View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 5:43 pm Post subject: |
|
|
Μέσα στις επόμενες ημέρες θα αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος στο διαγωνισμό για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντ. Ελλάδας
www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=118657
Ρε παιδιά συγγμώμη τι γίνεται με τις προσφορές??Πού κολλάει τώρα αυτός ο Ε65????Αυτό το σενάριο το βλέπουμε 3η φορά και τι γίνεται με τα υπόλοιπα έργα που έχουν ήδη κατατεθεί οι προσφορές?? ΜΑΚΑΡΙ δηλ.να αναδειχτεί ο ανάδοχος αλλά ισχύει όντως αυτό?? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 2:10 pm Post subject: |
|
|
Από ερτ.Την Τετάρτη θα ανοίξουν στο ΥΠΕΧΩΔΕ οι οικονομικές προσφορές των επενδυτικών ομίλων, που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να αναλάβουν την ολοκλήρωση και την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου -Τρίπολης - Καλαμάτας. Παράγοντες του Υπουργείου εκτιμούν ότι η σύμβαση παραχώρησης είναι πολύ πιθανόν να υπογραφεί εντός του Μαΐου.
Πολύ ευχάριστο αυτό. Και μακάρι να μη συμβεί ότι και στα Τέμπη και να υπογραφεί μέσα στο Μάιο. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 2:00 pm Post subject: |
|
|
Απ'ότι κατάλαβα πρόκειται για περικοπές που αφορούν και στα 30 σχέδια προτεραιότητας μεταξύ αυτών 4 στην Ελλάδα τα οποία και δεν θα επηρρεαστούν ιδιαίτερα.Βέβαια από 20 στα 7 δισ είναι κάπως πολλά.Αυτό σημαίνει ότι θα κληθεί το κράτος να βρει πόρους να ολοκληρωθούν τα έργα αυτά ή μπορούν να ολοκληρωθούν και σ'αυτήν την περίπτωση χωρίς ανεύρεση άλλων πόρων? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 4:19 pm Post subject: |
|
|
Για το Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσάκωνα (ΚΠΠΤ), οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές αναμένονται στα τέλη Ιουνίου.
Είμαι σε δίλημμα, σχετικά με το εάν σωστό να σας μεταφέρω πληροφορίες (προτεινόμενη χάραξη, θέση κόμβων, θέση διοδίων κλπ) για το έργο αυτό με βάση πολύ πρόσφατη ενημέρωση.
Όπως και να είναι, ότι είναι να γράψω θα είναι στο topic αυτό. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Apr 15, 2006 2:52 am Post subject: |
|
|
Εμένα μου φαίνεται πολύ σωστό και επίσης καταπληκτική ιδέα.ΓΡΑΨΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!! |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Apr 15, 2006 12:33 pm Post subject: |
|
|
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ!!!! ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΜΥΣΤΙΚΟΠΑΘΕΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ . επισης μια και εισαι μεσα στα κολπα μπορεις να μας εξηγησεις τι γινεται και καθυστερουν τοσο τα χρονοδιαγραμματα περρυσι σε συνεντευξη τυπου ο υπουργος εδωσε καποιες συγκεκριμενες ημερομηνιες που πηγαινουν συνεχως πισω... η συμβαση ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ και της ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ακομη δεν εχουν υπογραφει, ενω οι προσωρινοι αναδοχοι εχουν αναδειχθει απο τον ιουλιο και απο τον μαιο αντιστοιχα! οι αναδοχοι για την ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ και ΚΟΡΙΝΘΟς-ΚΑΛΑΜΑΤΑ/ΣΠΑΡΤΗ θα αναδειχθουν συντομα??? θα υπαρξουν προσφυγες? τελος θα ηθελα να ρωτησω τί γινεται με τον Ε-65 μηπως υπαρχει ελλειψη ενδιαφεροντος και θα γινουν ανακοινωσεις για την ακυρωση του διαγωνισμου???για τα ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΤΙΚΗΣ??περιλαμβανεται και η επεκταση της λεωφ. κυμης τελικα????? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Apr 15, 2006 3:08 pm Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | τελος θα ηθελα να ρωτησω τί γινεται με τον Ε-65 μηπως υπαρχει ελλειψη ενδιαφεροντος και θα γινουν ανακοινωσεις για την ακυρωση του διαγωνισμου??? |
gouperman φίλε μου μη λες τέτοια πράγματα σε παρακαλώ τώρα που ψήνεται το πράμα. Μια χαρά έργο είναι και χρήσιμο έχει προχωρήσει αρκετά κι ας πάει μέσα στον Ιούλιο όπως φαίνεται Μην πάθουμε κανα εγκαφαλικό στα καλά καθούμενα |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 11:01 am Post subject: |
|
|
Βρε παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι επειδή εσείς έχετε καλύτερη εικόνα:
Θα μπορούσε κάποιος να πεί ότι ο Σουφλιάς όντως κάνει έργο με ξεμπλοκαρίσματα διαφόρων έργων για την περιφέρεια; Γιατι η εικόνα που έχω σχηματίσει εγώ είναι ενός αργοκίνητου, τυπολάτρη και "ξινού" ανθρώπου. Από ότι βλέπω όμως πολλές αναθέσεις πέφτουν τώρα τελέυταία, και κατα πως φαίνεται μέχρι το 2010 κουτσά στραβά η χώρα θα έχει ένα ολοκληρωμένο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων (διάβαζε Εγνατία-ΠΑΘΕ, για Ιόνιες οδούς και αυτοκινητοδρόμους Κεντρικής Ελλάδος λίγο χλωμό το βλέπω).
Τι γίνεται; είναι τουλάχιστον το ΥΠΕΧΩΔΕ δραστηριο στα οδικά έργα της περιφέρειας; Αν ισχύει αυτό τότε μπράβο τους, κάτι κάνουνε. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 11:11 am Post subject: |
|
|
χωρις να το θετω κομματικα ο σουφλιαςε ειναι ενας ανθρωπος κατ εμε συμπαθης και σοβαρος και απο οτι φαινεται με το δικο του στυλ δουλεις κατορθωσε να τρεξει παρα πολλα εργα. ακομα ειναι νωρις να πουμε κατι για αυτο θα περιμενουμε τις πρωτες μπουλντοζες να πηγαινουν στα εργοταξια. παντως εγω γενικα ειμαι αισιοδοξος. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 12:18 pm Post subject: |
|
|
Το ότι "πέφτουν" οι υπογραφές είναι μεγάλο πράγμα γιατι σημαίνει ότι έχει γίνει αρκετή δουλειά στο υπόβαθρο. Τι να τους κάνω, βλέπεις, (και το ξέρετε ότι είμαι ακομμάτιστος εδώ πέρα) από τη μια η κυβέρνηση έχει δόσει μια εικόνα ανικανότητας, από την άλλη τα ΜΜΜ νοιάζονται υποκριτικά ΜΟΝΟ για τη "φτώχεια τοπυ λαού" και τα μεν ηλέκτρονικά μέσα αποσιωπούν τα πάντα, τα δε έντυπα αφιερώνουν ένα μονόστηλο για αυτά, τη στιγμή που και ένα έλασσον έργο στην περιφέρεια μπορεί όντως να αποδειχτεί σωτήριο για τους κατοίκους μιας ολόκληρης περιοχης.
Κατα τα άλλα, εκτιμώ την ενημέρωση από αυτο το thread και ελπίζω σε περισσότερα. |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 12:33 pm Post subject: |
|
|
pantos kai ego an kai edo kai 2 xronia ton katakrino ton souflia, edo kai ligo kairo vlepo mia megali kinitikotita sta odika erga kai eixe kai mia alli simantiki epityxia sto energitiko tou,tin upografi tou metro tis thessalonikis...Episis me anoixti epistoli desmeftike gia tin katathesi tis nomothetikis ruthmisis tou gipedou tou pao mexri ton iounio...Gia na doume...Pantos o souflias oloklirose egkaira kai ta olumpiaka erga kai opos thimaste piese para polu gia tin oloklirosi tis marathonias diadromis...Mporei na min aniko stin nd,alla pragmatika eyxomai i kivernisi na vrei ton vimatismo tis sta megala erga pou toso anagki ta exei i xora mas...
Genikotera prepei na katalavoun oi ekastote kiverniseis oti ta megala erga prepei na einai proteraiotita gia tin ellada toulaxiston gia 10-15 xronia akoma... |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 2:01 pm Post subject: |
|
|
Μόνο που Νικόλα είναι καιρός η Ελληνική Οικονομία να στραφεί σε άλλους τομείς και να μην έχει ως ατμομηχανή τις κατασκευές. |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 2:47 pm Post subject: |
|
|
ma kai to programma dimosion ependiseon meros tis oikonomias einai...ayto pou leo ego einai oti ta megala erga mporoun na suneisferoun sto aep kai na stin meiosi tis anergias kai giayto xreiazetai na trexoun grigora oi meletes kai oi diagonismoi...ego eimai kai polu uper ton aytoxrimatodotoumenon ergon,exei polla pleonektimata...to megalytero lathos tou metaolumpiakou sxediasmou itan oti den dothikan kinitra gia na aytoxrimatodotithoun merika olumpiaka erga...etsi tha petyxainame me ena smparo 2 trigonia...kai xrimata tha glitoname apton dimosio korvana kai meta den tha trexame san treloi na kanoume diagonismous gia to poios idiotis tha parei ta fileta...dustuxos oi diagonismoi metaolumpiakis aksiopoiisis exoun valtosei kai polla erga rimazoun...oson afora tin paratirisi sou gia tin oikonomia sumfono apoluta...eidika stis kainotomies kai stin antagonistikotita eimaste polu piso,prepei epitelous na prosarmostoume stis nees anagkes(an prosarmostoume grapste moy ) |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 3:18 pm Post subject: |
|
|
μα αν δεν εχεις τις απαραιτητες υποδοδμες πχ δρομους πως θα γινουν οι απαραιτητες επενδυσεις που αναπτυξουν την οικονομια μιας περιοχης και θα ανεβει το βιοτικο επιπεδο. να πω και ενα κλασσικο παραδειγμα: αν ειχε καλο συγχρονο δρομο απο πατρα για καλαβρυτα και το εκανε σε λιγοτερο απο μιση ωρα γιατι να μην εμενα στο χωριο μου μεσα στη φυση και να κατεβαινω στο αστικο κεντρο μονο για τη δουλεια μου και την διασκεδαση μου. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 5:07 pm Post subject: |
|
|
gm2263
Η δουλειά του Σουφλιά δεν ήταν μέχρι στιγμής μόνο στα ξεμπλοκαρίσματα έργων αλλά κυρίως δημοπρατήσεις και αναθέσεις νέων τα οποία είχαν μέχρι στιγμής κακή τύχη(χωρίς να θέλω να κάνω κάποια σύγκριση)και ήταν σαν έργα δύσκολα και απαιτητικά.Μέχρι το 2005 οπότε και πέρασε η ολυμπιακή περίοδος είχα και γω μια εικόνα όχι τόσο καλή δεδομένου ότι μέχρι τότε προηγούνταν κατεπιγόντως τα ολυμπιακά έργα και τα υπόλοιπα έργα στην περιφέρεια είχαν βαλτώσει.Και μέχρι το 2005 χρονοδιαγράμματα ακόμα και μελέτες για τα μεγάλα έργα δεν υπήρχαν,καλά καλά δεν γνώριζαν αν κάποια απ' αυτά τα έργα θα κατασκευάζονταν όπως το νοτιότερο τμήμα της Ιονίας.Χρειάστηκε να περάσει ένα χρονικό διάστημα για να καταργηθεί ο μαθ.τύπος και να εφαρμοστεί ο νέος νόμος και απ'το 2005 και έπειτα η δουλειά που έχει γίνει είναι απίστευτη,παρόμοια δεν έχω ξαναδεί με το ΥΠΕΧΩΔΕ,χωρίς να θέλω πάλι να κάνω κάποια σύγκριση και ούτε είμαι ΝΔ αλλά κάποια πράγματα δεν κρύβονται και πρόκειται για αξιέπαινη προσπάθεια,βέβαια πέρα απ'την εγνατία που πλέον τα έργα δουλεύονται σε τρελούς ρυθμούς στα υπόλοιπα μεγάλα έργα δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα έργα πχ τα Τέμπη αλλά αυτό δεν μου φαίνεται ανησυχητικό όσο κι αν μας εκνευρίζουν οι παρατάσεις των χρονοδιαγραμμάτων διότι πρόκειται για έργα που στην πλειοψηφία τους ξεβάλτωσαν μέσα απ'τη λάσπη που τα 'χανε χώσει για τα καλά οι προηγούμενοι και όλα αυτά μέσα σε 2 χρόνια.Δηλ παρόμοια εξέλιξη σε μεγάλα έργα τέτοιου τύπου δεν ενθυμούμαι βλ.εγνατία,ΠΑΘΕ.Να θυμίσω ότι ΤΕΛΗ 2004 ΗΤΑΝ ΑΜΦΙΒΟΛΟ αν θα κατασκευαστεί το νότιο τμήμα της ιονίας δηλ Πύργος-Τσακώνα και στην καλύτερη περίπτωση αν θα κατασκευαζόταν θα ήταν απλός δρόμος!!!Την ίδια εποχή ο Σουφλιάς δήλωνε ότι μπορεί και να κατασκευαστεί αλλά ήταν άγνωστο πώς θα χρηματοδοτούνταν.ΠΟΎ ήταν η δουλειά του Λαλιώτη και της Βάσως????Τι γινόταν με τις μελέτες και τα τεύχη δημοπράτησης από το 2000!! και νωρίτερα???Αυτή τη στιγμή εγώ τουλάχιστον νιώθω μια σιγουριά ότι πλέον θα κατασκευαστεί έστω και με μικρές και λογικές αποκλείσεις απ'τα επίσημα χρονοδιαγράμματα και το τελευταίο χιλιόμετρο της ιονίας στην Τσακώνα και με συνέπεια στα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης.Όπως τον βλέπω μέχρι στιγμής ο Σουφλιάς ΕΧΕΙ και διατηρεί την ενέργεια,την όρεξη και τη θέληση να προωθήσει και να ολοκληρώσει τα έργα και όχι να αρκεστεί στη φλυαρία και τους λόγους ότι έχουν όραμα και σκοπό να κατασκευάσουν αυτό το έργο ή εγκαινιάζονται οι προκηρύξεις μελετών των τάδε έργων και τέτοια γαρύφαλα!!Δυσκολίες σε έργα μπορούν να παρουσιαστούν και να καθυστερήσουν λίγο το έργο αλλά αν το έργο καθυστερεί για χρόνια ή σταματάει τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα που δεν ευθύνεται αυτό καθεαυτό το έργο.Δεν μπορεί δηλ το ότι η εγνατία είναι ένα τόσο δύσκολο έργο να δικαιολογεί συνέχεια τις αλλεπάλληλες και μεγάλες μετατοπίσεις των χρονοδιαγραμμάτων που απ'το 2000 επίσημη δήλωση του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και του πρωθυπουργού ότι θα ήταν έτοιμη η εγνατία μέχρι το 2008 είναι μια διαφορά που εντός αυτής θα μπορούσε να κατασκευαστεί ξανά το έργο!Πάντως ελπίζω μέσα στα επόμενα χρόνια η μέχρι τώρα προσπάθεια του Σουφλιά να αρχίζει να αποδίδει έργα. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 7:52 pm Post subject: |
|
|
Ο σουφλιας πρεπει να ειναι και αυτος πορωμενος με τα μεγαλα εργα οπως ολοι εμεις ελπιζω να μην καθυστερησει αλλο η Ε.Ε στην εκδοση της αποφασης για το ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ και την υποθαλασσια. εχουν αργησει πολυ τωρα για τα υπολοιπα εργα ελπιζω να μην μπλοκαριστουν και αυτα γιατι τα εργα δεν προκειται να αρχισουν πριν το τελος του 2007... να και ενα αρθρο της ελευθεροτυπιας για τις κατασκευες.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=54232812 |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 8:37 pm Post subject: |
|
|
siakabetis wrote: | μα αν δεν εχεις τις απαραιτητες υποδοδμες πχ δρομους πως θα γινουν οι απαραιτητες επενδυσεις που αναπτυξουν την οικονομια μιας περιοχης και θα ανεβει το βιοτικο επιπεδο. να πω και ενα κλασσικο παραδειγμα: αν ειχε καλο συγχρονο δρομο απο πατρα για καλαβρυτα και το εκανε σε λιγοτερο απο μιση ωρα γιατι να μην εμενα στο χωριο μου μεσα στη φυση και να κατεβαινω στο αστικο κεντρο μονο για τη δουλεια μου και την διασκεδαση μου. |
Η Ιρλανδία έχει κακάσχημες οδικές υποδομές, αλλά έλυσε άλλα προβλήματα περί επενδύσεων (βλ. γραφειοκρατία).
Τώρα όμως, χάρη στην αυτοτροφοδοτούμενη οικονομία της δεν χρειάζεται ΚΠΣ για να αναπτύξει τις υποδομές της, όπως η Ελλάς και η Πορτογαλία.
¨οσο για τα έργα, από το 2003 είχαν να δημοπρατηθούν καινούργια. Γι'αυτό και υπήρξε και αυτό το σταμάτημα του κατασκευαστικού οργασμού.
Και καιρός είναι οι εργολάβοι να σταματήσουν να κάνουν ενστάσεις για το θεαθήναι. Ακούς εκεί για το Μετρό της Θεσσαλονίκης 40 και βάλε ενστάσεις |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 10:19 pm Post subject: |
|
|
Beethoven και στα υπόλοιπα παιδιά εδω πέρα:
Κατ' αρχήν πολύ χαίρομαι με τον ενθουσιασμό σας αλλά και την ποιότητα και τον πλούτο των πληροφοριών που βρίσκω εδώ πέρα. Μπράβηο σας, ειλικρινά χαίρομαι να σας διαβάζω.
Βέβαια η τρέλλα μου εμένα είναι τα κτίρια αλλά αισθάνομαι "ξαδερφάκι" και με τις υπόλοιπες κατασκευές και τα στάδια, εννοείται...
Πολύ χαίρομαι που μαθαινω ότι ξεμπλοκάρουν σιγά-σιγά τα οδικά έργα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από το 1974 έως το 1988 ο μόνος σοβαρός αυτοκινητόδρομος που προστέθηκε είναι η οδός Κορίνθου-Τριπόλεως η οποία ακόμα είναι ο Θεός Βοηθός (γιατι τέτοιο fuck-up στη σηραγγα Αρτεμισίου βρε παιδιά; ) σε μερικά μέρη;
Είμαι έτοιμος να ανακαλέσω μέρος των "στολισμάτων" μου για το Σουφλιά, στο κάτω-κάτω η τετραετία της παρούσας κατάστασης δεν έχει παρέλθει. Θα ήθελα όμως να στηλιτεύσω την παραπληροφόρηση των ΜΜΕ στο σύνολο τους όπου τίποτα δεν "περνάει" από τα καλά που γίνονται στην παρούσα περίοδο και το ίδιο ισχύει για τα οδικά έργα. Και θέλω να συγχαρώ τα παιδιά που είναι αντίθετα στην παρούσα κατάσταση που αναγνωρίζουν το όποιο έργο της εκάστοτε κυβέρνησης. Με τέτοια στάση μόνο μπορούμε να προχωρήσουμε γιατι ξέρετε κάτι; Οι Πρωτόπαπες, οι Τσοχατζόπουλοι, οι Καραμανλήδες και οι Μητσοτάκηδες είναι όλοι τους βολεμένοι από τον καιρό που είσασταν όλοι παιδιά ή δεν είχατε γεννηθεί ακόμα. Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε. Αν αγαπάμε τη χώρα, ας κάνουμε το καλύτερο γι' αυτή.
Και έστω ότι υπάρχει η απουσία επικοινωνιακής στρατηγικής από την κυβέρνηση, προβλημα της είναι να την φτιάξει, άσχετα αν ο λαός είναι τόσο μπουνταλας που κόβω το κεφάλι μου ότι αυτή τη στιγμή παρακολουθούν όλοι (ώρα 22:00) τον ανύπαρκτο Αρναούτογλου στο ΜΕGΑ να συγχρωτίζεται με μυρηκαστικά. Τα οδικά έργα είναι εκείνα που έβγαλαν τη χώρα από την υστέρηση και την ανέπτυξαν όσο την ανέπτυξαν μέχρι σήμερα. Ε ας τα αναδείξουν. Πως είναι δυνατόν οι Κροάτες στο skyscrapercity να έχουν ολόκληρο thread για τα Croatian highways - The Best of Eastern Europe!!! και στην ουσία να αναφέρονται σε κάτι δρόμους στην πλειοψηφία τους σαν τη Μιχαλακοπούλου. Και όμως παιδιά, είναι ο ενθουσιασμός που τους τρέφει. Και να σας πω κάτι; Οταν και ο Αρναουτογλου θα πάψει να κυλιέται με τις γελάδες, και ο άκαπνος υιός Μητσοτάκης με τον Γιωργάκη και τους υπόλοιπους θα έχουν παρέλθει, εκείνα που θα μείνουνε θα είναι τα έργα που αφήσαμε στους υπόλοιπους...
Και για να συνεχίσω τη συζήτηση: Τι γίνεται με την κακιά σκάλα; αν το εχετε διαπραγματευτεί πρόσφατα το θέμα πεστε το μου να το ΄ψάξω να μη σας κουράζω. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 11:37 pm Post subject: |
|
|
η ολοκληρωση των εργων της κακιας σκαλας εχει ανατεθει στην ΑΤΤΙΚΑΤ.η συμβαση εχει υπογραφει αν δεν κανω λαθος το προηγουμενο καλοκαιρι ή φθινοπωρο και τα εργα αναμενεται να ολοκληρωθουν τους προσεχεις μηνες ο ΑΚΤΟΡΑΣ που εκτελουσε το εργο των οδικων σηραγγων απο το 1999 ζητησε συμπληρωματικη συμβαση ωστε να ολοκληρωσει το εργο. ομως λογω της νομοθεσιας που απαγορευει πλεον της συμπλ.συμβασεις, εγινε διαγωνισμος ξεπεραστηκαν οι προσφυγες της εταιρειας ΑΚΤΩΡ και το εργο ανατεθηκε στην ΑΤΤΙΚΑΤ με κοστος περιπου 30 εκατ. ευρω. ηδη γινονται εκτροπες της κυκλοφοριας στην παλια εθν.οδο γιανα τελειωσουν οι εργασιες { ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕσ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ }
Last edited by gouperman on Sun Apr 16, 2006 11:41 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 11:39 pm Post subject: |
|
|
της κροατίας όμως μου φαίνονται(και απότι μου έλεγαν γνωστη κροάτες) πολύ μοντέρνοι δρόμοι, και ας είναι μικρή, η στενoi. |
|
Back to top |
|
|
|