View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apari Senior Member
Joined: 07 Feb 2004 Posts: 646 Location: Athens-Zografou
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 6:26 pm Post subject: |
|
|
Μιας και λέμε για αεροδρόμια... την Κυριακή είχα την χαρά να επισκευθώ το αεροδρόμιο της Ταναγρας για το "Αρχάγγελος 2005".
Πραγματικά εντυπωσιάστικα με το μέγεθος του αεροδρομίου (πολύ περπάτημα ) και με την άξογη οργάνωση του χώρου αλλά και της όλης εκδήλωσης.
Επίσης πραγματικά τεράστιο είναι και το υπόστεγο της ΕΑΒ. Φανταστείτε οτι σε ένα μόνο κομμάτι του μέτρησα 5 C-130 υπο συντήρηση.
Γενικά πολύ καλή εμπειρία και μακάρι να γίνει θεσμός.
Μόλις βρω χρόνο θα ανεβάσω και φωτο.
|
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 10:28 pm Post subject: |
|
|
Τελικά είχαν δίκαιο που λέγαν ότιη εκδίκαση της προσφυγής και η απόφαση ή μη για την επέκταση του διαδρόμου στο Μακεδονία, θα γινόταν σε λίγες μέρες (σπάνιο αυτό αν μη τι άλλο). Η απόφαση:
Το Τμήμα Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την υπ' αριθμ. 814/2005 απόφασή του, απέρριψε την αίτηση του Δήμου Θερμαϊκού Θεσσαλονίκης, που ζητούσε να ανασταλεί η επέκταση του αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου «Μακεδονία» της συμπρωτεύουσας.
Το ΣτΕ έκρινε ότι σοβαροί λόγοι δημοσίου συμφέροντος συνηγορούν υπέρ της απόρριψης των προσφυγών, δεδομένου ότι η επέκταση θα συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και γενικότερα της βόρειας Ελλάδας.
Επίσης, με απόφαση του πρόεδρου του ΣτΕ, Γ.Παναγιωτόπουλου, η κύρια προσφυγή του Δήμου Θερμαϊκού εισήχθη προς συζήτηση στην Ολομέλεια του ΣτΕ στις 3 Φεβρουαρίου του 2006
Να πω την αμαρτία μου, αν και ίσως είμαι πό τους πρώτους που σε αντίστοιχες προσφυγές αρχίζουν τα βρισίδια, ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση, η προσφυγή ήταν βασιμότατη,και ειλικρινά ενδέχεται να πληγεί ανεπανόρθωτα το περιβάλλον της (άκρως αναπτυσσόμενης οικιστικά) περιοχής. Και φσικά δε πρόκειται πλέον με τίποτα να μεταφερθεί το αεροδρόμιο δυτικά αν γίνει αυτή η επέμβαση στη θάλασσα. Άρα αργά ή γρήγορα (έστω και το 2015), θα γίνει και ο νέος σύγχρονος αεροσταθμός δίπλα στον υπάρχοντα. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 10:45 pm Post subject: |
|
|
Γιατί δεν πρόκειται με τίποτα να μεταφερθεί το αεροδρόμιο?
Και στην Αθήνα η μεγάλη επέκταση του Ανατολικού αεροδρομίου για charters και κτίριο αφίξεων (σχεδόν άλλο τόσο δηλαδή) άρχισε περίπου στη μεταπολίτευση, αλλά αυτό σε τίποτα δεν εμπόδισε τους αρμόδιους να σχεδιάζουν ήδη τη μεταφορά στα Σπάτα, ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της επέκτασης!
Πιστεύω πως αν η Θεσσαλονίκη αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη κίνηση, πράγμα αναπόφευκτο, η μεταφορά του αεροδρομίου θα είναι μονόδρομος. Γιατί και επέκταση του υπάρχοντος να γίνει, και πάλι ο ένας διάδρομος δεν θα φτάνει.
Δεν ξέρω, μήπως είμαι κάπου λάθος?
Βέβαια το πρόβλημα είναι πως στην περίπτωση που γίνει μεταφορά του αεροδρομίου, δεν είναι δυνατόν να ξεμείνει ένας -σχετικά καινούριος- διάδρομος στη θάλασσα.
Ούτε είναι δυνατόν να καταστραφεί. Σύμφωνοι, αυτό είναι ένα θέμα.
Τι λένε οι αρμόδιοι εκεί πάνω? Γιατί απορρίφθηκε η λύση της μεταφοράς?
Όπως και να'χει, όλη αυτή η εξέλιξη χτυπάει καμπανάκι για κατεπείγουσα επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο... |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 9:01 am Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Βέβαια το πρόβλημα είναι πως στην περίπτωση που γίνει μεταφορά του αεροδρομίου, δεν είναι δυνατόν να ξεμείνει ένας -σχετικά καινούριος- διάδρομος στη θάλασσα. ... |
Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν. Θα ήταν τεράστια μ@λ@κί@ να αφήσουν αμανάτι στη περιοχή ένα όγκο 1 χλμ μέσα στη θάλασσα, έτσι για να τούς θυμούνται! Ξέρεις, μετά θα αρχίσουν οι συζητήσεις για την αξιοποίησή του, με τους μισούς να θέλουν να το γεμίσουν ζαρντινιέρες για να μοιάζει με μητροπολιτικό πάρκο, και οι άλλοι μισοί να το κάνουν πίστα κάρτ για να μοιάζει με πίστα F1! Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις, είναι εντελώς συμπτωματική!!
Όσο για τη μεταφορά, δεν απορρίφθηκε ποτέ. Ουσιαστικά δε τέθηκε ποτέ ένα τέτοιο θέμα για να απορριφθεί. (την Άντζελα σκέφτηκα που της λένε. "Μα κυρία Δημητρίου, δε τίθεται τέτοιο θέμα! Το τίθω εγώ τότε!!! ) Ο νέος αεροσταθμός (λέμε τώρα) μια χαρά μεγάλος και όμορφος θα είναι.
Όσο για τους διαδρόμους, και τώρα δύο υπάρχουν (σε διάταξη Χ). Απλά ο ένας θα επεκταθεί στη θάλασσα. Μάλιστα πριν 4-5 χρόνια μόλις απέκτησαν παράλληλους τροχιόδρομους!!! |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 9:27 am Post subject: |
|
|
Quote: | Όσο για τους διαδρόμους, και τώρα δύο υπάρχουν (σε διάταξη Χ). |
Για του λόγου το αληθές(με κίτρινο είναι ο δρόμος προς Χαλκιδική):
|
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 9:37 am Post subject: |
|
|
Ακριβώς. Μάλιστα η φωτογραφία είναι παλιά. Φαίνεται καθαρά ότι δεν υπάρχει ο παράλληλος τροχιόδρομος στον ένα διάδρομο. Αυτός είναι και αυτός που θα επεκταθεί.
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 9:50 am Post subject: |
|
|
Respect ρε Mozart
Πολυ κατατοπιστικη η φωτογραφια σου
Ξερω οτι ανακαινιστηκε το αεροδρομιο "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" αλλα θα ηθελα να μου πουν οι φιλοι μας απο εκει οτι η ανακαινιση ωφελησε η οχι ? |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 9:55 am Post subject: |
|
|
Σιγά ρε ΠΑΟ. Ο vag βρήκε τη φωτογραφία.
Η ανακαίνιση που έγινε τα 2 τελευταία χρόνια, αφορούσε τον διπλασιασμό των χώρων αναμονής και αφίξεων. Χτίστηκε δηλαδή ένα κτήριο ακριβώς δίπλα, ενωμένο με το παλιό. Διαμορφώθηκε και ο χώρος πρόσβασης για τα αυτοκίνητα, γίναν και νέα πάρκινγκ, και απομένουν μερικά μερεμέτια ακόμα. Ωραιότατος χώρος για συνεδριακό κέντρο θα είναι μετά αυτό το κτήριο, αν και το πιθανότερο είναι να γίνει ΙΚΕΑ Νο2! |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 10:01 am Post subject: |
|
|
Πολύ κουλό αεροδρόμιο. Αυτό το Χ δεν επιτρέπει παράλληλες προσαπογειώσεις. Τελικά μου φαίνεται ότι απ' όλους τους πολιτικούς αρχηγούς που ανέβηκαν πάνω για τη ΔΕΘ, μόνο ο Καρατζαφέρης είπε το μοναδικό σωστό πράγμα: Στείλτε επειγόντως το αεροδρόμιο στα Δυτικά!
Μήπως επειδή το πρότεινε εκείνος, "το'καψε" κιόλας? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 10:08 am Post subject: |
|
|
Το θέμα του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης το έχουμε συζητησει ξανά στα topics που αφορούν την πόλη. Η γνώμη μου είναι ότι είναι τεράστια ευκαιρία για την πόλη να φτιάξει ένα νέο αεροδρόμιο σε άλλη τοποθεσία. Και μόνο που συζητάμε για επέκταση διαδρόμου στη θάλασσα σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος σε αυτή την περιοχή. Δεν το παίζω σούπερ οικολόγος, αλλά όπως και να το κάνουμε μπάζωμα της θάλασσας (και μάλιστα με αυτή τη μορφή - 1km μακρυνάρι) δεν είναι ό,τι καλύτερο για την περιοχή και ειδικά για τους κατοίκους του Δήμου Θερμαϊκού. Τη στιγμή λοιπόν που υπάρχουν χώροι στα δυτικά της πόλης (υπενθυμίζω ότι δυτικά της πόλης βρίσκεται η μεγαλύτερη συνεχόμενη πεδιάδα της χώρας) για ποιο λόγο να μην συζητηθεί σοβαρά η δυνατότητα μεταφοράς; Το θέμα έχει τεθεί πριν λίγο καιρό από βουλευτές όλων των κομμάτων αλλά δυστυχώς δεν δόθηκε συνέχεια.
Αυτή τη στιγμή το αεροδρόμιο παραμένει γιαπί, γίνονται συνεχώς εργασίες ανακαίνισης του υπάρχοντος κτιρίου (με την μικρή προέκταση που περιέγραψε ο Mozart). Πριν λοιπόν ξεκινήσουν εργασίες για μεγάλης κλίμακας έργα (νέος αεροσταθμός και επέκταση διαδρόμου) είναι ευκαιρία κατά τη γνώμη μου να συζητηθεί η μεταφορά. Τα πλεονεκτήματα τα έχουμε αναλύσει και είναι πολλά. Θέλει και λίγη τόλμη! Δεν νομίζω ότι το κόστος ενός νέου αεροδρομίου είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος για τα έργα του νέου αεροσταθμού και της επέκτασης του διαδρόμου που θα φέρουν το "μακεδονία" στον έσχατο κορεσμό. Διότι με τα νέα έργα το "Μακεδονία" δεν έχει άλλες δυνατότητες επέκτασης αν και όταν χρειαστεί. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 10:39 am Post subject: |
|
|
Ypsilon
Οι τέμνοντες διάδρομοι είναι μία από τις 4 βασικές διαμορφώσεις αεροδιαδρόμων, σύμφωνα με την θεωρία του σχεδιασμού αεροδρομίων. Δεν είναι απαραίτητο ότι με τέμνοντες αεροδιαδρόμους μειώνεται το capacity του αεροδρομίου (δηλαδή ο αριθμός των κινήσεων), αρκεί το σημείο στο οποίο τέμνονται να βρίσκεται πλησιέστερα προς τα άκρα των αεροδιαδρόμων παρά προς το κέντρο. Στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο, βέβαια, οι αεροδιάδρομοι τέμνονται σχεδόν στο κέντρο. Σίγουρα, λοιπόν, ένας από τους λόγους που ζητείται η επέκταση του αεροδιαδρόμου είναι και η αύξηση της δυναμικότητας, πέρα από τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγαλύτερων αεροσκαφών.
Πάντως ακόμα και με τέτοιο configuration των αεροδιαδρόμων, η δυναμικότητα μπορεί να μην επηρεάζεται σημαντικά, ανάλογα με το σχέδιο προσγειώσεων και απογειώσεων που χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο, δηλ. τι είδους αεροσκάφη θα απογειώνονται και πότε, αφού η απογείωση διαφορετικών τύπων αεροσκαφών απαιτεί την παρέλευση διαφορετικών χρονικών διαστημάτων μέχρι την απογείωση του αμέσως επόμενου αεροσκάφους. |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 11:29 am Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Ακριβώς δίπλα στο ένα άκρο του αεροδιαδρόμου (το άλλο άκρο "βλέπει" προς θάλασσα και Ποντικονήσι) βρίσκεται ο δρόμος που πηγαίνει από την πόλη της Κέρκυρας προς τα νότια. Κατά την απογείωση μεγάλων αεροπλάνων (τα αεροπλάνα ξεκινούν τη διαδικασία απογείωσης από το άκρο του αεροδιαδρόμου που βρίσκεται στη μεριά του δρόμου) διακόπτεται για 1-2 λεπτά η κυκλοφορία των αυτοκινήτων για να μην επηρεαστούν από το vortex που δημιουργεί το αεροπλάνο. Μάλιστα υπάρχει σχεδόν μόνιμα ένα περιπολικό ή ένας Ζητάς για αυτή τη δουλειά. |
Σε αρκετά ελληνικά αεροδρόμια (Σκιάθος, Χίος, Θεσσαλονίκη -έκτος λειτουργίας στο τελευταίο- κ.α.) υπάρχει φανάρι της τροχαίας που διακόπτει την κίνηση σε δρόμους, που βρίσκονται πολύ κοντά στο άκρο του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης. Τα φανάρια αυτά ελέγχονται από τον πύργο ελέγχου, αλλά συνήθως είναι απαραίτητη και η συνδρομή των αστυνομικών του αεροδρόμιου, μιας και οι οδηγοί δεν τα δίνουν πάντα σημασία. Όπως προαναφέρθηκε το blast των κινητήρων των αεροσκαφών κατά την απογείωση μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα σε οχήματα ή ανθρώπους που θα βρίσκονται εκεί γύρω. Όσο για την φάση της προσγείωσης, η ασφάλεια των πτήσεων δεν επιτυγχάνεται με τα φανάρια της τροχαίας αλλά με την μετατόπιση του κατωφλίου του διαδρόμου: Δηλαδή τα αεροσκάφη δεν έχουν δικαίωμα να προσγειωθούν αμέσως μετά το πραγματικό άκρο του διάδρομου, αλλά μόνο από κάποιο συγκεκριμένο σημείο και μετά (που υποδηλώνεται με κατάλληλη διαγράμμιση) οπότε αποφεύγεται η χαμηλή τους πτήση πάνω από παρακείμενα σπίτια ή δρόμους. Μερικές φωτογραφίες από Σκιάθο και Κέρκυρα:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=267827
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=246986
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=246462
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=246460
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=246457
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=53410
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=250396
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=251563
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=251211
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=249072
exitmusician wrote: | Οι τέμνοντες διάδρομοι είναι μία από τις 4 βασικές διαμορφώσεις αεροδιαδρόμων, σύμφωνα με την θεωρία του σχεδιασμού αεροδρομίων. Δεν είναι απαραίτητο ότι με τέμνοντες αεροδιαδρόμους μειώνεται το capacity του αεροδρομίου |
Mozart wrote: | Φαίνεται καθαρά ότι δεν υπάρχει ο παράλληλος τροχιόδρομος στον ένα διάδρομο. |
Ας είμαστε λίγο πιο προσκεκτικοί με την ορολογία:
Οι αεροδιάδρομοι είναι νοητοί διάδρομοι στον ουρανό... και δεν βρίσκονται μέσα σε αεροδρόμια ! Σε αεροδρόμια μπορούμε να συναντήσουμε μόνο διαδρόμους!
Τροχιόδρομος είναι το tram. Στα αεροδρόμια έχουμε τροχοδρόμους
superas wrote: | Τη στιγμή λοιπόν που υπάρχουν χώροι στα δυτικά της πόλης (υπενθυμίζω ότι δυτικά της πόλης βρίσκεται η μεγαλύτερη συνεχόμενη πεδιάδα της χώρας) για ποιο λόγο να μην συζητηθεί σοβαρά η δυνατότητα μεταφοράς; Το θέμα έχει τεθεί πριν λίγο καιρό από βουλευτές όλων των κομμάτων αλλά δυστυχώς δεν δόθηκε συνέχεια. |
Επειδή και σε άλλο topic διάβασα περί μεταφοράς στα δυτικά της πόλης και συγκεκριμένα στην περιοχή του Γαλλικού Ποταμού (!), να θυμίσω ότι η περιοχή μεταξύ των εκβολών των ποταμών, έχει εξίσου (και μάλλον περισσότερα) προβλήματα ομίχλης. Επιπλέον, μη ξεχνάμε ότι σχεδόν το 1/3 της επιβατικής κίνησης του "Μακεδονία" αφορά επιβάτες πτήσεων charter με τελικό προορισμό τη Χαλκιδική. Δεν νομίζω πως είναι και η καλύτερη ιδέα, το αεροδρόμιο να απομακρυνθεί ακόμα πιο μακριά από τη Χαλκιδική... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 11:48 am Post subject: |
|
|
xristos_skg wrote: | Ας είμαστε λίγο πιο προσκεκτικοί με την ορολογία:
Οι αεροδιάδρομοι είναι νοητοί διάδρομοι στον ουρανό... και δεν βρίσκονται μέσα σε αεροδρόμια ! Σε αεροδρόμια μπορούμε να συναντήσουμε μόνο διαδρόμους!
Τροχιόδρομος είναι το tram. Στα αεροδρόμια έχουμε τροχοδρόμους
|
Ο όρος "τροχόδρομος" δεν αντιστοιχεί στον διάδρομο προσγείωσης και απογείωσης (runway) αλλά στο λεγόμενο taxiway, δηλ. το σύστημα παράλληλων διαδρόμων στο οποίο κινούνται τα αεροσκάφη πριν την είσοδο ή μετά την έξοδό τους από την πίστα. Οι χρησιμοποιούμενοι όροι είναι "αεροδιάδρομος" ή "διάδρομος προσγείωσης - απογείωσης". |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 11:54 am Post subject: |
|
|
Το που ακριβώς μπορεί να κατασκευαστεί αεροδρόμιο μέσα στην αχανή πεδιάδα της Κεντρικής Μακεδονίας μπορεί να συζητηθεί. Εγώ δεν είμαι ο ειδικός που μπορεί να κρίνει ποια περιοχή είναι κατάλληλη. Απλώς πιστεύω ότι σε μια τόσο μεγάλη έκταση δίπλα στην πόλη μπορεί να βρεθεί χώρος.
Το πρόβλημα της ομίχλης μπορεί να υπάρχει, όπως υπάρχει όμως και στο "Μακεδονία" (ίδιο) αλλά και σε πολλά ακόμη αεροδρόμια του κόσμου. Με τα συστήματα ils μπορεί να γίνει τυφλή προσγείωση σε αεροδρόμια που δεν έχουν γύρω τους λόφους (όπως έχει το "Μακεδονία") Ένα αεροδρόμιο στην πεδιάδα της Κεντρικής Μακεδονίας χωρίς εμπόδια τριγύρω δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει προβλήματα από την ομίχλη, τουλάχιστον όχι περισσότερα από την περιοχή της Μίκρας.
Για το θέμα της κίνησης προς Χαλκιδική που αναφέρεις, θα συμφωνήσω εν μέρει ότι έτσι όπως είναι τώρα το οδικό δίκτυο, πράγματι δεν βολεύει. Σκέψου όμως ότι υπάρχει στα σκαριά η εξωτερική περιφερειακή (που θα λύσει το πρόβλημα) Όπως επίσης ότι ένα νέο αεροδρόμιο θα έχει άμεση επαφή με ΕΓΝΑΤΙΑ, ΠΑΘΕ και σιδηροδρομικό δίκτυο. Κι αν υποθέσουμε ότι το "Μακεδονία" με την κατασκευή της εξωτερικής περιφερειακής θα αποκτήσει ταχεία πρόσβαση σε ΕΓΝΑΤΙΑ και ΠΑΘΕ, με τη σιδηροδρομική σύνεδση τι γίνεται; Νοείται σύγχρονο αεροδρόμιο χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση;
Και εκτός όλων αυτών αεροδρόμιο στα δυτικά σημαίνει άμεση πρόσβαση για πολύ περισσότερους μόνιμους κατοίκους αστικών κέντρων περιμετρικά της Θεσσαλονίκης, απ' ότι με το αεροδρόμιο της Μίκρας. |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 12:10 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Ο όρος "τροχόδρομος" δεν αντιστοιχεί στον διάδρομο προσγείωσης και απογείωσης (runway) αλλά στο λεγόμενο taxiway, δηλ. το σύστημα παράλληλων διαδρόμων στο οποίο κινούνται τα αεροσκάφη πριν την είσοδο ή μετά την έξοδό τους από την πίστα. |
Δεν είπα το αντίθετο... Επισήμανα απλώς τη λανθασμένη χρήση της λέξης "τροχιόδρομος" αντί για "τροχόδρομος".
exitmusician wrote: | Οι χρησιμοποιούμενοι όροι είναι "αεροδιάδρομος" ή "διάδρομος προσγείωσης - απογείωσης". |
Σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιείται η λέξη "αεροδιάδρομος" για να δηλώσει το διάδρομο προσγείωσης/απογείωσης σ' ένα αεροδρόμιο. (Άσχετο αν χρησιμοποιείται εντελώς λανθασμένα κατά κόρον, στη τηλεόραση και στον τύπο).
Αεροδιάδρομος (airway) = Εναέριος ελεγχόμενος χώρος καθορισμένων διαστάσεων, εφοδιασμένος με ραδιοβοηθήματα
επομένως:
taxiway= τροχόδρομος
runway= διάδρομο προσγείωσης/απογείωσης
airway= αεροδιάδρομος |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 12:14 pm Post subject: |
|
|
Για τον τροχόδρομο το κατάλαβα ότι δεν είπες το αντίθετο, απλώς έδωσα μια περαιτέρω εξήγηση Για τον αεροδιάδρομο ομολογώ ότι είχα λανθασμένη γνώση, μιας και το domain μου δεν είναι οι αερομεταφορές (και μάλιστα η ελληνική ορολογία τους), παρότι ασχολούμαι αρκετά λόγω δουλειάς. Thanx |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Sep 23, 2005 2:34 pm Post subject: |
|
|
Ρε φαινεται μικρο το "Ελευθεριος Βενιζελος" μας ε ?
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 2:49 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
limito wrote: | Τη λειτουργία αεροδρομίου στη Λάρισα εξήγγειλε ο Μιχάλης Λιάπης
O Υπουργός έκανε τις εξής εξαγγελίες για την Λάρισα μετά από επίσκεψη στην πόλη:
1)Το «πράσινο φως» για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στη Λάρισα
2)Ο υπουργός Μεταφορών εξήγγειλε σειρά μέτρων ύψους 24 εκατ. ευρώ που θα χρηματοδοτήσει ο ΟΣΕ.
3)Τα μέτρα που αφορούν τη δημιουργία ισόπεδων και ανισόπεδων διαβάσεων για πεζούς και οχήματα, με τη λειτουργία και ανελκυστήρων, θα υλοποιηθούν εντός του έτους
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=654549&lngDtrID=244 |
chr.04 wrote: | Τώρα μένει να κάνουν λιμάνι στην Καρδίτσα και θα ολοκληρωθεί η ανάπτυξη της περιφέρειας! |
Giannis wrote: | META THN EΞAΓΓEΛIA ΛIAΠH ΓIA TH ΛAPIΣA
Σε θέση μάχης η Mαγνησία για το αεροδρόμιο
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18358&m=N18&aa=2
Ε ωραία λοιπόν. Να φτιάξουμε ένα αεροδρόμιο στη Λάρισα, ένα στο Βόλο, ένα στα Τρίκαλα, ένα στην Καρδίτσα, ένα στην Κατερίνη...με τα λεφτά του Ελληνικού λαού, και να είναι όλα άδεια...έτσι, για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Γιατί πάνω απ΄όλα ο Βόλος είναι πολύ μακριά από τη Λάρισα (η οποία είναι πιό κεντρική πόλη και θα βόλευε τις υπόλοιπες καλύτερα...) και με αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου (κάτι σε προαστιακό...) δε βρίσκεσαι σε 40 λεπτά από τη μια πόλη στην άλλη. ΟΧΙ!
Ετσι για να φαγωνόμαστε μεταξύ μας....
Για να δούμε...
ΥΓ: αυτό κανονικά δε ταιριάζει περισσότερο στο θέμα με τ΄αεροδρόμια;; |
|
|
Back to top |
|
|
grego Full Member
Joined: 01 Jul 2004 Posts: 288 Location: volos
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 3:22 pm Post subject: |
|
|
Βρε παιδια μην ψαρωνεται με τις <<δηθεν εξαγγελιες>>!
ολα αυτα γινονται για τις δημοτικες εκλογες!Βλεπεις ο νυν δημαρχος Λαρισσας Τζανακουλής ειχε βαλει οπως ειπε ο ιδιος<<στοιχημα προσωπικο>>πως θα κανει πολιτικα πτερυγα στη 110!και αυτη η κολονια παει 4 χρονια τωρα...ας εχει αλλο αεροδρομιο στα 40 χ.μ!
αλλα πως θα τον κατεβαζαν τον ανθρωπο σε εκλογες μην εχοντας αποσπασει τουλαχιστον μια μελετη σκοπιμοτητας!Επειδη στη ουσια μελετη σκοπιμοτητας εξηγγειλε ο Λιαπης στη Λαρισσα!
Οσο για τους παχουλους τιτλους των εφημεριδων του στυλ Σε θεση μαχης η Μαγνησια....ειναι για να παιρνει ο κοσμος να διαβαζει!!Σιγα τον πολεμο που θα γινει!Βεβαια οι Βολιωτες πολιτικοι του ΠΑΣΟΚ πανε να εκμεταλλευτουν
την συγκυρια και να να τα χωσουν στους κυβερνωντες πολιτικους για αδρανεια!
Το ζητημα ειναι οτι εγινε πολυ κακο για το τιποτα και πως ολα γινονται για να κερδηθει η μαχη των εντυπωσεων της προεκλογικης περιοδου.
Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε πως την ιδια μερα με την εξαγγελια της μελετης σκοπιμοτητας δημιουργιας πολιτικης πτερυγας υπογραφηκε η χρηματοδοτηση του νεου αεροσταθμου του αεροδρομιου Αγχιαλου!οποτε οπως καταλαβαινετε...μας δουλευουν ρεεεεε,ξυπνατεεε |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 3:53 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικά δε ψαρώνω με καμμία εξαγγελία που γίνεται από πολιτικό...ειδικά στην επαρχία, εκτός αν θέλεις να σου απαριθμήσω τι δεν έγινε (για έργα μιλάμε...)από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Αυτό που με εξοργίζει όμως είναι ότι οι ίδιοι οι πολιτικοί και οι επαρχιωτοδήμαρχοι, έμμεσα προωθούν κόντρες μεταξύ των πόλεων, ειδικά μεταξύ Λάρισας και Βόλου. Και μη κοιτάς που εγώ κι εσύ δεν ψαρώνουμε...για ρώτα και τους άλλους! Αυτό μόνο δημιουργικό για τις 2 πόλεις δε μπορεί να είναι.... |
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 3:56 pm Post subject: |
|
|
Τώρα το κατά πόσο ψαρώνουμε η όχι δεν θέλω να το συζητήσω.Εγώ θα σταθώ κάπου αλλού.Οι πολιτικοί του Βόλου καλά θα κάνουν να κοιτάνε την δουλειά τους και να μην γκρινιάζουν όλη την ώρα...Αν θέλουν πράγματα για την πόλη τους απλά ας τα διεκδικούν...Κάνουμε γήπεδο αρχίζουν γκρινιάζουν "θα χάσει το Πανθεσσαλικό την αξία του", κάνουμε αεροδρόμιο γκρινιάζουν πάλι "θα χάσει την βαρύτητα του το αεροδρόμιο της Ν.Αγχιάλου",κάνουν έργα στον ΟΣΕ "γιατί δεν κάνουν και σε εμάς στον Βόλο",δηλαδή έλεος πια με αυτή την κατάσταση!Τέλος προσωπική μου γνώμη είναι πως το αεροδρόμιο της Λάρισας θα βολεύει περισσότερους κατοίκους (Τρίκαλα,Καρδίτσα,Πιερία που ήταν και από αυτούς πάγιο αίτημα για αεροδρόμιο στην Λάρισα),σε αντίθεση με αυτό της Ν.Αγχιάλου που βολεύει μόνο τον Βόλο ουσιαστικά. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 4:13 pm Post subject: |
|
|
Το θέμα δεν είναι τι θέλουμε, το θέμα είναι να μας αποδείξουν ότι
1) Πράγματι η Λάρισα χρειάζεται ένα αεροδρόμιο
2) Οικονομικά θα σταθεί από μόνο του και δεν το χρηματοδοτούμε μια ζωή
3) Ότι θα γίνει και δεν είναι εξαγγελία που είπαμε τώρα και μέχρι να ωριμάσει θα περάσουν 30 χρόνια. |
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 4:23 pm Post subject: |
|
|
Ο καιρός θα δείξει για όλα τα παραπάνω ερωτήματα!Κανείς δεν ξέρει! Μπορεί να είναι και σαν το μετρό της Θεσσαλονίκης και αυτό... |
|
Back to top |
|
|
S.t.a.d.i.a New Member
Joined: 04 Dec 2004 Posts: 21 Location: London / Βόλος
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:08 pm Post subject: |
|
|
Κάθε πόλη και αεροδρόμιο κάθε χωριό και πανεπιστήμιο και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Υπάρχει ένα πολιτικό αεροδρόμιο στην Θεσσαλία και αυτό είναι την Νέας Αγχιάλου. Ήδη έχει χρηματοδοτηθεί η επέκταση του.
Έχει πολύ πλάκα η όλη φιλολογία μεταξύ κόντρας πόλεων ή χωριών και δεν συμμαζεύετε στην Έλλαδα. Άλλα το θέμα παιδιά είναι απλό μια και βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.. Υπαρχει ένα αεροδρόμιο στην περιοχή που έχει το 80% της τουριστικής υποδομής και ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον από το εξωτερικό. Απλά πράγματα. Ως αναφορά τις αποστασεις με Καρδίτσα-Τρίκαλα ειναι αντε 25 χιλιομέτρα πιο μακρία από Βόλο από οτι απο Λάρισα. Δηλαδή σιγά τα οέ.
Τώρα αν η λάρισα μπορεί να συντηρήσει και δικό της αεροδρόμιο με πτησεις από Λονδίνο Αμστερνταμ και Βερολίνο τότε φυσικά και πρέπει να γίνει. Εφόσον δε το υπάρχων αεροδρόμιο της περιοχής δεν σηκώνει τον αβάσταχτο φόρτο να γίνει το δυνατον γρηγορότερο όπως και εδώ στο Λονδίνο με την επέκταση του Heathrow. Διαφορετικά ολά αυτά είναι μικροκομματικά πολιτικά γι αυτό και στιην Ελλάδα είμαστε δυστυχώς τοοοοσο πίσω |
|
Back to top |
|
|
|