View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 6:44 pm Post subject: |
|
|
Και εμένα μου φαίνεται ότι θα είναι λάθος να χωρίσουμε την πόλη από την θάλασσα με μια τεράστια απροσπέλαστη λεωφόρο, ακόμα και εάν έχουμε παρκάκια αριστερά δεξιά. Δείτε πχ πως είναι στην Νέα Υόρκη όπου το Μανχάταν είναι νησί και είναι γενικά αδύνατο (ούτε θέλει) να πλησιάσει κανείς την θάλασσα (με πολύ λίγες εξαιρέσεις).
Η υποθαλάσσια είναι καλή ιδέα γιατί κρύβεται η λεωφόρος και δεν καταστρέφει την πόλη. Εάν μπορέσει και πεζοδρομηθεί και η παραλιακή με δέντρα και καφέ και μαγαζιά, τότε η Θεσσαλονίκη θα ανταγωνίζεται στα ίσια την Βαρκελώνη. Τώρα εάν καλό θα ήταν η υποθαλάσσια να ήταν λίγο μακρύτερη, αυτό είναι πολύ πιθανόν. Αναρωτιέμαι εάν τα σχέδια είναι έτσι φτιαγμένα έτσι ώστε να επιτρέπουν επέκταση στο μέλλον όταν βρεθούν περισσότερα χρήματα.
Και εάν μας περισσεύουν κι άλλα χρήματα, ας επιχωματώσουν 20-30 μέτρα το πολύ για να κάνουν πάρκο κτλ. Αλλά όχι περισσότερα. ¶λλωστε υπάρχει κομμάτι της πόλης που είναι ήδη έτσι, στην νέα παραλία. Καλό είναι να κρατήσουμε και ένα κομμάτι θάλασσας πάνω στο κέντρο της πόλης. |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 9:40 pm Post subject: |
|
|
echochris wrote: | Φίλε Γιάννη για ποιές ώρες της ημέρας αναφέρεσαι? Γιατι δεν φαντάζομαι κανέναν από όσους δουλευουν σε γραφειο να μετακινουνται με ποδήλατο στο κέντρο, ούτε το καλοκαίρι με 38 βαθμούς και υγρασία ούτε το χειμώνα που από το κρύο δαγκώνεις το κ... σου. |
Δηλαδή στη Γερμανία, την Ολλανδία, την Αγγλία (σε μικρότερο ίσως βαθμό) ΠΩΣ τα καταφέρνουν κι εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν?
Δε λέω, όταν έχει 38 βαθμούς, δεν θα πάρω ποδήλατο, αλλά δε νομίζω ότι στην Ελλάδα έχει κάθε μέρα 38 ή -10 βαθμούς .... |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 8:43 pm Post subject: |
|
|
Εγω παντως θα συμφωνουσα με το μπαζωμα της ΠΑΛΙΑΣ παραλιας...
200μ. λιγοτερος θερμαικος;;; HELL YEAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 9:07 pm Post subject: |
|
|
Nameless wrote: | echochris wrote: | Φίλε Γιάννη για ποιές ώρες της ημέρας αναφέρεσαι? Γιατι δεν φαντάζομαι κανέναν από όσους δουλευουν σε γραφειο να μετακινουνται με ποδήλατο στο κέντρο, ούτε το καλοκαίρι με 38 βαθμούς και υγρασία ούτε το χειμώνα που από το κρύο δαγκώνεις το κ... σου. |
Δηλαδή στη Γερμανία, την Ολλανδία, την Αγγλία (σε μικρότερο ίσως βαθμό) ΠΩΣ τα καταφέρνουν κι εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν?
Δε λέω, όταν έχει 38 βαθμούς, δεν θα πάρω ποδήλατο, αλλά δε νομίζω ότι στην Ελλάδα έχει κάθε μέρα 38 ή -10 βαθμούς .... |
αυτό ανήκει στη κατηγορια..."έξω όλα γίνονται... στην ελλάδα ξεκινάμε με -10 βαθμούς ποινή σε κάθε πρωτάθλημα"
στην κίνα όπου είναι λάτρεις του ποδηλάτου να δείτε τι καιρό κάνει... |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 10:08 pm Post subject: |
|
|
poli endiaferon ayto to kommati..makari na evlepan oloi aytes teis leptomeries anti na kanan kata dimopsifismata mia zoi....
Τα διόδια που θα κατασκευαστούν για το έργο δε θα πρέπει να είναι συμβατικά, αλλά ηλεκτρονικά, υποστηρίζει ο Σπύρος Βούγιας, αφού όπως εξηγεί: «Τα συμβατικά διόδια καταλαμβάνουν μεγάλος μέρος του οδοστρώματος και ουσιαστικά ’’στραγγαλίζουν’’ την κυκλοφορία στην περιοχή. Τα ηλεκτρονικά, αντιθέτως, δε χρειάζονται κουβούκλια, παρά μόνον αψίδες. Η χρέωση γίνεται μέσω ειδικών πομποδεκτών και μπορεί κάποιος να προαγοράσει πολλές διελεύσεις. Η υποθαλάσσια είναι ένα πολύ σύγχρονο έργο για να λειτουργεί με οπισθοδρομικές μεθόδους. Επιπλέον, και αισθητικά να τα δούμε, τα συμβατικά διόδια δεν είναι ό,τι καλύτερο, καθώς αποτελούν εχθρική εικόνα στην είσοδο της πόλης, που κάθε άλλο παρά καλωσορίζουν τους επισκέπτες και τους κατοίκους της», τονίζει |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
dimitris2006 New Member

Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 1:07 am Post subject: |
|
|
Την κατέβασες? Μάλλον εννοείς την ανέβασες αφού πρώτα την κατέβασες
Πάντως φαίνεται μια χαρά  |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 2:54 pm Post subject: |
|
|
«Φιλέτα» στο Πανόραμα
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=11/15/2006&page=14
Το πράσινο φως από το ΥΠΕΧΩΔΕ έλαβε η πολεοδομική μελέτη επέκτασης της πρώτης πολεοδομικής ενότητας του δήμου Πανοράματος, που αφορά την περιοχή βόρεια της οδού Κομνηνών, με συνολική έκταση 50 στρ., στην οποία περιλαμβάνονται και ορισμένες δασικές εκτάσεις, που θα χαρακτηριστούν πλέον χώροι πρασίνου, παιδικής χαράς και κοινόχρηστοι.
Το τρώνε το δάσος σιγά σιγά  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 6:16 pm Post subject: |
|
|
Τί απεικονίζει η φωτογραφία? |
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 6:25 pm Post subject: |
|
|
Την Θεσσαλονίκη...  |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 9:39 am Post subject: |
|
|
Σήμερα ο Σουφλιάς θα ενημερώσει φορείς της πόλης για την υποθαλάσσια. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 10:58 am Post subject: |
|
|
Ανανέωση στο google earth για την Θεσσαλονίκη. Προστέθηκε η περιοχή μέχρι και την ΒΙΠΕΘ και έχω την εντύπωση πως άλλαξε και η παλιά φωτογραφία που είχαν. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 2:30 pm Post subject: |
|
|
Oξύνεται ο ανταγωνισμός στα εμπορικά κέντρα της ανατολικής Θεσσαλονίκης
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=11/23/2006&page=20
Η επιτυχής πορεία του «Mediterranean Cosmos» συμπαρασύρει κι άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες σε έναν έτσι κι αλλιώς διαμορφωμένο εμπορικό πόλο, με την παρουσία πολλών κέντρων παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, δημόσιες υπηρεσίες, περιφερειακές υπηρεσίες, υπηρεσίες υγείας), αλλά κυρίως οργανωμένων εμπορικών πυρήνων ή μεμονωμένων επενδύσεων.
chr.04 wrote: | Ανανέωση στο google earth για την Θεσσαλονίκη. Προστέθηκε η περιοχή μέχρι και την ΒΙΠΕΘ και έχω την εντύπωση πως άλλαξε και η παλιά φωτογραφία που είχαν. |
Καλό αυτό, αλλά πότε θα βάλουν μέσα και την Περαία, τον Τρίλοφο, κλπ; |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
 |
dimitris2006 New Member

Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 11:11 pm Post subject: |
|
|
poli kala ta nea gia tin ipothalasia artiria epitelous mpenoun se kapia sira ta megala erga tis thessalonikis as stamatisoume na fernoun meriki antirisis gia auto to ergo. den iparxi logos min ksexnate ena tetio ergo stin poli mas tha feri megali ikonomiki anaptiksi idi tora kai sto ameso melon tha iparxi megali anikodomisi ikonomiki kai touristiki anaptiksi.
kai ena kalo akoma neo ine gia tin eksoteriki periferiaki odo pou tha dosi megali anakoufisi.
kai gia na kliso opios mpori na anevasi kapies fotografies apo tin aerogefira oreokastrou kai kapies fotografies apo ta ergotaksia tou metro.
sas euxaristo poli |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 4:23 pm Post subject: |
|
|
Πολυ θα ήθελα να δω προαστιακό στη θεσσαλονίκη αλλά χωρίς να είμαι πεσιμιστής εδώ τόσα χρόνια το παλεύουν για να γίνουν τα βασικά σιδηροδρομικά έργα (Καλλίδρομο, Πελοπόνησσος, Δυτικός ¶ξονας) και θα γίνει αυτό απο τη μια στιγμή στην άλλη? Ας ελπίσουμε να βγω ψεύτης. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 11:00 am Post subject: |
|
|
Nassos wrote: | [b]Αργά άλλά σταθερά η Θεσσαλονίκη γίνεται logistics centre.  |
Διάβασα με ενδιαφέρον το άρθρο. Η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε διεθνές logistics center απαιτεί την ανάπτυξη των υποδομών μεταφοράς στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Έχει τη δυνατότητα η Θεσσαλονίκη να τροφοδοτεί τα Βαλκάνια αλλά μόνο όταν οι υποδομές είναι κατάλληλες. |
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 12:09 pm Post subject: |
|
|
Μακάρι να γίνει και ο προαστιακός,θα είναι πολύ οφέλιμο έργο.Πάντως το καλοκαίρι (αν θυμάμαι καλά...) υπήρχαν δρομολόγια Λάρισα-Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη-Λάρισα με βαγόνια του προαστιακού σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα κάθε μέρα που έκαναν την διαδρομή 50 λεπτά - 1 ώρα!Βέβαια στην διαδρομή δεν σταματούσε πουθενά.Πολύ χρήσιμο κατά την γνώμη μου. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 4:43 pm Post subject: |
|
|
^Σχεδόν προαστιακός δηλαδή
Πολλές φορές χρειάζεσαι τον ίδιο χρόνο για να μετακινηθείς μέσα στην πόλη. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 6:37 pm Post subject: |
|
|
Τώρα πάντως το μόνο που υπάρχει(εκτός απο τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσ/νίκη) είναι 3 δρομολόγια την μέρα(ανα κατεύθυνση),με διάρκεια 1 ώρα και 55 λεπτά.Δεν νομίζω να υπήρξε ποτέ δρομολόγιο Λάρισα-Θεσ/νίκη που να έκανε μια ώρα. |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 10:36 pm Post subject: |
|
|
βασικά δεν νομίζω να έβαλαν και ποτέ τραίνα σε τακτά διαστήματα για λάρισα.. όσο για το 50 λεπτά - 1 ώρα λίγο δύσκολο μου φαίνεται.. Το IC express κάνει 1:05-1:10 μου φαίνεται.. Μία φορά είχα πίασει κουβέντα με έναν συνταξιούχο σιδηροδρομικό και μου έλεγε ότι όταν τελειώσουν την ηλεκτροκίνηση ανάμεσα σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη θα βάλυν τα desiro που κάθονται τώρα κάθε μισή ώρα. Μακάρι να γίνει, αλλά ο οσε δεν μου φαίνεται και πολύ έμπειρος για να σκεφτεί κάτι τέτοιο...Και να πείς ότι δεν χρειάζεται.. |
|
Back to top |
|
 |
|