stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Αθήνα των ονείρων μας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 101, 102, 103  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 1:11 am    Post subject: Reply with quote

2 erotiseis, mipos borei kaneis na voithisei?:

1) den eihan pei pos i anaplasi sto monastiraki tha xekinouse giro ston iunio kai tha telione ton noemvrio? ginete tipota?


2) to katastima public sto sindagma teliose?


efharisto!
Back to top
View user's profile Send private message
Rohan
Full Member
Full Member


Joined: 17 Dec 2004
Posts: 382
Location: Middle Earth

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 10:40 am    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
2 erotiseis, mipos borei kaneis na voithisei?:

1) den eihan pei pos i anaplasi sto monastiraki tha xekinouse giro ston iunio kai tha telione ton noemvrio? ginete tipota?


2) to katastima public sto sindagma teliose?


efharisto!


Σύντομες απαντήσεις:

1) Όχι
2) Όχι

Τώρα γιατί και πως δεν γνωρίζω, ίσως κάποιος "συμφορουμίτης" να ξέρει περισσότερα.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Jul 05, 2007 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα από τα πράγματα που προσωπικά με νευριάζει στην Αθήνα/Ελλάδα δεν είναι τόσο η έλλειψη υποδομών (η οποία βελτιώνεται άλλωστε και δικαιολογείτε σε κάποιο βαθμό από τους οικονομικούς περιορισμούς), αλλά η έλλειψη κοινής λογικής.

Ένα από τα πολλά παραδείγματα τέτοιας έλλειψης είναι, κατ εμέ, η περίπτωση της Πλάκας. Η Πλάκα είναι η πιο κεντρική, η πιο όμορφη και η πιο τουριστική περιοχή της Αθήνας και κάποιος θα περίμενε ότι αυτή η περιοχή τουλάχιστον θα ήταν υποδειγματική.

Αν και υπάρχει αισθητή βελτίωση τα τελευταία 10 χρόνια (κυρίως λόγω ιδιωτών που αγοράζουν και ανακαινίζουν σπίτια), η κατάσταση είναι ακόμα μέτρια. Και το θέμα είναι ότι η βελτίωση της δεν θα κοστίσει πολλά, ίσως μάλλον να αποφέρει και κέρδη για το κράτος.

1. ΕΡΕΙΠΙΑ
Υπάρχουν ακόμα πολλά χαλάσματα και εγκατατελειμένα σπίτια. Αυτό είναι περίεργο καθότι αυτά τα σπίτια θα μπορούσαν να πωληθούν για πολλά χρήματα καθότι η ζήτηση υπερβαίνει κατά πολύ την προσφορά.

Τα εγκατατελειμένα αυτά σπίτια είναι:
α) σπίτια που ανήκουν στο κράτος, το οποίο δεν ασχολήθηκε ακόμα να τα αναστηλώσει.
β) σπίτια με αμφισβητούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
γ) σπίτια "άπληστων" ιδιοκτητών που δεν πουλάνε περιμένοντας τον "τρελό" που θα τους δώσει Χ εκατομμύρια.

Οι προτάσεις μου είναι:
α) το κράτος να πουλήσει τα ερείπια τα οποία έχει στην περιοχή σε ιδιώτες. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μένει ένα κτήριο ερείπιο γιατί το κράτος δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί ή τα χρήματα, ενώ υπάρχουν τόσοι ιδιώτες που θέλουν να το κάνουν με τα δικά τους χρήματα, χωρίς κρατική επιβάρυνση.

Στο παρελθόν, το κράτος αγόραζε τα σπίτια αυτά για να τα σώσει από ένα αδιάφορο πληθυσμό που θα τα γκρέμιζε για να κτίσει πολυκατοικίες με αντιπαροχή. Αυτό όμως δεν ισχύει πια στην Πλάκα: όσοι θέλουν να αγοράσουν στην περιοχή, πηγαίνουν εκεί ακριβώς για να αγοράσουν ένα νεοκλασικό. Επίσης το κράτος/ΥΠΠΟ/πολεοδομία έχει αποδειχθεί αρκετά αποτελεσματικό στο να προστατεύει την περιοχή της Πλάκας.

β) να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος του "carrot and stick" για τους ιδιοκτήτες διατηρητέων σπιτιών: να υποχρεωθούν να τα αναστηλώσουν και να τα κρατούν σε καλή κατάσταση αλλιώς να επιβληθεί πρόστιμο. Όσοι δεν μπορούν να το πληρώσουν, ας το πουλήσουν σε αυτούς που μπορούν. Επίσης το κράτος μπορεί να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες του με φοροαπαλλαγές (πχ. ΠΟΛΥ χαμηλό φόρο σε αγοραπωλησίες διατηρητέων κτλ).

γ) δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει για τα σπίτια με μπερδεμένο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Αναρωτιέμαι μερικές φορές όταν βλέπω άδεια οικόπεδα (με μπάζα κτλ) ή εγκατατελειμένα κτήρια σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας μήπως αυτά ουσιαστικά ΔΕΝ έχουν ιδιοκτήτη (πέθανε χωρίς κληρονόμους ή έφυγε για την Αυστραλία 100 χρόνια πριν). Ίσως αυτό να λυθεί με το κτηματολόγιο το οποίο επιτέλους εκτελείται.

2. ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Υπάρχουν πολλά κτήρια τα οποία είναι μεν αναστηλωμένα (σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον) αλλά φιλοξενούν διάφορες "υπηρεσίες" του ΥΠΠΟ οι οποίες συχνά υπολειτουργούν και απλώς τρώνε χρήματα. Επίσης, ακόμα και εάν λειτουργούν κανονικά, "σκοτώνουν" την γειτονιά, η οποία είναι εγκατελειμένη από "κατοίκους" τα απογεύματα / βράδια και τα Σαββατοκύριακα.

Το ΥΠΠΟ θα μπορούσε να ελέγξει και να εξορθολογήσει τις υπηρεσίες αυτές καλύτερα εάν όλες μαζεύονταν σε ένα κτήριο, αλλά και θα μπορούσε να εξοικονομήσει μεγάλα ποσά με το να πουλήσει τα κτήρια αυτά. Προφανώς δεν έχει καμία λογική το ΥΠΠΟ να έχει υπηρεσίες και γραφεία στην πιο ακριβή περιοχή της Αθήνας, η οποία άλλωστε, λόγω διαρρύθμισης κτλ δεν ενδείκνυται για περιοχή γραφείων!

Ο Βουλγαράκης έκανε ένα βήμα στην σωστή κατεύθυνση με το να αναφερθεί (στα λόγια μόνο προς το παρόν) στην απομάκρυνση των υπηρεσιών του ΥΠΠΟ από την περιοχή αλλά αντί να πουλήσει τα (περισσότερα) από τα κτήρια / σπίτια στους ιδιώτες, μας φλόμωσε με αερολογίες για πολιτιστικά καφέ κτλ. Εντάξει, ας κάνει ένα πολιτιστικό καφέ εάν θέλει αλλά πόσα τέτοια θα γίνουν στην περιοχή;

3) ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΚΤΛ
Δεν θέλω να ακουστώ αντιδραστικός, αλλά η κατάσταση με τους βανδαλισμούς και τα γκραφίτι σε όλη την Αθήνα είναι τραγική. Και είναι ακόμη χειρότερη στην πλευρά της Πλάκας προς την Αρχαία Αγορά και το Μοναστηράκι όπου σχεδόν κάθε νεοκλασικό, πολλά προσφάτως ανακαινισμένα, είναι γεμάτα με συνθήματα υπέρ του τάδε αναρχικού αγωνιστή, της Κούλας που είναι τρομερή γκόμενα και της Χ ποδοσφαιρικής ομάδας...

Δεν ξέρω εάν αυτό είναι θέμα αστυνόμευσης ή νοοτροπίας. Θυμάμαι ένα πρόσφατο άρθρο της ανεκδιήγητης Ελευθεροτυπίας που ωρυόταν για ένα κακόμοιρο αστυνομικό στην Πάτρα, που τόλμησε να συλλάβει ένα νεαρό που έκανε γκραφίτι σε ένα περίπτερο και σε κάτι τοίχους...

4) ΤΑΒΕΡΝΕΣ κτλ.
Το λογικό θα είναι το κράτος να δημιουργήσει ζώνες, μια τουριστική ζώνη όπου επιτρέπονται (και ενθαρρύνονται) ταβέρνες, καφέ κτλ, μια μεικτή ζώνη και μια καθαρά οικιστική ζώνη. Εστιατόρια που είναι στην λάθος ζώνη δυστυχώς θα πρέπει να κλείσουν (μετά από μια λογική περίοδο Χ χρόνων για να μπορέσουν οι ιδιοκτήτες τους να αντεπεξέλθουν). Αντίθετα, νέα εστιατόρια θα μπορούν να ανοίξουν στην τουριστική ζώνη (ή με κάποιους περιορισμούς στην μεικτή ζώνη).

Αντίθετα, το σημερινό καθεστώς είναι παρανοϊκό: Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες και συνεπώς ίσως να κάνω λάθος. Ωστόσο από ότι καταλαβαίνω, λίγο πολύ σε ολόκληρη την Πλάκα δεν δίνονται νέες άδειες για εστιατόρια κτλ ενώ οι υπάρχοντες ταβέρνες συνεχίζουν να λειτουργούν, συχνά με πολλές παρανομίες ως προς την χρήση πεζοδρομίων, μουσικής κτλ.

Το αποτέλεσμα αφήνει όλους εκνευρισμένους: Η τουριστική (και όχι μόνο για μη-Αθηναίους) δύναμη της Πλάκας υπονομεύεται καθότι τα εστιατόρια σιγά σιγά μειώνονται και δεν υπάρχουν νέα εστιατόρια με πιο ενδιαφέρουσα κουζίνα (γι αυτό και υπερκορέστηκε η περιοχή του Ψυρρή με εστιατόρια). Ταυτόχρονα, οι νέοι και παλιοί κάτοικοι της Πλάκας είναι δυσαρεστημένοι με την συνεχιζόμενη παρουσία παρανομούντων ταβερνών διεσπαρμένων ανά την Πλάκα...

Συγνώμη που σας ζάλισα με όλα αυτά αλλά άμα δεν ασχολούμαστε να βελτιώσουμε την ίδια την Πλάκα, η Αθήνα των ονείρων μας μας μάρανε!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SpyroTheDragon
Full Member
Full Member


Joined: 04 Jun 2004
Posts: 249
Location: Chicago - Ilioupolis

PostPosted: Fri Jul 06, 2007 11:22 pm    Post subject: Reply with quote

Gia deite erga sto thalassio metopo ths Biritou / Livanos.
H poli thimizeo ploi Athina alla me ta psila ktiria dinei pia pio monderna oikona...
Dan tha borouse na ginei kapos etsi to Thalassio metopo ths Athinas?
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=14130587#post14130587

Ego protino na dosoun sthn eteria Attiki odo ergo na kanei dromo eleftheris kikloforias notia ths Posidonos... Me epixomatosis na kanoun kainourgia paralia me finikes, kali ammo, podilatodromous, street art ktl...
H leofors posidonos na ginei oikopeda na xtistoun xenodoxia, ouranoxistes gia katikia ktl. ktl...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Jul 07, 2007 3:03 am    Post subject: Reply with quote

Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω το Αthens 9 και την διευθυνση του...
http://athens9.blogspot.com/

Επίσης να σας ενημερώσω ότι αυτή τη περίοδο γίνεται workshop στην σχολή Αρχιτεκτόνων του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με τους Athens9 και οι προτάσεις των φοιτητών κάθε μέρα postάρονται σε αυτό το blog.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sat Jul 07, 2007 8:34 am    Post subject: Reply with quote

Κάπου είχα ακούσει ότι αυτό το ελπιδοφόρο blog θα σταματούσε αλλά ευτυχώς οι φήμες διαψεύστηκαν.

Ευτυχώς υπάρχουν εστίες αντίστασης στην απατεωνιά, την φτήνεια, την κλεψιά και την χυδαιότητα.

Νάναι καλά οι άνθρωποι αυτοί, πολλες από τις δημοσιεύσεις τους έιναι τροφή για το μυαλό...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Jul 07, 2007 11:07 am    Post subject: Reply with quote

Ναι πραγματικά μερικά posts είναι αξιόλογα. Πιστεύω στη συνέχεια θα κατατεθούν αρκετά αξιόλογες προτάσεις γιαυτό παρακολουθείτε το!!

Εγώ είμαι στην ομάδα BLP.WS και είμαι αυτός που δημιουργεί τα post της ομάδας και τα δημοσιεύει.

Πραγματικά πολύ δουλειά από όλες τις ομάδες. Το πανεπιστήμιο είναι όλη τη μέρα στο πόδι και δουλεύει.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sat Jul 07, 2007 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

SpyroTheDragon wrote:

Ego protino na dosoun sthn eteria Attiki odo ergo na kanei dromo eleftheris kikloforias notia ths Posidonos... Me epixomatosis na kanoun kainourgia paralia me finikes, kali ammo, podilatodromous, street art ktl...
H leofors posidonos na ginei oikopeda na xtistoun xenodoxia, ouranoxistes gia katikia ktl. ktl...


Αχ τι είπες τώρα ... Crying or Very sad
Αποκλείεται κάτι τέτοιο να γίνει εδώ. Μόνο και μόνο να ξεσηκωθούν αυτοί που μένουν πρώτο τραπέζι πίστα και έχουν άμεση θέα τη θάλασσα ...
Φαντάζεσαι να τους πεις ότι η θέα τους θα πνιγεί στο τσιμέντο ξενοδοχείων, ουρανοξυστών κλπ κλπ ? Ζωντανό θα τον φάνε όποιον προτείνει κάτι τέτοιο.

Όμως το "σαράκι" μου είναι αλλού: η λεωφόρος Ποσειδώνος. In my not so humble opinion, πρέπει να γίνει δρόμος χωρίς φανάρια (περιφερειακή οδός είναι άλλωστε) και να βυθιστεί - αν όχι καθολικά, τουλάχιστον σε ορισμένα σημεία. Όμως, δε νομίζω ότι η κοινοπραξία της ΑΟ θα κερδίσει πολλά αν φτιάξει έναν καινούριο δρόμο παράλληλο της Ποσειδώνος. Ίσως το καλύτερο θα ήταν να πληρώναμε (σαν δημόσιο) για τη δημιουργία Α/Κ ή/και βύθισεις κομματιών της παραλιακής με αντίτιμο την επέκταση των διοδίων της ΑΟ. Βέβαια αν συνυπολογίσεις και τις προτάσεις της ίδιας της κοινοπραξίας, τότε η σύμβαση της ΑΟ θα πρέπει να λήξει μια δεκαετία μετά από το κανονικό...
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 5:44 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, το μέλλον της Αθήνας, δεν είναι στους δρόμους, είναι στα ΜΜΜ!

Από το να βυθιστεί η Ποσειδώνος, καλύτερα να γίνει δρόμος χωρίς φανάρια και να γίνει το τραμ ταχύτερο! Δεν χρειαζόμαστε δρόμους! Πρέπει να δώσουμε όλα τα χρήματα για τη δημιουργία νέων γραμμών μετρό! Η Αθήνα πρέπει να αποκτήσει μεσοπρόθεσμα τουλάχιστον 6-7 γραμμές μετρό, 5 ακτινικές και 1-2 κυκλικές και καλό προαστιακό σιδηρόδρομο και ένα εκτεταμμένο τροφοδοτικό δίκτυο τραμ!

Όσους δρόμους και να φτιάξουμε, τα αυτοκίνητα συνεχώς θα αυξάνονται και οι δρόμοι θα μπλοκάρουν! Η παραλιακή πάντως θα ήταν καλό να αξιοποιηθεί με μερικούς ουρανοξύστες π.χ. στο Ελληνικό αντί για την "ήπια" ανάπτυξη που θα δημιουργήσει ένα... τίποτα...
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 7:23 am    Post subject: Reply with quote

Να τολμήσω να πω και κάτι παρακινδυνευμένο;

Εγώ παρατηρώ ότι όταν λέμε για την "ανάπτυξη" της Αθήνας, μιλάμε μόνο για δημόσιες επενδύσεις ή για συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα αλλά για δημόσια έργα και πάλιδηλαδή για ΜΜΜ, δρόμους μετρό και δεν συμμαζεύεται.

Σπανιότατα μιλάμε δηλαδή για (κάθε είδους) ιδιωτικές καθαρά επενδύσεις όπως πχ. κτίρια, (βλέπε -έστω- εμπορικά κέντρα, μουσεία, ουρανοξύστες με πλατείες και δημόσιους χώρους κλπ κλπ. )

Τι θέλω να πώ: Σίγουρα οι δρόμοι και τα μετρό είναι καλά αλλά είναι απλά δημόσιες υποδομές. Στην Αθήνα φαίνεται να ελλείπει το άλλο σκέλος δηλαδή ο ιδιωτικός τομέας και οι ιδιωτικές κατασκευές. Η σημερινή κατάσταση φοβάμαι πως είναι στρεβλή και φυσικά σε αναντιστοιχία με ότι συμβαίνει όχι μόνο σε Παρίσι και Λονδίνο αλλά ακόμα και σε πόλεις όπως το Βελιγράδι, το Σεράγιαβο και η Πριστίνα που πρίν από λίγα χρόνια ήταν σε εμπόλεμη κατάσταση. Όπως επίσης φοβάμαι πως αυτή η κατάσταση (της μηδαμινής δηλαδή μέχρι πρότινος συνεισφοράς του ιδ. τομέα σε σημαίνουσες υποδομές στην πόλη) δεν οφείλεται κυρίως στην ανυπαρξία ενδιαφέροντος αλλά στην εχθρότητα του κοινωνικού περιβάλλοντος απέναντι στην ιδιωτική πρωτοβουλία.

Ας αναθέταμε στην Bubai Holdings να χτίσει έστω ένα διοικητικό κέντρο στον Ελαιώνα με πέντε μέσου μεγέθους (μην τρομάξει ο Αλαβάνος και αρχίσει και σκούζει Mr. Green ) ουρανοξύστες στον Ελαιώνα για να στεγαστούν εκέι υπουργεία, κατα τα πρότυπα της Νάπολης και σας λέω εγώ για ποτε θα λυνόταν το πρόβλημα της στέγασης των δημόσιων υπηρεσιών...
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Jul 10, 2007 6:25 pm    Post subject: Reply with quote

gmmour wrote:
Παιδιά, το μέλλον της Αθήνας, δεν είναι στους δρόμους, είναι στα ΜΜΜ!


Δε διαφωνώ σε γενικές γραμμές. Συγκεκριμένα είμαι υπέρ της κατασκευής δρόμων με διόδια (και ΜΟΝΟ με διόδια) από ιδιώτες, με μηδενική συμβολή του κράτους. Τα λεφτά του κράτους πρέπει να πάνε αποκλειστικά σε ΜΜΜ, ειδικά σταθερής τροχιάς: τραμ, μετρό, προαστιακός.

Απλά να τονίσω ότι στο προηγούμενό μου post δεν είπα να φτιάξουμε μια νέα Ποσειδώνος υπόγεια. Λέω να βυθίσουμε (έστω σε μερικά σημεία!) τον ήδη υπάρχοντα δρόμο ώστε να υπάρχει απρόσκοπτη και ασφαλής πρόσβαση στην παραλιακή ζώνη. Μετά τη βύθιση, μπορεί υπέργεια να φυτευτούν θάμνοι και δέντρα, που μαζί με τον προβλεπόμενο ποδηλατόδρομο/πεζόδρομο θα δίνει άλλη αίσθηση στο χώρο. Σαν παράπλευρο όφελος, κλείνει ο οδικός δακτύλιος ΑΟ-Κηφισός-Περιφ.Υμηττού και τα αυτοκίνητα αποκτούν -για πρώτη φορά στο Ελλάντα- ένα ολοκληρωμένο δίκτυο από δρόμους ελεύθερης κυκλοφορίας. Τώρα βέβαια ούτε λόγος για την ποιότητα του Κηφισού ... Razz

Επιτρέπεται να ονειρεύομαι ... έτσι δεν είναι? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Wed Jul 11, 2007 3:28 am    Post subject: Reply with quote

εγω προτεινω να παραχωρησουν σε ιδιωτες την ανακατασκευη της παραλιακης λεωφορου( κ/ξ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Cool )της λεωφορου κηφισου με επιβολη διοδιων,την κατασκευη των οδικων εργων αττικης σε ΜΙΑ συμβαση Smile το κρατος να αναπτυξει γρηγοροτερα το δικτυο ΜΜΜ και μετατροπη του τραμ της παραλιακης σε ελαφρυ μετρο με ταυτοχρονη αναπτυξη παρκου στο ελληνικο και σε αλλα σημεια της παραλιακης..κατασκευη ενυδρειων σε τεχνητες νησιδες μεσα στην θαλασσα καθως και θεματικα παρκα Razz ( ωραια ονειρα.. Shocked )επισης προτεινω την επιβολη διοδιων και στο κεντρο της πολης καθως και εκτεταμενες πεζοδρομησεις( π.χ πανεπιστημιου,βασ.ολγας) σε αυτην και περιφερειακους δημους,παρκομετρα,ωστε να αποτρεπεται η χρησιμοποιηση του αυτοκινητου..κινητρα σε επιχειρησεις με περιβαλοντικη ευαισθησια,καθως και κατασκευη λιγων ουρανοξυστων-κοσμηματων,οχι babis vovos Twisted Evil στο φαληρο,στο ελληνικο,στον ελαιωνα και στο μαρουσι..θα ηταν πολυ ωραια αν υλοποιηθει ΚΑΤΙ απο ολα αυτα.. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Jul 11, 2007 7:29 am    Post subject: Reply with quote

Τα είπες όλα φίλε gouperman. Ακούει όμως κανέις;
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Jul 11, 2007 11:40 am    Post subject: Reply with quote

Η κατασκευη νεων δρομων στην Αθηνα για μενα ειναι παντελως ανωφελη και επικινδυνη διοτι αναποφευκτα θα κορεσθουν με ολα τα επακολουθα: υποβαθμιση ποιοτητας ζωης και περιβαλλοντος, προβληματα ψυχικης και σωματικης υγειας κτλ. Οταν για καθε 100 νεα αυτοκινητα που μπαινουν στην κυκλοφορια μονο 15 αποσυρονται ( http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=779895&lngDtrID=244 ) και οταν βλεπουμε οτι η Αττικη Οδος εχει ηδη κορεσθει σε καποια σημεια της, ειναι φως φαναρι οτι η μονη λυση ειναι τα ΜΜΜ οπως λεει και ο φιλος gmmour. Αυτο σημαινει, νεες γραμμες μετρο, γρηγοροτερο τραμ, περισσοτερες λεωφορειολωριδες που θα αστυνομευονται, κλιματισμος σε ολα τα ΜΜΜ, κινητρα για να αφησει ο κοσμος το αυτοκινητο σπιτι του κτλ.

Επιπλεον, με την καταστροφη της Παρνηθας εχουμε εναν ακομα λογο να "σπρωξουμε "τα ΜΜΜ και να πουμε οχι στα ΙΧ. Σε σημερινο αρθρο της Καθημερινης ,με αφορμη την προσφατη πυρκαγια και τις αναμενομενες συνεπειες αυτης στο μικροκλιμα της Αττικης, οι ειδικοι τονιζουν:

" Η κίνηση των αυτοκινήτων είναι η σημαντικότερη ανθρωπογενής επίδραση στην αύξηση της θερμοκρασίας της Αθήνας. Ενδεικτικό της συμβολής του Ι.Χ. στο φαινόμενο της «θερμικής νησίδας» είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα με μετρήσεις του Πανεπιστημίου Αθηνών, η θερμοκρασία στον πεζόδρομο της Βαλαωρίτου είναι 3 βαθμούς Κελσίου χαμηλότερη από αυτήν της οδού Σόλωνος. «Αν περιορίσουμε τη θερμότητα που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα μπορούμε ίσως να κερδίσουμε πίσω κάτι από αυτά που χάσαμε στην Πάρνηθα», σχολίασε ο κ. Σανταμούρης. Η πολιτική στάθμευσης που ξεκίνησε ο Δήμος Αθηναίων δεν επαρκεί, συμπλήρωσε ο κ. Πολύζος. «Χρειάζονται και άλλα μέτρα. Η Αττική Οδός πλησιάζει στον κορεσμό της. Δεν χρειαζόμαστε όμως μια νέα Αττική Οδό, αλλά επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς»."

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100022_11/07/2007_233925
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Wed Jul 11, 2007 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Η Αθήνα και ολόκληρη η Ατιική έχει ανάγκη απο μέσα σταθερής τροχιάς και κυρίως απο Μετρό.
Η Βαρκελώνη για παράδειγμα έχει δίκτυο μετρό που εξυπηρετεί κάθε γωνιά της πόλης (αχ βρε Υ, ακόμα δεν πήγα και άρχισα τις συγκρίσεις... δε μου κάνουν καλό οι τουριστικοί οδηγοί μου φαίνεται Laughing ).
Το ίδιο και το Παρίσι. Δε λέω, χρειάζονται και οι μεγάλοι δρόμοι, αλλά περιμετρικά της πόλης. Με μια σωστή οργάνωση του Park & Ride, οπου ο επιβάτης μπορεί στους σταθμούς να αφήσει το ΙΧ εύκολα και να επιβιβαστεί σε τρένο, μετρό, ή τραμ, η αποσυμφώρηση των δρόμων απο κίνηση και της ατμόσφαιρας απο ρύπους και αύξηση της θερμοκρασίας, θα είναι τεράστεια.

Ίσως θα έπρεπε το κέντρο να κλείσει τελείως για τα ΙΧ. Να κυκλοφορούν μόνο τρόλεϊ και λεοφορεία φυσικού αερίου. Μαζί με το μετρό, μια επέκταση του τραμ προς Ομόνοια και τον ηλεκτρικό, ωστε να εξθπηρετούνται όσοι θέουν να κινηθούν στο κέντρο. Φανταστείτε μεγάλες πεζοδρομίσεις, δεντροφυτεύσεις, νέους χώρους πρασίνου.. πόσο θα ομόρφαινε και θα καθάριζε η Αθήνα.
Δείτε πόσο ομόρφηνε το Θησείο και οι περιοχές γύρω απο την Ακρόπολη... με τις πεζοδρομήσεις και θα καταλάβετε τι εννοώ Wink
Back to top
View user's profile Send private message
speed
Visitor
Visitor


Joined: 03 May 2007
Posts: 7

PostPosted: Wed Jul 11, 2007 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

Η προσωπική μου γνώμη είναι οτι το πρόβλημα της Αθήνας συνολικά πηγάζει απο τον κόρεσμο του Λεκανοπέδιου σε τέτοιο βαθμό που κάθε παρέμβαση μέσα στα όρια του είναι σχεδόν αδύνατη. Θα έπρεπε ίσως να ξανασυζητηθεί η πρόταση των πόλεων - δορυφόρων, σωστά χτισμένων και οργανωμένων, σωστά σχεδιασμένων, με τις υποδομές τους να δημιουργηθούν ΠΡΙΝ αρχίσει η οικοδόμηση. Απο αυτή την άποψη και νέοι οδικοί άξονες είναι αναγκαίοι και ΜΜΜ πρέπει να αναπτυχθούν και ένα πραγματικά πυκνό δίκτυο του Προαστιακού θα βοηθήσει. Όμως, χρειάζεται ένας πραγματικός σχεδιασμός που θα προβλέπει και θα ενθαρρύνει την αποκέντρωση. Σε ότι αφορά αυτό καθαυτό το Λεκανοπέδιο μόνο η ουσιαστική μείωση του πληθυσμού του μπορεί να επιτρέψει την επανοικοδόμηση ολόκληρων περιοχών του σε σωστή βάση.
Δυστυχώς, η επέκταση της Αθήνας έξω απο το Λεκανοπέδιο γίνεται μέχρι τώρα το ίδιο άναρχα, ανοργάνωτα και ασύδοτα με αποτέλεσμα η "Νέα Αθήνα" να είναι το ίδιο ακαλαίσθητη και μη λειτουργική όπως ακριβώς και η "Παλιά Αθήνα".
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 12:10 am    Post subject: Reply with quote

Χθες πηγα για δευτερη μολις φορα στη ζωη μου στο Μικρολιμανο (η πρωτη ηταν πολλα χρονια πριν) και ιδου καποιες σκεψεις/εντυπωσεις απο την εξοδο.

Η περιοχη ειναι αναμφισβητα πολυ ομορφη με τις καφετεριες, τις ταβερνες, το λιμανι και τον λοφο που απο το Ιστιοπλοικο σε κανει να νιωθεις οτι εισαι (σχεδον) σε νησι. Ωστοσο, η κινηση ειναι ανυποφορη, το να βρεις να παρκαρεις μεσα στο 20λεπτο ειναι καθαρα θεμα τυχης και γενικα η περιοχη υποβαθμιζεται σε μεγαλο βαθμο απο τον χαμο που επικρατει. Προσωπικα δυσκολα θα ξαναπαω Παρασκευη βραδυ.

Αναρωτιεμαι ποσο τρελο ειναι το ονειρο ολος ο δρομος μεχρι και το Ιστιοπλοικο να γινοταν πεζοδρομος και ενα τρενακι (δε ξερω ποιας μορφης) να εκανε την διαδρομη απο ΣΕΦ μεχρι το προαναφερθεν σημειο (αν και ισως δεν ειναι απαραιτητο. Πρεπει να βγαινει και ποδαρατο). Φυσικα η δυσκολια του εγχειρηματος εχει να κανει με α) πού θα παρκαρει ολος αυτος ο κοσμος β) πώς θα διευθετηθει η κινηση των μονιμων κατοικων.

Για το πρωτο σημειο θα ελεγα οτι το παρκινκ διπλα στο Καραισκακη- το οποιο απ'ο,τι ειδα καθεται αδειο τα βραδια- θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει, με τον κοσμο απλως να πρεπει να περπατησει μεχρι το τρενακι που λεγαμε. Για το δευτερο σημειο δε μπορω να προτεινω τι οδικες αλλαγες θα μπορουσαν να γινουν μιας και δε ξερω την περιοχη.

Γνωριζει κανενας αν εχει ποτε συζητηθει κατι τετοιο απο τους αρμοδιους φορεις;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
wizard
Senior Member
Senior Member


Joined: 30 Apr 2004
Posts: 468
Location: Athens & UK

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 12:57 am    Post subject: Reply with quote

Aquis Granum wrote:
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Η Αθήνα και ολόκληρη η Ατιική έχει ανάγκη απο μέσα σταθερής τροχιάς και κυρίως απο Μετρό.
Η Βαρκελώνη για παράδειγμα έχει δίκτυο μετρό που εξυπηρετεί κάθε γωνιά της πόλης (αχ βρε Υ, ακόμα δεν πήγα και άρχισα τις συγκρίσεις... δε μου κάνουν καλό οι τουριστικοί οδηγοί μου φαίνεται Laughing ).


Πραγματικά έτσι είναι. Είμαι εδώ κι ένα μήνα στη Βαρκελώνη και μπορώ να πω πως το μετρό είναι πάρα πολύ εξυπηρετικό. Σε πάει παντού. Στην Αθήνα οι σταθμοί είναι λίγοι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:04 am    Post subject: Reply with quote

@dimiskour: Αν και δε σε ξέρω, τολμώ να πω ότι η Αγγλία σε έχει κάνει άκρως σκεπτόμενο και ορθολογικό άτομο (ελεύθερη μετάφραση του "Δε ζεις στο Ελλάντα, άρα έχεις ξεχάσει τι μπ#@ελο είμαστε").

Έχουν γίνει διάφορες συζητήσεις για το Μικρολίμανο, σε δημοτικά συμβούλια. Το σωτήριο έτος 1997 έφεραν στο προσκήνιο τη λύση της πεζοδρόμησης της ακτής Κουμουνδούρου (πρακτικά πεζόδρομος από τη 2η γέφυρα του ΣΕΦ μέχρι τον Ιστιοπλοικό).
Ναυάγησε φυσικά το σχέδιο ... γιατί ? Μα για να γίνει πεζόδρομος θα πρέπει να υπάρχει ένα ΣΩΣΤΟ σχέδιο ή/και προμελέτη. Το σωστό σημαίνει να αποδοθεί ο παραλιακός χώρος στους πεζούς και τα όποια τραπεζοκαθίσματα να πάνε στον πεζοδρομημένο δρόμο. Άντε πες το αυτό στους καταστηματάρχες που έχουν κατασκευάσει παλάτια στην ... άμμο. Το θέμα θάφτηκε. Το ίδιο και οι αποφάσεις του ΣτΕ για το θέμα (but that's another story!)

Forward to year 2007: Η Πετραλιά (υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης) προτείνει πεζόδρομο και ποδηλατόδρομο από ΣΕΦ προς Βάρκιζα. Ο Φασούλας, νυν δήμαρχος Πειραιά, λέει "Ωραία ιδέα. Δεν το επεκτείνουμε και στο Μικρολίμανο?". Φυσικά ούτε (προ)μελέτη δεν έχει γίνει. Ούτε οι επαφές με όλους τους δημάρχους έχει ολοκληρωθεί. Η θεία Φάνη απλά πασχίζει να δείξει έργο μέχρι τις εκλογές ...

Δε θα επεκταθώ άλλο. Δε θα πω για το που πρέπει να παρκάρουν επισκέπτες και μόνιμοι κάτοικοι. Δε θα μιλήσω για τα λεωφορεία, το τραμ και το μετρό (ΗΣΑΠ) που βρίσκονται στην συγκεκριμένη περιοχή. Θα αρκεστώ να πω ένα μεγαλό ΓΑΜΩΤΟ για τη χώρα που μας γέννησε και να γυρίσω πίσω στο αυγό μου.

Live your myth in Greece everbody !!!
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:06 am    Post subject: Reply with quote

Nameless wrote:
Το σωστό σημαίνει να αποδοθεί ο παραλιακός χώρος στους πεζούς και τα όποια τραπεζοκαθίσματα να πάνε στον πεζοδρομημένο δρόμο. Άντε πες το αυτό στους καταστηματάρχες που έχουν κατασκευάσει παλάτια στην ... άμμο.


Βρηκα ενα ενδιαφερον αρθρο του 2003 για το θεμα της αναπλασης του Μικρολιμανου και λεει ακριβως αυτο που εγραψε ο φιλος Nameless (btw σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια Wink )

http://www.iospress.gr/mikro2003/mikro20031206.htm

Συμφωνα με το αρθρο, τα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα (ΕΤΑ) ηθελαν να αναμορφωσουν την περιοχη με σκοπο να δημιουργησουν ενα τουριστικο κεντρο ενοψει της Ολυμπιαδας. Συγκεκριμενα: "Μετά το ξήλωμα των παραθαλάσσιων παραπηγμάτων [σημ. τα οποια ειναι αυθαιρετα αν και οι καταστηματαρχες πληρωνουν ενοικιο για τους χωρους αυτους], το προσχέδιο της ΕΤΑ προβλέπει να παραμείνει το κρηπίδωμα ελεύθερο στους περιπατητές, να καταργηθεί ο δρόμος, να πεζοδρομηθεί και να αποδοθεί τμήμα του νέου υπαίθριου χώρου στα καταστήματα. Η ανάπλαση θα ολοκληρωθεί με αισθητικές επεμβάσεις στις όψεις των κτιρίων, για να βελτιωθεί το σημερινό αλαλούμ. «Η δαπάνη αυτή», προσθέτει ο κ. Χωμενίδης, «μπορεί να καλυφτεί από το ΚΠΣ ή τα ολυμπιακά έργα για να προκύψει μια αποδεκτή από αισθητική άποψη εικόνα». "

Οταν γραφτηκε το παραπανω αρθρο ο αρθρογραφος δεν ηξερε αν θα γινοταν κατι απο ολα αυτα και τελικα οντως δεν εγινε. Ειναι πραγματικα εξωφρενικο ποσο δυναμη εχουν οι ανθρωποι της νυχτας για να μην μπορει ολοκληρο κρατος να τους γκρεμισει τις κατασκευες διπλα στην θαλασσα. Και υποτιθεται οτι θα τους εδιναν ενα κομματι απο τον πεζοδρομημενο δρομο, απλως δεν θα ηταν διπλα ακριβως στη θαλασσα αλλα 3-4 μετρα πιο μεσα. Αν ειναι δυνατον! Evil or Very Mad Τουλαχιστον, αν δεν μπορουν να τους κανουν ντα, ας πεζοδρομησουν τον δρομο ετσι οπως ειναι τωρα.

ΥΓ1. Σε καποιο σημειο το αρθρο λεει: "Πρώτος έστησε το αυθαίρετό του δίπλα στο κύμα γνωστός αστέρας του αθλητισμού και ...της νύχτας." Ξερει κανεις σε ποιον αναφερεται;

ΥΓ2. Το κοστος της μελετης θα ηταν 90.000 ευρω και το κοστος εκτελεσης 900.000 ευρώ.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Dimiskour wrote:
Τουλαχιστον, αν δεν μπορουν να τους κανουν ντα, ας πεζοδρομησουν τον δρομο ετσι οπως ειναι τωρα.


Αυτό περιμένω να γίνει. Αν τελικά προχωρήσει το φιλόδοξο (για τα ελληνικά δεδομένα - στο εξωτερικό αυτά είναι προφανή και απλά πράγματα) σχέδιο της κ.Πετραλιά, τότε το βλέπω πιθανό να αφήσουν ήσυχα τα παραπήγματα και να προχωρήσουν σε απλή πεζοδρόμηση της ακτής Κουμουνδούρου. Ε τι .. ολοκληρωμένες δουλειές θέλετε? Καλά είναι και τα ημίμετρα. Βέβαια για να μην κολάζομαι τσάμπα, ακόμα δεν υπάρχει μελέτη, οπότε ότι και να λέμε είναι πρώιμο.

Dimiskour wrote:

ΥΓ1. Σε καποιο σημειο το αρθρο λεει: "Πρώτος έστησε το αυθαίρετό του δίπλα στο κύμα γνωστός αστέρας του αθλητισμού και ...της νύχτας." Ξερει κανεις σε ποιον αναφερεται;


Μάλλον θα εννοεί τον ολυμπιονίκη Μπουντούρη. Δεν ξέρω βέβαια αν ήταν όντως ο πρώτος, αλλά σίγουρα είναι ένας από τα "καλά" παιδιά της περιοχής. Μαφία και άγιος ο θεός ...
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Mon Jul 16, 2007 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Παντος και ετσι να γινει, στην τελικη θα ειναι 1000 φορες καλυτερα απο την σημερινη κατασταση. Το Μιρκολιμανο ειναι απο τις πιο ομορφες περιοχες τις Αθηνας και απο τις πιο αδικημενες μιας και δεν αναφερετε σε τουριστικους καταλογους και οι μονοι ξενοι που παταν το ποδοι τους περαν ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι οι κινεζοι με τα πουλμαν που ερχονται για το ψαρακι.

Η αποδεσμευση της παραλιας και η "μεταφορα" των τραπεζιων προς τα μεσα ειναι σιγουρα η πιο ομορφη και λογικη λυση. Γιατι δυσανασχετουν οι μαγαζατορες δεν ξερω? Πελατεια θα εχουν και παλι, ισως και περισσοτερη. Το να ειναι 5 μετρα απο την θαλασσα τους χαλαει?

Τωρα και η αλλη λυση της απλης πεζοδρομησης ειναι και αυτη καλη. Υπαρχει χωρος για περπατημα, υπαρχει ησυχια, και αν δεν πιαστει και ο δρομος απο τραπεζοκαθησματα θα γινει μια πολυ ωραια βολτα.

Τουλάχιστον τα καγκουρια θα σταματησουν να γκαζωνουν και να εχουν στην διαπασών τη μουσικη, και η ουρα των αυτοκινήτων δεν θα φτανει στον σταθμο του ΗΣΑΠ (ΝΑΙ το εχω δει και αυτο....)

Ας ξεκινησουν με μια απλη απαγορευση της κυκλοφοριας των αυτοκινητων απο πχ τις 18.00-06.00 το ΠΣΚ, ετσι βρε αδελφε..καλη τη πιστη, και μετα βλεπουμε και παρακατω...
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Tzinos wrote:
Τουλάχιστον τα καγκουρια θα σταματησουν να γκαζωνουν και να εχουν στην διαπασών τη μουσικη, και η ουρα των αυτοκινήτων δεν θα φτανει στον σταθμο του ΗΣΑΠ (ΝΑΙ το εχω δει και αυτο....)


Αλήθεια βρε παιδιά.... μιας και το έθιξε ο Tzinos...
αυτά τα @#$@%@#$ "καγκούρια" άλλη δουλειά δεν έχουν από το να βάζουν τέντα τη μουσική στο αμάξι? Άσε που νιώθω ότι έχουν πληθύνει επικίνδυνα τα άτομα αυτά. Πας Κερατσίνι? Τους ακούς. Πας Γλυφάδα? Εκεί είναι. Θες μήπως να αράξεις στο Περιστέρι? Πάλι θα τους συναντήσεις. Μικρολίμανο? Πειραική? Κι εκεί θα τους ακούσεις. Μα τι διάολο ... η τροχαία μόνο για ζώνες και κράνη ξέρει να γράφει ? Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
megrem
Visitor
Visitor


Joined: 14 Dec 2006
Posts: 4

PostPosted: Fri Jul 20, 2007 3:24 pm    Post subject: Reply with quote

Nameless wrote:
Tzinos wrote:
Τουλάχιστον τα καγκουρια θα σταματησουν να γκαζωνουν και να εχουν στην διαπασών τη μουσικη, και η ουρα των αυτοκινήτων δεν θα φτανει στον σταθμο του ΗΣΑΠ (ΝΑΙ το εχω δει και αυτο....)


Αλήθεια βρε παιδιά.... μιας και το έθιξε ο Tzinos...
αυτά τα @#$@%@#$ "καγκούρια" άλλη δουλειά δεν έχουν από το να βάζουν τέντα τη μουσική στο αμάξι? Άσε που νιώθω ότι έχουν πληθύνει επικίνδυνα τα άτομα αυτά. Πας Κερατσίνι? Τους ακούς. Πας Γλυφάδα? Εκεί είναι. Θες μήπως να αράξεις στο Περιστέρι? Πάλι θα τους συναντήσεις. Μικρολίμανο? Πειραική? Κι εκεί θα τους ακούσεις. Μα τι διάολο ... η τροχαία μόνο για ζώνες και κράνη ξέρει να γράφει ? Crying or Very sad



Αλήθεια είναι ότι έχουν πλυθήνει. Και όχι μόνο στην Αθήνα. Στο Βόλο το χειμώνα μόνο αυτοί κυκλοφορούνε τις κρύες νύχτες, το μόνο που κάνουν είναι βόλτες για να επιδείξουν το θορυβώδες αμάξι που το πήραν φτηνό με 60 δόσεις και τώρα το αναβαθμίζουν με εξατμίσεις, ρόδες, πλαστικούρες και όλα αυτά για να γκαζώνουν με πρώτη και να καίνε τζάμπα τη βενζίνη. Βέβαια δεν τους μένουν λεφτά για να πάνε κάπου να καθήσουν, άντε να φάνε και κάνα βρώμικο στο δρόμο στα πεταχτά. Μίζερες ζωές που κάνουν φασαρία για να τους προσέξουν οι άλλοι. Ενίοτε κάνουν και κόντρες με σφήνες ανάμεσα από ανυποψίαστους οδηγούς.
Back to top
View user's profile Send private message
SpyroTheDragon
Full Member
Full Member


Joined: 04 Jun 2004
Posts: 249
Location: Chicago - Ilioupolis

PostPosted: Fri Jul 27, 2007 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

ZITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

to google earth evale nees phto apo Athina... OLE OLE OLE.... poli poli kalitera apo to 2004... ola ta erga etima OLE
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 101, 102, 103  Next
Page 96 of 103

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr