stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Wed Sep 19, 2007 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

Το μπλέ κομμάτι είναι κατασκευασμένο απο την δεκαετία του 90 όπως έγραψε και ο Stavros86. Ξεκινάει από την διασταύρωση που είναι ακριβώς πριν την γέφυρα του Ευρώτα όπως μπαίνεις στην πόλη.

Σήμερα πέρασα πάλι από το Αρτεμίσιο και έχω να πω πως οι εργασίες προχωρούν αρκετά γρήγορα! Στην υπο κατασκευή σύραγγα που ανέβασε τις φώτο πριν ο Stavros86 ξεκίνησαν τις εργασίες και από την άλλη της πλευρά. Επισης στο ίδιο σημείο υπήρχαν δυο τρείς ομάδες μηχανικών που έκαναν διάφορες μετρήσεις στο ρεύμα προς Τρίπολη.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:
Και τώρα.......... Laughing Laughing το νέοπαραδοτέο τμήμα του Μαλιακού!! Παιδιά έκανα ο,τι καλύτερο μπορούσα διότι οι φωτογραφίες είναι μέσα από λεωφορείο τραβηγμένες.


Να σημειώσω πάντως πως η παράκαμψη Αγ. Κωνσταντίνου-Καμένων Βούρλων δεν έντασσεται στο κομμάτι του "πετάλου του Μαλιακού" που ξεκίνησε από το 2005. Το έργο αυτό είχε ξεκινήσει παλιότερα (2002), και θα κατασκευαζόταν έτσι κι αλλιώς ακόμα κι αν γινόταν η ζεύξη του Μαλιακού (αφού βρίσκεται μετά από αυτήν στην πορεία από Θεσ/νίκη προς Αθήνα).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 3:07 am    Post subject: Reply with quote

Τα έργα πάντως ξεκίνησαν γύρω στο 2003-2004 αφού το έργο μπλοκαρίστηκε για ένα μεγάλο διάστημα δεν θυμάμαι ακριβώς το λόγο, αλλά πάντως μετά την υπογραφή της σύμβασης, τόσο που κατηγορήθηκε ο Σουφλιάς ότι τα έργα στις παρακάμψεις δεν ξεκίνησαν και ο ίδιος είπε ότι έχουν ήδη ξεκινήσει αλλά δε φαίνονται επειδή είναι στα ορεινά και δε φαίνονται Confused . Πάντως εκ πρώτης όψεως όπως φαίνεται στις φωτογραφίες του Σταύρου, Σταύρο είσαι μεγάλος, ο δρόμος φαίνεται πολύ ωραίος Cool κούκλος, εκεί στη Λαμία δεν κατάλαβα Σταύρο αυτή η μεγάλη γέφυρα που ετοιμάζουν είναι στην εργολαβία ΑΚ Ροδίτσας-Νέα κοίτη Σπερχειού αυτή μήκους 4,5 χλμ? Φαίνεται πολύ μεγάλη γέφυρα και πότε την έφτιαξαν τόσο γρήγορα αν ανήκει σ'αυτή την εργολαβία?? Shocked Τα 4,5 χλμ στην Αγ. Παρασκευή που παραδώθηκαν είναι αυτά με την κίτρινη διαγράμμιση? Στο Στυλίδα-Ράχες είδες τίποτα?
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 5:05 am    Post subject: Reply with quote

η μεγαλη γεφυρα η ανω διαβαση της εθνικης οδου απο την νεα σιδηροδρομικη γραμμη τιθορεα λιανοκλαδι Wink ανηκει στην εργολαβια μπραλος-θερμοπυλες-αγ. μαρινα( οχι στην αλλη εργολαβια της ΑΤΤΙΚΑΤ που λες) η μηχανικη Twisted Evil το εχει αυτο το τμημα...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 9:57 am    Post subject: Reply with quote

Οι περισσότερες απο τις καθυστερήσεις των έργων πριν απο το 2004 στο πέταλο - και όχι μόνο - οφείλονται στις ενστάσεις της εταιρείας "ΜΗΧΑΝΙΚΗ" του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 10:40 am    Post subject: Reply with quote

Όπως είπε και ο gouperman η γέφυρα έγινε ως διάβαση της εθνικής από πάνω από το τρένο και ανήκει στην εργολαβία Θερμοπύλες-Αγ. Μαρίνα (Αθήνα ΑΤΕ & Μηχανική ΑΤΕ).
Ναι τα 4,5 χλμ είναι αυτά με τη κίτρινη διαγράμμιση και η μισοτελειωμένη γέφυρα είναι του Α/Κ. ΑΓ. Παρασκευής. Στο τμήμα Στυλίδα-Ράχες δεν έχει καμιά παρέμβαση μέχρι τώρα, αν και δεν θα φαίνεται και τίποτα διότι η χάραξη θα ακολουθεί διαφορετική πορεία.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 295
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 11:53 am    Post subject: Reply with quote

Σας ενημερώνω ότι πρόκειται για την γέφυρα άνω διάβασης του αυτοκινητόδρομου Α1 (ΠΑΘΕ) πάνω από τη νέα γραμμή υψηλών ταχυτήτων και πάνω από τον κλάδο Αθήνα - Καρδίτσα του κόμβου απόσχισης του Ε65 (να τον λέμε Α3?) από τον Α1. Ο Ε65 θα ακολουθεί περίπου παράλληλα τη νέα σιδηροδρομική γραμμή μέχρι μετά τον Σ.Σ. Λιανοκλαδίου.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα του ΠΑΘΕ (πάνω από 800μ.) μεγαλύτερη και από του Αξιού και του Αλιάκμονα Shocked και κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ και όχι από το ΥΠΕΧΩΔΕ!

Προτιμήθηκε η μεγάλη γέφυρα αντί επιχωμάτων και μικρότερης γέφυρας γιατί τα επιχώματα θα έπρεπε να αφεθούν να "κάτσουν" για 1 - 1,5 χρόνο και ο Σουφλιάς βιαζόταν, ενώ και η κυκλοφορία θα γινόταν από παρακαμπτηρίους για μεγάλο διάστημα. Πληροφορίες και φωτο εδώ: http://www.ergose.gr/ergosesite/inner.asp?CONTAINERID=8&REFCI=163&LANGUAGE=1
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 2:11 pm    Post subject: Reply with quote

οντως mike εχεις δικιο..η ΕΡΓΟΣΕ κατασκευαζει την γεφυρα Cool επισης δεν ηξερα οτι στο συγκεκριμενο σημειο ειναι και ο κομβος με την Ε-65 Smile θα ειναι ενας εντυπωσιακος κομβος,σημειο αναφορας για τα μεγαλα εργα Very Happy ειμαι περιεργος να δω την τελικη μορφη του... Razz ..αντε να ξεκινησουν και τα εργα στο τελευταιο κομματι στυλιδα-ραχες! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 295
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 5:48 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόκειται για ανισόπεδο (ημι)κόμβο μορφής Υ, σχετικά απλός δηλαδή κάπως σαν τον κόμβο απόσχισης της Αττικής Οδού (Α6) από τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Αθήνας ( Α8 ) στη Μάνδρα χωρίς όμως τοίχους αφού υπάρχει άπλα. Δεν θα επιτρέπεται η κίνηση Καρδίτσα - Λαμία και αντίστροφα, η οποία θα εξυπηρετείται από τον ανισόπεδο κόμβο της Ε.Ο. 38 Λαμίας - Καρπενησίου στο Λιανοκλάδι. Και στους δυο κόμβους μπλέκει το τρένο με διαφορετικό όμως τρόπο.

Πιο περίπλοκος θα είναι λίγο βορειότερα ο νέος ΑΚ Ροδίτσας, όπου εκτός από την είσοδο Λαμίας από τον ΠΑΘΕ θα φεύγει ένας νέος αυτοκινητόδρομος προς τα ΝΔ με κατεύθυνση Μπράλο - Ιτέα. Αυτός σε πρώτη φάση θα φτάνει μόνο λίγο πιο κάτω μέχρι τον Ε65, με τον οποίο θα σχηματίζει άλλον ΑΚ κάτι σαν τετράφυλλο τριφύλλι. Εν ολίγοις ο κάμπος του Σπερχειού θα γίνει μπακλαβάς και η πλούσια ορνιθοπανίδα της περιοχής (ανήκει στο δίκτυο Natura2000) θα ψάχνει τη... γωνία για να κρυφτεί... Laughing

Πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μαξιμαλιστικό σχεδιασμό που υποδαυλίστηκε από το κίνητρο μελετητών (άλλος του ΠΑΘΕ, άλλος του Ε65) να μελετήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερα μήκη έργων, αφού η αμοιβή τους είναι με το χιλιόμετρο... Για 2 - 3 χλμ (Ανθήλη - Ροδίτσα) θα οδεύουν παράλληλα δυο αυτοκινητόδρομοι (ΠΑΘΕ, Ε65) Παράνοια...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

Το φαντάστηκα ότι ήταν η γέφυρα του ΟΣΕ γιατί τόσο μεγάλη γέφυρα(έχει μήκος 900μ) δεν υπάρχει στην περιοχή εκτός από πιθανή μεγάλη γέφυρα στο Σπερχειό, αλλά λόγω μήκους φαντάστηκα ότι θα διασταυρώνεται με τη σιδηροδρομική διαγώνια αλλά απ'ότι φαίνεται στη φωτό του ΟΣΕ διασταυρώνεται όντως διαγώνια Rolling Eyes αλλά δεν καταλαβαίνω όμως γιατί τόσο μεγάλη γέφυρα και για ποιο λόγο υψηλά επιχώματα. Εκεί απ'τη γέφυρα θα φεύγουν δύο κατευθύνσεις προς τον Ε 65? Δηλ ο Ε 65 με την ΠΑΘΕ θα ενώνεται από δύο ημικόμβους έναν εκεί στη γέφυρα και ένα στο Λιανοκλάδι?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 9:16 pm    Post subject: Reply with quote

δες εδώ: http://www.minenv.gr/download/mapE65.pdf σε ποια σημεία θα συνδέεται ο Ε65 με τον ΠΑΘΕ.

Στο Λιανοκλάδι θα υπάρχει κόμβος που θα εξυπηρετεί τη κίνηση από και προς τη Λαμία του Ε65.
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ελπίζω πάντως στο τέλος να αποφασιστεί να κατασκευαστεί ο δρόμος όπως ήταν το αρχικό του σχέδιο, συμπεριλαμβανομένου δηλαδή και του κλάδου που πηγαίνει προς Βόλο (και συναντά τον κυρίως δρόμο νομίζω στον κόμβο Σοφάδων)

Άλλωστε το αρχικό σχέδιο έλεγε "Λιμάνι Βόλου - Λιμάνι Ηγουμενίτσας" και ήταν η "κυρίως" σύνδεση του Βόλου με την Εγνατία. Ειδικά ο δρόμος Βόλου - Αεροδρομίου - Φαρσάλων (που περνάει και από τον κόμβο Μικροθηβών του ΠΑΘΕ) πρέπει να ανακατασκευαστεί-αναβαθμιστεί άμεσα, είναι πολύ επικίνδυνος για το ρόλο που εξυπηρετεί... (νότια είσοδος πόλης)
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 12:17 am    Post subject: Reply with quote

Θα ήθελα να ρωτήσω για τους αυτοκινητόδρομους Εγνατίας-Πτολεμαΐδας και Βελεστίνου-Βόλου έχουν ολοκληρωθεί; Από ποιότητα κατασκευής τι λένε; Σοβαρή δουλειά ή προχειρότητες;
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 12:29 am    Post subject: Reply with quote

Η απάντηση είναι "προχειρότητες". Μιλώ κυρίως για την ποιότητα του οδοστρώματος, μιας και η στενή διατομή χωρίς ΛΕΑ στο κομμάτι για Πτολεμαΐδα φαντάζομαι ότι υπαγορεύτηκε στους κατασκευαστές από τα τεύχη δημοπράτησης. Επιπλέον, η γεωμετρία του τμήματος Βελεστίνο-Βόλος είναι αρκετά επικίνδυνη σε κάποια σημεία κοντά στη βιομηχανική περιοχή. Τέλος, η κάθετη (αλλά και η οριζόντια) σήμανση είναι σε τραγική κατάσταση ή ανύπαρκτη σε κάποια σημεία.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 12:56 am    Post subject: Reply with quote

Στο δρόμο Βελεστίνο - Βόλος μάλιστα πρόσφατα έγιναν αρκετά τροχαία ατυχήματα - δυστυχώς με νεκρούς. Κυρίως στην περιοχή κοντά στον Ισόπεδο Κόμβο του Σέσκλου ο δρόμος είναι καρμανιόλα.... λανθασμένες κλίσεις, απότομες στροφές...
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 2:08 am    Post subject: Reply with quote

mike μπερδευτηκα Shocked για να παμε:

Arrow αθηνα-καρδιτσα πχ,θα χρησιμοποιουμε τον ημικομβο που μας λες.
Arrow στυλιδα-λαμια-καρδιτσα πχ δεν θα πηγαινουμε απο αυτον τον κομβο,αλλα απο τον Α/Κ ροδιτσας και θα διασχιζουμε τον κλαδο που μας λες προς τα ΝΔ για να μπουμε στον Ε-65 προς καρδιτσα Cool

δλδ οπως καταλαβαινω οι κλαδοι των αυτοκινητοδρομων ΠΑΘΕ και Ε-65 θα σχηματιζουν περιπου ενα τριγωνο στην κοιλαδα του σπερχειου Surprised ειναι και η νεα ΣΓΥΤ...πανε τα πουλια Rolling Eyes ...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 7:53 am    Post subject: Reply with quote

Έχω 1-2 χρόνια να πάω προς Πτολεμαϊδα. Ο κόμβος της Εγνατίας έχει τελειώσει ή πάλι κάνουμε κύκλο για να βγούμε προς τα εκεί;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 9:55 am    Post subject: Reply with quote

Σχετικα με την παράλληλη όδευση του Ε75 και του Ε65 για καποια χιλιομετρα θα πρεπει να λαβουμε υποψην μας ότι στο μελλον τα κομάτια αυτα θα αποτελέσουν τμήμα του περιφερειακου δακτυλιου (ring road) της πόλης της Λαμίας. Συμφωνω ότι θα υπαρξει περιβαλλοντικη επιβάρυνση για τα πτηνα αλλα εάν σκεφτούμε ότι πλέον αντι να κατευθεύνεται όλη η κυκλοφορία μεχρι την πόλη της Λαμίας τώρα θα χωρίζεται σε δύο μέρη, ισως οχι ισόποσα στην αρχη τουλαχιστον, αλλά πάντως θα είναι μικρότερη από οτι αρχικά.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Σχετικα με την παράλληλη όδευση του Ε75 και του Ε65 για καποια χιλιομετρα θα πρεπει να λαβουμε υποψην μας ότι στο μελλον τα κομάτια αυτα θα αποτελέσουν τμήμα του περιφερειακου δακτυλιου (ring road) της πόλης της Λαμίας. Συμφωνω ότι θα υπαρξει περιβαλλοντικη επιβάρυνση για τα πτηνα αλλα εάν σκεφτούμε ότι πλέον αντι να κατευθεύνεται όλη η κυκλοφορία μεχρι την πόλη της Λαμίας τώρα θα χωρίζεται σε δύο μέρη, ισως οχι ισόποσα στην αρχη τουλαχιστον, αλλά πάντως θα είναι μικρότερη από οτι αρχικά.
Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να επανέλθω στο θέμα της διπλής ζεύξης!!! Κανένα απ' όλα αυτά τα προβλήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω δε θα υπήρχαν στην περίπτωση που γινόταν αυτό το έργο. Ας μη συνεχίσω για τα υπόλοιπα πλεοεκτήματα, αλλά να ξανατονίσω το μικροπολιτικό συμφέρον που πρυτάνευσε και αποδεικνύει πόσο κατώτεροι των περιστάσεων είναι οι περισσότεροι απ' αυτούς που μας εκπροσωπούν!!! Ντρέπομαι και πληγώνομαι!!!

Last edited by damianos on Sat Sep 22, 2007 9:04 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Η διπλή ζεύξη του Μαλιακού είναι αρκετά δύσκολο ερώτημα για να απαντηθεί στα πεταχτά.

Ουσιαστικά υπάρχουν τρεις γενικές κατευθύνσεις, είτε καθόλου ζεύξη, είτε απλή ζεύξη στο μέσο του κόλπου, είτε διπλή μέσω της Εύβοιας.

Η απλή είναι γέφυρα 3.5 χιλιομέτρων - δύο φορές η γέφυρα του Ρίου - ενώ η διπλή ζεύξη 2 γέφυρες (ή συνδυασμό με σύραγγα) όπως η πρώτη και ένας δρόμος 6 χιλιομέτρων στο νησί.

Τα χιλιόμετρα που γλυτώνεις στην πρώτη περίπτωση είναι 40 , για να βρεθείς στο ίδιο σημείο.

Στη διπλή ζεύξη γλυτώνεις 60 χιλιόμετρα.

Είναι προφανές ότι το κόστος αυξάνει γεωμετρικά όπως διατρέχουμε αυτή την ακολουθία. Αυξάνει αντίστοιχα όμως και το όφελος? Προσωπικά δεν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα αυτό. Για το ερώτημα αυτό χρειάζεται εμπεριστατωμένη μελέτη που να αναλύει τις διαφορετικές περιπτώσεις σε βάθος.

Από την άλλη όμως η απάντηση θα μπορούσε να έρθει στα πεταχτά προς την αρνητική κατεύθυνση,αν συμπεριλάβουμε άλλο ένα στοιχείο στην επιχειρηματολογία. Δηλαδή τη σύγκριση κόστους/οφέλους όχι μόνο μεταξύ των τριών περιπτώσεων, αλλά των συνολικών προτεραιοτήτων της χώρας στον τομέα των υποδομών. Είναι λογικό άραγε ένα κόστος που μπορεί άνετα να προσεγγίσει 5-6 φορές το κόστος της γέφυρας του Ρίου-Αντιρίου, κόστος σε παρόμοιες κλίμακες μεγεθών με ολόκληρη την Εγνατία, να αποτελέι στόχο οποιασδήποτε κυβέρνησης χωρίς να προσδίδει την αντίστοιχη αξία στο οδικό δίκτυο και στην αναπτυξιακή προοπτική της χώρας?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 2:54 pm    Post subject: Reply with quote

η ζευξη καλυτερα που δεν εγινε κατα τη γνωμη μου...και εννοω το υποθαλασσιο τουνελ,γιατι η διπλη ζευξη απο τον αγ. κων/νο-λιχαδα-πελασγια ειναι ενα πραγματικα ΤΕΡΑΣΤΙΟ εργο Shocked με προυπολογισμο πολλα δις ευρω....ομως απο την στιγμη που επρεπε ετσι και αλλιως να ανακατασκευαστει ο υπαρχων δρομος για την συνδεση της ΠΑΘΕ με τον Ε-65,πιστευω οτι σωστα εδωσαν προτεραιοτητα στην κατασκευη νεου δρομου στο πεταλο,παρα τα φαραωνικου τυπου εργα με προυπολογισμο οσο οι ολυμπιακοι αγωνες Rolling Eyes και διοδια 15 ευρω...
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Όσο λιγότερο εντυπωσιακός και αν είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος σε σχέση με την ζεύξη, πιστεύω ότι είναι καλύτερα που επιλέχτηκε αυτή η λύση. Διότι δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που θα ήθελε να πληρώνει 10€ επιπλέον για να γλυτώσει 15 με 20 λεπτά δρόμου. Τουλάχιστον το νέο τμήμα θα μας έρθει τσάμπα. Και υπάρχουν και άλλοι λόγοι. Από την μία είναι το περιβάλλον, το οποίο θα διαταρασσόταν για μία πενταετία τουλάχιστον. Επίσης η σύνδεση με τον Ε65 έπρεπε να γίνει πολύ πιο κάτω ενώ και οι δήμοι γύρω από την παλιά εθνική, θα ήταν οι μεγάλοι αδικημένοι.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 3:53 pm    Post subject: Reply with quote

Aikinn

Μηπως μπορεις να μας εξηγήσεις τι εννοεις οταν λες οτι οι δημοι γυρω απο την παλια εθνικη θα ηταν οι μεγαλοι αδικημενοι ?
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Θα ήταν αδικημένες διότι ο νέος δρόμος περνάει παράλληλα από τον παλιό, με εξόδους σε όλους αυτούς τους δήμους. Η ζεύξη θα τους έβγαζε εντελώς εκτός χάρτη, και θα αναγκάζονταν να "ζουν" με τον παλιό, ο οποίος σίγουρα θα αφηνόταν στην μοίρα του. Και για αυτούς το ταξίδι στη εθνική δεν θα άλλαζε καθόλου. Φαντάσου τους κατοίκους της Στυλίδας που για να έρθουν Αθήνα θα έπρεπε ή να περάσουν από όλο το πέταλο στην σημερινή κατάσταση ή να δώσουν και αυτοί, όπως και εμείς τα δέκα τους και βάλε ευρώ για να περάσουν την ζεύξη.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 4:30 pm    Post subject: Reply with quote

καλα,τσαμπα δεν θα ειναι,αφου το τμημα σκαρφεια-ραχες( πεταλο μαλιακου) θα το διαχειριζεται η Κ/Ξ ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ-cintra( αυτοι δεν πηραν τον Ε-65? Smile ) και θα εισπρατει τα διοδια Wink δεν νομιζω πως ο Ε-65 θα συνδεοταν πιο "κατω" με τον ΠΑΘΕ..απλα το σκαρφεια-ανθηλη θα αποτελουσε κομματι του Ε-65 αντι του ΠΑΘΕ Cool για το υπολοιπο πεταλο δεν ξερω τι θα γινοταν(ανθηλη-λαμια-ραχες) αφου δεν θα ηταν πια τμημα του ΠΑΘΕ...το πιθανοτερο ηταν να περιλαμβανονταν αρχικα στον σχεδιασμο του Ε-65,αλλα τελικα μαλλον δεν θα φτιαχνοταν ποτε Rolling Eyes ετσι η στυλιδα π.χ αλλα και η λαμια θα μεναν εκτος σχεδιασμου αυτοκινητοδρομων.... Confused οποτε καλυτερα που εοιλεχθηκε αυτη η λυση και αποριφθηκε το τουνελ σκαρφεια-καραβομυλος...οχι πως δεν θα μου αρεσε αν φτιαχνοταν αλλα..μονο αρνητικα εχει αυτη η λυση κατα τη γνωμη μου.. Rolling Eyes το χρονικο κερδος ειναι πολυ μικρο..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 152, 153, 154  Next
Page 120 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr