stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 9:21 am    Post subject: Reply with quote

Εδώ είναι:http://www.starfm.gr/magazino/news_more.php?article_id=36920&cat=%CE%9D%CE%AD%CE%B1

Πρωταπριλιάτικο αστείο ήταν
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:04 am    Post subject: Reply with quote

Την είχαμε πατήσει δηλαδή;;; Razz Laughing
Πάντως σαν ιδέα δεν είναι κακό! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
teris3
New Member
New Member


Joined: 07 Mar 2006
Posts: 64

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 11:26 am    Post subject: Reply with quote

to kserw pws einai poly nwris akoma alla pistevw pws den noeitai metro pou sevetai ton eavto tou xwris stathmous se Ktel, Ose kai Aerodromio.... Surprised Smile

Episis apo to grafima pou eida pistevw oti stin arxiki tou morfi to metro tha eksipitei poly ligo kosmo (fysika etsi simvainei panta afou ftiaxnete mia grammi) alla tha prepei na sxediastoun taxista epektaseis gia tis perioxes dytika tou Stathmou alla kai psila pros Toumpa kai Triandria opwsdipote!

συνεχόμενα posts -- Losada

limito wrote:
Την είχαμε πατήσει δηλαδή;;; Razz Laughing
Πάντως σαν ιδέα δεν είναι κακό! Laughing


Aax, distixws avta mono sto Dubai ginontai! Twisted Evil


Last edited by teris3 on Sun Apr 09, 2006 11:36 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

teris3 wrote:

alla tha prepei na sxediastoun taxista epektaseis gia tis perioxes dytika tou Stathmou alla kai psila pros Toumpa kai Triandria opwsdipote!


Μα είπαμε επεκτάσεις προς Τούμπα και Τριανδρία θα είναι λάθος καθώς μετά δεν θα έχει που να πάει η γραμμή. Κοίτα στον χάρτη πόσο κοντά είναι η Τούμπα και η Τριανδρία στον βασικό άξονα του μετρό και θα καταλάβεις:http://www.ametro.gr/main/communication/gallery/images/various/metro_thess_4310.jpg
Δεν θα αξίζει τον κόπο μια τόσο μικρή επέκταση. Πολύ πιο χρήσιμες θα είναι οι επεκτάσεις προς τα δυτικά και στα ανατολικά (Καλαμαριά, αεροδρόμιο) και γενικά σε περιοχές με ανάπτυξη.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

Αληθεύει ότι υπήρχε σκέψη για κατασκευή του Τραμ, που θα είναι μια, ας πούμε, προέκταση προς το βουνό;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα για τραμ. Κρίμα πάντως, φαίνεται πως κανείς δεν το θέλει Sad .(από υπουργούς κλπ)
Back to top
View user's profile Send private message
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 1068
Location: Άλιμος!

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

einai sigouro oti tha arxisei i kataskeyi tou metro i tha ginei kamia prosfygi pali kai tha kathysterisoume kana xrono?? Twisted Evil Evil or Very Mad Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι, το έργο υπογράφτηκε τώρα και δεν μπορούν παρά να αρχίσουν οι εργασίες.

Στα πρότυπα του μετρό της Κοπεγχαγης το μετρό της Θεσσαλονίκης:
http://www.agelioforos.gr/agelioforos.gr/archive/article.asp?date=4/9/2006&page=32

Copenhagen metro:http://www.commonme.org/mblog/images/blog-photo-1049384062.88-0.jpg-orig.jpg

Επίσης το μετρό της Θεσσαλονίκης θα έχει κάτι ειδικά τζάμια στους σταθμούς τα λεγόμενα ''Platform Screen Doors''
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 7:49 pm    Post subject: Reply with quote

Μου'φτιάξες την διάθεση τώρα, να'σαι καλά Cool

Να και ένας χάρτης με το μετρό οπώς θα είνα ότι θα τελειώσουν όλες οι επεκτάσεις

http://img.photobucket.com/albums/v485/tkostya/metrothessalonikis-planned.jpg

5 σταθμοί σε 5χιλιόμετρα προς Σταυρούπολη(τους σταθμούς τους έβαλα στην τύχη στα σημεία που φαίνονται στον χάρτη)
5 σταθμοί σε 5χιλιόμετρα προς Καλαμαρι.α
4 σταθμοί σε 4(?)χιλιόμετρα προς Ελ. Κορδελιό(και εδω τους σταθμούς τους έβαλα στη τύχη, μάλλον στις πιθανότερες τοποθεσίες)

Και μια επέκταση που "ακούγεται" προς τα ΚΤΕΛ και το αεροδρόμιο(δεν ύπήρχε στον χάρτη)

(οι πληροφορίες είναι από το metrothessalonikis.tk και άλλα site κλπ)
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Τέτοια τζάμια έχει και το μετρό εδώ που βρίσκομαι εγώ. Πιστεύω θα είναι παρόμοιο της θεσσαλονίκη πόσω μάλλον που έχουνε και ίδιο ακριβώς μηκος! Οι πόρτες αυτές στις αποβάθρες αρκετά πρακτικές, ξέρεις ακριβώς που να περιμένεις και κυρίως πιστεύω είναι για να αποφεύγονται τυχόν ταρζανίες ( στο παρίσι πχ, μπαίνει κόσμος στις σήραγγες και έχουνε κάνει απ' άκρη σ'άκρη γκράφιτι..
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 12:02 am    Post subject: Reply with quote

Βρήκα την εταιρεία που θα κατασκευάσει τα βαγόνια. Είναι η Ansaldo η οποία έφτιαξε τα βαγόνια του μετρό της Κοπεγχάγης. Παραθέτω και το site που το αναφέρει:http://www.iee.org/oncomms/sector/transport/SectionNews/Object/DFFB8320-0C9B-7FE7-D9CBE2BE06F06764
και λογικά τα βαγόνια θα μοιάζουν έτσι:



Οπότε ακυρώνεται εκείνο που λέγαμε πρίν ενάμιση μήνα για light train στην Θεσσαλονίκη:http://stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=134&postdays=0&postorder=asc&start=575


Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι κανονικό και όχι όπως το ελαφρύ μετρό στα docklands του Λονδίνου (παλιό σενάριο):http://www.railway-technology.com/projects/greece/
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 6:37 pm    Post subject: Reply with quote

Το μετρο θα εχει αποβαθρες 60 μετρα. Της Αθηνας εχει 110. Πρακτικα αυτο σημαινει οτι μιλαμε για 3 βαγονια ανα συρμο. Το αν λεγεται ελαφρυ ή βαρυ μικρη σημασια εχει. Τα μεγεθη μιλανε απο μονα τους.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 6:52 pm    Post subject: Reply with quote

tonibest24 wrote:
Το μετρο θα εχει αποβαθρες 60 μετρα.

Μπορείς να μου δώσεις το link που το έλεγε αυτό;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

Ολο δικο σου
http://metrothessalonikis.tripod.com/TEXNOGRAFIMA295-10.pdf
http://metrothessalonikis.tripod.com/TEXNOGRAFIMA295-11.pdf
http://metrothessalonikis.tripod.com/TEXNOGRAFIMA295-12.pdf

Και μια ακομα συγκριση Συρμοι Μετρο Αθηνων 1030 Επιβατες
Θεσσαλονικη Arrow 450 Επιβατες
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και θεωρώ ίσως μικρό των αριθμό των βαγονιών στο μετρό Θεσσαλονικής σε σύγκριση με της Αθήνας ... δεν το βρίσκω παράλογο αφού και οι πόλεις που συγκρίνουμε δεν έχουν τον ίδιο πληθυσμό.
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 10:00 pm    Post subject: Reply with quote

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης όμως είναι τεράστιο, και ο πληθυσμός συνεχώς μεγαλώνει... Αν είναι να γίνουν τέτοια λάθη(βλ. μικρές αποβάθρες / light-rail κλπ ) θα τα βρούμε μπροστά μας σε λίγα χρόνια. Απ'το τίποτα βέβαια καλό είναι και το light-rail άλλα όλα δείχνουν πως δεν φτάνει Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Mα δεν είναι light rail κανονικότατο μετρό είναι. Λέει πουθενά light rail; Δεν ξέρω αν το προσέξατε πάντως, αλλά στο site του Αττικό μετρό λέει το εξής για το μετρό της Αθήνας:
''Οι συρμοί διέρχονται από τους σταθμούς κάθε τρία λεπτά τις ώρες αιχμής και κάθε πέντε ως δέκα λεπτά τις υπόλοιπες ώρες'' ενώ στην Θεσσαλονίκη η συχνότητα είναι 90 sec δλδ ενάμισι λεπτό έναντι της Αθήνας που έχει τρία λεπτά. Με λίγα λόγια:

Αθήνα: 6 βαγόνια ανα συρμό με συχνότητα 3 λεπτά σε ώρες αιχμής.

Θεσσαλονίκη: 3 βαγόνια ανα συρμό με συχνότητα ενάμιση λεπτό σε ώρες αιχμής.

Η Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει μικρότερες αποβάθρες και 3 λιγότερα βαγόνια αλλά απ'την άλλη ο συρμός θα είναι δύο φορές συχνότερος απο της Αθήνας.


Last edited by skylinearth on Tue Apr 11, 2006 12:36 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

Τα 9,6 χλμ. σε πόση ώρα θα γίνονται?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 12:44 am    Post subject: Reply with quote

skyline η καθε πολη εχει διαφορετικες αναγκες και μεγεθη οπως ευκολα καταλαβαινουμε οι χαρακτηρισμοι ελαφρυ βαρυ μετρο εχουν τυπικη σημασια. Αν μελετησεις ολα τα διαθεσιμα στοιχεια ευκολα συμπεραινεις οτι το αθηναικο μετρο εχει περιπου διπλασια χωρητικοτητα.
Ειναι πολυ λογικο μιας και ο πληθυσμος της Αθηνας ειναι περιπου 5πλασιος της Θεσσαλονικης.

Η χρονοαποσταση 60 δευτ. ειναι μια μελλοντικη τεχνολογικη δυνατοτητα του συστηματος. Οταν αρχισει να λειτουργει θα ειναι 180 δευτερα. Οι επιστημονες που σχεδιασαν το Μετρο ειμαι σιγουρος οτι μελετησαν τι χρειαζεται η Πολη και κατεληξαν σε αυτα τα μεγεθη . Τι νοημα εχει να βρουμε πιο ειναι πιο μεγαλο. Σημασια εχει τι εξυπηρετει καλυτερα την Πολη και τι βγαινει οικονομικα. Φανταζομαι συμφωνεις?

Εγω επικεντρωνω την προσοχη μου στις επεκτασεις. Εκει ειναι το μεγαλο στοιχημα. Να γινουν δηλαδη εγκαιρως και μεσα στο Δ ΚΠΣ

Arrow vag
Η ταχυτητα θα ειναι 40 χλμ την ωρα οποτε κανε τους απαραιτητους υπολογισμους


Last edited by tonibest24 on Tue Apr 11, 2006 2:00 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
aristidis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1448
Location: Πουθενιστάν

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 12:57 am    Post subject: Reply with quote

H αλήθεια είναι ότι ναι μεν η Θεσσαλονίκη είναι αισθητά μικρότερη από την Αθήνα, αλλά ειναι πολυ πυκνοκατοικημενη, ειδικα τωρα τελευταια, και υπαρχει παρα πολλη κινηση... Κυκλοφοριακο, πεζοι κλπ.. Ο πληθυσμος της οντως αυξανεται με υψηλο ρυθμο...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 7:18 am    Post subject: Reply with quote

tonibest24 wrote:
Αν μελετησεις ολα τα διαθεσιμα στοιχεια ευκολα συμπεραινεις οτι το αθηναικο μετρο εχει περιπου διπλασια χωρητικοτητα.


Αυτό το ξέρουμε.

tonibest24 wrote:
Η χρονοαποσταση 60 δευτ. ειναι μια μελλοντικη τεχνολογικη δυνατοτητα του συστηματος. Οταν αρχισει να λειτουργει θα ειναι 180 δευτερα.


Τα 180 δεύτερα δεν θα είναι παρα για λίγο καιρό, στην ''αρχική φάση του έργου. Η χρονοαπόσταση θα είναι 90 sec.

tonibest24 wrote:
Arrow vag
Η ταχυτητα θα ειναι 40 χλμ την ωρα οποτε κανε τους απαραιτητους υπολογισμους


Η μέση ταχύτητα θα είναι 40 χλμ την ώρα ενώ η μέγιστη 80 χλμ την ώρα.
Παιδιά αμα θέλετε μελετήστε το μετρό της Κοπεγχάγης, ετσι κι'αλλιώς θα είναι ίδιο με το μετρό της Θεσσαλονίκης. Ορίστε το site του μετρό της Κοπεγχάγης:http://www.m.dk/en/welcome

Εγώ πάντως προτιμώ να έχω μετρό με μικρότερες αποβάθρες απο το μετρό της Αθήνας αλλά δύο φορές πιο συχνό
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

εγω να προσθεσω επιπλεον οτι περα απο το σταυμο της ομονοιας και του συνταγματος οι υπολοιποι σταθμοι δεν γεμιζουν ασφυκτικα οποτε της θεσ/νιοκης μια χαρα μου φαινεται. απο την αλλη μερια και ο πλυθυσμος δεν προκειται π[ορτε να φθασει 5.000.000 οποτε μια χαρα ειναι
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Μου φαίνεται υποτιμήσαμε το μετρό της Θεσσαλονίκης, δηλαδή οτι είναι μικρότερο της Αθήνας. Στην ουσία αμα το καλοσκεφτείς (χωρητικότητα βαγονιών, χρονοαπόσταση) δεν έχει μεγάλες διαφορές απο τις Αθήνας. Οι λόγοι είναι πιο πάνω.
Επίσης δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο πληθυσμός με το μετρό. Αμα έχει πολύ κόσμο στο μετρό αυξάνεις τα δρομολόγια και λύνεται το πρόβλημα. Δεν χρειάζονται πολλά βαγόνια το μετρό για να εξυπηρετήσει τον κόσμο. Επίσης ίσως μια απο τις λεγόμενες βελτιώσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης να είναι οτι έχει λιγότερα βαγόνια ωστέ το μετρό να είναι πιο συχνό
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε tonibest, μάλλον από λάθος αναφέρεσαι σε 'μένα, καθώς έχω καιρό να γράψω στο φόρουμ Smile(βλέπεις ακόμη περιμένω την φωτογραφική μου μηχανή....). Υποθέτω πως απαντάς στον skylinearth.

Όμως μιας και μ' έβαλες στο παιχνίδι:

tonibest24 wrote:
(...)ευκολα συμπεραινεις οτι το αθηναικο μετρο εχει περιπου διπλασια χωρητικοτητα.
Ειναι πολυ λογικο μιας και ο πληθυσμος της Αθηνας ειναι περιπου 5πλασιος της Θεσσαλονικης.


1ον Αυτό βέβαια δεν είναι ούτε λογικό, ούτε γίνονται με βάση αυτών των αναλογιών η μελέτες. Αλλιώς η αποβάθρες της Νέας Υόρκης πχ, θα είχαν μήκος ένα χιλιόμετρο και οι συρμοί 40 βαγόνια....

2ον Με βάση τους υπολογισμούς σου η Αθήνα έχει κάπου έξη εκατομμύρια πληθυσμό....μάλιστα. Κάπου πρέπει να αφήσουμε τις αφθαιρεσίες στην μπάντα ρε παιδια, δεν γίνεται να φουσκώνουμε καθε 'βδομάδα και παραπάνω τα νούμερα.
Η Αθήνα έχει γύρω στα 3,5 (άντε βαρειά-βαρειά 4 για να μην απογοητεύσω κανέναν) εκατομμύρια και η Θεσσαλονίκη γυρω στο ένα. (Και η Ελλάδα όλη 11 εκατ).Πιστεύω να είναι αποδεκτοί αριθμοί αυτοι απ' όλους.

tonibest24 wrote:
Οι επιστημονες που σχεδιασαν το Μετρο ειμαι σιγουρος οτι μελετησαν τι χρειαζεται η Πολη και κατεληξαν σε αυτα τα μεγεθη . Τι νοημα εχει να βρουμε πιο ειναι πιο μεγαλο. Σημασια εχει τι εξυπηρετει καλυτερα την Πολη και τι βγαινει οικονομικα. Φανταζομαι συμφωνεις?

Οι μελέτη βασίζεται, κυρίως, στο οικονομικό ζήτημα και όχι στο τί χρριάζεται η πόλη. Η πόλη (και καμία πόλη) δεν χρειάζεται ένα μετρό να κυκλοφορεί μόνο στο κέντρο της, είναι τουλάχιστον παράλογο.
Δεν έχει κανένα νόημα ένα τέτοιο έργο (και μην αρχίσει κανένας να γράφει για "παρκινγκ μετεπιβίβασης" και τέτοιες γελοιότητες....)

Το θέμα με το βαρύ/ελαφρύ μετρό έχει να κάνει κυρίως, εκτός από χωρητικότητα, με την ΑΜΕΣΗ ικανότητα χρήσης του υπαρκτού σιδηροδρομικού δικτύου από το βαρύ. Κατά τ' άλλα δεν είναι "κακό" το ελαφρύ.
Οι μικρές αποβάθρες είναι βέβαια, πρόβλημα. Σαφώς και φαίνεται από αυτό το γεγονός πόσο κατώτερο είναι από τον σχεδιασμό του ήδη, σε σχέση με το μετρό της Αθήνας.

skylinearth wrote:

Παιδιά αμα θέλετε μελετήστε το μετρό της Κοπεγχάγης, ετσι κι'αλλιώς θα είναι ίδιο με το μετρό της Θεσσαλονίκης.

Από πού προκύπτει αυτό;
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ:Από την 1η του Μαΐου σε λειτουργία μεταμεσονύχτιας λεοφοριακής γραμμής!
Το δρομολόγιο θα γίνεται από τον κεντρικό σταθμό των ΚΤΕΛ στο αεροδρόμιο, μέσω Μοναστηρίου-Εγνατία-Μ. Αλεξάνδρου-Βενιζέλου-Εθν. Αντιστάσεως κτλ και με αντίστοιχη διαδρομή στην επιστροφή.
Στο νέα γραμμη, που θα λειτουργεί από τις 11 εώς τις 6, θα χρησημοποιούνται τέσσερα οχήματα με δρομολόγιο ανα μισάωρο!

Χρόνια περίμεναμε κάτι παρόμοιο! μακάρι να επεκταθεί το μέτρο και να δημιουργηθούν κι άλλες νυχτερινές γραμμές!!!

(στοιχεία από ρεπορτάζ στον Αγγελιοφόρο 11-4)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 89, 90, 91  Next
Page 29 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr