View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue May 02, 2006 11:30 am Post subject: |
|
|
Πρόσφατα (το Πάσχα) πέρασα από το ΣΚΑ με το τρένο (βασικά σκάναρα , με το μάτι όλη τη διαδρομή του τρένου από Καλαμπάκα μέχρι Αθήνα). Ε λοιπόν, από το καλοκαίρι δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα.....εκτός από τη στρώση μιας επιπλέον γραμμής προς αθήνα η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη σε ένα κομμάτι, αλλά χάνεται κάπου στη διαδρομή προς το κέντρο. Επίσης η υποδομή ηλεκτροκίνησης φτάνει μέχρι το σταθμό Αχαρναί. Επίσης κάτι χωματουργικές εργασίες παρατήρησα στο σταθμό αθηνών...αλλά δε ξέρω αν σχετίζονται με τη δημιουργία του νέου ΣΣ. |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue May 02, 2006 6:42 pm Post subject: |
|
|
Τι λεγαμε λιγα ποστ πιο πανω για τις προοπτικες του τρενου στην Θεσσαλονικη. tonibest24 wrote: |
Ιδιως ο Σταθμος Θεσσαλονικης ειναι ισως ο σταθμος τραινου με τις περισσοτερες προοπτικες και ο μονος που θυμιζει Ευρωπη ως προς το μεγεθος. Το τραινο εχει πολλες προοπτικες στην Βορεια Ελλαδα
καθως οι αποστασεις πολλων βαλκανικων πολλεων απο την Θεσσαλονικη ειναι ιδανικες για σιδηροδρομο. Αλλα χρειαζονται καλασθητοι σταθμοι και γρηγορες γραμμες ωστε να ερθει ο ιδιωτης σε καποια χρονια να βαλει Τραινο. |
Οριστε και τα πρωτα βηματα
http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/05/02/1183357.htm
εεεε ουτε πηγες στο Υπουργειο να ειχα
Βεβαια απο τετοιες συμφωνιες μεχρι την υλοποιηση των εργων περνανε χρονια.
Το θεμα ειναι οτι οι κατευθυνσεις ηδη υπαρχουν. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue May 02, 2006 9:50 pm Post subject: |
|
|
Χεχε... απλά ζητάς το αυτονόητο και στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί το αυτονόητο, γι'αυτο εγώ εκπλήσσομαι με τέτοιες ανακοινώσεις!
Απ'το άρθρο:
Στόχοι είναι -μεταξύ άλλων- η σταδιακή αύξηση της εμπορικής ταχύτητας των επιβατικών τρένων στα 130 χλμ/ώρα, με προοπτική τα 160 χλμ/ώρα ή ακόμη και τα 220 χλμ/ώρα σε κάποια σημεία του δικτύου)...
Δεν είναι λίγα τα 130-220 χλμ/ώρα? Με στόχο το 2020 θα έπρεπε να μιλάμε για μεγαλύτερες ταχύτητες!!! Βέβαια σε σύγκριση με το σήμερα, οι ταχύτητες αυτές είναι μια μεγάλη βελτίωση. |
|
Back to top |
|
|
onassis78 New Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 44
|
Posted: Wed May 03, 2006 2:01 am Post subject: |
|
|
geia sas paidia,
to 2050 mpori na gini kati tetio stin ellada.
edo i ditiki ellada den exi grami, kai tha kanoune kati tetio.
ego tetiaden pisteuo efoson den exoun gini ta erga.
gia mena auta paramithia ine. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 1:42 pm Post subject: |
|
|
Giannis wrote: | Πρόσφατα (το Πάσχα) πέρασα από το ΣΚΑ με το τρένο (βασικά σκάναρα , με το μάτι όλη τη διαδρομή του τρένου από Καλαμπάκα μέχρι Αθήνα). Ε λοιπόν, από το καλοκαίρι δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα.....εκτός από τη στρώση μιας επιπλέον γραμμής προς αθήνα η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη σε ένα κομμάτι, αλλά χάνεται κάπου στη διαδρομή προς το κέντρο. Επίσης η υποδομή ηλεκτροκίνησης φτάνει μέχρι το σταθμό Αχαρναί. Επίσης κάτι χωματουργικές εργασίες παρατήρησα στο σταθμό αθηνών...αλλά δε ξέρω αν σχετίζονται με τη δημιουργία του νέου ΣΣ. |
Γιάννη επειδή έχω ψάξει αρκετά και δεν έχω βρει ποια εταιρία έχει αναλάβει την κατασκευή του νέου σταθμού και με τι χρονοδιάγραμμα μάλλον τα έργα δεν είναι για το νέο σταθμό αλλά για την υποδομή ηλεκτροκίνησης στ γραμμή του προαστιακού.
Βέβαια μετά το σταθμό λαρίσσης και μέχρι αττική οδό δεν έχω δει να έχει μπει ούτε ένας στήλος αλλά λέμε τώρα.
Αν ξέρει κάποιος να μας ενημερώσει τι γίνεται με το νέο σταθμό.
Μου φαίνεται ότι μείναμε απλά στην παρουσίαση της μελέτης και τις μακέτες.
Σιακαμπέτη από ότι ξέρω το κομμάτι που είναι στον αέρα είναι μετά τη ροδοδάφνη!
Σε ότι αφορά τα παραμυθάκια (ανακοινώσεις) για δίκτυα υψηλών ταχυτήτων στα βαλκάνια κτλπ μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορέι να τα δει κάποιος.
Δεν κοιτάνε λίγο τα χάλια μας . |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 2:20 pm Post subject: |
|
|
το κουφο ειναι οτι η ροδοδαφνη ειναι διπλα στη πατρα |
|
Back to top |
|
|
dANIEL2004 Junior Member
Joined: 28 Mar 2004 Posts: 151 Location: Athens
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 5:37 pm Post subject: |
|
|
Ta erga einai gia tin kataskevi tu neu stahmu, oxi apla ilektrokinisis. Dimiurguntai polles nees apovathres kai themeliwnontai kolones |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 7:50 pm Post subject: |
|
|
Daniel μακάρι να έχεις δίκιο , κάτι χειροπιαστό δεν έχουμε ?
Πως είνα δυνατόν να έχει ξεκινήσει ένα τόσο μεγάλο έργο και να μην ακούγεται τίποτα στα ΜΜΕ ??
Ποια κατασκευαστική εταιρία έχει αναλάβει το έργο?? (εγώ πάντως δεν έχω δει σε ακτίνα 100 μέτρα από το σταθμό λαρίσσης καμία πινακίδα που να πληροφορεί για το κόστος του έργου , τον ανάδοχο κτλπ).
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα?? |
|
Back to top |
|
|
dANIEL2004 Junior Member
Joined: 28 Mar 2004 Posts: 151 Location: Athens
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 12:39 am Post subject: |
|
|
Exeis apolyto dikio gia tin ellipi pliroforisi...alla an pas ekei tha deis...Apokleiete na prokeite gia kati allo, to ergotaksio einai terastio.Teleftea fora mu fanike pws oi apovathres itan idi sxedon etoimes, kai kati alla kalupia ekseixan... |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 12:43 am Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι για το έργο του νέου Σ.Σ. κάπου είχα διαβάσει για την ΑΚΤΩΡ. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 10:09 am Post subject: |
|
|
μακάρι να έχετε δίκιο παιδιά θα ήταν σπουδαίο....αλλα συμφωνώ είναι λίγο περίεργο να μην υπάρχει χρονοδιάγραμμα και πληροφορίες.
τουλάχιστον ξεκίνησαν... |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 12:29 pm Post subject: |
|
|
Billy αμφιβάλλω αν είναι όντως τα λεργα για το νέο σταθμό.
Το έργο του νέου σταθμού είναι τεράστιο και αποκλείεται να μην έιχαν δείξει κάτι τα κανάλια ή να είχαν γράψει κάτι οι εφημερίδες.
Πιστεύω ότι είναι απλά στα πλαίσια "ξυλώματος" της παλιάς μετρικής γραμμής , και της εργολαβίας τρεις γέφυρες-σταθμός λαρίσσης για ηλεκτροκίνηση και αναβάθμιση της γραμμής.
Δεν είναι δυνατόν να μην αναφέρεται πουθενά στο δίκτυο ποιος είναι ο κατασκευαστής ενός τόσο μεγάλου έργου!!! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 4:39 pm Post subject: |
|
|
Pelops Quote: |
Σε ότι αφορά τα παραμυθάκια (ανακοινώσεις) για δίκτυα υψηλών ταχυτήτων στα βαλκάνια κτλπ μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορέι να τα δει κάποιος.
Δεν κοιτάνε λίγο τα χάλια μας. | Σωστό.
Quote: | Σιακαμπέτη από ότι ξέρω το κομμάτι που είναι στον αέρα είναι μετά τη ροδοδάφνη! |
Το τμήμα μέχρι τη Ροδοδάφνη αλλά και μετά τη Ροδοδάφνη έχει και καλά μελετηθεί.Τώρα αν τελείωσαν οι μελέτες και οι ομελέτες δεν το άκουσα.Όπως το βλέπω το έργο προχωράει σιγά σιγά απ'το Κιάτο με κατεύθυνση την Πάτρα.Όταν φτάσει στην Πάτρα,και αν,πιστεύω θα έχει αρχίσει ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας.Δηλαδή ΠΟΤΈ!!!! |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 4:54 pm Post subject: |
|
|
Κι έτσι για να γκρινιάξω κι εγώ λίγο στο αγαπημένο μου τόπικ...για να δείτε πόση λίγη θέληση και ενθουσιασμός υπάρχει στο θέμα της αναβάθμισης των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, δείτε τις καινούριες αυτοκινητάμαξες του ΟΣΕ που τίθονται σταδιακά σε κυκλοφορία. Αν αυτό είναι σύγχρονο ντιζάϊν για ένα ολοκαίνουριο μοντέλο...τότε εγώ είμαι κανίς-γκριφόν! Δε διαφέρει σε τίποτα από αυτά του 80!!
Μια τέτοια ήδη κυκλοφορεί στη γραμμή Καλαμπάκα-Λάρισα...
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/OSE_621202.jpg
Μα στέρεψε η φαντασία σας τελείως βρε ανεπρόκοποι και αχαϊρευτοι εξαντλημένοι ;;
Το αντίστοιχο σε άνθρωπο αυτού του τρένου θα μπορούσε να ήταν ένας κουρασμένος 50άρης δημ. υπάλληλος....ή ένα κτίριο του Βωβού!!
Αχχχχχχχ.....και όσο σκέφτομαι αυτά που είδα στην πολυαγαπημένη μου βουδαπέστη όταν ξαναπήγα πριν μια εβδομάδα θέλω να τραβήξω τα μαλλιά μου τρίχα τρίχα. Δυστυχώς δεν υπάρχει θέληση και όραμα! Η Ελλάδα διοικείται από ξίγκια, από θείους Ντόναλντ, από κοντοσούβλια και γκρίζες φαλάκρες...
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 5:14 pm Post subject: |
|
|
οφθαλμόλουτρο...! καλά σε αυτό θα ανέβαινα μονο και μονο για βόλτα!
Giannis αυτό που δείχνεις είναι κωμωδία....αλλα τουλάχιστον καινούριο. |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 5:32 pm Post subject: |
|
|
Με τις σακαράκες που κυκλοφορούσαν μέχρι πριν ορισμένα χρόνια (βλέπε π.χ. τα οτομοτρίς λάρισας-βόλου) να ευχαριτάμε κιόλας που μας τα άλλαζουν...Έστω και τέτοια.. Αλλά αφου δίουν που δίνουν τα λεφτά, γιατί δεν κοιτάν και τπτ όμορφο; Οι εταιρίες που τα πουλάν κάτι σε προσπέκτους δεν έχουν; Ή αυτό είναι το μοντέρνο γι' αυτούς;
Πάντως πιστύω όοοοταν με το καλο τελειώσει ο άξονας αθήνας θεσσαλονίκης ίσως δεηθούν να πάρουν κανέναν συρμό της προοκοπής σε στυλ τσεχίας.. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 6:14 pm Post subject: |
|
|
Είστε άσχετοι,βλάχοι βλαχάρες,αμόρφωτοι.
Οι άνθρωποι στον ΟΣΕ είναι χρόνια μπροστά,και αποδεικνύουν ότι έχουν υψηλή αισθητική και όραμα.
Αυτά τα βαγόνια έχουν retro σχεδιάση και αποτελούν και ένα είδος κινούμενου μουσείου,αφού δίνουν την ευκαιρία στους επιβάτες να μάθουν για την ιστορία του ευρωπαικού σιδηρόδρομου μεταπολεμικά-και μέχρι σήμερα. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 7:16 pm Post subject: |
|
|
Χωρις να θελω να κανω τον δικηγορο του διαβολου, τα τρενα αυτα μαλλον ηταν να παραδωθουν καποια χρονια πριν. Ουσιαστικα δεν αποτελουν καινουργιο τροχαιο υλικο οπως τα Desiro ή τα GTW 2/6 αλλα μια αναβαθμισμενη εκδοχη των γνωστων σε ολους MAN. Θα εχουν κλιματισμο και ισως λιγο καλυτερη επιταχυνση, παρολο που εχουν για traction μονο τρεις κινητηρες εναντι τεσσαρων στα "παλια". Τι καταλαβαινουμε ολοι εμεις οι κοινοι θνητοι οταν μπαινει στην κυκλοφορια καινουργιο τροχαιο υλικο?? Οτι αυτοι στις καρεκλες δεν εχουν καμια επιγνωση για το τι πραγματικα συμβαινει στην κυκλοφορια και ποιες αναγκες υπαρχουν. Αυτο φαινετε με τα καινουργια βαγονια οπως και με αυτο το τρενο. |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Fri Jun 09, 2006 1:51 pm Post subject: |
|
|
Gianni αποκλείεται αυτό που έδειξες να είναι καινούριο , νομίζω κάποιο λάθος υπάρχει στην ιστορία. Θα το ψάξω αλλά νομίζω ότι απλά είναι ανακατασκευή παλαιών αυτοκινηταμαξών και όχι παραγγελία καινούριων.
Είναι αδύνατο αυτά τα σαράβαλα που θυμίζουν 1960 να είναι καινούρια!!!!!
Xm . το έψαξα και ΟΝΤΩΣ ετσι είναι!!! Ἐπαθα την πλάκα μου!!!
Ο ΟΣΕ έχει παραγείλει 15 (!!!) παρόμοια οχήματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φυσικά δεν πρέπει να απορούμε για την εμφάνιση αφού η κατασκευή έγινε στα υπερσύγχρονα ελληνικά ναυπηγεία!!! (!!!)
Στη σελίδα του ΟΣΕ (www.ose.gr) αναφέρει τα εξής :
Quote: | Το τροχαίο υλικό που προμηθευέται και θέτει σταδιακά σε κυκλοφορία ο ΟΣΕ είναι:
.....
15 δίδυμες προαστιακές αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / BOMBARDIER. Η θέση σε κυκλοφορία θα αρχίσει κατά το β' εξάμηνο του 2006.
20 πεντάδυμες ηλεκτρικές προαστιακές αυτοκινητάμαξες κανονικής γραμμής, Π.Σ - Σ.Δ33α, Κατασκευαστής - Προμηθευτής: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ / SIEMENS - ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε, 9 εκ των οποίων έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία.
.....
|
Απίστευτο!! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jun 09, 2006 2:29 pm Post subject: |
|
|
To κλασσικό είναι πάντα στην μόδα!
Αρκεί μέσα να έχει τα στοιχειώδη (θέρμανση-κλιματισμό, κανένα WC, και καθίσματα). |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Jun 09, 2006 2:30 pm Post subject: |
|
|
Η λεζάντα που συνοδεύει τη φωτογραφία είναι η εξής:
"The delivery of the first 621 diesel railcar at the Athens Agios Ioannis workshop (09.03.2006)". |
|
Back to top |
|
|
|