View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 4:44 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν υπάρχει στα σχέδια της πολιτείας η δημιουργία κάποιων επαρχιακών δρόμων στη περιοχή της ανατολικής Λακωνίας;
To ενδιαφέρον μου επικεντρώνεται στη περιοχή της Μον-εμβάσιας. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 9:19 pm Post subject: |
|
|
edit από losada -- Καλό θα ήταν να αποφεύγουμε τον σχολιασμό του αμέσως προηγούμενου μηνύματος.
Εγώ το μόνο που ξέρω και έχω δει λίγο είναι ότι έχουν φτιάξει καινούριο δρόμο απ'το ύψος του Δαφνιού 20 χλμ.νότια της Σπάρτης προς Γύθειο με ανισόπεδο κόμβο παρακαλώ!που κατασκεύασε η μηχανική αν θυμάμαι σωστά,και βγαίνει στη Σκάλα την οποία και παρακάμπτει όπως έχω ακούσει και δεν έχω δει.Μάλιστα αριστερά οπώς βγαίνει ο δρόμος της Ε.Ο.πρόσεξα ΚΑΙ μια κοιλαδογέφυρα!Είναι πλατύς ο δρόμος καμιά 12 μ.Άκουσα ότι αυτός ο δρόμος θα συνεχιστεί μέχρι τη Μονεμβασιά.Εγώ έχω την απορία τι γίνεται με κάποια τμήματα της ΠΑΘΕ γιατί δεν έχω επίκαιρες πληροφορίες.Το τμήμα από Ράχες μέχρι και παράκαμψη Λάρισας έχει τελικά δοθεί όλο?Πέρα απ'τις βελτιώσεις που θα γίνουν με την Μαλλιακός-Κλειδί είναι ένας ασταμάτητος αυτοκινητόδρομος που τον πηγαίνεις άνετα?Το ίδιο ισχύει ελπίζω και για το Αθήνα-Αγ.Κωνσταντίνος?Και απ'τη Σκοτίνα μέχρι την Κατερίνη έχει 2 ή 3 λωρίδες και βοηθητική?Την υπογειοποιήση στην Κατερίνη την έδωσαν? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 9:26 pm Post subject: |
|
|
Χμμμ φίλε Beethoven ενώ τα της δυτικής Ελλάδας τα ξέρεις τέλεια, στα της ανατολική είσαι λίγο πίσω
Λοιπόν όσον αφορά την ΠΑΘΕ:
Αθήνα-Σχηματάρι: Ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος με 3 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση
Σχηματάρι-Άγιος Κωνσταντίνος: Ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση
Άγιος Κωνσταντίνος-Ράχες Πελασγίας (Μαλιακός): 1 λωρίδα +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση χωρίς διαχωριστικό στηθαίο.
Ράχες Πελασγίας-Ευαγγελισμός Λάρισας(είσοδος Τεμπών): Ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση
Ευαγγελισμός-Σκοτίνα Πιερίας (Διάβαση Τεμπών και Πλαταμώνα): 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση +υποτυπώδης ΛΕΑ εκτός ολοκληρωμένου τμήματος αυτοκινητοδρόμου 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση μήκους 2 χιλιομέτρων στο ύψος της Ραψάνης
Σκοτίνα Πιερίας-Θεσσαλονίκη: Ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος με 3 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση
Η υπόγεια διάβαση Κατερίνης έχει ολοκληρωθεί εδώ και 15 μήνες περίπου (περιλαμβάνεται στο τμήμα Σκοτίνα Θεσσαλονίκη) |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 9:40 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | εκτός ολοκληρωμένου τμήματος αυτοκινητοδρόμου 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση μήκους 2 χιλιομέτρων στο ύψος της Ραψάνης
|
vasika,sto ypsos tou pyrgetou einai. pisteuw oti se 1 xrono tha oloklhrwthei mexri tous neous porous...
vevaia auto pou de mporw na katalavw einai gia poio logo h ethnikh se alla shmeia einai 3 lwridwn,enw sta ypoloipa einai 2...xerei kaneis? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 9:48 pm Post subject: |
|
|
Ναι ael έχει δίκιο στο ύψος του Πυργετού είναι. Όσον αφορά τη συνέχεια μέχρι τους Νέους Πόρους, νομίζω ότι έχουν σταματήσει ήδη τις εργασίες στο συγκεκριμένο τμήμα. Απ' ότι κατάλαβα θα κατασκευαστεί και αυτό το κομμάτι πακέτο με όλα τα υπόλοιπα (τούνελ Τεμπών και Πλαταμώνα) με τις συμβάσεις παραχώρησης
Τώρα όσον αφορά τις λωρίδες. Χωρίς να ξέρω, φαντάζομαι ότι ο αυτοκινητόδρομος έχει 3 λωρίδες κοντά στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα (Θεσσαλονίκη μέχρι Σκοτίνα και Αθήνα μέχρι Σχηματάρι) λόγω αυξημένου φόρτου κυκλοφορίας.
Μάλιστα και η Εγνατία ενώ γενικώς έχει 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, στο ύψος της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα από τον κόμβο του Γαλλικού μέχρι το Δερβένι (κόμβος Κιλκίς-Σερρών) έχει 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 9:56 pm Post subject: |
|
|
aplws me provlimatizei to gegonos auto giati hdh fainontai mikroi oi dromoi gia ethnikh... pisteuw exeis dei ti ginetai...sigoura tha xreiastei peraiterw diaplatynsh se kapoiaxronia!eidika apo th stigmh pou thn mia lwrida thn katalamvanoun panta oi ntalikes... |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 10:13 pm Post subject: |
|
|
Να επισημάνω-ρωτήσω κάτι και όποιος ξέρει, απαντά.
Στα "νέα" κομμάτια του ΠΑΘΕ υπάρχει παντού τσιμεντένιο διαχωριστικό (New Jersey) ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Παντού, εκτός από δύο συγκεκριμένα σημεία όπου υπάρχουν μεταλλικά διαχωριστικά. Και τα δύο αυτά σημεία είναι ευθείες 2,5-3 χλμ. Και τα δύο αυτά σημεία βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από στρατιωτικά αεροδρόμια (της Λάρισας και της Αγχιάλου).
Είναι δυνατόν να ισχύει αυτό που φαντάζομαι; Να κατασκευάστηκαν δηλαδή σαν "διάδρομοι" έκτακτης ανάγκης (με την εύκολη αφαίρεση των διαχωριστικών), σε περίπτωση που βομβαρδιστούν τα αντίστοιχα αεροδρόμια; Γνωρίζει κανείς να μου πει, για να μου φύγει και η περιέργεια; |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 11:06 pm Post subject: |
|
|
Δεν γνωρίζω για το συγκεκριμένο αλλά απλώς θέλω να προσθέσω ότι το ίδιο έχει ακουστεί για το τμήμα της Λεωφ. Ποσειδώνος ακριβώς κάτω από το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού. |
|
Back to top |
|
|
NEO GEO New Member
Joined: 20 Jun 2004 Posts: 39
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 9:12 am Post subject: |
|
|
Admin, ισχύει αυτό που νομίζεις και είναι πολύ συχνό φαινόμενο στους αυτοκινητόδρομους της Κύπρου, όπου σε μερικές μεγάλες ευθείες το διαχωριστικό αλλάζει. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 4:39 pm Post subject: |
|
|
Εκμεταλλευόμενος την αργία έκανα σήμερα ταξιδάκι προς τη Δυτική Μακεδονία.
Μια σχετικά άγνωστη οδική γέφυρα στο ευρύ κοινό. Είναι η υψηλή γέφυρα Σερβίων που περνάει επάνω από τη Λίμνη Πολυφύτου (σχηματίζεται από φράγμα στον ποταμό Αλιάκμονα). Μιλάμε για την εθνική οδό Κοζάνης-Λάρισας και η γέφυρα βρίσκεται αρκετά κοντά στην πόλη της Κοζάνης. Είναι αρκετά εντυπωσιακή για τα ελληνικά δεδομένα και ιδίως για την εποχή που κατασκευάστηκε (πριν από καμιά 25ετία) Το μήκος της είναι 1376 μέτρα
Η φωτογραφία της γέφυρας:
http://briefcase.pathfinder.gr/download/superasre/20872/487664/0/28.10+018.JPG
Από την επιστροφή προς Θεσσαλονίκη έχω δύο φωτογραφίες αποπτην Εγνατία Οδό στο ύψος της διάβασης Καστανιάς, μια διάβαση με αμέτρητες συνεχόμενες γέφυρες και σήραγγες, ίσως ο πιο εντυπωσιακός δρόμος προς το παρόν στην Ελλάδα
Cut and cover στον έναν κλάδο και στη συνέχεια δίδυμο τούνελ:
http://briefcase.pathfinder.gr/download/superasre/20872/487665/0/28.10+022.JPG
Η είσοδος της μεγαλύτερης σήραγγας της διάβασης μήκους 2,2 km. Μήκος αρκετά μεγάλο για τα ελληνικά δεδομένα (αν και η Εγνατία στην τελική της μορφή θα έχει αρκετά ακόμη μεγαλύτερα, όπως η σήραγγα του Δρίσκου στα Γιάννενα με μήκος πάνω από 4 χιλιόμετρα.
http://briefcase.pathfinder.gr/download/superasre/20872/487666/0/28.10+025.JPG |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 8:14 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει άλλη μια γέφυρα στην λίμνη του Αλιάκμονα,στα ανατολικά της,εκεί που ξεκινάει η λίμνη,είναι πιο μικρή αλλά πρέπει να είναι αρκετά πιο παλιά.
Είναι στον δρόμο που περνάει απο την Αιανή. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Oct 29, 2005 11:16 am Post subject: |
|
|
Όχι ρε συ, χάλασε το αυτοκίνητο γι' αυτο σταμάτησα και είπα να βγάλω και κανά δυο φωτογραφίες
Ευχαριστώ για τα καλά σχόλια. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Oct 29, 2005 5:41 pm Post subject: |
|
|
θαυμαζω τη ψυχραιμια σου να εχεις χαλασμενο αυτοκινητο και να βγαζεις φωτο για φορουμ, επισης να συμπληρωσω οτι απο οτι μου ειπε ο ξαδελφος μου στη παρακαμψη αρτας, το κομματι εχει δοθει στη κυκλοφορια δε μου ειπε αν ειναι ολο ετοιμο αλλα ξερω οτι φτανει περιπου μεχρι τη φιλιπιαδα και μαζι με τη παρακαμψη αγρινιου ειναι κομματι τις ιονιας οδου, μιας και το εθεσε η ιονια οδος εχει ιστοσελιδα οπως η εγνατια? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Oct 29, 2005 10:12 pm Post subject: |
|
|
siakabetis wrote: | θαυμαζω τη ψυχραιμια σου να εχεις χαλασμενο αυτοκινητο και να βγαζεις φωτο για φορουμ, επισης να συμπληρωσω οτι απο οτι μου ειπε ο ξαδελφος μου στη παρακαμψη αρτας, το κομματι εχει δοθει στη κυκλοφορια δε μου ειπε αν ειναι ολο ετοιμο αλλα ξερω οτι φτανει περιπου μεχρι τη φιλιπιαδα και μαζι με τη παρακαμψη αγρινιου ειναι κομματι τις ιονιας οδου, μιας και το εθεσε η ιονια οδος εχει ιστοσελιδα οπως η εγνατια? | Λοιπόν...Siacabetis καλά στα είπε ο ξαδερφός σου όμως παρέλειψε κάποιες λεπτομέριες για να μη σε στενοχωρήσει.Η παράκαμψη της Άρτας είναι όλη κι όλη 10 χλμ.τετράιχνος αυτοκινητόδρομος χωρίς ανισόπεδους κόμβους μόνο έναν εξαιρετικά προβληματικό ισόπεδο στη διαστύρωση για Φιλιπιάδα.Και 5 χιλιόμετρα επιπλέον δρόμου πλάτους 12 μ.που είναι η συνέχεια του κομματιού αυτού(του αυτ/μου) που βγάζει στη Φιλιπιάδα.Η ιονία από εκεί που ξεκινάνε τα 5 αυτά χλμ.θα ξεφύγει και θα περάσει πίσω απ'τα βουνά δηλ.αρκετά ανατολικά της Ε.Ο.Άρτας-Ιωαννίνων(όταν πλέον δημοπρατηθεί).Επίσης μόλις άρχισε να κατασκευάζεται η συνέχεια της παράκαμψης προς τα κάτω δηλ.το τμήμα Αγ.Δημήτριος-Σελλάδες μήκους 8 χλμ.συμπεριλαμβανομένου και του Α.Κ.Άρτας προυπολογισμού 48 αν θυμάμαι καλά εκατ.Ε.Επίσης τα πρώτα 13 χλμ. στην παράκαμψη Αγρινίου που και καλά κατασκευάστηκαν,δεν έχουν παραδωθεί γιατί απλά ακόμα δεν έχουν τελειώσει,έχουν τελειώσει όλα τα τεχνικά έχει πέσει κι ένα στρώμα ασφάλτου αλλά λείπουν στηθαία,νησίδα,σήμανση και άλλες λεπτομέριες.Θα ολοκληρωθεί με ΝΕΑ εργολαβία,και η εργολαβία με τα υπόλοιπα 21 χλμ.δεν έχει ξεκινήσει ακόμη γιατί έχει μπλοκάρει... .α και πού'σαι,ιστοσελίδα για την ιόνια οδό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. .Εδώ δεν έχει η ΠΑΘΕ που κοντεύει να τελειώσει( ) και είναι και ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της Ελλάδας θα'χει η ιονία...Κάποια μέρα θα κολλήσω-όταν μάθω- κείμενα με πολλές πληροφορίες γι'αυτά τα τμήματα,καθώς και χάρτες και φωτό. ΥΓ. Δηλ.σοβαρολογείτε ότι για να εισάγω μια φωτό εδώ πρέπει να κάνω όλα αυτά με το pathfinder ή το photobucket?? |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Oct 29, 2005 10:32 pm Post subject: |
|
|
Δοκίμασε το τρόπο που περιγράφω στο 3ο post αυτού του topic
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=489
για το photobucket. Δεν υπάρχει δυνατότητα να ανεβάσεις φωτογραφίες απευθείας στο server του forum. |
|
Back to top |
|
|
eksoristos Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 209
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:05 am Post subject: |
|
|
@admin,
Nαι φίλε αυτός ακριβώς είναι ο λόγος, γι αυτό και αν προσέξεις τα περισσότερα κύρια στρατιωτικά αεροδρόμια είναι κατασκευασμένα κοντά σε εθνικές οδούς(και οι εθνικές οδοί αντίστοιχα προσαρμόζονται ανάλογα όταν περνούν απο αεροδρόμια)με "βολικές", μεγάλες ευθείες, όπως λόγου χάρη η Τανάγρα και η Αγχίαλος. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 12:00 pm Post subject: |
|
|
Πήγα τον Αγ.Δημήτρη προς Ξάνθη (είχα να πάω από το καρναβάλι).
Με μεγάλη χαρά είδα ότι έχουν προχωρήσει τα έργα μετά τη Χρυσούπολη. Θυμίζω ότι το τμήμα Χρυσούπολη (Καβάλας)-Βανιάνο (Ξάνθης) είναι το μοναδικό που υπολείπεται από τον Αγ.Ανδρέα Καβάλας μέχρι τους κήπους (εντάξει, και λίγα χιλιόμετρα πριν την Αλεξανδρούπολη που χρειάζονται νησίδα).
Το τμήμα αυτό αποτελείται από 3 τμήματα. Από Χρυσούπολη μέχρι δυτικά του ποταμού Νέστου, το πέρασμα του Νέστου, και Ανατολικά του ποταμού μέχρι Βανιάνο (αυτό είναι πολύ μικρό τμήμα). Το πρώτο και το τρίτο ανήκουν στην ίδια εργολαβία (αυτή που δουλεύει ήδη δηλαδή εδώ και 6-7 μήνες). Το πέρασμα του Νέστου που είχε κολλήσει λόγω του περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος της περιοχής είναι ξεχωριστή εργολαβία, που ανατέθηκε αλλά δεν έχει εγκατασταθεί το εργοτάξιο ακόμα από όσο ξέρω. Περιλαμβάνει γέφυρα και τούνελ στη σειρά. Το τμήμα μέχρι εκεί (από Χρυσούπολη ερχόμενοι), είναι σχετικά εύκολο στη κατασκευή εκτός από τα τελευταία 4 περίπου χιλιόμετρα όπου εξαιτίας του δέλτα του Νέστου έχει πολλά ρέματα, χωρίς μεγάλες δυσκολίες όμως πιστεύω. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 10:03 am Post subject: |
|
|
Μπορεί να μας πει κανείς αν τα έργα στον Έβρο, Σουφλί-Διδυμότειχο-Ορεστιάδα έχουν τελειώσει (επιτέλους); |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 12:43 pm Post subject: |
|
|
Αυτή τη στιγμή (μέχρι πριν ένα μήνα δηλαδή που πήγα) η κατάσταση έχει ως εξής: Αρδάνιο (Φέρρες) μέχρι λίγο έξω από το Σουφλί υπάρχει η γνωστή οδός που είναι αρκετά καλή σε φάρδος και χαρακτηριστικά, το μόνο κακό που έχει είναι οι ισόπεδοι κόμβοι και ότι περνάει από μερικά χωριά (Προβατώνας, Κορνοφωλιά). Μετά το Σουφλί στενεύει πολύ και γίνεται κοινώς χάλια. Περνώντας δηάδή από Μάνδρα-Ψαθάδες είναι ψιλοδύσκολα τα πράγματα, πάντως οι εργασίες πάνε καλά και από αρχές καλοκαιριού που πέρασα έχει μεγάλη πρόοδο. Μετά μπαίνεις στην περιφερειακή Διδυμοτείχου που είναι μια χαρά και ο δρόμος μέχρι τα Ρύζια που πήγα είναι έτοιμος και πολύ καλός εκτός από ένα σημείο μεταξύ Διδυμοτείχου Ορεστιάδας όπου μπαίνεις και πάλι στον παλιό για να περάσεις δύο χωριά (ούτε θυμάμαι τα ονόματά τους), Αυτό το κομμάτι πρέπει να είναι 5-6 χιλιόμετρα. Κι εκεί πάντως οι εργασίες πάνε καλά. Η περιφερειακή Ορεστιάδας και αυτή οκ, η νέα γέφυρα του Άρδα μετά τα Ρύζια ξέρω ότι λειτουργεί επίσης, τώρα προς Δίκαια-Ορμένιο δεν ξέρω σε τι φάση βρίσκονται, προφανώς στο site της Εγνατίας θα υπάρχουν πληροφορίες. Υπενθυμίζω ότι στον κάθετο αυτό άξονα δεν κατασκευάζεται κλειστός αυτοκινητόδρομος αλλά δρόμος με διατομή εθνικής οδού. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 1:30 pm Post subject: |
|
|
1029 posts 44243 views,ένα απο τα πιο πετυχημένα topic του forum,με άμεση ενημέρωση σε κάθε ερώτηση,με ανταποκριτές σε όλη την Ελλάδα,και κυρίως με πολύ μέλλον(ζωή να ΄χουμε).
Μέχρι που σκέφτηκα κάποια στιγμή να το γυρίσουμε σε site. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 1:49 pm Post subject: |
|
|
H γέφυρα του Άρδα ήταν έτοιμη (το 1999 που ήμουν φαντάρος), αλλά τα έργα για τον δρόμο ξεκίνησαν την Άνοιξη 2000. |
|
Back to top |
|
|
Sheepy Junior Member
Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 5:41 pm Post subject: |
|
|
Paidia exete kamia photo apo tnv gefura kai apo tnv perioxn gevika? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 4:37 pm Post subject: Re: gefyra arda |
|
|
.....τι θα γίνει μ'αυτή την egnatia.gr θα κάνει ποτέ καμιά ενημέρωση?? |
|
Back to top |
|
|
|