View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 12:59 pm Post subject: ΠΕΤΑΛΟ ΜΑΛΙΑΚΟΥ |
|
|
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!! Δημοπρατήθηκε την παρασκευη το τμημα σκάρφεια-θερμοπύλες.Προσωρινός ανάδοχος η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ. Επιτέλους το πέταλο ολοκλήρώνεται το 2008 εκτός απο ενα τμημα 20 km στυλίδα-ράχες και ένα 4km του κόμβου λαμίας που είναι τμήμα του Ε-65. Ο Ε-65 δημοπρατείται 21 φλεβάρη. Να δούμε τί θα γίνει με την υποθαλάσσια και το μαλιακός-κλειδί. τέλος κατα τη γνώμη μου πρέπει να επισπευθούν οι διαδικασίες στο ελευσίνα-κόρινθος-πατρα-πύργος-τσακώνα |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 7:51 pm Post subject: |
|
|
ΝΙΜΒΥ's Γρηγορείτε
¨\
Πολύ καλά νέα, άντε να δούμε τι θα γίνει... |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 11:47 am Post subject: |
|
|
Μιας και είμαι Καβάλα, ας κάνω και ένα update των προς τα εκεί έργων.
Το Νυμφόπετρα-Ασπροβάλτα (Ρεντίνα για την ακρίβεια, γιατί μέχρι εκεί έχουμε οπτική πρόσβαση).
Τα έργα προχωρούν πολύ καλά, ιδίως στα δύο άκρα του τμήματος. Υπάρχουν κομμάτια που δε τα έχουν αγγίξει ακόμα που λένε, αλλά και άλλα, όπως τα 3-4 πρώτα χιλιόμετρα ας πούμε από τη μεριά της Νυμφόπετρας, όπου έχουν ΗΔΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΘΕΙ!!!!!! Μάλιστα σε αυτό το τμήμα είχε ακουστεί ότι υπήρχαν προβλήματα με αρχαία. Που? Απορώ ακόμα.
Λίγο παρακάτω, και ενώ τα τεχνικά έργα έχουν τελειώσει σε αρκετά σημεία, διαμορφώνεται πολύ γρήγορα ο δρόμος. Εκτιμώ μάλιστα ότι το τμήμα Ασπροβάλτα-Ρεντίνα (πίσω από το βουνό δηλαδή που είναι το πιο δύσκολο, αλλά δουλεύεται ήδη από την Άνοιξη του 2004, με τούνελ και γέφυρες) θα προσπαθήσουν να το δώσουν πιο γρήγορα για να αποφεύγεται το μποτιλιάρισμα στη σύγκλιση των 2 δρόμων στη Ρεντίνα.
Αυτά. Αυτά? Όχι!!
Τα νέα (στην κυριολεξία "νέα") αφορούν στο τμήμα Στρυμόνας-Νέα Πέραμος (αναφέρομαι στο υπάρχον που θα γίνει βελτίωση του ΑΘΛΙΟΥ οδοστρώματος και 2 κόμβοι σε Τούζλα και Πέραμο. Είδα λοιπόν σε άσχετο σημείο στο κέντρο περίπου 5-6 τολ κατασκευαστικής. Αν θυμάστε καλά είχα πει ότι μέσα στο χειμώνα θα έκλεινε για 2 μήνες (βέλτε 5 εσείς να είστε μέσα) εντελώς ο δρόμος ώστε να γίνει η αποκατάσταση με την ησυχία τους (όχι και οι κόμβοι βεβαίως). Φαίνεται λοιπόν (εκτός και αν είναι να χτιστεί κανένα συγκρότημα μεζονετών στη παραλία πάνω) ότι αυτό θα γίνει πολύ σύντομα. Ευτυχώς αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο που διάλεξαν αυτή τη περίοδο και όχι καλοκαίρι. Εντάξει. Θα ταλαιπωρηθούμε το Πάσχα και το καρναβάλι της Ξάνθης , αλλά χαλάλι. Α. Σα να πήρε το μάτι μου και μια αποψίλωση του χώρου γύρω από τη διασταύρωση στη Τούζλα, όπου θα γίνει κόμβος!
Σημείωση: Γνωρίζω ότι όλα αυτά που κατά καιρούς γράφω με σχετικές λεπτομέρειες για τμήματα δρόμων στη Β.Ελλάδα αφορούν λίγους που μένουν εδώ γύρω, αλλά πιστέψτε με ότι είναι σημαντικά τμήματα, και από τη στιγμή που υπάρχουν δεκάδες τόπικ στο φόρουμ που ουσιαστικά απευθύνονται σε 1-2 άτομα όλο και όλο, νομιμοποιούμαι και εγώ να γράφω για κάτι που με ενδιαφέρει. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 11:56 am Post subject: ΣΥΝΕΧΙΣΕ |
|
|
Μotzart συνέχισε έτσι.δεν έχει σημασία απο που είναι ο καθένας απο εμάς.όλοι έλληνες είμαστε και θέλουμε να μαθαίνουμε για τα έργα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής μας. ας ξεπεράσουμε πια αυτόν τον τοπικισμό.εμένα, αν και μένω αθήνα με ενδιαφέρει παρα πολυ να μαθαίνω νεα για την εγνατία, την ιόνια οδο,τηνΕ-65 κτλ |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 12:03 pm Post subject: |
|
|
Όλοι νομίζω ότι πρέπει να συμφωνούμε με το gouperman. Στέλνε "πράμα" στο λαό |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 12:08 pm Post subject: |
|
|
Μπραβο για τα νεα σου , Mozart
Και εγω ενδιαφερομαι παρα πολυ για την αναπτυξη της χωρας μας
Mozart , ΣΥΝΕΧΙΣΕ να μας ενημερωνεις |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 12:25 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε Mozart, νομίζω ότι ειδικά η Εγνατία μας ενδιαφέρει όλους. Τώρα το κλείσιμο της παραλιακής οδού στο νομό Καβάλας που αναφέρεις νομίζω ότι δεν είναι και τόσο απλό ζήτημα. Φαντάσου όλη αυτή την κυκλοφορία να περνάει για καμιά 60αριά χιλιόμετρα από έναν δρόμο ο οποίος δεν επαρκούσε ούτε για την κυκλοφορία στα μέσα της δεκαετίας του 80. Νταλίκες, ΙΧ όλοι αυτοί θα περνάνε μέσα από τα χωριά του Παγγαίου, αναμένεται πανικός, ειδικά όπως είπες στο καρναβάλι της Ξάνθης...
Όπως είχα δει το Νυμφόπετρα-Ρεντίνα πριν 2 μήνες, μου φάνηκε ότι μπορεί να δοθεί σύντομα (ίσως και το καλοκαίρι) ο δρόμος εκτός από το τμήμα ανάμεσα στα δυο παραλίμνια χωριουδάκια (Μικρή -Μεγάλη Βόλβη) Πώς το βλέπεις εσύ; Μήπως είμαι υπεραισιόδοξος; Τα νέα περί ασφαλτόστρωσης είναι πολύ ενθαρρυντικά. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 1:24 pm Post subject: |
|
|
επισης να συμπληρωσω και εγω οτι αυτες τις μερες ξεκιναει η δημοπρατειται το τριτο και τελευταιο μερος της μικρης περιμετρικης πατρας. μολις βρω το αρθρο στο ιντερνετ θα τοποσταρω |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 1:50 pm Post subject: |
|
|
Supera δε διέκρινα κάποια κίνηση για να γίνει κάτι τέτοιο (ειδικά μέχρι το καλοκαίρι μου φαίνεται υπεραισιόδοξη πρόβλεψη). Δε ξέρω πάντως. Μακάρι. Όταν γυρίζω Θεσ/νίκη θα προσπαθήσω να δω περισσότερα. Λογικά θα φαίνεται αν κάνουν προσωριές εξόδους από την Εγνατία, όπως υπάρχει αυτή τη στιγμή στη Νυμφόπετρα. Επαναλαμβάνω δε μου φαίνεται πολύ πιθανό.
Αυτό που έγραψα για το τμήμα Ασπροβάλτα-Ρεντίνα, είναι εντελώς προσωπική εκτίμηση, δεν έχω ακούσει από κάπου κάτι σχετικό. Απλά, όπως γνωρίζεις θα είναι σωτηρία να δοθεί αυτό έστω το τμήμα νωρίτερα από το υπόλοιπο. Ελπίζω να το σκεφτούν και αυτοί που πρέπει αυτό. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jan 04, 2006 2:40 pm Post subject: |
|
|
Τον Ιανουάριο η δημοπράτηση
Της Γωγώς Καραλή
Μέχρι τις 20 Ιανουαρίου θα δημοπρατηθεί το τρίτο και σπουδαιότερο τμήμα της Μίνι Περιμετρικής της Πάτρας , που είναι προϋπολογισμού 15 . 000 . 000 ευρώ και αποτελεί το πιο σύνθετο τμήμα του οδικού αυτού άξονα .
Αυτό αποφασίστηκε στην σύσκεψη που έγινε χθες στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Παναγιώτη Καββαδά και στην οποία συμμετείχαν όλοι οι διευθυντές και προϊστάμενοι των Υπηρεσιών .
Κατά την σύσκεψη ο Περιφερειάρχης ζήτησε στην νέα χρονιά να υπάρξει εντατικοποίηση των ρυθμών ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη αποδοτικότητα και υψηλότερη απορροφητικότητα των κονδυλίων . Όπως τόνισε ενώ οι εκπονήσεις των μελετών έχουν προχωρήσει με πάρα πολύ καλούς ρυθμούς , η υλοποίηση των έργων βρίσκεται σε χαμηλότερο επίπεδο και είναι ανάγκη να εντατικοποιηθεί η προσπάθεια ώστε οι δείκτες απόδοσης να αυξηθούν .
Εκτός από το τρίτο κομμάτι της Μίνι Περιμετρικής της Πάτρας μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο θα εγκατασταθεί ο ανάδοχος που θα ολοκληρώσει τις εργασίες της πρώτης φάσης του Λιμανιού του Αιγίου , έργο που είχε εγκαταλειφθεί από τον εργολάβο του και είχε μείνει ημιτελές . Για το τμήμα αυτό εξασφαλίστηκαν από τον Περιφερειάρχη 700 . 000 ευρώ . Μέχρι δε τις 30 Απριλίου θα έχει δημοπρατηθεί και η δεύτερη φάση του Λιμένα Αιγίου .
Τέλος μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο θα δημοπρατηθούν οι εργασίες βελτίωσης της επικίνδυνης στροφής στην οδό Κανελλοπούλου .
Μιλώντας στην « Π » για το κομμάτι της Μίνι Περιμετρικής που θα δημοπρατηθεί μέσα στον Ιανουάριο ο Παναγιώτης Καββαδάς είπε πως « πρόκειται για δύσκολο έργο γιατί είναι σύνθετες οι τεχνικές επεμβάσεις που προβλέπονται . Με το τμήμα αυτό ολοκληρώνεται η Μίνι Περιμετρική , αφού θα γίνουν ταυτόχρονα το αποχετευτικό δίκτυο των υδάτων , ο ηλεκτροφωτισμός , οι νησίδες , οι κόμβοι και ό , τι άλλο απαιτείται για να είναι λειτουργικός ο σημαντικός αυτός οδικός άξονας της Πάτρας » παρατήρησε . Να υπενθυμίσουμε πως εκκρεμεί ακόμα ένα τμήμα μήκους 200 μέτρων , από την πλατεία Ταμπαχάνων όπου θα καταλήγει η τελευταία εργολαβία μέχρι την πλατεία Γιαννιά , όπου ολοκληρώνεται η μίνι Περιμετρική . Για το τμήμα αυτό υπάρχει η εκκρεμότητα με τις απαλλοτριώσεις , για τις οποίες η τιμή μονάδας θα καθοριστεί τον ερχόμενο μήνα από τα δικαστήρια .
εβαλα το αρθρο ολοκληρο γιατι η πελοπονησος που πηρα το αρθρο δεν κραταει την db και τα αρθρα δεν μπορει νατα δει ο κοσμος απο το λινκ |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 1:27 am Post subject: |
|
|
Χρόνια πολλά καλή χρονιά,εύχομαι τη νέα χρονιά απ'τις ραγδαίες εξελίξεις να μην προλαβαίνουμε να γράφουμε! .Που είμαι σίγουρος ότι θα είναι ίσως η σημαντικότερη χρονιά για τα μεγάλα έργα.Όσον αφορά τους 4 άξονες μου φαίνεται ότι τελικά πρώτη πέρασε η Ιονία με υποβολή προσφορών στις 25 Ιαν. http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=197475 http://www.ert.gr/localnews/local_Details.asp?id=197476 http://www.ert.gr/localnews/local_Details.asp?id=197137 http://www.ert.gr/localnews/local_Details.asp?id=197139 .Το επόμενο που ακολουθεί δεν νομίζω ότι είναι ο Ε65 αλλά ο Κόρινθος-Τρίπολη(και λογικό μου φαίνεται γιατί στα χρονοδιαγράμματα πάντα προηγούταν).Εντωμεταξύ είναι δυνατόν να κοντεύουν να υποβάλλουν προσφορές και οι τοπικοί φορείς να συσκέπτονται ακόμα για τη χωροθέτηση?Ρωτάω επειδή δεν το γνωρίζω.Το βέβαιο είναι ότι το τελευταίο έργο θα είναι ποιο άλλο,ο Κόρινθος-Πάτρα-Τσακώνα. .Ακούω συνέχεια ότι το 2007 η ανατολική εγνατία θα είναι έτοιμη και ενώ η γέφυρα Νέστου δεν έχει ακόμα δημοπρατηθεί.Και δεν είναι κανα γεφυράκι.Και η γέφυρα Αράχθου που θέλει 40 μήνες(σύμφωνα με το χρονοδ.)δηλ. τέλη 2008,γέφ.Νέστου που είναι κι αυτή σχεδόν 1 χλμ. ΠΩΣ θα είναι έτοιμη το 2007??Πάντως τα υπόλοιπα πάνε καλά.Μozart είσαι πολύτιμος με τα νέα σου και καιγόμαστε όλοι και για το τελευταίο χιλιόμετρο στο Ορμένιο.Επ'ευκαιρίας μήπως πέρασες καθόλου από εκεί?Πώς είναι αυτός ο δρόμος?Είναι όντως όλοι (σχεδόν)οι κόμβοι ανισόπεδοι όπως δείχνουν οι χάρτες??Είναι φτιαγμένος πάνω στον παλιό? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 9:12 am Post subject: |
|
|
Πηγαίνοντας προς Έδεσσα, έξω από την Νέα Χαλκηδόνα (από Θεσσαλονίκη) και μέχρι περίπου το ύψος της Πέλλας, στην αριστερή πλευρά του δρόμου, δουλεύουν για την κατασκευή της οδού Θεσσαλονίκης - Έδεσσας. Υπάρχουν αρκετά βάθρα κατασκευασμένα, και στρώνουν χώμα. Ένα κομμάτι είναι ήδη κατασκευασμένο (μετά από τα Γιαννιτσά ως το χωριό Μαυρονέρι). |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 9:33 pm Post subject: |
|
|
Θέλω να κάνω μια μικρή διόρθωση για τη σήραγγα Δρίσκου.Η συνολική εργολαβία είναι 9,5 χλμ.Α.Κ Ιωαννίνων-Δροσοχώρι(φτιαγμένο και από παλιά εργολαβία),Δροσοχώρι-δυτικό στόμιο σήρ.Δρίσκου 5,3 χλμ.(νέο κομμάτι),σήρ.Δρίσκου μήκους 4.570 και μετά τι γίνεται ξέρει κανείς?Μozart εσύ είχες περάσει από κει και κόλλησες και κάτι φωτό?Βγάζει κατευθείαν στη γέφυρα Αράχθου χωρίς ενδιάμεση οδοποιία?Η εργολαβία πάντως δεν αναφέρει τίποτα για ανατολική πρόσβαση της σήραγγας.Την εργολαβία ανέλαβε ο Ευκλείδης προυπολογισμού 192.000.000 ευρώ.Στο πέταλο Μαλλιακού το τμήμα Στυλίδα-Ράχες που πάει για Δ' ΚΠΣ(!!!!!! )δεν περιελαμβανόταν στη σύμβαση κατασκευής του Ε65?Κι αν όχι γιατί ξέμεινε έτσι???Είναι τόσο δύσκολο?( )Δηλ.πρώτα θα τελειώσει και η Κόρινθος-Πάτρα-Τσακώνα( ) και μετά η Αθηνών-Θεσσαλονίκης? |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 10:29 pm Post subject: ΣΤΥΛΙΔΑ-ΡΑΧΕΣ |
|
|
Το τμημα αυτο ενταχθηκε στον συνδυασμο παραχωρησης του ε-65 ΟΧΙ για κατασκευη αλλα μονο για εκμεταλλευση. το τμημα αυτο[στυλιδα-ραχες] θα κατασκευαστει με δημασιους πορους.ομως δεν ειχαν γινει οι σχετικες μελετες.να φανταστεις πως το καλοκαιρι δεν ηξεραν απο που θα περασει ο δρομος.μεσα απο τη στυλιδα ή με τουνελ παρακαμπτοντας την.οι μελετες παραδιδονται την ανοιξη και η δημοπρατηση του εργου θα γινει το αργοτερο στο τελος του 2006.η παραδοση εκτιμαται περι τα τελη τοτ 2010. για εγνατια δεν ξερω. που εισια mozart θεε? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 10, 2006 12:41 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | σήρ.Δρίσκου μήκους 4.570 και μετά τι γίνεται ξέρει κανείς?Μozart εσύ είχες περάσει από κει και κόλλησες και κάτι φωτό?Βγάζει κατευθείαν στη γέφυρα Αράχθου χωρίς ενδιάμεση οδοποιία?Η εργολαβία πάντως δεν αναφέρει τίποτα για ανατολική πρόσβαση της σήραγγας. |
Ακριβώς έτσι. Η ανατολική έξοδος της σήραγγας (γύρω στον Ιούνιο είχα βάλει μια φώτο για όποιον ενδιαφέρεται) βγάζει κατευθείαν στη γέφυρα του Αράχθου. Δεν είναι βέβαια ακριβώς γκρεμός μπροστά, αλλά το μικρό τμήμα που χρειάζεται (άντε να ναι 500 μέτρα) είναι κομμάτι της εργολαβίας που κάνει τη γέφυρα, και όπως είπα, κατασκευάζεται ήδη (σε πρώιμο στάδιο βέβαια ακόμα, μη φανταστείτε).
Πολύ πιθανό τις επόμενες 2 βδομάδες να χρειαστεί να πάω ξανά Γιάννενα, και αυτή τη φορά με το δικό μου αυτοκίνητο, οπότε όπου μπορώ να σταματώ για περισσότερες λεπτομέρειες σε σχέση με τα προηγούμενα που έγραψα, θα προσπαθήσω να το κάνω.
Edit:
Τώρα είδα στο link που έβαλες ( http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/1kn28a.gif ) ότι πρώτον αναφέρει πάλι για "κρεμαστή γέφυρα" στο σημείο ακριβώς που τελειώνει το τμήμα που μόλις δόθηκε, και δεύτερον ότι άλλη η σήραγγα "Ανηλίου" (που υπάρχει εδώ και χρόνια) και άλλη η σήραγγα της "Κατάρας" που θα είναι λίγο πιο κάτω! Μπερδεύτηκα τώρα. Το πρόβλημα είναι ότι το τμήμα αυτό (προς Παναγιά) δεν έχει οπτική πρόσβαση με τίποτα, και επίσης ότι και να τελειώσει, δε πρόκειται να δοθεί πριν γίνει και το Παναγία-Γρεβενά! Λάθος. Μπορεί να δοθεί για αυτούς που πηγαίνουν Καλαμπάκα-Τρίκαλα-Λάρισα. Για τις μεταγωγές της ΕΛΑΣ ας πούμε! |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Jan 10, 2006 7:30 pm Post subject: |
|
|
Beethoven υπάρχει αυτη η εικόνα σε μεγαλύτερη ανάλυση?Πού την βρήκες? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jan 11, 2006 2:14 pm Post subject: |
|
|
Mozart ο χάρτης είναι λίγο παλιός αλλά ισχύει,βέβαια η γέφυρα του Μετσοβίτικου όπως τη λένε ήταν να γίνει κρεμαστή αλλά τελικά θα γίνει με προβολοδόμηση μήκους 530 μ.(περίπου δεν θυμάμαι)και ύψος βάθρων πάνω από 100 μέτρα και κεντρικό άνοιγμα 235μ.Η σήραγγα αυτή του Ανηλίου μήκους 2.130 μ.λέγεται ΝΕΑ σήρ.Ανηλίου προφανώς για να την ξεχωρίσουν από κάποια παλιά( ).Έχω τη μεγάλη απορία τι φτιάχνουν ανάμεσα απ'τη νέα Ανηλίου και τη σήραγγα Μετσόβου.Στο τμήμα αυτό έχουν αλλάξει αρκετές φορές τη χάραξη λόγω γεωλογικών προβλημάτων.Αν δεν τελειώσουν τα έργα δεν μπορούμε να ξέρουμε με ακρίβεια τι φτιάχνουν εκεί πάνω!! .Πάντως αν πας Γιάννενα θα μας έκανες μεγάλη χάρη αν έβγαζες φωτογραφίες! .
Vag3721 ο χάρτης αυτός είναι δανεισμένος απ'την egnatia.gr και τον επεξεργάστηκα εγώ και έβαλα τα χρώματα και τα υπόλοιπα.Έμενα όπως τον έχω αποθηκευμένο μπορώ να τον μεγενθύνω όσο και και μέσα στην egnatia.gr δηλ.πολύ μεγαλύτερος απ'ότι βγαίνει εδώ.Δεν ξέρω πρέπει να κάνω καμιά ιδιαίτερη ρύθμιση με το photobucket για να βγαίνει κανονικά? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 11, 2006 7:48 pm Post subject: |
|
|
beethoven για το Ορμένιο που ρώτησες σου παραθέτω παλιότερη αναφορά μου στον Παρέβριο κάθετο άξονα της Εγνατίας. Βέβαι δεν πήγα μέχρι το Ορμένιο αλλά μέχρι τις Καστανιές (στο ύψος του Άρδα ποταμού) Πάντως στα καινούρια τμήματα δεν υπάρχουν παντου ανισόπεδες διαβάσεις, Δυστυχώς υπάρχουν και ισόπεδες (π.χ. Κόμβοι Ορεστιάδας)
Αυτή τη στιγμή (μέχρι πριν ένα μήνα δηλαδή που πήγα) η κατάσταση έχει ως εξής: Αρδάνιο (Φέρρες) μέχρι λίγο έξω από το Σουφλί υπάρχει η γνωστή οδός που είναι αρκετά καλή σε φάρδος και χαρακτηριστικά, το μόνο κακό που έχει είναι οι ισόπεδοι κόμβοι και ότι περνάει από μερικά χωριά (Προβατώνας, Κορνοφωλιά). Μετά το Σουφλί στενεύει πολύ και γίνεται κοινώς χάλια. Περνώντας δηάδή από Μάνδρα-Ψαθάδες είναι ψιλοδύσκολα τα πράγματα, πάντως οι εργασίες πάνε καλά και από αρχές καλοκαιριού που πέρασα έχει μεγάλη πρόοδο. Μετά μπαίνεις στην περιφερειακή Διδυμοτείχου που είναι μια χαρά και ο δρόμος μέχρι τα Ρύζια που πήγα είναι έτοιμος και πολύ καλός εκτός από ένα σημείο μεταξύ Διδυμοτείχου Ορεστιάδας όπου μπαίνεις και πάλι στον παλιό για να περάσεις δύο χωριά (ούτε θυμάμαι τα ονόματά τους), Αυτό το κομμάτι πρέπει να είναι 5-6 χιλιόμετρα. Κι εκεί πάντως οι εργασίες πάνε καλά. Η περιφερειακή Ορεστιάδας και αυτή οκ, η νέα γέφυρα του Άρδα μετά τα Ρύζια ξέρω ότι λειτουργεί επίσης, τώρα προς Δίκαια-Ορμένιο δεν ξέρω σε τι φάση βρίσκονται, προφανώς στο site της Εγνατίας θα υπάρχουν πληροφορίες. Υπενθυμίζω ότι στον κάθετο αυτό άξονα δεν κατασκευάζεται κλειστός αυτοκινητόδρομος αλλά δρόμος με διατομή εθνικής οδού. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 9:36 am Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει να κάνεις ανισόπεδους κόμβους σε περιοχές με λίγη κίνηση. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 12:00 pm Post subject: |
|
|
Ναι αλλά στο συγκεκριμένο δρόμο είναι λίγο περίεργα τα πράγματα με τους ανισόπεδους. Σε Ρίζια, Καβυλη και άλλα χωριά έχει ανισόπεδους αλλά στους δύο κόμβους της Ορεστιάδας έχει ισόπεδους κόμβους. Φαντάζομαι ότι είναι στα σχέδιά τους να γίνουν ανισόπεδοι κι εκεί. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 12:17 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως όταν πέρασα έξω από την Ορεστιάδα φοβήθηκα στον δρόμο. Μου φάνηκε ότι οι δυο λωρίδες ήταν μικρές και από τα δεξιά μου τα σπίτια ήταν υπερβολικά κόντα. |
|
Back to top |
|
|
Sheepy Junior Member
Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 4:26 pm Post subject: |
|
|
Kamia photo apo to odiko diktuo tns Orestiadias 8a balete paidia? |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 4:33 pm Post subject: |
|
|
Βαράτε βιολιτζήδες!!!!!!!
Η καλύτερη είδηση εδώ και μήνες (μη πω της δεκαετίας και παρεξηγηθώ)!!
Έτσι στο ξαφνικό, η Εγνατία δημοπράτησε χθες 2 εργα στο Στρυμόνας-Αγ.Ανδρέας!! Για τη μεσόγεια χάραξη μιλάω πάντα!!!!!!!!!!!!!! Ναι ναι, αυτό που το θεωρούσαμε ότι πάει για Δ ΚΠΣ.
Συγκεκριμένα το τμήμα Α.Κ.Στρυμόνας-Α.Κ. Μουσθένης (το χωριό μου!!!!!) μήκος 25.2 χλμ και Α.Κ. Μουσθένης-Έξοδο σήραγγας συμβόλου,μήκους 13,9 χλμ (συμπεριλαμβανομένης δηλαδή της σήραγγας μήκους 2,3 χλμ)!!!!!!
http://www.egnatia.gr/flash/news_announcements2_20060111b.html
http://www.egnatia.gr/flash/news_announcements2_20060111a.html
Παιδιά η χαρά μου δε περιγράφεται. Ειδικότερα επειδή θα γίνει κόμβος στο χωριό!! Νόμιζα ότι θα είχε μόνο 2 ενδιάμεσους αλλά πάμε για 3.
Το θέμα είναι που βρήκαν τα χρήματα. Είχα ακούσει ότι προκειμένου να μη χαθούν κονδύλια από το Γ ΚΠΣ, θα γινόταν και δεύτερη ανακατανομή των πόρων, υπέρ υπουργείων που πήγαιναν καλά στις απορροφήσεις (του ΥΠΕΧΩΔΕ δηλαδή), όπως έγινε και πριν 1,5 χρόνο.
Μέσα στο link όμως λέει ότι "Το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς πόρους και ο χρόνος εκτέλεσής του ορίζεται σε 30 μήνες. ". Τι εννοεί?
Επισης, αν είδατε, μιλάει για 30 μήνες (2,5 χρόνια δηλαδή και όχι 3 όπως ΟΛΕΣ σχεδόν οι εργολαβίες μέχρι τώρα. Η αλήθεια είναι ότι (πέραν της σήραγγας) είναι πολύ εύκολο το τμήμα στη κατασκευή του! |
|
Back to top |
|
|
|