stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Tue May 02, 2006 11:30 am    Post subject: Reply with quote

Πρόσφατα (το Πάσχα) πέρασα από το ΣΚΑ με το τρένο (βασικά σκάναρα , με το μάτι όλη τη διαδρομή του τρένου από Καλαμπάκα μέχρι Αθήνα). Ε λοιπόν, από το καλοκαίρι δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα.....εκτός από τη στρώση μιας επιπλέον γραμμής προς αθήνα η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη σε ένα κομμάτι, αλλά χάνεται κάπου στη διαδρομή προς το κέντρο. Επίσης η υποδομή ηλεκτροκίνησης φτάνει μέχρι το σταθμό Αχαρναί. Επίσης κάτι χωματουργικές εργασίες παρατήρησα στο σταθμό αθηνών...αλλά δε ξέρω αν σχετίζονται με τη δημιουργία του νέου ΣΣ.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Tue May 02, 2006 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Τι λεγαμε λιγα ποστ πιο πανω για τις προοπτικες του τρενου στην Θεσσαλονικη.
tonibest24 wrote:


Ιδιως ο Σταθμος Θεσσαλονικης ειναι ισως ο σταθμος τραινου με τις περισσοτερες προοπτικες και ο μονος που θυμιζει Ευρωπη ως προς το μεγεθος. Το τραινο εχει πολλες προοπτικες στην Βορεια Ελλαδα
καθως οι αποστασεις πολλων βαλκανικων πολλεων απο την Θεσσαλονικη ειναι ιδανικες για σιδηροδρομο. Αλλα χρειαζονται καλασθητοι σταθμοι και γρηγορες γραμμες ωστε να ερθει ο ιδιωτης σε καποια χρονια να βαλει Τραινο.

Οριστε και τα πρωτα βηματα
http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/05/02/1183357.htm
εεεε ουτε πηγες στο Υπουργειο να ειχα Very Happy

Βεβαια απο τετοιες συμφωνιες μεχρι την υλοποιηση των εργων περνανε χρονια.
Το θεμα ειναι οτι οι κατευθυνσεις ηδη υπαρχουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue May 02, 2006 9:50 pm    Post subject: Reply with quote

Χεχε... απλά ζητάς το αυτονόητο και στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί το αυτονόητο, γι'αυτο εγώ εκπλήσσομαι με τέτοιες ανακοινώσεις! Smile

Απ'το άρθρο:
Στόχοι είναι -μεταξύ άλλων- η σταδιακή αύξηση της εμπορικής ταχύτητας των επιβατικών τρένων στα 130 χλμ/ώρα, με προοπτική τα 160 χλμ/ώρα ή ακόμη και τα 220 χλμ/ώρα σε κάποια σημεία του δικτύου)...

Δεν είναι λίγα τα 130-220 χλμ/ώρα? Με στόχο το 2020 θα έπρεπε να μιλάμε για μεγαλύτερες ταχύτητες!!! Βέβαια σε σύγκριση με το σήμερα, οι ταχύτητες αυτές είναι μια μεγάλη βελτίωση.
Back to top
View user's profile Send private message
onassis78
New Member
New Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 44

PostPosted: Wed May 03, 2006 2:01 am    Post subject: Reply with quote

geia sas paidia,

to 2050 mpori na gini kati tetio stin ellada.
edo i ditiki ellada den exi grami, kai tha kanoune kati tetio.
ego tetiaden pisteuo efoson den exoun gini ta erga.
gia mena auta paramithia ine.
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Thu May 04, 2006 11:17 am    Post subject: Reply with quote

......"Στο πλαίσιο των εργασιών, θα υπογραφεί από τους υπουργούς Μεταφορών των χωρών «Συμφωνία για τη δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών ανέσεων στη ΝΑ Ευρώπη»....."

απο την Ναυτεμπορικη
http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/05/04/1184014.htm

γνωριζει κανεις περι τινος προκειται? Rolling Eyes


oπερ και εγενετω...

Εκσυγχρονισμός του δικτύου
Υπεγράφη η συμφωνία για το σιδηροδρομικό δίκτυο ΝΑ Ευρώπης


http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=703288&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 1:30 pm    Post subject: Reply with quote

συμβαση που υπεγραψε η ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΕ και εχει να κανει με την σιδηροδρομικη συραγγα κιατο-ροδοδαφνης.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/06/05/1199386.htm
φιανεται οτι μαλλον προχωραει το κομματι κιατο-πατρα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

Giannis wrote:
Πρόσφατα (το Πάσχα) πέρασα από το ΣΚΑ με το τρένο (βασικά σκάναρα , με το μάτι όλη τη διαδρομή του τρένου από Καλαμπάκα μέχρι Αθήνα). Ε λοιπόν, από το καλοκαίρι δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα.....εκτός από τη στρώση μιας επιπλέον γραμμής προς αθήνα η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη σε ένα κομμάτι, αλλά χάνεται κάπου στη διαδρομή προς το κέντρο. Επίσης η υποδομή ηλεκτροκίνησης φτάνει μέχρι το σταθμό Αχαρναί. Επίσης κάτι χωματουργικές εργασίες παρατήρησα στο σταθμό αθηνών...αλλά δε ξέρω αν σχετίζονται με τη δημιουργία του νέου ΣΣ.


Arrow Γιάννη επειδή έχω ψάξει αρκετά και δεν έχω βρει ποια εταιρία έχει αναλάβει την κατασκευή του νέου σταθμού και με τι χρονοδιάγραμμα μάλλον τα έργα δεν είναι για το νέο σταθμό αλλά για την υποδομή ηλεκτροκίνησης στ γραμμή του προαστιακού.
Βέβαια μετά το σταθμό λαρίσσης και μέχρι αττική οδό δεν έχω δει να έχει μπει ούτε ένας στήλος αλλά λέμε τώρα.
Αν ξέρει κάποιος να μας ενημερώσει τι γίνεται με το νέο σταθμό.
Μου φαίνεται ότι μείναμε απλά στην παρουσίαση της μελέτης και τις μακέτες.

Arrow Σιακαμπέτη από ότι ξέρω το κομμάτι που είναι στον αέρα είναι μετά τη ροδοδάφνη! Sad

Σε ότι αφορά τα παραμυθάκια (ανακοινώσεις) για δίκτυα υψηλών ταχυτήτων στα βαλκάνια κτλπ μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορέι να τα δει κάποιος.
Δεν κοιτάνε λίγο τα χάλια μας .
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

το κουφο ειναι οτι η ροδοδαφνη ειναι διπλα στη πατρα Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dANIEL2004
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Mar 2004
Posts: 151
Location: Athens

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Ta erga einai gia tin kataskevi tu neu stahmu, oxi apla ilektrokinisis. Dimiurguntai polles nees apovathres kai themeliwnontai kolones Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 7:50 pm    Post subject: Reply with quote

Daniel μακάρι να έχεις δίκιο , κάτι χειροπιαστό δεν έχουμε ?
Πως είνα δυνατόν να έχει ξεκινήσει ένα τόσο μεγάλο έργο και να μην ακούγεται τίποτα στα ΜΜΕ ??
Ποια κατασκευαστική εταιρία έχει αναλάβει το έργο?? (εγώ πάντως δεν έχω δει σε ακτίνα 100 μέτρα από το σταθμό λαρίσσης καμία πινακίδα που να πληροφορεί για το κόστος του έργου , τον ανάδοχο κτλπ).
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα??
Back to top
View user's profile Send private message
dANIEL2004
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Mar 2004
Posts: 151
Location: Athens

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 12:39 am    Post subject: Reply with quote

Exeis apolyto dikio gia tin ellipi pliroforisi...alla an pas ekei tha deis...Apokleiete na prokeite gia kati allo, to ergotaksio einai terastio.Teleftea fora mu fanike pws oi apovathres itan idi sxedon etoimes, kai kati alla kalupia ekseixan... Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 12:43 am    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι για το έργο του νέου Σ.Σ. κάπου είχα διαβάσει για την ΑΚΤΩΡ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 10:09 am    Post subject: Reply with quote

μακάρι να έχετε δίκιο παιδιά θα ήταν σπουδαίο....αλλα συμφωνώ είναι λίγο περίεργο να μην υπάρχει χρονοδιάγραμμα και πληροφορίες. Confused


τουλάχιστον ξεκίνησαν...
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 12:29 pm    Post subject: Reply with quote

Billy αμφιβάλλω αν είναι όντως τα λεργα για το νέο σταθμό.
Το έργο του νέου σταθμού είναι τεράστιο και αποκλείεται να μην έιχαν δείξει κάτι τα κανάλια ή να είχαν γράψει κάτι οι εφημερίδες.
Πιστεύω ότι είναι απλά στα πλαίσια "ξυλώματος" της παλιάς μετρικής γραμμής , και της εργολαβίας τρεις γέφυρες-σταθμός λαρίσσης για ηλεκτροκίνηση και αναβάθμιση της γραμμής.
Δεν είναι δυνατόν να μην αναφέρεται πουθενά στο δίκτυο ποιος είναι ο κατασκευαστής ενός τόσο μεγάλου έργου!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 4:39 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Pelops
Quote:
Arrow
Σε ότι αφορά τα παραμυθάκια (ανακοινώσεις) για δίκτυα υψηλών ταχυτήτων στα βαλκάνια κτλπ μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορέι να τα δει κάποιος.
Δεν κοιτάνε λίγο τα χάλια μας.
Σωστό.

Quote:
Arrow Σιακαμπέτη από ότι ξέρω το κομμάτι που είναι στον αέρα είναι μετά τη ροδοδάφνη!

Το τμήμα μέχρι τη Ροδοδάφνη αλλά και μετά τη Ροδοδάφνη έχει και καλά μελετηθεί.Τώρα αν τελείωσαν οι μελέτες και οι ομελέτες δεν το άκουσα.Όπως το βλέπω το έργο προχωράει σιγά σιγά απ'το Κιάτο με κατεύθυνση την Πάτρα.Όταν φτάσει στην Πάτρα,και αν,πιστεύω θα έχει αρχίσει ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας.Δηλαδή ΠΟΤΈ!!!! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Μέρικές φωτογραφίες που έβγαλα με το κινητό μου στο σταθμό της Ζυριχης:

Στην πρώτη (κακή) φωτογραφία έκθεμα του νέου τρένου cisalpino που θα συνδέει την Ελβετία με την Ιταλία σε 1 χρόνο.


http://s22.photobucket.com/albums/b349/GiannisBern/Trains/?action=view&current=b5587a2c.jpg


Στη 2η μερικά παρκαρισμένα τρένα ...με ονοματεπώνυμο, των ελβετικών σιδηροδρόμων:

http://s22.photobucket.com/albums/b349/GiannisBern/Trains/?action=view&current=0c76f381.jpg
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Μιας που το ανεφερες, το πρωτο CIS-2 που θα κατευθυνθει προς Τσεχια για τις πρωτες δοκιμες : http://www.ferrovie.it/fol.tim/timdett.php3?id=2260
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Κι έτσι για να γκρινιάξω κι εγώ λίγο στο αγαπημένο μου τόπικ...για να δείτε πόση λίγη θέληση και ενθουσιασμός υπάρχει στο θέμα της αναβάθμισης των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, δείτε τις καινούριες αυτοκινητάμαξες του ΟΣΕ που τίθονται σταδιακά σε κυκλοφορία. Αν αυτό είναι σύγχρονο ντιζάϊν για ένα ολοκαίνουριο μοντέλο...τότε εγώ είμαι κανίς-γκριφόν! Δε διαφέρει σε τίποτα από αυτά του 80!!
Μια τέτοια ήδη κυκλοφορεί στη γραμμή Καλαμπάκα-Λάρισα...

http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/OSE_621202.jpg


Μα στέρεψε η φαντασία σας τελείως βρε ανεπρόκοποι και αχαϊρευτοι εξαντλημένοι ;;
Το αντίστοιχο σε άνθρωπο αυτού του τρένου θα μπορούσε να ήταν ένας κουρασμένος 50άρης δημ. υπάλληλος....ή ένα κτίριο του Βωβού!!

Αχχχχχχχ.....και όσο σκέφτομαι αυτά που είδα στην πολυαγαπημένη μου βουδαπέστη όταν ξαναπήγα πριν μια εβδομάδα θέλω να τραβήξω τα μαλλιά μου τρίχα τρίχα. Δυστυχώς δεν υπάρχει θέληση και όραμα! Η Ελλάδα διοικείται από ξίγκια, από θείους Ντόναλντ, από κοντοσούβλια και γκρίζες φαλάκρες...
Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:
Μιας που το ανεφερες, το πρωτο CIS-2 που θα κατευθυνθει προς Τσεχια για τις πρωτες δοκιμες : http://www.ferrovie.it/fol.tim/timdett.php3?id=2260



Shocked οφθαλμόλουτρο...! καλά σε αυτό θα ανέβαινα μονο και μονο για βόλτα! Laughing

Arrow Giannis αυτό που δείχνεις είναι κωμωδία....αλλα τουλάχιστον καινούριο.
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 5:32 pm    Post subject: Reply with quote

Με τις σακαράκες που κυκλοφορούσαν μέχρι πριν ορισμένα χρόνια (βλέπε π.χ. τα οτομοτρίς λάρισας-βόλου) να ευχαριτάμε κιόλας που μας τα άλλαζουν...Έστω και τέτοια.. Αλλά αφου δίουν που δίνουν τα λεφτά, γιατί δεν κοιτάν και τπτ όμορφο; Οι εταιρίες που τα πουλάν κάτι σε προσπέκτους δεν έχουν; Ή αυτό είναι το μοντέρνο γι' αυτούς; Twisted Evil
Πάντως πιστύω όοοοταν με το καλο τελειώσει ο άξονας αθήνας θεσσαλονίκης ίσως δεηθούν να πάρουν κανέναν συρμό της προοκοπής σε στυλ τσεχίας..
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

Είστε άσχετοι,βλάχοι βλαχάρες,αμόρφωτοι.
Οι άνθρωποι στον ΟΣΕ είναι χρόνια μπροστά,και αποδεικνύουν ότι έχουν υψηλή αισθητική και όραμα.
Αυτά τα βαγόνια έχουν retro σχεδιάση και αποτελούν και ένα είδος κινούμενου μουσείου,αφού δίνουν την ευκαιρία στους επιβάτες να μάθουν για την ιστορία του ευρωπαικού σιδηρόδρομου μεταπολεμικά-και μέχρι σήμερα. Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρις να θελω να κανω τον δικηγορο του διαβολου, τα τρενα αυτα μαλλον ηταν να παραδωθουν καποια χρονια πριν. Ουσιαστικα δεν αποτελουν καινουργιο τροχαιο υλικο οπως τα Desiro ή τα GTW 2/6 αλλα μια αναβαθμισμενη εκδοχη των γνωστων σε ολους MAN. Θα εχουν κλιματισμο και ισως λιγο καλυτερη επιταχυνση, παρολο που εχουν για traction μονο τρεις κινητηρες εναντι τεσσαρων στα "παλια". Τι καταλαβαινουμε ολοι εμεις οι κοινοι θνητοι οταν μπαινει στην κυκλοφορια καινουργιο τροχαιο υλικο?? Οτι αυτοι στις καρεκλες δεν εχουν καμια επιγνωση για το τι πραγματικα συμβαινει στην κυκλοφορια και ποιες αναγκες υπαρχουν. Αυτο φαινετε με τα καινουργια βαγονια οπως και με αυτο το τρενο.
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Gianni αποκλείεται αυτό που έδειξες να είναι καινούριο , νομίζω κάποιο λάθος υπάρχει στην ιστορία. Θα το ψάξω αλλά νομίζω ότι απλά είναι ανακατασκευή παλαιών αυτοκινηταμαξών και όχι παραγγελία καινούριων.
Είναι αδύνατο αυτά τα σαράβαλα που θυμίζουν 1960 να είναι καινούρια!!!!!

Xm . το έψαξα και ΟΝΤΩΣ ετσι είναι!!! Ἐπαθα την πλάκα μου!!!
Ο ΟΣΕ έχει παραγείλει 15 (!!!) παρόμοια οχήματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φυσικά δεν πρέπει να απορούμε για την εμφάνιση αφού η κατασκευή έγινε στα υπερσύγχρονα ελληνικά ναυπηγεία!!! (!!!)

Στη σελίδα του ΟΣΕ (www.ose.gr) αναφέρει τα εξής :

Quote:
Το τροχαίο υλικό που προμηθευέται και θέτει σταδιακά σε κυκλοφορία ο ΟΣΕ είναι:

.....

15 δίδυμες προαστιακές αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / BOMBARDIER. Η θέση σε κυκλοφορία θα αρχίσει κατά το β' εξάμηνο του 2006.

20 πεντάδυμες ηλεκτρικές προαστιακές αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ33α, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / SIEMENS - ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε, 9 εκ των οποίων έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
.....


Απίστευτο!!
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

To κλασσικό είναι πάντα στην μόδα!

Αρκεί μέσα να έχει τα στοιχειώδη (θέρμανση-κλιματισμό, κανένα WC, και καθίσματα).
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Η λεζάντα που συνοδεύει τη φωτογραφία είναι η εξής:

"The delivery of the first 621 diesel railcar at the Athens Agios Ioannis workshop (09.03.2006)".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 49, 50, 51  Next
Page 28 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr