View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 1:32 pm Post subject: |
|
|
Ίσως είναι νωρίς ακόμα αλλά άκουσα κάτι προτάσεις για προαστιακό σε όλα τα ραγδαίως αναπτυσσόμενα προάστια της ανατολικής Θεσσαλονίκης (Θέρμη, Τριάδι, Μίκρα, Τρίλοφος Καρδία, Περαία, Νέοι Επιβάτες, κ.α.) οπού χτίζουν συνέχεια μεζονέτες. Όσο για την σύνδεση με το αεροδρόμιο αναρωτιέμαι απο που θα μπορούσε να περάσει ο υπέργειος σιδηρόδρομος καθώς η περιοχή έχει αντιπροσωπίες, στρατόπεδο, εμπορικά κέντρα κ.α.
Παραθέτω και έναν χάρτη (που μάλλον είναι οι περιοχές που θα περιλαμβάνει η μητροπολιτική αυτοδιοίκηση της Θεσσαλονίκης):
Καθώς και μια φώτο απο την περιοχή του ΙΚΕΑ λίγο πρίν το αεροδρόμιο:http://img103.imageshack.us/img103/9572/000201g3rv.jpg |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 2:08 pm Post subject: |
|
|
Thanks skylinearth
Α, άσχετο, ξέρει κανείς αν το μετρό θεσσαλονίκης θα έχει δικό του website ή ότι νέα υπάρχουν θα τα μαθαίνουμε από το ametro.gr ??? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 2:29 pm Post subject: |
|
|
skylinearth wrote: | Όσο για την σύνδεση με το αεροδρόμιο αναρωτιέμαι απο που θα μπορούσε να περάσει ο υπέργειος σιδηρόδρομος καθώς η περιοχή έχει αντιπροσωπίες, στρατόπεδο, εμπορικά κέντρα κ.α.
|
Παραθαλάσσια. Αυτή η περιοχή της πόλης (περίπου από Καλαμαριά μέχρι το αεροδρόμιο) έχει την πλάτη γυρισμένη στην θάλασσα. Αν περάσει το τραμ από εκεί, θα αναπτυχθεί. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 2:51 pm Post subject: |
|
|
Μα κι'απο κεί κλειστά είναι, έχει κάτι ναυπηγεία νομίζω, το εργοστάσιο ΒΙΑΜΥΛ και το εμπορικό κέντρο Florida 2 που εκτείνεται μέχρι την θάλασσα. Πιστεύω πάντως οτι θα μπορούσε να περάσει απο τον πάνω δρόμο την Εθνική οδο Θεσσαλονίκης-Χαλκιδικής οπού ακόμα δεν έχει τόσα πολλά κτίρια, αφήστε που θα εξυπηρετεί και το Metiderranean Cosmos άλλωστε
Tanash ωραίο το pdf του προαστιακού. Κι'από τι βλέπω θα πηγαίνει μέχρι Χαλκιδική, πολύ καλή ιδέα. Όπως επίσης καλή ιδέα είναι να περνάει απο την Μηχανιώνα, οπού άλλωστε θα εγκατασταθεί το διεθνές πανεπιστήμιο.
Και μια λίστα με τα υπαρχοντα μετρό, light rail και τράμ στην Ευρώπη(2003):http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=65822 |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 5:25 pm Post subject: |
|
|
Η επεκταση προς αεροδρομιο ειναι επιβεβλημενη και πρεπει να δρομολογηθει γρηγορα. Το αν θα γινει καποια στιγμη καινουριο αεροδρομιο δεν σημαινει οτι το υπαρχον πρεπει να μεινει χωρις συνδεση. Αλλωστε και να γινει καινουριο δεν υπαρχει λογος να κλεισει το υπαρχον.
Η συνδεση προβλεπεται να γινει απο τον τελευταιο σταθμο της επεκτασης της Καλαμαριας. Αν διαβαζω σωστα τους χαρτες αυτος θα ειναι στην Μικρα. Η επεκταση αυτη θα ειναι 7χλμ.
Με τα μεχρι τωρα δεδομενα κοστους μιλαμε για 700 εκατ. ευρω αν η επεκταση γινει υπογεια (100εκατ/χλμ) συν καποιους νεους συρμους που θα χρειαστουν 800 εκατομυρια.
Οπως ειναι φανερο αυτα τα λεφτα ειναι αδυνατον να βρεθουν . Αν λαβουμε υποψην οτι ουσιαστικα μιλαμε για τριτη γενια επεκτασεων.
1η γενια Κεντρικη γραμμη
2η γενια Επεκτασεις Καλαμαριας-Σταυροπολης
3η Γενια Επεκτασεις Κοερδελιο, Αεροδρομιο
Εγω βλεπω ως πιο ρεαλιστικη λυση ειναι η επεκταση να γινει με υπερυψωμενη ραμπα κατα μηκος ειτε του δρομου Θεσ/νικη-Χαλκιδηκη ειτε του δρομου Θεσ/νικη-Περαια. Οπως δηλαδη ηταν το αρχικο σχεδιο στην Αθηνα για την επεκταση Αγ. Δημητριος - Ελληνικο |
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 10:26 am Post subject: |
|
|
superas wrote: | Διαβάζω τα περί επεκτάσεων του μετρό προς το αεροδρόμιο "Μακεδονία" και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι που δεν έχει γίνει ακόμα ΚΕΝΤΡΙΚΟ θέμα συζήτησης η κατασκευή ΝΕΟΥ αεροδρομίου. Πείτε με κολλημένο, πείτε με ονειροπαρμένο, αλλά θα συνεχίζω να σας πρήζω γι' αυτό το θέμα. ΠΡΕΠΕΙ να προλάβουμε πριν αρχίσουν τα (φρικαλέα) έργα στο Μακεδονία να βάλουμε πρώτο στην ατζέντα το θέμα κατασκευής ΝΕΟΥ αεροδρομίου στα δυτικά! Και τότε θα μπορούμε άνετα να συνδέσουμε το αεροδρόμιό μας με αστικό, προαστιακό και υπερτοπικό σιδηρόδρομιο αφού όλα τα δίκτυα περνάνε από κει... Διότι αυτή τη στιγμή η μόνη σύνδεση που δυνητικά μπορεί να έχει το αεροδρόμιο Μακεδονία, είναι υπόγειο μετρό, καμία σχέση δηλαδή με απ' ευθείας σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Όσο για το μετρό... καλό βέβαια που αρχίζει αλλά πολλά τα μπαλώματα που χρειάζεται και φοβάμαι ότι θα είναι ανεπαρκές. |
Sorry pou the se stenaxwrisw file supera, alla apoti akouw kai kserw den yparxei KAMIA skepsi gia dimiourgia aerodromiou dytika |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 3:20 pm Post subject: |
|
|
Πλάκα πλάκα, η Θεσνίκη σε λίγα χρόνια θα γίνει μία ΝΕΑ, ΙΔΙΑ Αθήνα...
Τι θέλω να πω; Οτι ολα τα προαστια τυπου Σινδος, Καλοχωρι, Ωραιοκαστρο, Πανοραμα, Επανομη κλπ κλπ κλπ θα ενωθουν ως ενα.
Θα μου πειτε γνωστο αυτο, αλλα σκεφτειτε να γινει η Μηχανιωνα πχ, μια απλη γειτονια της Θεσσαλονικης, οπως ειναι τωρα η Αθηνα με Κορυδαλλο, Λιοσια κλπ κλπ... Δηλαδη πολλες μικρες πολιτειες ενωμενες σε ενα πολεοδομικο συγκροτημα. |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 3:30 pm Post subject: |
|
|
αν εχει καποιος ενα σχεδιαγραμμα της πολης που να φαινονται ολες οι περιοχες και οι δημοι ας το ποσταρει pls |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 3:52 pm Post subject: |
|
|
aristidis wrote: |
Τι θέλω να πω; Οτι ολα τα προαστια τυπου Σινδος, Καλοχωρι, Ωραιοκαστρο, Πανοραμα, Επανομη κλπ κλπ κλπ θα ενωθουν ως ενα.
|
http://www.pytheas-travel.gr/map/images/thessaloniki.map.jpg
Πριν 10 χρόνια στον Εύοσμο έβοσκαν αγελάδες (κυριολεκτικά). Η πλατεία του Ευόσμου ήταν το τέρμα των λεωφορείων και μετά άρχιζαν χωράφια.
Σήμερα ο Εύοσμος είναι μέσα στην 10άδα με τους δήμους με περισσότερο πληθυσμό σε όλη την χώρα.
Ήδη η περιοχή πάνω από τον Εύοσμο άρχισε να χτίζεται, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για αστική συγκοινωνία.
Στην Σίνδο μέχρι πριν 5 χρόνια δεν υπήρχε καθόλου οικοδόμηση. Σήμερα χτίζονται 5όροφες πολυκατοικίες.
Για μένα έξυπνος είναι όποιος αγοράσει αυτή την στιγμή σπίτι στο Καλοχώρι, στην οδό Κερκύρας. Είναι ο τελευταίος δρόμος πριν την θάλασσα και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι πολυκατοικίες χτίζονται εκεί σήμερα. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 8:37 pm Post subject: |
|
|
aristidis wrote: | Πλάκα πλάκα, η Θεσνίκη σε λίγα χρόνια θα γίνει μία ΝΕΑ, ΙΔΙΑ Αθήνα...
Τι θέλω να πω; Οτι ολα τα προαστια τυπου Σινδος, Καλοχωρι, Ωραιοκαστρο, Πανοραμα, Επανομη κλπ κλπ κλπ θα ενωθουν ως ενα.
Θα μου πειτε γνωστο αυτο, αλλα σκεφτειτε να γινει η Μηχανιωνα πχ, μια απλη γειτονια της Θεσσαλονικης, οπως ειναι τωρα η Αθηνα με Κορυδαλλο, Λιοσια κλπ κλπ... Δηλαδη πολλες μικρες πολιτειες ενωμενες σε ενα πολεοδομικο συγκροτημα. |
ΦΡΙΚΗ!!!!
chr.04 wrote: |
Πριν 10 χρόνια στον Εύοσμο έβοσκαν αγελάδες (κυριολεκτικά). Η πλατεία του Ευόσμου ήταν το τέρμα των λεωφορείων και μετά άρχιζαν χωράφια.
Σήμερα ο Εύοσμος είναι μέσα στην 10άδα με τους δήμους με περισσότερο πληθυσμό σε όλη την χώρα.
|
Και πριν δέκα χρόνια πρέπει να ήταν στου δέκα μεγαλύτερους δήμους.
Πάντως σήμερα φαίνεται το έγκλημα που γίνεται εκεί όπως και στο Ωραιόκαστρο και σε όλες τις περιοχές της πόλης με έντονη ανοικοδόμηση.
Τέτοια πράματα δεν γινόντουσαν ούτε επί χούντας! Οχταόροφες πολυκατοικίες χωρίς πεζοδρόμια, χωρίς ίχνος πάρκινκ, σχεδιο πόλεως χωρις δρόμους, χωρίς πλατείες, χωρείς τίποτα.
Να φανταστεί κανεις οτι ο καντρικός δρόμος του "νέου" Ευόσμου (Νέα Πολιτεία, τρομάρα τους! ) η οδός Μαιάνδρου, είναι στενότερος απο την Καραολή (τον κεντρικό του...κλασσικού Ευόσμου)!!! |
|
Back to top |
|
|
onassis78 New Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 44
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 1:57 pm Post subject: thessaloniki ena chaos |
|
|
ola omarofa kai orea i fotografies. ala den vlepo pezodromia, garage kai i kolones tis dei ine eki pou itane panta.
ta autokinita apano sta pezodromia poli mikra pezodromia.
re pedia i arxitektones ti kanoune? kimounte? den velpoune ti ginete stis ales europaikes xores. den mporo na katalavo stin ellada ta pragmata den tha alaksoune pote. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 3:46 pm Post subject: |
|
|
Φίλε μου Ωνάσση, στην Ελλάδα κυβερνούν οι εργολάβοι από......υη στιγμή ιδρύσεως του ελληνικού κράτους.
Αυτοί ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις, οπότε φαντάσου πόση εξουσία έχουν σε "μικρότερου βεληνεκούς" θέματα όπως πχ στην πολεοδομία....
90% των κατασκευών που γίνονται στην χώρα έχουν παρατυπίες σχετικά με τα σχέδια που κατατίθενται. Από 'κει και πέρα, ακόμη κι αν ακολουθούσαν κατα γράμμα τον νόμο, πάλι δεν θα υπήρχαν ούτε δρόμοι σωστοι, ούτε πεζοδρόμια μεγαλύτερα, ούτε τίποτα. Γιατί και τα ίδια τα πολεδομικά σχέδια (όταν υπάρχουν) συνήθως είναι φτιαγμένα έτσι ώστε
α) Να εξυπηρετίσουν τους εργολάβους, ωστε να χτίσουν όπως τους βολεύει και να έχουν μεγαλύτερο κέρδος
ή
β) χωρίς απολύτως καμια λογική και αισθητική, αλλά βεβαια και χωρίς καμία πρόβλεψη για οποιονδήποτε παράγοντα
ΥΓ οι αρχιτέκτονες, βασικά αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, δεν υπάρχουν πλέον από την στιγμή που έχει δημιουργιθεί η "επιστήμη" του πολιτικού μηχανικού (την οποία σπουδάζω κι εγώ). |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 3:54 pm Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | aristidis wrote: | Πλάκα πλάκα, η Θεσνίκη σε λίγα χρόνια θα γίνει μία ΝΕΑ, ΙΔΙΑ Αθήνα...
Τι θέλω να πω; Οτι ολα τα προαστια τυπου Σινδος, Καλοχωρι, Ωραιοκαστρο, Πανοραμα, Επανομη κλπ κλπ κλπ θα ενωθουν ως ενα.
Θα μου πειτε γνωστο αυτο, αλλα σκεφτειτε να γινει η Μηχανιωνα πχ, μια απλη γειτονια της Θεσσαλονικης, οπως ειναι τωρα η Αθηνα με Κορυδαλλο, Λιοσια κλπ κλπ... Δηλαδη πολλες μικρες πολιτειες ενωμενες σε ενα πολεοδομικο συγκροτημα. |
ΦΡΙΚΗ!!!!
chr.04 wrote: |
Πριν 10 χρόνια στον Εύοσμο έβοσκαν αγελάδες (κυριολεκτικά). Η πλατεία του Ευόσμου ήταν το τέρμα των λεωφορείων και μετά άρχιζαν χωράφια.
Σήμερα ο Εύοσμος είναι μέσα στην 10άδα με τους δήμους με περισσότερο πληθυσμό σε όλη την χώρα.
|
Και πριν δέκα χρόνια πρέπει να ήταν στου δέκα μεγαλύτερους δήμους.
Πάντως σήμερα φαίνεται το έγκλημα που γίνεται εκεί όπως και στο Ωραιόκαστρο και σε όλες τις περιοχές της πόλης με έντονη ανοικοδόμηση.
Τέτοια πράματα δεν γινόντουσαν ούτε επί χούντας! Οχταόροφες πολυκατοικίες χωρίς πεζοδρόμια, χωρίς ίχνος πάρκινκ, σχεδιο πόλεως χωρις δρόμους, χωρίς πλατείες, χωρείς τίποτα.
Να φανταστεί κανεις οτι ο καντρικός δρόμος του "νέου" Ευόσμου (Νέα Πολιτεία, τρομάρα τους! ) η οδός Μαιάνδρου, είναι στενότερος απο την Καραολή (τον κεντρικό του...κλασσικού Ευόσμου)!!! |
Jackoharas: Εγώ που μένω στην Γοργοποτάμου νομίζω πως κάθε οικοδομή έχει πάρκινγκ για τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο ανα διαμέρισμα. Και δεν υπάρχουν 8όροφες στην Νέα Πολιτεία, ίσως μια 7όροφη κοντά στην Ιθάκης(εκεί που τελειώνει/αρχίζει η Νεα Πολιτεία)
Για τις πλατειές θα συμφωνήσω πάντως και χρειαζόμαστε μεγαλύτερους δρόμους .
Εμένα γιατί μου φαίνεται η 25ης Μαρτίου κεντρικός δρόμος της Νεας πολιτείας? |
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 7:43 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά από τη "Θεσσαλονίκη των ονείρων μας" (θυμίζω, εκεί μιλάμε για τα... όνειρα, εδώ για τα έργα )
billy8181 wrote: | αυτό το νέο δημαρχιακό μέγαρο? στη θεσσαλονίκη περί τίνος πρόκεται υπάρχει μακέτα? |
|
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 5:43 am Post subject: |
|
|
Ένα site σχετικό με την κατασκευή μετρό του τύπου της θεσσαλονίκης, εξηγεί την μέθοδο εξκαφής: http://snostar.ifrance.com/technometro.htm
Προσωπικά είχα την απορία πως γίνεται αυτό το cover & cut.. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 8:39 am Post subject: |
|
|
kostya wrote: |
Jackoharas: Εγώ που μένω στην Γοργοποτάμου νομίζω πως κάθε οικοδομή έχει πάρκινγκ για τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο ανα διαμέρισμα. Και δεν υπάρχουν 8όροφες στην Νέα Πολιτεία, ίσως μια 7όροφη κοντά στην Ιθάκης(εκεί που τελειώνει/αρχίζει η Νεα Πολιτεία)
Για τις πλατειές θα συμφωνήσω πάντως και χρειαζόμαστε μεγαλύτερους δρόμους .
Εμένα γιατί μου φαίνεται η 25ης Μαρτίου κεντρικός δρόμος της Νεας πολιτείας? |
O Εύοσμος γενικά είναι μια ιδιόρυθμη περίπτωση. Κουμάντο κάνουν οι εργολάβοι οικοδομών. Συνήθως εργολάβοι κατεβαίνουν για δήμαρχοι, αν και ο δήμαρχος εκλέγεται συνέχως για 20 χρόνια (5 τετραετίες παρακαλώ). Ακόμα πιο κουφό; Αν και κατά κύριο λόγο στον Εύοσμο μένουν εργάτες, χαμηλόμισθοι, ο δήμαρχος είναι Νεοδημοκράτης, και κατά γενική ομολογία, δεν εκλέγεται για το έργο που παράγει.
Θα συμφωνήσω με τον Kostya ότι η Μαιάνδρου δεν είναι δρόμος της Νέας Πολιτείας, αλλά του Ευόσμου. Ακόμα περισσότερο όταν θα κατασκευαστούν κόμβοι στον περιφερειακό στο δυτικό κομμάτι, οι 2 του Ευόσμου θα γίνουν στο ύψος της Ολυμπιάδος και στην περιοχή του Lidl. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 2:14 pm Post subject: |
|
|
και στον δήμο Ωραιοκάστρου (και Πανοράματος) είναι κάπως έτσι τα πράματα....εκεί οι δήμαρχοι βγαίνουν με...80%!!!! |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 2:21 pm Post subject: |
|
|
Κόμβος πρέπει οπωσδήποτε να γίνει και στην στροφή της Ηλιούπολης/Σταυρούπολης για να φύγει επίτέλους και το φανάρι από τον περιφερειακό |
|
Back to top |
|
|
jnathan7 New Member
Joined: 22 Feb 2006 Posts: 12 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 7:49 am Post subject: «Μία άλλη υποθαλάσσια για τη Θεσσαλονίκη» |
|
|
Αντιγράφω απο την εφημερίδα "Ελευθεροτυπία" (14/04/06)
Μία άλλη υποθαλάσσια, η οποία δεν θα καταλήγει σ' έναν υπέργειο αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας στο καλύτερο κομμάτι της Θεσσαλονίκης και δεν θα καταργεί στην πράξη τα 7 θεματικά πάρκα που κατασκευάζει ο δήμος στην παραλία, ούτε θα αποκόπτει την πόλη από τη θάλασσα, θέλει η «Θεσσαλονίκη των πολιτών και της οικολογίας», της προσκείμενης στο Συνασπισμό παράταξης, όπως εκφράστηκε χθες με τις εισηγήσεις 3 επιστημόνων και τις παρεμβάσεις πολλών, σε εκδήλωση που έγινε στη Θεσσαλονίκη. Η σημερινή υποθαλάσσια, η οποία έχει ανάδοχο, κατά τους Πρόδρομο Νικηφορίδη, αρχιτέκτονα μηχανικό, Αλέκα Καραδήμου Γερόλυμπου, καθηγήτρια Πολεοδομίας, Ευτυχία Ναθαναήλ, συγκοινωνιολόγο:
- Είναι ένα ιδιωτικό έργο, με διόδια, που αποσκοπεί στο κέρδος.
- Οι δύο «χοάνες» σε είσοδο δυτικά και έξοδο στο «Μακεδονία Παλλάς» καταστρέφουν παλιά κτίρια του λιμανιού και το χώρο πρασίνου του Πεδίου του Αρεως.
- Δημιουργεί έναν αμφίδρομο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με 9 λωρίδες κυκλοφορίας στην παραλία και για τη δημιουργία τους καταστρέφεται πράσινο. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 10:13 am Post subject: |
|
|
Και ποιές είπαμε ότι είναι οι προτάσεις των οικολόγων για την υποθαλάσσια; Η έστω για τα υπαρκτά προβλήματα τα οπoία και καλείται να επιλύσει (όσο γινεται) η υποθαλάσσια; |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 2:09 pm Post subject: |
|
|
Το Ατιικό Μετρό έχει στείλει σε δημόσιες υπηρεσίες προτάσεις για την μετατόπιση των δικτύων τους που εμπλέκονται στις θέσεις κατασκευής των σταθμών. |
|
Back to top |
|
|
|