View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 11:12 pm Post subject: |
|
|
Μαλιστα....
Εσύ ως Πατρινός, ποιά εξήγηση δίνεις για την αποτυχία του συγκεκριμένου εμπορικού? |
|
Back to top |
|
|
trelas Full Member
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 262 Location: ΠΑΤΡΑ/Αθηνα-Αμπελοκηποι
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 8:52 pm Post subject: |
|
|
Ειναι αποκεντρομενο και δυσκολη η προσβαση εκει.Επισης δεν εχει συγκοινωνια με αποτελεσμα πολλοι να μην πηγαινει αρκετος κοσμος εκει,ιδιως φοιτητες. |
|
Back to top |
|
|
trelas Full Member
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 262 Location: ΠΑΤΡΑ/Αθηνα-Αμπελοκηποι
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 4:59 pm Post subject: |
|
|
Αντιο στην Πολιτιστικη αν και δεν εγινε τιποτα το αξιολογο και αν εγινε κατι ουδεις στο ευρυ κοινο το εμαθε,ουτε καν το καρναβαλι δε διαφημιστηκε οσο θα επρεπε.Ενα ονειρο που εμεινε ονειρο... |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 5:30 pm Post subject: |
|
|
Πετυχημενη χαρακτηρισε τη διοργανωση της Πολιτιστικης Πρωτευουσας
ο συντονιστης του "Πάτρα 2006" Χρ. Ροϊλός, σε απολογητικη συνεντευξη.
Ολοι οι ισχυρισμοι του (για τους οποιους θα υπαρξει αντιλογος) εδω:
http://www.simerini.gr/?section=32&category=1&newsid35=5283 |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
|
Back to top |
|
|
trelas Full Member
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 262 Location: ΠΑΤΡΑ/Αθηνα-Αμπελοκηποι
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:44 pm Post subject: |
|
|
Απο οτι ακουσα θα ειναι η Παπαριζου στην τελετη εναρξης του καρναβαλιου.Ισχυει? |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 12:55 pm Post subject: |
|
|
Η ΠΑΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ (9)
ΝΙΚΟΣ ΚΑΧΤΙΤΣΗΣ
Οδός Αγίου Ανδρέου
Το ωχρό φεγγάρι
Είναι το κεφάλι
Ενός παθιάρικου παιδιού
Που ερωτεύτηκε
Τη δασκάλα του
Και μιά άνοιξη πέθανε
Από ευλογιά
Απόψε ο άγριος άνεμος
Δυνατά μου θυμίζει
Νύχτες αγάπης
Στην οδό Αγίου Ανδρέου
Η Αγιου Ανδρεου (τμημα της στη φωτο)
ειναι απο τους κεντρικοτερους δρομους της Πατρας.
Ο ηλειος τη καταγωγη Νικος Καχτίτσης (Γαστουνη 1926 - Πατρα 1970)
ανηκει στους πιο σημαντικους ελληνες πεζογραφους του εικοστου αιωνα.
Απο τα βιβλια του ξεχωριζει το περιφημο μυθιστορημα Ο ηρωας της Γανδης.
Αναμεσα στα λιγα ποιηματα που εγραψε (στα αγγλικα)
ειναι και το παραπανω (σε μεταφραση Σωκρατη Σκαρτσή).
Κοσμοπολιτης και ταξιδεμενος
εγκατασταθηκε το 1956 στο Μοντρεαλ του Καναδα.
Την ανοιξη του 1970, μολις 44 ετων, αρρωστος βαρια απο λευχαιμια,
γυρισε για να πεθανει και να ταφει στη Πατρα, οπως το επιθυμουσε.
Η Πατρα ηταν η αξεχαστη πολη των εφηβικων του χρονων
και η οδος Αγιου Ανδρεου, ο αγαπημενος δρομος των πρωτων του ερωτων. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 1:52 pm Post subject: |
|
|
Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά πολύ αμφιβάλλω αν κάποιος εκτός Πάτρας πήρε χαμπάρι ότι ήταν Πολιτιστική Πρωτεύουσα... |
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 2:02 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα....Αφού δεν κάνανε τίποτα,με τα ποιήματα δουλειά δεν γίνεται...Αν δεις αυτό το thread το 90% των post είναι ποιήματα.... |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 2:38 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά πολύ αμφιβάλλω αν κάποιος εκτός Πάτρας πήρε χαμπάρι ότι ήταν Πολιτιστική Πρωτεύουσα... |
κιόμως έχεις δίκιο... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 2:58 pm Post subject: |
|
|
Εγώ αμφιβάλλω αν κάποιος εντός Πάτρας το πήρε χαμπάρι... |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 4:57 pm Post subject: |
|
|
Το topic, φιλοι συνελληνες, με αφορμη τη Πολιτιστικη του 2006,
μπορει στο εξης πλεον να καλυπτει
οτιδηποτε αφορα τις υποδομες και τον πολιτισμο στο τριτο αστικο κεντρο της χωρας.
Πολλα απο τα εργα που σχεδιαστηκαν για τη Πολιτιστικη και ειναι ακομα στα χαρτια
ειναι εργα Υποδομης που χρειαζεται ετσι κι αλλιως η πολη.
Απλως ελπιζαμε οτι, με την ευκαιρια του θεσμου, ειχε φτασει η ωρα να γινουν επιτελους.
Η νεα δημοτικη αρχη οφειλει να παλεψει προς τη κατευθυνση διεκδικησης και υλοποιησης τους.
Ο θεσμος υποβαθμιστηκε απο το ιδιο το Υπουργειο Πολιτισμου
με ευθυνη τοσο της παρουσας οσο και της προηγουμενης κυβερνησης.
Μικροτερη, αλλα οχι ασημαντη, ευθυνη εχουν οι τοπικοι αρχοντες ολων των παραταξεων.
Εκδηλωσεις, πολλες απο τις οποιες πολυ ενδιαφερουσες, εγιναν
οπως μπορειτε να το διαπιστωσετε απο τα δημοσιευματα του τοπικου τυπου
τα λινκ των οποιων, κατα μηνα, παρεθεσα.
Ομως χωρις το αναγκαιο προαπαιτουμενο,
τις μεγαλου μεγεθους και ποιοτητας υποδομες,
δεν μπορουσε να φτασει στο πρεπον υψος και το επιπεδο των παραστασεων, εκθεσεων, συναυλιων κλπ.
Και η Πολιτιστικη της Θεσσαλονικης (1997) απετυχε στους περισσοτερους τομεις
παροτι το κρατος εκει, αντιθετα, φανηκε πολυ γενναιοδωρο.
Ομως τουλαχιστον στη συμπρωτευουσα εγιναν, εστω και εκ των υστερων, εργα.
Να ελπισουμε οτι θα αποκτησει και η Πατρα στο αμεσο μελλον τις αναγκαιες πολιτιστικες υποδομες;
Ιδωμεν.
Το νεο Αρχαιολογικο Μουσειο ειναι μια απο αυτες.
Η μοναδικη, μεχρι στιγμης που εχει περασει στον χωρο της υλοποιησης.
Ισως γιατι, θα το επαναλαβω με πικρη ειρωνεια,
δεν ανηκει τυπικα στα "εργα" της Πολιτιστικης... |
|
Back to top |
|
|
trelas Full Member
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 262 Location: ΠΑΤΡΑ/Αθηνα-Αμπελοκηποι
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 12:02 am Post subject: |
|
|
Φιλε συμπολιτη εχεις απολυτο δικιο σε οσα λες για την πολη μας,που αν κοιταξουμε το παρελθον της ειναι πολυ ενδοξο οσον αφορα θεματα πολιτισμου.
Με την ευκαιρια ευχομαι χρονια πολλα και καλο Καρναβαλι σε ολους τους συμπολιτες αλλα και τους καρναβαλιστες ανα την Ελλαδα.
ΚΑΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 10:52 pm Post subject: |
|
|
Νεο δημοσιευμα της "Σημερινης" που καταλογιζει ολιγωρια στον Δημο
για την μη υλοποιηση εργων της Πολιτιστικης.
Τι παρεμβασεις εγιναν
Ποια εργα βαλτωσαν
Τι προεβλεπαν οι συμβασεις
Ποια η γνωμη τεσσαρων βουλευτων που επισημαινουν τις ευθυνες του Υπουργειου:
http://www.simerini.gr/?category=1&newsid35=5476§ion=32 |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 12:59 pm Post subject: |
|
|
Η ΠΑΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ (10)
ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΑΔΑΣ
Καρναβαλι
Υστερα απο τον κατακλυσμο
τις λασπες και τους εμετους
η πολη επεζησε και λιαζεται στον ηλιο.
Εντομα βουϊζουν μονοημερης ζωης.
Ζευγαρια που γλυτωσαν απο τους κεραυνους
και τα γυμνα καλωδια της αγορας.
Μικροπωλητες στους παγκους στεγνωνουν τα μαγια.
Παλιοι θεοι αναμεσα στα τραπεζακια
ζητιανοι που γλυτωσαν απο τις κατολισθησεις
φορανε τα καλα τους γαντια.
Απο δω θα περασει το καρναβαλι.
Σκελετοι προϊστορικων θηριων.
Μικροβια που επεζησαν στα κοκαλα.
Η πολη επεζησε χαρις στα μαγια.
Η πολη επεζησε χαρις στον Θεο.
Ο Βασιλης Λαδας γεννηθηκε στην Πατρα το 1946.
Ζει και δραστηριοποιειται στη πολη σαν δικηγορος.
Εχει εκδωσει πολλα ποιητικα βιβλια.
Το παραπανω ποιημα ειναι απο τη συλλογη Αποκρεω
που κυκλοφορησε το 2004 απο τις εκδοσεις Γαβριηλιδης.
Δικη του ειναι και η θαυμασια Ωδη στη Γεφυρα Ριου - Αντιρριου
που παρεθεσα στο τοπικ της γεφυρας
( http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=40&postdays=0&postorder=asc&start=425 ). |
|
Back to top |
|
|
fkxan New Member
Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 11:26 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά καλησπέρα,
Η μικρή περιμετρική οδός της Πάτρας μπορείτε να μου πείτε από που ξεκινάει και που θα καταλήγει;
Είχα να κατέβω στην Πάτρα 16 έτη. Ήμουν στην πρωτεύουσα του Μοριά στα μέση του Δεκέμβρη, αλλά δυστυχώς απογοητεύτηκα. Εκτός από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου κανένα άλλο οδικό έργο δεν πραγματοποιήθηκε στην περιοχή. Είναι δυνατόν η είσοδος την πόλης από την Αθήνα να είναι σε αυτά τα χάλια;Συγνώμη κιόλας αλλά θεωρώ απαράδεκτο η εθνική να τελειώνει ξαφνικά στην είσοδο της πόλης και μάλιστα σε διασταύρωση με φωτεινούς σηματοδότες.
Υπάρχει καμία πρόβλεψη η Πάτρα να αποκτήσει παραλιακό μέτωπο; Να φύγει το λιμάνι και ο σιδηροδρομικός σταθμός και να δημιουργηθούν χώροι ελεύθεροι για το κοινό;
Τα νεοκλασικά της πόλης γιατί δεν συντηρούνται; Δεν υπάρχουν οκονομικοί πόροι;
Παιδιά γιατί έτσι; Ειλικρινά στεναχωρέθηκα και πικράθηκα με την κατάσταση αυτή.
Παρόλα αυτά θεωρώ την πόλη μια από τις ωραιότερες και γραφικότερες στην Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:43 pm Post subject: |
|
|
Φίλε fkxan καλώς επέστρεψες στην Πάτραέστω και σαν επισκέπτης.
Νομίζω ότι είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.
Με δεδομένο ότι δεν περίμενες να δεις ουρανοξύστες ή φουτουριστικές κατασκευές , πολλά πράγματα έχουν αλλάξει αυτά τα 15 χρόνια.
Τα περισσότερα από αυτά κυριολεκτικά άλλαξαν το χαρακτήρα της πόλης.
Quote: |
Υπάρχει καμία πρόβλεψη η Πάτρα να αποκτήσει παραλιακό μέτωπο; Να φύγει το λιμάνι και ο σιδηροδρομικός σταθμός και να δημιουργηθούν χώροι ελεύθεροι για το κοινό; |
Το παραλιακό μέτωπο από ανύπαρκτο που ήταν πριν 15 χρόνια σήμερα (και μιλάω εκτός της ζώνης πρόσδεσης των γιγάντιων πλοίων) είναι ένας ζωτικός για την πόλη χώρος.
Η μαρίνα και όλη η περιοχή γύρω είναι ένα πραγματικό στολίδι, πανέμορφος χώρος , πεντακάθαρος , με ελεύθερους πεζοδρόμους, -- ειδικά καταπληκτικό ηλιοβασίλεμα--, πολλά μαγαζιά , ανοικτό μαρμάρινο θέατρο, παιδότοπο κτλπ.
Το ίδιο ισχύει και για το χώρο του ανακατασκευασμένου φάρου μπροστά από τον Άγιο Ανδρέα, ουσιαστικά η μαρίνα και ο φάρος αποτελούν τα δυο άκρα του λιμένα και είναι και τα δύο πολύ όμορφα. (δεν υπήρχε τίποτε από αυτά πριν 15 χρόνια).
Και άλλες μικρές παρεμβάσεις όπως ο χώρος απέναντι από το "ρόδον" , ένας μεγάλος χώρος περιπάτου και σταύθμευσης (δωρεαν) με διαμορφωμένη παραλιούλα και διακόσμιση τύπου "γκάουντι"(βαρκελώνης).
Σε ότι αφορά την κύρια λιμενική ζώνη δεν μπορεί να διώξουμε τα τεράστια πλοία που πάνε ιταλία απλά έτσι, ίσως όταν γίνει το νέο λιμάνι να απελευθερωθεί κάποιος χώρος.
Α ξέχασα να αναφέρω και τον ολοκαίνουργο νέο τερματικό επιβατικό σταθμό στου λιμανιού στη θέση των άθλιων τσιμεντοκατασκευών του 70.
Ο νέος σταθμός του τρένου θα αργήσει να γίνει , αλλά οταν η νέα γραμμή φτάσει σε μερικά χρόνια στην Πάτρα προβλέπεται η κατασκυη ενός σύγχρονού και μεγάλου σταθμού στην περιοχή του αγίου διονυσίου.
Γενικά η κατάσταση είναι αρκετά καλή με τα σημε ρινά δεδομένα.
Σε ότι αφορά τους δρόμους , πάλι έγιναν αρκετές αλλαγές , η είσοδος της πόλης ήταν πολύ χειρότερα πριν 15 χρόνια (βλέπε τέλος εθνικής στη διασταύρωση με την πανεπιστημίου-- διασταύρωση με μικρή περιμετρική).
Ο δρόμος διανοίχτηκε και καταλήγει στη διασταύρωση αγίας σοφία και κορίνθου όπου η μέν είσοδος καταλήγει σε δρόμο μονής κατεύθυνσης (αγίας σοφίας) η δε έξοδος κορίνθου.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι καταλήγει σε φανάρια , δηλαδή η εθνική οδός (καβάλας) στην Αθήνα αν την πάρεις μέχρι τέλος που καταλήγει??
Η μικρή περιμετρική θα καταλήγει στην περιοχή κρητικά αν δεν κάνω λάθος , δηλαδή πίσω από το φρούριο της πάτρας.
Μην ξεχνάμε και την μεγάλη περιμετρική η οποία πριν 15 χρόνια ήταν μόνο όνειρο.
Τέλος σε ότι αφορά τα νεοκλασικά , δεν είναι τέλεια η κατάσταση και πολλά ακόμα περιμένουν σε άθλια κατάσταση , όμως ο αριθμός αυτών που έχουν αναπαλαιωθεί είναι πολύ μεγάλος.
Σου θυμίζω απλά την αγίου νικολάου όπου πριν 15 χρόνια δεν υπήρχε ούτε ένα αναπαλαιωμένο (ίσως 1-2).
Υπενθυμίζω αλλωστε ότι η Πάτρα είναι η δεύτερη πόλη στην Ελλάδα μετά το Νάυπλιο σε αριθμό νεοκλασικών κτηρίων.
Θα πάρει χρόνο η όλη διαδικασία ανακατασκευών , αλλά είναι σε καλό δρόμο.
Αυτά τα λίγα και εύχομαι όπως και σύ τα πράγματα να γίνουν ακόμη καλύτερα στο εγγύς μέλλον.
PS: περίμενα να αναφέρεις το μόνο που πραγματικά δεν άλλαξε και πάρα πολύ αυτα τα 15 χρόνια , τις άθλιες αστικές συγκοινωνίες με τα σαράβαλα λεωφορεία! |
|
Back to top |
|
|
fkxan New Member
Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:51 pm Post subject: |
|
|
Φίλε pelops ευχαριστώ για τις απαντήσεις στις απορίες που μου είχαν δημιουργηθεί.
Αρχικά, όσον αφορά την απορία σου, εννοώ όπως βγαίνεις από την έξοδο 1 της περιμετρικής (υπάρχει πινακίδα με την ένδειξη Πάτρα/1) και κατευθύνεσαι προς την πόλη της Πάτρας υπάρχει μια ισόπεδη διασταύρωση. Σε εκείνο το σημείο (συγνώμη για την άγνοια,απλώς δεν γνωρίζω την Πάτρα καλά) υπάρχει ισόπεδη διασταύρωση με φωτεινούς σηματοδότες. Δεν θα μπορούσε η είσοδος της Πάτρας από την έξοδο 1 της περιμετρικής μέχρι τα όρια της πόλης να μετατραπεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο;
Όσοβ αφορά τις συγκοινωνίες έχεις απόλυτο δίκιο Pelops.Αλήθεια υπάρχει κάποιος λόγος που έχετε διατηρήσει τόσο παλιό στόλο αστικών λεωφορείων; |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:59 pm Post subject: |
|
|
Φιλε Pelops, γραφε συχνοτερα
εισαι απ τους καλυτερους αρθρογραφους του forum.
Σωστα οσα λες, με μια μικρη διορθωση:
Η Μινι ή Μικρη Περιμετρικη θα καταληγει στη πλατεια Γιαννα (Μαρουδα) στο τελος της Γουναρη.
Γι αυτο το εργο, οσο και τις υπολοιπες υποδομες της πολης που βρισκονται σε εξελιξη
(νεο αρχαιολογικο Μουσειο, νεο Λιμανι, Διακονιαρης κλπ)
ή ειναι στο σταδιο του σχεδιασμου και της μελετης,
θα εχουμε να πουμε στο μελλον πολλα.
Τα εκατονταδες νεοκλασσικα της Πατρας ειναι ενα θεμα που με ενδιαφερει πολυ
και σκοπευω να ασχοληθω φωτογραφικα. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 8:44 pm Post subject: |
|
|
fkxan, καλωσήρθες στο forum.
Όπως απάντησαν και οι υπόλοιποι συνομιλητές στην Πάτρα έχουν γίνει πάρα πολλά έργα τα τελευταία χρόνια. Τουλάχιστον για μένα προσωπικά δεν έχει καμία σχέση ως πόλη με το πως ήταν όταν πρωτοπήγα και με το πως ήταν όταν έφυγα.
Για τα νεοκλασσικά που αναφέρεις, πάρα πολλά ανακαινίστηκαν και βάφτηκαν τον περασμένο χρόνο λόγο πολιτιστικής. Αλλά προφανώς εξαιτίας του μεγάλου αριθμού της (τεράστια κληρονομιά για την πόλη), δεν είναι δυνατόν να διορθωθούν όλα και γιατί ο δήμος δεν έχει τους πόρους αλλά και γιατί χρειάζονται ιδιωτικές επενδύσεις.
Για τις υποδομές της πόλης:
(από wikipedia)
Υπάρχουσες (νεότερες)
- Γέφυρα Ρίου Αντιρίου
- Μεγάλη Περιμετρική
Υπό εκτέλεση
- Μικρή Περιμετρική
- Νέο Λιμάνι
- Μητροπολιτικό δίκτυο οπτικών ινών
- Σιδηρόδρομος μέχρι Κόρινθο (υπόγεια γραμμή στην πόλη της Πάτρας)
- Νέο Βιοτεχνικό Πάρκο
- Λεωφόρος στην Ελ.Βενιζέλου - χείμαρρος Διακονιάρης
- Λεωφόρος παράλληλα με τον ποταμό Γλαύκο
- Διάνοιξη της Κανακάρη
- Ιόνια Οδός
- Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα
Άλλα έργα
- Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο
- Πολιτιστικό κέντρο Λαδόπουλου
- Νέο Κλειστό Θέατρο
- Αιολικό Πάρκο (Παναχαϊκό - το μεγαλύτερο σε ισχύ στην Ελλάδα)
- Νέο κτίριο του Ινστιτούτου Υπολογιστών
- Τεχνολογικό Πάρκο Πατρών
-----------------------------------------------
Και χάρτες για την περιμετρική που ρώτησες:
Και φωτογραφίες από την κατασκευή
|
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 2:02 pm Post subject: |
|
|
Ψηλαλωνίτη ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τη διευκρίνηση για την μικρή περιμετρική , είχα ξεχάσει τη σήραγγα
Worldofjustice ωραίες οι φωτογραφίες , ειδικά αυτή με τη μικρή περιμετρική πολύ κατατοπιστική!
Quote: | Φίλε pelops ευχαριστώ για τις απαντήσεις στις απορίες που μου είχαν δημιουργηθεί.
Αρχικά, όσον αφορά την απορία σου, εννοώ όπως βγαίνεις από την έξοδο 1 της περιμετρικής (υπάρχει πινακίδα με την ένδειξη Πάτρα/1) και κατευθύνεσαι προς την πόλη της Πάτρας υπάρχει μια ισόπεδη διασταύρωση. Σε εκείνο το σημείο (συγνώμη για την άγνοια,απλώς δεν γνωρίζω την Πάτρα καλά) υπάρχει ισόπεδη διασταύρωση με φωτεινούς σηματοδότες. Δεν θα μπορούσε η είσοδος της Πάτρας από την έξοδο 1 της περιμετρικής μέχρι τα όρια της πόλης να μετατραπεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο;
Όσοβ αφορά τις συγκοινωνίες έχεις απόλυτο δίκιο Pelops.Αλήθεια υπάρχει κάποιος λόγος που έχετε διατηρήσει τόσο παλιό στόλο αστικών λεωφορείων; |
Φίλε fkxan αυτή ακριβώς η απορία σου είναι αντικείμενο κατασκευής την περίοδο αυτή.
Από την έξοδο 1 της περιμετρικής μέχρι τα πρώτα φανάρια (στην toyota) η εθνική οδός διαπλατύνεται και συνδέεται με την παλιά εθνική κτλπ.
Το έργο το έχει αναλάβει η μηχανική.
Πιστεύω μέχρι τέλος του χρόνου θα είναι πολύ καλύτερα η κατἀσταση.
Εξάλλου μελλοντικά και όταν ξεκινήσει το μεγάλο έργο Κόρινθος-Πάτρα κτλπ , προβλέπεται από τα διόδια του Ρίου μέχρι εκεί που προανέφερα αυτοκινητόδρομος με 4 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
Όμως να γίνει αυτοκινητόδρομος μέχρι την διαστάυρωση της Αγίας Σοφίας είναι εντελώς απίθανο για πολλούς λόγους.
Ο δρόμος είναι με 2 λωρίδες μόνο ανα κατεύθυνση (μηδενική δυνατότητα διαπλάτυνσης) και επίσης όλη αυτή η περιοχή αναπτύσεται ραγδαία (πολλά καταστήματα, κατοικίες κτλπ) και είναι αδύνατο να μην υπάρχουν φανάρια.
Όμως υπάρχει και η εναλλακτική μετά από 2-3 φανάρια να στρίψεις δεξία και να ακολουθήσει κάποιος την παραλιακή είσοδο της πόλης , η οποία οδηγεί πολύ πιο γρήγορα στοκέντρο.
Εκεί μπορούν να γίνουν ακόμα πολλές βελτιώσεις .
Σε ότι αφορά τα αστικά λεωφορεία είναι μια μεγάλη συζήτηση και καλό να μην επεκταθούμε εδώ.
Συνοπτικά όμως σου λέω ότι λόγω οικονομικών προβλημάτων (συσσωρευμένα χρέη , μη αποδοτική λειτουργία , απουσία κρατικής επιδότησης εισητηρίου --όπως σε Αθήνα,Θεσσαλονίκη-- , κτλπ) το αστικό ΚΤΕΛ καρκινοβατεί .
Ο στόλος είναι περίπου 100 λεωφορεία από τα οποία τα ~40 είναι τελείως σαράβαλα και τα υπόλοια μεταχειρισμένα από γερμανια και άλλες περιοχές. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 2:34 pm Post subject: |
|
|
Pelops, να προσθέσω στα προβλήματα του ΚΤΕΛ, και τον πρόεδρο και ιδιοκτήτη του 51%, τον κ.Ρήγα (προσωπική γνώμη). |
|
Back to top |
|
|
fkxan New Member
Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 9:23 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα,
Κατ'αρχήν, worldofjustice ευχαριστώ πολύ για τις κατατοπιστικές πληροφορίες που έδωσες σχετικά με τα έργα που εκτελέστηκαν ή εκτελούνται στην Πάτρα.
Θα συμφωνήσω απολύτως με τον pelops, o χάρτης της μικρής περιμετρικής της Πάτρας ήταν πολύ κατατοπιστικός.
Ποια όμως είναι η χρησιμότητα του έργου, από τη στιγμή που υπάρχει η ευρεία παράκαμψη Πατρών με 5 (εάν δεν κάνω μεγάλους Α/Κ). Η Πάτρα αντιμετωπίζει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα και είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθεί και αυτό το έργο;
Φίλε pelops, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που μου έδωσες για το έργο από την έξοδο 1 μέχρι τα πρώτα φανάρια της Toyota, όπως αναφέρεις. Υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής παραλιακής οδού από την Πάτρα έως το Ρίο; |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 12:58 pm Post subject: |
|
|
fkxan wrote: | o χάρτης της μικρής περιμετρικής της Πάτρας ήταν πολύ κατατοπιστικός.
Ποια όμως είναι η χρησιμότητα του έργου, από τη στιγμή που υπάρχει η ευρεία παράκαμψη Πατρών με 5 (εάν δεν κάνω μεγάλους Α/Κ). Η Πάτρα αντιμετωπίζει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα και είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθεί και αυτό το έργο; |
Μα τη διευκολυνση ακριβως της κυκλοφοριας υπηρετει η κατασκευη της Μικρης Περιμετρικης.
Τη Μεγαλη Παρακαμψη χρησιμοποιουν κατα 80-90% τα διερχομενα οχηματα
που θελουν να αποφυγουν τον κυκεωνα του πολεοδομικου συγκροτηματος.
Απ τους κατοικους της Πατρας μονο ενα μικρο ποσοστο εξυπηρετειται
κυριως για τη μεταβαση απο το βορειο στο νοτειο ακρο της πολης.
Αντιθετα αυτη που πιστευεται οτι θα συμβαλει σημαντικα στη μερικη επιλυση του κυκλοφοριακου
ειναι η Μικρη Περιμετρικη.
Γιατι θα διοχετευσει μια μεγαλη ενδοαστικη κινηση τροχοφορων εξω απο το ευρυτερο κεντρο.
Η κινηση αυτη αφορα τη μεταβαση δεκαδων χιλιαδων κατοικων της βορειας Πατρας
(Αγια Σοφια,Ζαβλανι, Ανθουπολη, Αγυια κλπ)
προς τις ανατολικες και νοτειες συνοικιες
(Συνορα, Εγλυκαδα, Ταμπαχανα, Ανω Πολη,νοσ. Αγιος Ανδρεας, Προσφυγικα, Ψαροφαϊ, Ζαρουχλεϊκα κλπ).
Last edited by Psilalonitis-1982 on Sun Feb 25, 2007 12:36 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
|