stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Fri Jul 22, 2005 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Αχ ρε ΡΑΟ….
Ποιο υπερσύγχρονο γενικό νοσοκομείο Καλαμάτας στο topic για τα αεροδρόμια, παλικάρι μου?? Laughing Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Jul 22, 2005 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

Admin wrote:
Admin wrote:
Αμφιβάλλω αν - κυρίως - οι υποδομές του terminal μπορούν να "σηκώσουν" την κίνηση (loading-offloading) που θα δημιουργεί ένα Α380. Ούτως ή άλλως, είναι ένα αεροπλάνο που θα εξυπηρετεί hub αεροδρόμια. Της Αθήνας, δυστυχώς, δεν μπορεί να λογιστεί ως τέτοιο.

Αυτό είχα γράψει πριν λίγες ημέρες. Και χθες είδα τον εκπρόσωπο του αεροδρομίου της Αθήνας να λέει ακριβώς αυτό το πράγμα σε δηλώσεις του από το Παρίσι:

Ότι δηλαδή το Α380 μπορεί να προσγειωθεί στην Αθήνα αν παραστεί έκτακτη ανάγκη (άρα με τους διαδρόμους-τροχοδρόμους είμαστε ΟΚ), αλλά απαιτούνται επιπλέον έργα στο terminal αν το Α380 πρόκειται να εκτελεί κανονικές πτήσεις προς/από Αθήνα.


Συνεχίζω αυτή την κουβέντα του Admin για να διαφοροποιήσω λίγο τα δεδομένα σχετικά με τους παράγοντες που επιτρέπουν ή αποτρέπουν την προσέγγιση αεροσκαφών τύπου Α380 στον Δ.Α.Α.

Οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την προσέγγιση ενός αεροσκάφους τύπου Α380 σε ένα αεροδρόμιο σχετίζονται κατά κύριο λόγο με την εναέρια πλευρά (airside) και λιγότερο, αλλά όχι αμελητέα, με την επίγεια πλευρά (landside). Οι βασικότεροι περιορισμοί στο airside είναι οι εξής τρεις:

1. Μήκος του αεροδιαδρόμου: Ο σημαντικότερος περιοριστικός παράγοντας. Το μήκος των αεροδιαδρόμων του ΔΑΑ μπορεί να εξυπηρετήσει μέχρι και Boeing 747. Το Α380 απαιτεί μικρότερο μήκος από ό,τι το 747 (αν και αυτό εξαρτάται από την δύναμη/thrust των κινητήρων κατά την απογείωση/προσγείωση), επομένως σε αυτόν τον παράγοντα ο ΔΑΑ δεν έχει πρόβλημα.
2. "Φιλέτο": Δίπλα σε κάθε πλευρά των αεροδιαδρόμων υπάρχει ένας χώρος ο οποίος δεν είναι επενδυμένος με σκυρόδεμα όπως ο αεροδιάδρομος, αλλά είναι χέρσος (και στα άκρα του είναι στρωμένος με γρασίδι). Ο χώρος αυτός ονομάζεται "φιλέτο" στην αερολιμενική jargon. Πάνω από αυτόν τον χώρο βρίσκονται τα φτερά του αεροσκάφους κατά την προσγείωση και απογείωση του. Η ύπαρξη του χώρου αυτού χρησιμεύει στο να μην βρίσκονται τα φτερά του αεροσκάφους πάνω από σκυρόδεμα, ώστε να μην εισέρχονται χαλίκια και άλλα υλικά από τον αεροδιάδρομο μέσα στους κινητήρες κατά τη λειτουργία αυτών στο έδαφος. Είναι επόμενο ότι τα τεράστια φτερά του Α380 απαιτούν επέκταση του "φιλέτου" στον ΔΑΑ και για αυτό έχει προβλεφθεί χώρος κατά την κατασκευή του αεροδρομίου.
3. Ακτίνα στροφής: Διαφορετικοί τύποι αεροσκαφών απαιτούν διαφορετικές ακτίνες στροφής για την έξοδό τους από τον αεροδιάδρομο στο taxiway και αντίστροφα. Η ακτίνα στροφής που θα χρειαστεί ένα αεροσκάφος σχετίζεται άμεσα με την ταχύτητα εξόδου/εισόδου του από/προς τον αεροδιάδρομο, και η ταχύτητα εξόδου/εισόδου αποτελεί έναν από τους παράγοντες-εργαλεία της διοίκησης ενός αεροδρομίου για την μεταβολή του capacity του αεροδρομίου. Για το τεράστιο Α380 θα χρειαστεί πιθανότατα κάποια επέκταση της ακτίνας στροφής ορισμένων εισόδων/εξόδων στα taxiways.

Φυσικά, σημαντικές θα είναι και οι επιπτώσεις στο terminal, π.χ. μεγαλύτερη ταχύτητα εκφόρτωσης των αποσκευών και εφοδιασμού του αεροσκάφους, περισσότεροι ιμάντες αποσκευών, κλπ. Το μέγεθος των παρεμβάσεων στο terminal εξαρτάται βέβαια απο την συχνότητα προσέγγισης των Α380 στον ΔΑΑ, η οποία κατά τη δική μου πρόβλεψη δεν θα είναι τόσο μεγάλη όσο σε άλλα διεθνή αεροδρόμια. Εντούτοις, εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ΔΑΑ (π.χ. Singapore, Thai) έχουν δώσει παραγγελίες για Α380 και δεν αποκλείεται να το δούμε και στον ΔΑΑ, ιδιαίτερα αν αποκτήσει την ιδιότητα του hub airport για πτήσεις προς Ασία.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Jul 25, 2005 9:15 am    Post subject: Reply with quote

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=639872&lngDtrID=251
κινητικοτητα στις ΟΑ
Arrow ΤΟ σαββατο διαβασα στον επενδυτη οτι τα αεροδρομια βενιζελος, μακεδονια, κερκρας και ροδου θα ιδιωτικοποιηθουν.
Arrow σε εκδοση της EXPRESS διαβασα οτι εργα θα γινουν στο αεροδρομιο των ιωαννινων οπου θα μεγαλωσει κατα πολυ ο αεροδιαδρομος
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Jul 29, 2005 8:25 am    Post subject: Reply with quote

δε ξερω αν το βαζω σε σωστο τοπικ αλλα αυτη η την αλλη εβδομαδα ξεκιναε τα δρομολογια με υδροπλανα που θα συνδει πατρα με ζακυνθο-κεφαλονια-ιθακη και κερκυρα.
αυριο θα γινει λογικα θα γινει παρουσιαση της τιμολογιακης πολιτικης δρομολογια κλπ της εταιρειας.
http://www.patrastoday.gr/News/article.asp?m=7&d=28&id=40
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Aug 01, 2005 10:56 am    Post subject: Reply with quote

περισσοτερες εξελιξεις για τα υδτοπλανα στη πατρα
http://www.patrastoday.gr/News/article.asp?m=7&d=30&id=2
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.patrastoday.gr/News/article.asp?m=8&d=1&id=26
εγινε η πρωτη πτηση με τα υδροπλανα στη πατρα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικα , αυτα τα υδροπλανα θα βοηθησουν πολυ τα νησια του Ιονιου Πελαγους γιατι δεν υπαρχουν πολλα δρομολογια πλοιων παρα μονο για Κεφαλλονια , Ζακυνθο και Κερκυρα Evil or Very Mad
Τα υπολοιπα νησια τι φταινε ρε Evil or Very Mad
Ελπιζω αυτο το προβλημα της απομονωσης να το λυσει το υδροπλανο Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

τα δρομολογια απο πατρα για ζακυνθο κεφαλονια ιθακη και κερκυρα απο πατρα και απο κυληνη ειναι αρκετα. το υδροπλανο θα ειναι ανταγωνιστης των πλοιων. καποτε ειχα ακουσει οτι το υδροπλανο θα πηγαινε και στο αιγαιο. ξερει κανει τποτα για αυτο Question
παντως η εταιρεια που ειναι πατρα εχει διαφορετικο ονομα απο την εταιρεια που κανει κερκυρα-ιωαννηνα. οποτε λογικα μιλαμε για δυο εταιρειες υδροπλανων μεχρι στιγμης.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.patrastoday.gr/News/article.asp?m=8&d=8&id=19
ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 3:19 pm    Post subject: Reply with quote

Κι εγω νομιζα οτι ηταν ολα ετοιμα Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

μην αγχωνεσε ολα θα εινα ετοιμα το σεπτεμβριο Wink . η λαλακια ειναι οτι ξ εταριεα εμπλεξε με την εληνικη γραφιοκρατια και παρα λιγο το εγχειρημα να τυναχθει στον αερα Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Sep 01, 2005 7:19 pm    Post subject: Reply with quote

Δείτε εδώ φωτογραφία Shocked Shocked από το αεροδρόμιο στη Κέρκυρα (την αλίευσα από ένα φόρουμ για μοτοσυκλέτες) . Απορώ πως ζουν αυτοί οι άνθρωποι στα διαμερίσματα που διακρίνονται στη φωτογραφία. Rolling Eyes


Έχει μέχρι και φανάρι για να σταματήσουν τα αυτοκίνητα ώστε να μην συγκρουστούν με το ... αεροσκάφος Shocked Confused Shocked Twisted Evil

Edit. Άκυρη η προηγούμενη πρόταση . Μόλις έμαθα από φίλο ότι το κόκκινο είναι γιατί υπάρχει διασταύρωση με άλλο δρόμο που δεν φαίνεται στη φώτο και όχι λόγω του αεροσκάφους Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
DonAlex
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Mar 2004
Posts: 482
Location: Zurich

PostPosted: Thu Sep 01, 2005 7:35 pm    Post subject: Reply with quote

Diladi den paizei kanena photo illusion ??
Einai dynaton na yparxei fanari gia na min exoume kanena strapatso ???
Mou fainetai kapws ypervoliko....
To exeis dei vre Losada ???
Back to top
View user's profile Send private message
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 1068
Location: Άλιμος!

PostPosted: Thu Sep 01, 2005 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Και στην Σκιάθο έχει κάτι παρόμοιο..
Αν είναι δυνατόν τι πράγματα είναι αυτά... Evil or Very Mad Embarassed Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Sep 01, 2005 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

DonAlex wrote:
Einai dynaton na yparxei fanari gia na min exoume kanena strapatso ???


Έχει δρόμο κάθετα προς αυτόν που κινούνται τα αυτοκίνητα. Απλά δεν διακρίνεται πολύ εύκολα. Ουσιαστικά αυτός ο κάθετος δρόμος είναι παράλληλος με την περίφραξη του αεροδρομίου και εκτός αυτού. Επομένως δεν υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Sep 01, 2005 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

re pedia poli konda de pernaei ayto to aeroskafos?..... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Sep 02, 2005 8:37 am    Post subject: Reply with quote

Losada ναι έχει νομίζω ένα κάθετο δρόμο δεξιά, αλλά όταν έχει προσγείωση είναι πάντα κόκκινο, για να αποφύγουν τυχόν ατύχημα από τους κινητήρες του αεροπλάνου.
Είναι και πολύ μικρός ο διάδρομος και τον χρησιμοποιούν όλο. Ωραία είναι από την άλλη πλευρά (ποντικονήσι) που έχει ένα πεζόδρομο προς Πέραμα. Κάθεσαι και περνάει από πάνω σου το αεροπλάνο!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Sep 02, 2005 9:37 am    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς δίπλα στο ένα άκρο του αεροδιαδρόμου (το άλλο άκρο "βλέπει" προς θάλασσα και Ποντικονήσι) βρίσκεται ο δρόμος που πηγαίνει από την πόλη της Κέρκυρας προς τα νότια. Κατά την απογείωση μεγάλων αεροπλάνων (τα αεροπλάνα ξεκινούν τη διαδικασία απογείωσης από το άκρο του αεροδιαδρόμου που βρίσκεται στη μεριά του δρόμου) διακόπτεται για 1-2 λεπτά η κυκλοφορία των αυτοκινήτων για να μην επηρεαστούν από το vortex που δημιουργεί το αεροπλάνο. Μάλιστα υπάρχει σχεδόν μόνιμα ένα περιπολικό ή ένας Ζητάς για αυτή τη δουλειά.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα που η Ολυμπιακή σβήνει, η Aegean κάνει τη στρατηγική κίνηση να παραγγείλει 8 Airbus A320 με οψιόν για άλλα 12 στο άμεσο μέλλον! Shocked
Έτσι αποκτά έναν από τους νεότερους στόλους σην Ευρώπη, μειώνει τα λειτουργικά της έξοδα ανά προσφερόμενη θέση, καθώς και τα έξοδα καυσίμων.
Αν εμπλουτίσει και τα δρομολόγιά της, ειδικά του εξωτερικού στα οποία πάσχει, νομίζω ότι θα εδραιώσει για τα καλά τη θέση της στις αερομεταφορές.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=649115&lngDtrID=251
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

oraia etairia i aegean opos kai i hellas jet. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Αν το λες ειρωνικά επειδή η Hellas Jet βάρεσε κανόνι, σε πληροφορώ ότι κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.
Η Aegean είναι πολύ αξιόπιστη, χτυπάει τα 4 εκατομμύρια επιβάτες για φέτος, έχει άψογο σέρβις, σχεδόν μηδενικές καθυστερήσεις, εξαιρετικές πληρότητες και επιπλέον βραβεύθηκε ως η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη (Airline of the year) για το 2004/05, από τον Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Αεροπορικών Εταιρειών.
Το ξέρω ότι δυσκολεύεσαι να το δεχτείς επειδή είναι ελληνική, αλλά καλό είναι να είμαστε σίγουροι για κάτι προτού βιαστούμε για κριτική... Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

Να συμπληρώσω επίσης ότι το κλείσιμο της Hellas Jet στενοχώρησε πολλούς γιατί ήταν πραγματικά πολύ σοβαρή εταιρεία με πολύ καλό σέρβις και πολύ εξυπηρετικά slots. Δυστυχώς στις αερομεταφορές δεν επιβιώνει πάντα ο καλύτερος, και αυτό γίνεται φανερό όταν μιλάμε για περιφερειακούς μεταφορείς.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Sep 13, 2005 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Στις χτεσινές ειδήσεις πολλοί ήταν οι συμπολίτες μας που διατύπωναν, ερωτώμενοι από δημοσιογράφους, την άποψη ότι η Ολυμπιακή πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί ακόμα κι αν ήταν ζημιογόνα "επειδή είναι ελληνική εταιρεία".

Μια εταιρεία που επί σχεδόν 30 συναπτά έτη παρουσιάζει ζημιές, έχει φεσώσει τους κρατικούς προϋπολογισμούς με δεκάδες δισεκατομμύρια Ευρώ (ή τρισεκατομμύρια δραχμές, αν προτιμάτε), επιβαρύνει τον προϋπολογισμό με 1.5 εκ. Ευρώ την ημέρα, και έχει μεταβληθεί σε κράτος εν κράτει (φυσικά με τις ευλογίες και την υποστήριξη του πολιτικού κατεστημένου) δεν είναι ελληνική. Ανθελληνική είναι.

Δεν αναφέρομαι στο πτητικό έργο, την δεδομένη ασφάλεια των πτήσεων και τις καλές υπηρεσίες που προσφέρει on-board. Προσωπικά προτιμώ την Ολυμπιακή από κάθε άλλη εταιρεία. Αλλά φαίνεται ότι ο χαρακτήρας της ως "εθνικού αερομεταφορέα" αποτελεί απλά προπέτασμα για να συγκαλύπτονται τα εγκλήματα των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών και των συνδικαλιστικών αρχών των εργαζομένων.

Δυστυχώς εξυγίανση χωρίς απολύσεις και συρρίκνωση του στόλου και downsizing του πτητικού έργου δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Τελεία και παύλα. Ποια κυβέρνηση είχε το σθένος να επιβάλλει τέτοια απόφαση; Ποτέ οι συνδικαλιστές αναγνώρισαν ότι υπάρχει πρόβλημα στην οργανωτική δομή της εταιρείας και ότι η μείωση των εργαζομένων ήταν απαραίτητη;

Αναρωτιόταν κάποιος μεγαλόσχημος σήμερα γιατί η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να προσβάλει την αναμενόμενη (αύριο) απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για δύο χρόνια. Ωραίος, μεγάλε. Αν έχεις 1 δισεκατομμύριο Ευρώ για να συνεχίσει να λειτουργεί η Ολυμπιακή για δύο ακόμα χρόνια δώστα εσύ από την τσέπη σου.

Και όμως με δεδομένο το αδιέξοδο στο οποίο μας έχουν εγκλωβίσει οι πολιτικοί και οι συνδικαλιστές και από το οποίο η μοναδική έξοδος είναι το κλείσιμο της Ολυμπιακής, εξακολουθούμε να θέλουμε να διατηρήσουμε αυτό το αίσχος, και μάλιστα "να διευρύνουμε τον κοινωνικό του ρόλο ως εθνικού αερομεταφορέα", όπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΚΚΕ! Κοινώς "βάλτε κι άλλους μέσα", αλλά για τα πραγματικά προβλήματα τσιμουδιά...

Για την κυβέρνηση η αναμενόμενη απόφαση της Επιτροπής είναι "μάννα εξ ουρανού". Τι ισχυρότερο λόγο από μια απόφαση της Επιτροπής θα μπορούσε να βρει για να απαλλαγεί από την Ολυμπιακή χωρίς μεγάλο κόπο;

Τελικά δεν μας φταίει κανένας άλλος για το κατάντημά μας ως λαού παρά οι ίδιοι οι εαυτοί μας.

Με συγχωρείτε για το μεγάλο edit που άλλαξε την ουσία του προηγούμενου post μου.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

Διαβάστε εδώ τη γνώμη ξένων επιβατών για την Ολυμπιακή.
Γενεές δεκατέσσερεις την περνάνε την εταιρεία, και επειδή κι εγώ ταξιδεύω συχνά με δαύτην (ποτέ όμως από δω και μπρος, σιχάθηκα να τους πληρώνω), απλά σκέφτομαι πόσο δίκιο έχουν οι άνθρωποι.
Σημείο σύγκλισης των περισσοτέρων: Παλιά και βρώμικα αεροπλάνα, άθλιο φαγητό και απαράδεκτο προσωπικό καμπίνας. Ειδικά για το τρίτο προσυπογράφω ευχαρίστως.
Μακάρι να τα διάβαζαν αυτά όλοι αυτοί "που και την ψυχή τους δίνουν για την ΟΑ".

http://www.airlinequality.com/Forum/olymp.htm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Pou eisai re Exit, den borw na to pistepsw oti uparxoun kai logikoi anthropoi se authn thn xwra hmarton uparxei elpida, uparxei fws gia thn Ellada.

Eixa mia suzhthsh me kati atoma exthes gia auto to thema kai mou hrthe na pathw EGGEFALIKO me auta pou akouga. Euge nee mou...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 47, 48, 49  Next
Page 17 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr