View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 7:01 pm Post subject: |
|
|
Φανταστικά τα νέα Mozart! Ξέρεις πόσο κολλημένος είμαι με το συγκεκριμένο τμήμα της Εγνατίας έχω μια απορία όμως. Λέει ότι δημοπρατούνται τα τμήματα Στρυμόνας-Μουσθένη και Μουσθένη-έξοδος σήραγγας Συμβόλου. Ο Άγιος Ανδρέας (εκεί δηλαδή όπου θα ενώνεται με την υπάρχουσα Εγνατία) είναι ακριβώς στην έξοδο σήραγγας Συμβόλου; Αν υπάρχει απόσταση τότε πρέπει να περιμένουμε και τη δημοπράτηση του τμήματος έξοδος σήραγγας-Άγιος Ανδρέας. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 2:31 am Post subject: |
|
|
ΦΟΒΕΡΟ!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΝΕΟ!!!!!ΑΠ' ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ!!! .Θα γράψω αύριο. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 10:40 am Post subject: |
|
|
Supera εφόσον περιλαμβάνεται η σήραγγα, και με τα πόδια που λέει ο λόγος να κάνουμε τα υπόλοιπα 2-3 χιλιόμετρα (δεν είναι παραπάνω) μέχρι τον Αγ.Ανδρέα, δε με πειράζει!!!
Λογικά πάντως θα είναι στην ίδια εργολαβία. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 11:43 am Post subject: |
|
|
Δεν θέλω να διακόψω την χαρά που επικρατεί, αλλά ξέρει κανείς αν στον κόμβο της Εγνατίας για Κοζάνη - Πτολεμαϊδα έχουν τελειώσει τα έργα ή πρέπει πάλι να κάνεις κύκλο για να βγεις στον παλιό δρόμο; |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 11:47 am Post subject: |
|
|
O κόμβος είναι έτοιμος από τότε που δόθηκε το τμήμα αυτό. Ο δρόμος από κει και πάνω δεν υπάρχει (η σύνδεσή του δηλαδή με τον παλιό που λες) και ακόμα κάνεις τον "κύκλο". |
|
Back to top |
|
|
Sheepy Junior Member
Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 5:50 pm Post subject: |
|
|
Poln kaln eidnsn!!! |
|
Back to top |
|
|
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 11:04 pm Post subject: |
|
|
Πολύ Καλά Νέα. Πολύ χαίρομαι για τις εξελίξεις. Τάσο κράτησε μας ενήμερους.
Εάν κατάλαβα καλά η μελέτη έχει ήδη ολοκληρωθεί και η ανακοίνωση αφορά την κατασκευή, έτσι;
Επίσης κράτα μας ενήμερους για την εξέλιξη στο παραλιακό κομμάτι (το τμήμα του δρόμου το οποίο επιδιορθώνεται)
Σε λιγότερο από τρία χρονάκια λοιπόν.... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Jan 14, 2006 2:51 am Post subject: |
|
|
Τα 2-3 χλμ.δεν είναι πρόβλημα,προφανώς το ΥΠΕΧΩΔΕ και η Εγνατία τα 'δωσαν όλα για να φτάσει στη δημοπράτηση το τμήμα και στα 2-3 αυτά χλμ.είχαν πρόβλημα με κάτι στρατόπεδα( κάτι τέτοιο)και προφανώς για να μην καθυστερήσει όλο το τμήμα τα χλμ αυτά τα άφησαν για αργότερα!Αυτό δεν ξανάγινε!Και θα ξαναγίνει με την Ιόνια όπου η παράκαμψη Ιωαννίνων έμεινε εκτός σύμβασης λόγω διαμαρτυρίες των κατοίκων για τη χάραξη για να μην καθυστερήσει το υπόλοιπο έργο.Και εκεί που ανησυχούσα για το Νέστο και Τ8-Περιστέρι εκεί έγινε το αναπάντεχο.Μιλάμε για θαύμα.Η σήραγγα Συμβόλου είναι 2,3 χλμ ΜΟΝΟΥ κλάδου.Και απ' ότι είδα έχει πολύ λίγα τεχνικά άρα μπορεί να τελειώσει γρήγορα.Βέβαια το 30 μήνες λίγο σχετικό μου φαίνεται γιατί αν υπολογίσει κανείς μέχρι το τέλος του 2008 από τώρα πλην 1 μήνα μέχρι να ανοίξουν οι προσφορές(πιθανόν γιατί όχι,το Παναγιά-Γρεβενά προκηρύχθηκε 29 Δεκεμβρίου και οι προσφορές άνοιξαν 31 Ιανουαρίου),3 μήνες αξιολόγηση απ'το Υπουργείο και κατοχύρωση και άλλους 2-3 μήνες για υπογραφή απ'τη Βουλή μας κάνει ούτε λίγο ούτε πολύ 30 μήνες!δηλ.πιο οριακό δεν γίνεται.Αλλά μου φαίνεται ότι έχουν βάλει γερό στοίχημα με την εγνατία.Το άλλο πάλι που με παραξενεύει και που δεν είδα σε άλλες προκυρήξεις τον 1,5 τελευταίο χρόνο είναι ότι όλα τα στοιχεία(γέφυρες κτλ.)ήταν στο ΠΕΡΙΠΟΥ που αναρωτιέμαι για την πληρότητα των μελετών.Αλλά και παλαιότερα δεν ήταν καθόλου καλύτερα!! Πάντως δεν θέλω να προκαλέσω καμία σύγχυση και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά.
ΕΠΙΣΗΣ μην προσπερνάμε έτσι εύκολα και το τελευταίο τμήμα του καθέτου Σιάτιστα-Καστοριά που προκυρήχθηκε ΚΑΙ αυτό!! |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 5:43 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά τα νέα για την εγνατία είναι πραγματικά τέλεια. Η δημοπράτηση του τελευταίου τμήματος του άξονα Καστοριά-Σιάτιστα είναι το κερασάκι.
Θα ξαναπώ για μία ακόμη φορά ότι πρέπει να δοθεί προσοχή στο τμήμα Λαχανάς-Στρυμονικό του δρόμου Θεσσαλονίκης-Σερρών-Βουλγαρίας όπου οι ιθύνοντες θεωρούν ως κατασκευασμένο αυτοκινητόδρομο ένα άθλιο τμήμα 7 χιλιομέτρων επειδή έχει μπαριέρα στη μέση και 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας. Κατά τ' άλλα όμως είναι πολύ επικίνδυνο με πολλές στροφές και πολύ στενός για να μπορεί να χαρακτηριστεί ως αυτοκινητόδρομος.
Έχει πάει κανείς προς Σέρρες τελευταία; Σύμφωνα με την Εγνατία το τμήμα Δερβένι-Δορκάδα πρέπει να κατασκευάζεται. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 1:50 am Post subject: |
|
|
Superas το άλλο τμήμα Α.Κ.Μελενικιτσίου-Α.Κ.Άμπελα αμέσως μετά τις Σέρρες που θεωρείται κι αυτός έτοιμος αυτοκινητόδρομος πώς είναι?Μέχρι τη Δορκάδα κάπου διάβασα πιο πίσω ότι φαίνονται χωματουργικές εργασίες στα πλάγια του δρόμου.Η σήραγγα Γκρόπας(άσχετο) η οποία ανατέθηκε πρόσφατα θα τελειώσει σε 40 μήνες σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα(σημ.μονή σήραγγα μήκους 1500 μ.συν 400 μ.πρόσβαση).Γιατί μου θυμίζει λίγο αθάνατα,αξέχαστα ατελείωτα έργα? .Μήπως εννοούσαν θα τελειώσει σε 40 ημέρες? : |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 10:51 am Post subject: |
|
|
To τμήμα μετά τις Σέρρες είναι 2+2 με στηθαίο στη μέση (και απ' ότι θυμάμαι χωρίς ΛΕΑ) αλλά εν πάσει περιπτώσει είναι πολύ καλύτερο από το τμήμα στον Λαχανά το οποίο είναι εγκληματικό να θεωρείται αυτοκινητόδρομος.
Πάντως γενικά βλέπω ότι οι κάθετοι άξονες δεν έχουν μια standard ποιότητα. Π.χ. το τμήμα Κωσταράζι-Καστοριά που πήγα είναι πολύ καλό με σάνταρντς Εγνατίας (2+2+ΛΕΑ) και στηθαίο, στις Σέρρες αλλιώς, στον Παρέβριο άξονα αλλιώς (διατομή εθνικής οδού). Αλλά αν για τον Παρέβριο άξονα η διατομή της εθνικής οδού είναι φυσιολογική (δνε περιμένουμε δα και αυτοκινητόδρομο για να πηγαίνουμε από το Ορμένιο στα Δίκαια, ας είμαστε ρεαλιστές), για τον άξονα Σερρών Βουλγαρίας και από τη στιγμή που αποφασίζεται να γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος (που εκεί πραγματικά χρειάζεται) είναι απαράδεκτο να βαφτίζουμε αυτοκινητοδρόμους καρμανιόλες. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 11:11 am Post subject: |
|
|
Αν και δεν έχω πάει στις Σέρρες τώρα τελευταία, άκουγα στο ραδιόφωνο ότι γίνονται κάποιες εργασίες και μάλιστα δούλευαν σαββατοκύριακο.
Για τον δρόμο της Αμφίπολης ακούστηκε τίποτα; (Κόμβος Στρυμόνα προς Δράμα). Αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα λόγω των αρχαίων, ας συμμαζέψουν τουλάχιστον τον υπάρχοντα δρόμο. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 11:16 am Post subject: |
|
|
Με όλα αυτά χαίρομαι τουλάχιστον για το ότι γίνονται αυτά τα απαραίτητα έργα στη Β. Ελλάδα. Δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη χωρίς οδικό δκτυο κακα τα ψέμματα. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 11:24 pm Post subject: εργα |
|
|
Με την εγνατια δεν πρεπει να ανησυχουμε.το 2008 τελειωνει.για τα υπολοιπα δεν ξερω.παντως τη δευτερα ,23, και την τριτη, 24,κατατιθενται οι προσφορες για το κορινθος-τριπολη-καλαματα/σπαρτη και την ιονια οδο[αντιριο-ιωαννινα] αντιστοιχα.το υπουργειο αισιοδοξει πως οι αναθεσεις ολων των εργων με συμβασεις παραχωρησεις θα εχει ολοκληρωθει ως το τελος του 2006.αργουμε!!!!! |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 11:49 pm Post subject: |
|
|
και μενει ακομα δυστυχως τελευταιο ενα απο τα πιο φονικα σημεια της χωρας το κοορινθος-πατρα-πυργος. κριμα |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 10:53 am Post subject: |
|
|
Να γράψω και κάτι που ήθελα εδώ και μέρες και ξεχνούσα.
Πέρασα μετά από χρόνια από τη βόρεια είσοδο της Θεσσαλονίκης. Εννοώ το δρόμο κάτω από το ΤΙΤΑΝ.
Αυτό περιλαμβάνει δύο τμήματα. Την οδό Λαγκαδά που κατασκευάζεται για να είναι έτοιμη στην Ολυμπιάδα εεεεε όποτε τελιώσει ήθελα να πω, και το τμήμα πάνω από την αερογέφυρα της Σταυρούπολης.
Η Λαγκαδά, με αυτ΄ακαι με κείνα εχει προχωρήσει σχεδόν μέχρι τη γέφυρα (απαράδεκτοι βέβαια οι ρυθμοί, αλλά τέσπα).
Το νέο που είδα είναι αυτό πάνω από τη γέφυρα. Είχα ακούσει παλιά για ένα έργο μέχρι τη διασταύρωση με Ωραιόκαστρο όπου έχει κάθε μέρα τρελά μποτιλιαρίσματα. Είδα λοιπόν σε δύο σημεία, κολώνες για μεγάλες γέφυρες (προφανώς για κάποιο είδος κόμβου στο σημείο της διασταύρωσης, και διαπλάτυνση του δρόμου μέχρι και το ΤΙΤΑΝ!!! Πολύ σημαντικό τμήμα και αυτό για την είσοδο, αν και αναπόφευκτα στη Λαγκαδά, όταν φτάνεις στο ύψος της Νεάπολης (στα νεκροταφεία) θα συγκλίνει πάλι ο δρόμος σε 2 λωρίδες (μία αν βάλεις και αυτούς που κάνουν στάσεις). |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 11:07 am Post subject: |
|
|
Είχα περάσει κι' εγώ από εκείνο το σημείο πρίν από τρία περίπου χρόνια με πούλμαν καθ' οδόν προς Κων/πολη. Όντως είχε τρελλο μποτιλιάρισμα και μου έκανε εντύπωση. Αν όντως κάνουν καμμιά επιπλέον γέφυρα εκεί θα είναι καλά γιατί από τότε είχε πρόβλημα...
Αθάνατη, μοναδική "άλλη" Ελλάδα. Φανάρια σε περιφερειακή οδό πόλης 1000000 κατοίκων...
Τι να πω... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 11:41 am Post subject: |
|
|
Πάντως αυτή τη στιγμή με την ολοκλήρωση της εξωτερικής περιφερειακής το περιφερειακό οδικό σύστημα της Θεσσαλονίκης δεν έχει καθόλου φανάρια. Δηλαδή από την Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Αθήνας μπαίνεις στην Εγνατία προς Καβάλα, στην ανατολική περιφερειακή και κατ' επέκταση στο δρόμο της Χαλκιδικής χωρίς ούτε ένα φανάρι, Το πρόβλημα που περιγράφει ο Mozart αφορά την οδό Λαγκάδα εκατέρωθεν του κόμβου του Τιτάν και προς την πόλη. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 12:35 pm Post subject: |
|
|
Πάντως έχει αρχίσει να κατασκευάζεται ο δρόμος Θεσσαλονίκης - Ωραιοκάστρου (2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και στηθαίο στην μέση - όπως είναι στο ύψος της Εγνατίας Οδού) και θα γίνει και κόμβος πάνω στην Λαγκαδά και έτσι δεν θα υπάρχουν φανάρια. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 12:41 pm Post subject: |
|
|
Μήπως έχεις δει και αν θα γίνει κόμβος στη συμβολή του δρόμου του Ωραιοκάστρου με την εξ.περιφερειακή? Ναι μεν είναι πολύ κοντά σε αυτόν του ΤΙΤΑΝ, αλλά η ονομασία των κόμβων της εξωτερικής περιφερειακής είναι παράξενη.
Κ1 είναι η συμβολή με εθνική οδό Αθηνών-Θεσ/νίκης στο Καλοχώρι.
Κ2 είναι ο κόμβος στη Ν.Ιωνία (προς Έδεσσα)
Κ4 ο κόμβος του ΤΙΤΑΝ
Κ5 ο κόμβος του Παπαγεωργίου
Αγνοείται ο "Κ3"! Για που τον προορίζουν? ΟΕΟ? |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 1:05 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | Πάντως αυτή τη στιγμή με την ολοκλήρωση της εξωτερικής περιφερειακής το περιφερειακό οδικό σύστημα της Θεσσαλονίκης δεν έχει καθόλου φανάρια. Δηλαδή από την Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Αθήνας μπαίνεις στην Εγνατία προς Καβάλα, στην ανατολική περιφερειακή και κατ' επέκταση στο δρόμο της Χαλκιδικής χωρίς ούτε ένα φανάρι, Το πρόβλημα που περιγράφει ο Mozart αφορά την οδό Λαγκάδα εκατέρωθεν του κόμβου του Τιτάν και προς την πόλη. |
Αποφεύγεις έτσι το κομμάτι πάνω από Εύοσμο/Ηλιούπολη κλπ δηλαδή? Αν και θεωρείται κομμάτι της περιφερειακής έχει φανάρια.
Το καλό κομμάτι ίσως ξεκινάει μετά της εργατικές της Ευκαρπίας, προς το Παπαγεωργίου |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 1:49 pm Post subject: |
|
|
Με την ολοκλήρωση της εξωτερική περιφερειακής, η εσωτερική περιφερειακή (αυτή που περνάει πάνω από Ηλιούπολη-Εύοσμο-Κορδελιό) δεν εξυπηρετεί την υπερτοπική κίνηση παρά μόνο την αστική. Νομίζω ότι η δυτική πλευρά της πόλης με την εσωτερική περιφερειακή να απελευθερώνεται από τη βαρειά κυκλοφορία και τη λεωφόρο Δενδρομοποτάμου (τον δρόμο που κάλυψε τον Δενδροπόταμο) η οποία καταλήγει από τον σταθμό ΚΤΕΛ στην Σταυρούπολη, έχει βελτιώσει πολύ την υποδομή του αστικού δικτύου της. |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 2:07 pm Post subject: |
|
|
Έχουμε μήπως τίποτα φωτογραφίες από τα έργα? |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 3:12 pm Post subject: |
|
|
Αντιγράφω από ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ με την ανάδειξη αναδόχου σε ένα νέο τμήμα του Μαλιακού.
Το τμήμα του αυτοκινητόδρομου «Σκάρφεια- Γέφυρα ΟΣΕ- Αρχή Α/Κ Θερμοπυλών του άξονα ΠΑΘΕ» έχει μήκος 17,4 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό 113,2 εκατ. ευρώ. Το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή αυτοκινητόδρομου 17,4 χιλιομέτρων με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α) ανά κατεύθυνση, την κατασκευή δύο ανισόπεδων ημικόμβων -Σκάρφειας και Θερμοπυλών- την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Μώλου και την κατασκευή παράπλευρων οδών.
Συνολικά, μαζί με τις άλλες τρεις εργολαβίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, τα εκτελούμενα έργα φτάνουν σε μήκος τα 54,4 χλμ (από την αρχή στον Αγ.Κωνσταντίνο μέχρι τη Στυλίδα).
Αν δε κάνω λάθος το συνολικό τμήμα είναι κάτι λιγότερο από 80 χλμ. Γιατί δε προβλέπεται και το τελευταίο τμήμα (παράκαμψη Στυλίδας) να τελειώνουμε? Μόνο μέχρι τη Λαμία μας ενδιαφέρει πια? |
|
Back to top |
|
|
g3orge Full Member
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 3:59 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το τμήμα Πλαταμώνα του ΠΑΘΕ; Το κομμάτι αυτό είναι από τα χειρότερα (γύρω στα 10 χιλιόμετρα), με πολλές και απότομες στροφές και με ιδιαίτερη κίνηση κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες. |
|
Back to top |
|
|
|