stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω την εντύπωση πως θα είναι δίδυμη.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 9:32 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Quote:
Καμία σύμβαση παραχώρησης δεν υποχρεώνει τον κατασκευαστή να τοποθετήσει στηθαίο new jersey αντί για μεταλλικό. Οι προδιαγραφές των αυτοκινητοδρόμων δεν περιλαμβάνουν τέτοιες προυποθέσεις.



στις επισημες ανακοινωσεις του υπεχωδε -που νομιζω λενε οτι και οι συμβασεις- ελεγαν παντου new jersey...

και σε ολη την ευρωπη θελουν να τα αλλαξουν τα σιδερενια οπου μπορουν...
γιατι αλλωστε σφαζουν και δεν προστατευουν συγκριτικα με τα τσιμεντενια..


Αυτά για τα μεταλλικά στηθαία είναι λίγο αστικοί μύθοι. Στην Ευρώπη συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται κανονικά και δεν υπάρχουν σοβαρές προθέσεις για αντικατάσταση. Πιθανώς σε έναν νέο αυτοκινητόδρομο να προτιμήσουν new jersey αλλά και αυτό δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει. Δες σε αυτή τη φωτογραφία τον ολοκαίνουργιο (από το 2004) αυτοκινητόδρομο που οδηγεί στην γέφυρα Millau στην νότια Γαλλία (το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στην Γαλλία , η ψηλότερη καλωδιωτή γέφυρα στον κόσμο) τι στηθαίο υπάρχει...

Και τα μεταλλικά στηθαία μπορεί να σφάζουν αλλά και το τσιμεντένιο σε αφήνει στον τόπο καθώς δεν απορροφά καθόλου την ενέργεια μιας σύγκρουσης.

Στο site της Βουλής υπάρχουν οι συμβάσεις παραχώρησης. Για παράδειγμα στο παρακάτω link (στο Ψηφισθέν Νομοσχέδιο) υπάρχει η σύμβαση για την ολυμπία Οδό.

http://www.parliament.gr/ergasies/nomodetails.asp?lawid=553

Σε 233 σελίδες αναλυτικότατης σύμβασης (που καθορίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια) καθώς και στις πρόσθετες τροπολογίες δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στις τεχνικές προδιαγραφές του έργου, παραμόνο ότι πρόκειται για αυτοκινητόδρομο.
Αλήθεια μήπως κάποιος μπορεί να παρουσιάσει επίσημα έγγραφα (είτε της Ε.Ε. και της ελληνικής νομοθεσίας) με τις προδιαγραφές που πρέπει να πληροί κάποιος δρόμος για να χαρακτηριστεί τυπικά αυτοκινητόδρομος. Προσωπικά τα επόμενα χρόνια περιμένω αρκετές εκπλήξεις (τύπου Λέυκτρου - Σπάρτης) πάνω σε αυτή την μικρή λεπτομέρεια με πρώτο υποψήφιο το τμήμα Πύργος - Τσακώνα...

Συνιστώ σε όλους, όταν έχουν χρόνο, να διαβάσουν μία σύμβαση παραχώρησης (πάνω κάτω όλες ίδιες είναι). Θα μάθουν ενδιαφέροντα στοιχεία τόσο για το έργο (διάρκεια, προθεσμίες παράδοσεις - και το ποσο εύκολα αυτές μπορούν να καταπέσουν με υπαιτιότητα του Δημοσιου επειδή καθυστερούν οι απολλοτριώσεις πάνω από το 12-μήνο κτλ.) όσο και για την λειτουργία (διόδια, συντήρηση κτλ) και την χρηματοδότηση (μόνο για την Ολυμπία Οδό το ελληνικό δημόσιο συμμετέχει με 550.000.000 ευρώ) που λείπουν από τις ανακοινώσεις του Υπουργείου.

Μεταφέρω κάποια στοιχεία σχετικά με τα διόδια (σελ.144-158)
--Είναι στην επιλογή της κοινοπραξίας αν θα εφαρμόσει ανοιχτό σύστημα
με μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς είτε κλειστό σύστημα με χρέωση ανα χλμ και ελεγχόμενες όλες τις εισόδους - εξόδους.
--Τα 0,04 ευρώ/km που διαφημίζει το υπουργείο είναι χωρίς Φ.Π.Α και έχουν το συμπλήρωμα 0,04 ευρώ/km σε τιμές ΗΜΕΡΑΣ ΤΙΜΗΣ ΒΑΣΗΣ Ας μας το εξηγήσει καλύτερα κάποιος με γνώσεις οικονομικών, αν δεν κάνω λάθος πιο κάτω βλέπω ως βάση τον Σεπτέμβριο του 2002.
--Με το ανοιχτό σύστημα (που μάλλον θα επικρατήσει σε πρώτη φάση) θα έχουμε τους παρακάτω σταθμούς διοδίων με χρέωση για τα αντίστοιχα τμήματα μέχρι Πάτρα:
****Ελευσίνας (Α/Κ Θηβών - Α/Κ Κινέττας 33,2km)
****Καλαμάκι (Α/Κ Κινέττα - Α/Κ Τρίπολης 28,3km)
****μεταξύ Ζευγολατιού -Κιάτου (Α/Κ Τρίπολης - Α/Κ Ξυλόκαστρο 35,7km)
****μεταξύ Α/Κ καλαβρύτων - Α/Κ Αν.αιγίου (Α/Κ Ξυλόκαστρο - Α/Κ Ανατ. Αιγίου 50,6km)
****μεταξύ Α/Κ Αραχωβίτικων - Α/Κ Ρίου (Α/Κ Ανατ.Αιγίου - Α/Κ Κ1 Περιμετρική 35,4km)
**** Πλευρικούς όπου θέλει η κοινοπραξία (εκτός του Α/Κ Ρίου και Α/Κ Κ1 Περιμετρική) με ένα περίεργο αλλά δίκαιο σύστημα τιμολόγησης μέχρι τα όρια του επόμενου μετωπικού.
****Χωρίς διόδια η περιμετρική Πάτρας!!!
****Από εκεί και κάτω έχει άλλους 4 σταθμούς διοδίων έως Τσακώνα


Όπως είχε γράφτει από κάποιον σε παλιότερο post. H σήραγγα παναγοπούλας των 4km θα έιναι μονή (το ρεύμα προς αθήνα). Το ρεύμα προς Πάτρα θα ακολουθεί σχεδόν την σημερινή διαδρομή βελτιωμένη με κάποια μικρότερα τούνελ.
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 9:35 pm    Post subject: Ιόνια Οδός Reply with quote

Πριν από λίγες ημέρες έμαθα από άτομο που εργάζεται στα εδαφικά στο τμήμα της Ιόνιας από Αντίριο ως Αγρίνιο, ότι το υπουργείο έχει πλέον καταλήξει στη λύση της σήραγγας όσον αφορά την Παλιοβούνα. Ίδωμεν...


Επίσης χθες επιστρέφοντας από την περιοχή, είδα να δουλεύουν μηχανήματα στα Χάνια Γαβρολίμνης ακριβώς απέναντι από το πολύ όμορφο καφέ ΕΔΕΜ (δλδ στο ρεύμα προς Αντίριο στο δεξί χέρι). Και πουθενά αλλού. Είναι δλδ συνέχεια της διάνοιξης που έχει ξεκινήσει πίσω από το εργοστάσιο της Θερμοζέλ.


Τώρα βέβαια γιατί υπάρχει αυτό το "πάγωμα" σε όλα τα σημεία του έργου ταυτόχρονα, δεν το έχω καταλάβει...Και υποτίθεται ότι οι απαλλοτριώσεις τουλάχιστον στο τμήμα Αντίριο-Κεφαλόβρυσο έχουν ολοκληρωθεί...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Σε 233 σελίδες αναλυτικότατης σύμβασης (που καθορίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια) καθώς και στις πρόσθετες τροπολογίες δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στις τεχνικές προδιαγραφές του έργου, παραμόνο ότι πρόκειται για αυτοκινητόδρομο.

Πρώτα-πρώτα να πω πως και εγώ συμφωνώ με ότι λες περί διαχωριστικών.

Όσο για τη σύμβαση παραχώρησης αναφέρει μέσες-άκρες κάποιες προδιαγραφές. Μέσα σε αυτές αναφέρεται καθαρά πως το μεσαίο διάζωμα θα είναι τύπου new jersey.
http://www.imageshack.gr/files/ibwoj75vc1121hrcalhu.png
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ποιο σημείο της σύμβασης υπάρχει αυτό το απόσπασμα και δεν το πρόσεξα. Και βέβαια δεν την έχω διαβάσει ολόκληρη (233 σελίδες) αλλά δε νομίζω να μου έφυγε τόσο μεγάλο και σημαντικό κομμάτι.

Είσαι σίγουρος ότι αυτό που παρέθεσες είναι τμήμα της σύμβασης παραχώρησης (επίσημος νόμος του ελληνικού κράτους) και όχι κάποιο δελτίο τύπου του ΥΠΕΧΩΔΕ ή παρουσίαση της κοινοπραξίας??? Δεν μου φαίνεται και πολύ επίσημο. Αυτό που μετράει στις λωρίδες κυκλοφορίας και τη ΛΕΑ??

Πάντως η κάθε κοινοπραξία δεσμεύεται μόνο για όσα γράφει η σύμβαση και όχι για όσα κατα καιρούς έχει ανακοινώσει το Υπουργείο στους δημοσιογράφους....
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 11:15 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop στην φωτογραφία που μας ανεβασε ο Stavros86 και είναι μια σελιδα απο την σύμβαση παραχώρησης του έργου ,θα βρεις την αναφορά για το διαχωριστικό New Jersey στην 1η παράγραφο της ενότητας 1. Τμήμα Κόρινθος Πατρα πάνω αριστερά το γράφει.

επίσης το αναφέρει πάνω-πάνω στο δεξιο κομμάτι της σελίδας.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Σε ποιο σημείο της σύμβασης υπάρχει αυτό το απόσπασμα και δεν το πρόσεξα. Και βέβαια δεν την έχω διαβάσει ολόκληρη (233 σελίδες) αλλά δε νομίζω να μου έφυγε τόσο μεγάλο και σημαντικό κομμάτι.

Είσαι σίγουρος ότι αυτό που παρέθεσες είναι τμήμα της σύμβασης

Από το site που παράθεσες, πρώτο link.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 11:27 pm    Post subject: Reply with quote

Την διάβασα αυτή τη σελίδα που ανέβασε ο Stavros86 αλλά δεν είναι (κατά 99%) από τη σύμβαση παραχώρησης. Η σύμβαση παραχώρησης είναι νόμος που ψηφίστηκε και επικυρώθηκε από τη Βουλή και μόνο για ότι αναγράφεται μέσα σε αυτή έχει να λογοδοτήσει η κοινοπραξία.

Ίσως αυτό το απόσπασμα είναι από κάποιο δελτίο τύπου του ΥΠΕΧΩΔΕ, ένα από τα πολλά που έχει βγάλει ο Σουφλιάς που ωραιοποιεί καταστάσεις.

Και ξαναλέω και μόνο ο γεγονός ότι λέει ότι στο Κόρινθος - Πάτρα θα έχει 3 λωρίδες κυκλοφορίας με προοπτική για 4 ενώ ξέρουμε ότι εννοεί 2 + Λεα με προοπτική για 3 + ΛΕΑ δείχνει ότι το χαρτί δεν είναι επίσημος νόμος του ελληνικού κράτους.
Και σε αυτό το χαρτί προσέξτε κάτι, στο τμήμα Πάτρα - Αλφειός κάνει λόγο για 3 λωρίδες κυκλοφορίας (2 +ΛΕΑ) ενώ στο τελευταίο τμήμα Αλφειός - Τσακώνα για 2 λωρίδες και έρεισμα ασφαλείας. Πάει η ΛΕΑ στο τελευταίο τμήμα...


edit: Μετά είδα την τελευταία απάντηση. Οπότε άκυρα αυτά για το δελτίο τύπου. Πάντως αυτή είναι η Αιτιολογική έκθεση και όχι το ψηφισθέν νομοσχέδιο που υπάρχει στα επόμενα pdf. Κάποιος με νομικές γνώσεις μπορεί να μας διαφωτήσει αλλά νομίζω ότι οι αιτιολογικές εκθέσεις δεν έχουν νομική ισχύ και είναι απλώς μία έκθεση των υπεύθυνων υπουργών που παρουσιάζουν στους υπόλοιπους βουλευτές τα σχετικά με τη σύμβαση.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ουσιαστικά το τμήμα Αλφειός-Τσακώνα καθώς και το Λεύκτρο-Σπάρτη δεν θα είναι αυτοκινητόδρομοι, αλλά Οδοί Ταχείας Κυκλοφορίας.
Αυτό που με εκνευρίζει είναι πως πατάνε στην άγνοια των πολιτών και χαρακτηρίζουν αυτοκινητόδρομο ένα δρόμο ο οποίος δεν πληροί τις προδιαγραφές και εισπράττουν αποπάνω και διόδια.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 11:46 pm    Post subject: Reply with quote

Αιτιολογική έκθεση είναι περίληψη γραμμένη σε "απλή γλώσσα" για να μην διαβάζουν οι βουλευτές μας όλο το κείμενο...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 12:06 am    Post subject: Reply with quote

Επειδη εχετε χαθει μεσ'τη χαρτουρα και ισως θελετε να ξαλαφρωσετε λιγο σας εχω ετοιμη λυση (απο τη σημερινη Ελευθεροτυπια)
Quote:
Διόδια... τουαλέτα
Κάπου στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθήνας, πριν από τη Λαμία.
Σ' ένα από τα γνωστά πάρκινγκ, που βρίσκεις ό,τι θέλεις από τις ξαλαφρωμένες ανάγκες των ταξιδιωτών. Κάποιος αποφάσισε να βάλει τάξη σ' αυτήν την αηδία. Τοποθέτηση τουαλετών.

Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Σούλτας, όμως, που μας έστειλε τη φωτογραφία, χρειάστηκε αρκετή ώρα για να πείσει ακόμα και τα ίδια του τα μάτια ότι οι τουαλέτες τοποθετήθηκαν πίσω από τις μπάρες και μέσα στον χώρο ενός πάρκινγκ. Οχι πάνω στον δρόμο. Ευφυέστατη και η τοποθέτηση τουαλέτας για ανθρώπους. Βέβαια, έξω από την αντρική, υπάρχει αυτοσχέδιο άνοιγμα στην μπάρα. Αν δεν το έκανε αυτός που πήρε τη δουλειά, ίσως κάποιος άλλος βιαζόταν συγκλονιστικά... Οσο για τη σύλληψη της ιδέας, ταιριάζει γάντι αυτό που λέμε «.... ψηλά κι αγνάντευε»!
Back to top
View user's profile Send private message
RASPUTIN
New Member
New Member


Joined: 08 Jul 2009
Posts: 16
Location: POLITEIA-RHODES-

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 12:09 am    Post subject: Reply with quote

Μία απορία σχετικά με τις επεκτάσεις της Αττικής οδού.

Πως ο προυπολογισμός από ένα 1.3δις τον Απρίλιο πήγε τον Αύγουστο στα 1.8 δισ ?

Ωραία που ξεκινάνε οι διαδικασίες για ένα έργο σημαντικό που το έχουμε ανάγκη οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου αλλά από τόσο νωρίς οι αναθεωρήσεις?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 12:15 am    Post subject: Reply with quote

RASPUTIN ,ακου να κουφαθεις ,οπως ολοι μας. Η αναθεωρηση αφορα την προστασια του περιβαλλοντος!!!!!
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=01/09/2009&id=77808
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 1:29 am    Post subject: Reply with quote

Δεν καταλαβαίνω τις αντιδράσεις που υπάρχουν σχετικά με τους νέους αυτοκινητόδρομους στο Λεκανοπέδιο. Πιστεύω ότι ο σχεδιασμός τους είναι κάτι το οποίο λείπει αυτή τη στιγμή από την πρωτεύουσα και θα βοηθήσει αρκετά σε αρκετούς τομείς.
Υπάρχουν βασικά 2 ενστάσεις για το όλο επιχείρημα. Η μία έχει να κάνει με το ότι κονδύλια ξοδεύονται σε δρόμους, αντί για μετρο-τραμ κτλ, και η άλλη, σχετικά με τα περιβαντολλογικά προβλήματα.
Για τα κονδύλια, δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια τέτοια απορρόφηση, διότι ότι έργα γινόντουσαν τόσο καιρό, θα συνεχίσουν και τώρα να γίνονται. Οι επεκτάσεις του μετρό γίνονται κανονικά, το ίδιο και το τραμ, και δε νομιζω ότι οι νέοι δρόμοι θα στερήσουν κάτι από το μετρό. Επίσης η χάραξή τους γίνεται σε μέρη που το μετρό ακόμα φαντάζει πολύ μακρινό και ανούσιο να υπάρχει τώρα (Μεσόγεια), και σε μέρη που η κατασκευή του φαντάζει αδύνατη (Υμηττός). Άρα δε μιλάμε για αντικατάσταση του Μετρό από δρόμους.
Επίσης για το περιβαντολλογικό θέμα, ένας μεγάλος δρόμος ταχείας κυκλοφορίας θεωρείται οικολογικότερος από τους υπάρχοντες για Ραφήνα και Λάυριο, ενώ η άμεση σύνδεση των δύο πλευρών του Υμηττού, γλυτώνει τα αυτοκίνητα από πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι οι δρόμοι είναι καλύτεροι από το Μετρό ή το Τραμ, αλλά πιστεύω ότι οι συγκεκριμένοι δρόμοι, αποτελούν χαράξεις οι οποίες λείπουν από την Αθήνα αυτή τη στιγμή.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 4:53 am    Post subject: Reply with quote

Χάρτης Υψηλής Ανάλυσης Χρήσεων Γης με Βάση του Νέους Αυτοκινητοδρόμους Αττικής(Αργό σε παλαιούς υπολογιστές)
Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης είμαι υπέρ του έργου. Η σήραγγα του Υμηττού θα φέρει την επανάσταση στις ροές των μετακινήσεων...Μπορεί να θεωρηθεί εν μέρει περιβαλλοντικό έργο καθώς θα μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και οι ρύποι, αφού θα μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η χιλιομετρική απόσταση Αθήνας-Μεσογείων-Αεροδρομίου...Απο την άλλη μεριά, όσον αφορά το ίδιο το έργο, εκτός από την κοπή της υψηλής (υπάρχουσας) βλάστησης, το έργο θα οδηγήσει σε:
  1. η Αύξηση Θερμοκρασίας-Εκτός από τα τμήματα στα οποία θα κατασκευαστούν τούνελ, η κατάληψη εκτάσεων στα οποία υπήρχε υψηλή ή χαμηλή βλάστηση ή χέρσα εδάφη θα καλυφθούν με άσφαλτο και τσιμέντο, αντικείμενα τα οποία απορροφούν την ηλιακή ακτινοβολία, χωρίς να την αντανακλούν, θερμαίνοντας της γύρω περιοχές, δημιουργώντας το φαινόμενο θερμών περιοχών, των "Αστικών Θερμικών Νησίδων" (Urban Heat Islands), σε αντίθεση με τα φυτά που εξαιτίας του νερού που έχουν, της διαδικασίας της φωτοσύνθεσης και της σκίασης που παρέχουν συγκρατούν την τοπική θερμοκρασία σε χαμηλά επίπεδα.
  2. η Ατμοσφαιρική Ρύπανση στις γειτονίες από τις οποίες θα διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος, που παλαιότερα δεν υπήρχαν δρόμοι με κυκλοφοριακό φόρτο, επηρεάζοντας το τοπικό περιβάλλον με την αύξηση ,τοπικά, της θερμοκρασίας, το επίπεδο των μικροσωματιδίων και των αναπνευστικών προβλημάτων. Η μόλυσνη θα υπάρχει και στις περιοχές που υπάρχουν τούνελ, λόγω του εξαερισμού.
  3. η Σχέση με το Βουνό και η Πρόσβαση των Κατοίκων στο Βουνό αλλάζει, καθώς δεν θα είναι εύκολο, μέχρι και απαγορευτικό να πάει κάποιος το παιδί του δίπλα στο δάσος να παίξει ή να αθληθεί, χάνεται ο χαρακτήρας της επαφής των κατοίκων με το βουνό και το δάσος με βάση μια παιδαγωγική και πολιτιστική διάσταση
  4. ο Κίνδυνος Αλλαγής Χρήσης Γης για τις εκτάσεις από τον αστικό ιστό μέχρι τον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με την κατασκευή φιλικών (με ή χωρίς εισαγωγικά) προς το περιβάλλον δραστηριοτήτων, όπως αντιπλυμμηρικά έργα, εκροές βρόχινων (συχνά μολυσματικών) υδάτων, πυροφυλάκια και πυροσβεστικοί κρουνοί, χώροι στάθμευσης, αναψυκτήριου, υπαίθρου θεάτρου, μονοπάτια και δασικοί δρόμοι, παιδικών χαρών και γηπέδων (αθλοπαιδιών). Επίσης τα Μεσόγεια γίνονται προάστειο της Αθήνας με αντίστοιχο οικιστικό Big Bang που απαιτεί νέες υποδομές κ.ά.
  5. η Ηχορύπανση-Φωτορύπανση, με άμεση επίδραση της υγείας και της ψυχολογίας των κατοίκων, ακόμα και όταν κατασκευάζονται ηχοπετάσματα (ιδανική λύση πυκνή και υψηλή βλάστηση πλατύφυλλων δέντρων, τεχνητοί καταρράκτες-Σκεφτείτε και την περίπτωση της εσωτερικής περιφερειακής στην Θεσσαλονίκη για να καταλάβετε καλύτερα)
  6. η Κυκλοφοριακή Επιβάρυνση των οδών πρόσβασης και ροής (Πρέπει να σκεφτούμε επίσης ότι για να πάει κάποιος από τα Προάστια, από την Δυτική και την Νότια Αθήνα στην Ανατολική Αττική θα προτιμήσει να διέλθει από το κέντρο για να περάσει την σήραγγα του Υμηττού, αφού τον συμφέρει λόγω χρόνου και χιλιομετρικής απόστασης,
  7. η Προτίμηση Χρήσης του ΙΧ και Ταξί για την πρόσβαση στα Μεσόγεια και στο Αεροδρόμιο από την χρήση του μετρό και το υπάρχοντος-μελλοντικού προαστιακού... Αν και δεν είμαι συγκοινωνιολόγος, απλά μηχανικός με κάποιες παραπάνω εξειδικεύσεις, μπορεί κάλλιστα να επιβαρρυνθεί το κυκλοφοριακό στο κέντρο σε άξονες από Δυτικά προς τα Ανατολικά και αντίστροφα...(Κάποιος Αθηναίος φορουμίστας ή καλύτερα ειδικός μπορεί να απαντήσει με περισσότερη ακρίβεια σε αυτό το ερώτημα)
Γι¨αυτό τον λόγο πρέπει παράλληλα να γίνει και ο προαστιακός, και ίσως νέα γραμμή μετρό παράλληλα της σήραγγας του Υμηττού και μετά υπέργεια, που θα εξυπηρετεί το Κορωπί, το Μακρόπουλο, το Αεροδρόμιο μέχρι ίσως την Αρτέμιδα και το Πόρτο Ράφτη. Η ίδια η σήραγγα Υμηττού έχει 'ημερομηνία λήξης' όταν αναπτυχθούν τα Μεσόγεια. Ίσως θα έπρεπε να κατασκευαστεί το έργο παράλληλα με την κατσσκευή μέσου σταθερής τροχιάς.
_________________________________________________________________
Ποιό κομμάτι της Εγνατίας εννοούνε, το Περιστέρι-Άραχθος;
http://www.trikalanews.gr/article/3704/
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 9:38 am    Post subject: Reply with quote

Κατά τη γνώμη μου τα πολλά προβλήματα ξεκίνησαν όταν πριν από λίγα χρόνια ο κ. Σουφλιάς αποφάσισε να αλλάξει τους αρχικούς σχεδιασμούς για τις επεκτάσεις τις Αττικής Οδού και να ακυρώσει τον αρχικό διαγωνισμό (πριν το 2004, ο μόνος διαγωνισμός των αυτοχρηματοδοτούμενων οδικών αξόνων σε όλη τη χώρα που ακυρώθηκε από την νέα τότε κυβέρνηση). Θυμάστε και την πρόταση της Α.Ο. να κατασκευάσει με δικά της έξοδα τις τότε επεκτάσεις με παράταση της διαχείρισης των διοδίων.

Στους αρχικούς σχεδιασμούς η μεγάλη σήραγγα στον Υμηττό χωροθετούνταν αρκετά νοτιότερα (στην ευθεία πάνω από το παλιό αεροδρόμιο στην περιοχή της Αργυρούπολης και απευθείας υπόγεια σύνδεση με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και την Ποσειδώνος) με σκοπό την εξυπηρέτηση κυρίως των νοτίων περιοχών. Δείτε εδώ τους σχεδιασμούς, δεν μπορώ να βρω χάρτη. Μέχρι τότε οι αντιδράσεις ήταν κυρίως για την καταστροφή κομματιών δάσους (με τα προβλήματα δεδομένου του μεγάλου υπο΄γειου τμήματος να υπάρχουν ουσιαστικά στην περιοχή με χαμηλή σχετικά βλάστηση στην Αργυρούπολη και όχι στο πυκνό δάσος στην καισαριανή!!) και όχι για τη χρησιμότητα του έργου. Αντιδράσεις πάντα θα υπάρχουν αλλά νομίζω ότι με τους αρχικούς σχεδιασμού δύσκολα θα υπήρχε πρόβλημα με το ΣτΕ.
Με τη νέα χωροθέτηση στην περιοχή της Καισαριανής ο Σουφλιάς θέλησε να χτυπήσει "κάτω από τη ζώνη" την κοινοπραξία της ατττικής Οδού και να κάνει το έργο ανταγωνιστικό κερδίζοντας τις μετακινήσεις από την κεντρική πυκνοκατοικημένη περιοχή του Λεκανοπεδίου προς τα Μεσόγεια. Η νέα διάταξη θα έχει σαν αποτέλεσμα κυκλοφοριακή ασφυξία στους ήδη κορεσμένους και στενούς δρόμους της Καισαριανής. Μεγάλο ποσοστό όσων μποτιλιάρονται στην Κατεχάκη προς Μεσογείων από την περιφερειακή Υμηττού με προορισμό το κέντρο θα προτιμούν να χρησιμοποιούν την νέα σήραγγα και να μποτιλιάρονται στην Καισαριανή. Το μισό λεκανοπέδιο από την γραμμή (Ζωγράφου - Κυψέλη - Αιγάλεω) και κάτω ίσως προτιμάει την νέα διαδρομή για Μεσόγεια δημιουργώντας πρόσθετα προβλήματα στην κυκλοφορία στο κέντρο και γύρω από αυτό ενώ σήμερα προτιμάνε να κινούνται ακτινικά προς τα βόρεια (κυρίως μέσω του Κηφισού) για να βγούν στην Αττική Οδό.

Προσωπικά δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για την πορεία του έργου. Πολλοί δύσκολα θα σταθούν στο ΣτΕ οι περιβαλλοντικοί όροι αυτού του έργου. Και δεν στέκομαι τόσο στην καταστροφή του περιβάλλοντος καθώς με σωστά έργα αποκατάστασης μπορεί να ξεπεραστεί ο σκόπελος αυτός στο ΣτΕ (όπως έγινε σε τόσα έργα) αλλά στην επιβάρυνση της περιοχής της Καισαριανής.
Για να δούμε...


Επίσης κάτι σχετικά με τα Μεσόγεια. Από τη στιγμή που όπως πάει το πράγμα χάνουν τον αγροτικό τους χαρακτήρα και μετατρέπονται σε καθαρά οικιστική περιοχή αυτό που χρειάζονται δεν είναι να γεμίσουν με κλειστούς αυτοκινητόδρομους με διόδια τύπου Αττικής Οδού αλλά ένα σοβαρό ρυμοτομικό σχέδιο και διάνοιξη πλατιών δρόμων και λεωφόρων με παράλληλη πρόβλεψη για επιφανειακά Μέσα Σταθερής Τροχιάς ώστε σε 10 - 20 χρόνια να μην αντιμετωπισουν τα προβλήματα που σήμερα αντιμετωπίζουν άλλες περιοχές της Αθήνας
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ wrote:
Ποιό κομμάτι της Εγνατίας εννοούνε, το Περιστέρι-Άραχθος;
http://www.trikalanews.gr/article/3704/

Οι φόβοι επαληθεύτηκαν...Ανακατασκευή τμήματος της Εγνατίας από την αρχή...Τελικά, έκανα googling και βρήκα μόνος την απάντηση..Λεπτομερής ανάρτηση εδώ: http://paremvasikomotini.blogspot.com/2009/09/blog-post_2299.html (-> Φωτογραφία)
----------------------------
Όσον αφορά Ariskop τους Νέους Αυτοκινητοδρόμους Αττικής φοβάμαι ότι εκτός από τις προσφυγές, όταν και αν ποτέ γίνει το έργο, τα κυκλοφοριακά προβλήματα στο κέντρο θα ενταθούν, καθώς θα έχουμε ροές από Δυτικά προς τα Ανατολικά και αντίστροφα, αυξάνοντας το κυκλοφοριακό στο κέντρο...Μην ξεχνάμε ότι οι βασικές οδικές αρτηρίες στην Αττική και το μετρό, έχουν κυρίως διεύθυνση Βορρά-Νότου, και με την κατασκευή της σήραγγας του Υμηττού, αλλάζει ριζικά ο συγκοινωνιακός χάρτης...
Ξανά edit: Γιατί νομίζω τελικά ότι το έργο είναι σαν την Λερναία Ύδρα, δηλαδή δημιουργούνται περισσότερα προβλήματα απ'όσα επιλύονται Question ...Μπερδεύτηκα...! Confused Rolling Eyes Exclamation


Last edited by Squirrel on Wed Sep 02, 2009 12:53 pm; edited 7 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 11:22 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα μετά από καιρό,

ευχαριστώ κι εγώ τον Pindos10 και το Δραμινό για το καταπληκτικό υλικό.

Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι Αττικής νομίζω πως έχουν ξανασυζητηθεί κι εδώ μέσα, αλλά είναι σχεδόν σίγουρα για μένα περίπτωση όπου περνούν και έργα δευτερεύουσας σημασίας (η σύνδεση της Αγίας Μαρίνας και η δεύτερη σύνδεση της Ραφήνας) μαζί με σημαντικά, όπως η σήραγγα του Υμηττού και η επέκταση της Περιφερειακής Υμηττού.

ariskop wrote:

--Τα 0,04 ευρώ/km που διαφημίζει το υπουργείο είναι χωρίς Φ.Π.Α και έχουν το συμπλήρωμα 0,04 ευρώ/km σε τιμές ΗΜΕΡΑΣ ΤΙΜΗΣ ΒΑΣΗΣ


Αυτό σημαίνει αναπροσαρμογή με τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή απλούστατα. Κατά συνέπεια, αν η βάση είναι ο Σεπτέμβριος του 2002, ήδη μπορούν να το αυξήσουν κατά περίπου 20% (+ΦΠΑ).
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με την κουβέντα που άνοιξε παραπάνω για τα κείμενα που συνοδεύουν τις συμβασεις παραχώρησης:

- Οι ανακοινωσεις του υπουργείου είναι για να κάνουν εντύπωση μεταφέροντας μερικές φορές και ανακριβή στοιχεία για να μην πω ότι λένε και ψέματα. Θυμίζω τον ακριβή αριθμό των λωρίδων κυκλοφορίας στο
Κόρινθος Πάτρα και την ανακατασκευή του Τσακώνα Παραδεισια.

- Οι εισηγηγτικές εκθέσεις για το κοινοβουλιο αν και πιο κοντά στην πραγματικότητα δεν περιλαμβάνουν εξειδικευμένα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως επίσης και το κείμενο του νόμου που ψηφίζεται τελικά. Απλώς ο νόμος παραπέμπει στο κείμενο σύμβασης μεταξύ ελληνικού κράτους και αναδόχου το οποίο και δεν το βλέπει πολύς κόσμος

- Το κείμενο της σύμβασης (όπως και κάθε κείμενο σύμβασης αντίστοιχου έργου) έχει δύο κομάτια. Το πρώτο είναι το εμπορικό - νομικό κείμενο που καθορίζει του όρους της συνεργασίας μεταξύ ελληνικού κράτους και αναδόχου κοινοπραξίας και στη συνέχεια ακολουθούν τα παραρτήματα μεταξύ των οποίων βρίσκονται και τα τεχνικά παραρτήματα τα οποία περιλαμβάνουν επακριβώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου που πρόκειται να κατασκευαστεί μαζί με σχέδια από τις μελέτες και προμελέτες, συνοδευόμενα και από το γνωστό κείμενο προδιαγραφών για τον τύπο διατομής της οδού, της διατομής των σηράγγων κλπ. Αυτό το κείμενο είναι εκείνο το οποίο δεσμεύει τον εργολάβο ως προς τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει έναντι του δημοσίου και βέβαια είναι ένα κείμενο το οποίο δεν κυκλοφορεί ευρέως και δεν θα το διαβάσουμε σε μια εφημερίδα. Επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί κανείς να προμηθευτεί ακριβές αντίγραφο της εν λόγω σύμβασης από την ΓΓΔΕ παρα μόνο εάν έχει νόμιμο συμφέρον (εάν για παράδειγμα θίγεται από την κατασκευή της οδού) και μόνον ύστερα από εισαγγελική εντολή.

Σταύρο
Το τμήμα Αλφειος Τσακώνα θα έχει ΛΕΑ εκτός εάν είναι καινούργιο στοιχείο αυτό που έγραψες

Πριν από κανά χρόνο κουβεντιαζαμε εδώ στο forum ότι φαίνεται λίγο απίθανο τεχνικά να κατασκευαστει η Εγνατία στο συγκεκριμενο σημειο που θα την ξαναφτιαξουν αφου ήταν ακόμα στα χωματουργικα. Ομως ο υπουργος το κερδισε το στοιχημα πλην ομως την κατασκευη θα την ξαναπληρωσουμε. Τελικά φαίνεται ότι ο υπουργος δεν λειτουργει με βαση το συμφερον του τοπου, για να σχολιασω την τελευταια δηλωση του.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer ευχαριστούμε που αποσαφήνισες κάποια πράγματα. Οι γνώσεις μου σε αυτά τα θέματα εξαντλούνται στο googl-ing, ούτε νομικός είμαι ούτε οικονομολόγος.

Για το τμήμα Αλφειός-Τσακώνα εγώ το συμπέρανα ότι μπορεί να είναι χωρίς ΛΕΑ διαβάζοντας το απόσπασμα από την αιτιολογική έκθεση που ανέβασε ο Stavros. Ενώ για τα υπόλοιπα τμήματα αναφέρεται σε 3 και 4 λωρίδες κυκλοφορίας (εννοώντας βλακωδώς 2+ΛΕΑ και 3+ΛΕΑ αντίστοιχα) στο τμήμα αυτό κάνει λόγο για 2 λωρίδες κυκλοφορίας και έρεισμα ασφαλείας!!!

Για τους αυτοκινητόδρομους Αττικής προσωπικά με έβρισκαν σύμφωνο τα αρχικά σχέδια (προ 2006) με εξαίρεση τον κλάδο για Λαύριο δεδομένου της πρόσφατα ανακατασκευασμένης λεωφ.Λαυρίου με 2 λωρίδες και στηθαίο. Κάποια τμήματα, όπως η επέκταση της περιφερειακής Υμηττού στην παραλία, έπρεπε να είχαν γίνει χτες..

Οι αλλαγές στα νέα σχέδια που έγιναν για να γίνει πιο ελκυστικό το έργο στους ιδιώτες δεν με βρίσκει σύμφωνο και θεωρώ ότι άνοιξε τον ασκό του Αιόλου στις αντιδράσεις. Θα συμφωνήσω με τον Squirrel οτι με αυτό το σχεδιασμό θα δημιουργηθεί ροή μετακινήσεων στον άξονα Ανατολή - Δύση μέσα και γύρω από το κέντρο και δυστυχώς δεν υπάρχουν οι υποδομές για να υποδεχτούν μία τέτοια ροή μέσα στον αστικό ιστό της Αθήνας.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Συγνωμη μπερδευτηκα.
Εσεις μιλάτε για την Ολυμπια Οδό στο τελευταιο της κομάτι (από το σημείο που ο Αλφειος βγαίνει στη Θαλασσα) και εγώ το μπερδεψα με το Μορεα για το τμήμα από το ίδιο ποτάμι εξω από τη Μεγαλοπολη. Οντως η Ολυμπια οδος ειναι χωρις ΛΕΑ στο τελευταιο της τμημα.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι μεν ο υπουργος μιλαει για ολοκληρωση των αυτοκινητοδρομων αττικης, αλλα δεν εχουμε καμια αναφορα προς το παρον για το δυτικο ατελειωτο τμημα, ολοκλήρωση περιφερειακης Αιγαλεω και τους κομβους, ανακατασκευη Λεωφορο Σχιστου σε κλειστο αυτοκινητοδρομο με τους κομβους οπως το ιδιο και σε Ελευσινα-Δαφνι. Με αυτα τα τμηματα τι θα γίνει; Θα τα ξεκινήσουν ποτε;
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

λεα ξε-λεα..αν ειναι με διαχωριστικο στη μεση και δυο λωριδες ανα κατευθυνση μας κανει... Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα Δαφνί Ελευσίνα μελετάται από κοινοπραξία μελετητικών γραφείων αυτή τη στιγμή. Νομίζω ότι και ο νέος ανισοπεδος κόμβος στο Σκαραμαγκά εντάσεται στη μελέτη αυτή. Επίσης στους χάρτες που έδωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ σχετικά με τους νεους αυτοκινητοδρομους Αττικής φαίνεται και η χάραξη του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα Θήβα (με διακεκομενη) να ξεκινά αρκετά νωρίτερα (περίπου στο ύψος της Χαλυβουργικής) από το σημερινό κόμβο που αρχίζει ο δρόμος που περνά μέσα από τη Μάνδρα. Είναι ο Χάρτης νούμερο 2.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 2:51 pm    Post subject: Reply with quote

αυτοκινητοδρομος , απο την ελευσινα -θηβα υπαρχει σε σχεδια?ή και σιδηροδρομος?...η καλυτερη παρακαμψη της αθηνας...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 420, 421, 422  Next
Page 111 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr