινές. Επίσης και η Λάρισας-Καρδίτσας με πολλή κίνηση και ισόπεδους κόμβους είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
Και από χιλιομετρική άποψη δεν υπάρχει και ιδιαίτερο κέρδος. Το Θεσσαλονίκη-Αθήνα μέσω Κόμβου Νίκαιας, Περιφερειακού Λάρισας, Λάρισας -Καρδίτσας & Ε65 είναι ακριβώς 6 χλμ λιγότερα σε σχέση με το Λάρισα-Λαμία του ΠΑΘΕ, οπότε δεν βλέπω να συμφέρει ως σταθερή επιλογή, μόνο σαν μια εναλλακτική διαδρομή. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
 |
prototype New Member

Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Tue Apr 30, 2024 9:04 pm Post subject: |
|
|
Ωραίο το βίντεο. Το κομμάτι από ΑΚ Καλαμπάκας εως ΑΚ Οξύνειας που είναι 14 χλμ περίπου είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο, θα μπορούσαν να το ολοκληρώσουν και να το παραδώσουν πολύ νωρίτερα σε σχέση με το υπόλοιπο βόρειο τμήμα από ΑΚ Οξύνειας εως Εγνατία (32 χλμ).
Και μια απορία, για ποιο λόγο ονομάστηκε ΑΚ Γρεβενών ο κόμβος κοντά στο Μουργκάνι και όχι ΑΚ Μουργκανίου; Δεν θα είναι άλλωστε και το μοναδικό σημείο που συναντά την υπάρχουσα Εθνική Οδό Καλαμπάκας-Γρεβενών ο Α3 με κόμβο σε αυτή, υπάρχουν και άλλοι 2 κόμβοι παραπάνω όσο πλησιάζουμε προς Γρεβενά. |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Sat May 04, 2024 12:57 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | @ giannis p
Μαγική εικόνα που μου έφερε κυριολεκτικά δάκρυα στα μάτια, τα 14 λεπτα που χρειάστηκα απο τον κόμβο της Ξυνιάδας με το νέο τμήμα να βγω στο τέρμα του Ε-65 στην Ανθήλη. Έργα που έπρεπε να έχουν γίνει και ολοκληρωθεί απο παρα πολλα χρονια και που είναι απαραίτητα για την Πατρίδα μας, τις δίνουν νέες δυνατότητες. |
Σήμερα πέρασα και εγώ, όντως ο χρόνος είναι κάπου εκεί. Εγώ έκανα 16 λεπτά. Πάντως, στην έξοδο για Ξυνιάδα, θα έπρεπε να υπάρχει και η πόλη του Δομοκού, μιας και είναι σχετικά κοντά.
Και επίσης για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρχει σχετική σήμανση για το πως πας στον Δομοκό. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu May 09, 2024 5:43 pm Post subject: |
|
|
Ακόμα και χωρίς κανένα μέτρο απο τον Ε-65, 7 χρόνια πίσω δηλαδή, η γρηγορότερη διαδρομή ήταν απο Λαμία Δομοκό Καρδίτσα Τρικαλα Γρεβενα Καστοριά και όχι απο Λαμία Λάρισσα Ελασσόνα Κοζάνη Καστοριά. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon May 13, 2024 8:44 am Post subject: |
|
|
Το ίδιο σημειο δείχνει περίπου στο υψος της Ανθρακιάς μετά το Αγιόφυλο αν δεν κάνω λάθος. Είναι στην περιοχή του πιο εύκολου ανάγλυφου. |
|
Back to top |
|
 |
|