stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
apari
Senior Member
Senior Member


Joined: 07 Feb 2004
Posts: 646
Location: Athens-Zografou

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 6:26 pm    Post subject: Reply with quote

Μιας και λέμε για αεροδρόμια... την Κυριακή είχα την χαρά να επισκευθώ το αεροδρόμιο της Ταναγρας για το "Αρχάγγελος 2005".
Πραγματικά εντυπωσιάστικα με το μέγεθος του αεροδρομίου (πολύ περπάτημα Laughing ) και με την άξογη οργάνωση του χώρου αλλά και της όλης εκδήλωσης.
Επίσης πραγματικά τεράστιο είναι και το υπόστεγο της ΕΑΒ. Φανταστείτε οτι σε ένα μόνο κομμάτι του μέτρησα 5 C-130 υπο συντήρηση. Shocked
Γενικά πολύ καλή εμπειρία και μακάρι να γίνει θεσμός.
Μόλις βρω χρόνο θα ανεβάσω και φωτο.
Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 10:28 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά είχαν δίκαιο που λέγαν ότιη εκδίκαση της προσφυγής και η απόφαση ή μη για την επέκταση του διαδρόμου στο Μακεδονία, θα γινόταν σε λίγες μέρες (σπάνιο αυτό αν μη τι άλλο). Η απόφαση:

Το Τμήμα Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την υπ' αριθμ. 814/2005 απόφασή του, απέρριψε την αίτηση του Δήμου Θερμαϊκού Θεσσαλονίκης, που ζητούσε να ανασταλεί η επέκταση του αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου «Μακεδονία» της συμπρωτεύουσας.

Το ΣτΕ έκρινε ότι σοβαροί λόγοι δημοσίου συμφέροντος συνηγορούν υπέρ της απόρριψης των προσφυγών, δεδομένου ότι η επέκταση θα συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και γενικότερα της βόρειας Ελλάδας.

Επίσης, με απόφαση του πρόεδρου του ΣτΕ, Γ.Παναγιωτόπουλου, η κύρια προσφυγή του Δήμου Θερμαϊκού εισήχθη προς συζήτηση στην Ολομέλεια του ΣτΕ στις 3 Φεβρουαρίου του 2006


Να πω την αμαρτία μου, αν και ίσως είμαι πό τους πρώτους που σε αντίστοιχες προσφυγές αρχίζουν τα βρισίδια, ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση, η προσφυγή ήταν βασιμότατη,και ειλικρινά ενδέχεται να πληγεί ανεπανόρθωτα το περιβάλλον της (άκρως αναπτυσσόμενης οικιστικά) περιοχής. Και φσικά δε πρόκειται πλέον με τίποτα να μεταφερθεί το αεροδρόμιο δυτικά αν γίνει αυτή η επέμβαση στη θάλασσα. Άρα αργά ή γρήγορα (έστω και το 2015), θα γίνει και ο νέος σύγχρονος αεροσταθμός δίπλα στον υπάρχοντα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 10:45 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατί δεν πρόκειται με τίποτα να μεταφερθεί το αεροδρόμιο? Rolling Eyes
Και στην Αθήνα η μεγάλη επέκταση του Ανατολικού αεροδρομίου για charters και κτίριο αφίξεων (σχεδόν άλλο τόσο δηλαδή) άρχισε περίπου στη μεταπολίτευση, αλλά αυτό σε τίποτα δεν εμπόδισε τους αρμόδιους να σχεδιάζουν ήδη τη μεταφορά στα Σπάτα, ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της επέκτασης! Shocked
Πιστεύω πως αν η Θεσσαλονίκη αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη κίνηση, πράγμα αναπόφευκτο, η μεταφορά του αεροδρομίου θα είναι μονόδρομος. Γιατί και επέκταση του υπάρχοντος να γίνει, και πάλι ο ένας διάδρομος δεν θα φτάνει.
Δεν ξέρω, μήπως είμαι κάπου λάθος?
Βέβαια το πρόβλημα είναι πως στην περίπτωση που γίνει μεταφορά του αεροδρομίου, δεν είναι δυνατόν να ξεμείνει ένας -σχετικά καινούριος- διάδρομος στη θάλασσα.
Ούτε είναι δυνατόν να καταστραφεί. Σύμφωνοι, αυτό είναι ένα θέμα.
Τι λένε οι αρμόδιοι εκεί πάνω? Γιατί απορρίφθηκε η λύση της μεταφοράς?
Όπως και να'χει, όλη αυτή η εξέλιξη χτυπάει καμπανάκι για κατεπείγουσα επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 9:01 am    Post subject: Reply with quote

Ypsilon wrote:
Βέβαια το πρόβλημα είναι πως στην περίπτωση που γίνει μεταφορά του αεροδρομίου, δεν είναι δυνατόν να ξεμείνει ένας -σχετικά καινούριος- διάδρομος στη θάλασσα. ...


Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν. Θα ήταν τεράστια μ@λ@κί@ να αφήσουν αμανάτι στη περιοχή ένα όγκο 1 χλμ μέσα στη θάλασσα, έτσι για να τούς θυμούνται! Ξέρεις, μετά θα αρχίσουν οι συζητήσεις για την αξιοποίησή του, με τους μισούς να θέλουν να το γεμίσουν ζαρντινιέρες για να μοιάζει με μητροπολιτικό πάρκο, και οι άλλοι μισοί να το κάνουν πίστα κάρτ για να μοιάζει με πίστα F1! Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις, είναι εντελώς συμπτωματική!! Laughing Laughing

Όσο για τη μεταφορά, δεν απορρίφθηκε ποτέ. Ουσιαστικά δε τέθηκε ποτέ ένα τέτοιο θέμα για να απορριφθεί. (την Άντζελα σκέφτηκα που της λένε. "Μα κυρία Δημητρίου, δε τίθεται τέτοιο θέμα! Το τίθω εγώ τότε!!! Laughing ) Ο νέος αεροσταθμός (λέμε τώρα) μια χαρά μεγάλος και όμορφος θα είναι.
Όσο για τους διαδρόμους, και τώρα δύο υπάρχουν (σε διάταξη Χ). Απλά ο ένας θα επεκταθεί στη θάλασσα. Μάλιστα πριν 4-5 χρόνια μόλις απέκτησαν παράλληλους τροχιόδρομους!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 9:27 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Όσο για τους διαδρόμους, και τώρα δύο υπάρχουν (σε διάταξη Χ).

Για του λόγου το αληθές(με κίτρινο είναι ο δρόμος προς Χαλκιδική):
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 9:37 am    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς. Μάλιστα η φωτογραφία είναι παλιά. Φαίνεται καθαρά ότι δεν υπάρχει ο παράλληλος τροχιόδρομος στον ένα διάδρομο. Αυτός είναι και αυτός που θα επεκταθεί.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 9:50 am    Post subject: Reply with quote

Respect ρε Mozart Cool
Πολυ κατατοπιστικη η φωτογραφια σου Wink
Ξερω οτι ανακαινιστηκε το αεροδρομιο "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" αλλα θα ηθελα να μου πουν οι φιλοι μας απο εκει οτι η ανακαινιση ωφελησε η οχι ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 9:55 am    Post subject: Reply with quote

Σιγά ρε ΠΑΟ. Ο vag βρήκε τη φωτογραφία.

Η ανακαίνιση που έγινε τα 2 τελευταία χρόνια, αφορούσε τον διπλασιασμό των χώρων αναμονής και αφίξεων. Χτίστηκε δηλαδή ένα κτήριο ακριβώς δίπλα, ενωμένο με το παλιό. Διαμορφώθηκε και ο χώρος πρόσβασης για τα αυτοκίνητα, γίναν και νέα πάρκινγκ, και απομένουν μερικά μερεμέτια ακόμα. Ωραιότατος χώρος για συνεδριακό κέντρο θα είναι μετά αυτό το κτήριο, αν και το πιθανότερο είναι να γίνει ΙΚΕΑ Νο2! Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 10:01 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ κουλό αεροδρόμιο. Αυτό το Χ δεν επιτρέπει παράλληλες προσαπογειώσεις. Τελικά μου φαίνεται ότι απ' όλους τους πολιτικούς αρχηγούς που ανέβηκαν πάνω για τη ΔΕΘ, μόνο ο Καρατζαφέρης είπε το μοναδικό σωστό πράγμα: Στείλτε επειγόντως το αεροδρόμιο στα Δυτικά!
Μήπως επειδή το πρότεινε εκείνος, "το'καψε" κιόλας? Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 10:08 am    Post subject: Reply with quote

Το θέμα του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης το έχουμε συζητησει ξανά στα topics που αφορούν την πόλη. Η γνώμη μου είναι ότι είναι τεράστια ευκαιρία για την πόλη να φτιάξει ένα νέο αεροδρόμιο σε άλλη τοποθεσία. Και μόνο που συζητάμε για επέκταση διαδρόμου στη θάλασσα σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος σε αυτή την περιοχή. Δεν το παίζω σούπερ οικολόγος, αλλά όπως και να το κάνουμε μπάζωμα της θάλασσας (και μάλιστα με αυτή τη μορφή - 1km μακρυνάρι) δεν είναι ό,τι καλύτερο για την περιοχή και ειδικά για τους κατοίκους του Δήμου Θερμαϊκού. Τη στιγμή λοιπόν που υπάρχουν χώροι στα δυτικά της πόλης (υπενθυμίζω ότι δυτικά της πόλης βρίσκεται η μεγαλύτερη συνεχόμενη πεδιάδα της χώρας) για ποιο λόγο να μην συζητηθεί σοβαρά η δυνατότητα μεταφοράς; Το θέμα έχει τεθεί πριν λίγο καιρό από βουλευτές όλων των κομμάτων αλλά δυστυχώς δεν δόθηκε συνέχεια.

Αυτή τη στιγμή το αεροδρόμιο παραμένει γιαπί, γίνονται συνεχώς εργασίες ανακαίνισης του υπάρχοντος κτιρίου (με την μικρή προέκταση που περιέγραψε ο Mozart). Πριν λοιπόν ξεκινήσουν εργασίες για μεγάλης κλίμακας έργα (νέος αεροσταθμός και επέκταση διαδρόμου) είναι ευκαιρία κατά τη γνώμη μου να συζητηθεί η μεταφορά. Τα πλεονεκτήματα τα έχουμε αναλύσει και είναι πολλά. Θέλει και λίγη τόλμη! Δεν νομίζω ότι το κόστος ενός νέου αεροδρομίου είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος για τα έργα του νέου αεροσταθμού και της επέκτασης του διαδρόμου που θα φέρουν το "μακεδονία" στον έσχατο κορεσμό. Διότι με τα νέα έργα το "Μακεδονία" δεν έχει άλλες δυνατότητες επέκτασης αν και όταν χρειαστεί.
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Ypsilon

Οι τέμνοντες διάδρομοι είναι μία από τις 4 βασικές διαμορφώσεις αεροδιαδρόμων, σύμφωνα με την θεωρία του σχεδιασμού αεροδρομίων. Δεν είναι απαραίτητο ότι με τέμνοντες αεροδιαδρόμους μειώνεται το capacity του αεροδρομίου (δηλαδή ο αριθμός των κινήσεων), αρκεί το σημείο στο οποίο τέμνονται να βρίσκεται πλησιέστερα προς τα άκρα των αεροδιαδρόμων παρά προς το κέντρο. Στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο, βέβαια, οι αεροδιάδρομοι τέμνονται σχεδόν στο κέντρο. Σίγουρα, λοιπόν, ένας από τους λόγους που ζητείται η επέκταση του αεροδιαδρόμου είναι και η αύξηση της δυναμικότητας, πέρα από τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγαλύτερων αεροσκαφών.

Πάντως ακόμα και με τέτοιο configuration των αεροδιαδρόμων, η δυναμικότητα μπορεί να μην επηρεάζεται σημαντικά, ανάλογα με το σχέδιο προσγειώσεων και απογειώσεων που χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο, δηλ. τι είδους αεροσκάφη θα απογειώνονται και πότε, αφού η απογείωση διαφορετικών τύπων αεροσκαφών απαιτεί την παρέλευση διαφορετικών χρονικών διαστημάτων μέχρι την απογείωση του αμέσως επόμενου αεροσκάφους.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 11:29 am    Post subject: Reply with quote

exitmusician wrote:
Ακριβώς δίπλα στο ένα άκρο του αεροδιαδρόμου (το άλλο άκρο "βλέπει" προς θάλασσα και Ποντικονήσι) βρίσκεται ο δρόμος που πηγαίνει από την πόλη της Κέρκυρας προς τα νότια. Κατά την απογείωση μεγάλων αεροπλάνων (τα αεροπλάνα ξεκινούν τη διαδικασία απογείωσης από το άκρο του αεροδιαδρόμου που βρίσκεται στη μεριά του δρόμου) διακόπτεται για 1-2 λεπτά η κυκλοφορία των αυτοκινήτων για να μην επηρεαστούν από το vortex που δημιουργεί το αεροπλάνο. Μάλιστα υπάρχει σχεδόν μόνιμα ένα περιπολικό ή ένας Ζητάς για αυτή τη δουλειά.


Σε αρκετά ελληνικά αεροδρόμια (Σκιάθος, Χίος, Θεσσαλονίκη -έκτος λειτουργίας στο τελευταίο- κ.α.) υπάρχει φανάρι της τροχαίας που διακόπτει την κίνηση σε δρόμους, που βρίσκονται πολύ κοντά στο άκρο του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης. Τα φανάρια αυτά ελέγχονται από τον πύργο ελέγχου, αλλά συνήθως είναι απαραίτητη και η συνδρομή των αστυνομικών του αεροδρόμιου, μιας και οι οδηγοί δεν τα δίνουν πάντα σημασία. Όπως προαναφέρθηκε το blast των κινητήρων των αεροσκαφών κατά την απογείωση μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα σε οχήματα ή ανθρώπους που θα βρίσκονται εκεί γύρω. Όσο για την φάση της προσγείωσης, η ασφάλεια των πτήσεων δεν επιτυγχάνεται με τα φανάρια της τροχαίας αλλά με την μετατόπιση του κατωφλίου του διαδρόμου: Δηλαδή τα αεροσκάφη δεν έχουν δικαίωμα να προσγειωθούν αμέσως μετά το πραγματικό άκρο του διάδρομου, αλλά μόνο από κάποιο συγκεκριμένο σημείο και μετά (που υποδηλώνεται με κατάλληλη διαγράμμιση) οπότε αποφεύγεται η χαμηλή τους πτήση πάνω από παρακείμενα σπίτια ή δρόμους. Μερικές φωτογραφίες από Σκιάθο και Κέρκυρα:

Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=267827
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=246986
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=246462
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=246460
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=246457
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=53410
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=250396
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=251563
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=251211
Arrow http://www.planepictures.net/netshow.php?id=249072



exitmusician wrote:
Οι τέμνοντες διάδρομοι είναι μία από τις 4 βασικές διαμορφώσεις αεροδιαδρόμων, σύμφωνα με την θεωρία του σχεδιασμού αεροδρομίων. Δεν είναι απαραίτητο ότι με τέμνοντες αεροδιαδρόμους μειώνεται το capacity του αεροδρομίου

Mozart wrote:
Φαίνεται καθαρά ότι δεν υπάρχει ο παράλληλος τροχιόδρομος στον ένα διάδρομο.


Ας είμαστε λίγο πιο προσκεκτικοί με την ορολογία:
Οι αεροδιάδρομοι είναι νοητοί διάδρομοι στον ουρανό... και δεν βρίσκονται μέσα σε αεροδρόμια ! Wink Σε αεροδρόμια μπορούμε να συναντήσουμε μόνο διαδρόμους!
Τροχιόδρομος είναι το tram. Στα αεροδρόμια έχουμε τροχοδρόμους Wink


superas wrote:
Τη στιγμή λοιπόν που υπάρχουν χώροι στα δυτικά της πόλης (υπενθυμίζω ότι δυτικά της πόλης βρίσκεται η μεγαλύτερη συνεχόμενη πεδιάδα της χώρας) για ποιο λόγο να μην συζητηθεί σοβαρά η δυνατότητα μεταφοράς; Το θέμα έχει τεθεί πριν λίγο καιρό από βουλευτές όλων των κομμάτων αλλά δυστυχώς δεν δόθηκε συνέχεια.


Επειδή και σε άλλο topic διάβασα περί μεταφοράς στα δυτικά της πόλης και συγκεκριμένα στην περιοχή του Γαλλικού Ποταμού (!), να θυμίσω ότι η περιοχή μεταξύ των εκβολών των ποταμών, έχει εξίσου (και μάλλον περισσότερα) προβλήματα ομίχλης. Επιπλέον, μη ξεχνάμε ότι σχεδόν το 1/3 της επιβατικής κίνησης του "Μακεδονία" αφορά επιβάτες πτήσεων charter με τελικό προορισμό τη Χαλκιδική. Δεν νομίζω πως είναι και η καλύτερη ιδέα, το αεροδρόμιο να απομακρυνθεί ακόμα πιο μακριά από τη Χαλκιδική... Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 11:48 am    Post subject: Reply with quote

xristos_skg wrote:
Ας είμαστε λίγο πιο προσκεκτικοί με την ορολογία:
Οι αεροδιάδρομοι είναι νοητοί διάδρομοι στον ουρανό... και δεν βρίσκονται μέσα σε αεροδρόμια ! Wink Σε αεροδρόμια μπορούμε να συναντήσουμε μόνο διαδρόμους!
Τροχιόδρομος είναι το tram. Στα αεροδρόμια έχουμε τροχοδρόμους Wink


Ο όρος "τροχόδρομος" δεν αντιστοιχεί στον διάδρομο προσγείωσης και απογείωσης (runway) αλλά στο λεγόμενο taxiway, δηλ. το σύστημα παράλληλων διαδρόμων στο οποίο κινούνται τα αεροσκάφη πριν την είσοδο ή μετά την έξοδό τους από την πίστα. Οι χρησιμοποιούμενοι όροι είναι "αεροδιάδρομος" ή "διάδρομος προσγείωσης - απογείωσης".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Το που ακριβώς μπορεί να κατασκευαστεί αεροδρόμιο μέσα στην αχανή πεδιάδα της Κεντρικής Μακεδονίας μπορεί να συζητηθεί. Εγώ δεν είμαι ο ειδικός που μπορεί να κρίνει ποια περιοχή είναι κατάλληλη. Απλώς πιστεύω ότι σε μια τόσο μεγάλη έκταση δίπλα στην πόλη μπορεί να βρεθεί χώρος.

Το πρόβλημα της ομίχλης μπορεί να υπάρχει, όπως υπάρχει όμως και στο "Μακεδονία" (ίδιο) αλλά και σε πολλά ακόμη αεροδρόμια του κόσμου. Με τα συστήματα ils μπορεί να γίνει τυφλή προσγείωση σε αεροδρόμια που δεν έχουν γύρω τους λόφους (όπως έχει το "Μακεδονία") Ένα αεροδρόμιο στην πεδιάδα της Κεντρικής Μακεδονίας χωρίς εμπόδια τριγύρω δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει προβλήματα από την ομίχλη, τουλάχιστον όχι περισσότερα από την περιοχή της Μίκρας.

Για το θέμα της κίνησης προς Χαλκιδική που αναφέρεις, θα συμφωνήσω εν μέρει ότι έτσι όπως είναι τώρα το οδικό δίκτυο, πράγματι δεν βολεύει. Σκέψου όμως ότι υπάρχει στα σκαριά η εξωτερική περιφερειακή (που θα λύσει το πρόβλημα) Όπως επίσης ότι ένα νέο αεροδρόμιο θα έχει άμεση επαφή με ΕΓΝΑΤΙΑ, ΠΑΘΕ και σιδηροδρομικό δίκτυο. Κι αν υποθέσουμε ότι το "Μακεδονία" με την κατασκευή της εξωτερικής περιφερειακής θα αποκτήσει ταχεία πρόσβαση σε ΕΓΝΑΤΙΑ και ΠΑΘΕ, με τη σιδηροδρομική σύνεδση τι γίνεται; Νοείται σύγχρονο αεροδρόμιο χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση;

Και εκτός όλων αυτών αεροδρόμιο στα δυτικά σημαίνει άμεση πρόσβαση για πολύ περισσότερους μόνιμους κατοίκους αστικών κέντρων περιμετρικά της Θεσσαλονίκης, απ' ότι με το αεροδρόμιο της Μίκρας.
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 12:10 pm    Post subject: Reply with quote

exitmusician wrote:
Ο όρος "τροχόδρομος" δεν αντιστοιχεί στον διάδρομο προσγείωσης και απογείωσης (runway) αλλά στο λεγόμενο taxiway, δηλ. το σύστημα παράλληλων διαδρόμων στο οποίο κινούνται τα αεροσκάφη πριν την είσοδο ή μετά την έξοδό τους από την πίστα.


Δεν είπα το αντίθετο... Rolling Eyes Επισήμανα απλώς τη λανθασμένη χρήση της λέξης "τροχιόδρομος" αντί για "τροχόδρομος".

exitmusician wrote:
Οι χρησιμοποιούμενοι όροι είναι "αεροδιάδρομος" ή "διάδρομος προσγείωσης - απογείωσης".


Σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιείται η λέξη "αεροδιάδρομος" για να δηλώσει το διάδρομο προσγείωσης/απογείωσης σ' ένα αεροδρόμιο. Exclamation (Άσχετο αν χρησιμοποιείται εντελώς λανθασμένα κατά κόρον, στη τηλεόραση και στον τύπο).
Αεροδιάδρομος (airway) = Εναέριος ελεγχόμενος χώρος καθορισμένων διαστάσεων, εφοδιασμένος με ραδιοβοηθήματα


επομένως:
taxiway= τροχόδρομος
runway= διάδρομο προσγείωσης/απογείωσης
airway= αεροδιάδρομος
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Για τον τροχόδρομο το κατάλαβα ότι δεν είπες το αντίθετο, απλώς έδωσα μια περαιτέρω εξήγηση Cool Για τον αεροδιάδρομο ομολογώ ότι είχα λανθασμένη γνώση, μιας και το domain μου δεν είναι οι αερομεταφορές (και μάλιστα η ελληνική ορολογία τους), παρότι ασχολούμαι αρκετά λόγω δουλειάς. Thanx Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Sep 23, 2005 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε φαινεται μικρο το "Ελευθεριος Βενιζελος" μας ε Cool ?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

Δέσμη μέτρων για τη Θεσσαλία
Τη λειτουργία αεροδρομίου στη Λάρισα εξήγγειλε ο Μιχάλης Λιάπης



http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=654549&lngDtrID=244



Το είπες...!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Oct 06, 2005 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
limito wrote:
Τη λειτουργία αεροδρομίου στη Λάρισα εξήγγειλε ο Μιχάλης Λιάπης
O Υπουργός έκανε τις εξής εξαγγελίες για την Λάρισα μετά από επίσκεψη στην πόλη:
1)Το «πράσινο φως» για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στη Λάρισα
2)Ο υπουργός Μεταφορών εξήγγειλε σειρά μέτρων ύψους 24 εκατ. ευρώ που θα χρηματοδοτήσει ο ΟΣΕ.
3)Τα μέτρα που αφορούν τη δημιουργία ισόπεδων και ανισόπεδων διαβάσεων για πεζούς και οχήματα, με τη λειτουργία και ανελκυστήρων, θα υλοποιηθούν εντός του έτους

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=654549&lngDtrID=244


chr.04 wrote:
Τώρα μένει να κάνουν λιμάνι στην Καρδίτσα και θα ολοκληρωθεί η ανάπτυξη της περιφέρειας! Laughing


Giannis wrote:
META THN EΞAΓΓEΛIA ΛIAΠH ΓIA TH ΛAPIΣA
Σε θέση μάχης η Mαγνησία για το αεροδρόμιο
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18358&m=N18&aa=2
Ε ωραία λοιπόν. Να φτιάξουμε ένα αεροδρόμιο στη Λάρισα, ένα στο Βόλο, ένα στα Τρίκαλα, ένα στην Καρδίτσα, ένα στην Κατερίνη...με τα λεφτά του Ελληνικού λαού, και να είναι όλα άδεια...έτσι, για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Γιατί πάνω απ΄όλα ο Βόλος είναι πολύ μακριά από τη Λάρισα (η οποία είναι πιό κεντρική πόλη και θα βόλευε τις υπόλοιπες καλύτερα...) και με αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου (κάτι σε προαστιακό...) δε βρίσκεσαι σε 40 λεπτά από τη μια πόλη στην άλλη. ΟΧΙ!
Ετσι για να φαγωνόμαστε μεταξύ μας....
Για να δούμε...


ΥΓ: αυτό κανονικά δε ταιριάζει περισσότερο στο θέμα με τ΄αεροδρόμια;;
Back to top
View user's profile Send private message
grego
Full Member
Full Member


Joined: 01 Jul 2004
Posts: 288
Location: volos

PostPosted: Thu Oct 06, 2005 3:22 pm    Post subject: Reply with quote

Βρε παιδια μην ψαρωνεται με τις <<δηθεν εξαγγελιες>>!
ολα αυτα γινονται για τις δημοτικες εκλογες!Βλεπεις ο νυν δημαρχος Λαρισσας Τζανακουλής ειχε βαλει οπως ειπε ο ιδιος<<στοιχημα προσωπικο>>πως θα κανει πολιτικα πτερυγα στη 110!και αυτη η κολονια παει 4 χρονια τωρα...ας εχει αλλο αεροδρομιο στα 40 χ.μ!
αλλα πως θα τον κατεβαζαν τον ανθρωπο σε εκλογες μην εχοντας αποσπασει τουλαχιστον μια μελετη σκοπιμοτητας!Επειδη στη ουσια μελετη σκοπιμοτητας εξηγγειλε ο Λιαπης στη Λαρισσα!
Οσο για τους παχουλους τιτλους των εφημεριδων του στυλ Σε θεση μαχης η Μαγνησια....ειναι για να παιρνει ο κοσμος να διαβαζει!!Σιγα τον πολεμο που θα γινει!Βεβαια οι Βολιωτες πολιτικοι του ΠΑΣΟΚ πανε να εκμεταλλευτουν
την συγκυρια και να να τα χωσουν στους κυβερνωντες πολιτικους για αδρανεια!
Το ζητημα ειναι οτι εγινε πολυ κακο για το τιποτα και πως ολα γινονται για να κερδηθει η μαχη των εντυπωσεων της προεκλογικης περιοδου.
Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε πως την ιδια μερα με την εξαγγελια της μελετης σκοπιμοτητας δημιουργιας πολιτικης πτερυγας υπογραφηκε η χρηματοδοτηση του νεου αεροσταθμου του αεροδρομιου Αγχιαλου!οποτε οπως καταλαβαινετε...μας δουλευουν ρεεεεε,ξυπνατεεε
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Oct 06, 2005 3:53 pm    Post subject: Reply with quote

Προσωπικά δε ψαρώνω με καμμία εξαγγελία που γίνεται από πολιτικό...ειδικά στην επαρχία, εκτός αν θέλεις να σου απαριθμήσω τι δεν έγινε (για έργα μιλάμε...)από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Αυτό που με εξοργίζει όμως είναι ότι οι ίδιοι οι πολιτικοί και οι επαρχιωτοδήμαρχοι, έμμεσα προωθούν κόντρες μεταξύ των πόλεων, ειδικά μεταξύ Λάρισας και Βόλου. Και μη κοιτάς που εγώ κι εσύ δεν ψαρώνουμε...για ρώτα και τους άλλους! Αυτό μόνο δημιουργικό για τις 2 πόλεις δε μπορεί να είναι....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Thu Oct 06, 2005 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα το κατά πόσο ψαρώνουμε η όχι δεν θέλω να το συζητήσω.Εγώ θα σταθώ κάπου αλλού.Οι πολιτικοί του Βόλου καλά θα κάνουν να κοιτάνε την δουλειά τους και να μην γκρινιάζουν όλη την ώρα...Αν θέλουν πράγματα για την πόλη τους απλά ας τα διεκδικούν...Κάνουμε γήπεδο αρχίζουν γκρινιάζουν "θα χάσει το Πανθεσσαλικό την αξία του", κάνουμε αεροδρόμιο γκρινιάζουν πάλι "θα χάσει την βαρύτητα του το αεροδρόμιο της Ν.Αγχιάλου",κάνουν έργα στον ΟΣΕ "γιατί δεν κάνουν και σε εμάς στον Βόλο",δηλαδή έλεος πια με αυτή την κατάσταση!Τέλος προσωπική μου γνώμη είναι πως το αεροδρόμιο της Λάρισας θα βολεύει περισσότερους κατοίκους (Τρίκαλα,Καρδίτσα,Πιερία που ήταν και από αυτούς πάγιο αίτημα για αεροδρόμιο στην Λάρισα),σε αντίθεση με αυτό της Ν.Αγχιάλου που βολεύει μόνο τον Βόλο ουσιαστικά.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 06, 2005 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Το θέμα δεν είναι τι θέλουμε, το θέμα είναι να μας αποδείξουν ότι
1) Πράγματι η Λάρισα χρειάζεται ένα αεροδρόμιο
2) Οικονομικά θα σταθεί από μόνο του και δεν το χρηματοδοτούμε μια ζωή
3) Ότι θα γίνει και δεν είναι εξαγγελία που είπαμε τώρα και μέχρι να ωριμάσει θα περάσουν 30 χρόνια.
Back to top
View user's profile Send private message
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Thu Oct 06, 2005 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ο καιρός θα δείξει για όλα τα παραπάνω ερωτήματα!Κανείς δεν ξέρει! Laughing Μπορεί να είναι και σαν το μετρό της Θεσσαλονίκης και αυτό... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
S.t.a.d.i.a
New Member
New Member


Joined: 04 Dec 2004
Posts: 21
Location: London / Βόλος

PostPosted: Thu Oct 06, 2005 8:08 pm    Post subject: Reply with quote

Κάθε πόλη και αεροδρόμιο κάθε χωριό και πανεπιστήμιο και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Υπάρχει ένα πολιτικό αεροδρόμιο στην Θεσσαλία και αυτό είναι την Νέας Αγχιάλου. Ήδη έχει χρηματοδοτηθεί η επέκταση του.

Έχει πολύ πλάκα η όλη φιλολογία μεταξύ κόντρας πόλεων ή χωριών και δεν συμμαζεύετε στην Έλλαδα. Άλλα το θέμα παιδιά είναι απλό μια και βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.. Υπαρχει ένα αεροδρόμιο στην περιοχή που έχει το 80% της τουριστικής υποδομής και ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον από το εξωτερικό. Απλά πράγματα. Ως αναφορά τις αποστασεις με Καρδίτσα-Τρίκαλα ειναι αντε 25 χιλιομέτρα πιο μακρία από Βόλο από οτι απο Λάρισα. Δηλαδή σιγά τα οέ.

Τώρα αν η λάρισα μπορεί να συντηρήσει και δικό της αεροδρόμιο με πτησεις από Λονδίνο Αμστερνταμ και Βερολίνο τότε φυσικά και πρέπει να γίνει. Εφόσον δε το υπάρχων αεροδρόμιο της περιοχής δεν σηκώνει τον αβάσταχτο φόρτο να γίνει το δυνατον γρηγορότερο όπως και εδώ στο Λονδίνο με την επέκταση του Heathrow. Διαφορετικά ολά αυτά είναι μικροκομματικά πολιτικά γι αυτό και στιην Ελλάδα είμαστε δυστυχώς τοοοοσο πίσω
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 47, 48, 49  Next
Page 18 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr