View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
megrem Visitor

Joined: 14 Dec 2006 Posts: 4
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 11:16 am Post subject: |
|
|
Παιδιά ωραία αυτά που διαβάζω για προαστιακούς, για την Αττική, έχει τεράστιο πρόβλημα άλλωστε...αλλά η Μαγνησία έχει αποκλειστεί σιδ/μικά. Από τη μία η κατάργηση της γραμμής Βόλου-Παλαιαοφάρσαλου που δεν αναβαθμίστηκε σε κανονικού πλάτους, όπως συνέβει με το υπόλοιπο τμήμα μέχρι Καλαμπάκα. Επίσης η γραμμή μέχρι Λάρισα μας αναγκάζει να μηγαίνουμε Αθήνα-Βόλο μέσω... Λάρισας, γεγονός που πολλοί θεωρούν απαράδεκτο και γι'αυτό τα ΚΤΕΛ Μαγνησίας κάνουν χρυσές δουλειές εδώ και πολλά χρόνια. Τα λεωφορεία έχουν πληρότητα 95% κατά μέσο όρο!!! Μία γραμμή τώρα για Παλαιοφάρσαλο και συντόμευση της διαδρομής Αθήνας-Βόλου κατά μισή ώρα με άμεση ανταπόκριση που θα αύξανε την κίνηση του τραίνου 100% και θα άφηνε το διπλάσιας τιμής λεωφορείο πολύ πίσω και σε χρόνο και σε εξυπηρέτηση. |
|
Back to top |
|
 |
panther-21- Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 119 Location: Athens,Kalamata
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 6:45 am Post subject: |
|
|
Φερτε το TGV στην Ελλαδα ΤΩΡΑ. Σαν βλαχος που ηρθα απο το χωριο στην πολη, αλλα οπως ανεφερα και εδω --->http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=91814#91814, η τουρνε μας ανοιξε λιγο τα μυαλα...
Παρισι - Λιλ σε 55 λεπτα, αποσταση που ειναι περιπου 300 χιλιομετρα. Εισιτηριο? 2θεση (καθολου ασχημη φυσικα) με 55 ευρω πηγαινε-ελα που μπορεις να βρεις και φτηνοτερα. Σαν πας Λαρισα δλδ σε 50 λεπτακια με αυτα τα φραγκα εδω...
Συνδεση απιστευτη και εντος Γαλλιας αλλα και με χωρες τριγυρω (Βελγιο, Γερμανια, Αγγλια Ολλανδια) και κυριως ΦΤΗΝΑ ακομα και για οικονομικα του Ελληνα.
Περιττο να αναφερω πως η υπαρξη σωστου, οργανωμενου και οχι ακριβου σιδηροδρομου καθιστα ουσιαστικα αχρειαστη την υπαρξη λεωφορειων (ΚΤΕΛ), που ειναι τσαμπα σχεδον και χρησιμοποιουνται απο τους οικονομικα ασθενεστερους. Εκει αρχισα να αναρωτιεμαι μηπως το ΚΤΕΛ ακι τα συμφεροντα πισω απο αυτο, εχουν κανει την αναπτυξη του ΟΣΕ στην Ελλαδα ...αρνητικη... |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 10:19 am Post subject: |
|
|
Και το γεγονός ότι η Γαλλία είναι μια απέραντη πεδιάδα ενώ εμείς είμαστε γεμάτοι βουνά πρέπει να βοηθά επίσης. |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 3:29 pm Post subject: |
|
|
Το ότι έχουνε τρυπήσει όλες τις Άλπεις και έχουνε κάτι γέφυρες σε απίστευτα φαράγκια σου λεεί κάτι; Όλα είναι θέμα πολιτικής και χρημάτων.. Εδπροφανώς τα ΚΤΕΛ αλωνίζουν και σταματάνε και τις ελάχιστες καλές προσπάθειες του ΟΣΕ (βλέπε Έδεσσα... ) |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 5:29 pm Post subject: |
|
|
Padws athina-thessalonikh den pernaei kai panw apo ta Imalaia....allo einai to provlhma oxi ta vouna. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 7:52 pm Post subject: |
|
|
Tanash wrote: | Το ότι έχουνε τρυπήσει όλες τις Άλπεις και έχουνε κάτι γέφυρες σε απίστευτα φαράγκια σου λεεί κάτι; Όλα είναι θέμα πολιτικής και χρημάτων.. Εδπροφανώς τα ΚΤΕΛ αλωνίζουν και σταματάνε και τις ελάχιστες καλές προσπάθειες του ΟΣΕ (βλέπε Έδεσσα... ) |
Ναι μου λέει ότι είναι άλλο να συνδέεις τις γαλλικές με τις γερμανικές, ιταλικές και κεντροευρωπαϊκές πόλεις (με ότι κίνηση φορτίου και ανθρώπων αυτό συνεπάγεται) και άλλο να ενώνεις την καλαμάτα με την τρίπολη και την καρδίτσα με την καλαμπάκα. Το να ενώσεις την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη φαίνεται το μοναδικό προσοδοφόρο έργο, για το λόγο αυτό είναι και η καλύτερη σιδηροδρομική σύνδεση της χώρας.
Last edited by worldofjustice on Tue Dec 19, 2006 8:00 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 7:58 pm Post subject: |
|
|
Καλά, σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο! Αλλά είμαι σίγουρος ότι μια γραμμή τύπου TGV μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα δικαιολογούνταν απόλυτα.. Γιατί και ο κρίσημος πληθυσμός υπάρχει και πολύ κίνηση θα μπούσε να καλύψει.. Όσο για τους Γάλλους, δεν συνδέουν μόνο τις μεγάλες πόλεις μεταξύ τους με TGV, αλλά για την Ελλάδα αυτά θα ήταν ουτοπία και πραγματική σπατάλη χρημάτων την στιγμή που το τρένο απλά δεν πάει σε όλες τις μεγάλες πόλεις ακόμα... |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 9:17 pm Post subject: |
|
|
σε 8 μήνες από τώρα θα ολοκληρωθεί η διάβαση πεζών στον Σ.Σ Θεσ/νίκης μεταξύ των οδών Μαργαροπούλου στη Ξηροκρήνη, με τη Μοναστηρίου στην είσοδο του σταθμού.
Επίσης,θα τοποθετηθούν ανελκυστήρες και κυλιώμενες σκάλες. |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 11:53 pm Post subject: |
|
|
Giannis wrote: | http://www.blick.ch/news/ausland/artikel51868
Τα TGV πάνε για νέο ρεκόρ τον ερχόμενο Απρίλη...540 χλμ/ώρα!! Τι δέος να βρίσκεσαι μέσα!!
 |
ΜΠΡΑΒΟ.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΑ 180 ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΜΕ!
------------------------------------------
ΑΑαα...Και μιάς που το'παμε με TGV DUPLEX θα το κάνουν??? |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 2:11 pm Post subject: |
|
|
Η παρακατω φωτογραφια ειναι τραβηγμενη απο τον σταθμο του Paddington στο Λονδινο.
Καντε κλικ εδω
Το ποστ αυτο δεν τον κανω τοσο για να δειξω το σταθμο, ο οποιος, ουτως ή αλλως, δεν εχει να επιδειξει τιποτα ξεχωριστο περαν απο το μεγεθος του. Κυριως ηθελα να ανεβασω την παρακατω φωτο η οποια δειχνει εναν χωρο αφιερωμενο στους επιβατες που διαλεξαν το ποδηλατο για να μετακινουνται απο και προς τον σταθμο:
Καντε κλικ εδω
Και ας μην ξεχναμε οτι οι Λονδρεζοι δεν εχουν ιδιαιτερα μεγαλη ποδηλατικη κουλτουρα, αν και μετα τις επιθεσεις τις 7/7 η ζητηση για ποδηλατα εχει αυξηθει σημαντικα. |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 6:13 pm Post subject: |
|
|
Re...
Ti marka 8a inai oi mixanes PUSH-PULL pou(ypotithete)8a parei o OSE kai ti ta DMU???????
XEREI kaneis>???????????????  |
|
Back to top |
|
 |
PredyGr New Member

Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 1:33 pm Post subject: |
|
|
Κανεις δεν ξέρει αφού δεν έγινε ο διαγωνισμός , ο ΟΣΕ απλός έδωσε τις προδιαγραφές για τους ενδιαφερομενους. Προσωπικά πιστεύω την P160DE και F140DΕ. Για τα DMU δεν έχω ακούσει τίποτα.
panakosXX wrote: |
ΑΑαα...Και μιάς που το'παμε με TGV DUPLEX θα το κάνουν??? |
Τα power cars θα είναι από το TGV POS 4402 και τρία trailer από Dupplex με τα 2 ενδιάμεσα φορεία να έχουν αντικατασταθεί με κινητήρια φορεία από AGV. |
|
Back to top |
|
 |
el_greco Junior Member

Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 5:46 pm Post subject: |
|
|
Ελευθεροτυπία wrote: | *Στα τέλη του 2009 προβλέπεται να λειτουργήσει η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή μήκους 14 χλμ. από το Λιανοκλάδι ώς τον Δομοκό. Είναι το πιο δύσκολο τμήμα της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη και θα ολοκληρώσει τον εκσυγχρονισμό της βασικότερης σιδηροδρομικής γραμμής της χώρας. Περιλαμβάνει την κατασκευή δίδυμων σηράγγων συνολικού μήκους 1.623 μέτρων, ενώ άλλα 378 μέτρα σήραγγας θα γίνουν με τη μέθοδο cut and cover. Ειδική διαμόρφωση προβλέπεται στις εισόδους και εξόδους των σηράγγων και σε μήκος 1.447 μέτρων. Χάρη στην ειδική κατασκευή των γραμμών, θα μειωθεί στο ελάχιστο η όχληση των επιβατών και σε θόρυβο και σε «αναταράξεις».
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 63,14 εκατ. ευρώ και η κατασκευή ανατέθηκε στη «Μηχανική». |
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 6:32 pm Post subject: |
|
|
Aυτό που μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία το 2009 είναι σε μονή γραμμή το υποτμήμα μέχρι το χιλιόμετρο 9 περίπου (πριν τα Στύρφακα) της νέας γραμμής και αυτό γιατί μετά δεν υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης της νέας με την παλιά γραμμή πριν το Οροπέδιο Ξυνιάδας. Μετά το χλμ. 9 υπάρχουν και οι σήραγγες και cut and cover που θα πιθανόν να αργήσουν σε σχέση με τα πρώτα εύκολα 9 χλμ.
Εν πάσει περιπτώσει θα υπάρξει κάποιο μικρό χρονικό όφελος (όχι πάνω από 2-3 λεπτά εκτιμώ) για τα δρομολόγια πριν ακόμα διανοιχθεί η μεγάλη σήραγγα των 6 χλμ μετά τα Στύρφακα που βρίσκεται σε στάδιο δημοπράτησης |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:25 pm Post subject: |
|
|
εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιαστηκε στη Σίνδο Θεσ/νίκης χωρίς θύματα στις 18:30... |
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 9:11 pm Post subject: |
|
|
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η "ΕΡΓΟΣΕ" ΑΛΛΑΞΕ LOGO.
Δεν μου αρέσει και πολύ
http://www.ergose.gr |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 12:41 pm Post subject: |
|
|
Ώρα 12 το μεσημέρι στο σταθμό Πλατύ.Το InterCityE 50 περνάει χωρίς να κάνει στάση.Εντωμεταξύ απέναντι έχει φτάσει το τρένο απο Έδεσσα και κρατάνε τον κόσμο για να μην περάσει απέναντι.
http://www.youtube.com/watch?v=A_ZV2Qyz0do |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 5:57 pm Post subject: |
|
|
oraia graffiti ehei to treno... |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:08 pm Post subject: |
|
|
Πριν από λίγο στις μεσημεριανές ειδήσεις της ΕΤ3 άκουσα ότι επιβατική αμαξοστοιχεία από Αλεξ/πολη προς Αθήνα εκτροχιάστηκε κοντά στη Σίνδο ,χωρίς τραυματίες σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες! |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 3:40 pm Post subject: |
|
|
Στιγμές αγωνίας έζησαν οι περίπου εκατό επιβάτες αμαξοστοιχίας Ιντερσίτι του OΣΕ, όταν χτες το μεσημέρι δύο από τα συνολικά πέντε βαγόνια που την αποτελούσαν βρέθηκαν σε... λάθος γραμμή τη στιγμή που ο συρμός κινούνταν σε μικρή απόσταση από το σταθμό της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη. Το συγκεκριμένο ατύχημα είναι το τέταρτο που σημειώνεται σε χρονικό διάστημα ενός χρόνου στην ίδια περιοχή και, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, αποδίδεται πιθανότατα σε λάθος χειρισμό των ηλεκτρικών κλειδιών, τα οποία αλλάζουν τις γραμμές
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=1/17/2007&page=13
Σαν πολλά ατυχήματα δεν γίνονται τώρα τελευταία στην Σίνδο; |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 3:42 pm Post subject: |
|
|
Πιο κοντά κατά 70 λεπτά Κοζάνη και Θεσσαλονίκη
Quote: | Κατά μία ώρα και δέκα λεπτά θα συντομευτεί το δρομολόγιο της σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνης - Θεσσαλονίκης. Θα εκτελείται, δηλαδή, σε 2 ώρες και 40 λεπτά, από 3 ώρες και 53 λεπτά που ήταν μέχρι πρότινος. Η συγκεκριμένη γραμμή θα δοθεί ξανά στην κυκλοφορία την Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου, ύστερα από την ανακαίνιση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Παρών στη σχετική τελετή, την οποία διοργανώνει η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Κοζάνης, στις 10.15 το πρωί, θα είναι και ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μιχάλης Λιάπης. |
http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=477474&nt=103
Άντε με το καλό!  |
|
Back to top |
|
 |
|