View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 1:20 am Post subject: |
|
|
siakabetis wrote: | ...πιστευω οτι υπαρχει ενας μειωμενος ρυθμος θανατηφορων τροχαιων και αυτο εχει να κανει πολυ με την ασφαλεια και ποιοτητα του οδικου δικτυου ... |
Το οδόστρωμα είναι από κακό μέχρι εγκληματικά ακατάλληλο σε ορισμένα σημεία της ΠΑΘΕ. Ο φωτισμός είναι ανύπαρκτος σε άλλα σημεία. Όχι ότι δεν υπάρχουν βελτιώσεις αλλά έχουμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε μέχρι να μπορούμε να πούμε ότι έχουμε ένα σοβαρό οδικό δίκτυο.
Κι αυτά τα διόδια των 2 Ε ... πολύ κλεψιά...  |
|
Back to top |
|
 |
g3orge Full Member


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 2:24 am Post subject: |
|
|
Όντως έχουμε πάρα πολύ δρόμο στον ΠΑΘΕ (π.χ. Πλαταμώνας, Τέμπη, Μαλιακός και το τμήμα της Πελοποννήσου). Μου δίνεται πάντως η αίσθηση ότι όλες οι βελτιώσεις όπως και διάφορες παρεμβάσεις (κάμερες, ραντάρ, καλύτερη αστυνόμευση) αρχίζουν να έχουν αποτέλεσμα.
Όσον αφορά στά διόδια των 2 ευρώ, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να ανέβουν στα 3 αρκεί να δω πιο γρήγορα ένα πυκνό, καλύτερο και ασφαλέστερο οδικό δίκτυο.  |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 10:51 am Post subject: |
|
|
"Είκοσι δύο άτομα έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο"
Μεγαλος αριθμος  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 11:00 am Post subject: |
|
|
Έχω την εντύπωση ότι τέτοια νούμερα αποτελούν πλέον τον "σκληρό πυρήνα" των τροχαίων ατυχημάτων και δεν μπορούν να μειωθούν επιπλέον με ελαφρά μέτρα (αστυνόμευση, ραντάρ, πρόστιμα). Πλέον χρειάζονται άλλου είδους παρεμβάσεις, μονιμότερου χαρακτήρα, στις υποδομές και (το κυριότερο) στην οδηγική παιδεία. Πάντως είναι θετικό ότι από τις 2.500 και 3.000 απώλειες σε τροχαία ατυχήματα πριν από 10 χρόνια, ο αριθμός μειώθηκε στις 1.500. Αυτό σημαίνει ότι κάτι αλλάζει, και ότι έστω και το αυτονόητο γίνεται πραγματικότητα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 11:47 am Post subject: |
|
|
http://www.auto-internet.gr/news/news_saligari_Athens_Thess.htm
...αποφασίσαμε να κάνουμε τη διαδρομή Aθήνα-Θεσσαλονίκη, τηρώντας ευλαβικά τα όρια ταχύτητας....
Mε τόσες δεκάδες χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου ήδη έτοιμα και με δεδομένο ότι το όριο ταχύτητας σε τέτοιο δρόμο υποτίθεται πως είναι 120 χλμ./ώρα, μια τέτοια διαδρομή θα έπρεπε να γίνεται πλέον σε πολύ λογικό χρονικό διάστημα...
Φρούδες ελπίδες αποδείχθηκαν οι σκέψεις μας. Ξεκινώντας από την Aθήνα (από την περιοχή του Nέου Kόσμου, ώστε να είμαστε εκτός δακτυλίου και να μπορούμε την επόμενη μέρα να επιστρέψουμε στο ίδιο ακριβώς σημείο και να κάνουμε τη σύγκριση), φτάσαμε μπροστά από το Λευκό Πύργο (συνολική διαδρομή 518 χιλιόμετρα) σχεδόν σε... 8 ώρες (για την ακρίβεια, σε 7 ώρες και 44 λεπτά) με μέση ταχύτητα μόλις 80 χλμ./ώρα! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 5:21 pm Post subject: |
|
|
ert.Μέσα στους τρεις επόμενους μήνες θα ολοκληρωθεί η διαδικασία υπογραφής της σύμβασης με την ανάδοχο κοινοπραξία για την ανάθεση των έργων ανακατασκευής του τμήματος Παραδεισίων-Τσακώνας του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, που είχε καταστραφεί από κατολισθήσεις πριν τρία χρόνια, όπως εκτιμά η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 36 μήνες.
Δύο ακόμη σημαντικά έργα, αυτό που θα συνδέσει το Ανατολικό Ζαγόρι με την Εγνατία οδό και περιλαμβάνεται εργολαβία " ανισόπεδος κόμβος Αράχθου" έως "ανισόπεδος κόμβος Περιστερίου", καθώς και ο δεύτερος κλάδος της σήραγγας Μετσόβου διακηρύχθηκαν στις 28 Φεβρουαρίου από την εταιρεία "Εγνατία Οδός Α.Ε.". Αυτά ανακοίνωσε στη δημοτική αρχή και τους κατοίκους του δήμου Ανατολικού Ζαγορίου ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Καλογιάννης, ο οποίος το περασμένο Σάββατο βρέθηκε στο δημαρχείο Αν. Ζαγορίου στους Μηλιωτάδες, όπου είχε συνάντηση με το δήμαρχο κ. Σπύρου, τους αντιδημάρχους και προέδρους τοπικών συμβουλίων, τους οποίους ενημέρωσε για τα έργα.
ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΜΕΤΣΟΒΟΥ?????
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!Πρώτη φορά το ακούω αυτό αλλά για να το είπε ο Καλογιαννάκης....πολύ σπουδαία έργα(η γέφυρα Νέστου δηλ.μένει τελευταία???ο Σουφλιάς οφείλω να πω ότι έφερε τα πάνω κάτω). |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 12:39 am Post subject: |
|
|
Πολυ θετικα νεα. Αν και εχω κραξει τον Σουφλια για διαφορα αλλα εργα συμφωνω οτι στην Εγνατια εχει κανει καλη δουλεια.
beethoven, jnathan. Ευχαριστω για τις πληροφοριες παιδια
Απο οτι καταλαβαινω η Καβαλα δειχνει εντελως εκτος καθετων αξονων μια εξελιξη που πρεπει να την προσεξουμε γιατι το λιμανι της Καβαλας μπορει να δωσει πολλα και μπορουμε να εκμεταλευτουμε πιθανες κινησεις εμπορευματων απο Βορεια.
Η Κομοτινη και η Ξανθη δεν με ανησυχουν γιατι τα χλμ ειναι λιγα και κατασκευαζονται γρηγορα μολις αποφασιστει. Το θεμα βεβαια ειναι σε τι κατασταση ειναι το οδικο δικτυο απο βουλγαρικης πλευρας . Μια προχειρη ματια στους χαρτες μαλλον απογοητευει. |
|
Back to top |
|
 |
Conqui Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 4:19 pm Post subject: |
|
|
Τίποτα που να μην γνωρίζουμε ήδη. Ελπίζω μέχρι το 2012 να αποκτήσει η χώρα -επιτέλους!!- τους αυτοκινητόδρομους που της αρμόζουν. Αλλιώς θα συνεχίσουμε να θρηνούμε θύματα...  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 10:53 am Post subject: |
|
|
Μπορει καποιος να postαρει το σχεδιαγραμμα των εργων του Μαλιακου ;
Πως θα ειναι ο νεος Μαλιακος ; |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 4:07 pm Post subject: |
|
|
Υπό κατασκευή
από 2003
Παράκαμψη Αγ.Κων/νου(ΑΚ Λόγγου-σήραγγα Κνημίδας)μήκους 11χλμ
Παράκαμψη Κ.Βούρλων(έξοδος σήρ.Κνημίδας-Σκάρφεια)μήκους 10χλμ
από 2005
ΑΚ.Θερμοπυλών-ΑΚ.Ροδίτσας μήκους 8 χλμ και ΑΚ.Ροδίτσας-Στυλίδα 8,5 χλμ.
Μάρτιος 2006 ΑΚ.Σκάρφειας-ΑΚ.Θερμοπυλών 17,4 χλμ.
Σύνολο 55 χλμ υπό κατασκευή
υπό δημοπράτηση
Νέα κοίτη Σπερχειού-ΑΚ.Ροδίτσας 3,5χλμ
υπό μελέτη
Παράκαμψη Στυλίδας-Παράκαμψη Καραβόμυλου-Ράχες
Υγ.Ελπίζω ότι τα τμήματα τα θυμήθηκα ακριβώς.Στην παράκ.ΑΓ.Κων/νου κατασκευάζουν 2 σήραγγες μήκους 500 και 2.500 μ(μονού κλάδου???),στη Σκάρφεια και τις Θερμοπύλες 2 ημικόμβους και στη Στυλίδα νομίζω ότι κατασκευάζουν και κει κόμβο.Αυτό που δεν έχω καταλάβει μέχρι στιγμής είναι το τμήμα στο Σπερχειό και πού κάνουν καινούρια χάραξη και πού όχι.Στον ΑΓ.Κων/νο και Κ.Βούρλα πάντως η χάραξη είναι νέα.
Last edited by Beethoven on Tue Apr 18, 2006 8:15 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 9:21 pm Post subject: |
|
|
Βλέπω ξανά και ξανά τον χάρτη και ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω το έγκλημα της εγκατάλειψης της λύσης για υποθαλάσσια ζεύξη του Μαλιακού κόλπου...
Κατ' αρχήν χάσαμε 10 χρόνια στις συζητήσεις με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή ακόμα ο Μαλιακός να είναι καρμανιόλα και εν συνεχεία η τελική λύση που δίνεται είναι μια λύση μόνο και μόνο για να ευχαριστηθούν οι τοπικοί παράγοντες της Φθιώτιδας... Αθήνα-Θεσσαλονίκη με +50 χιλιόμετρα από το πώς θα ήταν ο δρόμος με την υποθαλάσσια ζεύξη.
Και θυμάστε ποια ήταν η δικαιολογία για να μην προχωρήσει η ζεύξη; Η αυξημένη... σεισμικότητα της περιοχής!!!!!
Σε ποια περιοχή της Ελλάδας ρε σεις δεν έχει σεισμούς; Στο Άκτιο που βρίσκεται σε πιο επικίνδυνη σεισμικά περιοχή πώς έγινε το υποθαλάσσιο τούνελ; Στη Θεσσαλονίκη που θα γίνει η υποθαλάσσια δεν έχει μήπως σεισμούς;; Στην Ιαπωνία δεν έχει υποθαλάσσια τούνελ;
Αστεία πράγματα δηλαδή μόνο και μόνο επειδή οι τοπικοί παράγοντες της Φθιώτιδας ήθελαν ο δρόμος να περνά μπροστά από τη Λαμία....
Α ρε Λαλιώτη.... γιατί έκανες πίσω;;;;;  |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 9:55 pm Post subject: |
|
|
τα θυμασαι τα μπλοκα επι λαλιωτη για αυτο το θεμα? θυμασαι τους τοπικους κομματαρχες που πανυγιριζαν για το οτι ανεβαλαν την υποθαλασια εστω να μην χασουν την κονομα τα σουβλατζιδικα  |
|
Back to top |
|
 |
Mika Stadium Expert


Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 10:16 pm Post subject: |
|
|
εν τω μεταξυ οι ιδιοι που τοτε στηνανε μπλοκα για να μην χασουν την κονομα καθε φορα που εχουμε ενα πολυνεκρο τροχαιο βγαινουν στα καναλια για συλληπητηρια... λες και δεν εχουν ενα μερος της υθυνης και αυτοι  |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 8:00 pm Post subject: |
|
|
Ο δρόμος στο Μαλιακό όμως πρέπει και πάλι να κατασκευαστεί είτε γίνει ζεύξη είτε όχι γιατί εξυπηρετεί κι άλλες κατευθύνσεις όχι μόνο την Αθήνα-Θεσσαλονίκη.Και επειδή η τεχνολογία πάντα τρέχει και υπάρχει διαρκής συναγωνισμός ποιος θα κάνει το μεγαλύτερο έργο ή τη μεγαλύτερη γέφυρα μπορεί στο μέλλον να κατασκευάσουν μία ζεύξη όπως δείχνει ο παρακάτω χάρτης!!
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/petalomaliakou1.jpg
δηλαδή ζεύξη απ'την Εύβοια,όχι ότι δεν συζητήθηκε καθόλου μέχρι στιγμής είμαι σίγουρος γι'αυτό,αλλά αυτή η ένωση θα εξυπηρετούσε ακόμα καλύτερα τη Θεσσαλονίκη και θα ένωνε και την Εύβοια απ'τα βόρεια.Αν γινόταν γέφυρα το συνολικό μήκος των γεφυρών θα πρέπει να ήταν γύρω στα 8 χλμ.Σε υποθαλάσσια θα έβγαινε κάτι περισσότερο.Αλλά αν και θα ήθελα να δω ένα τέτοιο έργο δεν είμαι σίγουρος αν αυτή τη στιγμή είναι τόσο αναγκαίο και αναρωτιέμαι πώς η πρώην ζεύξη Μαλιακού δρομολογήθηκε τόσο γρήγορα τη στιγμή που η υπόλοιπη Ελλάδα δε διαθέτει το στοιχειώδες οδικό δίκτυο που έχει ανάγκη. |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 11:26 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνω με την τοποθετηση του SUPERA και πραγματι με την πρωτη ματια στον χαρτη του Μπετοβεν πιστευω ολοι σκεφτηκαμε την Υποθαλασσια. Υπαρχουν ομως 2-3 θεματα.
Το πρωτο και βασικοτερο ειναι οτι οι συγκεκριμενοι δρομοι οπως πολυ σωστα επισημαινει και ο BEETHOVEN επρεπε ουτως η αλλως να φτιαχτουν για να εξηπηρετηθει η Λαμια και ο μελλοντικος Αυτοκινητοδρομος Κεντρικης Ελλαδος Ε-65.
Το δευτερο ειναι τα σημαντικα περιβαλοντικα προβληματα που οντως υπηρχαν και δεν ειχαν ληφθει υποψη στις μελετες του εργου. Θυμιζω οτι η περιοχη ειναι προστατευομενη απο Ευρωπαικες συνθηκες και ετσι ενω το εργο ειχε περασει απο το Επικρατειας ειναι σιγουρο οτι θα κολλουσε σε πιθανες προσφυγες στην Επιτροπη.
Απο την αλλη ο συνολικος Προυπ. του εργου ηταν γυρω στα 180 δις (αν θυμαμαι καλα) δηλαδη περιπου 600εκ Ευρω. Κοστος δηλαδη ευθεως συγκρισιμο μετα 500εκ που στοιχιζει η τωρινη κατασκευη του δρομου (αν μαλιστα συνυπολογισουμε και τα 40 χλμ μειον).
Υπηρχε ενα εκτενες αφιερωμα στο περιοδικο Ελληνικες Κατασκευες με σχεδια κτλ. δυστηχως το εχω στην Ελλαδα και δεν μπορω να σκαναρω το αρθρο.
Για την ερωτηση του BEETHOVEN
Quote: | Αλλά αν και θα ήθελα να δω ένα τέτοιο έργο δεν είμαι σίγουρος αν αυτή τη στιγμή είναι τόσο αναγκαίο και αναρωτιέμαι πώς η πρώην ζεύξη Μαλιακού δρομολογήθηκε τόσο γρήγορα τη στιγμή που η υπόλοιπη Ελλάδα δε διαθέτει το στοιχειώδες οδικό δίκτυο που έχει ανάγκη. |
νομιζω οτι το εργο ειχε προωθηθει με μαλλον αργους ρυθμους να λαβει κανεις υποψιν οτι το αναφερανε ολοι οι Πρωθυπουργοι απο Καραμανλη (τον παλιο), μεχρι Σημιτη.
Τελικα το εργο εγκαταληφθηκε επι Υπουργειας Λαλιωτη.
Κατα την γνωμη μου επειδη δεν χωρουσε στους σχεδιασμους για τα Αυτοχρηματοδοτουμενα και οχι λογω αντιδρασεων. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 8:55 am Post subject: |
|
|
http://www.evros.gr/index.php?ID=11691&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg
Διόδια στην Εγνατία Οδό.
Aυτή τη στιγμή, η υπουργική απόφαση για την λειτουργία διοδίων στην Eγνατία Oδό βρίσκεται στο γραφείο του υπουργού ΠEXΩ ΔE Γ. Σουφλιά, ο οποίος αναμένεται να την υπογράψει μέσα στις επόμενες ημέρες. Aπό τη στιγμή της υπογραφής της απόφασης θα χρειαστούν τρεις μήνες ώστε να ξεκινήσει η λειτουργία του πρώτου σταθμού διοδίων της Eγνατίας στον Πολύμυλο Kοζάνης, στο τμήμα Kλειδί (συμβολή με ΠAΘE) - Bέροια - Kοζάνη - Γρεβενά.
Tο ύψος του διόδου θα είναι, σε πρώτη φάση περίπου 2 λεπτά ανά χλμ. για τα IX.
Mετά τον Πολύμυλο, σειρά θα πάρει, πιθανόν στις αρχές του 2007, ένας ακόμη σταθμός στη Θράκη, ο οποίος αρχικά έχει χωροθετηθεί στο ύψος της γέφυρας του Nέστου. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 9:49 pm Post subject: |
|
|
αντε επιτελους τελειωνει το πεταλο.εχει περασει κανεις προσφατα να δωσει πληροφοριες. το τμημα στον κομβο λαμιας μηκους 4km που θα δημοπρατηθει ως το τελος μαρτιου δεν ηταν να γινει με τον Ε-65????? τι εγινε?μπας και ο Ε-65 μας αφησε χρονους ελπιζω να μην υπαρχει τοσο μεγαλη ελλειψη ενδιαφεροντος. οσο για το τελευταιο τμημα ΣΤΥΛΙΔΑ-ΡΑΧΕΣ αντε να τελειωνουν οι μελετες να δημοπρατηθει. beethoven oχαρτης που ποσταρες για το πεταλο ειναι η πραγματικη χαραξη ή οχι???  |
|
Back to top |
|
 |
kikoman Junior Member


Joined: 08 Nov 2005 Posts: 117 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 1:21 am Post subject: |
|
|
αν γινει ποτε η ζευξη πρεπει να γινει η διπλη γεφυρα. { τουλαχιστον μετα απο 30 χρονια}.και αυτο γιατι η κοινοπραξια που θα κατασκευασει την Ε-65 θα εκμεταλευεται για 30 χρονια τα διοδια του πεταλου του μαλιακου.{θα κατασκευαστουν διοδια μετα τη σκαρφεια.}.ετσι δεν ειναι δυνατον να φτιαχτει αμεσα η ζευξη καθως δεν θα διερχεται κανενας απο τα διοδια εφοσον θα υπαρχει η ζευξη.βεβαια υπαρχει η περιπτωση η κοινοπραξια να αναλαβει στο μελλον ΚΑΙ τη ζευξη.αυτη κατα τη γνωμη μου την περιπτωση πρεπει να την εξετασουν στο μελλον τι λετε???? |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 9:29 am Post subject: |
|
|
h megalh xazomara me to petalo tou maliakou,htan oti apofasistike na ginei o aytokinhtodromos apo ta paraliaka, anti na vgainei kateytheian apo thn lamia sta farsala kai apo ekei sthn larisa,opws kai h sidhrodromikh grammh.. Ayth htan h kalyterh lysh kai malista mia meleth pou eixe ginei gia thn didromh pou tha eprepe na exei o E75, edeixne ayth thn diadromh ws thn pleon katalhlh.vevaia kapoioi apofasisan oti tha eprepe na peranei eksw apo ton volo, me apotelesma ayta pou vlepoume shmera,me epipleon axrhsta xiliometra, kai na syzhtame gia to an kai pote kai pws tha ginei h zeyksh tou maliakou,kati pou tha mporousame na to exoume apofygei me ligh orimh skepsh. Pantws, opws anaferthike kai pio panw, opws exei shmera h katastash, to petalo tou maliakou outws 'h allws tha eprepe na ginei aytokinhtodromos,giati ekei pera synantiountai kai alloi odikoi aksones kai sto katw katw,kalytera na odhgas se 40 xiliometra parapanw se aytokinhtodromo me poly kinhsh,para se ethnikh odo me para poly kinhsh.. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 1:43 pm Post subject: |
|
|
Tanash σωστό κι αυτό έτσι αλλά αφενός μεν για τη σύνδεση του Βόλου θα έπρεπε να φτιάξουν έξτρα συνδετήριο άξονα που δεν θα βόλευε με τον καλύτερο τρόπο τη σύνδεση του με τις κατευθύνσεις προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη αφετέρου μετά θα ήταν κάπως άχρηστος ο Ε65.Και πραγματικά αν κατασκευάσουν τη διπλή ζεύξη η απόσταση αυτή θα είναι η συντομότερη δυνατή.Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί η δεύτερη γέφυρα να βγει στο ύψος της Γλύφας και όχι των Ραχών η οποία στο χάρτη μου φαίνεται και μικρότερη απόσταση μεταξύ των ακτών και βέβαια που είναι και συνολικά πιο σύντομη η απόσταση?
Gouperman η χάραξη που έφτιαξα στο χάρτη είναι στο περίπου γιατί δεν ξέρω και πού γίνεται νέα χάραξη(πέρα απ'το τμήμα παρ.Αγ.Κων/νου και Κ.Βούρλων) και πού διαπλάτυνση.Και τα μήκη των τμημάτων επίσης είναι λίγο σχετικά αλλά ισχύουν τα νούμερα που έχω γράψει από κάτω. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 1:55 pm Post subject: |
|
|
beeτhoven απο οσο ξερω στο πεταλο η χαραξη θα παραμεινει ιδια με κατασκευη καινουργιου συγχρονου αυτο/μου φυσικα, εκτος απο την παρακαμψη αγ.κωνσταντινου που γινεται νεα χαραξη με 8.8km τουνελ.επισης και το τμημα ΣΤΥΛΙΔΑ-ΡΑΧΕΣ θα ειναι νεα χαραξη το οποιο θα δημοπρατηθει, συμφωνα με πληροφοριες το φθινοπωρο. επισης τον δρομο τον ξερω αρκετα καλα γιατι το χωριο μου ειναι στην καρδιτσα και παω συχνα.αντε μακαρι να φτιαχτει και ο Ε-65 να φθανω σε 2.30 ωρες φετος λογω δουλειας εχω καιρο να περασω απο το πεταλο. αν καποιος περασει, μπορει να μας δωσει πληροφοριες και αν ειναι δυνατον καμια φοτωγραφια???????? |
|
Back to top |
|
 |
|