stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sat Feb 24, 2007 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχει μια σκέψη γραμμής τραμ στο λιμάνι με χάραξη: Ακτή Βασιλειάδη - Ακτή Ποσειδώνος - Ακτή Ξαβερίου. Αυτή θα μπορούσε ομορφότατα να επεκταθεί μέχρι το σχεδιαζόμενο ναυτιλιακό κέντρο της Δραπετσώνας, καθώς χώρος υπάρχει. Αλλά το ΥΠΕΧΩΔΕ μισεί το τραμ ...

Όταν λες υπάρχον σταθμός του ΟΣΕ αναφέρεσε στον σταθμό στον Αγ.Διονύσιο? Καλά, αυτός δεν θα πάψει να είναι σταθμός? Νόμιζα ότι ο χώρος δίπλα στον ΗΣΑΠ θα είναι το τερματικό σημείο του Προαστιακού και αυτό απέχει πάνω απο 2,5 χλμ από τη Δραπετσώνα. Φυσικά σοβαρές σκέψεις για επέκταση ΗΣΑΠ/Μετρό προς Δραπετσώνα δεν υπάρχουν - ή τουλάχιστον δε γνωρίζω εγώ κάτι. (Αλήθεια η μελέτη για επέκταση του ΗΣΑΠ από Πειραιά προς Πέραμα τι απέγινε?). Υπάρχει όμως κάποια αόριστη πρόβλεψη για επέκταση του τραμ προς εκείνη την περιοχή.

Η γραμμή μετρό ΔΕΝ θα πρέπει να πάει προς Δραπετσώνα. Να φτιάξουν παρακλάδι - καμιά αντίρρηση, αλλά όχι αλλαγή χάραξης της υπάρχουσας γραμμής (imho always!). Όσο για monorail, ακούγεται ωραίο σα σκέψη, αλλά δε ξέρω οι υπεύθυνοι τι έχουν κατά νου. Πάντως το τραμ θα έβγαινε φθηνότερο και εξίσου γρήγορο με μετρό στη συγκεκριμένη περίπτωση (κ.Δήμαρχοι, κ.Σουφλιά ακούτε?)
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sat Feb 24, 2007 4:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ώπα παιδιά, λίγα-λίγα μην τους συγχίζουμε και πλησιάζουν και εκλογές... Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Sun Feb 25, 2007 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

Και εγώ συμμερίζομαι τις επιφυλάξεις του Σουφλιά για το Τραμ αλλά στο Λιμάνι του Πειραιά ταιριάζει πολύ (και πρέπει να είναι εναέριο, αλλιώς θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο μπάχαλο με τα αυτοκίνητα που πάνε στα φέρυς και τους χιλιάδες επιβάτες που περιφέρονται εκεί).

Το τραμ αυτό θα συνέδεε όλο το λιμάνι με το ΗΣΑΠ/Μετρό/Προαστιακό, καθώς και της αποβάθρες μεταξύ τους… Αν μπορεί να συνδεθεί με το υπόλοιπο δίκτυο τραμ έχει καλώς αλλά ακόμα και να μην μπορεί, στέκει ως έργο και από μόνο του (σαν τα λεγόμενα Skytrains τα οποία συνδέουν τα διαφορετικά τέρμιναλ σε πολλά αεροδρόμια του εξωτερικού).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα ξεκίνησε να λειτουργεί (από τον χώρο του μελλοντικού σταθμού στο Ελληνικό) ο μετροπόντικας που θα διανοίξει τη σήραγγα μέχρι το Ελληνικό. Ο μετροπόντικας πήρε και όνομα, όπως οι προηγούμενοι που ονομάζονταν "Περσεφόνη" και "Ιάσων". Ο καινούριος βαφτίστηκε από τον Σουφλιά με το όνομα... "Σωτήρης Νίνης"!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 4:50 pm    Post subject: Reply with quote

Ελεος...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 11:36 am    Post subject: Reply with quote

?!?! e kala tora... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 1:02 pm    Post subject: Reply with quote

Απ'οτι διαβασα αντιπροτεινε ο διευθυντης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ το ονομα "Γιουτσος"...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 11:15 am    Post subject: Reply with quote

Πιλοτικά θα επιτραπεί η είσοδος ποδηλάτων στο Μετρό
Πλήρες άρθρο: http://www.capital.gr/news.asp?Details=254441

Πιλοτικά θα επιτραπεί η είσοδος ποδηλάτων στο Μετρό, έπειτα από την σημερινή συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι κινήσεων φίλων του ποδηλάτου με τη διοίκηση της Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ).

---

Βρε μπας και σήμερα είναι πρωταπριλιά? Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 6:59 pm    Post subject: Reply with quote

Πήρατε είδηση τις αντιδράσεις των δήμων και φορέων περιοχής Πειραιά για την επέκταση της γραμμής 3 στη συνεδρίαση του νομαρχιακού συμβουλίου. Έγραψαν πολλές εφημερίδες σχετικά. Ζητήσανε:
1. πυκνότερες στάσεις σε πιο κεντρικά σημεία σε Κορυδαλλό και Νίκαια.
2. διαδρομή μέσω Κερατσινίου και Δραπετσώνας αλλά και μέσω Ρέντη
3. επέκταση προς Πέραμα!
4. επέκταση προς Πειραϊκή - Χατζηκυριάκειο
5. μετατόπιση στάσης Ευαγγελίστριας

Το Πέραμα είχε τραμ, γιατί το ξηλώσανε; Προσωπικά πιστεύω ότι η χάραξη του μετρό είναι καλή, οι αραιοί σταθμοί αυξάνουν την ταχύτητα. Τώρα η Πειραϊκή θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί από τραμ στον άξονα Ηρώων Πολυτεχνείου ανταπόκριση με μετρό στο Δημ Θέατρο και την Ευαγγελίστρια και τον ΗΣΑΠ στου Κεράνη και κατάληξη μέσω Καμινίων στην Κοκκινιά (ανταποκριση με προαστιακό στη Λεύκα). Επίσης άλλη γραμμή προς Δραπετσώνα - Κερατσίνι Πέραμα δηλ επαναλειτουργία τραμ Περάματος.

Αλήθεια η δημοπράτηση έγινε χωρίς εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους; Έτσι έπεσε η περιφ. Υμηττού στο ΣτΕ το 1995. Κανένας φορέας πλην ΥΠΕΧΩΔΕ δεν τολμά να εγκρίνει οριστικές μελέτες, κηρύξει απαλλοτριώσεις, δημοπρατήσει χωρίς εγκεκριμένους περιβ. όρους. Αλλά το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι (δημ. έργα και περιβάλλον).
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

1. πυκνότερες στάσεις σε πιο κεντρικά σημεία σε Κορυδαλλό και Νίκαια.
Χαζό. Αλλά αν δεν δω τις απαιτήσεις τους ακριβώς δεν μπορώ να πω μετα βεβαιότητος. Το μετρό πάντως δεν "κάνει" για πυκνές στάσεις γιατί χάνει έτσι σε ταχύτητα

2. διαδρομή μέσω Κερατσινίου και Δραπετσώνας αλλά και μέσω Ρέντη
Μεγαλώνει αρκετά τη διαδρομή χωρίς λόγο. Καλύτερα κάποιο παρακλάδι ή τραμ.

3. επέκταση προς Πέραμα!
Να επεκτείνουν τη γραμμή του ΗΣΑΠ ή έστω να κατασκευαστεί ένα παρακλάδι που να καλύπτει Πέραμα-Δραπετσώνα-Κερατσίνι και να συνδέεται με Πειραιά.

4. επέκταση προς Πειραϊκή - Χατζηκυριάκειο
Ευκολότερο-φθηνότερο να γίνει τραμ και να αντικαταστήσει ταυτόχρονα και όλα τα λεωφορεία που διέρχονται από τη Χ"κυριακού και από το κέντρο του Πειραιά.

5. μετατόπιση στάσης Ευαγγελίστριας
Απλά επειδή δε θέλουν να γίνει σταθμός στο προαύλιο του Γηροκομείου. Δεν είμαι σίγουρος για το γιατί. Αντιπρότειναν όμως άλλη -εφικτή- θέση?
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Τον Απρίλιο θα αρχίσει να λειτουργεί η γραμμή Μοναστηράκι - Αιγάλεω στο Μετρό

Τον Απρίλιο θα αρχίσει να λειτουργεί η γραμμή του Μετρό Μοναστηράκι-Αιγάλεω, με σταθμούς στον Κεραμεικό, τον Ελαιώνα και το Αιγάλεω. Το μήκος της γραμμής είναι 4,3 χιλιόμετρα και εκτιμάται ότι θα διακινούνται καθημερινά 80.000 επιβάτες.

Όπως αναφέρουν «Τα Νέα», η διαδρομή από το Αιγάλεω έως το Σύνταγμα θα διαρκεί 7 λεπτά, ενώ για Δάφνη, με μετεπιβίβαση και αλλαγή γραμμής στο Σύνταγμα, 13 λεπτά. Oι επιβάτες θα φθάνουν στο αεροδρόμιο σε 40 λεπτά, καθώς η γραμμή από το Αιγάλεω καταλήγει στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

πηγή : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=785034&lngDtrID=244

Πάντως αν δείτε την φωτογραφία που παρέχει το in.gr για το σταθμό του Αιγάλεω δεν έχει σχέση με την αρχική μακέτα στην οποία έδειχνε την αποβάθρα να είναι στην μέση και οι γραμμές στην άκρη (όπως είναι ο πρώην τερματικοός σταθμός Εθνική Άμυνα).[/img]
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Που μπορουμε να βρουμε να δουμε τις πραγματικες φωτογραφιες των ετοιμων σταθμων του Κεραμεικου , του Ελαιωνα και του Αιγαλεω ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 12:15 pm    Post subject: Reply with quote

"Βοτανικός" λέγεται ο σταθμός, όχι "Κεραμεικός". Το όνομα έχει αλλάξει εδώ και 10 χρόνια.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

ΟΚ Cool
Που θα βρουμε τις φωτογραφιες ? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν το λέω για εσένα αλλά για αυτόν που έγραψε το άρθρο στο in.gr. Φωτογραφίες έχει στο site της Αττικό Μετρό αλλά από τη φάση των εργασιών.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 6:01 pm    Post subject: Reply with quote

1. Ο σταθμός του μετρό στη φωτό του in.gr πιθανότατα δεν είναι το Αιγάλεω. Το Αιγάλεω είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι σαν το Μοναστηράκι με μεσαία αποβάθρα.

2. Σαν να έπιασε το αυτί μου προ καιρού ότι ο σταθμός Βοτανικός ξαναβαφτίστηκε Κεραμεικός... Δουλειά δεν είχε ο διάολος... Η πληροφορία ότι η ονομασία Βοτανικός θα παραπλανούσε τους τουρίστες που θα αναζητούσαν στην περιοχή επισκέψιμο βοτανικό κήπο σε στυλ Kew Gardens του Λονδίνου ή Wilhelma της Στουτγάρδης ελέγχεται ως ανακριβής. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι όπως τα λέει ο mike είναι. Ξαναβάφτισαν το σταθμό Κεραμεικό. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή....
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 8:40 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
1. Ο σταθμός του μετρό στη φωτό του in.gr πιθανότατα δεν είναι το Αιγάλεω. Το Αιγάλεω είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι σαν το Μοναστηράκι με μεσαία αποβάθρα.
:


Εσείς πώς πιστεύεται πως είναι καλύερα και λειτουργικότερα για ένα σταθμό μετρό η αποβάθρα να είναι στο κέντρο ή στις άκρες;

Θα μου πείτε βέβαια με την μεσαία αποβάθρα γλυτώνουμε κάποιες επιπλέον κτασκευές και επιπλέον διαδρόμους για να πας από την μια μερια στην άλλη.

Σωστά;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Thu Mar 08, 2007 2:01 am    Post subject: Reply with quote

Αν δεν κανω λαθος ο σταθμος ειναι πισω απο το γκαζι δηλαδη ουτε Κεραμεικος ειναι εκει ουτε Βοτανικος... Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Mar 08, 2007 2:19 am    Post subject: Reply with quote

Έλα ντε Rolling Eyes Γιατί δεν τον λένε απλά "Γκάζι";
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ATHENIAN
Junior Member
Junior Member


Joined: 25 Feb 2007
Posts: 115
Location: ΑΘΗΝΑΙ

PostPosted: Sat Mar 10, 2007 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ok..den einai toso sovaro....theloun na dosoun mia pio arhaia onomasia,epidi einai konta o keramikos..alloste i perioxi stin arheotita legotan keramikos
Back to top
View user's profile Send private message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Sat Mar 10, 2007 6:01 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η λειτουργία της γραμμής του μετρό προς το αεροδρόμιο για να κατασκευαστεί ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής

H κοινοπραξία που ανέλαβε το έργο έχει προτείνει μια νέα μέθοδο, που προβλέπει την απρόσκοπτη διαξαγωγή των δρομολογίων, σε συνδυασμό με την κατασκευή των έργων κυρίως κατά τις ώρες που δεν θα λειτουργεί η γραμμή. Αυτό σημαίνει επιμήκυνση του χρόνου κατασκευής κατά 8-12 μήνες.

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=95055332
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sat Mar 10, 2007 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά νέα. Ετσι και όσοι έχουν οργανώσει τη ζωή τους γύρω από τις επεκτάσεις των ΜΜΜ δεν θα ταλαιπωρηθούν αλλά και οι κάτοικοι της Αγ. Παρασκευής οι οποίοι κατα περίεργο τρόπο μέσω των αντιπροσώπων τους αρνήθηκαν ή αδιαφόρησαν για την κατασκευή σταθμού στην περιοχή τους όταν το θέμα έπαιζε" τελικά θα τον αποκτήσουν.

Μακάρι...
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sat Mar 10, 2007 11:41 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητέ Γρηγόρη, μην κάνεις το λάθος να εξισώνεις το σύνολο των κατοίκων μιας περιοχής με την υποκρισία και τις "ορέξεις" που διακρίνουν τους ΟΤΑ. Δεν είμαι ΑγιοΠαρασκευιώτης, αλλά κρίνω βλέποντας την κατάσταση σε άλλους δήμους. Άνθρωποι ανίκανοι και πιθανώς επικίνδυνοι διαχειρίζονται το δημόσιο χρήμα με βάση το προσωπικό τους συμφέρον. Δεν λέω ότι όλοι είναι έτσι - δεν θέλω να ισοπεδώσω καταστάσεις - αλλά πραγματικά απ'όσο έχω δει, υπάρχει τεράστια διαφθορά και αναλγησία σε αρκετούς δήμους και νομαρχίες.

Θα μου πεις .. και που ήταν οι ΑγΠαρασκευιώτες που ήθελαν το μετρό? Γιατί δεν έκαναν κάτι? Και ερωτώ, τι να κάνουν? Έχεις δοκιμάσει να πας κόντρα στο "καθεστώς" των τοπικών αρχόντων και της διοικούσας μειοψηφίας? Δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχεις πολλά πράγματα μόνος. Και δε μιλάμε για ένα απλό αίτημα του τύπου "φυτέψτε ένα δέντρο στο πεζοδρόμιό μου", όπου εκεί πιθανώς να εισακουστείς μετά από κάποιες νύξεις. Εδώ λέμε για μια εξ'ολοκλήρου αντίθεση με τις επιθυμίες της "εξουσίας".

Δυστυχώς για να αντιμετωπιστεί κάτι τέτοιο απαιτείται συλλογική οργάνωση, χρόνος και χρήμα. Η δυσκολία αυτή οδηγεί πολλούς συμπολίτες μας στην απογοήτευση. Πολλοί πλέον είναι πεπεισμένοι ότι τα πράγματα δεν μπορούν να αλλάξουν σε αυτή τη χώρα, μοιρολατρούν και περιμένουν ήσυχα το τέλος (?!)...

Sorry για το off-topic ... μάλλον ταίριαζε καλύτερα στο σχέσεις κράτους και πολιτών. Rolling Eyes

ΥΓ. Και κάτι ακόμα. Δε ξέρω πόσοι Αγ.Παρασκευιώτες ήταν υπέρ και πόσοι κατά του μετρό, αλλά να ξέρετε ότι η ουσία αυτού του post παραμένει ...
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Mar 11, 2007 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ αλλά μου φαίνεται τόσο παράλογο ΚΑΙ αυτο που συνέβη αλλά ΚΑΙ το γεγονός ότι θα έπρεπε να "τιμωρηθούν" και οι δεκάδες χιλιάδες καθημερινα μετακινούμενοι προς τα ΒΠ από τη γραμμή 3, έστω και με τα κολοβά δρομολόγια του προαστιακού που τι να πω, δεν ξέρω. Είναι σωστό αυτό που λες γιατι στου Παπάγου που μένω πρίν απο 15 χρόνια έκαναν τη ΜΝΗΜΕΙΩΔΗ αυνανία να στενέψουν την οδό Πίνδου που οδηγεί στη Λ. Κατεχάκη για να... αποθαρρύνονται οι οδηγοί και να μην περνάνε από το... χωριό μας (Παπαγιώτης είμαι), με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που έχουν πολλαπλασιαστεί και... επιμένουν να περνάνε τα... ατιμα, να... εγκλωβίζονται και να τιμωρούν έτσι τους χαζούς περίοικους για την αυθαιρεσία τους. Πάλι καλά που δε βάλαμε και διόδια Laughing

Απλά, είναι τελείως τρελλό αυτό που συνέβει στην Αγία Παρασκευή (το οποίο δεν είναι και το μόνο περιστατικό από ότι μου έχουν πει). Δε μιλάμε για την παρεμπόδιση των ΙΧ αλλά ενός Μέσου Μαζικής Μεταφοράς και μάλιστα του οικολογικότερου. Για να μην γίνει λέει η πλατεία Αγ. Παρασκευής υπαίθριο πάρκινγκ. Ενώ τωρα δεν είναι...

Ας πάρουν όλες αυτές τις νομαρχίες και διευθύνσεις, ας τις πάνε σε ένα διοικητικό κέντρο 20 ορόφων στο Νομισματοκοπείο (που έχει σταθμό του Μετρό στα τελειώματα) και θα σου πω για πότε αναπνέει ο τόπος εκεί πέρα. Αλλά ξέχασα, οι ΝΙΜΒΥs...

Οταν το γονίδιο είναι στραβό, λύση δε βρίσκεται. ¨Οπως λύση δε γίνεται με ψέμματα και απαγορεύσεις ΙΧ ή οτιδήποτε. Το καλύτερο λοιπόν είναι η μέχρις εμμονής επέκταση του μετρό. Άλλη λύση ΔΕΝ υπάρχει.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 88, 89, 90  Next
Page 79 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr