View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 10:04 am Post subject: |
|
|
Την είχαμε πατήσει δηλαδή;;;
Πάντως σαν ιδέα δεν είναι κακό! |
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 11:26 am Post subject: |
|
|
to kserw pws einai poly nwris akoma alla pistevw pws den noeitai metro pou sevetai ton eavto tou xwris stathmous se Ktel, Ose kai Aerodromio....
Episis apo to grafima pou eida pistevw oti stin arxiki tou morfi to metro tha eksipitei poly ligo kosmo (fysika etsi simvainei panta afou ftiaxnete mia grammi) alla tha prepei na sxediastoun taxista epektaseis gia tis perioxes dytika tou Stathmou alla kai psila pros Toumpa kai Triandria opwsdipote!
συνεχόμενα posts -- Losada
limito wrote: | Την είχαμε πατήσει δηλαδή;;;
Πάντως σαν ιδέα δεν είναι κακό! |
Aax, distixws avta mono sto Dubai ginontai!
Last edited by teris3 on Sun Apr 09, 2006 11:36 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 12:20 pm Post subject: |
|
|
teris3 wrote: |
alla tha prepei na sxediastoun taxista epektaseis gia tis perioxes dytika tou Stathmou alla kai psila pros Toumpa kai Triandria opwsdipote! |
Μα είπαμε επεκτάσεις προς Τούμπα και Τριανδρία θα είναι λάθος καθώς μετά δεν θα έχει που να πάει η γραμμή. Κοίτα στον χάρτη πόσο κοντά είναι η Τούμπα και η Τριανδρία στον βασικό άξονα του μετρό και θα καταλάβεις:http://www.ametro.gr/main/communication/gallery/images/various/metro_thess_4310.jpg
Δεν θα αξίζει τον κόπο μια τόσο μικρή επέκταση. Πολύ πιο χρήσιμες θα είναι οι επεκτάσεις προς τα δυτικά και στα ανατολικά (Καλαμαριά, αεροδρόμιο) και γενικά σε περιοχές με ανάπτυξη. |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 2:26 pm Post subject: |
|
|
Αληθεύει ότι υπήρχε σκέψη για κατασκευή του Τραμ, που θα είναι μια, ας πούμε, προέκταση προς το βουνό; |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 3:15 pm Post subject: |
|
|
Εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα για τραμ. Κρίμα πάντως, φαίνεται πως κανείς δεν το θέλει .(από υπουργούς κλπ) |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 3:15 pm Post subject: |
|
|
einai sigouro oti tha arxisei i kataskeyi tou metro i tha ginei kamia prosfygi pali kai tha kathysterisoume kana xrono?? |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 7:49 pm Post subject: |
|
|
Μου'φτιάξες την διάθεση τώρα, να'σαι καλά
Να και ένας χάρτης με το μετρό οπώς θα είνα ότι θα τελειώσουν όλες οι επεκτάσεις
http://img.photobucket.com/albums/v485/tkostya/metrothessalonikis-planned.jpg
5 σταθμοί σε 5χιλιόμετρα προς Σταυρούπολη(τους σταθμούς τους έβαλα στην τύχη στα σημεία που φαίνονται στον χάρτη)
5 σταθμοί σε 5χιλιόμετρα προς Καλαμαρι.α
4 σταθμοί σε 4(?)χιλιόμετρα προς Ελ. Κορδελιό(και εδω τους σταθμούς τους έβαλα στη τύχη, μάλλον στις πιθανότερες τοποθεσίες)
Και μια επέκταση που "ακούγεται" προς τα ΚΤΕΛ και το αεροδρόμιο(δεν ύπήρχε στον χάρτη)
(οι πληροφορίες είναι από το metrothessalonikis.tk και άλλα site κλπ) |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 8:49 pm Post subject: |
|
|
Τέτοια τζάμια έχει και το μετρό εδώ που βρίσκομαι εγώ. Πιστεύω θα είναι παρόμοιο της θεσσαλονίκη πόσω μάλλον που έχουνε και ίδιο ακριβώς μηκος! Οι πόρτες αυτές στις αποβάθρες αρκετά πρακτικές, ξέρεις ακριβώς που να περιμένεις και κυρίως πιστεύω είναι για να αποφεύγονται τυχόν ταρζανίες ( στο παρίσι πχ, μπαίνει κόσμος στις σήραγγες και έχουνε κάνει απ' άκρη σ'άκρη γκράφιτι.. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 6:37 pm Post subject: |
|
|
Το μετρο θα εχει αποβαθρες 60 μετρα. Της Αθηνας εχει 110. Πρακτικα αυτο σημαινει οτι μιλαμε για 3 βαγονια ανα συρμο. Το αν λεγεται ελαφρυ ή βαρυ μικρη σημασια εχει. Τα μεγεθη μιλανε απο μονα τους. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 6:52 pm Post subject: |
|
|
tonibest24 wrote: | Το μετρο θα εχει αποβαθρες 60 μετρα. |
Μπορείς να μου δώσεις το link που το έλεγε αυτό; |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 9:54 pm Post subject: |
|
|
Αν και θεωρώ ίσως μικρό των αριθμό των βαγονιών στο μετρό Θεσσαλονικής σε σύγκριση με της Αθήνας ... δεν το βρίσκω παράλογο αφού και οι πόλεις που συγκρίνουμε δεν έχουν τον ίδιο πληθυσμό. |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:00 pm Post subject: |
|
|
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης όμως είναι τεράστιο, και ο πληθυσμός συνεχώς μεγαλώνει... Αν είναι να γίνουν τέτοια λάθη(βλ. μικρές αποβάθρες / light-rail κλπ ) θα τα βρούμε μπροστά μας σε λίγα χρόνια. Απ'το τίποτα βέβαια καλό είναι και το light-rail άλλα όλα δείχνουν πως δεν φτάνει |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:32 pm Post subject: |
|
|
Mα δεν είναι light rail κανονικότατο μετρό είναι. Λέει πουθενά light rail; Δεν ξέρω αν το προσέξατε πάντως, αλλά στο site του Αττικό μετρό λέει το εξής για το μετρό της Αθήνας:
''Οι συρμοί διέρχονται από τους σταθμούς κάθε τρία λεπτά τις ώρες αιχμής και κάθε πέντε ως δέκα λεπτά τις υπόλοιπες ώρες'' ενώ στην Θεσσαλονίκη η συχνότητα είναι 90 sec δλδ ενάμισι λεπτό έναντι της Αθήνας που έχει τρία λεπτά. Με λίγα λόγια:
Αθήνα: 6 βαγόνια ανα συρμό με συχνότητα 3 λεπτά σε ώρες αιχμής.
Θεσσαλονίκη: 3 βαγόνια ανα συρμό με συχνότητα ενάμιση λεπτό σε ώρες αιχμής.
Η Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει μικρότερες αποβάθρες και 3 λιγότερα βαγόνια αλλά απ'την άλλη ο συρμός θα είναι δύο φορές συχνότερος απο της Αθήνας.
Last edited by skylinearth on Tue Apr 11, 2006 12:36 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:23 pm Post subject: |
|
|
Τα 9,6 χλμ. σε πόση ώρα θα γίνονται? |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 12:44 am Post subject: |
|
|
skyline η καθε πολη εχει διαφορετικες αναγκες και μεγεθη οπως ευκολα καταλαβαινουμε οι χαρακτηρισμοι ελαφρυ βαρυ μετρο εχουν τυπικη σημασια. Αν μελετησεις ολα τα διαθεσιμα στοιχεια ευκολα συμπεραινεις οτι το αθηναικο μετρο εχει περιπου διπλασια χωρητικοτητα.
Ειναι πολυ λογικο μιας και ο πληθυσμος της Αθηνας ειναι περιπου 5πλασιος της Θεσσαλονικης.
Η χρονοαποσταση 60 δευτ. ειναι μια μελλοντικη τεχνολογικη δυνατοτητα του συστηματος. Οταν αρχισει να λειτουργει θα ειναι 180 δευτερα. Οι επιστημονες που σχεδιασαν το Μετρο ειμαι σιγουρος οτι μελετησαν τι χρειαζεται η Πολη και κατεληξαν σε αυτα τα μεγεθη . Τι νοημα εχει να βρουμε πιο ειναι πιο μεγαλο. Σημασια εχει τι εξυπηρετει καλυτερα την Πολη και τι βγαινει οικονομικα. Φανταζομαι συμφωνεις?
Εγω επικεντρωνω την προσοχη μου στις επεκτασεις. Εκει ειναι το μεγαλο στοιχημα. Να γινουν δηλαδη εγκαιρως και μεσα στο Δ ΚΠΣ
vag
Η ταχυτητα θα ειναι 40 χλμ την ωρα οποτε κανε τους απαραιτητους υπολογισμους
Last edited by tonibest24 on Tue Apr 11, 2006 2:00 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 12:57 am Post subject: |
|
|
H αλήθεια είναι ότι ναι μεν η Θεσσαλονίκη είναι αισθητά μικρότερη από την Αθήνα, αλλά ειναι πολυ πυκνοκατοικημενη, ειδικα τωρα τελευταια, και υπαρχει παρα πολλη κινηση... Κυκλοφοριακο, πεζοι κλπ.. Ο πληθυσμος της οντως αυξανεται με υψηλο ρυθμο... |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 7:18 am Post subject: |
|
|
tonibest24 wrote: | Αν μελετησεις ολα τα διαθεσιμα στοιχεια ευκολα συμπεραινεις οτι το αθηναικο μετρο εχει περιπου διπλασια χωρητικοτητα. |
Αυτό το ξέρουμε.
tonibest24 wrote: | Η χρονοαποσταση 60 δευτ. ειναι μια μελλοντικη τεχνολογικη δυνατοτητα του συστηματος. Οταν αρχισει να λειτουργει θα ειναι 180 δευτερα. |
Τα 180 δεύτερα δεν θα είναι παρα για λίγο καιρό, στην ''αρχική φάση του έργου. Η χρονοαπόσταση θα είναι 90 sec.
tonibest24 wrote: | vag
Η ταχυτητα θα ειναι 40 χλμ την ωρα οποτε κανε τους απαραιτητους υπολογισμους |
Η μέση ταχύτητα θα είναι 40 χλμ την ώρα ενώ η μέγιστη 80 χλμ την ώρα.
Παιδιά αμα θέλετε μελετήστε το μετρό της Κοπεγχάγης, ετσι κι'αλλιώς θα είναι ίδιο με το μετρό της Θεσσαλονίκης. Ορίστε το site του μετρό της Κοπεγχάγης:http://www.m.dk/en/welcome
Εγώ πάντως προτιμώ να έχω μετρό με μικρότερες αποβάθρες απο το μετρό της Αθήνας αλλά δύο φορές πιο συχνό |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 12:12 pm Post subject: |
|
|
εγω να προσθεσω επιπλεον οτι περα απο το σταυμο της ομονοιας και του συνταγματος οι υπολοιποι σταθμοι δεν γεμιζουν ασφυκτικα οποτε της θεσ/νιοκης μια χαρα μου φαινεται. απο την αλλη μερια και ο πλυθυσμος δεν προκειται π[ορτε να φθασει 5.000.000 οποτε μια χαρα ειναι |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 1:06 pm Post subject: |
|
|
Μου φαίνεται υποτιμήσαμε το μετρό της Θεσσαλονίκης, δηλαδή οτι είναι μικρότερο της Αθήνας. Στην ουσία αμα το καλοσκεφτείς (χωρητικότητα βαγονιών, χρονοαπόσταση) δεν έχει μεγάλες διαφορές απο τις Αθήνας. Οι λόγοι είναι πιο πάνω.
Επίσης δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο πληθυσμός με το μετρό. Αμα έχει πολύ κόσμο στο μετρό αυξάνεις τα δρομολόγια και λύνεται το πρόβλημα. Δεν χρειάζονται πολλά βαγόνια το μετρό για να εξυπηρετήσει τον κόσμο. Επίσης ίσως μια απο τις λεγόμενες βελτιώσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης να είναι οτι έχει λιγότερα βαγόνια ωστέ το μετρό να είναι πιο συχνό |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 2:23 pm Post subject: |
|
|
Φιλε tonibest, μάλλον από λάθος αναφέρεσαι σε 'μένα, καθώς έχω καιρό να γράψω στο φόρουμ (βλέπεις ακόμη περιμένω την φωτογραφική μου μηχανή....). Υποθέτω πως απαντάς στον skylinearth.
Όμως μιας και μ' έβαλες στο παιχνίδι:
tonibest24 wrote: | (...)ευκολα συμπεραινεις οτι το αθηναικο μετρο εχει περιπου διπλασια χωρητικοτητα.
Ειναι πολυ λογικο μιας και ο πληθυσμος της Αθηνας ειναι περιπου 5πλασιος της Θεσσαλονικης.
|
1ον Αυτό βέβαια δεν είναι ούτε λογικό, ούτε γίνονται με βάση αυτών των αναλογιών η μελέτες. Αλλιώς η αποβάθρες της Νέας Υόρκης πχ, θα είχαν μήκος ένα χιλιόμετρο και οι συρμοί 40 βαγόνια....
2ον Με βάση τους υπολογισμούς σου η Αθήνα έχει κάπου έξη εκατομμύρια πληθυσμό....μάλιστα. Κάπου πρέπει να αφήσουμε τις αφθαιρεσίες στην μπάντα ρε παιδια, δεν γίνεται να φουσκώνουμε καθε 'βδομάδα και παραπάνω τα νούμερα.
Η Αθήνα έχει γύρω στα 3,5 (άντε βαρειά-βαρειά 4 για να μην απογοητεύσω κανέναν) εκατομμύρια και η Θεσσαλονίκη γυρω στο ένα. (Και η Ελλάδα όλη 11 εκατ).Πιστεύω να είναι αποδεκτοί αριθμοί αυτοι απ' όλους.
tonibest24 wrote: | Οι επιστημονες που σχεδιασαν το Μετρο ειμαι σιγουρος οτι μελετησαν τι χρειαζεται η Πολη και κατεληξαν σε αυτα τα μεγεθη . Τι νοημα εχει να βρουμε πιο ειναι πιο μεγαλο. Σημασια εχει τι εξυπηρετει καλυτερα την Πολη και τι βγαινει οικονομικα. Φανταζομαι συμφωνεις? |
Οι μελέτη βασίζεται, κυρίως, στο οικονομικό ζήτημα και όχι στο τί χρριάζεται η πόλη. Η πόλη (και καμία πόλη) δεν χρειάζεται ένα μετρό να κυκλοφορεί μόνο στο κέντρο της, είναι τουλάχιστον παράλογο.
Δεν έχει κανένα νόημα ένα τέτοιο έργο (και μην αρχίσει κανένας να γράφει για "παρκινγκ μετεπιβίβασης" και τέτοιες γελοιότητες....)
Το θέμα με το βαρύ/ελαφρύ μετρό έχει να κάνει κυρίως, εκτός από χωρητικότητα, με την ΑΜΕΣΗ ικανότητα χρήσης του υπαρκτού σιδηροδρομικού δικτύου από το βαρύ. Κατά τ' άλλα δεν είναι "κακό" το ελαφρύ.
Οι μικρές αποβάθρες είναι βέβαια, πρόβλημα. Σαφώς και φαίνεται από αυτό το γεγονός πόσο κατώτερο είναι από τον σχεδιασμό του ήδη, σε σχέση με το μετρό της Αθήνας.
skylinearth wrote: |
Παιδιά αμα θέλετε μελετήστε το μετρό της Κοπεγχάγης, ετσι κι'αλλιώς θα είναι ίδιο με το μετρό της Θεσσαλονίκης. |
Από πού προκύπτει αυτό; |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 2:45 pm Post subject: |
|
|
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ:Από την 1η του Μαΐου σε λειτουργία μεταμεσονύχτιας λεοφοριακής γραμμής!
Το δρομολόγιο θα γίνεται από τον κεντρικό σταθμό των ΚΤΕΛ στο αεροδρόμιο, μέσω Μοναστηρίου-Εγνατία-Μ. Αλεξάνδρου-Βενιζέλου-Εθν. Αντιστάσεως κτλ και με αντίστοιχη διαδρομή στην επιστροφή.
Στο νέα γραμμη, που θα λειτουργεί από τις 11 εώς τις 6, θα χρησημοποιούνται τέσσερα οχήματα με δρομολόγιο ανα μισάωρο!
Χρόνια περίμεναμε κάτι παρόμοιο! μακάρι να επεκταθεί το μέτρο και να δημιουργηθούν κι άλλες νυχτερινές γραμμές!!!
(στοιχεία από ρεπορτάζ στον Αγγελιοφόρο 11-4) |
|
Back to top |
|
|
|