View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 8:46 pm Post subject: |
|
|
η ενημέρωση πάει με φουλ γκάζια και δεν εννοώ απο τους αρμόδιους αλλά απο τους απανταχού ανταποκριτές του stadia.gr.
Ακολουθούν φωτογραφίες απο την τομή της εγνατίας οδού στο Σύμβολο ( μεσόγεια, μετά το τουνελ προς Αγ. Ανδρεα), με επαρχιακή οδό Ακροβουνιου- Αγιος Ανδρεας.
Το για ποιο λόγο κάνα την μικρή παράκαμψη και τι κατασκευάζουν δεν μπορώ να καταλάβω.
|
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 9:10 am Post subject: |
|
|
Αγαπητοί φίλοι να 'στε καλά για τα σχόλια. Η διαδρομή έγινε με τζιπάκι, αν και οριακά μπορεί να γίνει και με κανονικό αυτοκίνητο. Η χάραξη μετά την Παναγιά προς Μέτσοβο όντως δείχνει παλιά και έχει κάποιες κλίσεις, όμως όπως έμαθα αυτές όσο γίνεται θα εξομαλυνθούν με τη διαπλάτυνση που γίνεται. Προσωπικά πιστεύω ότι λόγω του γεγονότος ότι μπορεί να γίνει εξομάλυνση ο δρόμος θα έχει καλύτερα χαρακτηριστικά από την παράκαμψη Καβάλας. |
|
Back to top |
|
|
tunneling Visitor
Joined: 08 May 2007 Posts: 6
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:20 am Post subject: |
|
|
Κατασκευάζουν Κάτω διάβαση για να περνάει από πάνω η εγνατία και από κάτω η επαρχιακή οδός Ακροβουνίου. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:32 am Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | Και μια ερώτηση για τον corfu .H Γ2 είναι μισή δηλαδή ένας κλάδος στο βουνό και ο άλλος γέφυρα? |
Όχι Jimmara αυτό που βλέπεις είναι ο αριστερός κλάδος (η κάθοδος από Ιωάννινα), ο δεξιός δεν έχει γίνει ακόμη.
Είναι και το μοναδικό σημείο σε όλο αυτό το κομάτι που είναι πίσω.
Μάλλον πρέπει να είναι εδώ που είχαν πρόβλημα με νερά από το βουνό και φτιάχνανε αποστραγγιστική σήραγγα γι' αυτό τον λόγο. Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο, όχι ότι την έψαξα, απλά δεν ενδιαφέρθηκα τι στιγμή που είμουν εκεί. Είχα και το αγχος ότι θα πέσει η μπαταρία της φωτογραφικής και καταλαβαίνεις... |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:41 pm Post subject: |
|
|
πριν το 2004 ειχαμε την μηχανικη τωρα την προοδευτικη.. αντε,δωστε τηςκανενα εργο( π.χ παρακαμψη αετοπετρας )να σταματησει τις προσφυγες..ενταξει δεν νομιζω η Ε.Ε να μπλοκαρει περαιτερο τα εργα
Υ.Γ παιδια τελειες φωτογραφιες!!! supera εισαι και ο πρωτος |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 2:23 pm Post subject: |
|
|
To κομμάτι του Προμαχώνα στις Σέρρες το έχει αναλάβει η Μηχανική.
Το παιδεύει εδώ και τουλάχιστον 3-4 χρόνια αλλά κάτι θεαματικό δεν έχει να παρουσιάσει.
Οπότε τίθεται το θέμα, ή το κάνει επίτηδες και το καθυστερεί επειδή δεν παίρνει και άλλα έργα, ή είναι ανίκανη και καλά κάνουν και δεν της αναθέτουν άλλα έργα. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:03 pm Post subject: |
|
|
Να 'μαι κι εγώ, ήρθα!! Αχ τι αίσθηση κι αυτή! Σουπέρα άριστα παμψηφεί, είδαμε επιτέλους τι γίνεται σ'αυτά τα απόμακρα σημεία της εγνατίας κι εσύ chr04 εκπληκτικός με την εργολαβία που ούτε η κοιμισμένη Μεσοχωρίτη δεν ξέρει τι γίνεται εκεί στο Στρυμόνα, και απ'ότι διαπιστώσαμε κι απ'το ωραίο βιντεάκι σου φτιάχνουν έργα δύσκολα αλλά ότι και στο Μέστη-Μάκρη, δηλ παίζουν τα πεντόβολα, τη βλέπω λίγο απαράδεκτη εταιρία. Πολλά συγχαρητήρια και στους άλλους (πέσατε και πολλοί πανάθεμά σας ), η καφέ αρκούδα είναι πραγματικά σε πολύ καλή φάση αν και αίσθηση μου κανε το τμήμα Αγ. Παρασκευή-Παναγιά, με τον κόμβο τι γίνεται θα τον ξεκινήσουν ποτέ? Το δάσος μπροστά απ'τη σήραγγα Αγ. Τριάδος όπως και η σήραγγα Συρτού με ανησυχούν πολύ, η σήραγγα μόλις έχει ξεκινήσει?? θα αστειεύονται φαντάζομαι, και εκεί μετά την Αγ. Τριάδος-αν θυμάμαι καλά τις φωτό-πρέπει σύμφωνα με τα σχέδια να φτιάξουν γέφυρα μεγάλου μήκους και μέχρι στιγμής φαίνεται να μην έχουν κάνει τίποτα. Και τώρα θυμήθηκα τον κ.κ. Γούλα σε βίντεο που είχα ποστάρει παλαιότερα σχετικά με την καφέ αρκούδα να κάνει λόγο μόνο για το τμήμα μέχρι Καλιθέα . Άστο καταλάβαμε, τέλος 2008 και αν. Πάντως ατελείωτα έργα και δύσκολα που βρίσκονται σε πολύ καλό στάδιο. Corfu άντε αυτή η Γ4 έφτασε στο ύψος της η χάραξη δείχνει να είναι στο Θεό. Φοβερές οι φωτό απ'το Δροσοχώρι, η οροφή του cut and cover τέλειωσε γρήγορα, και δηλ εκεί στις προηγούμενες φωτό σου (σας!) που μετά το έτοιμο τμήμα στο Δροσοχώρι υπήρχε ένα κενό περιμένει να κατασκευαστεί άλλη μία ανισόπεδη διάβαση?? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε κάθε έργο υπάρχει ένα σημείο που θα το ξεκινήσουν μετά τη λήξη του χρονοδιαγράμματος . Και πριν αρχίσω να χαζεύω πάλι τις φωτογραφίες να ευχηθώ ολόψυχα στην Προοδευτική να μη διεκδικήσει ποτέ ξανά ούτε παράκαμψη Αετόπετρας και να πάει από κει που ήρθε |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:29 pm Post subject: |
|
|
Beethoven από Αγ. Παρασκευή μέχρι Παναγιά πάμε για καλοκαίρι 2009 με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις ανθρώπων της Εγνατίας που ρώτησα. Μετά την Αγ, Τριάδος κόψανε ένα τμήμα του δάσους, όμως διαπιστώθηκε ότι έγινε λάθος στη χάραξη ( !!! ) και τώρα θα κόψουν το διπλανό τμήμα και θ΄αρχίσουν την κατασκευή της γέφυρας και της οδοποιίας. Η Σήραγγα Συρτού από την πλευρά της Παναγιάς νομίζω ότι έχει προχωρήσει περισσότερο. Το πιθανότερο πιστεύω είναι τέτοιο καιρό του χρονου να φτάνουμε μέχρι την Αγία Παρασκευή και μετά μέσω Καλλιθέας να βγαίνουμε στα Κρανιά κι από κει Μηλιά και Μέτσοβο. Κάτι είναι κι αυτό... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 4:17 pm Post subject: |
|
|
Καυτός μήνας ο Αυγουστος σε παραδόσεις τμημάτων της εγνατίας οδού.
Supera πίστευα πως το τμήμα Βενέτικου - Αγ. Παρασκυή θα δωθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2008, αλλά για να λες εσύ του χρόνου τέτοιο καιρό θα έχεις τις πληροφορίες σου.
Tell us about that. Τι σου είπαν οι κατά τόπου μηχανικοί ή εργάτες για το συγκεκριμένο τμήμα που πέρασες? Πάντα σχετικά με τις παραδόσεις?
Jimmara καμιά πληροφορία σχετικά για την παράδοση του τμήματος Χρυσούπολης - Νέστου? Αν και οι φωτογραφίες σου δείχνουν ότι άρχισε η αντίστρωφη μέτρηση.
Βρε παιδιά sorry κιόλας αλλά τις τελευταίες μέρες νιώθω μια εφορία ψυχής, που θέλω να τη μοιραστώ μαζί σας. Ακόμα δεν τρελάθηκα αλλά μπορώ να σας εξομολογηθώ ότι είμαι πάρα πάρα μα πάρα πολύ καλά. |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 4:43 pm Post subject: |
|
|
Δυστηχώς δεν περνώ κάθε μέρα για Ξάνθη την Παρασκευή η κατάσταση είχε ως εξής...
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/-5.jpg
άρα μένει η ασφαλτόστρωση σε ορισμένες κατευθύνσεις της εξόδου παραδείσου εγώ το βλέπω για 10 μέρες.Στον κόμβο Χρυσούπολης τώρα δοκιμάζουν τον φωτισμό...
Παίδες το κομμάτι Μάκρη Δίκελλα τι γίνεται... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 5:05 pm Post subject: |
|
|
Μου είρθε κάτι στο μυαλό και θέλω να μου πείτε την αποψή σας.
Προχθές 29/7/07 εγαινειάστηκε ο δρόμος 3,5 χλμ. Καλιθέα Γρεβενών - Κορυδαλός Τρικάλων από τον υφηπουργό οικονομικών και βουλευτή Γρεβενών κ. Φώλια.
Η σκέψη μου είναι η εξής: Αν παραδωθεί το τμήμα Βενέτικο - Καλιθέα (Αγ. Παρασκευή) σε 8 μήνες, και παράλληλα δωθεί και το Μέτσοβο - Παναγιά (χωρίς τη σήραγγα) σε επίσης 8-9 μήνες, τότε είναι εφικτό από Παναγιά, παλαιά ΕΟ Μετσόβου - Τρικάλων για Κορυδαλό και από εκεί μέσω του νέου δρόμου που ανέφερα πιο πάνω να πηγαίνουμε Καλιθέα και να παίρνουμε την εγνατία για Γρεβενά.
Τι λέτε, δε νομίζετε πως μπορείνα γίνει? Έτσι κι αλλώς τα φορτηγά θα απαγορευθούν σε αυτά τα τμήματα και η κυκλοφορία θα είναι πιο light. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 6:17 pm Post subject: |
|
|
Καλα ο δρόμος αυτός ήταν σχεδόν έτοιμος από τον Σεπτέμβρη του 2006 που τον πέρασα και εγκαινιάστηκε προχτές ? Αχ αυτές οι εκλογές άμα πλησιάζουνε...
Τέλος πάντων. Ο δρόμος αυτός ξεκινά από την διαστάυρωση πριν την Καλλιθέα, στην ουσία έρχεται από το χωριό της Κρανιάς Γρεβενών - διασταύρωση μετά το σταθμό των συνοριοφυλάκων, και αφού διασχίζει το πανέμορφο δάσος της μαύρης πεύκης βγαίνει στην κορυφή της πλαγιάς και έχει δεξιά το βουνό όπου είναι ο αυχένας της Κατάρας, λίγο πιο αριστερά φαίνεται η Παναγιά και ευθεία κάτω ο εθνικός καρόδρομος Ιωαννίων Τρικάλων. Η χάραξη της Εγνατίας οδού είναι διαγώνια ως προς την οδό αυτή και υποκείμενη κατά αρκετά μέτρα μέσα στην Σύραγγα Συρτού αν δεν κάνω λάθος. Από το ψηλότερο σημείο του δρόμου μπορεί να κάνεις να κατηφορήσει εναν χείριστο εργοταξιακό χωματόδρομο και να φτάσει μέχρι το δυτικό μέτωπο της σύραγγας Συρτού. Όταν πήγα εγω ήταν γεμάτος κοτρώνες και κόντεψα να διαλύσω την OPELια.
Πίσω στο δρόμο που εγκαινιάστηκε προχθές.
Ο δρόμος αυτός ειναι σε όλο του το μήκος αρκετά φαρδύς τουλάχιστον 11 μέτρα εκτός από την είσοδο στην Κρανιά όπου είναι πάρα πολύ στενός λόγω κάποιων σπιτιών. Δεν βοηθά όμως την κατάσταση δεδομένου ότι τελειώνει στην εθνική οδό Ιωαννίνων Τρικάλων πολύ χαμηλά δίπλα στον Κορυδαλλό οπότε κάποιος ο οποίος πάει για το Μέτσοβο πρέπει αφού τον κατέβει να ξανα ανέβει μέχρι την Παναγιά για να μπεί στο καινούργιο κομμάτι ή σε περίπτωση που δεν είναι έτοιμο να φτάσει μεχρι το Μέτσοβο περνώντας τον αυχένα της Κατάρας. Συνεπώς κατά την άποψη μου ο δρομάκος της Μηλιάς στον οποίο έχουν πέσει πάρα πολλά λεφτά και είναι αξιοπρεπέστατος είναι πάντα η καλυτερη και η συντομότερη λύση.
Έχω την εντύπωση ότι ο δρόμος Κορυδαλού Καλλιθέας θα εξυπηρετήσει την τοπική κυκλοφορία των χωριών της περιοχής με την απόληξη του E-65 ο οποίος θα καταλήγει πάνω στην Εγνατία στον κόμβο μετά την Σύραγγα Συρτού με κατεύθυνση τα Γρεβενά και δεν τον θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
Και ένα σχόλιο για τις εταιρείες που κάνουν ενστάσεις στην Ευρωπαική Ένωση κλπ. Για να δουλέψεις κάπου και να κονομήσεις και εσύ υπάρχουν δύο τρόποι. Ο πρώτος είναι ότι είσαι πολύ καλός σε αυτό που κάνεις οπότε σε φωνάζουν και σου αναθέτουν ένα κομμάτι δουλειάς γιατί το αποτέλεσμα που θα φέρεις είναι εγγηημένο κλπ. Ο άλλος τρόπος είναι να προσπαθήσεις να μπλοκάρεις όσο περισσότερο μπορείς τις διαδικασίες ώστε κάποια στιγμή όταν η κατάσταση φτάσει στο σημείο "δεν πάει άλλο" μέσω κάποιου αμοιβαίου συμβιβασμού να πάρεις και συ κανά κομμάτι. Γνωστός μεγαλοεργολάβος της Θεσσαλονίκης έδειξε το δρόμο παλιότερα και τώρα απλώς βρίσκει μιμητές. Ας είμαστε υπομονετικοί. Ετοιμάζομαι να κατηφορίσω προς την ιδιαίτερη πατρίδα μου τη Μεσσηνία και περιμένω να δώ εάν η κοινοπραξία του Μωρέα έχει εγκαταστήσει εργοτάξιο για τη διάνοιξη της δεύτερης σύρραγγας στο Αρτεμήσιο και στη νέα διπλή σύρραγγα του Καλογερικού όπως είχα διαβάσει στο τοπικό τύπο που έχει αναλυτική περιγραφή για την πορεία των εργασιών σε τακτά χρονικά διαστήματα.
http://www.eleftherianews.gr/
http://www.tharrosnews.gr
Υπομονή ! Όλα θα γίνουν ! Απλώς θα διαρκέσουν πολύ περισσότερο.... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 9:56 pm Post subject: |
|
|
Κάτι άκουσα στο ράδιο ότι η Χρυσούπολη θα δοθεί στην κυκλοφορία στις 3 Αυγούστου. |
|
Back to top |
|
|
starlet New Member
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 23 Location: Athens / Corfu
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:06 pm Post subject: Ιονια Οδος - Ευρεια Παρακαμψη Αγρινιου |
|
|
Βρε φωτογραφοι του forum, εσεις δε μου φαiνεστε χομπιστες αλλα καμουφλαρισμενοι ανταποκριτες πολεμικων μετωπων. Ολες οι φωτογραφιες που ανεβηκαν στο site αυτες τις ημερες αυτές ειναι συναρπαστικες, μη τις πω "σκετη προκληση". Νοιωθεις οτι εισαι στο ιδιο αυτοκινητο και συμμετεχεις στο ταξιδι. Φαινεται οτι στη νταλα του καλοκαιριου μας εχει κυριεύσει ενας οιστρος δημιουργιας.
Αφου το υποσχεθηκα στη παρθενικη μου στο forum, και επειδη εμεις τα πρωτακια δεν πρεπει να βγαινουμε απο λογο, σημερα λεω να σας παω μια βολτα λιγο παρακατω. Για όλους οσους εχουν ταλαπωρηθει, διακυνδυνευσει, βρισει και βρισθει σε αυτη την ανεκδιηγητη διαδρομη που λεγεται ΕΟ Αντιρριου-Ιωαννινων, η προσδοκια της κατασκευης ενος συγχρονου δρομου σε αυτη τη πλευρα της Ελλαδας εχει γινει κατι σαν την αναζητηση του Αγιου Δισκοποτηριου. Με την υπογραφη της συμβασης της της Ιονιας Οδου και την κατασκευη των δυο παρακαμψεων (Αγρινιου, Αρτας) φαινεται οτι φτανουμε στο τελος των προσευχων και μπαινουμε στη φαση των θαυμαστων εργων. Ειθε και σε μια ασφαλη και ανετη διαδρομη.
Διορθωστε με αν κανω λαθος, αλλα δεν εχω βρει μεχρι σημερα φωτογραφιες και αναλυτικες αναφορες στο φορουμ για το εργο της παρακαμψης του Αγρινιου. Γι΄ αυτο θα με συγχωρεσετε αν πω λιγα λογακια παραπανω προς ενημερωση οσων δεν γνωριζουν γι' αυτό.
Το εργο αποτελειται απο δυο τμηματα α) το Κεφαλοβρυσος-Αγγελοκαστρο που εκτελεστηκε απο Ευκλειδη & Αττικατ και β) το Αγγελοκαστρο-Κουβαρας που κατασκευαζεται απο την Κ/Ξ Τερνα-Μηχανικη.
Α. Τμημα Κεφαλοβρυσος-Αγγελοκαστρο μήκους 13 χλμ. Εχει παραδοθει από το 2002 και απομενουν για εκτελεση ο τελικος ασφλατοταπητας, τα στηθαια και οι φωτισμοι. Τα υπολειπομενα θα γινουν απο το consurtium της Ιονιας Οδου. Εδω συναντατε το αφθαστο μεγαλειο του Ελληνικου Κρατους καθως το τμημα τερματιστηκε το πουθενα (βλεπε φωτο) και για 5 χρονια απο τοτε μαζευει χορτα περιμενοντας τη λειτουργικη του συνεχεια. Εν τω μεταξυ, εμεις οι χαχολοι Ελληνες οδηγοι (ειδικα αυτοι που πηγαινουν μακρυα) συχτηριζουμε τη γραφικοτητα της Κλεισουρας πίσω από αγκομαχουσες νταλικες, προσπερναμε θεριζονοαλωνιστικες στο καμπο και παιζουμε κρυφτουλι με τη Τροχαια του Αγρινιου. Τεσπα.
Β. Τμημα Αγγελοκαστρο-Κουβαρας 21 χλμ. Δημοπρατηθηκε το 2003. Χαριν των ενστασεων της Μηχανικης (ο μεγαλοεργολαβος εκ Θεσσαλονικης του Engineer, αν και από χρόνια κατοικος Αθηνων, αλλα κατά τη γνωμη μου ικανος και με τεχνογνωσια κατασκευαστης), υπογραφηκε το 2005 αφου πηρε το κομματι της η Μηχανικη και θα παραδοθει το 2009. Για το β΄ τμημα, βασικες πληροφοριες στο site
http://www.terna.gr/dyn.php?main_cell=article&sid=648
Οι φωτογραφιες ξεκινουν απο το περας του πρωτου τμηματος, στο σημειο που ο επαρχιακος δρομος απο ΕΟ προς Αγγελοκαστρο (διασταυρωση πριν τη Κλεισουρα) περναει κατω απο το αυτοκινητοδρομο και τελειωνουν στο ποταμο Αχελωο.
Οι φωτογραφιες δεν ειναι οσο καθαρες θα ηθελα γιατι τις απογευματινες ωρες ο ηλιος ειναι κοντρα στη κατευθυνση που ταξιδευω.
Φωτ 1, 2, 3 ειναι απο τα τελευταια μετρα του 1ου τμηματος. Πεφτουμε πανω σε ένα λοφο και μετα το τιποτα. Μονο χλοη. Όταν πρωτοειδα το σκηνικο πριν 5 χρονια σκεφτηκα ότι δεν μπορει να είναι αληθινο, τοσα δις (€ 34 εκ)χωρις χρηση για να βγαινουμε στα χωραφια. Ελα όμως που ηταν μεχρι προσφατα....
Φωτ 4,5 αφου διασχισουμε την υπεροχη ελληνικη φυση στον ηλιο του μεσημεριου (κατα τον ποιητη) κατηφοριζουμε το λοφακι και να το ξεπροβαλει το αντικειμενο του ποθου
Φωτ 6, 7 ξεκιναει το εργο με μια γεφυρα 140μ πανω απο τη σιδηροδρομικη γραμμη Κρυονεριου-Αγρινιου
Στην ανακαινισμενη απο τα ΚΠΣ σιδηροδρομικη γραμμη Κρυονεριου-Αγρινιου το τραινο δεν σφυριξε ποτε αλλα το κοστουμακι μας πηγε καπου 1,5 δις και η αποδοση (κάθε μορφης) ειναι κολλημενη στο ΜΗΔΕΝ
Φωτ 8,9,10, 11, 13, 14 πορεια στη χαραξη του αυτοκινητοδρομου και εργοταξιο προκατασκευης των δοκων του καταστρωματος της γεφυρας του Αχελωου
Φωτ 12 Κοντινη photo του οπλισμου της δοκου
Φωτ 15,16, 17, συνεχεια της χαραξης, μπροστα τα βορεια βαθρα της γεφυρας του Αχελωου (συνολικου μηκους 690 μ) και στο στο βαθος δεξια το ποταμι
Επισης διακρινονται και οι εκσκαφες στα πρανη στη συνεχεια του αυτοκινητορομου μετα τη γεφυρα προς Κουβαρα.
Φωτ 18 Εδω τελειωνει το νοτιο τμημα της εργολαβιας. Γινεται σε αυτο το σημειο επιχωματωση του ποταμου ωστε να ξεκινησει και η κατασκευη των βαθρων της νοτιας πλευρας τς γεφυρας.
Τερμα του οδοιπορικου στον Αχελώο, καθως μας πιεζε και το διαολεμενο ρολοι να προλαβουμε στο φερυ για Κερκυρα. Για το υπολοιπο τμημα του εργου από Γεφ. Αχελωο μεχρι Κουβαρα η προσβαση γινεται από άλλη διαδρομη. Για να φθασουμε σε αυτο το εργοταξιο στριβουμε απο την ΕΟ στη διασταυρωση προς Οχθια μετα το Στρατο.
Συντομα εχει παλι ταξιδι προς τη Κερκυρα και θα προσπαθησω να φωτογραφησω τη βορεια πλευρα μεχρι Κουβαρα. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 12:39 am Post subject: |
|
|
Ούτε παραγγελία να τις είχα κάνει τις φωτογραφίες από την παράκαμψη Αγρινίου!
Δυστυχώς, βλέπω ότι τα έργα βρίσκονται σε εμβρυακό στάδιο και θα περιμένουμε πολύ καιρό ακόμα για να "γλυτώσουμε" Κλεισούρα και Αγρίνιο...
Το 2009 μου φαίνεται πολύ μακρυά και πάντα υπάρχει η αβεβαιότητα για το αν θα τελειώσει τότε το έργο.
Τουλάχιστον, όπως έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμά μου, από τη μεριά του Κουβαρά κάτι φαίνεται να κινείται...
Θα προσπαθήσω να βγάλω και εγώ κάποια φωτογραφία από τα έργα εκεί (αν και μετά από αυτόν τον καταιγισμό φωτογραφιών, ότι και να προσθέσω θα είναι λίγο...) |
|
Back to top |
|
|
starlet New Member
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 23 Location: Athens / Corfu
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 8:47 am Post subject: |
|
|
Λιγη Εγνατια σε παλαιοτερη φαση, απλως για να συμπληρωσω το off road οδοιπορικο του Supera απο την αλλη πλευρα του αυχενα της Καταρας.
Φωτογραφιες Αυγ 2005
Δυτικο στομιο σηραγγας Μετσοβου
Απεναντι και σε αποσταση 500μ τα ανατολικα στομια της σηραγγας Ανηλιου
Πισω απο το βουνο, τα δυτικα στομια σηραγγας Ανηλιου
Και ακριβως απεναντι τα ανατολικα στομια της σηραγγας Αγιου Νικολαου (Μαιος 2006) κατεβαινοντας το δρομο απο Ανηλιο προς Μετσοβο
Η δυτικη εξοδος της σηραγγας βγαινει πανω στον ΑΚ Μετσοβου.
Τελος μια πανοραμικη της κοιλαδας που θα στεφανωσει η γεφυρα του Μετσοβιτικου. Στον πατο εχει ξεκινησει η θεμελιωση των βαθρων της γεφυρας (Αυγ 2005).
Εχετε ηδη δει σε προσφατα ποσταρισματα του φορουμ, οτι η γεφυρα του Μετσοβιτικου ουσιαστικα κουμπωνει πανω στις στις εξοδους των Σηραγγων Ανηλιου και Αγ. Νικολαου αντιστοιχα. |
|
Back to top |
|
|
johnakos New Member
Joined: 31 Jul 2007 Posts: 14 Location: sweet home
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 12:13 pm Post subject: |
|
|
pl wraies pics starlet..prepei n proxwrane kla t erga e? |
|
Back to top |
|
|
fkxan New Member
Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 3:54 pm Post subject: |
|
|
Kαλησπέρα και καλό μήνα σε όλους!
Χίλια μπράβο και θερμά συγχαρητήρια σε όλους που ανέβασαν φωτογραφίες από έργα από όλη την Ελλάδα!
Όσον αφορά το τμήμα Μάκρη-Δίκελλα Jimmara έχουν ασφαλτοστρωθεί και οι δύο κλάδοι, αλλά αυτή τη στιγμή η κίνηση διεξάγεται από το ένα ρεύμα (την Κυριακή ήμουν στην Αλεξανδρούπολη, δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι από τότε). Όταν θα μπουν τα στηθαία μου φαίνεται ότι θα είναι από τα στενότερα τμήματα της Εγνατίας (η ΛΕΑ δεν θα είναι ουσιαστικά ΛΕΑ). Μου φαίνεται ότι τα έργα δεν έχουν προχωρήσει πολύ στο κομμάτι αυτό, γιατί πριν από 2 περίπου μήνες που είχα επισκεφτεί την Αλεξανδρούπολη είχε τελείώσει η ασφαλτόστρωση στον κλάδο προς Κομοτηνή και είχε ξεκινήσει η ασφαλτόστρωση στο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη.
Από τη Δίκελλα έως και την Αύρα η κίνηση και σε αυτό το κομμάτι διεξάγεται από τη μία κατεύθυνση, ενώ έχει ασφαλτοστρωθεί ένα μέρος του τμήματος. Κατά την ταπεινή μου άποψη θέλει καιρό ακόμη μέχρι να δούμε σε αυτό το κομμάτι διαχωριστικό στηθαίο. Η σήμανση πάντως σε όλο το μήκος της οδού, από τη Μάκρη έως και την Αύρα, δεν είναι και η καλύτερη και τις βραδινές ώρες διακρίνεται ελάχιστα. |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 4:46 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Κάτι άκουσα στο ράδιο ότι η Χρυσούπολη θα δοθεί στην κυκλοφορία στις 3 Αυγούστου |
Είναι πολυ πιθανό....σήμερα η κατάσταση αγνώριστη απο την Παρασκευή Μπήκαν σηματοδότες ,ηλεκτροφωτισμός τελείωσε η ασφαλτόστρωση και ολοκληρώνονται οι ρυθμίσεις...
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
Pagouras Senior Member
Joined: 11 Jan 2005 Posts: 528 Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 8:21 pm Post subject: |
|
|
Μου φαινεται απιθανο να μην πεσει αλλο στρωμα πισσας..Καταρχην αυτο το ηδη υπαρχον ειναι σε ασχημη κατασταση και κατα δευτερον αδυνατω να πιστεψω οτι θα υπαρχει τετοια διαφορα υψους δρομου και στηθαιου!Κατι αλλο θα παιζει.. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 9:09 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και από εμένα
Ο τάπητας που φαίνεται στις φωτό του Stavros86 σιγουρα δεν είναι ο τελικός.
Αλλά το θέμα είναι ότι ενώ ο ένας κλάδος της σύραγγας του Ραψωμάτη είναι έτοιμος και ο αυτοκινητόδρομος κατεβαίνει άπό το νότιο ή αλλιώς δυτικό μέτωπο της σύραγγας μέχρι την γέφυρα του Αλφειού λείπει η γέφυρα ώστε να συνδεθεί με την υπάρχουσα Εθνική οδό Τρίπολης Καλαμάτας ενώ από το βόρειο μέτωπο της σύραγγας λείπουν 1500 μέτρα μέχρι την εθνική όδο. Τα συγκεκριμένα κομμάτια ανήκουν σε άλλη εργολαβία που αν και δημοπρατήθηκε και συμβολαιοποιήθηκε εδώ και δύο χρόνια ξεκίνησε να κατασκευάζεται τις τελευταίες ημέρες λόγω καθυστερήσεων στις απαιτούμενες απαλοτριώσεις.
Αθάνατο Ελληνικό Κράτος....Υπομονή το 2009 είναι κοντα ! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 1:42 pm Post subject: |
|
|
www.minenv.gr
Στη βουλή προς κύρωση η βορειοδυτική οδός Πελοποννήσου.
Starlet να σαι καλά με τις φωτό σου μας κατατόπισες, η κατάσταση βέβαια δεν είναι πολύ καλή, εδώ και 2 χρόνια δε φαίνεται να έχουν κάνει και τίποτα το ιδιαίτερο ελπίζω τουλάχιστον και στο υπόλοιπο τμήμα να έχουν κάνει τίποτα, τι να πω απογοητεύτηκα αρκετά. Σταύρο το τσιμέντο δίπλα στη νησίδα δες το σαν έρεισμα ασφαλείας και μετά θα κοιμηθείς ήρεμος . |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 2:22 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με την άποψη του Εngineer για το δρόμο Κορυδαλλού - Καλιθέας ήθελα να εκφράσω τη διαφωνία μου.
Αν πούμε (θεωρητικά βέβαια) πως τελειώσει η εγνατία από το Βενέτικο μέχρι την Καλιθέα και από την Παναγιά μέχρι το Μέτσοβο, έχουμε και λέμε.
Καλιθέα - Κορυδαλός 3,5 χλμ.
Κορυδαλός - Παναγιά 6 χλμ.
Σύνολο 9,5 χλμ. και είσαι πάλι σε αυτοκινητόδρομο.
Η άλλη λύση.
Καλιθέα - Κρανιά 6,5 χλμ.
Κρανιά - Μηλιά 12 χλμ.
Μηλιά - Α/Κ Μετσόβου 19χλμ.
Σύνολο 37.5 χλμ.
Δε νομίζετε ότι είναι καλύτερη λύση?
Αλάζω θέμα Starlet μας έστειλες ομαδικώς. Χαρήκαμε βέβαια που πρώτη φορά είχαμε εικόνα από παράκαμψη Αγρινίου, αλλά ταυτόχρονα απογοητευτήκαμε με την εγκατάλειψη. Έχει δουλειά.
Jimmara καλά είπα για αντίστρωφη μέτρηση. Μάλιστα βρήκα κι αυτό που μιλά για 3 Αυγούστου.
http://tvradio.ert.gr/radio/local_details.asp?id=2186&newsid=329375
Βέβαια 3 Αυγούστου είναι αύριο και ακόμα δεν έχει εκδοθεί κανένα δελτίο τύπου.
Stavro86 συγχαρητήρια αλλά να ξέρεις οι συμφορουμίτες δεν καταλαβαίνουν από αλυσίδες και λουκέτα. Εύγε και Μπράβο.
Και κάτι άλλο. Διόδια στη Θράκη μετά το τέλος της κατασκευής της γέφυρας Νέστου.
http://gnomi-evros.gr/show_archive.cfm?id=16729&obcatid=8 |
|
Back to top |
|
|
|