View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 2:07 pm Post subject: |
|
|
αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι εφόσοv είναι και ξένες εταιρίες μπλεγμένες στο θέμα...καλά δε μπορούν να πάρουν μια γνώμη ειδικά όταν παίζονται τέτοια κεφαλαιa;...πραγματικά δε καταλαβαίνω τι λογική. |
|
Back to top |
|
 |
g3orge Full Member


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 2:12 pm Post subject: |
|
|
Μ'αρέσει που τόσο εύκολα αποκαλείτε το Τραμ της Αθήνας άχρηστο, "άρπα κόλα" κτλ. Ο billy8181 μάλιστα μας προτείνει τρόπους καλύτερης λειτουργίας. Δώστε μας τουλάχιστον και κανένα επιχείρημα, να μπούμε και εμείς στη λογική σας. Να καταλάβουμε πια τι στο καλό συμβαίνει. Ποιες στάσεις είναι άχρηστες; Σε ποιες περιοχές; Τι θεωρείται "άρπα κόλα";
Να υπενθυμίσω ότι η συζήτηση ξεκίνησε από το γεγονός ότι το Τραμ κάνει τη γραμμή Birmingham - Wolverhampton σε κάποια λεπτά και κατέληξε ότι το Τραμ της Αθήνας είναι άχρηστο... Μάλιστα...  |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 2:20 pm Post subject: |
|
|
To epixeirhma einai oti me ton tropo me ton opoio exei sxediastei h grammh tou tram einai paromoios me ton sxediasmo mias aplhs grammhs grammhs LEOFORIOU koinws einai THEOARGO. Thn doulia thn opoia kanei to tram authn thn stigmh sthn Athina tha borousan na thn kanoun kalista duo-treis epipleon grammes Leoforiou.
Se oles tis xwres stis opoies exoun kataskeuastei kainourgies grammes tram exoun ws kurio stoxo thn megistopoihsh ths taxuthtas kai exoun xrhsimopoihthei ws enalaktiko meso se sxesh me tis grammes tou metro. Edw poios einai o stoxos ths uparxousas grammhs, na upokatastisei ta leoforia?
Nottingham tram: 15 xiliometra-30lepta
Last edited by SOUL_13 on Mon Apr 03, 2006 2:27 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
g3orge Full Member


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 2:30 pm Post subject: |
|
|
SOUL_13
Μια σύγκριση του Τραμ της Αθήνας με άλλα, όσον αφορά στην ταχύτητα τουλάχιστον, θα έδινε πιο ασφαλή συμπεράσματα. Κανείς που να έχει ανέβει σε Τραμ άλλων πόλλεων;;;  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 2:32 pm Post subject: |
|
|
George μιας και το έφερε η συζήτηση ένα επιχείρημα με το οποιο υποστηρίζω πως το tram δεν είναι αργό μονο λόγο έλλειψη πρασινου κύματος αλλα είναι και λόγο περιττών στάσεων.
Τώρα pies είναι θα σε γελάσω, αλλα θυμάμαι όταν το είχα πάρει πως μεταξύ πχ. καλαμάκι και συνταγμή έχει αρκετές όπου δεν ανεβαίνει σχεδόν κανεις.
Aχρηστο δεν είναι, και έτσι όπως είναι εγώ πάντα το υποστήριζα(εξάλλου δεν έχουν όλοι αμάξι και για λεωφορεία μη το συζητάς..), αλλα δε θα ήταν άσχημο να πήγαινε πιο γρήγορα. |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 2:39 pm Post subject: |
|
|
Exw xrhsimopoihsei 3-4 fores to tram sto Birmingham kai se oloklhrh thn diadromh eixe proteraiothta se sxesh me ta amaksia. Oi staseis einai sxetika araies kai eksiphretoun kathe mia kai kapoio proastio. Twra apo taxuthta mou fanike sxetika grigoro an kai den exw ebeiria se sxesh me kapoio allo susthma tram. |
|
Back to top |
|
 |
Manchester_7 Stadium Expert


Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 4:12 pm Post subject: |
|
|
Και του Manchester ετσι ειναι. Πρασινο κυμα σε ολα τα φαναρια (εκτος απο ενα που ειναι στο κεντρο και δεν υπαρχει λογος να υπαρχει το πρασινο κυμα), σαφως λιγοτερες στασεις και υψηλοτερη ταχυτητα σε ορισμενα κομματια της διαδρομης (παντα σε συγκριση με των Αθηνων).
Παντως αυτο που δεν εχουν καταλαβει πολλοι Αθηναιοι ειναι οτι το τραμ ενδυκνειται για μικρες αποστασεις και σε περιπτωσεις που ο χρονος δεν παιζει ρολο. Εγω θα το προτιμησω για να παω απο την Γλυφαδα στην Αθηνα αλλα οχι για την αντιθετη διαδρομη. Ποιος ο λογος. Το παρκινγκ φυσικα. Επισης για να παω Αθηνα θα το προτιμησω απο το Α2 (πιο ανετο και πιο σιγουρο - αμα πιασει κινηση στην Συγγρου δεν γλυτωνεις με τιποτα).
Το προβλημα μας ειναι οτι ο Ελληνας τα θελει ολα δικα του. Και γρηγορο το θελει το τραμ, και ησυχο και και και...(Καποιου του χαριζανε ενα γαιδαρο και τον κοιταγε στα δοντια ελεγε η γιαγια μου). |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 8:42 pm Post subject: |
|
|
εγω παντως οσες φορες επισκευτικα τον αδελφο στη βουλα προτημουσα μετρο μεχρι νεο κοσμο και μετα το τραμ μεχρι τη γλυφαδα. μια φορα που να μην επαιρνα πηρα το λεωφορειο.... |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 10:18 pm Post subject: |
|
|
Σύνταγμα - Γλυφάδα με τραμ είναι αυτοκτονία. Και ΣΕΦ - Σύνταγμα πάλι χάλια είναι. Το μακρύτερο δρομολόγιο που αντέχεται είναι ΣΕΦ - Γλυφάδα ... Αλλά το τραμ δεν είναι για τέτοιες -μεγάλες- αποστάσεις βρε παιδιά  |
|
Back to top |
|
 |
wizard Senior Member

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 468 Location: Athens & UK
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 3:08 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που θέλω να πω είναι πως το τραμ είναι άχρηστο και ας ακούγεται υπερβολικό, σε μια τόσο μεγάλη και πυκνοκατοικημένη πόλη. Μόνο το μετρό και ο προαστιακός είναι πραγματικά χρήσιμα ΜΜΜ για την Αττική. |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 4:58 pm Post subject: |
|
|
Εισαι υπερβολικος
Το τραμ ετυχε να το χρησιμοποιησω μια φορα απο Φαληρο-Φιξ και ηταν μια χαρουλα. Εκανε 10 λεπτα παραπανω απ'οτι να επερνα το τρενο και μετα το μετρο, αλλα σιγα τα ωα..Το καλοκαιρακι να σας δω οσους θελετε να πατε στην παραλια τι θα προτημησετε?? Αμαξι Λεοφωριο??  |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 5:31 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τον Tzinos. Το καλοκαίρι γίνεται απίστευτο μποτιλιάρισμα στη Λ.Ποσειδώνος. Μιλάμε κάνεις 1 ώρα και βάλε για να πας από το ΣΕΦ στη πλατεία Γλυφάδας με αυτοκίνητο ενώ με το τραμ θες 25-30 λεπτά! Αν μιλάμε, λοιπόν, αποκλειστικά για το καλοκαίρι, τότε η επλογή του τραμ ως μέσο μετακίνησης είναι μονόδρομος. |
|
Back to top |
|
 |
wizard Senior Member

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 468 Location: Athens & UK
|
Posted: Wed Apr 05, 2006 4:22 am Post subject: |
|
|
Tzinos wrote: | Εισαι υπερβολικος
Το τραμ ετυχε να το χρησιμοποιησω μια φορα απο Φαληρο-Φιξ και ηταν μια χαρουλα. Εκανε 10 λεπτα παραπανω απ'οτι να επερνα το τρενο και μετα το μετρο, αλλα σιγα τα ωα..Το καλοκαιρακι να σας δω οσους θελετε να πατε στην παραλια τι θα προτημησετε?? Αμαξι Λεοφωριο??  |
Κυριακή μεσημέρι, Κατεχάκη-κέντρο Γλυφάδας το έκανα σε 25' και χωρίς να τρέχω. Το καλοκαίρι ίσως είναι άλλη υπόθεση.. |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed Apr 05, 2006 11:26 am Post subject: |
|
|
Κυριακη μεσημερι? θενκς ε λοτ! Δευτερα μεσημερι?Τριτη, Τεταρτη κτλ κτλ?? Οταν δεν εχει εξ'ορισμου κινηση, το αυτοκινητο βολευει καλυτερα και απο το μετρο, αλλα ας συγκρινουμε ομοια πραγματα!! Επισης εξαρταται και πως πηγες Γλυφαδα! Πηγες απο την περιφεριακη ή πηγες απο Β Σοφιας, Καλλιμαρμαρο και Βουλιαγμενης??? Αν πηγες απο τον Αυτοκινητοδρομο, δεν ειναι συγκρησημο, γιατι και εγω, Πειραια Κηφισια την Κυριακη το κανω σε 15 λεπτα απο τον Κηφισο, αλλα καθημερινη πρωι μαλλον θα προτημησω τον ΗΣΑΠ για να παω!! |
|
Back to top |
|
 |
wizard Senior Member

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 468 Location: Athens & UK
|
Posted: Wed Apr 05, 2006 1:27 pm Post subject: |
|
|
Από Κατεχάκη, όχι από κέντρο.
Εγώ πάντως επιμένω πως το μετρό είναι μακράν η καλύτερη λύση για μεγάλες πόλεις και το τραμ είναι μια πολύ καλή εναλλακτική λύση για πόλεις με πληθυσμό <1εκ. Εκτός και αν δε βλέπουμε την Αττική ως σύνολο αλλά μιλάμε για μικρές πόλεις εντός του νομού. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 10:58 pm Post subject: |
|
|
Ευγε gm
το εψαχνα πολυ καιρο και δεν μπορουασα να το εντοπισω. Πολυ καλα αρθρα απαντηση σε ολους τους επικριτες του Τραμ.
Ειδικα ενα σημειο που λεει οτι το να ξαναγινει μελετη σκοπιμοτητας για την εισοδο του Τραμ στον Πειραια ειναι σαν να κανουμε μελετη για το αν ισχυει ο νομος της βαρυτητας και η φραση paralysis through analysis ειναι ολα τα ΛΕΦΤΑ.[/b] |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 2:04 am Post subject: |
|
|
σπουδαίο άρθρο και τα έλεγε και από τότε....άλλοι ακόμα να το πάρουν χαμπάρι. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 1:36 am Post subject: |
|
|
Τραμ στη Τζαβέλλα... Oh this? Last year!
Νέα χάραξη διέλευσης του τράμ στον Πειραιά
Εκεί μέσα θα διαβάσετε και αυτό: "[Η νέα εκδοχή χωροθέτησης] ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά που αφορά την υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού στη διαδρομή από Ν. Φάληρο προς Πειραιά."
Το οποίο με απλά λόγια σημαίνει ότι το τραμ στον Πειραιά θα το δουν... τα παιδιά μας, αν είναι τυχερά! |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 5:55 pm Post subject: |
|
|
Με μια πρώτη απλοϊκή και συνάμα αθώα προσέγγιση ... φαίνεται ότι τα βρήκαν μεταξύ τους και το τραμ θα φτάσει στον Πειραιά. Τα συναισθήματα από την επιλογή αυτή είναι ανάμιχτα:
Τα προβλήματα από την επιλογή αυτή είναι:
* Υπάρχει πρόβλημα στη διέλευση του τραμ από το ΣΕΦ στην Ομηρίδου Σκυλίτση.
* Πιθανές αλλαγές στη σηματοδοτήσεις μεταξύ Γρ.Λαμπράκη και Ομ.Σκυλίτση καθώς και 34ου Συντάγματος Πεζικού και Ομ.Σκυλίτση ίσως προκαλέσουν μποτιλιάρισμα στις αντίστοιχες οδούς.
* Προβληματική αναγνωσιμότητα χάραξης αν και βοηθάει η υπάρχουσα κατάσταση με τις "χαράξεις" των γραμμών των λεωοφορείων. Αυτό οφείλεται στους διαφορετικούς κλάδους για άνοδο και κάθοδο στο κέντρο του Πειραιά.
* Οι παρεμβάσεις στην οδό Τζαβέλλα (μερική ή ολική πεζοδρόμηση, φύτευση δέντρων, κλπ) ακυρώνονται αφού το τραμ δεν θα περάσει από εκεί
* Η περιοχή από την οποία περνάει η Ομ.Σκυλίτση είναι υποβαθμισμένη και οι όποιες παρεμβάσεις γίνουν εκεί είναι αμφίβολο αν θα εκπληρώσουν τον επιθυμητό σκοπό της προσέλκυσης πεζών.
* Αμφίβολη η δυνατότητα αξιοποίησης ενός ΜΣΤ στην περιοχή της Ομ.Σκυλίτση λόγω μειωμένων αναγκών μετακίνησης
* Η βύθιση των γραμμών του ΗΣΑΠ κατά 3-4 μέτρα και για μήκος περίπου 1,5 χλμ μολονότι δεν αποτελεί κάτι δύσκολο τεχνικά, είναι μια διαδικασία χρονοβόρα και κοστοβόρα. Ειδικά το δεύτερο ($$$) αποτελεί πρόβλημα που δεν έχει επιλυθεί ακόμα από τους υπευθύνους.
* Η στάση στα σχολεία της Τζαβέλλα καταργείται. Αντίστοιχη στάση με τη νέα χάραξη είναι αρκετά μακρύτερα και χρειάζεται κάποιος να διασχύσει ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας κατά συνέπεια οι κάτοικοι της Τζαβέλλας δεν θα έχουν εύκολη πρόσβαση σε ένα μέσο σταθερής τροχιάς όπως είναι το τραμ.
Τα θετικά ή έστω ουδέτερα συμπεράσματα:
* Ανάπλαση Πλ.Καραισκάκη, Πλ.Κοραή, Ηρώων Πολυτεχνείου, 34ου Συντάγματος, Γρ.Λαμπράκη ... και γενικά ότι αναπλάσεις έχουν προβλεφθεί μπορούν να γίνουν όλες (προφανώς πλην αυτών τις οδού Τζαβέλλα)
* Η απόσταση των κλάδων ανόδου-καθόδου είναι μικρή, περίπου 4 λεπτά με τα πόδια και περνάνε από δύο από τις κεντρικότερες λεωοφόρους του Πειραιά
* Οι δρόμοι από τους οποίους θα περάσει το τραμ χάνουν είτε απο 1 λωρίδα (Γρ.Λαμπράκη, Ηρώων Πολυτεχνείου) είτε καμία (Ομ.Σκυλίτση). Παραμένει βέβαια το τμήμα Πλ.Κοραή - Πλ.Καραισκάκη όπου τα ΙΧ πρέπει να αποχωρίστούν 2 λωρίδες - η μία από αυτές βέβαια είναι λεωφορειολωρίδα. Γενικά όμως τα ΙΧ χάνουν μόνο θέσεις στάθμευσης χωρίς να εξορίζονται πλήρως από τον Πειραιά. (τώρα αυτό είναι καλό? Χμμμ!)
* Οι διαμορφώσεις στην οδό Τζαβέλλα - τουλάχιστον με τον τρόπο που έχουν ανακοινωθεί κατά καιρούς στα ΜΜΕ - δεν είναι κάτι το σπουδαίο σε σύγκριση με τις παρεμβάσεις στο κέντρο του Πειραιά, στο ΣΕΦ και στο λιμάνι. Κατά συνέπεια η μη πραγματοποίηση αυτών δεν είναι και το τέλος του κόσμου ούτε για την περιοχή, ούτε για τον Πειραιά.
* Η διαφορά μεταξύ της αρχικής χάραξης και αυτής που έγινε αποδεκτή όσον αφορά το χρόνο διέλευσης έχει χρονική διαφορά μόλις μισό λεπτό και διαφορά μήκους γύρω στα 100-200 μέτρα (ανάλογα τον κλάδο)
* Η κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών παράλληλων στο τραμ φαίνεται ευκολότερη με αυτή τη χάραξη κυρίως λόγω της ομοιότητας της χάραξης του τραμ με αυτή των λεωφορείων.
Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, είναι θέμα πολιτικής βούλησης και τύχης. Αν η υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ ενταχθεί στα κονδύλια εκσυχγρονισμού του και αν γίνει η βύθιση εντός του 2006, έχει καλώς. Σε κάθε περίπτωση όμως τα δεσμευμένα κονδύλια για την χάραξη του τραμ κινδυνεύουν από τυγχόν καθυστερήσεις στην υλοποίηση της βύθισης της γραμμής του ΗΣΑΠ. Τι θα γίνει άραγε στο τέλος? ...  |
|
Back to top |
|
 |
SpyroTheDragon Full Member


Joined: 04 Jun 2004 Posts: 249 Location: Chicago - Ilioupolis
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 1:34 am Post subject: |
|
|
Bravo na ginei etsi akrivos to tram ston Pirea. Ftanei pia afti h grinia me ta erga... kalitera na ginei kati para tipote!
Mia xara mou akougete to ergo... O Pireas einai xalia... mono kalo tha tou kanei!
Πώς τα κατάφερες μέσα σε ένα post να παραβείς δύο φορές τον Κανονισμό;! Λοιπόν, έχουμε και λέμε... πρώτον, τα δύο συνεχόμενα post ενώθηκαν...
http://linuxweb.internet.gr/tramsa/media/press/gr/Eleutheros_typos_25_02_2006.jpg
http://linuxweb.internet.gr/tramsa/media/press/gr/Auriani_03_02_05.jpg
Mhn akoute ths kasandres... af3isi 20% tou prasinou, monderno prosopo kai akomh kalitera to ergo sindiazete me ta sxedia gia metro! Bravo! Me to kalo na to doume na oloklironete giati polis upnos epese teleftea... kali anastasi!
.... και δεύτερον, οι εικόνες αντικαταστάθηκαν από τα links τους (για μία ακόμη φορά το ξαναλέμε: ΟΧΙ εικόνες πάνω από 640 pixels σε πλάτος).
Admin |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 8:43 am Post subject: |
|
|
και να κάνω την παρατήρηση ότι το συνολικό κόστος του τράμ του Πειραιά είναι περίπου όσο ένα F-16 (ίσως και λιγότερο από ένα F-16, οι επικυριαρχοι έχουν πάθει τσίρλα με τη Μ. Ανατολή και κοιτάνε να βρούν λεφτά από όπου μπορούν και χρεωνουν ότι νάναι...)
Ακου να δείς...
Βέβαια, με τόσα μικρά κόστη και σχετικά μικρούς χρόνους παράδοσης είναι πολύ πιθανό να παρασυρθεί κάποιος και να ξεχάσει απλά το ότι το τράμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να αντικαταστήσει το μετρό, απλά να το συμπληρώσει. Και πρέπει να κάνουμε έκκληση στον κο Σουφλιά ο οποίος εσχάτως εμφανίζει μια κινητικότητα, να ρυθμίσει το θέμα των φαναριών και της προτεραιότητας του τράμ. Αστείος κατάντησε ποιά ο πόλεμος με το Λιάπη, έλεος... |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 9:10 am Post subject: |
|
|
Βασικά υπάρχουν σκέψεις να καταργήσουν τις μισές στάσεις του Τράμ προς Γλυφάδα και να το κάνουν υπέργειο μετρό.
Απορία: Υπάρχει περίπτωση, αν γίνει κάτι τέτοιο, το Τράμ να φτάσει τις ταχύτητες του Μετρό??? Εγώ αμφιβάλλω, γιατί οι γραμμές και οι τροχοί του Τραμ δεν του επιτρέπουν καλή σταθερότητα.  |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 10:28 am Post subject: |
|
|
An borei??Kai vevaia borei. Autos einai kai o kurios logos gia ton opoio polles Eurwpaikes poleis to proteimoune se sxesh me to metro (Birmingham, Manchester). To tram san upokatastato tou leoforiou pethane prin 50 xronia, oles oi kainourgies grammes sxediazode wste na megistopoioune thn taxuthta kai na prosferoune uphresies pou boroun na upokatasthsoun h na sublhrwsoun tis grammes tou metro.
p.x. apo thn prohgoumenh selida
Tram Birmingham
Birmingham City centre - Wolverhampton
20,4 km - 10 στάσεις - 35 lepta
Athina Hlektrikos
Πειραιάς - Ειρήνη (ΗΣΑΠ)
20,5 km - 19 στάσεις - 41,5 λεπτά |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 11:11 am Post subject: |
|
|
SOUL_13, δεν αμφιβάλλω γενικά για την ικανότητα του Τραμ να αναπτύξει ταχύτητα, αλλά εγώ που το χρησιμοποιώ κάθε 'μέρα συνέχεια αισθάνομαι σαν να είμαι σε καράβι
Απλά φοβάμαι να είμαι μέσα σε ένα τέτοιο όχημα και να τρέχει με 40 ή 50 χλμ/ώρα
Μάλλον επειδή φοβάμαι τα Made by Greeks products  |
|
Back to top |
|
 |
|