View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
balantis7 Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 11:39 pm Post subject: |
|
|
Το μπλέ κομμάτι είναι κατασκευασμένο απο την δεκαετία του 90 όπως έγραψε και ο Stavros86. Ξεκινάει από την διασταύρωση που είναι ακριβώς πριν την γέφυρα του Ευρώτα όπως μπαίνεις στην πόλη.
Σήμερα πέρασα πάλι από το Αρτεμίσιο και έχω να πω πως οι εργασίες προχωρούν αρκετά γρήγορα! Στην υπο κατασκευή σύραγγα που ανέβασε τις φώτο πριν ο Stavros86 ξεκίνησαν τις εργασίες και από την άλλη της πλευρά. Επισης στο ίδιο σημείο υπήρχαν δυο τρείς ομάδες μηχανικών που έκαναν διάφορες μετρήσεις στο ρεύμα προς Τρίπολη. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
xristos_skg Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 6:06 pm Post subject: |
|
|
Stavros86 wrote: | Και τώρα.......... το νέοπαραδοτέο τμήμα του Μαλιακού!! Παιδιά έκανα ο,τι καλύτερο μπορούσα διότι οι φωτογραφίες είναι μέσα από λεωφορείο τραβηγμένες. |
Να σημειώσω πάντως πως η παράκαμψη Αγ. Κωνσταντίνου-Καμένων Βούρλων δεν έντασσεται στο κομμάτι του "πετάλου του Μαλιακού" που ξεκίνησε από το 2005. Το έργο αυτό είχε ξεκινήσει παλιότερα (2002), και θα κατασκευαζόταν έτσι κι αλλιώς ακόμα κι αν γινόταν η ζεύξη του Μαλιακού (αφού βρίσκεται μετά από αυτήν στην πορεία από Θεσ/νίκη προς Αθήνα). |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 3:07 am Post subject: |
|
|
Τα έργα πάντως ξεκίνησαν γύρω στο 2003-2004 αφού το έργο μπλοκαρίστηκε για ένα μεγάλο διάστημα δεν θυμάμαι ακριβώς το λόγο, αλλά πάντως μετά την υπογραφή της σύμβασης, τόσο που κατηγορήθηκε ο Σουφλιάς ότι τα έργα στις παρακάμψεις δεν ξεκίνησαν και ο ίδιος είπε ότι έχουν ήδη ξεκινήσει αλλά δε φαίνονται επειδή είναι στα ορεινά και δε φαίνονται . Πάντως εκ πρώτης όψεως όπως φαίνεται στις φωτογραφίες του Σταύρου, Σταύρο είσαι μεγάλος, ο δρόμος φαίνεται πολύ ωραίος κούκλος, εκεί στη Λαμία δεν κατάλαβα Σταύρο αυτή η μεγάλη γέφυρα που ετοιμάζουν είναι στην εργολαβία ΑΚ Ροδίτσας-Νέα κοίτη Σπερχειού αυτή μήκους 4,5 χλμ? Φαίνεται πολύ μεγάλη γέφυρα και πότε την έφτιαξαν τόσο γρήγορα αν ανήκει σ'αυτή την εργολαβία?? Τα 4,5 χλμ στην Αγ. Παρασκευή που παραδώθηκαν είναι αυτά με την κίτρινη διαγράμμιση? Στο Στυλίδα-Ράχες είδες τίποτα? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gouperman Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](images/avatars/gallery/all/MedalStadiumNike.jpg)
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 5:05 am Post subject: |
|
|
η μεγαλη γεφυρα η ανω διαβαση της εθνικης οδου απο την νεα σιδηροδρομικη γραμμη τιθορεα λιανοκλαδι ανηκει στην εργολαβια μπραλος-θερμοπυλες-αγ. μαρινα( οχι στην αλλη εργολαβια της ΑΤΤΙΚΑΤ που λες) η μηχανικη το εχει αυτο το τμημα... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
damianos Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://i140.photobucket.com/albums/r19/damianos1/Lightblb1.jpg)
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 9:57 am Post subject: |
|
|
Οι περισσότερες απο τις καθυστερήσεις των έργων πριν απο το 2004 στο πέταλο - και όχι μόνο - οφείλονται στις ενστάσεις της εταιρείας "ΜΗΧΑΝΙΚΗ" του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Stavros86 Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 10:40 am Post subject: |
|
|
Όπως είπε και ο gouperman η γέφυρα έγινε ως διάβαση της εθνικής από πάνω από το τρένο και ανήκει στην εργολαβία Θερμοπύλες-Αγ. Μαρίνα (Αθήνα ΑΤΕ & Μηχανική ΑΤΕ).
Ναι τα 4,5 χλμ είναι αυτά με τη κίτρινη διαγράμμιση και η μισοτελειωμένη γέφυρα είναι του Α/Κ. ΑΓ. Παρασκευής. Στο τμήμα Στυλίδα-Ράχες δεν έχει καμιά παρέμβαση μέχρι τώρα, αν και δεν θα φαίνεται και τίποτα διότι η χάραξη θα ακολουθεί διαφορετική πορεία. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mike Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 295 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 11:53 am Post subject: |
|
|
Σας ενημερώνω ότι πρόκειται για την γέφυρα άνω διάβασης του αυτοκινητόδρομου Α1 (ΠΑΘΕ) πάνω από τη νέα γραμμή υψηλών ταχυτήτων και πάνω από τον κλάδο Αθήνα - Καρδίτσα του κόμβου απόσχισης του Ε65 (να τον λέμε Α3?) από τον Α1. Ο Ε65 θα ακολουθεί περίπου παράλληλα τη νέα σιδηροδρομική γραμμή μέχρι μετά τον Σ.Σ. Λιανοκλαδίου.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα του ΠΑΘΕ (πάνω από 800μ.) μεγαλύτερη και από του Αξιού και του Αλιάκμονα και κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ και όχι από το ΥΠΕΧΩΔΕ!
Προτιμήθηκε η μεγάλη γέφυρα αντί επιχωμάτων και μικρότερης γέφυρας γιατί τα επιχώματα θα έπρεπε να αφεθούν να "κάτσουν" για 1 - 1,5 χρόνο και ο Σουφλιάς βιαζόταν, ενώ και η κυκλοφορία θα γινόταν από παρακαμπτηρίους για μεγάλο διάστημα. Πληροφορίες και φωτο εδώ: http://www.ergose.gr/ergosesite/inner.asp?CONTAINERID=8&REFCI=163&LANGUAGE=1 |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gouperman Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](images/avatars/gallery/all/MedalStadiumNike.jpg)
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 2:11 pm Post subject: |
|
|
οντως mike εχεις δικιο..η ΕΡΓΟΣΕ κατασκευαζει την γεφυρα επισης δεν ηξερα οτι στο συγκεκριμενο σημειο ειναι και ο κομβος με την Ε-65 θα ειναι ενας εντυπωσιακος κομβος,σημειο αναφορας για τα μεγαλα εργα ειμαι περιεργος να δω την τελικη μορφη του... ..αντε να ξεκινησουν και τα εργα στο τελευταιο κομματι στυλιδα-ραχες! ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mike Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 295 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 5:48 pm Post subject: |
|
|
Πρόκειται για ανισόπεδο (ημι)κόμβο μορφής Υ, σχετικά απλός δηλαδή κάπως σαν τον κόμβο απόσχισης της Αττικής Οδού (Α6) από τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Αθήνας ( Α8 ) στη Μάνδρα χωρίς όμως τοίχους αφού υπάρχει άπλα. Δεν θα επιτρέπεται η κίνηση Καρδίτσα - Λαμία και αντίστροφα, η οποία θα εξυπηρετείται από τον ανισόπεδο κόμβο της Ε.Ο. 38 Λαμίας - Καρπενησίου στο Λιανοκλάδι. Και στους δυο κόμβους μπλέκει το τρένο με διαφορετικό όμως τρόπο.
Πιο περίπλοκος θα είναι λίγο βορειότερα ο νέος ΑΚ Ροδίτσας, όπου εκτός από την είσοδο Λαμίας από τον ΠΑΘΕ θα φεύγει ένας νέος αυτοκινητόδρομος προς τα ΝΔ με κατεύθυνση Μπράλο - Ιτέα. Αυτός σε πρώτη φάση θα φτάνει μόνο λίγο πιο κάτω μέχρι τον Ε65, με τον οποίο θα σχηματίζει άλλον ΑΚ κάτι σαν τετράφυλλο τριφύλλι. Εν ολίγοις ο κάμπος του Σπερχειού θα γίνει μπακλαβάς και η πλούσια ορνιθοπανίδα της περιοχής (ανήκει στο δίκτυο Natura2000) θα ψάχνει τη... γωνία για να κρυφτεί...
Πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μαξιμαλιστικό σχεδιασμό που υποδαυλίστηκε από το κίνητρο μελετητών (άλλος του ΠΑΘΕ, άλλος του Ε65) να μελετήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερα μήκη έργων, αφού η αμοιβή τους είναι με το χιλιόμετρο... Για 2 - 3 χλμ (Ανθήλη - Ροδίτσα) θα οδεύουν παράλληλα δυο αυτοκινητόδρομοι (ΠΑΘΕ, Ε65) Παράνοια... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 7:25 pm Post subject: |
|
|
Το φαντάστηκα ότι ήταν η γέφυρα του ΟΣΕ γιατί τόσο μεγάλη γέφυρα(έχει μήκος 900μ) δεν υπάρχει στην περιοχή εκτός από πιθανή μεγάλη γέφυρα στο Σπερχειό, αλλά λόγω μήκους φαντάστηκα ότι θα διασταυρώνεται με τη σιδηροδρομική διαγώνια αλλά απ'ότι φαίνεται στη φωτό του ΟΣΕ διασταυρώνεται όντως διαγώνια αλλά δεν καταλαβαίνω όμως γιατί τόσο μεγάλη γέφυρα και για ποιο λόγο υψηλά επιχώματα. Εκεί απ'τη γέφυρα θα φεύγουν δύο κατευθύνσεις προς τον Ε 65? Δηλ ο Ε 65 με την ΠΑΘΕ θα ενώνεται από δύο ημικόμβους έναν εκεί στη γέφυρα και ένα στο Λιανοκλάδι? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Stavros86 Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 9:16 pm Post subject: |
|
|
δες εδώ: http://www.minenv.gr/download/mapE65.pdf σε ποια σημεία θα συνδέεται ο Ε65 με τον ΠΑΘΕ.
Στο Λιανοκλάδι θα υπάρχει κόμβος που θα εξυπηρετεί τη κίνηση από και προς τη Λαμία του Ε65. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
el_greco Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 11:35 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω πάντως στο τέλος να αποφασιστεί να κατασκευαστεί ο δρόμος όπως ήταν το αρχικό του σχέδιο, συμπεριλαμβανομένου δηλαδή και του κλάδου που πηγαίνει προς Βόλο (και συναντά τον κυρίως δρόμο νομίζω στον κόμβο Σοφάδων)
Άλλωστε το αρχικό σχέδιο έλεγε "Λιμάνι Βόλου - Λιμάνι Ηγουμενίτσας" και ήταν η "κυρίως" σύνδεση του Βόλου με την Εγνατία. Ειδικά ο δρόμος Βόλου - Αεροδρομίου - Φαρσάλων (που περνάει και από τον κόμβο Μικροθηβών του ΠΑΘΕ) πρέπει να ανακατασκευαστεί-αναβαθμιστεί άμεσα, είναι πολύ επικίνδυνος για το ρόλο που εξυπηρετεί... (νότια είσοδος πόλης) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Stavros86 Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:17 am Post subject: |
|
|
Θα ήθελα να ρωτήσω για τους αυτοκινητόδρομους Εγνατίας-Πτολεμαΐδας και Βελεστίνου-Βόλου έχουν ολοκληρωθεί; Από ποιότητα κατασκευής τι λένε; Σοβαρή δουλειά ή προχειρότητες; |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Admin Site Owner
![Site Owner Site Owner](images/rank/ranka.gif)
![](http://www.stadia.gr/newsite/forumlogo.jpg)
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:29 am Post subject: |
|
|
Η απάντηση είναι "προχειρότητες". Μιλώ κυρίως για την ποιότητα του οδοστρώματος, μιας και η στενή διατομή χωρίς ΛΕΑ στο κομμάτι για Πτολεμαΐδα φαντάζομαι ότι υπαγορεύτηκε στους κατασκευαστές από τα τεύχη δημοπράτησης. Επιπλέον, η γεωμετρία του τμήματος Βελεστίνο-Βόλος είναι αρκετά επικίνδυνη σε κάποια σημεία κοντά στη βιομηχανική περιοχή. Τέλος, η κάθετη (αλλά και η οριζόντια) σήμανση είναι σε τραγική κατάσταση ή ανύπαρκτη σε κάποια σημεία. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
el_greco Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:56 am Post subject: |
|
|
Στο δρόμο Βελεστίνο - Βόλος μάλιστα πρόσφατα έγιναν αρκετά τροχαία ατυχήματα - δυστυχώς με νεκρούς. Κυρίως στην περιοχή κοντά στον Ισόπεδο Κόμβο του Σέσκλου ο δρόμος είναι καρμανιόλα.... λανθασμένες κλίσεις, απότομες στροφές... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gouperman Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](images/avatars/gallery/all/MedalStadiumNike.jpg)
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 2:08 am Post subject: |
|
|
mike μπερδευτηκα για να παμε:
αθηνα-καρδιτσα πχ,θα χρησιμοποιουμε τον ημικομβο που μας λες.
στυλιδα-λαμια-καρδιτσα πχ δεν θα πηγαινουμε απο αυτον τον κομβο,αλλα απο τον Α/Κ ροδιτσας και θα διασχιζουμε τον κλαδο που μας λες προς τα ΝΔ για να μπουμε στον Ε-65 προς καρδιτσα
δλδ οπως καταλαβαινω οι κλαδοι των αυτοκινητοδρομων ΠΑΘΕ και Ε-65 θα σχηματιζουν περιπου ενα τριγωνο στην κοιλαδα του σπερχειου ειναι και η νεα ΣΓΥΤ...πανε τα πουλια ... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
chr.04 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://boursomac.com/webengine/images/smiley/sport.gif)
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 7:53 am Post subject: |
|
|
Έχω 1-2 χρόνια να πάω προς Πτολεμαϊδα. Ο κόμβος της Εγνατίας έχει τελειώσει ή πάλι κάνουμε κύκλο για να βγούμε προς τα εκεί; |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Engineer Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 9:55 am Post subject: |
|
|
Σχετικα με την παράλληλη όδευση του Ε75 και του Ε65 για καποια χιλιομετρα θα πρεπει να λαβουμε υποψην μας ότι στο μελλον τα κομάτια αυτα θα αποτελέσουν τμήμα του περιφερειακου δακτυλιου (ring road) της πόλης της Λαμίας. Συμφωνω ότι θα υπαρξει περιβαλλοντικη επιβάρυνση για τα πτηνα αλλα εάν σκεφτούμε ότι πλέον αντι να κατευθεύνεται όλη η κυκλοφορία μεχρι την πόλη της Λαμίας τώρα θα χωρίζεται σε δύο μέρη, ισως οχι ισόποσα στην αρχη τουλαχιστον, αλλά πάντως θα είναι μικρότερη από οτι αρχικά. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
damianos Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://i140.photobucket.com/albums/r19/damianos1/Lightblb1.jpg)
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 10:51 am Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Σχετικα με την παράλληλη όδευση του Ε75 και του Ε65 για καποια χιλιομετρα θα πρεπει να λαβουμε υποψην μας ότι στο μελλον τα κομάτια αυτα θα αποτελέσουν τμήμα του περιφερειακου δακτυλιου (ring road) της πόλης της Λαμίας. Συμφωνω ότι θα υπαρξει περιβαλλοντικη επιβάρυνση για τα πτηνα αλλα εάν σκεφτούμε ότι πλέον αντι να κατευθεύνεται όλη η κυκλοφορία μεχρι την πόλη της Λαμίας τώρα θα χωρίζεται σε δύο μέρη, ισως οχι ισόποσα στην αρχη τουλαχιστον, αλλά πάντως θα είναι μικρότερη από οτι αρχικά. | Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να επανέλθω στο θέμα της διπλής ζεύξης!!! Κανένα απ' όλα αυτά τα προβλήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω δε θα υπήρχαν στην περίπτωση που γινόταν αυτό το έργο. Ας μη συνεχίσω για τα υπόλοιπα πλεοεκτήματα, αλλά να ξανατονίσω το μικροπολιτικό συμφέρον που πρυτάνευσε και αποδεικνύει πόσο κατώτεροι των περιστάσεων είναι οι περισσότεροι απ' αυτούς που μας εκπροσωπούν!!! Ντρέπομαι και πληγώνομαι!!!
Last edited by damianos on Sat Sep 22, 2007 9:04 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
worldofjustice Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://i8.photobucket.com/albums/a13/worldofjustice/CapitalizingonCommunism2.jpg)
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:13 pm Post subject: |
|
|
Η διπλή ζεύξη του Μαλιακού είναι αρκετά δύσκολο ερώτημα για να απαντηθεί στα πεταχτά.
Ουσιαστικά υπάρχουν τρεις γενικές κατευθύνσεις, είτε καθόλου ζεύξη, είτε απλή ζεύξη στο μέσο του κόλπου, είτε διπλή μέσω της Εύβοιας.
Η απλή είναι γέφυρα 3.5 χιλιομέτρων - δύο φορές η γέφυρα του Ρίου - ενώ η διπλή ζεύξη 2 γέφυρες (ή συνδυασμό με σύραγγα) όπως η πρώτη και ένας δρόμος 6 χιλιομέτρων στο νησί.
Τα χιλιόμετρα που γλυτώνεις στην πρώτη περίπτωση είναι 40 , για να βρεθείς στο ίδιο σημείο.
Στη διπλή ζεύξη γλυτώνεις 60 χιλιόμετρα.
Είναι προφανές ότι το κόστος αυξάνει γεωμετρικά όπως διατρέχουμε αυτή την ακολουθία. Αυξάνει αντίστοιχα όμως και το όφελος? Προσωπικά δεν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα αυτό. Για το ερώτημα αυτό χρειάζεται εμπεριστατωμένη μελέτη που να αναλύει τις διαφορετικές περιπτώσεις σε βάθος.
Από την άλλη όμως η απάντηση θα μπορούσε να έρθει στα πεταχτά προς την αρνητική κατεύθυνση,αν συμπεριλάβουμε άλλο ένα στοιχείο στην επιχειρηματολογία. Δηλαδή τη σύγκριση κόστους/οφέλους όχι μόνο μεταξύ των τριών περιπτώσεων, αλλά των συνολικών προτεραιοτήτων της χώρας στον τομέα των υποδομών. Είναι λογικό άραγε ένα κόστος που μπορεί άνετα να προσεγγίσει 5-6 φορές το κόστος της γέφυρας του Ρίου-Αντιρίου, κόστος σε παρόμοιες κλίμακες μεγεθών με ολόκληρη την Εγνατία, να αποτελέι στόχο οποιασδήποτε κυβέρνησης χωρίς να προσδίδει την αντίστοιχη αξία στο οδικό δίκτυο και στην αναπτυξιακή προοπτική της χώρας? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gouperman Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](images/avatars/gallery/all/MedalStadiumNike.jpg)
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 2:54 pm Post subject: |
|
|
η ζευξη καλυτερα που δεν εγινε κατα τη γνωμη μου...και εννοω το υποθαλασσιο τουνελ,γιατι η διπλη ζευξη απο τον αγ. κων/νο-λιχαδα-πελασγια ειναι ενα πραγματικα ΤΕΡΑΣΤΙΟ εργο με προυπολογισμο πολλα δις ευρω....ομως απο την στιγμη που επρεπε ετσι και αλλιως να ανακατασκευαστει ο υπαρχων δρομος για την συνδεση της ΠΑΘΕ με τον Ε-65,πιστευω οτι σωστα εδωσαν προτεραιοτητα στην κατασκευη νεου δρομου στο πεταλο,παρα τα φαραωνικου τυπου εργα με προυπολογισμο οσο οι ολυμπιακοι αγωνες και διοδια 15 ευρω... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
aikinn Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 3:42 pm Post subject: |
|
|
Όσο λιγότερο εντυπωσιακός και αν είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος σε σχέση με την ζεύξη, πιστεύω ότι είναι καλύτερα που επιλέχτηκε αυτή η λύση. Διότι δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που θα ήθελε να πληρώνει 10€ επιπλέον για να γλυτώσει 15 με 20 λεπτά δρόμου. Τουλάχιστον το νέο τμήμα θα μας έρθει τσάμπα. Και υπάρχουν και άλλοι λόγοι. Από την μία είναι το περιβάλλον, το οποίο θα διαταρασσόταν για μία πενταετία τουλάχιστον. Επίσης η σύνδεση με τον Ε65 έπρεπε να γίνει πολύ πιο κάτω ενώ και οι δήμοι γύρω από την παλιά εθνική, θα ήταν οι μεγάλοι αδικημένοι. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Engineer Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 3:53 pm Post subject: |
|
|
Aikinn
Μηπως μπορεις να μας εξηγήσεις τι εννοεις οταν λες οτι οι δημοι γυρω απο την παλια εθνικη θα ηταν οι μεγαλοι αδικημενοι ? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
aikinn Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 4:27 pm Post subject: |
|
|
Θα ήταν αδικημένες διότι ο νέος δρόμος περνάει παράλληλα από τον παλιό, με εξόδους σε όλους αυτούς τους δήμους. Η ζεύξη θα τους έβγαζε εντελώς εκτός χάρτη, και θα αναγκάζονταν να "ζουν" με τον παλιό, ο οποίος σίγουρα θα αφηνόταν στην μοίρα του. Και για αυτούς το ταξίδι στη εθνική δεν θα άλλαζε καθόλου. Φαντάσου τους κατοίκους της Στυλίδας που για να έρθουν Αθήνα θα έπρεπε ή να περάσουν από όλο το πέταλο στην σημερινή κατάσταση ή να δώσουν και αυτοί, όπως και εμείς τα δέκα τους και βάλε ευρώ για να περάσουν την ζεύξη. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gouperman Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](images/avatars/gallery/all/MedalStadiumNike.jpg)
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 4:30 pm Post subject: |
|
|
καλα,τσαμπα δεν θα ειναι,αφου το τμημα σκαρφεια-ραχες( πεταλο μαλιακου) θα το διαχειριζεται η Κ/Ξ ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ-cintra( αυτοι δεν πηραν τον Ε-65? ) και θα εισπρατει τα διοδια δεν νομιζω πως ο Ε-65 θα συνδεοταν πιο "κατω" με τον ΠΑΘΕ..απλα το σκαρφεια-ανθηλη θα αποτελουσε κομματι του Ε-65 αντι του ΠΑΘΕ για το υπολοιπο πεταλο δεν ξερω τι θα γινοταν(ανθηλη-λαμια-ραχες) αφου δεν θα ηταν πια τμημα του ΠΑΘΕ...το πιθανοτερο ηταν να περιλαμβανονταν αρχικα στον σχεδιασμο του Ε-65,αλλα τελικα μαλλον δεν θα φτιαχνοταν ποτε ετσι η στυλιδα π.χ αλλα και η λαμια θα μεναν εκτος σχεδιασμου αυτοκινητοδρομων.... οποτε καλυτερα που εοιλεχθηκε αυτη η λυση και αποριφθηκε το τουνελ σκαρφεια-καραβομυλος...οχι πως δεν θα μου αρεσε αν φτιαχνοταν αλλα..μονο αρνητικα εχει αυτη η λυση κατα τη γνωμη μου.. το χρονικο κερδος ειναι πολυ μικρο.. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|