View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 1:56 am Post subject: |
|
|
dramine ευχαριστουμε πολυ για τις φωτος οντως ειναι η χαραξη του σιδηροδρομου...οσο για την cintra,στην ιπανια εδρευει αλλα η κοινοπραξια νεα οδος και κεντρικη οδος(Ε65) εχουν τα κεντρικα τους γραφεια στην οδο σωρου 13 στο μαρουσι...μπορεις να επικοινωνησεις με στελεχη της ΤΕΡΝΑ που ειναι στο ιδιο σχημα παντως.. δηλαδη εχεις φρεσκο υλικο απο ολα τα μεγαλα εργα?? (τεμπη,ολυμπια,μορεας κλπ) πηγες στα εργοταξια και σε δεχτηκαν?
εκανα τον δρομο μεταμορφωση-αυλωνα,τμημα του ΠΑΘΕ που διαχειριζεται η νεα οδος..πολυ καλη δουλεια εχει γινει..ουτε λακουβιτσα δεν υπαρχει συντομα τα διοδια στο καπανδριτι θα λειτουργουν και στην εισοδο προς αθηνα..το αντιτιμο που τωρα ειναι 2.75 μαλλον θα μειωθει σε 1.40 ανα διελευση..το μονο κακο ειναι οι ουρες στο ρευμα προς αθηνα στις ωρες αιχμης..επισης τα εργα στα καινουρια πλευρικα διοδια στη μαλακασα μενουν στασιμα προς το παρον..ηταν γνωστο πως θα λειτουργουσαν μεσα στον αυγουστο..μαλλον παμε για τελος του χρονου |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 10:44 am Post subject: |
|
|
Τζαμπα η χαρα για τον Ε65
Παντως αν ξερει κανεις, τι τρεχει στο πεταλο τελευταια; Εκεινο το κομματι εξω απο την Λαμια εχει παγωσει τελειως (σαν να εκρεμει καποια υποθεση, ισως το εργοστασιο της Soulis? ), η παρακαμψη Στυλιδας - Καραβομυλου απο οσο μπορει να δει κανεις απο τον υπαρχον δρομο ειναι επισης στασιμη και φυσικα απο Ε65 τιποτα. Τι τρεχει; |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 3:38 pm Post subject: |
|
|
η Ε65 δηλαδη δεν προχωραει καθολου?
τρυπηματα δεν προχωρανε? |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 5:51 pm Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | δηλαδη εχεις φρεσκο υλικο απο ολα τα μεγαλα εργα?? (τεμπη,ολυμπια,μορεας κλπ) πηγες στα εργοταξια και σε δεχτηκαν?
|
πήγα σε πολλά εργοτάξια όπως A1 Α7 A8 A27 A29 A25, αλλα μάζεψα πολύ υλικό από έργα του ΟΣΕ και έβγαλα πολλές φωτογραφίες από εθνικές οδούς. προς καλαμάτα δεν πήγα, μέχρι αρτεμισιο έφτασα, ανατολικά ως Ορμένιο και δυτικά ως πάτρα.
Το ότι αφορά την Α3 (E65), δυο φορες πέρασα τον Δομοκό και δυο φορες από διαφορετικούς δρόμους πήγα Τρίκαλα-Παναγια, δεν είδα καν τίποτα να μοιάζει με κατασκευή Αυτοκινητοδρομου, Υπομονή, ας τελειώσει λέω πρώτα γρήγορα η Ιόνια, είναι ίσος ποιο αναγκαία.
Πήγα Ηγουμενίτσα και δεν το πιστεύω ότι έκανα από Ηγουμενίτσα ως Ασπροβάλτα 3 Ώρες, καλός ήλθες ΗΠΕΙΡΟΣ στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ η και αντίθετα.
Γυρίζοντας το περασμένο Σαββατοκύριακο από Ελλάδα για Γερμανία μου κακοφάνηκαν η Αυτοκινητόδρομοι τις διαδρομής στο Εξωτερικό, σκουριασμένες Μπάρες, στροφές σε κάθε λοφίσκο, τα τούνελ σε πολλές περίπτωσις σκοτεινά και με σχετικά στενές λουρίδες και τα εν σχέση υψηλά διόδια για πόλους άχρηστους Δρόμους. Η Σλοβένοι ζητάν 15 Ευρώ από Brezice μέχρι Jesenice (αυτή που κάνουν την διαδρομή γνωρίζουν) και έχει ενδιάμεσα στα 188km, 52km απλή Oδός 1+1 και στο Τούνελ karawanken που τους ενώνει με την Αυστρία πληρώνεις αλλα 9Ευρώ, στην Αυστρία πληρώνεις 8 Ευρώ και στην διαδρομή σε πολλά Τούνελ επίσης από 7-10Ευρώ.
Περνάω τώρα σιγά σιγά το Υλικό και θα το παρουσιάσω ότι έχω στο Forum με την ευχή να μην σας ταλαίπωρο και πολύ. Πάντως γίνονται πολλά και μεγάλα Έργα στην Χωρα μας, είναι ευχάριστο και σπάνιο στην Ευρώπη.
Eπίσης αν ξέρει να βοηθήσει κανεις, στην κομοτηνή ο κάθετος άξονας είναι υπόγειος, δεν μπόρεσα να βρω τίποτα. Είμαι και Πόντιος. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 6:27 pm Post subject: |
|
|
draminos συγχαρητήρια για το οδοιπορικό σου και τις φωτό! Νομίζω ότι για κάθε πωρωμένο με τους δρόμους ένα τέτοιο οδοιπορικό είναι όνειρο!!! Περιμένουμε με αγωνία και το υπόλοιπο υλικό σου. |
|
Back to top |
|
|
gullit Junior Member
Joined: 10 Jun 2005 Posts: 128
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 8:35 pm Post subject: |
|
|
Ευτυχώς υπάρχουν πολλές εναλλακτικές διαδρομές στην περιοχή και θα γλιτώνουμε τα διόδια. Αν είναι δυνατόν να δημιουργηθούν διόδια στην είσοδο και στην έξοδο των σηράγγων των Τεμπών. Τα λαμόγια σαν δεν ντρέπονται λίγο. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 9:21 pm Post subject: |
|
|
gullit wrote: | Ευτυχώς υπάρχουν πολλές εναλλακτικές διαδρομές στην περιοχή και θα γλιτώνουμε τα διόδια. Αν είναι δυνατόν να δημιουργηθούν διόδια στην είσοδο και στην έξοδο των σηράγγων των Τεμπών. Τα λαμόγια σαν δεν ντρέπονται λίγο. |
Για σου φιλε gullit, τα διόδια στα Τέμπη θα κλείσουν εφόσον παραδοθούν τα διόδια στο ύψος Ομόλιο. Οποτε θα πληρώνουμε μια φορα στον Ομόλιο διόδια, Βόρεια τις χαράδρας τον Τεμπών. |
|
Back to top |
|
|
gullit Junior Member
Joined: 10 Jun 2005 Posts: 128
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 10:25 am Post subject: |
|
|
Εννοείς τα διόδια του Πυργετού. Την Δευτέρα που μας έρχεται θα λειτουργήσουν κανονικά, τέλος τα διόδια των Τεμπών. Στροφή δεξιά στον δρόμο για Στόμιο - Ομόλιο, πριν την γέφυρα και αριστερά εκεί που λέει Παλαιόπυργος - Κουλούρα και διόδια δεν πληρώνεις. |
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 5:50 pm Post subject: |
|
|
φιλοι γεια σας,
απο τοτε που σας ανακαλυψα σας διαβαζω συχνα και μαθαινω τις εξελιξεις των διαφορων εργων.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
θελω ομως εαν καποιος απο εσας γνωριζει τιποτε για τη χαραξη της ΙΟΝΑΣ ΟΔΟΥ απο Αντιριο μεχρι Γιαννενα να γραψει δυο λογια.
Και παλι ευχαριστω και χαιρετω .
doxasot |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 12:42 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή dramine από ότι καταλαβαίνω από τις φώτο, παίζει να έχουμε εγκάινια μέχρι τέλος Σεπτέμβρη???
Άντε να τελειώνουμε και με αυτό το τμήμα...
Μπορεί κάποιος να μου υπενθυμίσει τι εργολαβίες έχει αναλάβει η Νέα Οδός στον ΠΑΘΕ? Ξεκινάει από Μεταμόρφωση και φτάνει ως το πέταλο του Μαλλιακού? + το Σχηματάρι Χαλκίδα?
Πόσα χλμ είναι η ανακατασκευή (ασφαλτοστρώσεις στηθαία κλπ) και πόσα είναι η κατασκευή δρόμου? (διαπλάτυνση όπωσ στη Θήβα, εξομάλυνση στροφών στην Υλίκη και νέος δρόμοσ στη Χαλκίδα)
Ευχαριστώ!!! |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 1:01 pm Post subject: |
|
|
doxasot,
για την Ιονία έχουν γραφτεί σελίδες οπότε το καλύτερο είναι να ανατρέξεις σε παλιότερα ποστ. Εγώ θα προσπαθήσω να κανω μια ανακεφαλαίωση με ότι θυμάμαι απ έξω και όποιος άλλος θέλει συμπληρώνει.
Η Ιονία ξεκινά από τη γέφυρα Αντιρρίου και σύντομα συναντά μια από τις μεγαλύτερες δυσκολίες της καθώς στο πρώτο βουνό που συναντάει (Παλαιοβούνα ) δεν έχει οριστικοποιηθεί αν θα γίνει μπαλκόνι (όπως στην αρχική μελέτη) ή σήραγγα.
Αμέσως μετά υπάρχουν υποψίες έργων, στο αριστερό χέρι όπως κινήσαι στην υπάρχουσα Ε.Ο.
Στη συνέχεια η Ιονία θα περνάει πάνω από τον Εύηνο (όπου σχεδιάζεται να γίνει και το εργοτάξιο - λατομείο το οποίο όμως δεν έχει παρει ακόμα τις κατάλληλες άδειες καθυστερώντας όλες τις εργασίες).
Μετά θα περνάει έξω από το Μεσολόγγι και ανεβάινωντας προς τα πάνω στο χωριό Κεφαλόβρυσο θα συναντάει την ήδη κατασκευασμένη παράκαμψη Αγρινίου, που παραδόθηκε την Άνοιξη. Σε αυτό το κομμάτι μήκους 34 χλμ εκκρεμούν κάποιες εργασίες και αναμένεται από Σεπτέμβρη να κλείνουν τη μία λωρίδα κυκλοφορίας, αλλά αυτό δεν είναι και τόσο πρόβλημα, αν σκεφτεί κανείς ότι ήδη έχουμε πει οριστικά αντίο στο Αγρίνιο.
Η παράκαμψη τελειώνει στον Κουβαρά (κοντά στις Φυτείες) όπου ενώνεται πάλι με την υπάρχουσα Ε.Ο. Από αυτό το σημείο συνεχίζει βόρεια και παρακάμπτει την Αμφιλοχία από δεξια για να χαθεί στα βουνά για κάμποσο με αρκετες μικρές σήραγγες.
Και επανεμφανίζεται πλεον στον κάμπο της Άρτας για να συναντήσει την υπό κατασκευή και μισο παραδωμένη παράκαμψη Άρτας- Φιλιππιάδας.
Στο ύψος της Φιλιπιάδας φεύγει πιο βόρεια και ακολουθεί καινούρια χάραξη και βγαίνει πλέον στην Εγνατία δυτικότερα της υπάρχουσας Ε.Ο. (το συγκ τμήμα δεν το θυμάμαι και εγώ καθόλου). Σε αυτό το σημείο ακούγεται ότι θα είναι το επόμενο εργοτάξιο που θα ξεκινήσει στην σήραγγα της Αμπελιας. (αυτό είχε πει δηλ πριν τρεις μήνες ο Σουφλιάς)
Η Οδός τελειώνει στα Γιάννενα, χωρίς να περιλαμβάνεται καν η παράκαμψη της πόλης, κυρίως λόγω χρηματοδότησης και διαφωνιών για το που θα περάσει ο δρόμος έξω από τ Γιαννενα. Έτσι ο δρόμος προς Αλβανία, τελικά δεν έγινε΄ούτε ως κάθετος της Εγνατίας ούτε σαν τμήμα της Ιονίας...
Το μεγάλο πρόβλημα είναι οι απαλοτριώσεις που από ότι ξέρω έχουν ολοκληρωθεί μόνο στο τμήμα μέχρι Κεφαλόβρυσο, ενώ μέχρι Αμφιλοχία έχουν προχωρήσει και είναι να τελειώσουν προσεχώς...
Ελπίζω να βοήθησα λίγο. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 2:08 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Δηλαδή dramine από ότι καταλαβαίνω από τις φώτο, παίζει να έχουμε εγκάινια μέχρι τέλος Σεπτέμβρη???
Άντε να τελειώνουμε και με αυτό το τμήμα...
Μπορεί κάποιος να μου υπενθυμίσει τι εργολαβίες έχει αναλάβει η Νέα Οδός στον ΠΑΘΕ? Ξεκινάει από Μεταμόρφωση και φτάνει ως το πέταλο του Μαλλιακού? + το Σχηματάρι Χαλκίδα?
Πόσα χλμ είναι η ανακατασκευή (ασφαλτοστρώσεις στηθαία κλπ) και πόσα είναι η κατασκευή δρόμου? (διαπλάτυνση όπωσ στη Θήβα, εξομάλυνση στροφών στην Υλίκη και νέος δρόμοσ στη Χαλκίδα)
Ευχαριστώ!!! |
Η "Νέα Οδός ΠΑΘΕ" έχει αναλάβει το τμήμα Α.Κ. Μεταμόρφωσης - Σκάρφεια και τον κλάδο Σχηματάρι - Χαλκίδα.
(Χάρτης)
Η εταιρία που έχει αναλάβει τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος (E 65) κατέχει και το τμήμα του ΠΑΘΕ από Σκάρφεια μέχρι Ράχες, δηλαδή το γνωστό "πέταλο του Μαλιακού".
Τέλος η εταιρία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου" έχει το τμήμα από Ράχες μέχρι Α.Κ. Κλειδιού. Το υπόλοιπο ανήκει στην "Εγνατία Οδός Α.Ε.". |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 2:19 pm Post subject: |
|
|
η νεα οδος αναβαθμιζει ολο το κομματι απο μεταμορφωση εως σκαρφεια φθιωτιδας( ασφαλτος,στηθαια,κομβοι κλπ)..στο τμημα ριτσωνα-θηβα μηκους 14 km γινεται ολικη ανακατασκευη( υποστρωμα,ομβρια υδατα,περιφραξη,ΛΕΑ,ξηλωμα μεταλλικων στηθαιων και κατασκευη αρκετα ψηλων jersey).το μονο καινουργιο τμημα που κατασκευαζεται ειναι η παρακαμψη των στροφων της υλικης μηκους περιπου 5km..επισης πολυ συντομα διακοπτεται η λειτουργια του σταθμου διοδιων στο σχηματαρι αφου θα λειτουργησει νεος στη θηβα.επιπλεον προβλεπεται και η μεταφορα του ΣΔ τραγανας στην αρκιτσα οπως και η κατασκευη πλευρικων διοδιων σε αρκετους κομβους
ο κλαδος σχηματαρι-χαλκιδα κατασκευαζεται απο το δημοσιο και θα παραχωρηθει στην νεα οδο γι εκμεταλλευση πολυ καλες φωτος dramine αναμενεται η παραδοση του τον σεπτεμβρη,αλλα οπως βλεπω στα τελειωματα πος την υψηλη γεφυρα θελει ακομα δουλεια..αναμενονται μεγαλα μποτιλιαρισματα καθως η γεφυρα εχει μια λωριδα κυκλοφοριας ανα κατευθυνση
επισης ανακοινωθηκαν κυκλοφοριακες ρυθμισεις απο την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ οτι απο την τριτη και για τρια χρονια σε μηκος 5-6 km στην παναγοπουλα λογω κατασκευης της σηραγγας.η ΛΕΑ θα αποκλειστει και θα χρησιμοποιειται ως εργοταξιακη οδος |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 3:45 pm Post subject: |
|
|
Κατέβηκα από Πάτρα Καλαμάτα για διακοπές, να σας πω μερικά νέα από το μέτωπο του δρόμου.
Καταρχήν η Ολυμπία Οδός έχει κάνει αρκετά βελτιωτικά έργα στην εθνική Πατρών-Πύργου (καινούργιο οδόστρωμα, μπαριέρες, διαγραμμίσεις) σε πολλά σημεία στο κομμάτι του δρόμου που βρίσκεται στο νομό Αχαίας.
Στο κομμάτι της εθνικής οδού από το σημείο που στρίβεις πριν την Κυπαρρισία για Καλαμάτα μέχρι το χωριό Αλλαγή έχει αλλαχτεί το οδόστρωμα σε πολλά σημεία, υπάρχει καινούργια διαγράμμιση, μπαριέρες, κλπ σε όλο το μήκος του δρόμου. Δεν ξέρω αν αυτό το έκανε ο Μωρέας, η Ολυμπία Οδός ή η νομαρχία Μεσσηνίας αλλά οι αλλαγές είναι εμφανείς και βοηθούν πάρα πολύ.
Ο Μωρέας έστησε ένα μεγάλο εργοτάξιο λίγο πριν την Αλλαγή και ήδη έχουν αρχίσει τα έργα εκεί τριγύρω (ξεριζώματα ελιών, ξεχορταριάσματα και μικρά τεχνικά) καθώς και για τα πρώτα 5-6 χιλιόμετρα στον κλάδο από Αλλαγή προς Καλαμάτα.
Πολύ βελτιωμένος ο δρόμος Καλαμάτα Αρεόπολη ειδικά στο κομμάτι του δήμου Αβίας (πίσω από τη Βέργα για όσους ξέρουν), καινούργια άσφαλτος, πολύ βελτιωμένα τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του δρόμου και τα έργα συνεχίζονται
Επίσης λίγα νέα και από Ιονία οδό (οι άλλες διακοπές μου στη Λευκάδα ).
Τα έργα μετά την παλιοβούνα από το εργοστάσιο της θερμοζέλ μέχρι τα Χάνια έχουν προχωρίσει πολύ, έχει τελειώσει το ξερίζωμα των δέντρων, έχει καθαριστεί ο χώρος και ήδη έχουν κατασκευαστεί 4-5 μικρά τεχνικά πάνω από τα οποία θα περάσει ο δρόμος.
Η παράκαμψη Αγρινίου είναι όλα τα λεφτά!
Και τέλος (το αγαπημένο μου) τα έργα προχωρούν με πολύ γρήγορους ρυθμούς στον δρόμο Πάτρα - Κόρινθος. Κάθε φορά που περνάω βλέπω αλλαγές εκατέρωθεν του δρόμου σε διάφορα σημεία. Μεγάλη κινητικότητα υπάρχει κοντά στον Ψαθόπυργο καθώς εκεί θα κατασκευαστεί ένας καινούργιος ανισόπεδος κόμβος αλλά και η μεγάλη σήραγγα της παναγοπούλας. Όπως είπε και ο φίλος gouperman ανακοινώθηκαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από την Ολυμπία Οδό σε αυτό το κομματι του δρόμου, αν δεν κάνω λάθος θα είναι αρχικά μόνο τα βράδια από 21:00-07:00. Προσδεθείτε! Η ταλαιπωρία (και η αντίστροφη μέτρηση για έναν ασφαλή δρόμο) αρχίζει |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 8:24 pm Post subject: |
|
|
και στη τελευταία φώτο μαι μπαριέρα χτυπημένη! |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 12:21 pm Post subject: |
|
|
Ακτιο- Αμβρακία: Ακυρώθηκε ο διαγωνισμός;
Τα άσχημα νέα είναi ότι σύμφωνα με τον τοπικό τύπο το Ελεγκτικό Συνέδριο ακύρωσε το διαγωνισμό γιατί η μελέτη δεν έχει όλες τις τυπικές προϋποθέσεις. Είναι μια πολύ άσχημη εξέλιξη καθώς γυρνάνε τα πάνω κάτω και στην τοπική κοινωνία που στο έργο αυτό είχε δοθεί πολύ μεγάλη έμφαση επικρατεί απογοήτευση. Η καθυστέρηση είναι άγνωστη αλλά μάλλον θα είναι σημαντική. Είναι εκνευριστικό και παιδαριώδες βασικά στοιχεία ενός διαγωνισμού όπως κ μελέτη να μην είναι σωστά ολοκληρωμένη και να είναι τρωτή απο τέτοιου είδους ενέργειες.
Όλο το άρθρο στο
http://ypodomes.blogspot.com/2009/08/blog-post_21.html |
|
Back to top |
|
|
jiorhos New Member
Joined: 10 Mar 2005 Posts: 13
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 1:27 pm Post subject: Α/Κ θηβας και Ρητσωνας |
|
|
Γεια σας, γνωριζει κανεις απο το φορουμ, αν θα ανακατασκευαστουν οι Α/Κ θηβας και Ριτσωνας? Οι γεφυρες στους δυο κομβους, χρονολογουνται απο την 1962! |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 3:39 pm Post subject: Re: Α/Κ θηβας και Ρητσωνας |
|
|
Αν κρίνουν πως αντέχουν ακόμη οι συγκεκριμένες γέφυρες, δεν βλέπω το λόγο να αντικατασταθούν.
Πάντως μια συντήρηση τη χρειάζονται...
ΥΓ: Dramine έλιωσες στο χιλιόμετρο βλέπω... Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες! |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 4:24 pm Post subject: |
|
|
Δεν θα αντικατασταθούν οι συγκεκριμένες γέφυρες της Θήβας, γιατί στατικά δεν υπάρχει κανένα προβλημα, αλλά θα ανακατασκευαστουν εξ αρχής οι είσοδοι και εξοδοί τους, που είναι πολύ επικύνδυνες (ιδιαίτερα οι εισοδοι) αφοι ειναι πολύ μικρές και κυρίως ανάποδες! Επίσης φυσικά θα διαπλαντυθούν και θα μπούνε πολύχρωμες μπάρες όπως της Αττικής Οδού. Ουσιαστικά, θα μείνει μόνο ο σκελετός τους.
Βάλτε και μια περίπτωση να μπούνε και πλευρικά διόδια εκεί. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 5:33 pm Post subject: |
|
|
Καλά αυτό το Boulgaria δεν το προσεξε κανείς??
Τέλος πάντων ο δρόμος μια χαρά είναι, με ωραία χαρακτηριστικά. Θα προτιμούσα να υπήρχαν τέτοιοι δρόμοι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας από το να κατασκευάζουμε αυτοκινητόδρομους σε περιοχές που δεν δικαιολογούνται
Σε μερικές περιπτώσεις για να μην παρεξηγηθώ π.χ. Άκτιο-Αμβρακία. Και βέβαια είμαι υπέρ της κατασκευής νέου δρόμου σε αυτό το τμήμα αλλά όχι και αυτοκινητόδρομου.... |
|
Back to top |
|
|
|